En dat we die afstand vervolgens niet zouden houden, maakt niet uit, maar dan hebben we ons wel aan de regels van het niet mogen organiseren gehouden!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De anderhalve meter bestaat alleen nog op papier. Het is verworden tot een kapstok, aangezien er allerlei andere (capaciteits)beperkingen aan zijn opgehangen. Veel dingen zijn nu verboden “omdat het niet mogelijk is om afstand te houden”.
Wat volgens mij weleens vergeten wordt is dat de nacht horeca ook nog steeds dicht zit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
De grootste impact die de regels momenteel hebben zit 'm denk ik in hoe moeilijk het is om bepaalde evenementen te organiseren.
Tot op zekere hoogte. Wij zijn nooit meegegaan in de totale lockdowns en mondkapjesplicht buiten zoals in Frankrijk. Duitsland was ook nooit te beroerd om naar strenge maatregelen te grijpen. Wij hebben in dat opzicht altijd wel een vrij autonome koers gevaren, die denk ik ook wel passend is bij de Nederlandse volksaard.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk dat ook wel meespeelt hoe het buitenland er naar kijkt.
Rutte is als de dood dat hij weer bestraffend wordt toegesproken door Merkel of Macron.
Ah, dat ook ja. Inderdaad niet iets waar ik vaak bij stilstaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wat volgens mij weleens vergeten wordt is dat de nacht horeca ook nog steeds dicht zit.
Een avondje stappen is nog steeds niet mogelijk.
Met andere woorden, alle dingen die we op minder dan 1,5 meter willen kunnen doen, binnen, zelfs met alléén gevaccineerde mensen, kunnen dan niet meer en nooit meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:36 schreef Za het volgende:
[..]
New data was released by the CDC last week showing that vaccinated people infected with the delta variant carry viral loads similar to those of people who are unvaccinated.
https://publichealth.jhu.(...)ccinated-individuals
Zelfs niet marginaal minder.
Ook niet minder ontvankelijk, ze ademen het in net als iedereen, en een vaccin biedt geen bescherming aan de oppervlakte van het respiratoire systeem, vandaar ook de gelijke viral loads.
Minder kans op ziekenhuisopname, in Israël niet meer.
Dit is het dus. Ik ben zelf ook geen enorme kroegtijger of festivalganger, kan weer regelmatig naar kantoor en heb geen schoolgaande kinderen. Dus momenteel is het, afgezien van die klotekapjes in de trein, goed te behappen, voor mij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, dat ook ja. Inderdaad niet iets waar ik vaak bij stilsta
Voor NL is het alleen een advies.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen idee, ligt volgens mij nog geen plan voor maar dat kan ook zo ineens veranderen. Voor terugreis naar Nederland moet je overigens ook testen, het is niet alleen het VK wat testen vereist
O, ik had dat even geblockt uit mijn geheugen, maar ik hoop echt dat die quarantaines niet eer terugkomenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is het dus. Ik ben zelf ook geen enorme kroegtijger of festivalganger, kan weer regelmatig naar kantoor en heb geen schoolgaande kinderen. Dus momenteel is het, afgezien van die klotekapjes in de trein, goed te behappen, voor mij.
Kan me voorstellen dat als je straks weer om de haverklap geconfronteerd wordt met de klas van je kind dat weer eens in quarantaine moet, het rap anders wordt met die beleving.
Sorryquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, ik had dat even geblockt uit mijn geheugen, maar ik hoop echt dat die quarantaines niet eer terugkomen
Back to earth.quote:
Dit kun je immmiteren door een korte volledige lockdown te vervangen door een korte periode (2 wkn) iedereen elke dag verplicht testen, en alles kan open blijven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef speknek het volgende:
Die korte volledige lockdown gevolgd door alles weer open te gooien is zowel een veel efficientere als een veel goedkopere manier manier dan dat wij al meer dan jaar lang van alles
Niet te handhaven. Is je al 100 keer uitgelegd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:54 schreef Za het volgende:
[..]
Dit kun je immmiteren door een korte volledige lockdown te vervangen door een korte periode (2 wkn) iedereen elke dag verplicht testen, en alles kan open blijven.
Zelfde resultaat.
In Nederland hebben politiek en RIVM nooit in mondkapjes geloofd en dat aan alle kanten uitgestraald. Verder zijn er nu in heel Europa weer uitbraken, dus ik vraag me oprecht af wat al die extra maatregelen (zeg maar alles boven de basismaatregelen) nou concreet opleveren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:56 schreef speknek het volgende:
Nederland is ook wel de rebel (of tuig, afhankelijk van de positie) van de klas. Ik ben net terug uit Portugal, die een stuk hogere vaccinatiegraad hebben dan wij (91.1% eerste dosis, 80.5% volledig; versus 84.4 en 75.3 bij ons), maar waar maskers nog strikt gedragen worden en door iedereen opgevolgd wordt. Hun laatste piek was wel korter geleden, maar toch.
Dat + mondkapjes zijn niet "gezellig"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In Nederland hebben politiek en RIVM nooit in mondkapjes geloofd en dat aan alle kanten uitgestraald.
Ik zit momenteel in quarantaine, hoezo geen quarantaine meer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, ik had dat even geblockt uit mijn geheugen, maar ik hoop echt dat die quarantaines niet eer terugkomen
Bovendien zijn de tests daar veel te onbetrouwbaar voor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niet te handhaven. Is je al 100 keer uitgelegd.
Ja, wel voor terugkerende reizigers, uiteraard! Wat denk je wel, inreizen met allerlei besmettingen enzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in quarantaine, hoezo geen quarantaine meer?
Hoor het van mijn collega's die naar het buitenland zijn geweest. Met name de Hollanders die schijt hebben aan de regels terwijl de lokale bevolking netjes de regels blijft opvolgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:56 schreef speknek het volgende:
Nederland is ook wel de rebel (of tuig, afhankelijk van de positie) van de klas. Ik ben net terug uit Portugal, die een stuk hogere vaccinatiegraad hebben dan wij (91.1% eerste dosis, 80.5% volledig; versus 84.4 en 75.3 bij ons), maar waar maskers nog strikt gedragen worden en door iedereen opgevolgd wordt. Hun laatste piek was wel korter geleden, maar toch.
Mensen die zo'n saai blauw kapje hebben zouden ze inderdaad wel eens mogen aanspreken. Doe dan op z'n minst wat vrolijks voor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat + mondkapjes zijn niet "gezellig"
Pfft, ik ben 3 keer getest in 5 dagen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, wel voor terugkerende reizigers, uiteraard! Wat denk je wel, inreizen met allerlei besmettingen enzo![]()
Wel een gevoelige neus inmiddels denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pfft, ik ben 3 keer getest in 5 dagen!![]()
Als ik ergens zeker van ben is het wel dat ik geen covid heb
Ja, officieel moet dat nog gewoon geloof ik.quote:
Toch maar even quarantaine. Just to be sure! Better safe than sorry. En zo nog enkele gemeenplaatsenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pfft, ik ben 3 keer getest in 5 dagen!![]()
Als ik ergens zeker van ben is het wel dat ik geen covid heb
Nah, merk weinig van die testen persoonlijk. Beetje een kriebelig gevoel in de neus als ze de test doen, da's alquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:38 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wel een gevoelige neus inmiddels denk ik.
Anders dan beeldvorming, bedoel je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef Spablauw214 het volgende:
dus ik vraag me oprecht af wat al die extra maatregelen (zeg maar alles boven de basismaatregelen) nou concreet opleveren.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef Spablauw214 het volgende:
dus ik vraag me oprecht af wat al die extra maatregelen (zeg maar alles boven de basismaatregelen) nou concreet opleveren.
Ja. Ik denk weinig, jij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Anders dan beeldvorming, bedoel je?
Waarom zou je als gezond individu instemmen met periodieke vaccinatie tegen een ziekte waarvan de kans dat je er serieus hinder van ondervindt, nihil is? En ja, ik ben gevaccineerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:48 schreef speknek het volgende:
Hele lange thread over waarom een booster shot na een half jaar (in ieder geval voor Pfizer) wel noodzakelijk lijkt.
[ twitter ]
Ik vind de laatste wel interessant (ietwat vooringenomen omdat het voor mij geldt)
[ twitter ]
Beste bescherming is het doormaken en dubbele vax. Dit werkt ongetwijfeld als je het eerst doormaakt en dan gevaxxed wordt, maar werkt het ook andersom? Misschien geeft dat dan toch weer wat hoop. Uiteindelijk gaan we het allemaal doormaken, maar de dubbele (/drie/viervoudige) vax zorgt ervoor dat we waarschijnlijk geen zware ziekte meemaken. Zou het daarna wel jarenlange immunisatie geven?
Omdat we de hinder die je ondervindt als je je niet laat vaccineren nog veel groter kunnen maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waarom zou je als gezond individu instemmen met periodieke vaccinatie tegen een ziekte waarvan de kans dat je er serieus hinder van ondervindt, nihil is? En ja, ik ben gevaccineerd.
Immuniteit als een Service is de ultieme commerciële droom van BigPharma. Die lobbyen zich helemaal suf bij Hugo en het OMT.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Waarom zou je als gezond individu instemmen met periodieke vaccinatie tegen een ziekte waarvan de kans dat je er serieus hinder van ondervindt, nihil is? En ja, ik ben gevaccineerd.
Ik denk dat de invloed van overheidsbeleid op de verspreiding van het virus al sinds de start van de pandemie behoorlijk wordt overschat.quote:
Weten mensen die positief getest zijn van welke variant ze een infectie doormaken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:48 schreef speknek het volgende:
Hele lange thread over waarom een booster shot na een half jaar (in ieder geval voor Pfizer) wel noodzakelijk lijkt.
[ twitter ]
Ik vind de laatste wel interessant (ietwat vooringenomen omdat het voor mij geldt)
[ twitter ]
Beste bescherming is het doormaken en dubbele vax. Dit werkt ongetwijfeld als je het eerst doormaakt en dan gevaxxed wordt, maar werkt het ook andersom? Misschien geeft dat dan toch weer wat hoop. Uiteindelijk gaan we het allemaal doormaken, maar de dubbele (/drie/viervoudige) vax zorgt ervoor dat we waarschijnlijk geen zware ziekte meemaken. Zou het daarna wel jarenlange immunisatie geven?
Ik vond de twee weken die ik thuis zat wel hinder. Had liever de prik eerder gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:53 schreef Spablauw214 het volgende:
De instroom blijft hoogquote:
Dat kan worden uitgelezen via de chip als ze zijn gevaccineerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weten mensen die positief getest zijn van welke variant ze een infectie doormaken?
Handig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat kan worden uitgelezen via de chip als ze zijn gevaccineerd
Dat is niet handig van die collega'squote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hoor het van mijn collega's die naar het buitenland zijn geweest. Met name de Hollanders die schijt hebben aan de regels terwijl de lokale bevolking netjes de regels blijft opvolgen.
Oh vandaar dat het altijd alleen maar hier uit de klauwen loopt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hoor het van mijn collega's die naar het buitenland zijn geweest. Met name de Hollanders die schijt hebben aan de regels terwijl de lokale bevolking netjes de regels blijft opvolgen.
Ja, maar niet 3x. Je bent een triplevaccincovidontkenner (copyright)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oei, dan wordt het lastiger. Misschien moeten ze dan even bij een 5G-mast gaan staan. Vervolgens scannen en je weet welke coronaversie ze hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Handig!
Maar wat als ze besmet zijn voor ze gevaccineerd zijn
Ik hoorde het ook van jouw collega's en van de werkgever van Erno.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
quote:China says it has zero COVID cases after mass-testing millions
Nee, kreeg dat niet te horen. Alhoewel Wild, Alfa en Delta in ieder geval vrij distinctieve symptomen hebben, dus je kunt het wel redelijk gokken. Gegeven dat de andere varianten niet heel veel voet aan de grond hebben gekregen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weten mensen die positief getest zijn van welke variant ze een infectie doormaken?
De Duitsers die regelmatig op Scheveningen ronddartelen zijn het niet met je eens. Die hebben net zoveel schijt aan alles.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet je zien, hoe handig die vaccinatiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oei, dan wordt het lastiger. Misschien moeten ze dan even bij een 5G-mast gaan staan. Vervolgens scannen en je weet welke coronaversie ze hebben.
Waarschijnlijk, maar kan je het echt vaak genoeg geroepen hebben?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
Is er hier vandaag al geroepen dat dit voor altijd zo blijft en het nooit meer terug naar normaal zal gaan?
Just checking in.
Nieuw normaal. Bildenberg. Rothschild. Hagedissenmensen. 5G mind control.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
Is er hier vandaag al geroepen dat dit voor altijd zo blijft en het nooit meer terug naar normaal zal gaan?
Just checking in.
Gezien dit topic 2033 is...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar kan je het echt vaak genoeg geroepen hebben?
Re:quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:48 schreef speknek het volgende:
O, ik wilde je post bijna weghalen, maar mijn sarcasmemeter sloeg ineens uit!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nieuw normaal. Bildenberg. Rothschild. Hagedissenmensen. 5G mind control.
Zo, hebben we ze weer gehad.
Dan moeten we de vaccins maar als een peperduur, maar totaal mislukt experiment zien en gewoon weer verder gaan met ons leven...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:28 schreef Za het volgende:
[..]
Re:
[ twitter ]
Hier laten ze slechts tot 4 mnd zien, en je ziet ook hoe het tussen 3 en 4 mnd 25% gezakt is, volgens Israël gaat het daarna nog rapper.
Dit is dus de zoveelste bron dat de effectiviteit razendsnel afneemt, en iemand na 4 maanden verre van fully vaccinated is.
Oftewel gewoon doorgaan met ons leven en besmettingen accepteren, dan krijg je vanzelf weer een immuunsresponse.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:28 schreef Za het volgende:
[..]
Re:
[ twitter ]
Hier laten ze slechts tot 4 mnd zien, en je ziet ook hoe het tussen 3 en 4 mnd 25% gezakt is, volgens Israël gaat het daarna nog rapper.
Dit is dus de zoveelste bron dat de effectiviteit razendsnel afneemt, en iemand na 4 maanden verre van fully vaccinated is.
Het onbegrijpelijke is dat al deze info vooraf voor bekend was. De trials waren in voorjaar 2020.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:34 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dan moeten we de vaccins maar als een peperduur, maar totaal mislukt experiment zien en gewoon weer verder gaan met ons leven...
Iig stoppen met vaccineren van de voltallige bevolking in de hoop het virus op natuurlijke wijze te laten afzwakken ipv escapevarianten aan te zwengelen dmv massavccinaties.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:36 schreef _serial_ het volgende:
Oftewel gewoon doorgaan met ons leven en besmettingen accepteren, dan krijg je vanzelf weer een immuunsresponse.
Dat gaat wel over symptomatische besmetting. De bescherming tegen een ernstig verloop schijnt nog steeds hoog te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:34 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dan moeten we de vaccins maar als een peperduur, maar totaal mislukt experiment zien en gewoon weer verder gaan met ons leven...
Het gaat dan vooral om Pfizer/BioNTech:quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:28 schreef Za het volgende:
[..]
Re:
[ twitter ]
Oftewel, we zijn fucked. Dit houdt niet meer op.quote:
Dit topic maakt je depressief voor zover je dat al niet was door teveel met Corona bezig te zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een belabberde ziekenhuiscijfers opnieuw.. versoepelingen in de herfst
Ach die hoop had Hugo al de grond in geboord, twijfels bij Hugo is immers hetzelfde als "nee".quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een belabberde ziekenhuiscijfers opnieuw.. versoepelingen in de herfst
Wat heb je daar precies aan wanneer hun dekkingsgraad anders is dan die van ons?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:59 schreef KingRadler het volgende:
ben wel blij dat we Israël als proefkonijn kunnen gebruiken.
Israel en de VS gebruikten geen AstraZenica.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:43 schreef speknek het volgende:
Maar het is moeilijk te zeggen of het aan het vaccin of de ruimte tussen de vaccinaties ligt (Israel gaf de tweede prik al na 3 weken, bij het VK zat er soms maanden tussen).
De VS en Israel hebben iets anders gemeen, namelijk een zeer matige vaccinatie ratio (60% >18 volledig gevaccineerd, versus 77% >16 VK).
Ik heb net gelezen dat bij asymptomatische besmetting (zoals bij gevaccineerden) de viral loads hoger zijn.quote:Het kan dus ook zijn dat de volledig gevaccineerden in Israel en de VS blootgesteld worden aan hogere loads van het virus.
dat zeg ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Za het volgende:
[..]
Israel en de VS gebruikten geen AstraZenica.
quote:Maar het is moeilijk te zeggen of het aan het vaccin of de ruimte tussen de vaccinaties ligt
Ik wacht nog steeds op een brief van Hugo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees via Hugo’s instagram dat van de 4,75 miljoen verstuurde brieven slechts 1,25 miljoen zelftesten zijn besteld tot op heden. Zoals verwacht dus matig animo voor deze geste..
Wie krijgen die brief allemaal?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees via Hugo’s instagram dat van de 4,75 miljoen verstuurde brieven slechts 1,25 miljoen zelftesten zijn besteld tot op heden. Zoals verwacht dus matig animo voor deze geste..
Hoe bijzonder hoe van alles wordt nagepraat, maar wanneer er wordt gevraagd om iets nader uit te leggen, dat men dan in de war is.quote:
Ieder adres krijgt er één.quote:
Elk huishouden.quote:
quote:
Ik heb net gelezen dat bij asymptomatische besmetting (zoals bij gevaccineerden) de viral loads hoger zijn.quote:Het kan dus ook zijn dat de volledig gevaccineerden in Israel en de VS blootgesteld worden aan hogere loads van het virus.
Komt me bekend voor van een zeker topic op een zeker forum.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe bijzonder hoe van alles wordt nagepraat, maar wanneer er wordt gevraagd om iets nader uit te leggen, dat men dan in de war is.
8 miljoen huishoudens zoals ik begreep te hebben gelezenquote:
Mijn ervaring met 2 middelbare scholen: er is hier nog niet één keer een kind in quarantaine geweest. Wel heel veel mailtjes dat je ze 10 dagen in de gaten moet houden omdat er een besmet kind in de klas zat. Zolang ze niet de hele dag bij elkaar op schoot zitten, zijn het kennelijk geen directe contacten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, wel voor terugkerende reizigers, uiteraard! Wat denk je wel, inreizen met allerlei besmettingen enzo![]()
Maar ik bedoelde meer hele klassen die dus niet naar school mogen.
Ik vraag me af hoe ze dat op de middelbare school doen, aangezien een klas daar niet per se dezelfde 25 kinderen betreft die de hele dag met elkaar in één lokaal zitten.
We zullen het wel merken.
Dat is fijn. Maar de vraag is nog .. wanneer. Of hebben ze serieus al verstuurd naar elk adres maar komt ie niet aan?quote:
Ja, huishoudens is waarschijnlijk accurater, want dan neem je geen bedrijfsadressen mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
8 miljoen huishoudens zoals ik begreep te hebben gelezen
Nee, dat gaat verspreid over augustus en september.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is fijn. Maar de vraag is nog .. wanneer. Of hebben ze serieus al verstuurd naar elk adres maar komt ie niet aan?
Op zich maak ik me ook geen zorgen, hoor. Als het zo is, dan is het zo. Helpt me nu zorgen maken toch niet heel veel tegenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met 2 middelbare scholen: er is hier nog niet één keer een kind in quarantaine geweest. Wel heel veel mailtjes dat je ze 10 dagen in de gaten moet houden omdat er een besmet kind in de klas zat. Zolang ze niet de hele dag bij elkaar op schoot zitten, zijn het kennelijk geen directe contacten.
O wacht, wel één kind thuis gehad omdat de school een brandhaard was en de hele school dicht ging.
Zou me er dus geen zorgen over maken!
Dacht tot eind Augustus het versturen en dan max 10 werkdagen wachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat verspreid over augustus en september.
Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:15 schreef KingRadler het volgende:
De brief van Hugo Strange gaat meteen de vuilinisbak in.
cijfers zijn niet goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 2.437 nieuw gemelde positieve testen
- 69 nieuwe ziekenhuisopnames
- 20 nieuwe IC-opnames
- 11 nieuwe overlijdens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |