DOO = Date of disease onset : Eerste ziektedag zoals gemeld door GGD. Let op: het is niet altijd bekend of deze eerste ziektedag ook echt al Covid-19 betrof.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:46 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Kun je een keer uitleggen wat die afkortingen precies betekenen?
Hier geldt gewoon dat je niet naar kantoor komt tenzij. En dan moet je door meer hoepels dan dat je moet om morgenavond de discotheek in te kunnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Welke bedrijfspolicy? En Juli-Augustus zijn traditioneel de vakantiemaanden natuurlijk met de meeste afwezigen binnen bedrijven (bouwvak en schoolvakanties).
Corona schijn je ook alleen maar te kunnen importeren en niet exporteren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met dat terugkeer vakanties argument, er keren toch al 4 weken mensen terug van vakanties?
Nee maar daar had je in juli /augustus wel minder bezetting en dat komt nu weer op normaal niveauquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:48 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Klopt, en in juni zaten die wel thuis dan en na de vakantie niet meer?
Om de thuistestbereidheid van gevaccineerden te toetsen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Molo het volgende:
Wat is dat eerste voor vraag en wat bedoel je daarmee?
Hebben ook 100e in een quarantaine hotel/gevangenis gezet in het buitenland. Scheelt toch weer wat superspreaders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:48 schreef galantis het volgende:
[..]
Corona schijn je ook alleen maar te kunnen importeren en niet exporteren.
Hier is een roostertje gemaakt en met 2 muisklikken bevestig je je komst in een of ander programmaatje. Meer niet. Elke dag zit er een clubje mensen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:48 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Hier geldt gewoon dat je niet naar kantoor komt tenzij. En dan moet je door meer hoepels dan dat je moet om morgenavond de discotheek in te kunnen.
Dat wel ja, zelf zat ik ook al weer 4 dagen op kantoor de laatste 2 maanden en de drukte op de weg werd ook weer steeds erger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat de bereidwilligheid om thuis te (blijven) werken steeds verder afneemt ja.
Je kan ook niet verwachten dat mensen 1,5 jaar volledig thuiswerken. Veel bedrijven staan inderdaad onder het mom van vitaliteit en duurzame inzetbaarheid 1-2 dagen op kantoor werken wel weer toe en ik denk dat dat ook goed is voor het sociale aspect en de binding met het bedrijf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk dat de bereidwilligheid om thuis te (blijven) werken steeds verder afneemt ja.
Wij zijn in juli naar Italie geweest en gaan straks in september nog een paar dagen naar Oostenrijk als het weer meewerktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Same, hoofdprijs betaald maar geen spijt van. Ellendige zomer qua weer en al mijn festivals die niet door zijn gegaan, ik moet echt even weg.
Hier is je antwoord van een gevaccineerdequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef Za het volgende:
[..]
Om de thuistestbereidheid van gevaccineerden te toetsen.
Waarom?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
Ik ben op vakantie maar zag in de PostNL app dat hij is bezorgd. Vrijdag verhuist de brief dan naar de kliko:)
Wat ga je doen wanneer het verplicht wordt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:52 schreef dick_laurent het volgende:
Hier is je antwoord van een gevaccineerde
[ afbeelding ]
En in mei/juni?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat wel ja, zelf zat ik ook al weer 4 dagen op kantoor de laatste 2 maanden en de drukte op de weg werd ook weer steeds erger.
Dat wás hier ook, totdat Hugo besloot om het advies tot thuiswerken weer eens te roepen. Toen hebben ze hier alles weer teruggedraaid. Nu is het akkoord van je manager, akkoord van afdelingshoofd, plaatstoewijzing van coördinator, max 2 dagen in de week en moet minimaal 24 uur van tevoren bekend zijn dat je komt, aan- en afmelden en mondkapje op als je door het pand beweegt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier is een roostertje gemaakt en met 2 muisklikken bevestig je je komst in een of ander programmaatje. Meer niet. Elke dag zit er een clubje mensen.
Tja ik heb nog geen dag thuisgewerkt en niemand bij ons in het bedrijf. Dat is ook een manier om er mee om te gaan en zo gaat het natuurlijk op veel plekken.. (ook omdat het dus simpelweg niet altijd kan dat thuiswerken)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier is een roostertje gemaakt en met 2 muisklikken bevestig je je komst in een of ander programmaatje. Meer niet. Elke dag zit er een clubje mensen.
Schoppen en slaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:53 schreef Za het volgende:
[..]
Wat ga je doen wanneer het verplicht wordt?
Ik heb me laten vaccineren om van het gezeik af te zijn en met mij velen. Die tests mogen ze houden. Ik laat me testen indien verplicht voor een reis oid, voor de rest kunnen ze het vergeten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom?
Je hebt je laten vaccineren om anderen te beschermen, om mee te helpen aan het bestrijden van het virus.
Waarom zou je dan na je vakantie geen thuistest willen doen?
Zo komen we er nooit vanaf.
Dat is een verkeerde aanname want het was allang duidelijk dat je met het vaccin geen virus bestrijdt. Je kunt het immers nog steeds krijgen alleen wordt je er (veel) minder ziek van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom?
Je hebt je laten vaccineren om anderen te beschermen, om mee te helpen aan het bestrijden van het virus.
Waarom zou je dan na je vakantie geen thuistest willen doen?
Zo komen we er nooit vanaf.
Het is voor jezelf en je close contacts ook beter een vinger aan de pols te houden te midden van deze pandemie.quote:
Zelfde als komende september, dus we gaan gewoon verder, en in mei/juni daalde het ook gewoon.quote:
Is jouw voordeur inmiddels al dichtgelast?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Het is voor jezelf en je close contacts ook beter een vinger aan de pols te houden te midden van deze pandemie.
Speknek publiceerde net het overzicht dat bv Pfizer na 4 maanden nog maar 50% effectief is.
Wat mij betreft is die nul. Ik heb er 2x Pfizer inzitten en deze brief is na ontvangst een paar weken geleden linea recta ongeopend bij het oud papier gelegd, dat de volgende dag is opgehaald.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:50 schreef Za het volgende:
[..]
Om de thuistestbereidheid van gevaccineerden te toetsen.
Sorry maar je stelling is echt onzinnig en daarom ook een onzinnig antwoord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:58 schreef Za het volgende:
[..]
Het is voor jezelf en je close contacts ook beter een vinger aan de pols te houden te midden van deze pandemie.
Speknek publiceerde net het overzicht dat bv Pfizer na 4 maanden nog maar 50% effectief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |