Israel en de VS gebruikten geen AstraZenica.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:43 schreef speknek het volgende:
Maar het is moeilijk te zeggen of het aan het vaccin of de ruimte tussen de vaccinaties ligt (Israel gaf de tweede prik al na 3 weken, bij het VK zat er soms maanden tussen).
De VS en Israel hebben iets anders gemeen, namelijk een zeer matige vaccinatie ratio (60% >18 volledig gevaccineerd, versus 77% >16 VK).
Ik heb net gelezen dat bij asymptomatische besmetting (zoals bij gevaccineerden) de viral loads hoger zijn.quote:Het kan dus ook zijn dat de volledig gevaccineerden in Israel en de VS blootgesteld worden aan hogere loads van het virus.
dat zeg ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Za het volgende:
[..]
Israel en de VS gebruikten geen AstraZenica.
quote:Maar het is moeilijk te zeggen of het aan het vaccin of de ruimte tussen de vaccinaties ligt
Ik wacht nog steeds op een brief van Hugo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees via Hugo’s instagram dat van de 4,75 miljoen verstuurde brieven slechts 1,25 miljoen zelftesten zijn besteld tot op heden. Zoals verwacht dus matig animo voor deze geste..
Wie krijgen die brief allemaal?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees via Hugo’s instagram dat van de 4,75 miljoen verstuurde brieven slechts 1,25 miljoen zelftesten zijn besteld tot op heden. Zoals verwacht dus matig animo voor deze geste..
Hoe bijzonder hoe van alles wordt nagepraat, maar wanneer er wordt gevraagd om iets nader uit te leggen, dat men dan in de war is.quote:
Elk huishouden.quote:
quote:
Ik heb net gelezen dat bij asymptomatische besmetting (zoals bij gevaccineerden) de viral loads hoger zijn.quote:Het kan dus ook zijn dat de volledig gevaccineerden in Israel en de VS blootgesteld worden aan hogere loads van het virus.
Komt me bekend voor van een zeker topic op een zeker forum.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe bijzonder hoe van alles wordt nagepraat, maar wanneer er wordt gevraagd om iets nader uit te leggen, dat men dan in de war is.
8 miljoen huishoudens zoals ik begreep te hebben gelezenquote:
Mijn ervaring met 2 middelbare scholen: er is hier nog niet één keer een kind in quarantaine geweest. Wel heel veel mailtjes dat je ze 10 dagen in de gaten moet houden omdat er een besmet kind in de klas zat. Zolang ze niet de hele dag bij elkaar op schoot zitten, zijn het kennelijk geen directe contacten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, wel voor terugkerende reizigers, uiteraard! Wat denk je wel, inreizen met allerlei besmettingen enzo![]()
Maar ik bedoelde meer hele klassen die dus niet naar school mogen.
Ik vraag me af hoe ze dat op de middelbare school doen, aangezien een klas daar niet per se dezelfde 25 kinderen betreft die de hele dag met elkaar in één lokaal zitten.
We zullen het wel merken.
Dat is fijn. Maar de vraag is nog .. wanneer. Of hebben ze serieus al verstuurd naar elk adres maar komt ie niet aan?quote:
Ja, huishoudens is waarschijnlijk accurater, want dan neem je geen bedrijfsadressen mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
8 miljoen huishoudens zoals ik begreep te hebben gelezen
Nee, dat gaat verspreid over augustus en september.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is fijn. Maar de vraag is nog .. wanneer. Of hebben ze serieus al verstuurd naar elk adres maar komt ie niet aan?
Op zich maak ik me ook geen zorgen, hoor. Als het zo is, dan is het zo. Helpt me nu zorgen maken toch niet heel veel tegenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met 2 middelbare scholen: er is hier nog niet één keer een kind in quarantaine geweest. Wel heel veel mailtjes dat je ze 10 dagen in de gaten moet houden omdat er een besmet kind in de klas zat. Zolang ze niet de hele dag bij elkaar op schoot zitten, zijn het kennelijk geen directe contacten.
O wacht, wel één kind thuis gehad omdat de school een brandhaard was en de hele school dicht ging.
Zou me er dus geen zorgen over maken!
Dacht tot eind Augustus het versturen en dan max 10 werkdagen wachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat verspreid over augustus en september.
Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:15 schreef KingRadler het volgende:
De brief van Hugo Strange gaat meteen de vuilinisbak in.
cijfers zijn niet goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 2.437 nieuw gemelde positieve testen
- 69 nieuwe ziekenhuisopnames
- 20 nieuwe IC-opnames
- 11 nieuwe overlijdens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |