Ja dan ik ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Als dit nog billenknijpen wordt dan ga ik viesmad worden
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
1 geluk, Fer zal niet zo nog invallen om een paar verschrikkelijke breedtepasses in te leveren bij een tegenstander.
Voorlopig zijn ze allemaal niveau Fer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
1 geluk, Fer zal niet zo nog invallen om een paar verschrikkelijke breedtepasses in te leveren bij een tegenstander.
Nog niet eens niveau Sparta.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.
Die is sowieso niet zo goed vind ik eigenlijk. Snap écht niet dat Hendriks niet speelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.
Nee, dan was het al 5-0 geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voorlopig zijn ze allemaal niveau Fer.
Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.quote:
Die pass net hequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
Alireza op 70%
Als die straks op 100 zit is die zowaar beter dan de slang.
Hij deed het vorig jaar toch prima? We hebben allemaal gezien wat hij kan. Daar gaan een paar trainingen toch niet anders op?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We krijgen nu met Hendriks dezelfde discussie als over Bozenik vorig seizoen.
Wss dus niet zo goed als wij denken. Al kun je het niet geloven als je Burger ziet spelen, maar afin.
Excuus maat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.
* Erasmus klikt dit topic weg tot na de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |