abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2021 @ 17:10:26 #151
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201183889
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is toch voor de nieren?
Fijn dat hij zon positief was!
Klopt inderdaad. Ik heb in 2016 een niertransplantatie gehad en moet om de 3 maanden op controle ;-)
pi_201184291
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Klopt inderdaad. Ik heb in 2016 een niertransplantatie gehad en moet om de 3 maanden op controle ;-)
Oke :)
pi_201184337
Hopelijk is het haalbaar, maar ik wil 21 oktober vier kg lichter zijn. Afspraak met de diëtist die dag en dan zit ik op een mooi getal. Alleen wel gezond, dus eens zien of mijn lijf zo aardig is om eraan mee te werken. En ik weet dat zij niet op die manier om getallen geeft, maar ik wil gewoon zien of zulke doelen voor mij werken of niet
  donderdag 2 september 2021 @ 17:41:24 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_201184425
Oh ja, 7XL is wel een uitdaging qua aanbod, dat snap ik.
disclaimer
  donderdag 2 september 2021 @ 17:45:11 #155
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201184486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk is het haalbaar, maar ik wil 21 oktober vier kg lichter zijn. Afspraak met de diëtist die dag en dan zit ik op een mooi getal. Alleen wel gezond, dus eens zien of mijn lijf zo aardig is om eraan mee te werken. En ik weet dat zij niet op die manier om getallen geeft, maar ik wil gewoon zien of zulke doelen voor mij werken of niet
Succes!
pi_201185850
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Met zo'n historie wel extra fijn dat het nu zo goed gaat zeg! O+

Ik beloon en straf mijn peuter uit principe niet en mezelf aangaande gewicht of eigenlijk wat dan ook al helemaal niet. :)

Qua kleding nu wel blij dat ik wat meer in verhouding ben: slechts 1.57 lang zijn bij bijna honderd kilo vond ik toch wel erg klote qua pasvorm :Y Da's nu rond de 58 kilo toch een stuk simpeler. :) Ik zag vanmorgen voor het eerst in mijn leven een zichtbare buikspier bij mezelf, dat was wel even schrikken! :D Het was helemaal geen doel van mijn begeleide krachttraining maar toch wel een geinige bijkomstigheid :)

Lijst!
O: Banaan en koffie
B: Uur krachttraining, 5km temporun hardgelopen, anderhalf uur gewandeld en Perfect Posture-appje
T: Paar happen Griekse yoghurt
D: https://healthyhappylife.com/easy-cheezy-peazy-pasta-balls-vegan/ met een schep vegan mayo en wat sambal erdoor. Toe drie soorten baklava en een halve verse mango :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_201185895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft je diëtist dit doel aangeraden?
Ik snap dat je jezelf doelen wil opleggen maar misschien slim om dat niet uit het niets te doen.
Misschien even in een mailtje aan haar vragen?
  donderdag 2 september 2021 @ 19:35:25 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201185901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik beloon en straf mijn peuter uit principe niet en mezelf aangaande gewicht al helemaal niet. :)

Qua kleding nu wel blij dat ik wat meer in verhouding ben: slechts 1.57 lang zijn bij bijna honderd kilo vond ik toch wel erg klote qua pasvorm :Y Da's nu rond de 58 kilo toch een stuk simpeler. :) Ik zag vanmorgen voor het eerst in mijn leven een zichtbare buikspier bij mezelf, dat was wel even schrikken! :D Het was helemaal geen doel van mijn begeleide krachttraining maar toch wel een geinige bijkomstigheid :)

Lijst!
B: Uur krachttraining, 5km temporun hardgelopen, anderhalf uur gewandeld en Perfect Posture-appje
D: https://healthyhappylife.com/easy-cheezy-peazy-pasta-balls-vegan/ met een schep vegan mayo en wat sambal erdoor. Toe drie soorten baklava en een halve verse mango :9
Jouw D klinkt lekker! Recept opgeslagen.
pi_201185957
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Jouw D klinkt lekker
Vooral de baklava ja, handgemaakt door de moeder van de Turkse dude die onze fantastische lokale ijssalon beheert. *burp* Té lekker :9
Gelukkig ook te duur dus dat scheelt in de neiging het drie keer per week als toetje in huis te halen ^O^
  donderdag 2 september 2021 @ 19:40:09 #160
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201185966
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:39 schreef minilot het volgende:

[..]
Vooral de baklava ja, handgemaakt door de moeder van de Turkse dude die onze fantastische lokale ijssalon beheert. *burp* Té lekker :9
Gelukkig ook te duur dus dat scheelt in de neiging het drie keer per week als toetje in huis te halen ^O^
:9
pi_201185999
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:39 schreef minilot het volgende:

[..]
Hahahaha herkenbaar van de baklava. Bij mijn moeder in de buurt wordt er ook heerlijke gemaakt en zij snapt niet dat 1 stukje genoeg is _O-
pi_201186040
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahaha herkenbaar van de baklava. Bij mijn moeder in de buurt wordt er ook heerlijke gemaakt en zij snapt niet dat 1 stukje genoeg is _O-
Ik had net zeven stukjes dus #teamJeMoeder ;)

Succes met je doel! *O*
pi_201186048
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:45 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik had net zeven stukjes dus #teamJeMoeder ;)

Succes met je doel! *O*
Lekker :9
En dank
pi_201190498
O: Peijnenburg reepje
L: Kwark/passievrucht/banaan + 2 wraps kaas/houmous
D: Leftover opbakaardappeltjes met geraspte kaas uit de oven + rode bieten en een vega burger
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201191375
Jee, Minilot, een zichtbare buikspier *O*
Ik roep al mijn hele volwassen leven dat ik geen buikspieren heb, die zijn gewoon vergeten toen ik in elkaar gezet werd.
pi_201191875
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik beloon en straf mijn peuter uit principe niet en mezelf aangaande gewicht of eigenlijk wat dan ook al helemaal niet. :)

Lijst!
Rond de 58 kilo is ook mijn nieuwe streven. Zit nu op 64 kilo, dus nog een paar kilo’s te gaan. :s)
ROBODEMONS..................|:(
pi_201192362
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:01 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Rond de 58 kilo is ook mijn nieuwe streven. Zit nu op 64 kilo, dus nog een paar kilo’s te gaan. :s)
Suuuuuuuucces! *O*

Mijn uiteindelijke streven is rond de 54 á 55 kilo maar meer omdat dat nog wat efficiënter hardloopt. Als ik het gewicht hou wat ik nu heb vind ik het ook best: zit prima binnen gezonde range ^O^
pi_201192399
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Jee, Minilot, een zichtbare buikspier *O*
Ik roep al mijn hele volwassen leven dat ik geen buikspieren heb, die zijn gewoon vergeten toen ik in elkaar gezet werd.
Ik dacht bijna veertig jaar lang ook zoiets ja! :D

Lijst:
B: Rustdag. Alleen uurtje wandelen (deels met zware boodschappen) en Perfect Posture-appje. Misschien nog wat fietsen vanmiddag.
D: Vegan chili met onder meer vier soorten bonen en pure (85%) chocolade erin :9 Erbij zelfgebakken cornbread van verse maïskolven en masa harina O+ Toe, als het nog past, dadels en appeltje.

Over pure chocolade gesproken, @Lucky_Strike: je eet nu een tijdje bewust een grote variatie aan nuttige voedingsstoffen, merk je er eigenlijk fysiek al wat van? :)
  vrijdag 3 september 2021 @ 10:52:54 #169
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201192442
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:45 schreef minilot het volgende:

[..]
Suuuuuuuucces! *O*

Mijn uiteindelijke streven is rond de 54 á 55 kilo maar meer omdat dat nog wat efficiënter hardloopt. Als ik het gewicht hou wat ik nu heb vind ik het ook best: zit prima binnen gezonde range ^O^
Grappig is dat he, hoe dat sporten (en het effect van je gewicht daarop) je beeld kan veranderen. :D

Hier wil het nog niet erg, dus ik ben maar weer aan het tracken geslagen. Ik merk wel dat "zwaardere" avondmaaltijden helpen om het snacken 's avonds binnen de perken te houden, dus daar valt wel het een en ander mee te doen. Kan immers beter gezonde vetten eten dan alleen maar hyperbewerkte suikers. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201192513
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Grappig is dat he, hoe dat sporten (en het effect van je gewicht daarop) je beeld kan veranderen. :D
:Y O+
pi_201195193
Zo net weer even 20 km met de fiets door het bos gesjeesd, ging heerlijk, toch weer 506 calorieën aan het verbranden geweest. ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201196223
Oooh @Sangha - ik zou ook wel een bos zo dichtbij willen hebben O+
pi_201196578
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:30 schreef minilot het volgende:
Oooh @:Sangha - ik zou ook wel een bos zo dichtbij willen hebben O+
Ja is heerlijk hoor, ik woon er tegenaan, motiveert enorm om er even uit te gaan en te bewegen! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201201445
Ik had een verplichte niets-doen-dag. Fitbit af en bijgeslapen. Kind op de fiets heen en weer gebracht. Moet ik vaker doen O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201202002
Geen lijstje van de laatste kindervakantieweek-dag, ik wéét niet eens meer wat ik op heb of niet. Ja, ranja en friet kan ik me herinneren :')
Maar goed, ook 28k stappen en zeer voldaan omdat alle kinderen blij naar huis gingen. Vanaf morgen weer in het gewone ritme, terug naar normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')