abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201179744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:19 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Huh ik krijg die melding niet?
Het schijnt te maken te hebben met dat het niet meer werkt op mijn android versie. Ik kan hem ook niet updaten. :{ Maar ik vind Yazio toch fijner, en sneller. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  donderdag 2 september 2021 @ 11:27:34 #127
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201179769
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:25 schreef Sangha het volgende:

[..]
Het schijnt te maken te hebben met dat het niet meer werkt op mijn android versie. Ik kan hem ook niet updaten. :{ Maar ik vind Yazio toch fijner, en sneller. :)
Ahh ok
pi_201180118
Ik ben blij dat we nog een paar mooie zomerse dagen krijgen volgende week. Sowieso omdat ik wel van die temperaturen hou, maar vooral omdat ik dan een paar zomerjurkjes die nu al wat ruim zitten toch nog een keer kan dragen voordat ik ze wegdoe omdat ze volgende zomer echt te groot zijn. Wat een gekke gedachtengang eigenlijk. Wonderlijk iets, dat afvallen en alles wat er mee gepaard gaat.
pi_201180197
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat we nog een paar mooie zomerse dagen krijgen volgende week. Sowieso omdat ik wel van die temperaturen hou, maar vooral omdat ik dan een paar zomerjurkjes die nu al wat ruim zitten toch nog een keer kan dragen voordat ik ze wegdoe omdat ze volgende zomer echt te groot zijn. Wat een gekke gedachtengang eigenlijk. Wonderlijk iets, dat afvallen en alles wat er mee gepaard gaat.
Ik snap het wel, zit met hetzelfde, volgende zomer zal ik een flink stuk slanker zijn en deze korte broeken niet meer passen. Volgende week nog maar even dragen en dan langzaam afscheid nemen. Ook wel mooi juist toch. Ik vind dat punt, dat je aan je kleding merkt dat je afvalt, zo fijn! :D
  donderdag 2 september 2021 @ 12:38:57 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201180879
Haha ja is inderdaad fijn!

Ik heb laatst van alles weggedaan omdat het me veel te groot geworden is _O- Binnenkort langs de kledingbank want ik moet kleinere kleding, zeker broeken want die zakken me allemaal af _O- _O-
pi_201181783
Niet alleen het verschil in maat, maar ook in stijl bij mij. Toen ik dik was droeg ik veel meer wijdvallende kleding en verhullende vormen en prints. Dat had ik ook in kunnen laten nemen, maar die oude kleding hoorde bij dat gewicht, niet meer bij mij. Nu draag ik gewoon wat ik mooi vind O+

Als je gaat shoppen omdat kleding te groot is, probeer dan ook eens dingen die je voorheen niet zou passen ("want daar kom ik nooit mee weg" en dat soort gedachten), misschien verbaas je jezelf :7 Doe ik ook, af en toe een andere stijl proberen. Soms ontdek je dan ineens dat iets best goed bij je past waarvan je het niet verwacht had. Of een merk/model wat ineens supergoed voor je slankere lijf werkt.
pi_201181972
Wederom zit ik onder een nieuw tiental *O*
Na de volgende mag ik mezelf belonen met wat groots. Denk aan wat dinerborder van Blond Amsterdam. Mijn huidige borden heb ik al twaalf jaar
pi_201181993
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:59 schreef Holyme het volgende:
Niet alleen het verschil in maat, maar ook in stijl bij mij. Toen ik dik was droeg ik veel meer wijdvallende kleding en verhullende vormen en prints. Dat had ik ook in kunnen laten nemen, maar die oude kleding hoorde bij dat gewicht, niet meer bij mij. Nu draag ik gewoon wat ik mooi vind O+

Als je gaat shoppen omdat kleding te groot is, probeer dan ook eens dingen die je voorheen niet zou passen ("want daar kom ik nooit mee weg" en dat soort gedachten), misschien verbaas je jezelf :7 Doe ik ook, af en toe een andere stijl proberen. Soms ontdek je dan ineens dat iets best goed bij je past waarvan je het niet verwacht had. Of een merk/model wat ineens supergoed voor je slankere lijf werkt.
Dit is wel herkenbaar (ik heb een paar keer gewisseld tussen dik en dun) en de manier van kleden is heel verschillend. Ik ben nu te oud voor wat ik de vorige dun droeg (kwestie van smaak) , maar veel fleurige jurkjes en skinny jeans etc. En nu altijd te grote broeken met grote hoodies. Verstop je voor CotS ;)
pi_201182088
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dit is wel herkenbaar (ik heb een paar keer gewisseld tussen dik en dun) en de manier van kleden is heel verschillend. Ik ben nu te oud voor wat ik de vorige dun droeg (kwestie van smaak) , maar veel fleurige jurkjes en skinny jeans etc. En nu altijd te grote broeken met grote hoodies. Verstop je voor CotS ;)
Hoe oud ben jij? Ik heb het idee dat jij eeuwig 21 bent ;) Je bent nooit te oud voor jurkjes O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201182205
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:26 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Hoe oud ben jij? Ik heb het idee dat jij eeuwig 21 bent ;) Je bent nooit te oud voor jurkjes O+
Hahahahahaha, 21 is al een tijdje terug. Ik ben 33. Houd je dus vooral vast aan die 21
pi_201182220
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 13:59 schreef Holyme het volgende:

Klopt ja. Ik draag niet zozeer wat ik leuk vind maar wat ik nog kan vinden in mijn maat of wat een beetje verhullend is en donker van kleur. Fijn dat de toekomst wat anders geeft qua keuzes. Gewoon weer eens wat kopen en aandoen wat ik leuk vind. :)
pi_201182227
Dit is een beloning voor mezelf. Straffen doe ik niet meer aan trouwens. Dit geef ik mezelf niet ivm afvallen; maar ivm goed voor mezelf zorgen, waarbij eten natuurlijk maar een onderdeel is. Ik ben trots op mezelf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201182244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is een beloning voor mezelf. Straffen doe ik niet meer aan trouwens. Dit geef ik mezelf niet ivm afvallen; maar ivm goed voor mezelf zorgen, waarbij eten natuurlijk maar een onderdeel is. Ik ben trots op mezelf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed vooruitzicht toch! Goed ook om te belonen bij positieve dingen ipv te straffen bij slechte, veel motiverender zo! ^O^
pi_201182264
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:37 schreef Sangha het volgende:

[..]
Klopt ja. Ik draag niet zozeer wat ik leuk vind maar wat ik nog kan vinden in mijn maat of wat een beetje verhullend is en donker van kleur. Fijn dat de toekomst wat anders geeft qua keuzes. Gewoon weer eens wat kopen en aandoen wat ik leuk vind. :)
Je kan altijd aantrekken wat je leuk vindt, hooguit is de zoektocht wat langer. Je verdient leuke kleding ongeacht je maat of gewicht :*
pi_201182343
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je kan altijd aantrekken wat je leuk vindt, hooguit is de zoektocht wat langer. Je verdient leuke kleding ongeacht je maat of gewicht :*
Helemaal mee eens. Gewoon kleding dragen wat je mooi vindt.

Tenzij donkere verhullende kleding je stijl is. Dan moet je er vooral mee doorgaan. ;)
ROBODEMONS..................|:(
pi_201182349
quote:
14s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:52 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Gewoon kleding dragen wat je mooi vindt.

Tenzij donkere verhullende kleding je stijl is. Dan moet je er vooral mee doorgaan. ;)
Touché
  donderdag 2 september 2021 @ 15:50:01 #142
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201182942
Leuk gesprek gehad met nefroloog. Hij maakte gelijk een opmerking toen hij me uit de wachtkamer ophaalde _O- en ik moest op de weegschaal daar. :D

Hij vond me er goed uitzien en ook dat ik anders uit de stoel kwam qua energie.
pi_201183016
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:50 schreef LPFAN het volgende:
Leuk gesprek gehad met nefroloog. Hij maakte gelijk een opmerking toen hij me uit de wachtkamer ophaalde _O- en ik moest op de weegschaal daar. :D

Hij vond me er goed uitzien en ook dat ik anders uit de stoel kwam qua energie.
Dat is toch voor de nieren?
Fijn dat hij zon positief was!
pi_201183507
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het kan echt niet altijd. Ik kan simpelweg niet de juiste maat vinden, kijk en bestel alleen nog via internet, in andere landen kan ik het som wel vinden in de juiste maat maar niet echt leuke kleding. Grotere en leuke kleding is dan ook juist vaak duurder. Maar zodra je het hebt bemachtigd, inderdaad altijd aantrekken wat je leuk vindt. ^O^
  donderdag 2 september 2021 @ 16:39:41 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_201183524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:38 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het kan echt niet altijd. Ik kan simpelweg niet de juiste maat vinden, kijk en bestel alleen nog via internet, in andere landen kan ik het som wel vinden in de juiste maat maar niet echt leuke kleding. Grotere en leuke kleding is dan ook juist vaak duurder. Maar zodra je het hebt bemachtigd, inderdaad altijd aantrekken wat je leuk vindt. ^O^
Over welke maat hebben we het?
disclaimer
  donderdag 2 september 2021 @ 16:40:51 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_201183533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

SPOILER
Gezellig setje! En O+ voor je gele stoel met granny stripe blanket :D het had zo in mijn huis kunnen staan _O-
disclaimer
pi_201183719
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:39 schreef SQ het volgende:

[..]
Over welke maat hebben we het?
Op mijn zwaarst was het 7xl! :{
pi_201183853
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:40 schreef SQ het volgende:

[..]
Gezellig setje! En O+ voor je gele stoel met granny stripe blanket :D het had zo in mijn huis kunnen staan _O-
Hahahaha,dank je wel
pi_201183866
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:38 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ik begrijp het, sorry
pi_201183881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik begrijp het, sorry
Don't mind! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')