Het schijnt te maken te hebben met dat het niet meer werkt op mijn android versie. Ik kan hem ook niet updaten.quote:
Ahh okquote:Op donderdag 2 september 2021 11:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het schijnt te maken te hebben met dat het niet meer werkt op mijn android versie. Ik kan hem ook niet updaten.Maar ik vind Yazio toch fijner, en sneller.
Ik snap het wel, zit met hetzelfde, volgende zomer zal ik een flink stuk slanker zijn en deze korte broeken niet meer passen. Volgende week nog maar even dragen en dan langzaam afscheid nemen. Ook wel mooi juist toch. Ik vind dat punt, dat je aan je kleding merkt dat je afvalt, zo fijn!quote:Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat we nog een paar mooie zomerse dagen krijgen volgende week. Sowieso omdat ik wel van die temperaturen hou, maar vooral omdat ik dan een paar zomerjurkjes die nu al wat ruim zitten toch nog een keer kan dragen voordat ik ze wegdoe omdat ze volgende zomer echt te groot zijn. Wat een gekke gedachtengang eigenlijk. Wonderlijk iets, dat afvallen en alles wat er mee gepaard gaat.
Dit is wel herkenbaar (ik heb een paar keer gewisseld tussen dik en dun) en de manier van kleden is heel verschillend. Ik ben nu te oud voor wat ik de vorige dun droeg (kwestie van smaak) , maar veel fleurige jurkjes en skinny jeans etc. En nu altijd te grote broeken met grote hoodies. Verstop je voor CotSquote:Op donderdag 2 september 2021 13:59 schreef Holyme het volgende:
Niet alleen het verschil in maat, maar ook in stijl bij mij. Toen ik dik was droeg ik veel meer wijdvallende kleding en verhullende vormen en prints. Dat had ik ook in kunnen laten nemen, maar die oude kleding hoorde bij dat gewicht, niet meer bij mij. Nu draag ik gewoon wat ik mooi vind![]()
Als je gaat shoppen omdat kleding te groot is, probeer dan ook eens dingen die je voorheen niet zou passen ("want daar kom ik nooit mee weg" en dat soort gedachten), misschien verbaas je jezelfDoe ik ook, af en toe een andere stijl proberen. Soms ontdek je dan ineens dat iets best goed bij je past waarvan je het niet verwacht had. Of een merk/model wat ineens supergoed voor je slankere lijf werkt.
Hoe oud ben jij? Ik heb het idee dat jij eeuwig 21 bentquote:Op donderdag 2 september 2021 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar (ik heb een paar keer gewisseld tussen dik en dun) en de manier van kleden is heel verschillend. Ik ben nu te oud voor wat ik de vorige dun droeg (kwestie van smaak) , maar veel fleurige jurkjes en skinny jeans etc. En nu altijd te grote broeken met grote hoodies. Verstop je voor CotS
Hahahahahaha, 21 is al een tijdje terug. Ik ben 33. Houd je dus vooral vast aan die 21quote:Op donderdag 2 september 2021 14:26 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Ik heb het idee dat jij eeuwig 21 bentJe bent nooit te oud voor jurkjes
Klopt ja. Ik draag niet zozeer wat ik leuk vind maar wat ik nog kan vinden in mijn maat of wat een beetje verhullend is en donker van kleur. Fijn dat de toekomst wat anders geeft qua keuzes. Gewoon weer eens wat kopen en aandoen wat ik leuk vind.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:59 schreef Holyme het volgende:
Niet alleen het verschil in maat, maar ook in stijl bij mij. Toen ik dik was droeg ik veel meer wijdvallende kleding en verhullende vormen en prints. Dat had ik ook in kunnen laten nemen, maar die oude kleding hoorde bij dat gewicht, niet meer bij mij. Nu draag ik gewoon wat ik mooi vind![]()
Als je gaat shoppen omdat kleding te groot is, probeer dan ook eens dingen die je voorheen niet zou passen ("want daar kom ik nooit mee weg" en dat soort gedachten), misschien verbaas je jezelfDoe ik ook, af en toe een andere stijl proberen. Soms ontdek je dan ineens dat iets best goed bij je past waarvan je het niet verwacht had. Of een merk/model wat ineens supergoed voor je slankere lijf werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is een beloning voor mezelf. Straffen doe ik niet meer aan trouwens. Dit geef ik mezelf niet ivm afvallen; maar ivm goed voor mezelf zorgen, waarbij eten natuurlijk maar een onderdeel is. Ik ben trots op mezelfGoed vooruitzicht toch! Goed ook om te belonen bij positieve dingen ipv te straffen bij slechte, veel motiverender zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Je kan altijd aantrekken wat je leuk vindt, hooguit is de zoektocht wat langer. Je verdient leuke kleding ongeacht je maat of gewichtquote:Op donderdag 2 september 2021 14:37 schreef Sangha het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik draag niet zozeer wat ik leuk vind maar wat ik nog kan vinden in mijn maat of wat een beetje verhullend is en donker van kleur. Fijn dat de toekomst wat anders geeft qua keuzes. Gewoon weer eens wat kopen en aandoen wat ik leuk vind.
Helemaal mee eens. Gewoon kleding dragen wat je mooi vindt.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan altijd aantrekken wat je leuk vindt, hooguit is de zoektocht wat langer. Je verdient leuke kleding ongeacht je maat of gewicht
Touchéquote:Op donderdag 2 september 2021 14:52 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gewoon kleding dragen wat je mooi vindt.
Tenzij donkere verhullende kleding je stijl is. Dan moet je er vooral mee doorgaan.
Dat is toch voor de nieren?quote:Op donderdag 2 september 2021 15:50 schreef LPFAN het volgende:
Leuk gesprek gehad met nefroloog. Hij maakte gelijk een opmerking toen hij me uit de wachtkamer ophaaldeen ik moest op de weegschaal daar.
![]()
Hij vond me er goed uitzien en ook dat ik anders uit de stoel kwam qua energie.
Ik snap wat je bedoelt maar het kan echt niet altijd. Ik kan simpelweg niet de juiste maat vinden, kijk en bestel alleen nog via internet, in andere landen kan ik het som wel vinden in de juiste maat maar niet echt leuke kleding. Grotere en leuke kleding is dan ook juist vaak duurder. Maar zodra je het hebt bemachtigd, inderdaad altijd aantrekken wat je leuk vindt.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan altijd aantrekken wat je leuk vindt, hooguit is de zoektocht wat langer. Je verdient leuke kleding ongeacht je maat of gewicht
Over welke maat hebben we het?quote:Op donderdag 2 september 2021 16:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het kan echt niet altijd. Ik kan simpelweg niet de juiste maat vinden, kijk en bestel alleen nog via internet, in andere landen kan ik het som wel vinden in de juiste maat maar niet echt leuke kleding. Grotere en leuke kleding is dan ook juist vaak duurder. Maar zodra je het hebt bemachtigd, inderdaad altijd aantrekken wat je leuk vindt.
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is een beloning voor mezelf. Straffen doe ik niet meer aan trouwens. Dit geef ik mezelf niet ivm afvallen; maar ivm goed voor mezelf zorgen, waarbij eten natuurlijk maar een onderdeel is. Ik ben trots op mezelfGezellig setje! EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor je gele stoel met granny stripe blanket
het had zo in mijn huis kunnen staan
disclaimer
Hahahaha,dank je welquote:Op donderdag 2 september 2021 16:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Gezellig setje! Envoor je gele stoel met granny stripe blanket
het had zo in mijn huis kunnen staan
Ik begrijp het, sorryquote:Op donderdag 2 september 2021 16:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het kan echt niet altijd. Ik kan simpelweg niet de juiste maat vinden, kijk en bestel alleen nog via internet, in andere landen kan ik het som wel vinden in de juiste maat maar niet echt leuke kleding. Grotere en leuke kleding is dan ook juist vaak duurder. Maar zodra je het hebt bemachtigd, inderdaad altijd aantrekken wat je leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |