Kan ook wel aardig voetballen..quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
die is echt wel beter, leuk bijtertje die Sadilek meer is het niet
Omdat je bij eerdere wedstrijden geen hoge verwachting hebt. Dan blijkt het ineens goed te draaien en valt alles onze kant op. Als je dan de beslissende wedstrijd in gaat met een achterstand is dat extra spannend. Wel lekker, want dat moet er ook voor zorgen dat de jongens scherp starten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Voor het eerst dit jaar toch wel echt een beetje zenuwachtig. Let's gooooooooooooooo.
Kans is echter maar een procent of 10…quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:10 schreef tja77 het volgende:
Als je vandaag groepsfase CL pakt is het seizoen geslaagd.
Daar ben ik het niet mee eens. Financieel wel, maar als je er vervolgens in de eerste ronde uitvliegt en 3e wordt in de competitie is het toch gewoon een kut seizoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:10 schreef tja77 het volgende:
Als je vandaag groepsfase CL pakt is het seizoen geslaagd.
Meen je dat nou? Moeilijk wordt het zeker maar op basis van vorige week acht ik het toch wel op 50%quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kans is echter maar een procent of 10…
Ik houd het op 40%. Indekgenot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Moeilijk wordt het zeker maar op basis van vorige week acht ik het toch wel op 50%
het is een beetje afwachten hoe ze met de spanning omgaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik houd het op 40%. Indekgenot.
Ik heb voor de zekerheid maar 2 extra onderbroeken meegenomen naar de bieb vandaag. Voor als de spanning me teveel word.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is een beetje afwachten hoe ze met de spanning omgaan
want jij denkt dat er bij de spelers geen druk opstaat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid maar 2 extra onderbroeken meegenomen naar de bieb vandaag. Voor als de spanning me teveel word.
Ik maakte een grapje vriend. Misschien geen hele goede, maar toch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
want jij denkt dat er bij de spelers geen druk opstaat?
En geen CL halen en 2e worden in de competitie? Geslaagd seizoen? Want schijnbaar is 2e in de competitie het hoogst haalbare.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Financieel wel, maar als je er vervolgens in de eerste ronde uitvliegt en 3e wordt in de competitie is het toch gewoon een kut seizoen.
Als ik mag kiezen word ik liever kampioen zonder CL. Dan halen we die miljoenen volgend jaar wel op.
Maar het liefst allebei, natuurlijk.
Dat ligt aan hoe je dan verder speelt. Maar ik vind het seizoen na een overwinning vanavond niet perse meteen geslaagd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
En geen CL halen en 2e worden in de competitie? Geslaagd seizoen? Want schijnbaar is 2e in de competitie het hoogst haalbare.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want schijnbaar is 2e in de competitie het hoogst haalbare.
wat is geslaagd, als je geen kampioen wordt eigenlijk niet maar aan de andere kant is het voetbal nu gewoon erg leuk om naar te kijken en je kan je misschien al vandaag belonen met CL en dat is wel meer waard dan alleen die 30+ miljoenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
En geen CL halen en 2e worden in de competitie? Geslaagd seizoen? Want schijnbaar is 2e in de competitie het hoogst haalbare.
Ik vind dat als je groepsfase CL haalt, mooi voetbal laat zien en 3e wordt het toch een geslaagd seizoen. Groepsfase CL geeft je miljoenen om te investeren, pak je dit jaar geen CL dan zal de must om kampioen te worden dit seizoen alleen maar groter worden en het gat naar Ajax weer groter worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je dan verder speelt. Maar ik vind het seizoen na een overwinning vanavond niet perse meteen geslaagd.
Ik geloof ook niet dat kampioen worden uitgesloten is. De kans is niet groot, maar alles is nog mogelijk.
Ik denk juist dat Ajax weer dichterbij komt als we geen CL halen. Die zullen zich behoorlijk versterken met hun miljoenen en dat kan ons volgend seizoen pijn doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je groepsfase CL haalt, mooi voetbal laat zien en 3e wordt het toch een geslaagd seizoen. Groepsfase CL geeft je miljoenen om te investeren, pak je dit jaar geen CL dan zal de must om kampioen te worden dit seizoen alleen maar groter worden en het gat naar Ajax weer groter worden.
Ajax dichterbij PSV?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:00 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Ajax weer dichterbij komt als we geen CL halen. Die zullen zich behoorlijk versterken met hun miljoenen en dat kan ons volgend seizoen pijn doen.
Maar goed. Vanavond zijn de verschillen zo klein. Dat wordt heel spannend, krijg je door een persoonlijke fout in de 7de minuut de 1-0 tegen loop je 83 minuten achter de feiten aan. Schiet je in de derde minuut een vrije trap binnen heb je 87 minuten wind in de rug… de onderlinge verschillen zijn zo klein dat toeval alles kan beslissen. Bier staat koud, chips ligt klaar. Deze wedstrijd biedt veel meer dan de 5 niet beslissende groepswedstrijden die in de CL of UL volgen.
Gerbrands gaf trouwens aan dat deze pot eigenlijk 15 miljoen waard is en niet die 35 miljoen zoals je vaak hoort aangezien de Europa League via de play-offs CL binnenkomen ook aanzienlijk veel geld waard is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax dichterbij PSV?
Ajax heeft tot op heden meer liquide middelen om in geval van nood een bedrag van 8 cijfers af te tikken voor een speler. Ajax staat gewoon een straatlengte voor op PSV (en nee dan doel ik niet op de stand in de competitie).
Dus PSV heeft die miljoenen gewoon heel hard nodig om enigszins in de buurt te komen van Ajax.
Dus ik hecht meer waarde aan die 35 miljoen vanavond dan aan plek 2 of 3 dit seizoen en geen zekerheid op die poen.
Nederlaag vandaag is alsnog 13.1 miljoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Gerbrands gaf trouwens aan dat deze pot eigenlijk 15 miljoen waard is en niet die 35 miljoen zoals je vaak hoort aangezien de Europa League via de play-offs CL binnenkomen ook aanzienlijk veel geld waard is.
Ze waren gelijkwaardig tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in. PSV heeft in het heen duel gewoon heel weinig gecreëerd. Het zag er voor de bühne allemaal heel aardig uit verder, maar kijk je naar XG dan was het redelijk teleurstellend.
dus 20 miljoen als je de EL ingaat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Gerbrands gaf trouwens aan dat deze pot eigenlijk 15 miljoen waard is en niet die 35 miljoen zoals je vaak hoort aangezien de Europa League via de play-offs CL binnenkomen ook aanzienlijk veel geld waard is.
Vraag is of die 35 miljoen wel klopt en wat daarin meegerekend zit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus 20 miljoen als je de EL ingaat?
Optisch wel ja. Op basis van de tweede helft was een gelijkspelletje best terecht geweest. Kijk je naar de kille cijfers is de 2-1 een terechte afspiegeling.quote:
Nouja de XG van Benfica was ook niet echt bijzonder lijkt me. Maar het aanvalsspel moet wel wat beter als je met 2 goals verschil wil winnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in. PSV heeft in het heen duel gewoon heel weinig gecreëerd. Het zag er voor de bühne allemaal heel aardig uit verder, maar kijk je naar XG dan was het redelijk teleurstellend.
8-1.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:51 schreef leolinedance het volgende:
Wat gaat het worden? Ik denk 2-0
Voor een uitwedstrijd tegen Portugezen vond ik het nog niet zo verkeerd eerlijk gezegd. Natuurlijk is het vanavond kut omdat die Portugezen zich kunnen laten inzakken en loeren op de counter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja eens. Maar dan nog is 0,5 gewoon wel heel weinig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja de XG van Benfica was ook niet echt bijzonder lijkt me. Maar het aanvalsspel moet wel wat beter als je met 2 goals verschil wil winnen.
EDIT: Oh 1.3 om 0.5, vind ik nog best een groot verschil. Maar goed, die kans van Weigl die gelukkig valt vertekent veel, die was echt heel veel waard.
Ik zou het hem gunnen. En dat Arsenal hem aan de hand daarvan oppikt voor 20 miljoen.quote:
Zeker met de hoeveelheid balbezit wel ja. Het was ook maar een tijdspanne van een half uurtje waarin alle kansen gecreeerd werden zowat. De laatste 20 minuten van de tweede helft lukte aanvallend ook niets meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja eens. Maar dan nog is 0,5 gewoon wel heel weinig.
XG zegt lang niet altijd alles over een wedstrijd en de krachtsverhoudingen hè?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja eens. Maar dan nog is 0,5 gewoon wel heel weinig.
Daarom stel ik ook dat PSV een optisch overwicht had wat het niet wist uit te drukken in goede kansen. En dat ik niet per se zie dat dat vanavond beter gaat gaan. Ik kan me eigenlijk geen uitgespeelde kans voor de geest halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
XG zegt lang niet altijd alles over een wedstrijd en de krachtsverhoudingen hè?
Bij de JC schaal had PSV een xg van 0.86, terwijl Ajax een xg had van 1.23. PSV scoorde 4 keer en miste in de 2e helft 3 grote kansen.
Thuiswedstrijd voor een enthousiast publiek kan nog wel eens wonderen doen. Als Götze, Madueke, Gakpo, Zahavi het op hun heupen krijgen kunnen er best een paar goals invliegen. Benfica favoriet maar PSV zeker niet kansloos.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom stel ik ook dat PSV een optisch overwicht had wat het niet wist uit te drukken in goede kansen. En dat ik niet per se zie dat dat vanavond beter gaat gaan. Ik kan me eigenlijk geen uitgespeelde kans voor de geest halen.
Hopelijk scheelt het al dat ze misschien al wat steviger in de schoenen staan dan bij de eerste ontmoeting. In de eerste helft hadden er veel last van zenuwen, leek het.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker met de hoeveelheid balbezit wel ja. Het was ook maar een tijdspanne van een half uurtje waarin alle kansen gecreeerd werden zowat. De laatste 20 minuten van de tweede helft lukte aanvallend ook niets meer.
Een verschil van 1 goal is natuurlijk nooit kansloos, dat moet ook wel weer gezegd worden. Zeker in een thuiswedstrijd niet. Maar er zal wel uit een ander vaatje getapt moeten worden dan vorige week.
Die gasten zijn best aardig in achterover leunen en een luizig doelpuntje maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Moeilijk wordt het zeker maar op basis van vorige week acht ik het toch wel op 50%
Nou ja, daar koop je tegenwoordig ook alleen maar een talentvolle buitenspeler voor als paniekaankoop en die het nog maar waar moet maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nederlaag vandaag is alsnog 13.1 miljoen.
Eerste helft was PSV echt niet slecht. Het eerste kwartier was Benfica de betere ja, daarna was het ongeveer gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die gasten zijn best aardig in achterover leunen en een luizig doelpuntje maken.
De eerste helft vergeet men makkelijk voor het gemak, maar daar kwam PSV echt niet goed voor de dag.
Maar we gaan het zien. Dit zijn ook van die wedstrijden waar een balletje er net wel in of op de paal het verschil kan maken tussen doorgaan en uitgeschakeld worden.
Om te winnen is PSV favoriet, om door te gaan is Benfica favoriet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:37 schreef Perrin het volgende:
Overigens is PSV nu ook bij de bookmakers flink favoriet.
Odds:
PSV: 91/100
Draw: 13/5
Benfica: 27/10
In welke wereld gaat Benfica door als PSV de wedstrijd wint? Uitgoals zijn geen ding meer. Of bedoel je verlenging/penalties?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Om te winnen is PSV favoriet, om door te gaan is Benfica favoriet.
Doorgaans telt de score na 90 minuten vandaar dat een gelijkspel (wanneer de heenwedstrijd ook gelijk eindigde) ook tot de opties behoort.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
In welke wereld gaat Benfica door als PSV de wedstrijd wint? Uitgoals zijn geen ding meer. Of bedoel je verlenging/penalties?
Op die fiets!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Doorgaans telt de score na 90 minuten vandaar dat een gelijkspel (wanneer de heenwedstrijd ook gelijk eindigde) ook tot de opties behoort.
Daarom kun je inzetten op winnaar, verliezer, gelijkspel. En je kunt inzetten op wie doorgaat.
https://sportnieuws.nl/vo(...)de-champions-league/
vond het ook wel vreemd dat ze niet in het stadion getraind hebben gisterenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
Benfica heeft iig niets geslapen, mooi.
Om dat effectief te doen moet je inderdaad tussen 23:00 en 06:00 ieder half uur zo‘n doos aanstekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:14 schreef RipCity het volgende:
Alsof je door vuurwerk minder slaapt. 5 minuten wakker en je slaapt weer lekker verder.
In Enschede hebben ze toch een andere kijk hierop.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:14 schreef RipCity het volgende:
Alsof je door vuurwerk minder slaapt. 5 minuten wakker en je slaapt weer lekker verder.
Vooral kinderachtig en totaal nutteloos. Helemaal als het hotel gewoon geluiddicht is. Sta je dan met een paar kneuzen vuurwerk af te stekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
Benfica heeft iig niets geslapen, mooi.
Het is sowieso sneu gedrag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vooral kinderachtig en totaal nutteloos. Helemaal als het hotel gewoon geluiddicht is. Sta je dan met een paar kneuzen vuurwerk af te steken
heb jij ooit al eens in een geluidsdicht hotel geslapen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vooral kinderachtig en totaal nutteloos. Helemaal als het hotel gewoon geluiddicht is. Sta je dan met een paar kneuzen vuurwerk af te steken
deze post voldoet niet aan de nieuwe Policy van Dennie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
In Enschede hebben ze toch een andere kijk hierop.
Verdorie. Angst. Beef.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
deze post voldoet niet aan de nieuwe Policy van Dennie.
Vliegveldhotels hebben vaak indrukwekkende geluidsdemping. Dan landt er op 500 meter afstand een jumbojet en hoor je niks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
heb jij ooit al eens in een geluidsdicht hotel geslapen?
ik sliep en slaap meestal in hotels waar je de buren hoort kreunen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:06 schreef XL het volgende:
[..]
Vliegveldhotels hebben vaak indrukwekkende geluidsdemping. Dan landt er op 500 meter afstand een jumbojet en hoor je niks.
Ja, ik heb vaak de kamer naast jou!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik sliep en slaap meestal in hotels waar je de buren hoort kreunen.
ah daarom hoor ik zo vaak: Borussen nimm mich in meiner arsch bitte jaaaaaaaaaaaa (mannenstem).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |