SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
56 gemeentes met 0 besmettingen
44 gemeentes met 1 besmettingen
103 gemeentes met 2-4 besmettingen
31 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
@_serial_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
56 gemeentes met 0 besmettingen
44 gemeentes met 1 besmettingen
103 gemeentes met 2-4 besmettingen
31 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Sluit uw schuilkelders. Was uw handen stuk, Het is weer dinsdagwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Dat is al zo’n 3 weken gaande en dat is best opmerkelijk omdat een verdere daling wel te verwachten zou zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:17 schreef Stoney3K het volgende:
Ziekenhuis en IC lijkt nu ook af te vlakken en stabiel te blijven?
Besmettingen zegt niks meer. Iedereen is dubbel gevaccineerd die dit wilt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
20 september gaan we niet halen met deze cijfers
Inderdaad. Het goede nieuws is dat het aantal positieve tests ook stabiel is, dus een stijging in de ziekenhuizen ligt ook niet echt in de lijn de verwachtingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is al zo’n 3 weken gaande en dat is best opmerkelijk omdat een verdere daling wel te verwachten zou zijn.
Nee nee. Vaccinatie helpt niet en voorkomt geen covid. Dus maatregelen for-evaaaaaaahhhhquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:21 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Besmettingen zegt niks meer. Iedereen is dubbel gevaccineerd die dit wilt.
Jij hangt hier toch weer teveel rond.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee nee. Vaccinatie helpt niet en voorkomt geen covid. Dus maatregelen for-evaaaaaaahhhh![]()
Hoe gaat het eigenlijk in de landen om ons heen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:16 schreef popje het volgende:
Nou niet dagen en niet stijgen... het is gewoon een groot plateau, het lijkt wel de Tafelberg...
Toch typisch dat sommige mensen écht denken dat er iemand rond loopt in Den Haag die geilt op maatregelen, ook als ze niet meer nodig zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee nee. Vaccinatie helpt niet en voorkomt geen covid. Dus maatregelen for-evaaaaaaahhhh![]()
Beetje afleiding tussen de squats in is primaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jij hangt hier toch weer teveel rond.![]()
Wat gewoon zeer ongunstig is met het najaar voor de deur..quote:
Als we ook het najaar door kunnen kabbelen, zou dat mooi zijn. Maar of dat lukt weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat gewoon zeer ongunstig is met het voorjaar voor de deur..
Dat verandert de zaak. Keep up the good work!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Beetje afleiding tussen de squats in is prima
Kans lijkt me zeer klein.. binnen 3-4 weken moet je dat gaan merken lijkt me (opening scholen en terugkeer vakanties).quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als we ook het najaar door kunnen kabbelen, zou dat mooi zijn. Maar of dat lukt weet ik ook niet.
Als dat dit najaar niet lukt dan lukt dat komende winter ook niet, en volgend najaar ook niet. Dan zitten we in rondje 2 van onze vicieuze cirkel die rond en rond gaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als we ook het najaar door kunnen kabbelen, zou dat mooi zijn. Maar of dat lukt weet ik ook niet.
West-Brabant heeft corona verslagen? Breda hier op 10 en in de lijst van serial op 22. Welke klopt?quote:
Ja, dat denk ik ook. Oktober wordt het moment van de waarheid. Als we er dan aanzienlijk beter voor staan dan vorig jaar, zitten we op de goede weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kans lijkt me zeer klein.. binnen 3-4 weken moet je dat gaan merken lijkt me (opening scholen en terugkeer vakanties).
Sterk wisselend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk in de landen om ons heen?
Derde week van oktober scholen dicht denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Oktober wordt het moment van de waarheid. Als we er dan aanzienlijk beter voor staan dan vorig jaar, zitten we op de goede weg.
Eigenlijk zou productie overgedragen moeten worden naar de overheid. Al was het naar omdat de gigantische winsten die deze bedrijven zien meer en meer argwaan wekken en conspiracies aanwakkeren. Ik ben geen bnw type maar het zit me niet lekker als we elk jaar een shot nodig gaan hebben en bepaalde lui hier gigantisch aan verdienen. Er ontstaan dan een prikkel om niet meer te stoppen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:58 schreef zoost het volgende:
[..]
Immuniteit als een Service is de ultieme commerciële droom van BigPharma. Die lobbyen zich helemaal suf bij Hugo en het OMT.
Vanwege de herfstvakantie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Derde week van oktober scholen dicht denk ik
Laten we dat nooit meer als optie beschouwen aub.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Derde week van oktober scholen dicht denk ik
Wij gaan zondag. YOLO. Lekker duur. Vorig jaar niks gedaan. Voorjaar niks op een hotelletje na. En volgend jaar is altijd maar weer de vraag hoe of wat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Simmertje het volgende:
Maandag op vakantie, ik ga er maar goed van genieten. Vrees dat het weer een ellendige herfst wordt
quote:
Uhuhquote:
Wel compleet hiermee eens ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Laten we dat nooit meer als optie beschouwen aub.
Dit inderdaad. je hoeft maar een paar "deskundigen" om te kopen en je bent binnen voor de komende paar jaar, totdat iemand geld en de middelen heeft om een gedegen tegenonderzoek te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eigenlijk zou productie overgedragen moeten worden naar de overheid. Al was het naar omdat de gigantische winsten die deze bedrijven zien meer en meer argwaan wekken en conspiracies aanwakkeren. Ik ben geen bnw type maar het zit me niet lekker als we elk jaar een shot nodig gaan hebben en bepaalde lui hier gigantisch aan verdienen. Er ontstaan dan een prikkel om niet meer te stoppen.
Herfstvakantie is herfstvakantie!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat terugkeer vakanties argument, er keren toch al 4 weken mensen terug van vakanties?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kans lijkt me zeer klein.. binnen 3-4 weken moet je dat gaan merken lijkt me (opening scholen en terugkeer vakanties).
Beetje lullig om het onderwijspersoneel hun vakantie te misgunnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik werk op een hogeschool. Geloof mij. Praktisch iedereen is al ruim een maand offlinequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje lullig om het onderwijspersoneel hun vakantie te misgunnen
Dat onderzoek lijkt nogal een outlier te zijn, in een latere review van heel veel meer papers (inclusief deze) wordt viral load wel degelijk als sterke predictor gevonden voor de zwaarte in verloop van het virus, ziequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:12 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net gelezen dat bij asymptomatische besmetting (zoals bij gevaccineerden) de viral loads hoger zijn.
Dan is het vaccin de oorzaker van deze hoge viral loads waaraan zij blootstaan.
Viral loads of asymptomatic patients were found to be significantly higher (p = 0.0141) when compared with symptomatic patients. Viral load had a significant negative trend with increasing age. A significant decrease in viral load was observed with increasing disease severity.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7685188/
Gaat me meer om de complete terugkeer van mensen op de werkvloer. Dat start vaak in September weer volledig op en is toch anders dan de 50-75% bezetting gedurende Juli-Augustus en dat kan onderdeel van de toename zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat terugkeer vakanties argument, er keren toch al 4 weken mensen terug van vakanties?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje lullig om het onderwijspersoneel hun vakantie te misgunnen
Zijn ze eerst verzonden naar gevaccineerden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees via Hugo’s instagram dat van de 4,75 miljoen verstuurde brieven slechts 1,25 miljoen zelftesten zijn besteld tot op heden. Zoals verwacht dus matig animo voor deze geste..
Al wel langer zelfs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat terugkeer vakanties argument, er keren toch al 4 weken mensen terug van vakanties?
Wat is dat eerste voor vraag en wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Zijn ze eerst verzonden naar gevaccineerden?
Hoe heeft deze selectie van de eerste 4,75 miljoen plaatsgevonden?
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Werk zoveel mogelijk thuis is nog steeds van toepassing.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat me meer om de complete terugkeer van mensen op de werkvloer. Dat start vaak in September weer volledig op en is toch anders dan de 50-75% bezetting gedurende Juli-Augustus en dat kan onderdeel van de toename zijn.
Wij krijgen er al 4 van de middelbare school, dus die twee via de post mogen ze houden. En mocht ik alsnog de neiging voelen vaker te zelftesten, dan koop ik ze wel gewoon.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees via Hugo’s instagram dat van de 4,75 miljoen verstuurde brieven slechts 1,25 miljoen zelftesten zijn besteld tot op heden. Zoals verwacht dus matig animo voor deze geste..
Dat is toch niet veranderd tov mei en juni? Of denk je dat mensen massaal de bedrijfspolicy aan hun laars gaan lappen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat me meer om de complete terugkeer van mensen op de werkvloer. Dat start vaak in September weer volledig op en is toch anders dan de 50-75% bezetting gedurende Juli-Augustus en dat kan onderdeel van de toename zijn.
Ik wil wel booster. Vind al die prikjes wel kinky hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Molo het volgende:
Lockdownen of gaan we met zijn allen boosteren?![]()
ik heb hem ook niet gekregenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie maar zag in de PostNL app dat hij is bezorgd. Vrijdag verhuist de brief dan naar de kliko:)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog geen brief over een zelftest gezien
Welke bedrijfspolicy? En Juli-Augustus zijn traditioneel de vakantiemaanden natuurlijk met de meeste afwezigen binnen bedrijven (bouwvak en schoolvakanties).quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is toch niet veranderd tov mei en juni? Of denk je dat mensen massaal de bedrijfspolicy aan hun laars gaan lappen?
Ik denk dat de bereidwilligheid om thuis te (blijven) werken steeds verder afneemt ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is toch niet veranderd tov mei en juni? Of denk je dat mensen massaal de bedrijfspolicy aan hun laars gaan lappen?
Er zijn ook mensen die niet kunnen thuiswerken he, maar in een fabriek bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zoals een maatje van mij, die heeft nu eenmaal geen betonfabriek thuis.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet kunnen thuiswerken he, maar in een fabriek bijvoorbeeld
Kun je een keer uitleggen wat die afkortingen precies betekenen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:44 schreef _serial_ het volgende:
Aantal DON/DOO/DPL per dag inclusief correcties en RIVM gemeld
Hier wel ja. Nu het hele team volledig gevaccineerd is werkt vrijwel iedereen weer minimaal 1 dag per week op kantoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat de bereidwilligheid om thuis te (blijven) werken steeds verder afneemt ja.
Same, hoofdprijs betaald maar geen spijt van. Ellendige zomer qua weer en al mijn festivals die niet door zijn gegaan, ik moet echt even weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wij gaan zondag. YOLO. Lekker duur. Vorig jaar niks gedaan. Voorjaar niks op een hotelletje na. En volgend jaar is altijd maar weer de vraag hoe of wat.
beetje improviseren moet kunnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zoals een maatje van mij, die heeft nu eenmaal geen betonfabriek thuis.
De bedrijven waar ik wel eens kom hebben allemaal het "kom alleen naar kantoor indien nodig" hoog in het vaandel. Waar ik werk is het aantal bureaus met 40% afgenomen ivm 1.5m. Plekken moet je reserveren met een app.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Welke bedrijfspolicy? En Juli-Augustus zijn traditioneel de vakantiemaanden natuurlijj met de meeste afwezigen binnen bedrijven (bouwvak en schoolvakanties).
Het betrof niet dit onderzoek. Ik heb er een aantal zeer lange gelezen vandaag en in 1 stond deze melding. Omdat het teveel zoekwerk wordt, heb ik een willekeurige link gegeven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:36 schreef speknek het volgende:
Dat onderzoek lijkt nogal een outlier te zijn, in een latere review van heel veel meer papers (inclusief deze) wordt viral load wel degelijk als sterke predictor gevonden voor de zwaarte in verloop van het virus, zie
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8291003/
Ik denk zelf wat hier gebeurd is, is dat de Turkse onderzoekers presymptomatische personen gemeten hebben en ze als asymptomatisch hebben geclassificeerd.
Klopt, en in juni zaten die wel thuis dan en na de vakantie niet meer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet kunnen thuiswerken he, maar in een fabriek bijvoorbeeld
DOO = Date of disease onset : Eerste ziektedag zoals gemeld door GGD. Let op: het is niet altijd bekend of deze eerste ziektedag ook echt al Covid-19 betrof.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:46 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Kun je een keer uitleggen wat die afkortingen precies betekenen?
Hier geldt gewoon dat je niet naar kantoor komt tenzij. En dan moet je door meer hoepels dan dat je moet om morgenavond de discotheek in te kunnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Welke bedrijfspolicy? En Juli-Augustus zijn traditioneel de vakantiemaanden natuurlijk met de meeste afwezigen binnen bedrijven (bouwvak en schoolvakanties).
Corona schijn je ook alleen maar te kunnen importeren en niet exporteren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee maar daar had je in juli /augustus wel minder bezetting en dat komt nu weer op normaal niveauquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:48 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Klopt, en in juni zaten die wel thuis dan en na de vakantie niet meer?
Om de thuistestbereidheid van gevaccineerden te toetsen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Molo het volgende:
Wat is dat eerste voor vraag en wat bedoel je daarmee?
Hebben ook 100e in een quarantaine hotel/gevangenis gezet in het buitenland. Scheelt toch weer wat superspreaders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:48 schreef galantis het volgende:
[..]
Corona schijn je ook alleen maar te kunnen importeren en niet exporteren.
Hier is een roostertje gemaakt en met 2 muisklikken bevestig je je komst in een of ander programmaatje. Meer niet. Elke dag zit er een clubje mensen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:48 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Hier geldt gewoon dat je niet naar kantoor komt tenzij. En dan moet je door meer hoepels dan dat je moet om morgenavond de discotheek in te kunnen.
Dat wel ja, zelf zat ik ook al weer 4 dagen op kantoor de laatste 2 maanden en de drukte op de weg werd ook weer steeds erger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat de bereidwilligheid om thuis te (blijven) werken steeds verder afneemt ja.
Je kan ook niet verwachten dat mensen 1,5 jaar volledig thuiswerken. Veel bedrijven staan inderdaad onder het mom van vitaliteit en duurzame inzetbaarheid 1-2 dagen op kantoor werken wel weer toe en ik denk dat dat ook goed is voor het sociale aspect en de binding met het bedrijf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wij zijn in juli naar Italie geweest en gaan straks in september nog een paar dagen naar Oostenrijk als het weer meewerktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Same, hoofdprijs betaald maar geen spijt van. Ellendige zomer qua weer en al mijn festivals die niet door zijn gegaan, ik moet echt even weg.
Hier is je antwoord van een gevaccineerdequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef Za het volgende:
[..]
Om de thuistestbereidheid van gevaccineerden te toetsen.
Waarom?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik ben op vakantie maar zag in de PostNL app dat hij is bezorgd. Vrijdag verhuist de brief dan naar de kliko:)
Wat ga je doen wanneer het verplicht wordt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:52 schreef dick_laurent het volgende:
Hier is je antwoord van een gevaccineerde
[ afbeelding ]
En in mei/juni?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat wel ja, zelf zat ik ook al weer 4 dagen op kantoor de laatste 2 maanden en de drukte op de weg werd ook weer steeds erger.
Dat wás hier ook, totdat Hugo besloot om het advies tot thuiswerken weer eens te roepen. Toen hebben ze hier alles weer teruggedraaid. Nu is het akkoord van je manager, akkoord van afdelingshoofd, plaatstoewijzing van coördinator, max 2 dagen in de week en moet minimaal 24 uur van tevoren bekend zijn dat je komt, aan- en afmelden en mondkapje op als je door het pand beweegt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier is een roostertje gemaakt en met 2 muisklikken bevestig je je komst in een of ander programmaatje. Meer niet. Elke dag zit er een clubje mensen.
Tja ik heb nog geen dag thuisgewerkt en niemand bij ons in het bedrijf. Dat is ook een manier om er mee om te gaan en zo gaat het natuurlijk op veel plekken.. (ook omdat het dus simpelweg niet altijd kan dat thuiswerken)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier is een roostertje gemaakt en met 2 muisklikken bevestig je je komst in een of ander programmaatje. Meer niet. Elke dag zit er een clubje mensen.
Schoppen en slaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:53 schreef Za het volgende:
[..]
Wat ga je doen wanneer het verplicht wordt?
Ik heb me laten vaccineren om van het gezeik af te zijn en met mij velen. Die tests mogen ze houden. Ik laat me testen indien verplicht voor een reis oid, voor de rest kunnen ze het vergeten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom?
Je hebt je laten vaccineren om anderen te beschermen, om mee te helpen aan het bestrijden van het virus.
Waarom zou je dan na je vakantie geen thuistest willen doen?
Zo komen we er nooit vanaf.
Dat is een verkeerde aanname want het was allang duidelijk dat je met het vaccin geen virus bestrijdt. Je kunt het immers nog steeds krijgen alleen wordt je er (veel) minder ziek van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom?
Je hebt je laten vaccineren om anderen te beschermen, om mee te helpen aan het bestrijden van het virus.
Waarom zou je dan na je vakantie geen thuistest willen doen?
Zo komen we er nooit vanaf.
Het is voor jezelf en je close contacts ook beter een vinger aan de pols te houden te midden van deze pandemie.quote:
Zelfde als komende september, dus we gaan gewoon verder, en in mei/juni daalde het ook gewoon.quote:
Is jouw voordeur inmiddels al dichtgelast?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Het is voor jezelf en je close contacts ook beter een vinger aan de pols te houden te midden van deze pandemie.
Speknek publiceerde net het overzicht dat bv Pfizer na 4 maanden nog maar 50% effectief is.
Wat mij betreft is die nul. Ik heb er 2x Pfizer inzitten en deze brief is na ontvangst een paar weken geleden linea recta ongeopend bij het oud papier gelegd, dat de volgende dag is opgehaald.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef Za het volgende:
[..]
Om de thuistestbereidheid van gevaccineerden te toetsen.
Sorry maar je stelling is echt onzinnig en daarom ook een onzinnig antwoord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Het is voor jezelf en je close contacts ook beter een vinger aan de pols te houden te midden van deze pandemie.
Speknek publiceerde net het overzicht dat bv Pfizer na 4 maanden nog maar 50% effectief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |