Kans lijkt me zeer klein.. binnen 3-4 weken moet je dat gaan merken lijkt me (opening scholen en terugkeer vakanties).quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als we ook het najaar door kunnen kabbelen, zou dat mooi zijn. Maar of dat lukt weet ik ook niet.
Als dat dit najaar niet lukt dan lukt dat komende winter ook niet, en volgend najaar ook niet. Dan zitten we in rondje 2 van onze vicieuze cirkel die rond en rond gaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als we ook het najaar door kunnen kabbelen, zou dat mooi zijn. Maar of dat lukt weet ik ook niet.
West-Brabant heeft corona verslagen? Breda hier op 10 en in de lijst van serial op 22. Welke klopt?quote:
Ja, dat denk ik ook. Oktober wordt het moment van de waarheid. Als we er dan aanzienlijk beter voor staan dan vorig jaar, zitten we op de goede weg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kans lijkt me zeer klein.. binnen 3-4 weken moet je dat gaan merken lijkt me (opening scholen en terugkeer vakanties).
Sterk wisselend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:23 schreef kasper het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk in de landen om ons heen?
Derde week van oktober scholen dicht denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Oktober wordt het moment van de waarheid. Als we er dan aanzienlijk beter voor staan dan vorig jaar, zitten we op de goede weg.
Eigenlijk zou productie overgedragen moeten worden naar de overheid. Al was het naar omdat de gigantische winsten die deze bedrijven zien meer en meer argwaan wekken en conspiracies aanwakkeren. Ik ben geen bnw type maar het zit me niet lekker als we elk jaar een shot nodig gaan hebben en bepaalde lui hier gigantisch aan verdienen. Er ontstaan dan een prikkel om niet meer te stoppen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:58 schreef zoost het volgende:
[..]
Immuniteit als een Service is de ultieme commerciële droom van BigPharma. Die lobbyen zich helemaal suf bij Hugo en het OMT.
Vanwege de herfstvakantie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Derde week van oktober scholen dicht denk ik
Laten we dat nooit meer als optie beschouwen aub.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Derde week van oktober scholen dicht denk ik
Wij gaan zondag. YOLO. Lekker duur. Vorig jaar niks gedaan. Voorjaar niks op een hotelletje na. En volgend jaar is altijd maar weer de vraag hoe of wat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Simmertje het volgende:
Maandag op vakantie, ik ga er maar goed van genieten. Vrees dat het weer een ellendige herfst wordt
quote:
Uhuhquote:
Wel compleet hiermee eens ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Laten we dat nooit meer als optie beschouwen aub.
Dit inderdaad. je hoeft maar een paar "deskundigen" om te kopen en je bent binnen voor de komende paar jaar, totdat iemand geld en de middelen heeft om een gedegen tegenonderzoek te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eigenlijk zou productie overgedragen moeten worden naar de overheid. Al was het naar omdat de gigantische winsten die deze bedrijven zien meer en meer argwaan wekken en conspiracies aanwakkeren. Ik ben geen bnw type maar het zit me niet lekker als we elk jaar een shot nodig gaan hebben en bepaalde lui hier gigantisch aan verdienen. Er ontstaan dan een prikkel om niet meer te stoppen.
Herfstvakantie is herfstvakantie!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat terugkeer vakanties argument, er keren toch al 4 weken mensen terug van vakanties?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kans lijkt me zeer klein.. binnen 3-4 weken moet je dat gaan merken lijkt me (opening scholen en terugkeer vakanties).
Beetje lullig om het onderwijspersoneel hun vakantie te misgunnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik werk op een hogeschool. Geloof mij. Praktisch iedereen is al ruim een maand offlinequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje lullig om het onderwijspersoneel hun vakantie te misgunnen
Dat onderzoek lijkt nogal een outlier te zijn, in een latere review van heel veel meer papers (inclusief deze) wordt viral load wel degelijk als sterke predictor gevonden voor de zwaarte in verloop van het virus, ziequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:12 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net gelezen dat bij asymptomatische besmetting (zoals bij gevaccineerden) de viral loads hoger zijn.
Dan is het vaccin de oorzaker van deze hoge viral loads waaraan zij blootstaan.
Viral loads of asymptomatic patients were found to be significantly higher (p = 0.0141) when compared with symptomatic patients. Viral load had a significant negative trend with increasing age. A significant decrease in viral load was observed with increasing disease severity.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7685188/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |