my all time favourite! voor mij het allerbeste boek wat ik ooit gelezen heb!quote:
Nu nog een boekje over leestekens en het gebruik ervan.quote:Op maandag 8 november 2021 13:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Setje niet zulke hele boeiende lekker weglees feitjes boeken van librero één over kwantummechanica één of wiskunde en een boek over paradoxen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke wc lectuur
Er staat zelfs een punt aan het einde van die zin lijkt me voldoende voor vandaagquote:Op maandag 8 november 2021 14:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nu nog een boekje over leestekens en het gebruik ervan.
Ja, dat zal je IQ wel uitgeput hebben.quote:Op maandag 8 november 2021 14:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er staat zelfs een punt aan het einde van die zin lijkt me voldoende voor vandaag
Ik vind interpunctie en grammatica regels veel te lastig. Eigenlijk zou net als bij programmeren er gewoon een error moeten komen en je post niet ingevoerd mogen worden als het niet correct is. Zou het leven een stuk makkelijker maken en het leren van nederlands veel eenvoudiger.quote:Op maandag 8 november 2021 14:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, dat zal je IQ wel uitgeput hebben.
In Javascript mag je een regel afsluiten met puntcomma, is echter niet verplicht. Zo eenduidig zijn programmeertalen dus ook niet.quote:Op maandag 8 november 2021 14:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind interpunctie en grammatica regels veel te lastig. Eigenlijk zou net als bij programmeren er gewoon een error moeten komen en je post niet ingevoerd mogen worden als het niet correct is. Zou het leven een stuk makkelijker maken en het leren van nederlands veel eenvoudiger.
Die staat ook op mijn lijstjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |