Ja dat is boven zijn niveau om mee om te gaan op die snelheidquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]nee man, bal stuit net op was gewoon niet zo makkelijk als het leek
15 miljoen aldus Toon. Want met de EL ben je ook al verzekerd van monetasquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Opvallend dat Van Ginkel zo openlijk kritiek uit op Schmidt... nu vind ik het al een onetrickpony als trainer, maar gisteren bewijst inderdaad maar weer dat hij spelers blijkbaar fris wil houden voor het moment dat nooit gaat komen.
Vorig jaar alle ballen op januari gezet en daar jammerlijk gefaald en gisteren je meest creatieve man in vorm wisselen die vanuit het niets iets kan creëren terwijl je moet scoren. "Hij oogde moe"Dat kost je dan wellicht 35 miljoen euro.
Als Boscagli geen geel had gehad, ik ook. Maar Boscagli blinkt niet bepaald uit in tact.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sangare eruit en Boscagli op zijn plek had ik wel logischer gevonden dan die Boscagli Obispo wissel
We verwachten dat hij elke wedstrijd de boel beslist. Hij is een speler die dat kan, maar gisteren was hij er veel te nadrukkelijk naar op zoek. Hij mag ook best wel eens een balletje terug geven in plaats van steeds 3 verdedigers uit te dagen. Dat lukt tegen Heracles misschien af en toe, maar tegen Benfica loop je in een fuik waar zelfs Messi het niet alleen kan. Die ploeg is volledig ingespeeld om dit soort aanvallers onschadelijk te maken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:27 schreef TehRocks het volgende:
Madueke zat wel echt totaal niet in de wedstrijd.
als hij een wereldtopspits was geweest dan speelde hij niet voor PSV maar het was geen intikkertjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja dat is boven zijn niveau om mee om te gaan op die snelheid
Toon schetst zaken wel vaker rooskleuriger voor dan dat ze zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
15 miljoen aldus Toon. Want met de EL ben je ook al verzekerd van monetas
Hij had wel wat goede acties waaruit heel veel potentie blinkt, maar net 1 mannetje teveel willen uitspelen. Hij is 19 jaar, dus daar zal ie wel uitgroeien.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
We verwachten dat hij elke wedstrijd de boel beslist. Hij is een speler die dat kan, maar gisteren was hij er veel te nadrukkelijk naar op zoek. Hij mag ook best wel eens een balletje terug geven in plaats van steeds 3 verdedigers uit te dagen. Dat lukt tegen Heracles misschien af en toe, maar tegen Benfica loop je in een fuik waar zelfs Messi het niet alleen kan. Die ploeg is volledig ingespeeld om dit soort aanvallers onschadelijk te maken.
Als je naar het jaarverslag van de UEFA kijkt klopt het ook echt. Startpremies in deze situatie is 15 miljoen verschil. Als je wat wedstrijden begint te winnen wordt het verschil veel groter.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toon schetst zaken wel vaker rooskleuriger voor dan dat ze zijn
Als je realistisch bent heeft PSV in de EL natuurlijk wel meer kans om wedstrijden te winnen dan in de CL.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:32 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Als je naar het jaarverslag van de UEFA kijkt klopt het ook echt. Startpremies in deze situatie is 15 miljoen verschil. Als je wat wedstrijden begint te winnen wordt het verschil veel groter.
Voor NL en de coëfficienten is dit wel een betere situatie, mits ze de EL niet laten lopen zoals eigenlijk elk jaar minus vorig seizoen... Ik zie PSV er ook wel voor aan om alle ballen nu op het kampioenschap te zetten en de EL als bijzaak.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je realistisch bent heeft PSV in de EL natuurlijk wel meer kans om wedstrijden te winnen dan in de CL.
maar er zijn toch meer potten waar je geld uit krijgt, tv geld, marketing op basis van ranking dus uiteindelijk is het gewoon meer dan die 15quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:32 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Als je naar het jaarverslag van de UEFA kijkt klopt het ook echt. Startpremies in deze situatie is 15 miljoen verschil. Als je wat wedstrijden begint te winnen wordt het verschil veel groter.
Maar je moet in de EL dan wel weer een stuk meer winnen om hetzlefde geld op te strijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je realistisch bent heeft PSV in de EL natuurlijk wel meer kans om wedstrijden te winnen dan in de CL.
Ja, da's natuurlijk ook een ding. PSV hoeft de EL natuurlijk niet te winnen, maar een beetje inzet zou wel gewaardeerd worden. Ook vanwege de coëfficiënten natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor NL en de coëfficienten is dit wel een betere situatie, mits ze de EL niet laten lopen zoals eigenlijk elk jaar minus vorig seizoen... Ik zie PSV er ook wel voor aan om alle ballen nu op het kampioenschap te zetten en de EL als bijzaak.
Ja en als je alles berekent is het 15 miljoen. Moeilijk he.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar er zijn toch meer potten waar je geld uit krijgt, tv geld, marketing op basis van ranking dus uiteindelijk is het gewoon meer dan die 15
Uiteraard. Maar we hebben allemaal toch wel het idee dat dit PSV in een sterke poule niks te zoeken heeft in de CL? Het was niet goed genoeg tegen een ploeg die (lang) niet zo goed is als de echte Europese kanonnen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar je moet in de EL dan wel weer een stuk meer winnen om hetzlefde geld op te strijken.
Vanuit groep 4 had ik PSV sowieso niets zien winnen, tenzij de loting echt gunstig had uitgepakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies m'n punt inderdaad.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vanuit groep 4 had ik PSV sowieso niets zien winnen, tenzij de loting echt gunstig had uitgepakt.
EL, mits serieus genomen, is voor ons waarschijnlijk ook leuker om te doen. CL moet natuurlijk het doel zijn en had leuk geweest voor het geld en de allure, maar voor resultaten speel ik liever in de EL met deze selectie. Zouden best eens tot de kwartfinale ofzo kunnen komen dit jaar.
ik heb alleen het idee dat het niet klopt, kan aan mij liggen natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja en als je alles berekent is het 15 miljoen. Moeilijk he.
Vanuit pot 4 was het heel moeilijk geweest ja. Dan ben je inderdaad extreem afhankelijk van of je een makkelijke ploeg trekt uit Pot 1/3. Waarbij Benfica dus al te moeilijk is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar we hebben allemaal toch wel het idee dat dit PSV in een sterke poule niks te zoeken heeft in de CL? Het was niet goed genoeg tegen een ploeg die (lang) niet zo goed is als de echte Europese kanonnen.
Daarom. Dan kan iedereen wel roepen dat die 35M zo fantastisch is, maar 4-5-6 wedstrijden verliezen is ook niet bevorderlijk voor de moraal en het team. In de EL heeft PSV veel meer kans op overwinteren, ook al is het tegen Wit-Russische kutclubsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanuit pot 4 was het heel moeilijk geweest ja. Dan ben je inderdaad extreem afhankelijk van of je een makkelijke ploeg trekt uit Pot 1/3. Waarbij Benfica dus al te moeilijk is.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom. Dan kan iedereen wel roepen dat die 35M zo fantastisch is, maar 4-5-6 wedstrijden verliezen is ook niet bevorderlijk voor de moraal en het team. In de EL heeft PSV veel meer kans op overwinteren, ook al is het tegen Wit-Russische kutclubs
Nouja, de EL bestaat daar dus niet echt meer uit. Een mogelijke groep is Leverkusen - PSV - Sociedad - Spartak bijvoorbeeld. Je vergeet hier wel erg makkelijk dat voor een club als PSV nu gewoon de A-game nodig is om te overwinteren in de EL, en dan moet dat wel lukken. Scheelt ook dat je zeker niet in pot 1 zit, als je Lyon/Napoli/Leverkusen ontloopt ziet het er al een stuk beter uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom. Dan kan iedereen wel roepen dat die 35M zo fantastisch is, maar 4-5-6 wedstrijden verliezen is ook niet bevorderlijk voor de moraal en het team. In de EL heeft PSV veel meer kans op overwinteren, ook al is het tegen Wit-Russische kutclubs
Voor de duidelijkheid:quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb alleen het idee dat het niet klopt, kan aan mij liggen natuurlijk
Ook lastig zat, zo'n poulequote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, de EL bestaat daar dus niet echt meer uit. Een mogelijke groep is Leverkusen - PSV - Sociedad - Spartak bijvoorbeeld.
Oh ja, die EL heeft ook wel een upgrade gehad door de introductie van de Conference Leaguequote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, de EL bestaat daar dus niet echt meer uit. Een mogelijke groep is Leverkusen - PSV - Sociedad - Spartak bijvoorbeeld. Je vergeet hier wel erg makkelijk dat voor een club als PSV nu gewoon de A-game nodig is om te overwinteren in de EL, en dan moet dat wel lukken. Scheelt ook dat je zeker niet in pot 1 zit, als je Lyon/Napoli/Leverkusen ontloopt ziet het er al een stuk beter uit.
Je hebt in de EL wel een betere kans dan in de CL hoor, maar als je straks in pot 3 komt (wat kan gebeuren) en Leicester + Napoli loot mag je op de blote knietjes bidden dat die er geen zin in hebben en anders rest er ook slechts de KO-fase van de Conference League.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ja, die EL heeft ook wel een upgrade gehad door de introductie van de Conference League
Tactisch lange termijn masterplan van Schmidt door voor de EL te gaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, Red Bull moet dus winnen (die verdedigen uit 2-1 tegen Brondby voor de CL) of Slavia (tegen Legia) verliezen, dan is pot 2 een feit. Of een van de Schotse clubs moet ietwat verrassend verliezen. Zagreb, Rode Ster en Olympiakos zullen sowieso wel EL spelen na resp. een 3-0 nederlaag en een 4-0 en 3-0 overwinning.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:52 schreef TehRocks het volgende:
Pot 3 is nog mogelijk in de EL. Dan wordt het wel een lastige loting.
dank je maar die bonus play offs had je ook gehad als je je CL had gehaald toch, tv pot is ook laag in CL, ik dacht dat die 10 was om te verdelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:49 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
CL:
Startpremie 15.6
Coefficienten 12.5
TV pot ~ 1 miljoen
EL:
Startpremie 3.6
Coefficient 3.0
TV Pot 0.9 of 1.8 afhankelijk van AZ
Bonus play offs 5
CL 29.1
EL 12.5 of 13.4
Onderaan de streep is het dus 16.6 of 15.7 miljoen voordat je een wedstrijd gespeeld hebt. Nogmaals, dat verschil is inderdaad veel groter als er daadwerkelijk wat potjes gewonnen zouden worden in de poulefase.
Het waren ook wel echt kut wissels. Maar goed, dat is niet per se waarom je niet won gisteren.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De kritiek op Schmidt is niet mals
Deels ook hartstikke terecht natuurlijk. Deels kan hij er ook weinig aan doen dat de bank voor Europese begrippen te matig is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De kritiek op Schmidt is niet mals
Nope die play off bonus is alleen voor de verliezer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je maar die bonus play offs had je ook gehad als je je CL had gehaald toch, tv pot is ook laag in CL, ik dacht dat die 10 was om te verdelen.
Dat Benfica het gewoon goed heeft gedaan ben ik met je eens. Vanaf minuut 30 met tien man spelen en relatief weinig kansen tegenkrijgen; petje af.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 23:25 schrHeeef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou een 50/50 was het ook totaal niet Benfica is niet echt in de problemen geweest met 10 man vandaag.
Provincieclub mentaliteitquote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Celtic / Galatasaray / Rapid Wien kwamen vanuit CLq2 en hadden daarom geen geplaatste status.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was die EL-loting voor de playoffs trouwens niet gewogen? Hoe kan het dat AZ tegen Celtic moest en Antwerp tegen Omonia, die allebei een stuk lagere coefficient hebben
Op zich niet ongunstig overigens, daardoor is de kans dat grotere teams er uit vliegen wel iets groter.
Het gaat om de aard van de wissels. Het tijdstip van inbrengen, de keuze wie je er af haalt, de keuze voor 2 spelers die nul scorend vermogen hebben op het laatst en het ontbreken van een 'alles of niets'-offensief. Dat kan je gewoon vrijwel 100% op het conto van de trainer zetten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Deels ook hartstikke terecht natuurlijk. Deels kan hij er ook weinig aan doen dat de bank voor Europese begrippen te matig is.
Het is niet één factor of één persoon die er voor zorgt dat PSV het niet redt. Ajax had het tegen dit Benfica ook gewoon lastig gehad, het is een rotploeg om tegen te spelen, zeker als ze een voorsprong verdedigen.
Klopt, echter is de kans op winst in EL potjes groter dan in de CL potjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:49 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
CL:
Startpremie 15.6
Coefficienten 12.5
TV pot ~ 1 miljoen
EL:
Startpremie 3.6
Coefficient 3.0
TV Pot 0.9 of 1.8 afhankelijk van AZ
Bonus play offs 5
CL 29.1
EL 12.5 of 13.4
Onderaan de streep is het dus 16.6 of 15.7 miljoen voordat je een wedstrijd gespeeld hebt. Nogmaals, dat verschil is inderdaad veel groter als er daadwerkelijk wat potjes gewonnen zouden worden in de poulefase.
Ik had echt geen moment het idee dat PSV ging scoren. Was echt zo'n wedstrijd waar hij met veel geluk uit het niets had moeten vallen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat Benfica het gewoon goed heeft gedaan ben ik met je eens. Vanaf minuut 30 met tien man spelen en relatief weinig kansen tegenkrijgen; petje af.
Maar denk wel dat dit gewoon een 5050 duel is geweest. Het kwartje kon toch beide kanten op vallen. PSV had wel 2 of 3 top kansen, waar er normaal wel eentje van in gaat. Vond PSV overigens helemaal niet zo slecht gisteren als veel mensen hier roepen. Het is natuurlijk wel lekker als je vroeg tegen 10 man komt te staan, maar dat pakt niet altijd goed uit.
Dus AZ was gewoon zwaar genaaid eigenlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Celtic / Galatasaray / Rapid Wien kwamen vanuit CLq2 en hadden daarom geen geplaatste status.
Dat is waar. Jammer maar je had de pech juist Benfica te treffen om je te plaatsen. Benfica en Monaco waren sowieso geduchte tegenstanders. Dan moet alles meezitten. Zeker de uitwedstrijd tegen Benfica heb je pech gehad.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij Benfica viel zeker de tweede goal wel erg fijn voor ze. Ze hebben echt net dat beetje geluk gehad en PSV net dat beetje pech om het verschil te maken. Uiteindelijk is Benfica wel wat beter dan PSV maar echt een klasse beter zeker niet. Als Benfica-supporter zou ik na gister toch best opgelucht zijn dat je club uiteindelijk de winst wist binnen te slepen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is waar. Jammer maar je had de pech juist Benfica te treffen om je te plaatsen. Benfica en Monaco waren sowieso geduchte tegenstanders. Dan moet alles meezitten. Zeker de uitwedstrijd tegen Benfica heb je pech gehad.
Gisteren was ik natuurlijk zwaar teleurgesteld. Maar terugkijkend en reëel ben moeten we uiteindelijk tevreden zijn.
De wissels waren gisteren bizar en een aantal spelers zaten niet in de wedstrijd.
Ik kan hier écht niet tevreden mee zijn en vrees ook echt voor de competitie als Schmidt zo raar blijft doen (en dat blijft hij doen gok ik).quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is waar. Jammer maar je had de pech juist Benfica te treffen om je te plaatsen. Benfica en Monaco waren sowieso geduchte tegenstanders. Dan moet alles meezitten. Zeker de uitwedstrijd tegen Benfica heb je pech gehad.
Gisteren was ik natuurlijk zwaar teleurgesteld. Maar terugkijkend en reëel ben moeten we uiteindelijk tevreden zijn.
De wissels waren gisteren bizar en een aantal spelers zaten niet in de wedstrijd.
Dus waarschijnlijk wordt het gewoon pot 2.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Red Bull moet dus winnen (die verdedigen uit 2-1 tegen Brondby voor de CL) of Slavia (tegen Legia) verliezen, dan is pot 2 een feit. Of een van de Schotse clubs moet ietwat verrassend verliezen. Zagreb, Rode Ster en Olympiakos zullen sowieso wel EL spelen na resp. een 3-0 nederlaag en een 4-0 en 3-0 overwinning.
Als Schmidt normaal doet dan kan PSV echt wel een kwartfinale EL halen dit seizoen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor NL en de coëfficienten is dit wel een betere situatie, mits ze de EL niet laten lopen zoals eigenlijk elk jaar minus vorig seizoen... Ik zie PSV er ook wel voor aan om alle ballen nu op het kampioenschap te zetten en de EL als bijzaak.
Mee eens ja, al schat ik Slavia wel hoger in dan Legia. Red Bull mag dus vooral geen fouten maken vanavond, en anders moeten we hopen op floppende Schotten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk wordt het gewoon pot 2.
Luuk de Jong lijkt me een beter alternatief dan Vertessenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef tja77 het volgende:
Weet je wat deze dag nog kutter zou maken?
Het nieuws dat Luuk de Jong naar PSV zou komen. Ik hou m’n hart vast voor de komende 6 dagen.
Hopelijk blijven Götze, Gakpo en Madueke.
Fixedquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Luuk de Jong lijkt me een duurder alternatief dan Vertessen
Eens hoor. Maar gelet wat er op de bank zat had hij überhaupt niet moeten wisselen. Alleen Boscagli naar de kant halen sloeg vanwege zijn kaart nog ergens op, maar die had je dan (zoals @Tarado terecht aangaf) misschien beter een linie naar voren kunnen halen. Dan loopt hij minder kans op een tweede geel en hij kan gewoon behoorlijk vooruit denken en heeft een verwoestend schot uit de tweede lijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat om de aard van de wissels. Het tijdstip van inbrengen, de keuze wie je er af haalt, de keuze voor 2 spelers die nul scorend vermogen hebben op het laatst en het ontbreken van een 'alles of niets'-offensief. Dat kan je gewoon vrijwel 100% op het conto van de trainer zetten.
Ook eens hoor. Dat je dat risico eind competitie een keer neemt voor de halve finale van een Europees toernooi snap ik nog, maar nu slaat het nergens op. Al ben ik het wel eens met het risico van overbelasting van de jongste spelers, daar kun je carrieres echt mee slopen. Maar dat betekent niet dat je Madueke er afhaalt in misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Dan had je hem eerder deze week echt rust moeten geven, of laat hem een intensieve training overslaan.quote:Het is ook een terugkerend patroon. Net als dat malle rust geven van spelers. Nou, dat heeft eerder averechts gewerkt als je zag hoe de grote jongens gisteren hun niveau niet aantikten. Tot nu toe heeft het in de competitie geen schade opgeleverd maar dat gaat onvermijdelijk wel gebeuren als hij met die onzin door blijft gaan.
Niet met deze selectie. Dan moet er in de breedte echt wel wat bij. Bij de eerste blessure val je terug op Thomas of Vertessen. Alleen achterin zit het redelijk goed, maar offensief kunnen we geen kant op als het even tegenzit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als Schmidt normaal doet dan kan PSV echt wel een kwartfinale EL halen dit seizoen.
Vorig seizoen haal je 1/8 finale toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet met deze selectie. Dan moet er in de breedte echt wel wat bij. Bij de eerste blessure val je terug op Thomas of Vertessen. Alleen achterin zit het redelijk goed, maar offensief kunnen we geen kant op als het even tegenzit.
We vlogen er vorig jaar uit tegen de eerste tegenstander die het FC Volendam lastig zou kunnen maken. We hebben enorm gezwijnd met onze tegenstanders vorig jaar en volgens mij is de EL nu ook wel wat zwaarder bezet door de komst van de conference league, of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vorig seizoen haal je 1/8 finale toch?
Met deze selectie is een ronde verder niet mogelijk?
Het is weer wachten op de eerste:quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Crisis in Eindhoven, het gaat snel dit seizoen.
quote:Feyenoord is PSV op alle vlakken voorbij
Het lijkt er op dat supporters en voetbalgerelateerde media ietwat opportunistisch zijn!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
@GurneyIsBestOke durf jij?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is weer wachten op de eerste:
[..]
Dat is zo. De voornaamste reden waarom de zwakte van de bank opvalt, is omdat we in de basis elf gewoon veel sterker zijn geworden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:15 schreef Perrin het volgende:
Bipolair gedoe idd. Gewoon realistisch proberen te blijven, PSV is wel degelijk echt weer stappen vooruit aan het maken.
Nee, dat durf ik (bij lange na) niet aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:GurneyIsBestOke durf jij?
Inderdaad. Je hebt een maal verloren van een zware tegenstander en gisteren zat je niet in de wedstrijd en met slechte wissels red je het dan niet. Maar typisch van de media om gelijk over een crisis te beginnen. Schmidt ben ik niet kapot van.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is weer wachten op de eerste:
[..]
Tja maar normaal gesproken is geen enkele Nederlandse club opgewassen tegen de Europese kanonnen zoals bijvoorbeeld MC. En dat is ook geen schande als je naar de begrotingen kijkt. Sterker nog, het is een schande dat PSG amper iets presteerd met het materiaal en hun begroting in de CL.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 09:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar we hebben allemaal toch wel het idee dat dit PSV in een sterke poule niks te zoeken heeft in de CL? Het was niet goed genoeg tegen een ploeg die (lang) niet zo goed is als de echte Europese kanonnen.
Vertessen is prima, maar niet als afmaker. Zie echt we goede dingen bij die jongen waarmee hij bij PSV kan gaan slagen. Is nog jong. Maar types als Thomas en Mauro als backup is echt te weinig ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet met deze selectie. Dan moet er in de breedte echt wel wat bij. Bij de eerste blessure val je terug op Thomas of Vertessen. Alleen achterin zit het redelijk goed, maar offensief kunnen we geen kant op als het even tegenzit.
waar staat dat? Telegraaf? VI? Johan zal vrijdag wel weer aankomen met z'n Iha riedel wat nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Nee, op FOK!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waar staat dat? Telegraaf? VI? Johan zal vrijdag wel weer aankomen met z'n Iha riedel wat nergens op gebaseerd is.
PSV is echt wel beter geworden tov vorig seizoen alleen in de kleine ruimte is het nog best moeilijk, als je op voorsprong komt zijn die ruimtes weer groter en heeft zo'n Vertessen brengen nog wel nut maar tegen zo'n tegenstander als gisteren helemaal niet, zelfde geldt eigenlijk voor Bruma, Madueke kan op 1 been meer dan die 2 samen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vertessen is prima, maar niet als afmaker. Zie echt we goede dingen bij die jongen waarmee hij bij PSV kan gaan slagen. Is nog jong. Maar types als Thomas en Mauro als backup is echt te weinig ja.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Haringkop het volgende:
Was het gisteren nou weer matten in het stadion? Toch knap hoe dat bij PSV iedere keer amper de media bereikt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Haringkop het volgende:
Was het gisteren nou weer matten in het stadion? Toch knap hoe dat bij PSV iedere keer amper de media bereikt.
Al besproken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat ventje van lichtstad gekkigheid die plichtsgetrouw met zijn vlaggetje blijft zwaaien
Mag nog best een keer benoemd worden, wat voor kronkel heb je dan als je daartussen gewoon trouw je vlaggetje blijft zwaaienquote:
die kronkel zal toch niet veel afwijken van die anderen die elkaar op hun bek slaanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mag nog best een keer benoemd worden, wat voor kronkel heb je dan als je daartussen gewoon trouw je vlaggetje blijft zwaaien
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kronkel zal toch niet veel afwijken van die anderen die elkaar op hun bek slaan
Zal hem voor je aanpassen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mag nog best een keer benoemd worden, wat voor kronkel heb je dan als je daartussen gewoon trouw je vlaggetje blijft zwaaien
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef Haringkop het volgende:
Overigens hebben de meeste daar een kronkel…
It takes one to know one…quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef Haringkop het volgende:
Overigens hebben de meeste daar een kronkel…
Je ziet het zelden, je ziet het zelden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doorgesnoven tokkies tussen voetbalsupporters, zoiets verwacht je toch ook niet.
Wat een mongooltjesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:13 schreef PSVCL het volgende:
Nu ben je verplicht om kampioen te wordenen ver te komen in de EL.. ook niks mis mee.
Pot 4 in de CL had je waarschijnlijk toch niks klaargespeeld.
Dat gevecht op de tribune zijn niet de gasten van Lighttown gekkigheid maar BFTS (boys from the south),die groep in het zwart gekleed. Sinds die een paar jaar terug een utlra groep hebben opgericht gaat het bijna elke wedstrijd mis. Maar zorgen verder wel voor een goeie sfeer. Uit en thuis.
Hebben ook heel Eindhoven en omgeving onder geklad met graffiti
die verplichting is jaarlijksquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:13 schreef PSVCL het volgende:
Nu ben je verplicht om kampioen te worden
We missen je in het Ajax topic, je bent er opeens zo stil.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:13 schreef PSVCL het volgende:
Nu ben je verplicht om kampioen te worden![]()
Vorig seizoen was een opbouwjaar/opruimjaar, altijd al gezegd..quote:
Niks te zoeken daar .. alleen wanneer Ajax punten laat liggenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We missen je in het Ajax topic, je bent er opeens zo stil.
Zonde hoor je hebt altijd van die mooie postsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks te zoeken daar .. alleen wanneer Ajax punten laat liggen
De intentie is jaarlijks. Gelet op de financiële verhoudingen is er maar één club in Nederland jaarlijks verplicht om kampioen te worden.quote:
PSV hoort gewoon altijd voor het kampioenschap te gaan, uiteraard lukt dat niet altijd, vorig seizoen een beetje een verloren jaar qua voetbal vind ik, zeker als je ziet hoe het nu staat, allemaal wat logischer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vorig seizoen was een opbouwjaar/opruimjaar, altijd al gezegd..
Dit seizoen moet je een een prijs pakken , het kampioenschap en/of de EL.. de Amstel cup is een bonus.
Heb het gevoel dat PSV ver gaat komen in de EL.
Riep voor de wedstrijd al dat PSV een doelpunt tekort zou komen .. vorig week had je het laten liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zonde hoor je hebt altijd van die mooie posts
Je hebt een flinke kronkel in je kop als je dat uitgetypt krijgt.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:13 schreef PSVCL het volgende:
gaat het bijna elke wedstrijd mis. Maar zorgen verder wel voor een goeie sfeer. Uit en thuis.
niet alleen om die verhoudingen, geen kampioen is een verloren jaar wat mij betreft waar het dan ook aan moge liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De intentie is jaarlijks. Gelet op de financiële verhoudingen is er maar één club in Nederland jaarlijks verplicht om kampioen te worden.
Ze komen er twee tekort.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Riep voor de wedstrijd al dat PSV een doelpunt tekort zou komen .. vorig week had je het laten liggen.
Kom na Ajax vs Vitesse (1-1) weer langs
Vanuit Ajax perspectief klopt dat, omdat je door die financiële verhoudingen de torenhoge favoriet bent.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet alleen om die verhoudingen, geen kampioen is een verloren jaar wat mij betreft waar het dan ook aan moge liggen.
Toen PSV meer te verteren had en Ajax daardoor geen kampioen werd vond ik het ook een verloren jaar, zo werkt het nu eenmaal, van een topclub kan je verwachten dat die mee doet om te winnen en doe je dat niet dan is het een verloren jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vanuit Ajax perspectief klopt dat, omdat je door die financiële verhoudingen de torenhoge favoriet bent.
En daardoor is PSV dat niet en kun je dus bij het mislopen van de titel niet per definitie spreken van een verloren jaar.
Meedoen om te winnen is iets anders dan die verplichting hebben. Ik verwacht ook dat PSV meedoet om te winnen, maar als ze op een normale afstand tweede worden dan vind ik dat niet per definitie een verloren jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen PSV meer te verteren had en Ajax daardoor geen kampioen werd vond ik het ook een verloren jaar, zo werkt het nu eenmaal, van een topclub kan je verwachten dat die mee doet om te winnen en doe je dat niet dan is het een verloren jaar.
Ook een klok die stilstaat heeft 2x per etmaal de goede tijd aan. Jij knalt zoveel kwats hier neer zodat er altijd wel wat goeds tussen zit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Riep voor de wedstrijd al dat PSV een doelpunt tekort zou komen .. vorig week had je het laten liggen.
Kom na Ajax vs Vitesse (1-1) weer langs
quote:
er zijn genoeg jaren geweest dat er een groot verschil was in begrotingen ten gunste van PSV, niet zo groot als nu inderdaad, zijn ook andere tijden en dit verschil is ook pas sinds 2019quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Los daarvan heeft PSV nooit de voorsprong gehad die Ajax momenteel heeft op financieel vlak, dus het is wat lastig vergelijken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook een klok die stilstaat heeft 2x per etmaal de goede tijd aan. Jij knalt zoveel kwats hier neer zodat er altijd wel wat goeds tussen zit.
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:41 schreef PSVCL het volgende:
Ga toch voor een 1-1 gelijkspel.
PSV had dat extra doelpunt moeten maken in Lissabon.. zo werkt dat op het hoogste niveau.
Ben bang dat je die vandaag tekort gaat komen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je hebt een flinke kronkel in je kop als je dat uitgetypt krijgt.
Eensquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV hoort gewoon altijd voor het kampioenschap te gaan, uiteraard lukt dat niet altijd, vorig seizoen een beetje een verloren jaar qua voetbal vind ik, zeker als je ziet hoe het nu staat, allemaal wat logischer.
Gisteren was een heel ander soort wedstrijd maar je ziet wel dat de selectie te smal is, daar moet echt wel wat bij want anders blijft het gewoon bij de JC schaal en misschien beker.
misschien wel ja maar waarschijnlijk was hij alleen haalbaar als CL gehaald zou zijn, als hij alsnog komt een beetje mosterd na de maaltijd al kan je hem natuurlijk goed gebruiken verderquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:30 schreef PSVCL het volgende:
Daarom was/ben ik voorstander van Luuk de Jong, die had je gister naar de CL gekopt/geschoten
Hoe krijg je het goed gepraat. Geweld is nooit goed te praten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Sinds ze op het sfeervak zitten is de sfeer er flink op vooruit gegaan. Af en toe een knokpartijtje gebeurd nu eenmaal .. was niet ernstig en niet tussen kinderen/familievakken ofzo
Zullen we het nog hebben over z'n religie of laten we het maar zo, nav de aanvulling op de policy?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe krijg je het goed gepraat. Geweld is nooit goed te praten.
PSVEL valt buiten die policyquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zullen we het nog hebben over z'n religie of laten we het maar zo, nav de aanvulling op de policy?
Ik geloof er niet in dat psv de Jong haalt. Dan is het of de Jong of Zahavi. De Jong gaat niet op de bank zitten (daar is hij ook te duur voor, en ook qua status en verleden). En Schmidt heeft bewust Zahavi gehaald en gaat hem zeker niet inwisselen voor de Jong. En samen kunnen ze niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens
John de Jong heeft ook weer gefaald , die had versterkingen moeten aantrekken voordat de wedstrijden tegen Benfica werden gespeeld. Vorig jaar tegen Basel(was wel wat vroeger) dezelfde fout gemaakt. Daarom was/ben ik voorstander van Luuk de Jong, die had je gister naar de CL gekopt/geschoten
kom sprinten dan!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.sgf1903.de/ak(...)10825-jetro-willems/
Ligt het aan mij of is Jetro 20 KG te zwaar?
Ja, WIE AR BEK dat was een hoogstandje 🤣quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe krijg je het goed gepraat. Geweld is nooit goed te praten.
Je quote de verkeerde. Maar dat filmpje was de definitie van 'cringe' inderdaad.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, WIE AR BEK dat was een hoogstandje 🤣
Hij liep wel moeilijk/wijdbeens gisteren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is van Ginkel al uit de selectie gezet?
Ja dat heeft echt iets te maken met vechtende psv supporters. Je zet jezelf voor lul kindje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, WIE AR BEK dat was een hoogstandje 🤣
Verkeerde persoon gequote, zoals @BehoorlijkKritisch al zei. Geweld is inderdaad niet goed te praten, ik heb geen verder commentaar op jouw postquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat heeft echt iets te maken met vechtende psv supporters. Je zet jezelf voor lul kindje.
Mathildelaan parkeren. Moet lukken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
4 september ga ik met mijn zoon naar Nederland - Montenegro. Dat is in het Phillips stadion. Kan je een beetje parkeren daar in de buurt? Ik zag een parkeergarage in de buurt, is daar altijd wel plek of steevast vol tijdens een wedstrijd?
Ik parkeer altijd een stukje verderop in een woonwijk, 10/15 minuutjes wandelen naar het stadion vanuit daarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
4 september ga ik met mijn zoon naar Nederland - Montenegro. Dat is in het Phillips stadion. Kan je een beetje parkeren daar in de buurt? Ik zag een parkeergarage in de buurt, is daar altijd wel plek of steevast vol tijdens een wedstrijd?
Vroeger parkeerde mijn oom altijd bij mensen thuis op de oprit. Die kregen als vergoeding ieder jaar 100 euro en een half varken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik parkeer altijd een stukje verderop in een woonwijk, 10/15 minuutjes wandelen naar het stadion vanuit daar
Het is je vergevenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Verkeerde persoon gequote, zoals @:behoorlijkkritisch al zei. Geweld is inderdaad niet goed te praten, ik heb geen verder commentaar op jouw post
Thanks.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mathildelaan parkeren. Moet lukken.
Volgend jaar valt een drama seizoen weg , dan gaat PSV weer stijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV met geluk in pot 2 van de EL-loting. Zo slecht hebben die t nou toch ook weer niet Europees gedaan dat ze eigenlijk in pot 3 van het tweederangstoernooi zouden belanden achter Genk, Lokomotiv moskou etc
Valt me nu las op hoe treurig het eigenlijk echt is ja..quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV met geluk in pot 2 van de EL-loting. Zo slecht hebben die t nou toch ook weer niet Europees gedaan dat ze eigenlijk in pot 3 van het tweederangstoernooi zouden belanden achter Genk, Lokomotiv moskou etc
Genk haalde in 2017 nog wel kwartfinale Europe League, 2019 poulewinnaar in de EL. Zo slecht doen die het ook weer niet, maar daar hoort PSV wel boven te staan jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
En als je een beetje je best doet als 2e eindigen in NL volgend jaar ook zomaar CL kan betekenen. Dus CL gegarandeerd voor PSV en Ajax.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef TehRocks het volgende:
Je moet echt poulewinnaar worden in de EL omdat je als 2e gegarandeerd een plek 3 uit de CL krijgt.
Volgens mij is dat pas het jaar daarna?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
En als je een beetje je best doet als 2e eindigen in NL volgend jaar ook zomaar CL kan betekenen. Dus CL gegarandeerd voor PSV en Ajax.
Zelfde verhaal, gaat voor Ajax en PSV een heel voordelig verhaal zijn om die zesde plek te krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:36 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas het jaar daarna?
edit: ja even gecheckt, het is pas 23-24 dat we met een goed jaar nu twee plekken CL zouden kunnen krijgen.
dat duurt toch nog 1 jaar, was 17/18 toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgend jaar valt een drama seizoen weg , dan gaat PSV weer stijgen
Correct.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat duurt toch nog 1 jaar, was 17/18 toch?
Gratis tip van ome BoWa: Trudoplein. Is gratis en 750 meter lopen ofzo naar stadion. Zet ik de wagen altijd neer. Kun je aan het plein nog relaxed frietje of pintje pakken. Of shoarma wat je wil. Pinnen etc.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Je kan hem op het baekelandplein zetten voor de optimale ervaring (ook voor je zoontje)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan hem op het baekelandplein zetten voor de optimale ervaring (ook voor je zoontje)
Herhalingsgevaar 10/10
Och, zo moeilijk is Besiktas nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 09:32 schreef TehRocks het volgende:
Je moet echt poulewinnaar worden in de EL omdat je als 2e gegarandeerd een plek 3 uit de CL krijgt.
Zoals ze al zeggen: pittig. Op papier derde plek.quote:
Spaanse ploegen spelen vaak nooit met hun sterkste elf. Alsof we van Sociedad wakker moeten liggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals ze al zeggen: pittig. Op papier derde plek.
Klopt ja.quote:
Monaco is voor mijn gevoel toch wel een beetje alleen Yedder. Maar goed, ze hebben daar een spits die nooit speelt die ons al een paar keer dronken heeft gespeeld, dat zet wel te denken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spaanse ploegen spelen vaak nooit met hun sterkste elf. Alsof we van Sociedad wakker moeten liggenMonaco heeft leuke namen op papier, konden er geen reet van tegen Shaktar.
De groepsduels worden gespeeld op 16 september, 30 september, 21 oktober, 4 november, 25 november en 9 decemberquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer maken ze speeldagen bekend?
RS heeft echt een prima selectie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
2e Achter Monaco, RS moet te pakken zijn met deze selectie wanneer die fit is.
Woei, dan al? Tijd dat Schmidt de spelers rust gaat geven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De groepsduels worden gespeeld op 16 september, 30 september, 21 oktober, 4 november, 25 november en 9 december
Een fit PSV schaal ik hoger in.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
RS heeft echt een prima selectie.
Natuurlijk psv heeft spelers van het niveau Isak, David Silva, Oyarzabal en Barrentxea.quote:
Waarschijnlijk zit men in de waan dat Madueke en Gakpo dat niveau al ontstegen zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk psv heeft spelers van het niveau Isak, David Silva, Oyarzabal en Barrentxea.
Ik zie dat ook niet echt Sociedad heeft een betere selectie dan Monaco.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit men in de waan dat Madueke en Gakpo dat niveau al ontstegen zijn.
Dit had inderdaad maar zo een CL poule kunnen zijn. Beter ook om echt een uitdaging te hebben dan met allemaal van die nietszeggende teams te zitten waar je ook nog vijf uur voor in het vliegtuig moet zitten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:07 schreef Perrin het volgende:
Dat worden serieuze uitdagingen, genieten.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:10 schreef PSVCL het volgende:
Eerste in de poule moet lukken..
In eigen huis pak je ze alle 3 dan kan je uit bij Monaco bijv gelijkspelen
Moet lukken dit
Als ik de UEFA was had ik PSV alsnog in de CL opgenomen, die zijn zo goed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:10 schreef PSVCL het volgende:
Moet lukken dit
Ja dat snap ik. Wanneer ze tegen wie moeten bedoel ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De groepsduels worden gespeeld op 16 september, 30 september, 21 oktober, 4 november, 25 november en 9 december
Deze slaan we weer even opquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:10 schreef PSVCL het volgende:
Moet lukken dit
PSV heeft Gakpo, Madueke en Götze.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk psv heeft spelers van het niveau Isak, David Silva, Oyarzabal en Barrentxea.
wie de fuck zijn dit? Die Isak is toch die mislukte spits van Willem II?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nee wacht natuurlijk niet.
Ja exact en die van psv zijn duidelijk niet van hetzelfde niveau.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV heeft Gakpo, Madueke en Götze.
RS werd 5e in de Spaanse competitie das knap ja. Maar wel op 15 punten van Sevilla.
Het jaar ervoor hadden ze net zoveel punten als Granada (tegenstander EL vorig seizoen).
Ik zeg niet dat PSV er makkelijk van gaat winnen, maar zeker gezien de progressie die PSV gemaakt heeft, schaal ik PSV hoger in.
Je hebt in Spanje Barca, Real, Atletico en Sevilla
(Duidelijk een maatje te groot).
en dan een gat met 3-4 ploegen die lastig zijn maar waar je gewoon van kunt winnen.
Nee, die zijn veel beter.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja exact en die van psv zijn duidelijk niet van hetzelfde niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals, een ploeg die plusminus 60 punten (uit 38 wedstrijden) pakt in La Liga kan echt wel ballen. Maar daar kan PSV gewoon van winnen. Daarnaast weet je ook niet met wat voor intentie/spelers die gaan aantreden tegen PSV.
David Silva van 39 jaar gaat het vast doen idd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nee wacht natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, die zijn veel beter.Maar realistisch gezien Madueke is een groot talent maar die heeft het nu hoevaak laten zien? 5 keer 6 keer? Die Barrentxea is ook zo'n talent en heeft het al in de Primera laten zien dat is wel ander niveau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals, een ploeg die plusminus 60 punten (uit 38 wedstrijden) pakt in La Liga kan echt wel ballen. Maar daar kan PSV gewoon van winnen. Daarnaast weet je ook niet met wat voor intentie/spelers die gaan aantreden tegen PSV.
Je kan er van winnen zeer zeker maar de selectie van Sociedad is gewoon vele malen sterker en breder dan die van PSV en dat is geen schande.
35 maar vooruit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:30 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
David Silva van 39 jaar gaat het vast doen idd.
Ga je rukken op Barrentxea of hoe de fuck die gast heet. Speelt niet voor niets bij Sociedad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar realistisch gezien Madueke is een groot talent maar die heeft het nu hoevaak laten zien? 5 keer 6 keer? Die Barrentxea is ook zo'n talent en heeft het al in de Primera laten zien dat is wel ander niveau.
Je kan er van winnen zeer zeker maar de selectie van Sociedad is gewoon vele malen sterker en breder dan die van PSV en dat is geen schande.
Vraag is ook of Dortmund zo sterk blijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je Dortmund even niet meerekent, heeft PSV in de EL bijna net zo'n zware poule als Ajax in de CL.
Ik schat dat de kans op overwinteren ongeveer even groot is.
want Dortmund is van een ander niveau ? Op Haaland na is het een EL tegenstander.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je Dortmund even niet meerekent, heeft PSV in de EL bijna net zo'n zware poule als Ajax in de CL.
Ik schat dat de kans op overwinteren ongeveer even groot is.
Als je geen buitenlands voetbal kijkt zet je zelf dan niet voor lul knul.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga je rukken op Barrentxea of hoe de fuck die gast heet. Speelt niet voor niets bij Sociedad.
In de broekzak van Sangarequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:30 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
David Silva van 39 jaar gaat het vast doen idd.
Heb je mijn reacties over Haller ook opgeslagen..quote:
Nou ja, dan zijn de poules even zwaar. Prima hoor, het was niet perse mijn bedoeling om een punt te maken van Dortmund.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
want Dortmund is van een ander niveau ? Op Haaland na is het een EL tegenstander.
Doe eens niet zo interessant rukkertje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je geen buitenlands voetbal kijkt zet je zelf dan niet voor lul knul.
Altijd weer Ajax he, je hebt wel veel met onze club.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je mijn reacties over Haller ook opgeslagen..
Dat ajax een mislukte versie van Luukinho binnenhaalt voor overdreven veel geld
Dortmund is met en zonder Haaland CL niveau, alleen is het zo wisselvallig als de pest. Dortmund in topvorm is kwartfinale materiaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
want Dortmund is van een ander niveau ? Op Haaland na is het een EL tegenstander.
Heb je hem ooit zien spelen? Iedereen is laaiend enthousiast over die jongen natuurlijk moet die nog beter worden het is heen Mbappe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe eens niet zo interessant rukkertje.
Heb hem opgezocht. 19 jaar, vorig jaar 31 wedstrijden in La Liga en maar liefst 3 goals. Euro U21 amper minuten gemaakt voor Spanje in de groepsfase. Finaleronde was hij er niet eens bij (blessa?).
Kan best een talent zijn maar die zijn er zoveel in Spanje. Je doet net alsof hij beter is dan Götze of Madueke. Waarom? Vanwege het Spaanse vlaggetje?
Ga nu maar weer terug naar je Ajax topic troll.
Onzin dat we als psv fans niet daarover praten mogen. Wij praten erover met onze gekleurde bril en echt niet overmatig veel en meestal in een vergelijking met psv. Altijd daarover zeuren in het topic van de ander, dat is treurig. Natuurlijk net zo treurig van psv fans die het andersom doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd weer Ajax he, je hebt wel veel met onze club.
Haller heeft in 21 wedstrijden 13 keer gescoord en 5 assists. Dat is gewoon meer dan prima knul.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd weer Ajax he, je hebt wel veel met onze club.
Haller heeft in 21 wedstrijden 13 keer gescoord en 5 assists. Dat is gewoon meer dan prima knul.
Heb je dat voor de spiegel geoefend zonder een traantje te laten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:52 schreef XL het volgende:
PSV heeft een prachtige groep. Precies zoals je het wil. Je wil niet tegen 3 oostblokploegen die niemand kent blessures oplopen. Mooi knokken met waardige tegenstanders. Die ploegen zijn allemaal vergelijkbaar met Benfica (sturm graz wat minder) en daarmee een uitdagende poule om verder te komen. PSV kan er in de groepsfase uit, maar ook de kwartfinale halen.
De loting van Ajax in de CL, daarvoor wil je geen CL spelen. Nu krijg je Haaland en een bende no names. Kom je verder en is het voorbij. Miljoen verdienen, heel mooi voor ze. Alles belangrijk. Maar goed… ajax speelt niet mee om dat toernooi te winnen, je wil gewoon geld verdienen en messi, ronaldo, mbappe, depay, pogba in je stadion zien
Het ging helemaal nergens over Haller of een spits van PSV bijvoorbeeld. Dusja dan zit Ajax je erg hoog.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:55 schreef XL het volgende:
[..]
Onzin dat we als psv fans niet daarover praten mogen. Wij praten erover met onze gekleurde bril en echt niet overmatig veel en meestal in een vergelijking met psv. Altijd daarover zeuren in het topic van de ander, dat is treurig. Natuurlijk net zo treurig van psv fans die het andersom doen.
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wie de fuck zijn dit? Die Isak is toch die mislukte spits van Willem II?
Ik twijfel of dit satire van hem is.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:52 schreef XL het volgende:
[..]
Dortmund is met en zonder Haaland CL niveau, alleen is het zo wisselvallig als de pest. Dortmund in topvorm is kwartfinale materiaal.
PSV heeft een prachtige groep. Precies zoals je het wil. Je wil niet tegen 3 oostblokploegen die niemand kent blessures oplopen. Mooi knokken met waardige tegenstanders. Die ploegen zijn allemaal vergelijkbaar met Benfica (sturm graz wat minder) en daarmee een uitdagende poule om verder te komen. PSV kan er in de groepsfase uit, maar ook de kwartfinale halen.
De loting van Ajax in de CL, daarvoor wil je geen CL spelen. Nu krijg je Haaland en een bende no names. Kom je verder en is het voorbij. Miljoen verdienen, heel mooi voor ze. Alles belangrijk. Maar goed… ajax speelt niet mee om dat toernooi te winnen, je wil gewoon geld verdienen en messi, ronaldo, mbappe, depay, pogba in je stadion zien
Ben bang van niet, een paar posts later wordt Silva onder de bus gegooid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik twijfel of dit satire van hem is.
Ons arrogant noemen en zelf over je CL poule roepenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je hem ooit zien spelen? Iedereen is laaiend enthousiast over die jongen natuurlijk moet die nog beter worden het is heen Mbappe.
Hopelijk wordt jullie arrogantie weer afgestraft net zoals tegen Benfica
Wat heeft Ajax laten zien dit seizoen?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet eigenlijk wel 2de worden in deze poule als het een jaar kan dat is het dit jaar.
Ja. Nou. Ik denk dat iedereen bij PSV, van staf naar spelers, naar PR mensen, naar directie tot aan de dames die de plee poetsen, graag zouden ruilen met Ajax.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:52 schreef XL het volgende:
[..]
Dortmund is met en zonder Haaland CL niveau, alleen is het zo wisselvallig als de pest. Dortmund in topvorm is kwartfinale materiaal.
Ach, maar bij hem ben je toch niet voor je portie kennis over voetbal?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben bang van niet, een paar posts later wordt Silva onder de bus gegooid.
huhquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:52 schreef XL het volgende:
[..]
Omdat het een realistisch resultaat is voor Ajax. We zijn 3 wedstrijden onder weg waarvan 1 oefenpot tegen PSVquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ons arrogant noemen en zelf over je CL poule roepen
[..]
Wat heeft Ajax laten zien dit seizoen?
blablablabla er waren er zoveel die hem voorgingen die mislukt zijn. Kom over 3 jaar nog maar eens terug neusje. Kijken of je gelijk hebt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je hem ooit zien spelen? Iedereen is laaiend enthousiast over die jongen natuurlijk moet die nog beter worden het is heen Mbappe.
Hopelijk wordt jullie arrogantie weer afgestraft net zoals tegen Benfica
@GGMM Mag dit soort trollgedrag van deze user eigenlijk conform de nieuwe Policy?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat het een realistisch resultaat is voor Ajax. We zijn 3 wedstrijden onder weg waarvan 1 oefenpot tegen PSV
We zijn twee potjes onderwegquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Neusjequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
blablablabla er waren er zoveel die hem voorgingen die mislukt zijn. Kom over 3 jaar nog maar eens terug neusje. Kijken of je gelijk hebt?
User @de_boswachter is een drinker en er vroeg aan begonnen, zoveel is duidelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik twijfel of dit satire van hem is.
@Danny mag iemand mij zomaar beschuldigen van 'drinken' ? Dit n.a.v. de nieuwe Policy.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
User @:de_boswachter is een drinker en er vroeg aan begonnen, zoveel is duidelijk.
we hoopten wel dat het daar aan lag anders is het een stuk ernstigerquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:Danny mag iemand mij zomaar beschuldigen van 'drinken' ? Dit n.a.v. de nieuwe Policy.
'we'quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
we hoopten wel dat het daar aan lag anders is het een stuk ernstiger
Daarom is het juist sneu om te stellen dat Ajax minimaal 2e in de poule moet worden en je tegelijkertijd andere users beticht van arrogant gedrag als ze positief zijn over PSV.quote:
Dat is toch niet arrogant in de poule van Ajax. Bovendien hebben wij de afgelopen jaren muv de uitschakeling tegen Getafe gewoon laten zien dat we resultaten pakken in Europa. Dan ben je niet arrogant maar realistisch dat het dit jaar weer eens moet gebeuren in de CL.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom is het juist sneu om te stellen dat Ajax minimaal 2e in de poule moet worden en je tegelijkertijd andere users beticht van arrogant gedrag als ze positief zijn over PSV.
Echt walgelijk van de UEFA ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik de UEFA was had ik PSV alsnog in de CL opgenomen, die zijn zo goed.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch niet arrogant in de poule van Ajax. Bovendien hebben wij de afgelopen jaren muv de uitschakeling tegen Getafe gewoon laten zien dat we resultaten pakken in Europa. Dan ben je niet arrogant maar realistisch dat het dit jaar weer eens moet gebeuren in de CL.
Op basis waarvan is dat realistisch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat het een realistisch resultaat is voor Ajax. We zijn 3 wedstrijden onder weg waarvan 1 oefenpot tegen PSV
Iedereen hier was juist negatief voorafgaand aan het tweeluik met Benfica. Percentages van 20% op groepsfase CL werden meerdermalen aangehaald. Hoe kom je erbij dat er hier arrogantie heerste? Zit je hier nu bewust te zuigen?quote:Hopelijk wordt jullie arrogantie weer afgestraft net zoals tegen Benfica
Omdat er bij Ajax niemand weg is en een van de beste spelers in de Eredivisie erbij is gekomen. Selectie die overigens vorig jaar de kampioen van Frankrijk uitschakelde zonder al te veel moeite.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op basis waarvan is dat realistisch?
[..]
Iedereen hier was juist negatief voorafgaand aan het tweeluik met Benfica. Percentages van 20% op groepsfase CL werden meerdermalen aangehaald. Hoe kom je erbij dat er hier arrogantie heerste? Zit je hier nu bewust te zuigen?
In de context van het toernooi.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ik denk dat iedereen bij PSV, van staf naar spelers, naar PR mensen, naar directie tot aan de dames die de plee poetsen, graag zouden ruilen met Ajax.
De Ajax-users blijven hier toch een bijzondere narrative hebben af en toe. Ik hoorde eerst dat wij Benfica makkelijk moesten kunnen oprollen want die zijn zoveel slechter dan Ajax. WIJ winnen met 4-0 een 'oefenpotje' (wat overigens gewoon serieus genomen werd door Ajax, misschien hadden ze wel een offday hoor maar het is niet zo dat ze dachten 'haha laten we lekker verliezen dit is toch voor jan lul'), dus ja dan heb je tegen Benfica ook wel kans. Viel toch ietwat tegen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Supergoede loting.quote:
Berghius doet het nog niet echt lekker, een garantie dat ie dat wel gaat doen heb je niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat er bij Ajax niemand weg is en een van de beste spelers in de Eredivisie erbij is gekomen. Selectie die overigens vorig jaar de kampioen van Frankrijk uitschakelde zonder al te veel moeite.
Ik vind overigens wel dat als Ajax geen 2e wordt in die poule er toch wel gefaald is om die structurele stap te zetten die Ajax wil zetten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Supergoede loting.
Ajax hoort gewoon minimaal 2e te worden in die poule. Ze hebben ook gewoon het op een na hoogste budget in die poule.
Ze maken zelfs kans op de overwinning in die poule. Echt een hele prettige loting. Ook PSV zou in die poule goede kansen hebben om door te komen, laten we wel zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat als Ajax geen 2e wordt in die poule er toch wel gefaald is om die structurele stap te zetten die Ajax wil zetten.
Daar ben ik het wel mee eens, als je nu niet redt hou dan maar op met die ambities, al wordt het het nog best moeilijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat als Ajax geen 2e wordt in die poule er toch wel gefaald is om die structurele stap te zetten die Ajax wil zetten.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:52 schreef XL het volgende:
[..]
Het is ook zeer vermoeiend ja. Ajax met al hun ambities worden ook gewoon uitgeschakeld door Atalanta en Roma. Waar gaat het over.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Ajax-users blijven hier toch een bijzondere narrative hebben af en toe. Ik hoorde eerst dat wij Benfica makkelijk moesten kunnen oprollen want die zijn zoveel slechter dan Ajax. WIJ winnen met 4-0 een 'oefenpotje' (wat overigens gewoon serieus genomen werd door Ajax, misschien hadden ze wel een offday hoor maar het is niet zo dat ze dachten 'haha laten we lekker verliezen dit is toch voor jan lul'), dus ja dan heb je tegen Benfica ook wel kans. Viel toch ietwat tegen.
Uiteindelijk heeft Ajax 1x het verder geschopt dan de groep in de CL, al deden ze wel steeds serieus mee natuurlijk. Maar het is wel misplaatste arrogantie om te doen alsof Ajax in die groep even tweede wordt en vervolgens PSV totaal te downplayen alsof ze hier kansloos 0/6 gaan halen
Tja Sporting is niet zo eenvoudig. Dat is niet zomaar een zekerheid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Supergoede loting.
Ajax hoort gewoon minimaal 2e te worden in die poule. Ze hebben ook gewoon het op een na hoogste budget in die poule.
Heb de poules van de Nederlandse clubs bekeken en er zitten wel mooie potjes tussen. Niet alleen voor PSV en Ajax. Vitesse tegen de Spurs is natuurlijk ook een prachtaffiche voor die Arnhemmers. Gaat wel pijn in de bips doen denk ik, Rennes is ook een stevige tegenstander.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:00 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja Sporting is niet zo eenvoudig. Dat is niet zomaar een zekerheid.
Laten we hopen dat alle NL teams het prima gaan doen.
Spurs meestal met b/c elftal in dit soort competities. Dus Bergwijn zal wel wat minuten krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb de poules van de Nederlandse clubs bekeken en er zitten wel mooie potjes tussen. Niet alleen voor PSV en Ajax. Vitesse tegen de Spurs is natuurlijk ook een prachtaffiche voor die Arnhemmers. Gaat wel pijn in de bips doen denk ik, Rennes is ook een stevige tegenstander.
Feyenoord tegen Union Berlin (Baumkneus) Haifa en Praag. Pittig pouletje voor Conference league begrippen.
AZ heeft een wat makkelijker pouletje.
Zat mooie voetbalavonden in het verschiet, mooie tegenstanders en een berg punten in het verschiet of te verkloten.
Bergwijn lijkt z’n draai wat beter gevonden te hebben bij de Spurs. Zelfs van Gaal heeft hem geselcteerd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Spurs meestal met b/c elftal in dit soort competities. Dus Bergwijn zal wel wat minuten krijgen.
Je snapt dat als we zo'n lijstje voor psv maken je helemaal voor lul staar he.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:58 schreef PSVCL het volgende:
Getafe , Roma , Atalanta , Valencia waren de laatste jaren allemaal de sterk voor Ajax ..
Ze mogen idd wel een beetje dimmen , zeker na de 0-4 afstraffing tegen PSV nog geen maand geleden
terecht ook wel, vond het al vreemd dat hij niet bij de voorselectie zatquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bergwijn lijkt z’n draai wat beter gevonden te hebben bij de Spurs. Zelfs van Gaal heeft hem geselecteerd.
Net 2 potjes geweestquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bergwijn lijkt z’n draai wat beter gevonden te hebben bij de Spurs. Zelfs van Gaal heeft hem geselcteerd.
dit provinciale Ajax boertje is gewoon altijd ziedendquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat als we zo'n lijstje voor psv maken je helemaal voor lul staar he.
Ja, maar we are dan ook helemaal niet back.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mindere teams dan Ajax maar wij zijn ook wat nuchterder dus dat heft elkaar wel op natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Osijekquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Die jongen heeft zich altijd zo correct opgesteld, waarom zou je hem dat niet gunnen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:08 schreef Gutanoth het volgende:
Feyenoord wilt viergever kopen, maar psv wilt hem niet laten gaan voor minder dan 2 ton.
Is toch iets boven budget voor Feyenoord
Als het nou een lul was geweest die ons vaak enorm in de problemen had gebracht, dan zou ik hem een jaartje Feyenoord wel gunnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Die jongen heeft zich altijd zo correct opgesteld, waarom zou je hem dat niet gunnen?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als het nou een lul was geweest die ons vaak enorm in de problemen had gebracht, dan zou ik hem een jaartje Feyenoord wel gunnen.
Maar hij heeft zich als voorbeeldig prof gedragen, dan laat je hem toch niet naar Feyenoord gaan?
Juist wel dan toch , maar wij hoeven deze pokdalige Spartaan niet net als Strootman.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als het nou een lul was geweest die ons vaak enorm in de problemen had gebracht, dan zou ik hem een jaartje Feyenoord wel gunnen.
Maar hij heeft zich als voorbeeldig prof gedragen, dan laat je hem toch niet naar Feyenoord gaan?
Wil Viergever zelf wel naar Feyenoord? Als hij dit seizoen bij PSV blijft wordt hij namelijk eindelijk eens kampioen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:08 schreef Gutanoth het volgende:
Feyenoord wilt viergever kopen, maar psv wilt hem niet laten gaan voor minder dan 2 ton.
Is toch iets boven budget voor Feyenoord
We gunnen echt elke speler een transfer voor fooi hé.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal. Die jongen heeft zich altijd zo correct opgesteld, waarom zou je hem dat niet gunnen?
Hem wel, Feyenoord niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
wel benieuwd naar het introductie filmpjequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hem wel, Feyenoord niet.
Je gaat je concurrent niet gratis sterker maken.
concurrent hahahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hem wel, Feyenoord niet.
Je gaat je concurrent niet gratis sterker maken.
Een"Vriendenprijs" waarschijnlijk.. hij is transfervrij gekomen en heeft zn vloek meegenomen.. lekker laten gaan dus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
op alle fronten, maar ze vragen 2ton, klopt dat?
Absoluut, al pakt Feyenoord de laatste jaren wel meer prijzen hoor. Wat dat betreft loopt PSV toch nog wel een stukje achter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
op alle fronten, maar ze vragen 2ton, klopt dat?
PSV heeft wel al een JC schaal te pakken, die schijnen ze in Rotterdam ook als een volwaardige prijs te zien, verder geen idee wie van de 2 er meer prijzen heeft gepakt de afgelopen 5 jaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Absoluut, al pakt Feyenoord de laatste jaren wel meer prijzen hoor. Wat dat betreft loopt PSV toch nog wel een stukje achter.
Zelfs die dennenappel heeft al bijna 10 jaar niet meer in Eindhoven gestaan. Wat dat betreft is Feyenoord met 1 kampioenschap, 2 KNVB-bekers en 2 JC-schalen over de afgelopen 5 jaar véél succesvoller dan PSV.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft wel al een JC schaal te pakken, die schijnen ze in Rotterdam ook als een volwaardige prijs te zien, verder geen idee wie van de 2 er meer prijzen heeft gepakt de afgelopen 5 jaar
Feyenoord is PSV voorbijquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs die dennenappel heeft al bijna 10 jaar niet meer in Eindhoven gestaan. Wat dat betreft is Feyenoord met 1 kampioenschap, 2 KNVB-bekers en 2 JC-schalen over de afgelopen 5 jaar véél succesvoller dan PSV.
PSV heeft de laatste 5 jaar (zonder het corona seizoen meegerekend) 3 titels gepakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs die dennenappel heeft al bijna 10 jaar niet meer in Eindhoven gestaan. Wat dat betreft is Feyenoord met 1 kampioenschap, 2 KNVB-bekers en 2 JC-schalen over de afgelopen 5 jaar véél succesvoller dan PSV.
jij hebt altijd een speciale manier van rekenenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV heeft de laatste 5 jaar (zonder het corona seizoen meegerekend) 3 titels gepakt.
Met je dennenappels
2015 PSV kampioenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt altijd een speciale manier van rekenen
2017 Feyenoord kampioenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
2015 PSV kampioen
2016 PSV kampioen
2017 Feyenoord kampioen
2018 PSV kampioen
2019 Ajax kampioen
2020 x
2021 x zonder publiek
Laatste 5 volledige seizoenen had ik moeten zeggen .. dan is het 2/2/1quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:43 schreef fetX het volgende:
[..]
2017 Feyenoord kampioen
2018 PSV kampioen
2019 Ajax kampioen
2020 x
2021 Ajax kampioen
Zo dus. De laatste 5 jaar 2x Ajax, 1x PSV, 1x Feyenoord en 1x geen kampioen. PSV doet het op het gebied van prijzen heel erg matig de laatste jaren, maar dat komt vast wel weer goed.
Ja jongen lul het maar weer rechtquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laatste 5 volledige seizoenen had ik moeten zeggen .. dan is het 2/2/1
Denk het ook , dit jaar is het weer de beurt aan PSV
ja PSV is eigenlijk altijd kampioen (behalve de jaren dat ze het niet waren)quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laatste 5 volledige seizoenen had ik moeten zeggen .. dan is het 2/2/1
Denk het ook , dit jaar is het weer de beurt aan PSV
En dat ondanks al die extra uitwedstrijden die we moeten spelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja PSV is eigenlijk altijd kampioen (behalve de jaren dat ze het niet waren)
zo erg is het ook weer niet, Ajax heeft zo'n beetje dezelfde omzet als Feyenoord en PSV bij elkaar, Europees gezien net top 30, clubs die jij hier noemt zitten daar echt ver bovenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:16 schreef Ixnay het volgende:
De begroting van Ajax is meer dan de overige 17 eredivisieclubs bij elkaar volgens mij.
Lekker eerlijke vergelijking dus. Zullen we Ajax eens vergelijken met Real Madrid, Chelsea, Bayern, Barcelona, United, Juventus, etc?
Al is dat verschil verhoudingsgewijs nog kleiner.
weer thuis?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over PSV-Groningen hebben jongens?
KPVBquote:
Groningen staat altijd garant voor kutwedstrijden al houden ze dat uit nooit zo lang vol, verwacht er niet zoveel van maar PSV wint wel denk ik.quote:
Het wordt ff afwachten hoe ze afgelopen dinsdag verwerkt hebben. Lijkt me wel dat dat voor ontzettend veel chagrijn heeft gezorgd in de selectie, niet in de laatste plaats door de 'ingrepen' van Schmidt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Groningen staat altijd garant voor kutwedstrijden al houden ze dat uit nooit zo lang vol, verwacht er niet zoveel van maar PSV wint wel denk ik.
Ach joh, overdrijven is ook een vak natuurlijk. Je mocht al blij zijn dat Madueke mee kon doen na die tik op de enkel 3 dagen ervoor. Dat hij niet fit oogde en daardoor gewisseld werd voor Vertessen is dan ook een logische wissel. Vertessen is geen geweldenaar nee, maar een krappe selectie met matige bank kun je Schmidt niet aanrekenen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het wordt ff afwachten hoe ze afgelopen dinsdag verwerkt hebben. Lijkt me wel dat dat voor ontzettend veel chagrijn heeft gezorgd in de selectie, niet in de laatste plaats door de 'ingrepen' van Schmidt.
Maar alles minder dan de winst is natuurlijk een aanfluiting.
ik kan niet meer op wijzigen drukken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:58 schreef tja77 het volgende:
Voor in de OP
Do 16-9 PSV-Real Sociedad, aftrap 21.00
Do 30-9 Sturm Graz-PSV, aftrap 18.45
Do 21-10 PSV-AS Monaco, aftrap 21.00
Do 4-11 AS Monaco-PSV, aftrap 18.45
Do 25-11 PSV-Sturm Graz, aftrap 21.00
Do 9-12 Real Sociedad-PSV, aftrap 18.45
Hmmm jammer, hopelijk neemt de nieuwe TS deze op in de OP.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:10 schreef TehRocks het volgende:
[..]
ik kan niet meer op wijzigen drukken?
Kan me hier wel in vinden, zo een paar dagen later. Uiteindelijk waren die wissels niet heel onlogisch als je er even over nadenkt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach joh, overdrijven is ook een vak natuurlijk. Je mocht al blij zijn dat Madueke mee kon doen na die tik op de enkel 3 dagen ervoor. Dat hij niet fit oogde en daardoor gewisseld werd voor Vertessen is dan ook een logische wissel. Vertessen is geen geweldenaar nee, maar een krappe selectie met matige bank kun je Schmidt niet aanrekenen.
Obispo voor Boscagli is ook geen verkeerde wissel net als Teze voor Max.
Dinsdag was vooral een collectief falen, alleen Gakpo haalde zijn niveau.
@GGMM kan dit wel doen tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:10 schreef TehRocks het volgende:
[..]
ik kan niet meer op wijzigen drukken?
Gelukkig maar. Grote meid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:21 schreef Bolasie het volgende:
Even dit topic teruggelezen. Genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |