Gaat me meer om de complete terugkeer van mensen op de werkvloer. Dat start vaak in September weer volledig op en is toch anders dan de 50-75% bezetting gedurende Juli-Augustus en dat kan onderdeel van de toename zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat terugkeer vakanties argument, er keren toch al 4 weken mensen terug van vakanties?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje lullig om het onderwijspersoneel hun vakantie te misgunnen
Zijn ze eerst verzonden naar gevaccineerden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees via Hugo’s instagram dat van de 4,75 miljoen verstuurde brieven slechts 1,25 miljoen zelftesten zijn besteld tot op heden. Zoals verwacht dus matig animo voor deze geste..
Al wel langer zelfs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat terugkeer vakanties argument, er keren toch al 4 weken mensen terug van vakanties?
Wat is dat eerste voor vraag en wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Zijn ze eerst verzonden naar gevaccineerden?
Hoe heeft deze selectie van de eerste 4,75 miljoen plaatsgevonden?
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Werk zoveel mogelijk thuis is nog steeds van toepassing.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat me meer om de complete terugkeer van mensen op de werkvloer. Dat start vaak in September weer volledig op en is toch anders dan de 50-75% bezetting gedurende Juli-Augustus en dat kan onderdeel van de toename zijn.
Wij krijgen er al 4 van de middelbare school, dus die twee via de post mogen ze houden. En mocht ik alsnog de neiging voelen vaker te zelftesten, dan koop ik ze wel gewoon.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees via Hugo’s instagram dat van de 4,75 miljoen verstuurde brieven slechts 1,25 miljoen zelftesten zijn besteld tot op heden. Zoals verwacht dus matig animo voor deze geste..
Dat is toch niet veranderd tov mei en juni? Of denk je dat mensen massaal de bedrijfspolicy aan hun laars gaan lappen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat me meer om de complete terugkeer van mensen op de werkvloer. Dat start vaak in September weer volledig op en is toch anders dan de 50-75% bezetting gedurende Juli-Augustus en dat kan onderdeel van de toename zijn.
Ik wil wel booster. Vind al die prikjes wel kinky hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Molo het volgende:
Lockdownen of gaan we met zijn allen boosteren?![]()
ik heb hem ook niet gekregenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie maar zag in de PostNL app dat hij is bezorgd. Vrijdag verhuist de brief dan naar de kliko:)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nog geen brief over een zelftest gezien
Welke bedrijfspolicy? En Juli-Augustus zijn traditioneel de vakantiemaanden natuurlijk met de meeste afwezigen binnen bedrijven (bouwvak en schoolvakanties).quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is toch niet veranderd tov mei en juni? Of denk je dat mensen massaal de bedrijfspolicy aan hun laars gaan lappen?
Ik denk dat de bereidwilligheid om thuis te (blijven) werken steeds verder afneemt ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is toch niet veranderd tov mei en juni? Of denk je dat mensen massaal de bedrijfspolicy aan hun laars gaan lappen?
Er zijn ook mensen die niet kunnen thuiswerken he, maar in een fabriek bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zoals een maatje van mij, die heeft nu eenmaal geen betonfabriek thuis.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet kunnen thuiswerken he, maar in een fabriek bijvoorbeeld
Kun je een keer uitleggen wat die afkortingen precies betekenen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:44 schreef _serial_ het volgende:
Aantal DON/DOO/DPL per dag inclusief correcties en RIVM gemeld
Hier wel ja. Nu het hele team volledig gevaccineerd is werkt vrijwel iedereen weer minimaal 1 dag per week op kantoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat de bereidwilligheid om thuis te (blijven) werken steeds verder afneemt ja.
Same, hoofdprijs betaald maar geen spijt van. Ellendige zomer qua weer en al mijn festivals die niet door zijn gegaan, ik moet echt even weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wij gaan zondag. YOLO. Lekker duur. Vorig jaar niks gedaan. Voorjaar niks op een hotelletje na. En volgend jaar is altijd maar weer de vraag hoe of wat.
beetje improviseren moet kunnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zoals een maatje van mij, die heeft nu eenmaal geen betonfabriek thuis.
De bedrijven waar ik wel eens kom hebben allemaal het "kom alleen naar kantoor indien nodig" hoog in het vaandel. Waar ik werk is het aantal bureaus met 40% afgenomen ivm 1.5m. Plekken moet je reserveren met een app.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Welke bedrijfspolicy? En Juli-Augustus zijn traditioneel de vakantiemaanden natuurlijj met de meeste afwezigen binnen bedrijven (bouwvak en schoolvakanties).
Het betrof niet dit onderzoek. Ik heb er een aantal zeer lange gelezen vandaag en in 1 stond deze melding. Omdat het teveel zoekwerk wordt, heb ik een willekeurige link gegeven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:36 schreef speknek het volgende:
Dat onderzoek lijkt nogal een outlier te zijn, in een latere review van heel veel meer papers (inclusief deze) wordt viral load wel degelijk als sterke predictor gevonden voor de zwaarte in verloop van het virus, zie
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8291003/
Ik denk zelf wat hier gebeurd is, is dat de Turkse onderzoekers presymptomatische personen gemeten hebben en ze als asymptomatisch hebben geclassificeerd.
Klopt, en in juni zaten die wel thuis dan en na de vakantie niet meer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet kunnen thuiswerken he, maar in een fabriek bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |