quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Haringkop het volgende:
Was het gisteren nou weer matten in het stadion? Toch knap hoe dat bij PSV iedere keer amper de media bereikt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Haringkop het volgende:
Was het gisteren nou weer matten in het stadion? Toch knap hoe dat bij PSV iedere keer amper de media bereikt.
Al besproken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat ventje van lichtstad gekkigheid die plichtsgetrouw met zijn vlaggetje blijft zwaaien
Mag nog best een keer benoemd worden, wat voor kronkel heb je dan als je daartussen gewoon trouw je vlaggetje blijft zwaaienquote:
die kronkel zal toch niet veel afwijken van die anderen die elkaar op hun bek slaanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mag nog best een keer benoemd worden, wat voor kronkel heb je dan als je daartussen gewoon trouw je vlaggetje blijft zwaaien
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kronkel zal toch niet veel afwijken van die anderen die elkaar op hun bek slaan
Zal hem voor je aanpassen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mag nog best een keer benoemd worden, wat voor kronkel heb je dan als je daartussen gewoon trouw je vlaggetje blijft zwaaien
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef Haringkop het volgende:
Overigens hebben de meeste daar een kronkel…
It takes one to know one…quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef Haringkop het volgende:
Overigens hebben de meeste daar een kronkel…
Je ziet het zelden, je ziet het zelden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doorgesnoven tokkies tussen voetbalsupporters, zoiets verwacht je toch ook niet.
Wat een mongooltjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:13 schreef PSVCL het volgende:
Nu ben je verplicht om kampioen te wordenen ver te komen in de EL.. ook niks mis mee.
Pot 4 in de CL had je waarschijnlijk toch niks klaargespeeld.
Dat gevecht op de tribune zijn niet de gasten van Lighttown gekkigheid maar BFTS (boys from the south),die groep in het zwart gekleed. Sinds die een paar jaar terug een utlra groep hebben opgericht gaat het bijna elke wedstrijd mis. Maar zorgen verder wel voor een goeie sfeer. Uit en thuis.
Hebben ook heel Eindhoven en omgeving onder geklad met graffiti
die verplichting is jaarlijksquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:13 schreef PSVCL het volgende:
Nu ben je verplicht om kampioen te worden
We missen je in het Ajax topic, je bent er opeens zo stil.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:13 schreef PSVCL het volgende:
Nu ben je verplicht om kampioen te worden![]()
Vorig seizoen was een opbouwjaar/opruimjaar, altijd al gezegd..quote:
Niks te zoeken daar .. alleen wanneer Ajax punten laat liggenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We missen je in het Ajax topic, je bent er opeens zo stil.
Zonde hoor je hebt altijd van die mooie postsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks te zoeken daar .. alleen wanneer Ajax punten laat liggen
De intentie is jaarlijks. Gelet op de financiële verhoudingen is er maar één club in Nederland jaarlijks verplicht om kampioen te worden.quote:
PSV hoort gewoon altijd voor het kampioenschap te gaan, uiteraard lukt dat niet altijd, vorig seizoen een beetje een verloren jaar qua voetbal vind ik, zeker als je ziet hoe het nu staat, allemaal wat logischer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vorig seizoen was een opbouwjaar/opruimjaar, altijd al gezegd..
Dit seizoen moet je een een prijs pakken , het kampioenschap en/of de EL.. de Amstel cup is een bonus.
Heb het gevoel dat PSV ver gaat komen in de EL.
Riep voor de wedstrijd al dat PSV een doelpunt tekort zou komen .. vorig week had je het laten liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonde hoor je hebt altijd van die mooie posts
Je hebt een flinke kronkel in je kop als je dat uitgetypt krijgt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:13 schreef PSVCL het volgende:
gaat het bijna elke wedstrijd mis. Maar zorgen verder wel voor een goeie sfeer. Uit en thuis.
niet alleen om die verhoudingen, geen kampioen is een verloren jaar wat mij betreft waar het dan ook aan moge liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De intentie is jaarlijks. Gelet op de financiële verhoudingen is er maar één club in Nederland jaarlijks verplicht om kampioen te worden.
Ze komen er twee tekort.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Riep voor de wedstrijd al dat PSV een doelpunt tekort zou komen .. vorig week had je het laten liggen.
Kom na Ajax vs Vitesse (1-1) weer langs
Vanuit Ajax perspectief klopt dat, omdat je door die financiële verhoudingen de torenhoge favoriet bent.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet alleen om die verhoudingen, geen kampioen is een verloren jaar wat mij betreft waar het dan ook aan moge liggen.
Toen PSV meer te verteren had en Ajax daardoor geen kampioen werd vond ik het ook een verloren jaar, zo werkt het nu eenmaal, van een topclub kan je verwachten dat die mee doet om te winnen en doe je dat niet dan is het een verloren jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vanuit Ajax perspectief klopt dat, omdat je door die financiële verhoudingen de torenhoge favoriet bent.
En daardoor is PSV dat niet en kun je dus bij het mislopen van de titel niet per definitie spreken van een verloren jaar.
Meedoen om te winnen is iets anders dan die verplichting hebben. Ik verwacht ook dat PSV meedoet om te winnen, maar als ze op een normale afstand tweede worden dan vind ik dat niet per definitie een verloren jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen PSV meer te verteren had en Ajax daardoor geen kampioen werd vond ik het ook een verloren jaar, zo werkt het nu eenmaal, van een topclub kan je verwachten dat die mee doet om te winnen en doe je dat niet dan is het een verloren jaar.
Ook een klok die stilstaat heeft 2x per etmaal de goede tijd aan. Jij knalt zoveel kwats hier neer zodat er altijd wel wat goeds tussen zit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Riep voor de wedstrijd al dat PSV een doelpunt tekort zou komen .. vorig week had je het laten liggen.
Kom na Ajax vs Vitesse (1-1) weer langs
quote:
er zijn genoeg jaren geweest dat er een groot verschil was in begrotingen ten gunste van PSV, niet zo groot als nu inderdaad, zijn ook andere tijden en dit verschil is ook pas sinds 2019quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Los daarvan heeft PSV nooit de voorsprong gehad die Ajax momenteel heeft op financieel vlak, dus het is wat lastig vergelijken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook een klok die stilstaat heeft 2x per etmaal de goede tijd aan. Jij knalt zoveel kwats hier neer zodat er altijd wel wat goeds tussen zit.
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:41 schreef PSVCL het volgende:
Ga toch voor een 1-1 gelijkspel.
PSV had dat extra doelpunt moeten maken in Lissabon.. zo werkt dat op het hoogste niveau.
Ben bang dat je die vandaag tekort gaat komen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je hebt een flinke kronkel in je kop als je dat uitgetypt krijgt.
Eensquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV hoort gewoon altijd voor het kampioenschap te gaan, uiteraard lukt dat niet altijd, vorig seizoen een beetje een verloren jaar qua voetbal vind ik, zeker als je ziet hoe het nu staat, allemaal wat logischer.
Gisteren was een heel ander soort wedstrijd maar je ziet wel dat de selectie te smal is, daar moet echt wel wat bij want anders blijft het gewoon bij de JC schaal en misschien beker.
misschien wel ja maar waarschijnlijk was hij alleen haalbaar als CL gehaald zou zijn, als hij alsnog komt een beetje mosterd na de maaltijd al kan je hem natuurlijk goed gebruiken verderquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:30 schreef PSVCL het volgende:
Daarom was/ben ik voorstander van Luuk de Jong, die had je gister naar de CL gekopt/geschoten
Hoe krijg je het goed gepraat. Geweld is nooit goed te praten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Sinds ze op het sfeervak zitten is de sfeer er flink op vooruit gegaan. Af en toe een knokpartijtje gebeurd nu eenmaal .. was niet ernstig en niet tussen kinderen/familievakken ofzo
Zullen we het nog hebben over z'n religie of laten we het maar zo, nav de aanvulling op de policy?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe krijg je het goed gepraat. Geweld is nooit goed te praten.
PSVEL valt buiten die policyquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zullen we het nog hebben over z'n religie of laten we het maar zo, nav de aanvulling op de policy?
Ik geloof er niet in dat psv de Jong haalt. Dan is het of de Jong of Zahavi. De Jong gaat niet op de bank zitten (daar is hij ook te duur voor, en ook qua status en verleden). En Schmidt heeft bewust Zahavi gehaald en gaat hem zeker niet inwisselen voor de Jong. En samen kunnen ze niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens
John de Jong heeft ook weer gefaald , die had versterkingen moeten aantrekken voordat de wedstrijden tegen Benfica werden gespeeld. Vorig jaar tegen Basel(was wel wat vroeger) dezelfde fout gemaakt. Daarom was/ben ik voorstander van Luuk de Jong, die had je gister naar de CL gekopt/geschoten
kom sprinten dan!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.sgf1903.de/ak(...)10825-jetro-willems/
Ligt het aan mij of is Jetro 20 KG te zwaar?
Ja, WIE AR BEK dat was een hoogstandje 🤣quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe krijg je het goed gepraat. Geweld is nooit goed te praten.
Je quote de verkeerde. Maar dat filmpje was de definitie van 'cringe' inderdaad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, WIE AR BEK dat was een hoogstandje 🤣
Hij liep wel moeilijk/wijdbeens gisteren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is van Ginkel al uit de selectie gezet?
Ja dat heeft echt iets te maken met vechtende psv supporters. Je zet jezelf voor lul kindje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, WIE AR BEK dat was een hoogstandje 🤣
Verkeerde persoon gequote, zoals @BehoorlijkKritisch al zei. Geweld is inderdaad niet goed te praten, ik heb geen verder commentaar op jouw postquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat heeft echt iets te maken met vechtende psv supporters. Je zet jezelf voor lul kindje.
Mathildelaan parkeren. Moet lukken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
4 september ga ik met mijn zoon naar Nederland - Montenegro. Dat is in het Phillips stadion. Kan je een beetje parkeren daar in de buurt? Ik zag een parkeergarage in de buurt, is daar altijd wel plek of steevast vol tijdens een wedstrijd?
Ik parkeer altijd een stukje verderop in een woonwijk, 10/15 minuutjes wandelen naar het stadion vanuit daarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
4 september ga ik met mijn zoon naar Nederland - Montenegro. Dat is in het Phillips stadion. Kan je een beetje parkeren daar in de buurt? Ik zag een parkeergarage in de buurt, is daar altijd wel plek of steevast vol tijdens een wedstrijd?
Vroeger parkeerde mijn oom altijd bij mensen thuis op de oprit. Die kregen als vergoeding ieder jaar 100 euro en een half varken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik parkeer altijd een stukje verderop in een woonwijk, 10/15 minuutjes wandelen naar het stadion vanuit daar
Het is je vergevenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Verkeerde persoon gequote, zoals @:behoorlijkkritisch al zei. Geweld is inderdaad niet goed te praten, ik heb geen verder commentaar op jouw post
Thanks.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mathildelaan parkeren. Moet lukken.
Volgend jaar valt een drama seizoen weg , dan gaat PSV weer stijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV met geluk in pot 2 van de EL-loting. Zo slecht hebben die t nou toch ook weer niet Europees gedaan dat ze eigenlijk in pot 3 van het tweederangstoernooi zouden belanden achter Genk, Lokomotiv moskou etc
Valt me nu las op hoe treurig het eigenlijk echt is ja..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV met geluk in pot 2 van de EL-loting. Zo slecht hebben die t nou toch ook weer niet Europees gedaan dat ze eigenlijk in pot 3 van het tweederangstoernooi zouden belanden achter Genk, Lokomotiv moskou etc
Genk haalde in 2017 nog wel kwartfinale Europe League, 2019 poulewinnaar in de EL. Zo slecht doen die het ook weer niet, maar daar hoort PSV wel boven te staan jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
En als je een beetje je best doet als 2e eindigen in NL volgend jaar ook zomaar CL kan betekenen. Dus CL gegarandeerd voor PSV en Ajax.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef TehRocks het volgende:
Je moet echt poulewinnaar worden in de EL omdat je als 2e gegarandeerd een plek 3 uit de CL krijgt.
Volgens mij is dat pas het jaar daarna?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
En als je een beetje je best doet als 2e eindigen in NL volgend jaar ook zomaar CL kan betekenen. Dus CL gegarandeerd voor PSV en Ajax.
Zelfde verhaal, gaat voor Ajax en PSV een heel voordelig verhaal zijn om die zesde plek te krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:36 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas het jaar daarna?
edit: ja even gecheckt, het is pas 23-24 dat we met een goed jaar nu twee plekken CL zouden kunnen krijgen.
dat duurt toch nog 1 jaar, was 17/18 toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgend jaar valt een drama seizoen weg , dan gaat PSV weer stijgen
Correct.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat duurt toch nog 1 jaar, was 17/18 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |