Klopt inderdaad. Ik heb in 2016 een niertransplantatie gehad en moet om de 3 maanden op controle ;-)quote:Op donderdag 2 september 2021 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch voor de nieren?
Fijn dat hij zon positief was!
Okequote:Op donderdag 2 september 2021 17:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik heb in 2016 een niertransplantatie gehad en moet om de 3 maanden op controle ;-)
Succes!quote:Op donderdag 2 september 2021 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk is het haalbaar, maar ik wil 21 oktober vier kg lichter zijn. Afspraak met de diëtist die dag en dan zit ik op een mooi getal. Alleen wel gezond, dus eens zien of mijn lijf zo aardig is om eraan mee te werken. En ik weet dat zij niet op die manier om getallen geeft, maar ik wil gewoon zien of zulke doelen voor mij werken of niet
Met zo'n historie wel extra fijn dat het nu zo goed gaat zeg!quote:Op donderdag 2 september 2021 17:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik heb in 2016 een niertransplantatie gehad en moet om de 3 maanden op controle ;-)
Heeft je diëtist dit doel aangeraden?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk is het haalbaar, maar ik wil 21 oktober vier kg lichter zijn. Afspraak met de diëtist die dag en dan zit ik op een mooi getal. Alleen wel gezond, dus eens zien of mijn lijf zo aardig is om eraan mee te werken. En ik weet dat zij niet op die manier om getallen geeft, maar ik wil gewoon zien of zulke doelen voor mij werken of niet
Jouw D klinkt lekker! Recept opgeslagen.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Met zo'n historie wel extra fijn dat het nu zo goed gaat zeg!
Ik beloon en straf mijn peuter uit principe niet en mezelf aangaande gewicht al helemaal niet.
Qua kleding nu wel blij dat ik wat meer in verhouding ben: slechts 1.57 lang zijn bij bijna honderd kilo vond ik toch wel erg klote qua pasvormDa's nu rond de 58 kilo toch een stuk simpeler.
Ik zag vanmorgen voor het eerst in mijn leven een zichtbare buikspier bij mezelf, dat was wel even schrikken!
Het was helemaal geen doel van mijn begeleide krachttraining maar toch wel een geinige bijkomstigheid
Lijst!
O: Banaan en koffie
B: Uur krachttraining, 5km temporun hardgelopen, anderhalf uur gewandeld en Perfect Posture-appje
T: Paar happen Griekse yoghurt
D: https://healthyhappylife.com/easy-cheezy-peazy-pasta-balls-vegan/ met een schep vegan mayo en wat sambal erdoor. Toe drie soorten baklava en een halve verse mango
Vooral de baklava ja, handgemaakt door de moeder van de Turkse dude die onze fantastische lokale ijssalon beheert. *burp* Té lekkerquote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 19:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Vooral de baklava ja, handgemaakt door de moeder van de Turkse dude die onze fantastische lokale ijssalon beheert. *burp* Té lekker
Gelukkig ook te duur dus dat scheelt in de neiging het drie keer per week als toetje in huis te halen
Hahahaha herkenbaar van de baklava. Bij mijn moeder in de buurt wordt er ook heerlijke gemaakt en zij snapt niet dat 1 stukje genoeg isquote:Op donderdag 2 september 2021 19:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Vooral de baklava ja, handgemaakt door de moeder van de Turkse dude die onze fantastische lokale ijssalon beheert. *burp* Té lekker
Gelukkig ook te duur dus dat scheelt in de neiging het drie keer per week als toetje in huis te halen
Ik had net zeven stukjes dus #teamJeMoederquote:Op donderdag 2 september 2021 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha herkenbaar van de baklava. Bij mijn moeder in de buurt wordt er ook heerlijke gemaakt en zij snapt niet dat 1 stukje genoeg is
Lekkerquote:Op donderdag 2 september 2021 19:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had net zeven stukjes dus #teamJeMoeder
Succes met je doel!
Rond de 58 kilo is ook mijn nieuwe streven. Zit nu op 64 kilo, dus nog een paar kilo’s te gaan.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Met zo'n historie wel extra fijn dat het nu zo goed gaat zeg!
Ik beloon en straf mijn peuter uit principe niet en mezelf aangaande gewicht of eigenlijk wat dan ook al helemaal niet.
Qua kleding nu wel blij dat ik wat meer in verhouding ben: slechts 1.57 lang zijn bij bijna honderd kilo vond ik toch wel erg klote qua pasvormDa's nu rond de 58 kilo toch een stuk simpeler.
Ik zag vanmorgen voor het eerst in mijn leven een zichtbare buikspier bij mezelf, dat was wel even schrikken!
Het was helemaal geen doel van mijn begeleide krachttraining maar toch wel een geinige bijkomstigheid
Lijst!
O: Banaan en koffie
B: Uur krachttraining, 5km temporun hardgelopen, anderhalf uur gewandeld en Perfect Posture-appje
T: Paar happen Griekse yoghurt
D: https://healthyhappylife.com/easy-cheezy-peazy-pasta-balls-vegan/ met een schep vegan mayo en wat sambal erdoor. Toe drie soorten baklava en een halve verse mango
Suuuuuuuucces!quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:01 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Rond de 58 kilo is ook mijn nieuwe streven. Zit nu op 64 kilo, dus nog een paar kilo’s te gaan.
Ik dacht bijna veertig jaar lang ook zoiets ja!quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Jee, Minilot, een zichtbare buikspier![]()
Ik roep al mijn hele volwassen leven dat ik geen buikspieren heb, die zijn gewoon vergeten toen ik in elkaar gezet werd.
Grappig is dat he, hoe dat sporten (en het effect van je gewicht daarop) je beeld kan veranderen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Suuuuuuuucces!
Mijn uiteindelijke streven is rond de 54 á 55 kilo maar meer omdat dat nog wat efficiënter hardloopt. Als ik het gewicht hou wat ik nu heb vind ik het ook best: zit prima binnen gezonde range
quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig is dat he, hoe dat sporten (en het effect van je gewicht daarop) je beeld kan veranderen.
Ja is heerlijk hoor, ik woon er tegenaan, motiveert enorm om er even uit te gaan en te bewegen!quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:30 schreef minilot het volgende:
Oooh @:Sangha - ik zou ook wel een bos zo dichtbij willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |