abonnement Unibet Coolblue
pi_201043351


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_201043354
We zouden het bijna vergeten dan #bitcoin binnen 14 dagen legal tender word van El Salvador!





[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2021 17:16:19 ]
pi_201043518
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:15 schreef Piva het volgende:
We zouden het bijna vergeten dan #bitcoin binnen 14 dagen legal tender word van El Salvador!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
https://bitcoinmagazine.c(...)atms-and-50-branches

Engelse tekst voor de liefhebber.
Uitvinder van de biersmiley.
  Redactie Frontpage maandag 23 augustus 2021 @ 17:47:35 #4
4530 crew  Crazy Harry
pi_201043584
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
ADA FOMO'en is toch mijn beste actie van deze week geweest.
Ik had heel erg de neiging om mijn stapel te verkopen toen je dat meldde hier :+
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 augustus 2021 @ 17:59:51 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201043700
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:47 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Ik had heel erg de neiging om mijn stapel te verkopen toen je dat meldde hier :+
Soms maak ik goede keuzes :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201044051
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:37 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Zie bovenstaande post, Copiosa ^O^

Risico is dat ze nog geen werkend product hebben, ze werken aan een exchange waar je direct met fiat low cap cryptos kunt kopen. Down over de laatste 7 dagen dus goed instapmoment, MC nog maar 12 miljoen
In diezelfde posts zeg je alleen nog in NFT's te gaan ;)
pi_201044241
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 18:27 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
In diezelfde posts zeg je alleen nog in NFT's te gaan ;)
Ja vanaf volgende week, heb eerder vandaag Copiosa bijgekocht omdat het het enige project was op mijn watchlist dat aardig in de min stond over de afgelopen week. Te juicy om te weerstaan

Verder zitten mijn posities wel goed, heb nog een rukpositie op Truebit maar die koop ik na de volgende crash wel bij :+
pi_201044467
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 18:44 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Ja vanaf volgende week, heb eerder vandaag Copiosa bijgekocht omdat het het enige project was op mijn watchlist dat aardig in de min stond over de afgelopen week. Te juicy om te weerstaan

Verder zitten mijn posities wel goed, heb nog een rukpositie op Truebit maar die koop ik na de volgende crash wel bij :+
Een coin die een platform aanbied voor kleine coins en zichzelf verkoopt op pancake dat min of meer hetzelfde doet :P ?
pi_201044632
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:04 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
Een coin die een platform aanbied voor kleine coins en zichzelf verkoopt op pancake dat min of meer hetzelfde doet :P ?
Het verschil en USP is dat Jan Modaal op Copiosa direct met fiat zijn shitcoin naar keuze kan aanschaffen, terwijl je bij Pancakeswap eerst een heleboel tussenstappen hebt. Plus Copiosa oogt professioneler en betrouwbaarder dan "Pancakeswap" :+
pi_201044659
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:22 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Het verschil en USP is dat Jan Modaal op Copiosa direct met fiat zijn shitcoin naar keuze kan aanschaffen, terwijl je bij Pancakeswap eerst een heleboel tussenstappen hebt. Plus Copiosa oogt professioneler en betrouwbaarder dan "Pancakeswap" :+
Moest mn bnb's kwijt voor mn gevoel, dus heb het er maar in gestopt. Toch shitmoney :P
pi_201045068
Paar tientjes Copiosa voor de lange termijn (post huidige bullmarkt tenzij ik ineens een paar barkie kan trekken) geswapt. Hoop dat hun doelen behaald worden want ook nu weer vond ik pancakeswap verre van ideaal.

Tientjes van eerdere behaalde winst dus als het gevlogen is is het gevlogen.
What Would Goku Do
pi_201045114
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:22 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Het verschil en USP is dat Jan Modaal op Copiosa direct met fiat zijn shitcoin naar keuze kan aanschaffen, terwijl je bij Pancakeswap eerst een heleboel tussenstappen hebt. Plus Copiosa oogt professioneler en betrouwbaarder dan "Pancakeswap" :+
Klinkt als een USP waar elk land een stokje voor wil steken. Low cap shitcoins kopen met fiat. Er is een reden waarom dat decentraal aan de man gebracht wordt..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201045280
quote:
10s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef dimmak het volgende:

[..]
Klinkt als een USP waar elk land een stokje voor wil steken. Low cap shitcoins kopen met fiat. Er is een reden waarom dat decentraal aan de man gebracht wordt..
Fair point. Nog even onder de radar tot we met mooie winst kunnen verkopen dan :7

#initforthemoney
What Would Goku Do
pi_201045410


Funds are safu zolang je maar niet te dicht bij de liquidation engine komt.
pi_201045593
quote:
10s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:02 schreef dimmak het volgende:

[..]
Klinkt als een USP waar elk land een stokje voor wil steken. Low cap shitcoins kopen met fiat. Er is een reden waarom dat decentraal aan de man gebracht wordt..
Dat zeker, maar voordat ze daar iets tegen kunnen doen zijn we jaaaaaren verder
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:38:13 #16
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201045621
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:25 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]

Funds are safu zolang je maar niet te dicht bij de liquidation engine komt.
Niet verrassend toch ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201045662
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Niet verrassend toch ?
N
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Niet verrassend toch ?
Niet echt nee, ik vermoed dat zowat elke exchange op dit moment wel in enige mate iets doet met jou data.

Maar het laat wel zien dat exchanges niet je vrienden zijn. Trade en haal het zo snel mogelijk van de exchange af!
pi_201045792
Dit soort oude topics zijn wel vermakelijk.

KLB / Bitcoin hype

Vol trots BTC verkopen voor 200 euro per stuk _O- _O- . Benieuwd hoe @wise hier op terug kijkt :)
blablablabla
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:01:15 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_201046007
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
Dit soort oude topics zijn wel vermakelijk.

KLB / Bitcoin hype

Vol trots BTC verkopen voor 200 euro per stuk _O- _O- . Benieuwd hoe @:wise hier op terug kijkt :)
Ik kijk terug als “wat een domme gans” ;(

Buy and hodl doe ik nu wel, maar toen niet. _O-
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_201046008
Copiosa schiet opeens 30% omhoog, FOK!whales genot
pi_201046231
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:40 schreef Piva het volgende:

[..]
N
[..]
Maar het laat wel zien dat exchanges niet je vrienden zijn.
Dat idee kreeg ik al bij de mokerhoge withdrawal fees |:)
pi_201046360
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
Dit soort oude topics zijn wel vermakelijk.

KLB / Bitcoin hype

Vol trots BTC verkopen voor 200 euro per stuk _O- _O- . Benieuwd hoe @:wise hier op terug kijkt :)
Of iemand die vrolijk verteld dat hij 10.000 bitcoins voor 319 euro per stuk heeft verkocht _O-

Leuke winst wel, maar dat zou nu in euro's ongeveer 400 miljoen zijn :D
pi_201046533
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:14 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Dat idee kreeg ik al bij de mokerhoge withdrawal fees |:)
Ik zag toevallig vandaag een $100 withdrawal fee voor ETH op een van de exchanges. Het wordt inmiddels erger dan traditioneel bankieren lol.
pi_201047049
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:21 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Of iemand die vrolijk verteld dat hij 10.000 bitcoins voor 319 euro per stuk heeft verkocht _O-

Leuke winst wel, maar dat zou nu in euro's ongeveer 400 miljoen zijn :D
3,1 miljoen is toch ook prima? Op dat moment (en nog steeds) weet je echt niet waar de markt naartoe gaat.
  Redactie Frontpage maandag 23 augustus 2021 @ 22:22:56 #25
4530 crew  Crazy Harry
pi_201047334
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:21 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Of iemand die vrolijk verteld dat hij 10.000 bitcoins voor 319 euro per stuk heeft verkocht _O-

Leuke winst wel, maar dat zou nu in euro's ongeveer 400 miljoen zijn :D
Die zijn niet torenhoog zolang je via het juiste netwerk gaat.
Tuurlijk, voor ETH en BTC blijft het altijd hoog, maar dat zijn dan ook de enige. Dus zolang je iets anders eruit wil halen, of het simpelweg naar een andere exchange over wil brengen: andere DLT.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Redactie Frontpage maandag 23 augustus 2021 @ 22:32:20 #26
4530 crew  Crazy Harry
pi_201047428
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
Dit soort oude topics zijn wel vermakelijk.

KLB / Bitcoin hype

Vol trots BTC verkopen voor 200 euro per stuk _O- _O- . Benieuwd hoe @:wise hier op terug kijkt :)
@BdR had dan wel weer een goede analyse :D
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201049058
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 22:32 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
@:BdR had dan wel weer een goede analyse :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201050088
Sinds de laatste 'goed moment om over te stappen naar bitcoin' post is mijn portfolio in de tussentijd alweer gestegen met een half miljoen door een altcoin. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2021 09:52:20 ]
pi_201050224
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:25 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]

Funds are safu zolang je maar niet te dicht bij de liquidation engine komt.
Het kan waar zijn, maar het kan ook net zo goed een anonieme twitteraar zijn die wat nieuwe Binance fud probeert te verspreiden.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:04:53 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201050235
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Sinds de laatste 'goed moment om over te stappen naar bitcoin' post is mijn portfolio in de tussentijd alweer gestegen met een half miljoen door een altcoin. :)
Als het complete orderbook van 0 tot 5 dollar nog geen ton is dan heb je er lekker veel aan. Omzetten naar BTC is slimmer, maarja dat kan niet he als het handelsvolume maar een paar k is :')

Blijf maar lekker patsen met je fictieve winst knullie :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:20:49 #31
4530 crew  Crazy Harry
pi_201050422
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 07:40 schreef dimmak het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Misschien wil je eerst die thread eens nalezen en de analyse daadwerkelijk lezen voordat je achterlijke plaatjes plaatst
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201050442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:20 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Misschien wil je eerst die thread eens nalezen en de analyse daadwerkelijk lezen voordat je achterlijke plaatjes plaatst
Niet zelf gemaakt maat. En ik heb de reacties gelezen van de beste user in kwestie. Daarom vond ik deze toepasselijk.
Uitvinder van de biersmiley.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:25:13 #33
4530 crew  Crazy Harry
pi_201050460
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:22 schreef dimmak het volgende:

[..]
Niet zelf gemaakt maat. En ik heb de reacties gelezen van de beste user in kwestie. Daarom vond ik deze toepasselijk.
Dan heb je het niet goed gelezen
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201050554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:25 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Dan heb je het niet goed gelezen
Of je snapt de meem niet, net zoals BdR bitcoin toen niet snapte. Ik wil ook wel inhoudelijk op zijn analyse in gaan hoor als je dat wil. Maar dacht dat je reactie sarcastisch was, blijkbaar ga je mee in zijn analyse?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201050730
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Sinds de laatste 'goed moment om over te stappen naar bitcoin' post is mijn portfolio in de tussentijd alweer gestegen met een half miljoen door een altcoin. :)
En woon je nu al op jezelf?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:01:17 #37
4530 crew  Crazy Harry
pi_201050948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:34 schreef dimmak het volgende:
Maar dacht dat je reactie sarcastisch was, blijkbaar ga je mee in zijn analyse?
Zijn technisch inhoudelijke analyse is prima ja voor iemand die duidelijk op dat moment voor het eerst met bitcoin in aanraking kwam. Dat heeft de geschiedenis ook duidelijk gemaakt.

Dat zijn verdere conclusies ernaast zitten doet daar niets aan af.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201050983
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:01 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Zijn technisch inhoudelijke analyse is prima ja voor iemand die duidelijk op dat moment voor het eerst met bitcoin in aanraking kwam. Dat heeft de geschiedenis ook duidelijk gemaakt.

Dat zijn verdere conclusies ernaast zitten doet daar niets aan af.
Daar heb je gelijk in. Technisch zit hij vrij goed, alleen zijn aannames daarin kloppen niet. ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:35:10 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201051432
quote:
Wedden dat ie het gewoon in eigen zak had gestoken als ie niet fucked was :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201051802
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:48 schreef Elan het volgende:
Dit soort oude topics zijn wel vermakelijk.

KLB / Bitcoin hype

Vol trots BTC verkopen voor 200 euro per stuk _O- _O- . Benieuwd hoe @:wise hier op terug kijkt :)
Altijd leuk om oude berichten te lezen. Ook het lezen van de early topics in deze [SC] reeks is altijd lachen.

Uiteindelijk zijn we na 8 jaar nog niet veel verder. Nog steeds dezelfde fud: ponzi, belastingontduiking, witwassen, criminelen, rekenpower waste, energy waste, bubble, onstabiel, je kan er nergens mee betalen etc etc.

Het hebben van een visie en deze dingen ontkrachten levert toen en ook nu nog heel veel geld/potentie op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2021 12:00:09 ]
pi_201054283
twitter


_O_
pi_201054563
Aardige drop nu, zouden dat die 1500 (15000?) bitcoin zijn die laatst van een wallet naar Huobi gingen?
What Would Goku Do
pi_201054591
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:54 schreef viagraap het volgende:
Aardige drop nu, zouden dat die 1500 (15000?) bitcoin zijn die laatst van een wallet naar Huobi gingen?
Willy Woo zegt in zijn nieuwste nieuwsbrief dat we lagere prijzen gaan zien de komende week. Support op 40/44k. Had Saylor beter even een weekje kunnen wachten. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201056232
Grappig hoe snel het sentiment weer kan omslaan.

Kan me geen leven zonder crypto voorstellen alleen al vanwege de rush die het met zich mee brengt.
blablablabla
pi_201056280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 18:15 schreef Elan het volgende:
Grappig hoe snel het sentiment weer kan omslaan.

Kan me geen leven zonder crypto voorstellen alleen al vanwege de rush die het met zich mee brengt.
Wut? Ik heb $40-44k retest echt al 1000x voorbij zien komen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2021 18:19:40 ]
pi_201056315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 18:19 schreef Piva het volgende:

[..]
Wut? Ik heb $40-44k retest echt al 1000x voorbij zien komen...
Bedoel meer die tjappies op YouTube die nu ineens weer doemscenario's uitrollen.

Na die retest op maar het miljoen? :7
blablablabla
pi_201063148
Wat is dit nu weer voor bullshit, hebben jullie ook net deze email van Coinbase gehad?

To stay current with financial regulations, Coinbase is reviewing all of our accounts. While we conduct this review, you’ll be temporarily unable to add funds or trade in your account. You will still be able to withdraw your funds from Coinbase at any time.



If we need any additional information from you to help us complete this process, we’ll follow up with you and let you know as soon as possible.



We expect the review period to take 1-3 months, due to high volumes of activity. We apologise for any inconvenience.

Thank you for your patience,

Coinbase Compliance
pi_201063724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 04:57 schreef ThijsTH het volgende:
Wat is dit nu weer voor bullshit, hebben jullie ook net deze email van Coinbase gehad?

To stay current with financial regulations, Coinbase is reviewing all of our accounts. While we conduct this review, you’ll be temporarily unable to add funds or trade in your account. You will still be able to withdraw your funds from Coinbase at any time.



If we need any additional information from you to help us complete this process, we’ll follow up with you and let you know as soon as possible.



We expect the review period to take 1-3 months, due to high volumes of activity. We apologise for any inconvenience.

Thank you for your patience,

Coinbase Compliance
Jeetje wat kut is dat. Ik zou gewoon lekker je Funds eraf halen en naar bitvavo verhuizen ofzo.
pi_201063861
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 04:57 schreef ThijsTH het volgende:
Wat is dit nu weer voor bullshit, hebben jullie ook net deze email van Coinbase gehad?

To stay current with financial regulations, Coinbase is reviewing all of our accounts. While we conduct this review, you’ll be temporarily unable to add funds or trade in your account. You will still be able to withdraw your funds from Coinbase at any time.



If we need any additional information from you to help us complete this process, we’ll follow up with you and let you know as soon as possible.



We expect the review period to take 1-3 months, due to high volumes of activity. We apologise for any inconvenience.

Thank you for your patience,

Coinbase Compliance
Wat moet je ook bij Coinbase doen. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201063915
quote:
14s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:20 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Jeetje wat kut is dat. Ik zou gewoon lekker je Funds eraf halen en naar bitvavo verhuizen ofzo.
Je oplossing is dus om de funds over te zetten naar een andere gecentraliseerde exchange.

Mkay

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2021 08:42:17 ]
pi_201064094
Kunnen alle users nu 3 maanden niet traden en deposits maken :?

nou de beer is los, jammer jongens het was een leuke opleving :')

Maar ff serieus, is het een echte mail en staat er wat ik denk dat er staat? Alle gebruikers de komende één tot drie maanden? Hef dan gewoon meteen je beurs op. Nogmaals, is dit echt?
What Would Goku Do
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 09:22:03 #52
18653 crew  D.
pi_201064216
Via Google kan ik er zo niets over vinden :N

Stond er in de mail ook dat ze je account weer gelijk vrij kunnen geven als je ter verificatie je inloggegevens mailt? :P
  woensdag 25 augustus 2021 @ 09:40:32 #53
62913 Blik
The one and Only!
pi_201064400
Heb niks gehad van Coinbase
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 25 augustus 2021 @ 09:43:51 #54
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201064430
quote:
14s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:20 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Jeetje wat kut is dat. Ik zou gewoon lekker je Funds eraf halen en naar bitvavo verhuizen ofzo.
Bitvavo :')

Wat is het toch met mensen die gerespecteerde platformen als binance en coinbase afwijzen ten faveure van marginale spelers als bitvavo
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201064872
twitter
pi_201064900
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 08:42 schreef Piva het volgende:

[..]
Je oplossing is dus om de funds over te zetten naar een andere gecentraliseerde exchange.

Mkay
Als hij wilt blijven door traden wel ja.
pi_201064947
Crypto Ed :')

Crypto Ed O+

deze post mag over een week gequote worden als ik ongelijk had
What Would Goku Do
pi_201065178
Als het morgen weer rood is panic sell ik, kan het niet meer aan allemaal!!!
pi_201065213
Remember, we zitten nog steeds in een bull market. Dips are for buying!!!

Misschien gaat het nog naar $44k, of zelfs naar $40k. Maar maakt het over een paar jaar nog uit of je op $47200 hebt gekocht of op $44k? Niet echt... Smash die buy button, stop het weg voor minimaal 5 jaar, en wordt in de toekomst gelukkig dat je naar deze post geluisterd hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2021 11:04:55 ]
pi_201065379
twitter


Of je countertrade Ed gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2021 11:20:00 ]
pi_201066809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:18 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Nope, en ik gebruik het letterlijk voor alles.
Vraagje voor de mensen met een Binance Card...moet je nog iets speciaals doen om hem te kunnen gebruiken behalve het eenmalige activeren? Ik heb met de mijne geprobeerd te betalen in winkels met het VISA-logo en geprobeerd contant geld op te nemen uit een Geldmaat. Beide lukte niet. Ik heb wel de pincode kunnen veranderen in een zelfgekozen code en in de app registreert hij ook wel dat ik hem in zo'n Geldmaat gestoken heb. Status van geldopnames komen in de app dan echter op 'declined' te staan. En in winkels zegt 'ie 'kaart geweigerd'. Misschien mis ik iets..?? (En ja, ik heb muntjes van m'n Spot-wallet naar de Card gezet gewoon in de vorm van Euro's).
...of munt?
pi_201067326
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 09:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Bitvavo :')

Wat is het toch met mensen die gerespecteerde platformen als binance en coinbase afwijzen ten faveure van marginale spelers als bitvavo
Zolang ik bij Binance geen geld kan storten of opnemen blijf ik daar ver bij vandaan
pi_201067372
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:19 schreef CoinFlip120 het volgende:

[..]
Vraagje voor de mensen met een Binance Card...moet je nog iets speciaals doen om hem te kunnen gebruiken behalve het eenmalige activeren? Ik heb met de mijne geprobeerd te betalen in winkels met het VISA-logo en geprobeerd contant geld op te nemen uit een Geldmaat. Beide lukte niet. Ik heb wel de pincode kunnen veranderen in een zelfgekozen code en in de app registreert hij ook wel dat ik hem in zo'n Geldmaat gestoken heb. Status van geldopnames komen in de app dan echter op 'declined' te staan. En in winkels zegt 'ie 'kaart geweigerd'. Misschien mis ik iets..?? (En ja, ik heb muntjes van m'n Spot-wallet naar de Card gezet gewoon in de vorm van Euro's).
Heb je er wel crypto opgezet? Je moet het wel overmaken van je spot wallet naar je card wallet.

En mijn ervaring is dat wanneer er bij betaling wordt vermeld kaart geweigerd, dat de winkelier geen visa accepteert.
pi_201068157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:13 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Heb je er wel crypto opgezet? Je moet het wel overmaken van je spot wallet naar je card wallet.

En mijn ervaring is dat wanneer er bij betaling wordt vermeld kaart geweigerd, dat de winkelier geen visa accepteert.
Jazeker! De kaart is actief, available balance op de kaart is zichtbaar. De valuta op de kaart is op dit moment Euro maar ik heb het ook al omgezet in BNB en ook dan werkt het niet. Onderscheid tussen Spot-wallet en het saldo op de kaart is mij duidelijk. Als ik de kaart in zo'n gele Geldmaat steek die tegenwoordig overal staat dan kan ik middels mijn pincode in het hoofdmenu komen. Als ik dan kies voor 'geld opnemen' staat er dat het saldo 0 is. In de app kan ik vervolgens in het transactieoverzicht van de Binance Card zien dat ik op een bepaald adres heb proberen te pinnen maar de status van de transactie is 'declined'. En daarnaast bij betalen in winkels staat er simpelweg 'kaart geweigerd'. Verschillende winkels geprobeerd en extra nog nagevraagd of ze Visa accepteren. Ik vind het apart :)
...of munt?
  woensdag 25 augustus 2021 @ 16:36:47 #65
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201069116
OnlyFans draait besluit over weren van pornografische inhoud terug
https://nos.nl/artikel/23(...)afische-inhoud-terug

twitter
pi_201069235
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 16:36 schreef Plots het volgende:
OnlyFans draait besluit over weren van pornografische inhoud terug
https://nos.nl/artikel/23(...)afische-inhoud-terug

[ twitter ]
:')

Comments zijn één grote bash, dus vrees niet voor uw pornoholdings

Sterker nog, NSFW is 20% up vandaag, zo ongeveer het enige groene in mijn portfolio _O-
pi_201069463
Telos blijft maar stijgen, niet extreem maar wel tegen de markt in. Steeds meer zogenaamde crypto influencers pikken het op. Lijkt een goede gok te worden, en ook nog een waar je #initforthetechnology kunt zeggen.

https://www.telos.net/
What Would Goku Do
pi_201069659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 04:57 schreef ThijsTH het volgende:
Wat is dit nu weer voor bullshit, hebben jullie ook net deze email van Coinbase gehad?

To stay current with financial regulations, Coinbase is reviewing all of our accounts. While we conduct this review, you’ll be temporarily unable to add funds or trade in your account. You will still be able to withdraw your funds from Coinbase at any time.



If we need any additional information from you to help us complete this process, we’ll follow up with you and let you know as soon as possible.



We expect the review period to take 1-3 months, due to high volumes of activity. We apologise for any inconvenience.

Thank you for your patience,

Coinbase Compliance
Nee.
Maar ik ben volledige geregistreerd.
Dus geen limiet.
pi_201069701
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:04 schreef Piva het volgende:
Remember, we zitten nog steeds in een bull market. Dips are for buying!!!

Misschien gaat het nog naar $44k, of zelfs naar $40k. Maar maakt het over een paar jaar nog uit of je op $47200 hebt gekocht of op $44k? Niet echt... Smash die buy button, stop het weg voor minimaal 5 jaar, en wordt in de toekomst gelukkig dat je naar deze post geluisterd hebt.
Nee handelen dank zij de paniek sellers.

Lekker laten doen en ik farm de eth en btc wel.

Dank zij hun heb ik een beter dollar per coin .
Koop bij de dips.
Verkoop een deel in de high .
En koop op nieuwe

Ik ga heen en weer terijl de coins gaan op en neer.
pi_201069718
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:19 schreef CoinFlip120 het volgende:

[..]
Jazeker! De kaart is actief, available balance op de kaart is zichtbaar. De valuta op de kaart is op dit moment Euro maar ik heb het ook al omgezet in BNB en ook dan werkt het niet. Onderscheid tussen Spot-wallet en het saldo op de kaart is mij duidelijk. Als ik de kaart in zo'n gele Geldmaat steek die tegenwoordig overal staat dan kan ik middels mijn pincode in het hoofdmenu komen. Als ik dan kies voor 'geld opnemen' staat er dat het saldo 0 is. In de app kan ik vervolgens in het transactieoverzicht van de Binance Card zien dat ik op een bepaald adres heb proberen te pinnen maar de status van de transactie is 'declined'. En daarnaast bij betalen in winkels staat er simpelweg 'kaart geweigerd'. Verschillende winkels geprobeerd en extra nog nagevraagd of ze Visa accepteren. Ik vind het apart :)
Wat zegt de Binance support-afdeling?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201069748
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:19 schreef CoinFlip120 het volgende:

[..]
Vraagje voor de mensen met een Binance Card...moet je nog iets speciaals doen om hem te kunnen gebruiken behalve het eenmalige activeren? Ik heb met de mijne geprobeerd te betalen in winkels met het VISA-logo en geprobeerd contant geld op te nemen uit een Geldmaat. Beide lukte niet. Ik heb wel de pincode kunnen veranderen in een zelfgekozen code en in de app registreert hij ook wel dat ik hem in zo'n Geldmaat gestoken heb. Status van geldopnames komen in de app dan echter op 'declined' te staan. En in winkels zegt 'ie 'kaart geweigerd'. Misschien mis ik iets..?? (En ja, ik heb muntjes van m'n Spot-wallet naar de Card gezet gewoon in de vorm van Euro's).
Gaat niet met euro maar met crypto.
Verder probeer een hele bnb in je wallet te krijgen.
Die hoef je niet als verkoop maar je kan die in de spaar deel zetten.
Dan en alleen dan kan je 2% van je aankoop terug krijgen..
Zal zeggen spaar met dips om het zo goed koop mogelijk te krijgen.
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 17:29:46 #73
18653 crew  D.
pi_201069813
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:19 schreef CoinFlip120 het volgende:

[..]
Jazeker! De kaart is actief, available balance op de kaart is zichtbaar. De valuta op de kaart is op dit moment Euro maar ik heb het ook al omgezet in BNB en ook dan werkt het niet. Onderscheid tussen Spot-wallet en het saldo op de kaart is mij duidelijk. Als ik de kaart in zo'n gele Geldmaat steek die tegenwoordig overal staat dan kan ik middels mijn pincode in het hoofdmenu komen. Als ik dan kies voor 'geld opnemen' staat er dat het saldo 0 is. In de app kan ik vervolgens in het transactieoverzicht van de Binance Card zien dat ik op een bepaald adres heb proberen te pinnen maar de status van de transactie is 'declined'. En daarnaast bij betalen in winkels staat er simpelweg 'kaart geweigerd'. Verschillende winkels geprobeerd en extra nog nagevraagd of ze Visa accepteren. Ik vind het apart :)
Ik ben nog aan het uitvogelen waar ie wel en niet werkt.

Bij mijn lokale Tinq doet ie het niet, en bij een restaurant lukte het niet. Beide uiteraard locaties waar ze normaal wel VISA gebruiken. Ik heb wel ergens (weet niet meer waar) waar ie 'declined' zei toen ik 'm tegen de scanner hield, waarop de medewerker zei dat ik 'm erin moest steken, en dat werkte idd.
pi_201070614
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 17:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wat zegt de Binance support-afdeling?
Ik denk, ik probeer het eerst even bij de Fok support-afdeling :)

quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 17:29 schreef D. het volgende:

[..]
Ik ben nog aan het uitvogelen waar ie wel en niet werkt.

Bij mijn lokale Tinq doet ie het niet, en bij een restaurant lukte het niet. Beide uiteraard locaties waar ze normaal wel VISA gebruiken. Ik heb wel ergens (weet niet meer waar) waar ie 'declined' zei toen ik 'm tegen de scanner hield, waarop de medewerker zei dat ik 'm erin moest steken, en dat werkte idd.
Bedankt voor de reacties! Ik heb iets verder gekeken dan m'n neus lang is en zag dat er een withdrawal-limit van 290 euro is. Daar ging het bij de 1e poging mis. Heb zojuist wel 50 uit een automaat kunnen pinnen, dus dat werkt!

Voor wat betreft betalen in winkels, ik blijf wel even wat uitproberen, waar werkt het wel en waar niet. En in de gleuf steken i.p.v. contactloos de volgende keer. Ik ben in ieder geval wat verder!
...of munt?
pi_201071200
Het boek 21 lessons van Dergigi, zeker de moeite waard!

https://21lessons.com/audio

Gesproker door Guy Swann en er is een LN tip jaar voor als je wat achter wilt laten. _O_
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 25 augustus 2021 @ 19:59:28 #76
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201071655
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:10 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Zolang ik bij Binance geen geld kan storten of opnemen blijf ik daar ver bij vandaan
Dat kan gewoon. Erg raar dit!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:26:55 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201072199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:19 schreef Piva het volgende:
[ twitter ]

Of je countertrade Ed gewoon.
Zou ook vandaag weer een perfecte zet zijn geweest. Die man is zo gruwelijk slecht :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201073309
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dat kan gewoon. Erg raar dit!
Hij bedoelt sepa en ideal.
Afhalen gaat simpel.
Gewoon de visa bitcoin pas aanvragen.
Naar de pin automaat lopen en pinnen.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 21:35:56 #79
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201073350
Ondertussen is $PYR weer lekker moon aan het gaan Dima

Geen gezeik iedereen rijk
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 21:37:58 #80
18653 crew  D.
pi_201073385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:33 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Hij bedoelt sepa en ideal.
Afhalen gaat simpel.
Gewoon de visa bitcoin pas aanvragen.
Naar de pin automaat lopen en pinnen.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 18:30 schreef CoinFlip120 het volgende:

[..]
Bedankt voor de reacties! Ik heb iets verder gekeken dan m'n neus lang is en zag dat er een withdrawal-limit van 290 euro is.
Da's wel redelijk beperkt :Y
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 21:38:50 #81
18653 crew  D.
pi_201073398
En storten met een VISA creditcard gaat ook prima :Y
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 25 augustus 2021 @ 21:39:09 #82
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201073403
Kan gewoon 2btc per dag withdrawen van binance. Raar dat jullie er zoveel problemen hebben. Zeker crimineel geld?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 25 augustus 2021 @ 21:42:44 #83
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201073464
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
Kan gewoon 2btc per dag withdrawen van binance. Raar dat jullie er zoveel problemen hebben. Zeker crimineel geld?
Geen KYC gedaan wss
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201073610
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:37 schreef D. het volgende:

[..]
[..]
Da's wel redelijk beperkt :Y
Genoeg voor bootschappen en tanken.
Zeker omdat als de wereld even normaal gaat doen na de corona.
Eindelijk ga varen door de eu.
Dus moet ik wel kunnen pinnen over de wereld.
Daarom vind ik dit wel een mooi oplossing.

En ben toen pas gaan kijken naar de crypto wereld oplossing.

Was of aandelen of crypto om geld onder weg te verdienen.

En ja ik heb internet over de hele wereld via 2x satelliet telefoons.
Je gebruik toch alleen om orders te plaatsen en email te halen.
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 21:53:05 #85
18653 crew  D.
pi_201073635
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:50 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Genoeg voor bootschappen en tanken.
Zeker omdat als de wereld even normaal gaat doen na de corona.
Eindelijk ga varen door de eu.
Dus moet ik wel kunnen pinnen over de wereld.
Daarom vind ik dit wel een mooi oplossing.

En ben toen pas gaan kijken naar de crypto wereld oplossing.

Was of aandelen of crypto om geld onder weg te verdienen.

En ja ik heb internet over de hele wereld via 2x satelliet telefoons.
Je gebruik toch alleen om orders te plaatsen en email te halen.
Ja, voor boodschappen, maar als je 'even' een auto wilt kopen moet je wekenlang iedere dag gaan pinnen :P
pi_201073666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:53 schreef D. het volgende:

[..]
Ja, voor boodschappen, maar als je 'even' een auto wilt kopen moet je wekenlang iedere dag gaan pinnen :P
Ik rij ouwe barrels .
Dus 6x pinnen en klaar.

Stel je voor dat je lambo wilt gaan pinnen op die manier.
Ben je een paar jaar bezig er mee lol.
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 21:57:46 #87
18653 crew  D.
pi_201073713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:55 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ik rij ouwe barrels .
Dus 6x pinnen en klaar.

Stel je voor dat je lambo wilt gaan pinnen op die manier.
Ben je een paar jaar bezig er mee lol.
Ja :Y

Nu scheelt het dat een jaar ook ongeveer de levertijd is voor een nieuwe Lambo :P
pi_201073724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 17:19 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Nee.
Maar ik ben volledige geregistreerd.
Dus geen limiet.
Ik ben ook volledig geverifieerd......de email zag er wel echt uit (emailadres zag er normaal uit) en was zeker geen spam. Ook geen link erin waarop ik zou moeten klikken ofzo.
Raar is het wel, want ik kan gewoon nog wel degelijk traden vandaag.
Wellicht was de email voor andere landen (bijv USA) bedoeld en ben ik per ongeluk erin meegenomen.
pi_201073758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:58 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik ben ook volledig geverifieerd......de email zag er wel echt uit (emailadres zag er normaal uit) en was zeker geen spam. Ook geen link erin waarop ik zou moeten klikken ofzo.
Raar is het wel, want ik kan gewoon nog wel degelijk traden vandaag.
Wellicht was de email voor andere landen (bijv USA) bedoeld en ben ik per ongeluk erin meegenomen.
Kan een test mail zijn.
Van iemand die kijkt of je reageert er op door terug te mailen.
Dan weet die persoon dat je bij coinbase zit.
En laat de hacken beginnen aangezien ze de mail al te pakken hebben.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 25 augustus 2021 @ 22:02:16 #90
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201073782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Geen KYC gedaan wss
Eigen schuld dan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 22:14:37 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201073945
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201074016
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:00 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Kan een test mail zijn.
Van iemand die kijkt of je reageert er op door terug te mailen.
Dan weet die persoon dat je bij coinbase zit.
En laat de hacken beginnen aangezien ze de mail al te pakken hebben.
Dit zou zomaar in de goede richting kunnen zitten. Want mijn verbazing vanmorgen was niet voor niets, het zou ondertussen wel groot nieuws zijn als zo'n grote speler zoiets zou uithalen :Y
What Would Goku Do
pi_201074128
https://www.binance.com/e(...)46438f731ccec889b830

Specifiek met de Binance Card geld uit muur halen is blijkbaar voor iedereen tot 290 euro beperkt
...of munt?
pi_201074180
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:19 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dit zou zomaar in de goede richting kunnen zitten. Want mijn verbazing vanmorgen was niet voor niets, het zou ondertussen wel groot nieuws zijn als zo'n grote speler zoiets zou uithalen :Y
Dat zou idd kunnen. Raar was ook dat de tijd van versturen 4:50 AM was.
Overigens wel kwalijk dat ze mn emailadres hebben dan.....
De email van waaruit het verstuurd was, was deze: info@cb.mail.coinbase.com
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:40:08 #95
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201074247
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:34 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Dat zou idd kunnen. Raar was ook dat de tijd van versturen 4:50 AM was.
Overigens wel kwalijk dat ze mn emailadres hebben dan.....
De email van waaruit het verstuurd was, was deze: info@cb.mail.coinbase.com
Spoof adres
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201074279
Op reddit waren afgelopen weken ook waarschuwingen van spammers per mail in naam van coinbase schiet me ineens te binnen. Heb die verhalen niet helemaal geregistreerd omdat het van die selfstory jankbakken waren die gewoon dom waren.

Daar wil ik niks mee zeggen behalve dat jij al behoed bent voor zo'n lot door net iets langer verder te informeren ^O^
What Would Goku Do
pi_201074305
Ja, ik trap normaal echt nooit in spam hoor......nu bijna wel......omdat het er heel echt uit zag.
Alleen had al wel door dat ik maar beter niet kon reageren.
Mn email zullen ze wel van die Ledger hack hebben van een paar jaar terug.
  Redactie Frontpage donderdag 26 augustus 2021 @ 01:17:12 #98
4530 crew  Crazy Harry
pi_201075147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Geen KYC gedaan wss
Heb ik ook niet gedaan bij Binance. Heb gewoon 2BTC als grens.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201075505
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 01:17 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Heb ik ook niet gedaan bij Binance. Heb gewoon 2BTC als grens.
Dan hebben ze bij jouw de limit nog niet in gesteld dat gaat 0.06btc worden
Je bezit dus een ouwe account

www.binance.com/en/amp/su(...)455da5c7cc293cd08a70
  donderdag 26 augustus 2021 @ 06:10:18 #100
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201075556
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 05:40 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Dan hebben ze bij jouw de limit nog niet in gesteld dat gaat 0.06btc worden
Je bezit dus een ouwe account

www.binance.com/en/amp/su(...)455da5c7cc293cd08a70
Yep
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 08:50:41 #101
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201076214
29k incoming *O*
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 26 augustus 2021 @ 09:09:36 #102
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201076392
Geen idee waarom idioten meerdere ETH's uitgeven aan jpg plaatjes, maar ik sta mooi gewhitelist bij The Sevens om een paar van die dingen te minten voor een prikkie volgende week. Kijken of we die ook voor een x10 of x25 kunnen flippen.

Iemand ervaring met Opensea?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201076451
quote:
10s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 08:50 schreef fathank het volgende:
29k incoming *O*
Scorpie is that you?
pi_201076468
quote:
10s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 08:50 schreef fathank het volgende:
29k incoming *O*
Je kan altijd hopen.
Maar dat zie ik niet gebeuren lol

Dan een stijging van af zaterdag avond en weer de boel zakken op maandag ochten rond 2 tot 3 uur in middennacht.
Met een klein stijging en daarna op dinsdag weer in elkaar storten.

Geweldige amerika je kan de klok gelijk opzetten.
Maar goed wat wil je met ouwe sokken die handelen .
Die denken dat crypto net als de beurs is .


Ik verwacht een max dip op 37k op bitcoins.

Ada zie ik terug schiet op 1.80 dip

En eth terug op 2900 dip
pi_201076561
En dan afvragen waarom ik de crypto wereld ben in gegaan.
Zucht .

Als het kon had ik zo mijn loon direct naar coinbase gestuurt in euro via de werkgever .

https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper


Hummm misschien ergens een losse account aan maken.
Zodat mensen me kunnen betalen met stabel coins.
Kan je op die manier toch zwart geld verdienen.
Of een losse hardware wallet met een stortings link.

Hummm zie mogelijkheden.
pi_201076586
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:24 schreef suijkerbuijk het volgende:
En dan afvragen waarom ik de crypto wereld ben in gegaan.
Zucht .

Als het kon had ik zo mijn loon direct naar coinbase gestuurt in euro via de werkgever .

https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper
Alles onder het mom van criminelen! _O_
pi_201077119
Eerst komen ze achter je centralised shitcoin exchange aan. Daarna pakken ze gedecentraliseerde wallets aan. We zijn nu zeker in de "then they fight you" stage..

twitter


twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2021 10:15:53 ]
pi_201077264
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:14 schreef Piva het volgende:
Eerst komen ze achter je centralised shitcoin exchange aan. Daarna pakken ze gedecentraliseerde wallets aan. We zijn nu zeker in de "then they fight you" stage..

[ twitter ]

[ twitter ]
Ik denk dat het onvermijdelijk is anonieme wallets te "verbieden". Het is natuurlijk verre van ideaal. Maar de overheid wil graag controleren op malafide transacties. Dat snap ik. Ik denk dat het uiteindelijk alleen maar ten goede komt als het aankomt op adoptie.

Daarbij weet je dat in elk geval de crypto-investeerders in onze westerse wereld het anonieme aspect geen noemenswaardige rol van betekenis speelt. Bijna iedereen laat z'n funds staan op Binance/Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2021 @ 10:33:44 #109
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201077316
Over 5 jaar hebben we de DEURO en kunnen we ons OnlyFans Abo niet meer betalen

Nog ff en deze jongen gaat lekker ergens zelfvoorzienend in de rimboe wonen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201077380
Anonieme wallets verbieden. Klinkt zeer uitvoerbaar :')
What Would Goku Do
pi_201077384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:14 schreef Piva het volgende:
Eerst komen ze achter je centralised shitcoin exchange aan. Daarna pakken ze gedecentraliseerde wallets aan. We zijn nu zeker in de "then they fight you" stage..

[ twitter ]

[ twitter ]
Good luck with that.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 26 augustus 2021 @ 10:44:35 #112
18653 crew  D.
pi_201077446
Even gekeken, ik zou ook 2BTC max per dag van Binance kunnen halen.
Aangezien naar de bank 'suspended' is, zou dat dus naar mijn VISA creditcard zijn.

Met mijn VISA Binance debetcard kan ik dagelijks 8700 euro uitgeven, en 290 euro pinnen.
Mits saldo toereikend is, maar dat spreekt voor zich lijkt me :Y
pi_201077997
quote:
14s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:33 schreef fathank het volgende:
Over 5 jaar hebben we de DEURO en kunnen we ons OnlyFans Abo niet meer betalen

Nog ff en deze jongen gaat lekker ergens zelfvoorzienend in de rimboe wonen.
Precies.
Mijn boot naar een lekker eiland toe .
Lekker genieten.
En wie weet ga bitcoins richting een maar miljoen .

De wereld is kapot door heb zucht en controle
  Moderator donderdag 26 augustus 2021 @ 11:59:05 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201078468
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:15 schreef Piva het volgende:

[..]
Scorpie is that you?
@Scorpie
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 26 augustus 2021 @ 12:03:53 #115
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201078528
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:15 schreef Piva het volgende:

[..]
Scorpie is that you?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]
@:Scorpie
29K komt eraan jongens
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 12:04:57 #116
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201078546
Overigens jongens

Iemand ervaring met het uitcashen van grote bedragen? > 200K

Doet de bank dan lastig?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201078565
Vraag het me over een paar maanden nog eens

>1000k
  donderdag 26 augustus 2021 @ 12:12:23 #118
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201078628
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 12:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Vraag het me over een paar maanden nog eens

>1000k
$PYR MOON
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator donderdag 26 augustus 2021 @ 14:01:38 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201080221
quote:
7s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 12:04 schreef Scorpie het volgende:
Overigens jongens

Iemand ervaring met het uitcashen van grote bedragen? > 200K

Doet de bank dan lastig?
Als je het kan tonen dat het allemaal op een legale wijze is ontstaan is het allemaal niet zo'n probleem.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 26 augustus 2021 @ 14:06:00 #120
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201080288
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 14:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Als je het kan tonen dat het allemaal op een legale wijze is ontstaan is het allemaal niet zo'n probleem.
Moet lukken dan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201080922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:28 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk alleen maar ten goede komt als het aankomt op adoptie.

Daarbij weet je dat in elk geval de crypto-investeerders in onze westerse wereld het anonieme aspect geen noemenswaardige rol van betekenis speelt. Bijna iedereen laat z'n funds staan op Binance/Bitvavo
Niet mee eens. Controle/macht komt zelde ten goede van innovatie. Denk aan de kerk die controle over informatie uitoeffende bijvoorbeeld.

Bijna iedereen heeft zijn funds gewoon buiten de exchanges staan, ik weet niet waar jij andere data vandaan haalt... In de binnenkort verboden "anonymous crypto wallets" dus..

Daarbij denk hoe op dit moment miljarden mensen geen toegang hebben tot het huidige systeem. De toegang van bitcoin maakt het juist mogelijk dat hun ook mee gaan doen. Dit gaat zeker voor juist nog meer/snellere voorspoed zorgen.

Uiteindelijk moet de adoptie komen van miljarden mensen die het werkelijk gebruiken. Niet van een paar giga funds die er al hun geld in rondpompen.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 15:02:41 #122
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201080999
quote:
7s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 12:04 schreef Scorpie het volgende:
Overigens jongens

Iemand ervaring met het uitcashen van grote bedragen? > 200K

Doet de bank dan lastig?
Via bitonic heb ik nog geen problemen gehoord. Maar bel je bank eens. ABN kan nog wel eens problemen opleveren. Hun compliance afdeling kan behoorlijk fanatiek zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 26 augustus 2021 @ 15:05:33 #123
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201081033
quote:
14s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:02 schreef fathank het volgende:

[..]
Via bitonic heb ik nog geen problemen gehoord. Maar bel je bank eens. ABN kan nog wel eens problemen opleveren. Hun compliance afdeling kan behoorlijk fanatiek zijn.
Kan je bij bitonic 300K in 1x opnemen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 15:09:42 #124
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201081091
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kan je bij bitonic 300K in 1x opnemen?
Ik denk dat je ze dat beter rechtstreeks even kunt vragen.

Ik kan wel ja zeggen maar misschien is het wel weer anders.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201081123
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 14:57 schreef Piva het volgende:
Niet mee eens. Controle/macht komt zelde ten goede van innovatie. Denk aan de kerk die controle over informatie uitoeffende bijvoorbeeld.
Door de transparantie is het voor overheden natuurlijk een goudmijn aan informatie. Niet dat ze hiermee actief beleid tegen crypto voeren, maar dit gegeven gaan ze natuurlijk in hun voordeel gebruiken. En je kan nog wel een anonieme wallet aanmaken. Maar de KYC registraties zijn nu al meer gebruikelijk als uitzondering. En zodra de on- offramp te herleiden is is het niet meer anoniem.
quote:
Bijna iedereen heeft zijn funds gewoon buiten de exchanges staan, ik weet niet waar jij andere data vandaan haalt... In de binnenkort verboden "anonymous crypto wallets" dus..
Ik ken maar weinig mensen die hun coins braaf van de exchange afhalen. In mijn ervaring hebben de meeste Nederlanders geen idee wat het is en gooien ze gewoon wat geld naar Bitvavo.
quote:
Daarbij denk hoe op dit moment miljarden mensen geen toegang hebben tot het huidige systeem. De toegang van bitcoin maakt het juist mogelijk dat hun ook mee gaan doen. Dit gaat zeker voor juist nog meer/snellere voorspoed zorgen.

Uiteindelijk moet de adoptie komen van miljarden mensen die het werkelijk gebruiken. Niet van een paar giga funds die er al hun geld in rondpompen.
Zeker, En dit gaat ook allemaal nog wel gebeuren. Maar moet dat allemaal anoniem? Iedereen kan genieten van alle voordelen die crypto te bieden heeft. Daar is niks aan veranderd. Er kijkt alleen iemand mee over je schouder...
  donderdag 26 augustus 2021 @ 15:27:57 #126
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201081322
quote:
14s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:09 schreef fathank het volgende:

[..]
Ik denk dat je ze dat beter rechtstreeks even kunt vragen.

Ik kan wel ja zeggen maar misschien is het wel weer anders.
Thanks !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201081446
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kan je bij bitonic 300K in 1x opnemen?
Bij hun exchange BL3P is het 100k dus dat zal bij Bitonic dan niet meer zijn.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201081497
Hoe zou het belastingtechnisch gaan mbt de koop en verkoop van NFTs?
pi_201081920
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kan je bij bitonic 300K in 1x opnemen?
Volgens mij doen ze dat soort grote transacties OTC (over the counter).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 16:45:03 #130
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201082342
quote:
7s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 12:04 schreef Scorpie het volgende:
Overigens jongens

Iemand ervaring met het uitcashen van grote bedragen? > 200K

Doet de bank dan lastig?
Vanaf 50k wordt je geflagged, max 49k uitcashen is geen issue. Meerdere keren 49k dan wordt je ook geflagged. Op zich geen issue, maar dan mag je uitleg gaan geven bij de bank
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201082805
quote:
3s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Vanaf 50k wordt je geflagged, max 49k uitcashen is geen issue. Meerdere keren 49k dan wordt je ook geflagged. Op zich geen issue, maar dan mag je uitleg gaan geven bij de bank
dan heb je het over vermogensbelasting? er vanuit gaande dat iedereen wel wat spaargeld op zijn rekening heeft staan, zou ik niet 49k uitcashen.

overigens is het ook niet zo makkelijk als ''gewoon 49k uitcashen''. het algoritme dat de bank gebruikt is wel wat geavanceerder dan alleen kijken naar de hoeveelheid van de transactie
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Moderator donderdag 26 augustus 2021 @ 17:29:36 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201083118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:08 schreef bruinwerker het volgende:

[..]
er vanuit gaande dat iedereen wel wat spaargeld op zijn rekening heeft staan, zou ik niet 49k uitcashen.

Wat zou jij dan doen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 26 augustus 2021 @ 18:15:58 #133
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_201083771
quote:
3s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Vanaf 50k wordt je geflagged, max 49k uitcashen is geen issue. Meerdere keren 49k dan wordt je ook geflagged. Op zich geen issue, maar dan mag je uitleg gaan geven bij de bank
1000 uitcashen wordt al geflagged als dat niet jouw normale gedrag is. Vanaf bepaalde bedragen moeten ze een melding maken, maar alles wat afwijkt van jouw normaal krijgt een melding
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 26 augustus 2021 @ 19:25:24 #134
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201085160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 12:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Vraag het me over een paar maanden nog eens

>1000k
Hey maat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201085852
quote:
7s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Wat zou jij dan doen?
ik ga hier natuurlijk geen tips geven hoe je de belasting kan ontduiken.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Moderator donderdag 26 augustus 2021 @ 20:23:15 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201086206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:04 schreef bruinwerker het volgende:

[..]
ik ga hier natuurlijk geen tips geven hoe je de belasting kan ontduiken.
Erg jammer
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201087323
https://twitter.com/woonomic/status/1430968312964403200?s=19

Wat vinden we van de lezing van Woo over Tether? Ik moet zeggen dat ik niet weet wat ie bedoeld met punt 2.
What Would Goku Do
pi_201087934
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Hey maat
Yo
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 26 augustus 2021 @ 22:17:21 #139
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201088345
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Yo
Wil je een huis voor mij kopen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 augustus 2021 @ 22:43:46 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201088687
Gewoon hodlen, zo simpel kan het zijn 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201089105
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Wil je een huis voor mij kopen
Hey Serkan
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 01:31:25 #142
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_201090162
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hoe zou het belastingtechnisch gaan mbt de koop en verkoop van NFTs?
Als particulier?

Als het ter belegging gekocht wordt opgeven in box 3.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_201090489
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hoe zou het belastingtechnisch gaan mbt de koop en verkoop van NFTs?
Simpel
Het word gezien als vermogen.
Dus box3.
Foto maken van je wallet op 1jan.
Tijd maak niet uit dus kijk voor de grootste dip.

Doe dit elk jaar ongeacht hoeveel geld er op staat.
Bewaar dat aangezien je ook kan aantonen dat je vermogen is omhoog gegaan door de jaren.
Als je jaren koop en hold doet.
Zeker met banken die bewijsvragen als je terug naar je bank stort.
Dit is je echt enigste bewijs die je kan hebben.

Totaal waarde aan geld wat je volgende vrij voet belasting vermogen.

https://www.belastingdien(...)content/cryptovaluta
pi_201090573
Oké top, moet inderdaad maar niet te moeilijk gaan denken en gewoon alles op die manier opgeven. Belastingaangifte over 2018 was wel een topshow, op 1 januari alles heel hoog en een maand later alles verdampt _O_
pi_201091078
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 07:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
Oké top, moet inderdaad maar niet te moeilijk gaan denken en gewoon alles op die manier opgeven. Belastingaangifte over 2018 was wel een topshow, op 1 januari alles heel hoog en een maand later alles verdampt _O_
De beste tip die ik je kan geven.
Pas op als de Amerikanen belasting moeten gaan doen.
Dit jaar was het in mei.
De reden is.

Elke bitcoin of anderen coin die minder waard is dan de aankoop.
Valt als verlies en is het een verliespost aftrek .
Dit geld voor bedrijfsleven namelijk.

Dus denk je dat musk niet gelukkige was toen bitcoin in elkaar storte ?
Tuurlijke was die man gelukkige

Zelf verkoop ik alles 1 maand van te voren voor dat de amerika belasting gaat bespelen.

Zal me niks verbazen als ze hun bitcoins die ze laag hebben gekocht verkopen.
Dan op nieuwe in kopen met verlies.
Maar de nieuwe waarde van de coin is de nieuwe aankoop waarde.
En dan de boel laten crashen.
En dan is het een verlies post.

Zo nu mijn aluminium hoedje terug af zetten.
pi_201091276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:11 schreef viagraap het volgende:
https://twitter.com/woonomic/status/1430968312964403200?s=19

Wat vinden we van de lezing van Woo over Tether? Ik moet zeggen dat ik niet weet wat ie bedoeld met punt 2.
Prima, Tether FUD is veel te overdreven.

Met 2 bedoeld hij dat Tether alleen maar gebruikt wordt als onramp naar Bitcoin of andere crypto. Niemand houdt tethers vast, tenminste niet voor langere periode. Meer mensen die in crypto willen stappen, dus meer tether is nodig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201091472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 08:50 schreef dimmak het volgende:

[..]
Prima, Tether FUD is veel te overdreven.

Met 2 bedoeld hij dat Tether alleen maar gebruikt wordt als onramp naar Bitcoin of andere crypto. Niemand houdt tethers vast, tenminste niet voor langere periode. Meer mensen die in crypto willen stappen, dus meer tether is nodig.
Dus Tether heeft als functie het wisselen van fiat naar crypto makkelijker te maken? Dan hoeft geen enkele eenheid Tether ook maar gedekt te zijn. Waarom dan al die moeite om aan te proberen te tonen van wel?

Serieuze vraag die laatste, schieten ze zichzelf er niet mee in de voet om te proberen dekking aan te tonen?
What Would Goku Do
pi_201091793
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:06 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dus Tether heeft als functie het wisselen van fiat naar crypto makkelijker te maken? Dan hoeft geen enkele eenheid Tether ook maar gedekt te zijn. Waarom dan al die moeite om aan te proberen te tonen van wel?

Serieuze vraag die laatste, schieten ze zichzelf er niet mee in de voet om te proberen dekking aan te tonen?
Ja goede vraag, zullen vast wel haken en ogen aan zitten qua regelwetgeving in verschillende landen. Maar ik kan mij ook voorstellen dat vertrouwen ook meespeelt. Er zijn natuurlijk genoeg USDT markten. In die zin is het evengoed een ramp als Tether weg valt natuurlijk. Maar de FUD gaat er voornamelijk over dat Tether de Bitcoin prijs opdrijft en dat is natuurlijk onzin.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201091816
twitter


Prima usecase ook, de mogelijkheden zijn oneindig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201091864
Hoe meer ik lees over LN hoe meer ik het idee krijg dat alle andere crypto overbodig is.
What Would Goku Do
pi_201092088
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:37 schreef viagraap het volgende:
Hoe meer ik lees over LN hoe meer ik het idee krijg dat alle andere crypto overbodig is.
^O^
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:21:05 #152
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201092366
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:37 schreef viagraap het volgende:
Hoe meer ik lees over LN hoe meer ik het idee krijg dat alle andere crypto overbodig is.
Alle coins met alleen een currency usecase, jup
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201093036
Nog eens 5k HBAR ingeslagen.
@onlogisch

2025 wereldreis.
blablablabla
pi_201094006
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 10:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Alle coins met alleen een currency usecase, jup
Uiteindelijk nog veel meer, gezien Layer 2/3 ook andere usecases over kan nemen.
pi_201094313
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Door de transparantie is het voor overheden natuurlijk een goudmijn aan informatie. Niet dat ze hiermee actief beleid tegen crypto voeren, maar dit gegeven gaan ze natuurlijk in hun voordeel gebruiken. En je kan nog wel een anonieme wallet aanmaken. Maar de KYC registraties zijn nu al meer gebruikelijk als uitzondering. En zodra de on- offramp te herleiden is is het niet meer anoniem.
[..]
Ik ken maar weinig mensen die hun coins braaf van de exchange afhalen. In mijn ervaring hebben de meeste Nederlanders geen idee wat het is en gooien ze gewoon wat geld naar Bitvavo.
[..]
Zeker, En dit gaat ook allemaal nog wel gebeuren. Maar moet dat allemaal anoniem? Iedereen kan genieten van alle voordelen die crypto te bieden heeft. Daar is niks aan veranderd. Er kijkt alleen iemand mee over je schouder...
Tjah dat jij niet zo veel mensen kent zegt misschien meer over de mensen waarmee je om gaat dan de gemiddelde bitcoiner? Genoeg investeerders idd die het geen bal interessseert, maar goed de meeste bitcoin zit gelukkig niet in hun handen. Vooral de beginnende paper hands laten het op exchanges staan.



De bitcoin in het blauw zit ver weg gestopt. (Nieuwere versie te zien bij Woo/Clemente).

Persoonlijk denk ik dat het de EU niet echt over anonimiteit gaat maar volledig over controle. Zoals El Salvador wel laat zien heb je in de nieuwe digitale economie de overheid helemaal niet meer nodig. Je hoeft je geld niet toe te vertrouwen aan de (centrale) bank. Een hele economie kan volledig buiten hun om gaan. Dat beginnen ze in te zien en gaan nu stappen ondernemen.

De ECB zal met een eigen munt komen waar ze wel volledig controle over hebben (negatieve rente bijvoorbeeld, of uitkeringen alleen uit te geven aan ___ ). Een vrije bitcoin kunnen ze hierbij niet gebruiken aangezien het een opt-out is voor mensen. China is daarbij al veel verder overgins.

Bizar dat je dit overigens allemaal niet zo erg vind en denkt dat het ten goede komt van deze space. Je kan bijvoorbeeld goed het verschil zien tussen een vrije internet en een niet vrije internet dat van China (of andere landen). Mijn voorkeur zal altijd uit gaan naar de vrije flow van informatie en ik zal daarvoor strijden.
pi_201094468
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:33 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

Prima usecase ook, de mogelijkheden zijn oneindig.
https://bitcoinaudible.com/login/

Ik kwam toevallig deze week tegen dat je bij Bitcoin Audible ik kan loggen met Lightning.
pi_201094583
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 12:44 schreef Piva het volgende:

[..]
https://bitcoinaudible.com/login/

Ik kwam toevallig deze week tegen dat je bij Bitcoin Audible ik kan loggen met Lightning.
Je had al LNAUTH, en ik vermoed dat dit met LNAUTH is. Uit die tweet is weer iets uitgebreider.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201095740
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:37 schreef viagraap het volgende:
Hoe meer ik lees over LN hoe meer ik het idee krijg dat alle andere crypto overbodig is.
Te volatiel als betaalmiddel wmb
pi_201095742
We gaan allemaal aan de CBDC
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:16:38 #160
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201095830
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:15 schreef Elan het volgende:
Nog eens 5k HBAR ingeslagen.
@:onlogisch

2025 wereldreis.
Ben ze nu ook aan het staken op godenplatform Binance. Dat kon een paar maanden geleden nog niet

0,5% apy _O_
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201095837
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 14:09 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Te volatiel als betaalmiddel wmb
Daarom is het idee voorlopig toch ook dat het als waardeopslag tov fiat werkt? Of je nou 0,2 of 0,1347 btc voor een game pc betaald maakt niet uit voor de prijs in euro.

Als de laatste bitcoin gemined is kijken we tegen die tijd wel wat handig zou zijn.
What Would Goku Do
pi_201095844
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 12:35 schreef Piva het volgende:
Bizar dat je dit overigens allemaal niet zo erg vind en denkt dat het ten goede komt van deze space. Je kan bijvoorbeeld goed het verschil zien tussen een vrije internet en een niet vrije internet dat van China (of andere landen). Mijn voorkeur zal altijd uit gaan naar de vrije flow van informatie en ik zal daarvoor strijden.
Als iets niet anoniem is, dan vervallen daarmee toch niet alle voordelen die het bied? Je vergelijk de Bitcoin nu met het vrije internet. En een identificatieplicht met het afgeschermde internet in China.

Ik zou eerder de vergelijking maken dat wanneer je Bitcoin anoniem gebruikt je dit kan vergelijken met het darknet. Bitcoin koppelen aan gebruikers kan je vergelijken met het internet zoals we dat nu kennen in de westerse wereld. Het internet dat wij gebruiken is verre van anoniem, maar je bent toch wel redelijk vrij om te gaan en staan waar je wilt.

De anonimiteit er uit halen verandert niks aan het protocol of de mogelijkheden. Je bent nog steeds eigenaar van je eigen sleutels. Niemand kan je iets opleggen, enkel meekijken.

Misschien schets ik het wel te simpel en geven we hiermee de beleidsmakers te veel macht over Bitcoin. Maar naar mijn idee is het een illusie dat we verwachten dat iedereen van Bitcoin grootschalige adoptie zal krijgen wanneer het in strijd is met wet- en regelgeving. Als het uit de anonimiteit de adoptie zal vergroten dan lijkt me dit een prima trade-off
pi_201095867
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 14:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ben ze nu ook aan het staken op godenplatform Binance. Dat kon een paar maanden geleden nog niet

0,5% apy _O_
Het altijd erg onsympathieke Binance
pi_201095947
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 14:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ben ze nu ook aan het staken op godenplatform Binance. Dat kon een paar maanden geleden nog niet

0,5% apy _O_
Oh dan ga ik ze zo ff overzetten.

Heb nu via Bitcoin Meester :')
blablablabla
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 14:39:56 #165
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201096010
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 14:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh dan ga ik ze zo ff overzetten.

Heb nu via Bitcoin Meester :')
Verstandig om zo'n wazige Nederlandse broker te nemen. Binance is immers Chinees
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201096047
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 14:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Verstandig om zo'n wazige Nederlandse broker te nemen. Binance is immers Chinees
Het is meer de fees die ze rekenen. Totaal niet transparant. En mokerduur.
blablablabla
pi_201097757
Waarom is het onveilig om met je keystore file in te loggen ipv met bv metamask? Die melding krijg ik op myetherwallet.com.
#GoBankrupt4Ukraine
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:00:53 #168
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201098424
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:03 schreef QAnonn het volgende:
Waarom is het onveilig om met je keystore file in te loggen ipv met bv metamask? Die melding krijg ik op myetherwallet.com.
Misschien is er iets mis met je keystorefile? Stuur deze eens per DM, kijk ik het voor de zekerheid even voor je na
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:01:53 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201098437
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Misschien is er iets mis met je keystorefile? Stuur deze eens per DM, kijk ik het voor de zekerheid even voor je na
Serieus? :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201098502
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Misschien is er iets mis met je keystorefile? Stuur deze eens per DM, kijk ik het voor de zekerheid even voor je na
:D
#GoBankrupt4Ukraine
pi_201098612
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:03 schreef QAnonn het volgende:
Waarom is het onveilig om met je keystore file in te loggen ipv met bv metamask? Die melding krijg ik op myetherwallet.com.
Omdat, als de Myetherwallet website gehackt is, DNS is aangepast (spoofing, wat zowel op je eigen device als bij een externe partij kan gebeuren), je zelf malware op je computer hebt of wat dan ook je keystore file geen enkele secundaire bescherming biedt tegen het verliezen van al je coins en tokens behorende bij dat adres.
Hooguit heb je als beveiliging een versleutelde keystore met een wachtwoord maar dat wachtwoord moet ook wel aardig lang zijn om niet gehackt te worden, er zijn diensten die dat tegen betaling doen.

Metamask vraagt je nog om een wachtwoord, een bevestiging voor een transactie én heeft de data versleuteld.
pi_201098645
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Omdat, als de Myetherwallet website gehackt is, DNS is aangepast (spoofing, wat zowel op je eigen device als bij een externe partij kan gebeuren), je zelf malware op je computer hebt of wat dan ook je keystore file geen enkele secundaire bescherming biedt tegen het verliezen van al je coins en tokens behorende bij dat adres.
Hooguit heb je als beveiliging een versleutelde keystore met een wachtwoord maar dat wachtwoord moet ook wel aardig lang zijn om niet gehackt te worden, er zijn diensten die dat tegen betaling doen.

Metamask vraagt je nog om een wachtwoord, een bevestiging voor een transactie én heeft de data versleuteld.
dankje voor je uitgebreide uitleg.
#GoBankrupt4Ukraine
  Redactie Frontpage vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:50:06 #173
4530 crew  Crazy Harry
pi_201099049
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201099489
@Phoenyx-God wat ben je nou aan het doen man... :')

5 onderwerpen in een paar minuten? Really?....
pi_201099498
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:17 schreef Bocaj het volgende:
@:Phoenyx-God wat ben je nou aan het doen man... :')

5 onderwerpen in een paar minuten? Really?....
Ja het is toch de ontgroening ?
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:18:20 #178
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_201099505
Ik wil nieuw geld erin pompen
;( Weet niet of het nou bearish wordt
pi_201099523
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:18 schreef Rickocum het volgende:
Ik wil nieuw geld erin pompen
;( Weet niet of het nou bearish wordt
kan je doen. even een stop loss plaatsen op key level.
pi_201099990
quote:
Dit is potentieel een hele bende beren.
What Would Goku Do
pi_201100298
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 09:37 schreef viagraap het volgende:
Hoe meer ik lees over LN hoe meer ik het idee krijg dat alle andere crypto overbodig is.
Wat is de ticker dan?

Wtf is ln?
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:19:27 #182
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201100332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
sell all coins!
Buy ADA :P .
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:22:24 #183
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_201100372
Hoe gaat het met Magnet trouwens?
pi_201100454
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:15 schreef xminator het volgende:

[..]
Wat is de ticker dan?

Wtf is ln?
Lightning Network van Bitcoin.
What Would Goku Do
pi_201100688
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:30 schreef viagraap het volgende:

[..]
Lightning Network van Bitcoin.
Nevermind :D
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:50:47 #186
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201100722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:30 schreef viagraap het volgende:

[..]
Lightning Network van Bitcoin.
Dat is toch transacties offline in de centrale database verwerken en dan later uploaden

Doet me ergens aan denken xD
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:53:41 #187
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201100789
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:22 schreef Rickocum het volgende:
Hoe gaat het met Magnet trouwens?
Post onder een ander account. In dit topic nog.

Succes met zoeken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 20:57:57 #188
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201100871
Zonnepanelen zijn helemaal niet rendabel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:15:15 #189
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_201101245
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
Zonnepanelen zijn helemaal niet rendabel
Niet meer
pi_201101770
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
Zonnepanelen zijn helemaal niet rendabel
Zonnepanelen zijn prima rendabel.

Tot en met 2023 heb je sowieso nog 100% saldering, huidige afbouw is uitgesteld omdat het kabinet is gevallen.

Dus koop je een set van 2,5kWp met een opbrengst van zo'n 2.500kWh per jaar voor ¤3000 excl. BTW (krijg je terug) en ga je er vanuit dat de saldering per 1 januari 2024 afgebouwd wordt volgens het voorgestelde schema:

2022 -> 2500 x 0,23 = ¤575 x 1.00 = 19,17% van je aanschafprijs.
2023 -> 2500 x 0,23 = ¤575 x 1.00 = 19,17% van je aanschafprijs.
2024 -> 2500 x 0,23 = ¤575 x 0,91 = 17,44% van je aanschafprijs.
2025 -> 2500 x 0,23 = ¤575 x 0,82 = 15,72% van je aanschafprijs.
2026 -> 2500 x 0,23 = ¤575 x 0,73 = 13,99% van je aanschafprijs.
2027 -> 2500 x 0,23 = ¤575 x 0,64 = 12,26% van je aanschafprijs.

Na 6 jaar heb je de set dan al praktisch terugverdiend op een paar procenten na.

En dan hou ik nog geen rekening met:
- direct verbruik, zo'n 20% van de stroom verbruik je direct en blijf je dus altijd 1 op 1 salderen en dat is sowieso 3,8% rendement, ieder jaar weer, dat kan niemand je afpakken, je kan het zelfs nog verhogen door overdag apparaten aan te zetten
- stroomprijs, als deze stijgt is je voordeel nog wat hoger
- zodra de saldering 0% is (rond 2030) krijg je nog een kale stroomprijs van zo'n 8 cent, dat is 5,33% (2000kWh min 500kWh direct verbruik x ¤0,08) rendement op jaarbasis
- samen maakt dat 9,13% rendement per jaar, ook als het salderen geheel is afgebouwd

Variabelen?
- direct verbruik kan je verhogen door overdag meer apparaten aan te zetten of met een thuisaccu (nu nog te duur en niet rendabel)
- stroomprijs
- terugleververgoeding
- mogelijk heb je over 10 jaar een EV of warmtepomp en kan je je direct verbruik meer dan verdubbelen (overdag thuis laden, boilervat met water verwarmen, etc).

Evengoed blijft het lucratief, zeker tegenover een 0,01% rente op je bankrekening.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 27-08-2021 21:48:34 ]
pi_201102034
Het is zelfs zo simpel: als je een continu standby verbruik van 300Watt hebt, dan kan 1 zonnepaneel zo'n 11% van dat verbruik direct afdekken zonder ook maar iets terug te leveren. Een besparing van ¤66,53 per jaar aan stroom met 1 paneel en dat ~25 jaar lang.

Wel heel theoretisch, niemand gaat natuurlijk 1 paneel leggen :P
Maar je weet dan wel dat het 1e paneel van je set sowieso die ¤66,53 per jaar oplevert.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 21:56:54 #192
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201102100
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:53 schreef fathank het volgende:

[..]
Post onder een ander account. In dit topic nog.

Succes met zoeken
Heb hem gevonden. Erg makkelijk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201102116
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 21:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Heb hem gevonden. Erg makkelijk
:@
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:29:46 #194
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201102694
_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201103822
D., dimmak, en dimachereus zijn toch ook allemaal dezelfde persoon?
What Would Goku Do
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:45:27 #196
18653 crew  D.
pi_201103932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:36 schreef viagraap het volgende:
D., dimmak, en dimachereus zijn toch ook allemaal dezelfde persoon?
Ik ben dezelfde persoon, zij zijn 2 anderen volgens mij :Y
pi_201104010
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 21:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Heb hem gevonden. Erg makkelijk
:D
pi_201104089
https://vm.tiktok.com/ZMRrphuvv/

Enige TA die ik serieus neem is deze chick die het op astrologie baseert, vanaf 6 september supercycle _O_
pi_201104108
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:58 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZMRrphuvv/

Enige TA die ik serieus neem is deze chick die het op astrologie baseert, vanaf 6 september supercycle _O_
Die spoort echt niet.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 00:00:32 #200
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201104109
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:17 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Ja het is toch de ontgroening ?
nee het is gewoon teringirritant
Laffe huichelaar
pi_201104511
https://www.coindesk.com/(...)-update-geth-hotfix/

Lijkt wel mee te vallen met die bug op ethereum, wel interessant hoe Telos dit uiteindelijk aan het licht heeft gebracht. Ik zou Telos maxi worden kunnen maar ik begrijp de ballen niet van welke blockchain dan ook.
What Would Goku Do
pi_201104683
Coinbase pro geprobeert met handelen.
Kijken of er winst te maken is met kleine % .
Compleet nutteloos.
De meeste kosten zijn de achterlijke omzettings kosten.
Winst heb ik maar je kan de moeite beter besparen.

Je moet echt dik meer dan 20% verschil hebben voor het echt aantikt met koop en verkoop orders.
Met 10% kan je niks het moet echt minimaal 15% zijn tussen aankoop vs verkoop.

Terwijl bij binance met 5% al aardige winst kan maken .
En dus meer loont als dag koper/verkoper.

Snap gelijk waarom binance 4 tot 5x groter aan vermogen is en op nummer1 staat als exchange.

https://www.investopedia.com/binance-vs-coinbase-5120852

De coinbase pro werkt niet veel beter en de kosten zijn nog steeds te hoog met omzetten van crypto.

[ Bericht 19% gewijzigd door suijkerbuijk op 28-08-2021 02:23:06 ]
pi_201105491
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:00 schreef timmmmm het volgende:

[..]
nee het is gewoon teringirritant
Flauwe reactie, ontgroenen is gewoon normaal, maar goed zal wel weer tim B:)B
pi_201105957
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 01:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
Coinbase pro geprobeert met handelen.
Kijken of er winst te maken is met kleine % .
Compleet nutteloos.
De meeste kosten zijn de achterlijke omzettings kosten.
Winst heb ik maar je kan de moeite beter besparen.

Je moet echt dik meer dan 20% verschil hebben voor het echt aantikt met koop en verkoop orders.
Met 10% kan je niks het moet echt minimaal 15% zijn tussen aankoop vs verkoop.

Terwijl bij binance met 5% al aardige winst kan maken .
En dus meer loont als dag koper/verkoper.

Snap gelijk waarom binance 4 tot 5x groter aan vermogen is en op nummer1 staat als exchange.

https://www.investopedia.com/binance-vs-coinbase-5120852

De coinbase pro werkt niet veel beter en de kosten zijn nog steeds te hoog met omzetten van crypto.

Accepteert Binance mijn geld alweer dan? Ben tijdelijk overgestapt op Coinbase pro vanwege dat gezeik. Je kon er even niks meer afhalen of storten.

Vind de interface van Binance ook fijner. Je kunt verder terugkijken.
pi_201106501
Release the Kraken!
What Would Goku Do
pi_201107450
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dat is toch transacties offline in de centrale database verwerken en dan later uploaden

Doet me ergens aan denken xD
Offline in een centrale database later uploaden? Klinkt alsof je precies weet wat Lighting is. :')

Het Lightning Network is een netwerk van nodes (25.000+ inmiddels) die door middel van kanalen (wat in feite smart contracts zijn op de bitcoin blockchain) aan elkaar verbonden zijn. Decentraler ga je het niet krijgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:36 schreef viagraap het volgende:
D., dimmak, en dimachereus zijn toch ook allemaal dezelfde persoon?
D. is een ander, maar dimachereus is mijn shitcoin account en dimmak mijn bitcoin account. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door dimmak op 28-08-2021 12:04:56 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:44:26 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201107465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 21:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]
:@
Hij is terug :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:59:50 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201107636
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:43 schreef dimmak het volgende:

[..]
Offline in een centrale database later uploaden? Klinkt alsof je precies weet wat Lighting is. :')

Het Lightning Network is een netwerk van nodes (25.000+ inmiddels) die door middel van kanalen (wat in feite smart contract zijn op de bitcoin blockchain) aan elkaar verbonden zijn. Decentraler ga je het niet krijgen.
[..]
D. is een ander, maar dimachereus is mijn shitcoin account en dimmak mijn bitcoin account. ;)
Hee Serkan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201107747
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 01:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
Je moet echt dik meer dan 20% verschil hebben voor het echt aantikt met koop en verkoop orders.
Met 10% kan je niks het moet echt minimaal 15% zijn tussen aankoop vs verkoop.
Wut?

De fees bij conbase pro zijn hoger, maar echt heel veel hoger nou ook weer niet. 0.5% conbase, 0.1% binance? Traden kan je dan idd beter doen via binance. Of anders bij Kraken waar maker fee 0.16% is.

Binance rekent weer heel erg veel in withdrawal fees terwijl conbase alleen maar de werkelijke netwerk kosten van btc berekent.

Met traden ga je uiteindelijk toch rekt door verkeerde beslissingen en fees (hoe hoog ze ook mogen zijn). Beter doe je gewoon buy and hodl.
pi_201107823
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 14:18 schreef Roellie80 het volgende:
Als iets niet anoniem is, dan vervallen daarmee toch niet alle voordelen die het bied? Je vergelijk de Bitcoin nu met het vrije internet. En een identificatieplicht met het afgeschermde internet in China.
Als het alleen om anoniemiteit gaat misschien niet nee.Maar hoe gaat een gemiddelde El Salvardoran bijvoorbeeld echt verklaren dat ie niet annoniem is? Vandaar dat zelfs dit te ver gaat, het gaat 100% zeker mensen blijven uit sluiten en dat willen we juist niet. Het maakt geen kut uit voor jou en mij, maar wel voor miljarden minder bevoorrechte mensen... Deze controle geeft het Chinees internet dus prima weer.

Het internet dat wij gebruiken is zo vrij als jij het zelf maakt. Niet meer niet minder, en in mijn ogen na genoeg perfect.

quote:
Niemand kan je iets opleggen, enkel meekijken.
Hoe zie je dat dan precies voor je? Ik zie deze twee namelijk niet samen gaan..
pi_201107849
Gelukkig is Jack god nog niet druk genoeg met al zijn bitcoin startups en komt er nu ook een dex _O_

twitter
pi_201107945
Vitalik is niet happy met Jack lmao!

https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2021 12:31:57 ]
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 12:58:44 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201108266
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 08:06 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Flauwe reactie, ontgroenen is gewoon normaal, maar goed zal wel weer tim B:)B
Daarom ben je de enige of een van de weinigen die het deed, dat is niet omdat de overgrote meerderheid het teringirritant vindt maar omdat het gewoon normaal is
Laffe huichelaar
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:23:43 #214
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201109157
Heb wat cake gekocht om te staken op pancakeswap. Apy van 90% wat een gekte
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:39:47 #215
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201111203
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:03 schreef Plots het volgende:

[..]
Safemoon is/was de BTC van Binance Smart chain. Kan nog wel iets geks doen. Op zich wel goed inkoopmomentje.
Up +80% nu lol
pi_201111282
HEX $0,23 vandaag, hell yeah
pi_201111379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:18 schreef Piva het volgende:
Hoe zie je dat dan precies voor je? Ik zie deze twee namelijk niet samen gaan..
Op dit moment is het zo'n beetje al het digitale geldverkeer niet-anoniem. De bank, en waarschijnlijk ook de overheid kan meekijken met wat jij en ik met je geld doet. In een bijzonder geval kan er beslag gelegd worden op een rekening, maar dit zal de meeste mensen niet overkomen.

Stel dat in een toekomst iedereen met Bitcoin betaald. Dan kan de overheid nog steeds met je meekijken. Niet anders dan de situatie zoals deze nu is. Ze verliezen alleen de controle om beslag te leggen op je rekening.

Dit is toch niet zo out-of-the-box ofwel?
pi_201111587
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 16:51 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Op dit moment is het zo'n beetje al het digitale geldverkeer niet-anoniem. De bank, en waarschijnlijk ook de overheid kan meekijken met wat jij en ik met je geld doet. In een bijzonder geval kan er beslag gelegd worden op een rekening, maar dit zal de meeste mensen niet overkomen.

Stel dat in een toekomst iedereen met Bitcoin betaald. Dan kan de overheid nog steeds met je meekijken. Niet anders dan de situatie zoals deze nu is. Ze verliezen alleen de controle om beslag te leggen op je rekening.

Dit is toch niet zo out-of-the-box ofwel?
Hoe dan? Als ik een LN wallet aanmaak en 1000 sats overmaak naar een El Salvador, hoe kunnen ze precies mee kijken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2021 17:03:24 ]
pi_201111938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 12:11 schreef Piva het volgende:

[..]
Wut?

De fees bij conbase pro zijn hoger, maar echt heel veel hoger nou ook weer niet. 0.5% conbase, 0.1% binance? Traden kan je dan idd beter doen via binance. Of anders bij Kraken waar maker fee 0.16% is.

Binance rekent weer heel erg veel in withdrawal fees terwijl conbase alleen maar de werkelijke netwerk kosten van btc berekent.

Met traden ga je uiteindelijk toch rekt door verkeerde beslissingen en fees (hoe hoog ze ook mogen zijn). Beter doe je gewoon buy and hodl.
Link geplaats wat de kosten zijn in de bericht waar je op reageerd.
Coinbase loopt op tot 3 %
Ligt er dus aan welke coin het is namelijk.
En dat bij inkoop vs verkoop.

En nee bij binance kan je zeker geld maken .
Zo ben ik van 500 dollar naar 1100 doller gegaan met handel.
Meer % dan kopen en hold bij coinbase.
Maar goed ik handel in tijden dat de meeste eu mensen slapen in bed.
Werk in de avond en kan dus vaker in en verkoop orders maken.
En in mijn werk tijd staat de telefoon standaart in binance te draaien.
pi_201111948
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 09:16 schreef viceversa het volgende:

[..]
Accepteert Binance mijn geld alweer dan? Ben tijdelijk overgestapt op Coinbase pro vanwege dat gezeik. Je kon er even niks meer afhalen of storten.

Vind de interface van Binance ook fijner. Je kunt verder terugkijken.
Nee nog niet.
Binance is legaal op eu regels maar nog niet per land regels.
Daarom kan je niet storten of opnemen.
Dus visa of via een lager transactie coin heen en weer sturen.
pi_201111973
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Piva het volgende:

[..]
Hoe dan? Als ik een LN wallet aanmaak en 1000 sats overmaak naar een El Salvador, hoe kunnen ze precies mee kijken?
Staat in de block gecodeerd wie de koper en verkoper is.
Vandaar de nieuwe wet dat alleen geregistreerd wallets goed gekeurt gaan worden in de eu maar ook usa om mee te handelen.
Die wallet is dan geregistreerd op je naam en kunnen ze controleren.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:57:57 #222
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201112298
Truebit eindelijk ook weer door de 0.35 heen. Hopelijk knalt die een keer door resistance heen.

Ik vond deze in Telegram
twitter
pi_201112690
twitter
pi_201112796
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:36 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Staat in de block gecodeerd wie de koper en verkoper is.
Vandaar de nieuwe wet dat alleen geregistreerd wallets goed gekeurt gaan worden in de eu maar ook usa om mee te handelen.
Die wallet is dan geregistreerd op je naam en kunnen ze controleren.
Met lightning staat alleen de openingstransactie van een kanaal in een bitcoin blok. Helemaal niks over transacties.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201112950
Telos is voorlopig nog niet klaar met stijgen *O*
What Would Goku Do
pi_201113404
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 18:47 schreef dimmak het volgende:

[..]
Met lightning staat alleen de openingstransactie van een kanaal in een bitcoin blok. Helemaal niks over transacties.
Ik heb het over anderen coins.
Zoals bit en eth en cordano
pi_201113599
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:33 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Link geplaats wat de kosten zijn in de bericht waar je op reageerd.
Coinbase loopt op tot 3 %
Ligt er dus aan welke coin het is namelijk.
En dat bij inkoop vs verkoop.

En nee bij binance kan je zeker geld maken .
Zo ben ik van 500 dollar naar 1100 doller gegaan met handel.
Meer % dan kopen en hold bij coinbase.
Maar goed ik handel in tijden dat de meeste eu mensen slapen in bed.
Werk in de avond en kan dus vaker in en verkoop orders maken.
En in mijn werk tijd staat de telefoon standaart in binance te draaien.
Conbase pro is 0.5%. Als je het andere systeem gebruikt ben je te dom om te poepen en verdien je het om ript off te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2021 19:49:48 ]
pi_201113632
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:36 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Staat in de block gecodeerd wie de koper en verkoper is.
Vandaar de nieuwe wet dat alleen geregistreerd wallets goed gekeurt gaan worden in de eu maar ook usa om mee te handelen.
Die wallet is dan geregistreerd op je naam en kunnen ze controleren.
Uhm nee
pi_201113682
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:31 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ik heb het over anderen coins.
Zoals bit en eth en cordano
Je reageert op een post over Lightning Network (LN).
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201113822
twitter


10 Biljoen dollar asset manager Fidelity chilled bitcoin richting de $1 miljoen O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2021 19:55:15 ]
pi_201113901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:46 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je reageert op een post over Lightning Network (LN).
Aha sorry even gemist lol.

Maar de wallet zal wel registeren waar het vandaan komt en de tijden
De huidige online wallets van exchange doen dat ook.
En de overheid is niet gek.
pi_201114633
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
Zonnepanelen zijn helemaal niet rendabel
Heb ook geen huis om die dingen op te leggen dus dat scheelt
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:45:53 #233
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201114664
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Heb ook geen huis om die dingen op te leggen dus dat scheelt
Ben jij ook al een slachtoffer van het woningmarktbeleid van de VVD?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201114726
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ben jij ook al een slachtoffer van het woningmarktbeleid van de VVD?
Huurappartement

Own nothing and be happy _O_
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:55:52 #235
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201114813
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Huurappartement

Own nothing and be happy _O_
Dan ga ik jou voortaan taggen als er weer eens een huizenmarkt topic in NWS is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201114934
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 20:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dan ga ik jou voortaan taggen als er weer eens een huizenmarkt topic in NWS is
Leuk, ik heb echt zin in een stel boomers die roepen dat ik teveel huur betaal :)
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 28 augustus 2021 @ 21:04:50 #237
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201114966
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Leuk, ik heb echt zin in een stel boomers die roepen dat ik teveel huur betaal :)
Teveel huur bestaat niet! Groetjes Mark Rutte
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201115029
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Leuk, ik heb echt zin in een stel boomers die roepen dat ik teveel huur betaal :)
Als je geluk hebt met je huisbaas en er al jaren woont kan het meevallen.
M'n vorige woning was huur en ik kon er huurtoeslag krijgen, vijf jaar later was mijn huurprijs hetzelfde maar had de huizenmarkt een sprintje getrokken en woonde ik plots kapot goedkoop.
Het was net alsof ik één bullcycle meer dan de rest had meegemaakt.
What Would Goku Do
pi_201115122
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:41 schreef Piva het volgende:

[..]
Conbase pro is 0.5%. Als je het andere systeem gebruikt ben je te dom om te poepen en verdien je het om ript off te worden.
Niet.
Coinbase vs coinbase pro

Crypto conversion 0.50% to 2% vs 0.50% to 2%
Beide het zelfde.

Vs binance nu 0% naar bnb en busd

Zelfs bitvavo is vaste 0.25%

Kijk daarom kan je met binance dus al winst gaan maken met kleine % .
En anderen is bitvavo als alternatief .


Bron
https://www.investopedia.com/coinbase-vs-coinbase-pro-5120704
pi_201115282
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:08 schreef viagraap het volgende:

[..]
Als je geluk hebt met je huisbaas en er al jaren woont kan het meevallen.
M'n vorige woning was huur en ik kon er huurtoeslag krijgen, vijf jaar later was mijn huurprijs hetzelfde maar had de huizenmarkt een sprintje getrokken en woonde ik plots kapot goedkoop.
Het was net alsof ik één bullcycle meer dan de rest had meegemaakt.
Alleen jammer als je gaat verhuizen op eens de lul bent.
En als iemand in jouw exhuis gaat op eens de volle pond gaat betalen.

De huizen markt wat ben ik blij dat ik er uit bent gestapt.
Huur kon ik niet zomaar meer verhogen wegens de nieuwe wet die in de maak is.
En die gaat zeker door.
Namelijk huur op basis van welke energie classen en duurzaamheid .
Tuurlijk ouwe huizen even dik gaan investeren voor 2025 .

Nee de boel er uit gstrapt.
Lekker een boot met zonnepanelen er op.
Alles draait via zonnepanelen dus wel rendabel genoeg in combo lifepo4 accu .

Alleen de airco verwarming gaat via wallstroom .

Maandelijkse kosten
200 euro ligplaats en all risk verzekering.
Laat ik gek doen en 50euro permaand voor de airo/kachel.
100 euro per maand weg leggen voor verfen van de boot elke 5jaar.
Totaal 350euro kosten.

En de mooiste lol.
Je kan gaan vissen wanneer je maar wilt.
Biertje er bij en voor anker liggen in de mooiste plekken van nederland

En met crypto elke dag 20euro zal verdienen met handelen van 5% heb je een inkomen van 600euro.

Verrek waarom zal ik nog gaan werken ?
pi_201116344
Je zou toch maar 40 solana gekocht hebben voor de grap op $28 :s)
Forcefield City Bewoner
pi_201116726
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:20 schreef roislecxe het volgende:
Je zou toch maar 40 solana gekocht hebben voor de grap op $28 :s)
Het gaat inderdaad hard moet ik zeggen.

Vraag me af wat ada gaat doen de 12ste dan gaat de smartcontract in.

Gaat het omhoog of word het een teleurstelling.?
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 augustus 2021 @ 10:03:33 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201119579
quote:
Die NFTs zijn gewoon net als gesealde games van 40 jaar oud waar nu ook een enorme bubbel van is. Je mag er best van uit gaan dat het vooral een spelletje van de rijken is waar dat jongetje nu heel erg lekker van profiteert.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201119665
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 17:02 schreef Piva het volgende:

[..]
Hoe dan? Als ik een LN wallet aanmaak en 1000 sats overmaak naar een El Salvador, hoe kunnen ze precies mee kijken?
Niet
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 12:58:43 #246
18653 crew  D.
pi_201121570

quote:
Royalistiq heeft snelste SUV ter wereld en zijn auto is 1/125, Roy is de gelukkige eigenaar van deze prachtige Audi RSQ8-R ABT. Royalistiq verteld over zijn bedrijven en zijn investeringen in onder andere Cardano en Safemoon.
pi_201121628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 21:14 schreef suijkerbuijk het volgende:
Crypto conversion 0.50% to 2% vs 0.50% to 2%
https://help.coinbase.com(...)-rules-and-fees/fees

Toch echt 0.5% volgens mijn bron.

En volgens je eigen bron ook maar goed.

Overigens zijn alle Etherheads opeens wel erg stil. Bizar eigenlijk dat de market daarvan niet instort na de split.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2021 13:05:25 ]
pi_201121683
quote:
Zijn Cardano had hij verkocht op $1,50 ofzo. Nu staat hij op $2,91 :')
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 13:08:31 #249
18653 crew  D.
pi_201121705
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Zijn Cardano had hij verkocht op $1,50 ofzo. Nu staat hij op $2,91 :')
Volgens mij zei hij niet dat ie verkocht had ;)
pi_201121708
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:08 schreef D. het volgende:

[..]
Volgens mij zei hij niet dat ie verkocht had ;)
Jawel toch. Daardoor heeft hij die auto kunnen kopen.
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 13:10:11 #251
18653 crew  D.
pi_201121722
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Jawel toch. Daardoor heeft hij die auto kunnen kopen.
Nee, vooral door geld uit een onderneming. En hij had 3 ton met Safemoon :Y
  zondag 29 augustus 2021 @ 13:16:52 #252
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_201121798
Van GroenLinks naar cryptomiljonair? 'Ik heb een villa gekocht op een tropisch eiland'

Verviervoudigd met Doge sinds vorig jaar:

https://www.quotenet.nl/f(...)-eiland-zihni-ozdil/
pi_201121997
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:16 schreef Plots het volgende:
Van GroenLinks naar cryptomiljonair? 'Ik heb een villa gekocht op een tropisch eiland'

Verviervoudigd met Doge sinds vorig jaar:

https://www.quotenet.nl/f(...)-eiland-zihni-ozdil/
Geloof er niets van. Özdil trollt graag iedereen de moeder.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 29 augustus 2021 @ 13:53:09 #254
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201122406
quote:
Investeringen in Safemoon :') gewoon geluk gehad met gokken dus
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 13:54:46 #255
18653 crew  D.
pi_201122418
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:16 schreef Plots het volgende:
Van GroenLinks naar cryptomiljonair? 'Ik heb een villa gekocht op een tropisch eiland'

Verviervoudigd met Doge sinds vorig jaar:

https://www.quotenet.nl/f(...)-eiland-zihni-ozdil/
quote:
Hou er niet van om het aan de grote klok te hangen, maar ik ben rijk geworden
_O-
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 13:56:45 #256
18653 crew  D.
pi_201122443
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Investeringen in Safemoon :') gewoon geluk gehad met gokken dus
Gokken is natuurlijk ook een vorm van investeren :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 augustus 2021 @ 13:57:49 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201122454
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:56 schreef D. het volgende:

[..]
Gokken is natuurlijk ook een vorm van investeren :P
Behalve ADA dan. Dat is gewoon de rit uitzitten 8-)

En godverdomme Truebit :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zondag 29 augustus 2021 @ 13:58:33 #258
18653 crew  D.
pi_201122464
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Behalve ADA dan. Dat is gewoon de rit uitzitten 8-)

Da's ook investeren, maar dan verstandig(er) 8-)
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 augustus 2021 @ 13:59:04 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201122469
Oja, kut, ik moet Mina staken :')

Helemaal vergeten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201126876
Telos _O_

Afhankelijk van op welke schaal/tijdspanne je kijkt is het niet eens parabolisch, heel verklaarbare natuurlijke groei dit. Zou bijna overwegen geen winst te pakken voor andere gokjes en deze te hodlen tot het einde van deze bullrun.
What Would Goku Do
pi_201128863
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Que? Toch heel simpel, een capuchon is om regen tegen te houden, waarom zou je dat binnen op doen?
Als capuchon liefhebber ben ik hier erg tegen. een capuchon kan je op hebben tegen de kou, mss als het binnen erg koud is.

Ik heb een capuchon liefhebber, en ik ben een beetje teleurgesteld.
pi_201129030
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:54 schreef D. het volgende:

[..]
[..]
_O-
:') wat een debiel
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201134374
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:16 schreef Plots het volgende:
Van GroenLinks naar cryptomiljonair? 'Ik heb een villa gekocht op een tropisch eiland'

Verviervoudigd met Doge sinds vorig jaar:

https://www.quotenet.nl/f(...)-eiland-zihni-ozdil/
:') :') :')
pi_201134424
Wat ik veel ziet is shit coins en nft coins als een gek omhoog gaan.
Terwijl de ouwe populaire aan het zakken zijn .
En niet veel meer stijgen maar meer met 5% up and 5% down gaan.
Je zal bijna zeggen stabel coin gedrag.
  zondag 29 augustus 2021 @ 23:33:55 #265
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201134517
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 23:24 schreef suijkerbuijk het volgende:
Wat ik veel ziet is shit coins en nft coins als een gek omhoog gaan.
Terwijl de ouwe populaire aan het zakken zijn .
En niet veel meer stijgen maar meer met 5% up and 5% down gaan.
Je zal bijna zeggen stabel coin gedrag.
Nouja, dat is het moment dat de boel binnen een maand of 2 weer gaat kelderen :P . Mensen worden overmoedig, investeren in meuk en boem, de boel klapt in elkaar bij de eerste de beste tegenvaller.
  Redactie Frontpage maandag 30 augustus 2021 @ 01:11:00 #266
4530 crew  Crazy Harry
pi_201135046
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 22:20 schreef roislecxe het volgende:
Je zou toch maar 40 solana gekocht hebben voor de grap op $28 :s)
Kijk eens terug tot 10 april 2020...
Toen hebben ze coins die eigenlijk onder bepaalde voorwaarden zouden unlocken, direct losgelaten.
Radix zit nu in hetzelfde schuitje en heeft momenteel een community vote. En die unlock is vrij zeker gezien het sentiment in de gemeenschap (degene die er baat bij hebben, hebben degene die er geschaad door worden, prima weten te overtuigen dat het ook goed is voor hen, wijzend naar Solana).

Of dat het net zo hard gaat stijgen is natuurlijk maar de vraag. Maar het project heeft in ieder geval de beste technologie die tot nu toe is gemaakt in DLT.
Dus ik verwacht wel een explosieve stijging.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201139880
Klein gokje genomen.

Bondly.finance heeft z'n tokenswap naar de nieuwe tokens inmiddels actief (als je nog Bondly hebt kan je ze daar dus nu claimen).

Nu had ik ze zelf niet maar heb ik van het nieuwe token zo'n 100.000 stuks gekocht voor 3,5 ETH.

Dat kan weggegooid geld zijn, of ze krijgen hun token weer netjes op $0,80 en dan is het leuk.

Kijk je op Coingecko dan zijn die 100.000 stuks maar zo'n ¤185 waard maar dat is het oude token nog.
Die kopen en dan claimen heeft geen zin, er is een snapshot genomen op de datum van rond de hack.

* disclamer: resultaten uit het verleden bla bla bla
pi_201139918
Kleine gokjes van 10K lol.
Je kan wel zien wie de entrepreneur is in dit topic.
blablablabla
pi_201139974
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:20 schreef Elan het volgende:
Kleine gokjes van 10K lol.
Je kan wel zien wie de entrepreneur is in dit topic.
"Go big or go home" :+
pi_201140188
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Klein gokje genomen.

Bondly.finance heeft z'n tokenswap naar de nieuwe tokens inmiddels actief (als je nog Bondly hebt kan je ze daar dus nu claimen).

Nu had ik ze zelf niet maar heb ik van het nieuwe token zo'n 100.000 stuks gekocht voor 3,5 ETH.

Dat kan weggegooid geld zijn, of ze krijgen hun token weer netjes op $0,80 en dan is het leuk.

Kijk je op Coingecko dan zijn die 100.000 stuks maar zo'n ¤185 waard maar dat is het oude token nog.
Die kopen en dan claimen heeft geen zin, er is een snapshot genomen op de datum van rond de hack.

* disclamer: resultaten uit het verleden bla bla bla
Ik doe mee. Wat is de nieuwe contract adres?
pi_201140192
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:47 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Ik doe mee. Wat is de nieuwe contract adres?
Zie onderaan:

https://tokenclaim.bondly.finance/claim

ofwel: 0x91dfbee3965baaee32784c2d546b7a0c62f268c9 (op de Ethereum Blockchain)
of: 0x5D0158A5c3ddF47d4Ea4517d8DB0D76aA2e87563 (op de BNB Blockchain)

* disclaimer: dit is geen financieel advies, resultaten uit het verleden zijn vaak nattekat in de toekomst
pi_201140868
twitter
Tulpenmanie :P
pi_201141045
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]Tulpenmanie :P
Heb dan al snel het idee dat de verkoper zelf meebiedt vanuit een andere wallet om de prijs op te drijven :P
  maandag 30 augustus 2021 @ 16:16:00 #274
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201141232
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Heb dan al snel het idee dat de verkoper zelf meebiedt vanuit een andere wallet om de prijs op te drijven :P
Volgens mij is dat bij 90% van die NFT plaatjes zo.

Binnenkort worden de jpegjes van The Sevens gemint, de concurrent 0N1 force heeft inmiddels een pricefloor van rond de 3.5 ETH en the sevens heeft flink meer hype. Straks via de whitelist een aantal minten voor 0.07 ETH en even kijken hoe vaak dit over de kop gaat :D

Zou toch wel weer mooi zijn als je van een investering van 250 euro straks een nieuwe auto ofzo kunt kopen :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201141590
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]Tulpenmanie :P
Ik had niet gedacht dat NFT's aan zouden slaan omdat ik de indruk had dat mensen vrij snel doorhadden wat er mis is met NFT's (digitale kunst is gratis te kopiëren en blockchain bewijs geeft je geen wettelijke rechten).

Aan de andere kant, ik ben totaal niet bekend met het digitale kunst wereldje en misschien nemen zij NFT's wel bloedserieus en heeft het echt een soort van aanzien om NFT's in bezit te hebben. Een soort van gezamelijke waan zeg maar.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201141600
quote:
3s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:16 schreef Rossdale het volgende:
Straks via de whitelist een aantal minten voor 0.07 ETH
:')

Gewoon Agora gebruiken.

twitter
pi_201141797
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ik had niet gedacht dat NFT's aan zouden slaan omdat ik de indruk had dat mensen vrij snel doorhadden wat er mis is met NFT's (digitale kunst is gratis te kopiëren en blockchain bewijs geeft je geen wettelijke rechten).

Aan de andere kant, ik ben totaal niet bekend met het digitale kunst wereldje en misschien nemen zij NFT's wel bloedserieus en heeft het echt een soort van aanzien om NFT's in bezit te hebben. Een soort van gezamelijke waan zeg maar.
NFT plaatjes zijn een bubbel maar NFTs icm utility gaat de volgende bigbang worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 16:55:07 ]
pi_201141910
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
NFT plaatjes zijn een bubbel maar NFTs icm utility gaat de volgende bigbang worden.
Wat voor utilities praten we dan over?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201141975
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wat voor utilities praten we dan over?
Gaming.
pi_201142069
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Gaming.
Ontwikkelaars en uitgevers willen volledige controle daarover en kunnen dat ook zelf zonder blockchain of ander extern systeem. Misschien dat er wel ooit een hype komt maar ik zie niet in op welke manier NFT's een probleem oplossen of superieur zijn over bestaande oplossingen dus ik verwacht dat het niet meer dan een hype zal zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Redactie Frontpage maandag 30 augustus 2021 @ 17:28:46 #281
4530 crew  Crazy Harry
pi_201142181
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Gaming.
Je hebt 'aandelen' verkeerd gespeld
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201142267
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ontwikkelaars en uitgevers willen volledige controle daarover en kunnen dat ook zelf zonder blockchain of ander extern systeem.
Amazon kan ook met hun eigen vaccins op de markt komen, je punt? De grote ontwikkelaars kunnen miljoenen/miljarden binnen harken met onafgemaakte games (cyberpunk 2077) en/of microtransacties (GTA 5, fortnite etc) dus zij hoeven deze (niche)markt sowieso niet aan te boren. Wat ze hooguit zullen doen is via een achterdeurtje bestaande projecten ondersteunen. Een beetje wat Ubisoft nu doet bij Axie Infinity.

quote:
Misschien dat er wel ooit een hype komt maar ik zie niet in op welke manier NFT's een probleem oplossen of superieur zijn over bestaande oplossingen dus ik verwacht dat het niet meer dan een hype zal zijn.
De Filipijnen denken daar anders over.
quote:
Globally, it counts almost half a million daily active users, and more than 60% of them are in the Philippines, Leah Callon-Butler, director of consulting firm Emfarsis, wrote in a CoinDesk column in July.
Zonder blockchain geen play2earn. Snap ook niet zo goed wat je bedoelt met ''problemen' en ''oplossingen''. Beetje holle termen. Blijkbaar gaat farmen in de game zo goed dat dat de Filipijnen inkomsten vergaard uit de game wil belasten.

Er is zeker een (niche)markt voor NFT gaming. Snap ook niet zo goed waarom mensen gelijk denken dat het doel is om de mainstream game wereld over te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 17:44:38 ]
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 17:51:57 #283
18653 crew  D.
pi_201142423
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Heb dan al snel het idee dat de verkoper zelf meebiedt vanuit een andere wallet om de prijs op te drijven :P
Is het niet zo dat je dan wel moet betalen, mocht je winnen?
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 17:58:46 #284
18653 crew  D.
pi_201142483
quote:
Bilaxy exchange suspends website after ERC-20 hot wallet hack

Bilaxy cryptocurrency exchange is yet to announce the value of funds lost to a hacking incident that occurred on Saturday.

Bilaxy, a lesser-known cryptocurrency exchange, has confirmed a major hacking incident, reporting the losses of funds due to an exploit of the platform’s ERC-20 hot wallet.

Bilaxy announced on its Telegram channel that the crypto exchange suffered a “serious hack” on Saturday between 6 pm and 7 pm UTC, resulting in the transfer of 295 different ERC-20 tokens.

According to the exchange, the affected tokens were transferred by the hacker to a single address. At the time of writing, the tokens are valued at $170,600, with the most recent transaction sending out 50 Ether (ETH), or about $159,000, on Monday.

Shortly after detecting abnormal hot wallet transactions, Bilaxy suspended its website to take emergency measures and move “hundreds of tokens” from its hot wallet to cold wallets in order to secure the assets.

In a separate Telegram update, Bilaxy asked its customers to stop deposits to the platform. Bilaxy’s website does not provide any further information other than a temporary system maintenance notice and a link to the platform’s Telegram channel.

Bilaxy has not announced the dollar value of assets stolen by the hacker. Some unconfirmed reports speculate that the exchange could have lost up to $450 million.

According to an update from decentralized finance protocol Hoge Finance, the attack involved a hack and transfer of nearly 300 cryptocurrencies, including Tether (USDT), USD Coin (USDC), Uniswap (UNI) and others. Hoge Finance said that nearly all Bilaxy's 1 billion HOGE tokens ($141,000) out of an alleged total of $22 million drained from the exchange were sent to another wallet.

Related: Beleaguered DeFi project xToken suffers second major exploit since May

Bilaxy did not immediately respond to Cointelegraph’s request for comment. The exchange told customers that it will collaborate with security institutions and law enforcement to provide security audits and launch an investigation.

According to data from crypto tracking website CoinMarketCap, Bilaxy was launched in 2018 and is registered in the Republic of Seychelles. At the time of writing, the exchange’s Twitter account has over 25,000 followers.

The news comes as the Liquid exchange gradually recovers from a nearly $100-million hack that took place in mid-August. On Sunday, Liquid resumed deposits and withdrawals for several cryptocurrencies, including ERC-20 and Stellar-based USDC, Dai and GYEN.
https://cointelegraph.com(...)c-20-hot-wallet-hack
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 30 augustus 2021 @ 18:38:47 #285
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201143022
quote:
Daarom een betrouwbare exchange als Binance gebruiken :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 19:34:31 #286
18653 crew  D.
pi_201143758
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Daarom een betrouwbare exchange als Binance gebruiken :)
Volgens mij was het, tot vandaag, een betrouwbare exchange :Y
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 augustus 2021 @ 19:36:41 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201143779
En toen stond Mina plots boven de $3
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage maandag 30 augustus 2021 @ 19:52:16 #288
4530 crew  Crazy Harry
pi_201144045
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 19:34 schreef D. het volgende:

[..]
Volgens mij was het, tot vandaag, een betrouwbare exchange :Y
wat is er gebeurd dan?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 19:54:22 #289
18653 crew  D.
pi_201144083
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 19:52 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
wat is er gebeurd dan?
Zie mijn post van 17:58u
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:12:00 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_201144373
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Daarom een betrouwbare exchange als Binance gebruiken :)
Binance is ook al eerder gehacked, er bestaan geen betrouwbare exchanges. Daarom alleen coins er op laten staan als ze vast staan in een buy of sell order. Anders in je eigen wallet
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_201144942
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Daarom een betrouwbare exchange als Binance gebruiken :)
Mijn grote droom is om zoveel funds op Binance te hebben dat ik de SAFU-grens bereik. Vervolgens room ik alles daarboven af als passief inkomen
  Moderator maandag 30 augustus 2021 @ 21:10:50 #292
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201145383
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Daarom een betrouwbare exchange als Binance gebruiken :)
Binance veilig noemen :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201145620
quote:
Whilst the divergence between price and on-chain activity is historically abnormal for a full scale bull market, it is not an uncommon signature for the pre-bull, and pre-supply-squeeze dynamic. These periods often accompany the end of bear market accumulation where the investors who remain, are the strong hands, those with the highest conviction.

Supply dynamics seem to suggest an extremely robust underlying demand is present, and this should continue to be quite constructive for prices if the trend continues. Aggressive spending of older coins would be a key invalidation signal to watch out for.
Glassnode is bullish voorlopig. Kom maar door met 100k.

ETH (en DOT trouwens) doen nu even onafhankelijk van BTC een pump alvast.
What Would Goku Do
pi_201148694
Ik heb een Shabu Town Shiba gekocht
pi_201152670
quote:
80% in vastgoed, aandelen en crypto
20% op de bank

Weinig last van :P
  Redactie Frontpage dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:49:19 #297
4530 crew  Crazy Harry
pi_201152750
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 19:54 schreef D. het volgende:

[..]
Zie mijn post van 17:58u
Wat heeft dat met binance te maken?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:54:30 #298
18653 crew  D.
pi_201152831
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:49 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]
Wat heeft dat met binance te maken?
Je reageerde op mijn post, die ging over Bilaxy :Y
  Redactie Frontpage dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:06:58 #299
4530 crew  Crazy Harry
pi_201153019
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:54 schreef D. het volgende:

[..]
Je reageerde op mijn post, die ging over Bilaxy :Y
Oww, de verwijzing was naar Bilaxy, niet naar Binance. _O-
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_201154171
quote:
3% is nog steeds niks. Jaren 70 en 80 wel eens op of rond de 10% gestaan en dat is ook allemaal goedgekomen.
blablablabla
pi_201154883
dicht
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')