abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200633920

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_200633929
Mocht iemand nog geintereseerd zijn in een trade met weinig risico en een goede kans op winst.

De GBTC trade is geweldig op dit moment. De "premium" is op dit moment tussen de -6% en -10%. Terwijl dit historisch gezien altijd een dikke premium was.

Wat is er zo uniek? In December was de premium nog 40%. Dit zorgde voor een enorme vloedgolf van nieuw geld om deze arbitrage te doen. Door de recente crash was de vraag naar
gbtc lager dan het aanbod van al die arbitraged gbtc. Aangezien de arbitrage 6 maanden in beslag neemt voordat ze de aandelen kunnen dumpen. Dit gebeurde dus op grote schaal
en vanwege het negatieve segment was de trade tegen hun gekeerd.

Nu zijn inmiddels alle lock periodes over en lijkt de premium koers zich al te herstellen. Naar mijn mening een easy ~8% in de komende maanden met zéér weinig risks.

Hoe werkt de trade?
Verkoop btc > exchange > koop gbtc stocks. Wacht tot de premiums veranderen en stap weer uit gbtc.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 12:47:45 ]
pi_200634036
Dit heeft overigens de laatste maanden voor extra druk op de bitcoin spotprijs gezorgd aangezien ik niet de enige was die bitcoin spot verkocht voor deze aandelen.
pi_200635659
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:45 schreef Piva het volgende:
Mocht iemand nog geintereseerd zijn in een trade met weinig risico en een goede kans op winst.

De GBTC trade is geweldig op dit moment. De "premium" is op dit moment tussen de -6% en -10%. Terwijl dit historisch gezien altijd een dikke premium was.

Wat is er zo uniek? In December was de premium nog 40%. Dit zorgde voor een enorme vloedgolf van nieuw geld om deze arbitrage te doen. Door de recente crash was de vraag naar
gbtc lager dan het aanbod van al die arbitraged gbtc. Aangezien de arbitrage 6 maanden in beslag neemt voordat ze de aandelen kunnen dumpen. Dit gebeurde dus op grote schaal
en vanwege het negatieve segment was de trade tegen hun gekeerd.

Nu zijn inmiddels alle lock periodes over en lijkt de premium koers zich al te herstellen. Naar mijn mening een easy ~8% in de komende maanden met zéér weinig risks.

Hoe werkt de trade?
Verkoop btc > exchange > koop gbtc stocks. Wacht tot de premiums veranderen en stap weer uit gbtc.
en waar koop je die gbtc aandelen?
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Redactie Frontpage vrijdag 30 juli 2021 @ 14:22:56 #5
4530 crew  Crazy Harry
pi_200636539
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:15 schreef Erasmus het volgende:
Alle kleine beetjes zojuist overgemaakt naar Bitvavo.

Tenzij er wat structureels verandert bij Binance, is dit gewoon een Mt. Gox in de twenties incoming.
Bij Mt. Gox was het niet mogelijk om er zo op in te spelen. Dus ik denk niet dat het einde verhaal is voor Binance, want anders zat alles al lang vast.
Desalniettemin heb ik een paar weken geleden zo goed als alles daar weggehaald.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 30 juli 2021 @ 14:34:23 #6
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_200636792
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:22 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Bij Mt. Gox was het niet mogelijk om er zo op in te spelen. Dus ik denk niet dat het einde verhaal is voor Binance, want anders zat alles al lang vast.
Desalniettemin heb ik een paar weken geleden zo goed als alles daar weggehaald.
Waar heb je het heen gestuurd? Ik zoek nog een alternatief, maar wil geen hoge fees betalen ervoor.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_200637238
Bankrun op Binance bezig
pi_200637590
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 13:50 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

en waar koop je die gbtc aandelen?
Zelf koop ik ze via Lynx (interactive brokers). Maar ik neem aan dat elke fatsoenlijke broker account ze wel aanbied.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 15:00:01 ]
pi_200637769
Wat is de goedkoopste munt om over te maken van binance naar Bitvavo?
pi_200637787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:05 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is de goedkoopste munt om over te maken van binance naar Bitvavo?
xlm waarschijnlijk
pi_200639548
The first countries where clients will be unable to set up new trading accounts for futures and derivatives with Binance will be Germany, Italy and the Netherlands.

Gebruikte ik niet .
En alle anderen exchange moeten er ook aan gaan geloven.
Anders kunnen hun dadelijk ook niet meer handelen.
Tenslotte is het een form van gokken en dat is verboden.

Tja ze moeten wel als ze legaal willen gaan handelen.

Denk dat de rest ook gaat volgen vroeger of later.

Trouwens logies dat bitcoins zak.
Cost behoorlijk wat geld van bitcoin to wallet .
Beter een anderen coin voor pakken.
En de zelfe mensen moeten even wachten voor de transactie compleet is.
Daarna kopen ze toch wel weer op .
Gaat bitcoin gewoon weer terug naar 40k .
Pak je winst zal ik zeggen hoewel 1500 euro niet echt een dip is

[ Bericht 14% gewijzigd door suijkerbuijk op 30-07-2021 16:01:21 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 15:55:46 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200639564
Binance :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 15:56:41 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200639585
Binnenkort ook maar wat rummuntjes eruit pleuren voor ik er niks meer mee kan. Het spijt me @fathank .
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200639823
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Binance :')
Tja de binance kan je makkelijke orders zetten in de app.

Coinbase pro app is en draak daar in wat een kut app is dat .

Coinbase app is zeer basic en makkelijk om vroeg mee te handelen.

Kraken ben ik nu aan het bekijken .
Hoe dat werkt.
Maar ben meer afhankelijk van mijn telefoon op dit moment aangezien de pc op de boot nog niet werkt.
Geen 220vol aan boord .
Dat is pas in september klaar.
Dan kan de gigabyte ryzen nuc en de intel-nuc .
Gaan werken met trade met een bot.

Tot die tijd even klote het is niet anders

He mod.
Kan geen i n t e l schrijven dan word het niet opgelagen.
Fok een hekel aan dat merk lol.
pi_200639846
Imo niet zo heel gek van Binance. Zijn de grootste ter wereld en alle ogen zijn op ze gericht. Logisch dat ze nu een stap terug doen en er een focus op compliance is.

Ik denk dat ze hier alleen maar sterker/groter van worden.
pi_200639848

koekoek
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 16:18:07 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200639898
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:12 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Tja de binance kan je makkelijke orders zetten in de app.

Coinbase pro app is en draak daar in wat een kut app is dat .

Coinbase app is zeer basic en makkelijk om vroeg mee te handelen.

Kraken ben ik nu aan het bekijken .
Hoe dat werkt.
Maar ben meer afhankelijk van mijn telefoon op dit moment aangezien de pc op de boot nog niet werkt.
Geen 220vol aan boord .
Dat is pas in september klaar.
Dan kan de gigabyte ryzen nuc en de intel-nuc .
Gaan werken met trade met een bot.

Tot die tijd even klote het is niet anders

He mod.
intel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200639915
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:14 schreef MaximumRush het volgende:
Imo niet zo heel gek van Binance. Zijn de grootste ter wereld en alle ogen zijn op ze gericht. Logisch dat ze nu een stap terug doen en er een focus op compliance is.

En hun doel is dat crypto herkent gaat worden als legaal betalings systeem.
Ze zullen alles doen daar voor.
Dus dat houd in aan de regels gaan houden volgens de wetten van landen.
En tja binance is de grootse van allemaal.
Bijna 5x zo groot dan de 2 grootse huobi global ????
Vreemd is was dat coinbase de 2 grootse die is ook lekker in elkaar aan het zakken.
pi_200640010
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:12 schreef suijkerbuijk het volgende:

He mod.
OOOOHH MODS. Suijkerbuijk gebruikt een adblocker!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200640022
Heb een TR gemaakt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:47:38 #21
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200640373
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Binnenkort ook maar wat rummuntjes eruit pleuren voor ik er niks meer mee kan. Het spijt me @:fathank .
Ik zou de verdubbelaar inzetten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:51:51 #22
157922 fathank
pi_200640428
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

koekoek
Kun je die ook maken van Vechain en Amazon?
pi_200640456
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Kun je die ook maken van Vechain en Amazon?
nee marketcaps met crypto en assets zijn toch niet te vergelijken
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 juli 2021 @ 16:54:52 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200640484
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik zou de verdubbelaar inzetten
Gaan we doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 30 juli 2021 @ 16:58:00 #25
157922 fathank
pi_200640527
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nee marketcaps met crypto en assets zijn toch niet te vergelijken
Oke VET-BTC dan
pi_200640535
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Oke VET-BTC dan
:')
  Redactie Frontpage vrijdag 30 juli 2021 @ 17:00:33 #27
4530 crew  Crazy Harry
pi_200640560
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef Scorpie het volgende:
Bankrun op Binance bezig
bron?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_200641031
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:14 schreef MaximumRush het volgende:

Bitmex is ook heel hard gegroeid sinds KYC.

Goede stap idd!
pi_200641045
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:00 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

bron?
Is er niet

Trouwens ik kan de mensen deze app adviseren

Crypto news in de google store.
Dan kan je zo de nieuws over crypto volgen
pi_200641098
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Oke VET-BTC dan
Zelfs Dima weet dat dat ook niet te vergelijken is!
pi_200641116
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:24 schreef dimmak het volgende:

[..]

OOOOHH MODS. Suijkerbuijk gebruikt een adblocker!
Klopt.
Als ik ergens bent met zeer slecht verbinding gaat het aan.
Anders laat fok niet .

Op de pc staat adblocker uit.

Verder misschien een fok app ?
Misschien een fok crypto coin?
@Danny ???
pi_200641141
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 15:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tenslotte is het een form van gokken en dat is verboden.

Futures zijn geen vorm van gokken.

Lmao, dan kunnen we half Wall Str wel sluiten :')
pi_200641165
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:38 schreef Piva het volgende:

[..]

Bitmex is ook heel hard gegroeid sinds KYC.

Goede stap idd!
Ik neem jou totaal niet serieus meer. :')
pi_200641260
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:49 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Ik neem jou totaal niet serieus meer. :')
Aah je begrijpt dus ook wel dat iedereen zijn bitcoin van Binance haalt en vrolijk naar de volgende exchange overstapt. Precies zoals met Bitmex gebeurden.
pi_200641293
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef Piva het volgende:

[..]

Aah je begrijpt dus ook wel dat iedereen zijn bitcoin van Binance haalt en vrolijk naar de volgende exchange overstapt. Precies zoals met Bitmex gebeurden.
Zoals ik al zei, ik neem jou niet meer serieus. :')

Dat jij je 0.04 BTC niet meer in 1 keer kan overmaken wil niet zeggen dat iedereen opeens z'n assets overmaakt.
pi_200641362
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:46 schreef Piva het volgende:

[..]

Futures zijn geen vorm van gokken.

Lmao, dan kunnen we half Wall Str wel sluiten :')
Wall street is een geregelde platform.
Met licentie en wetten.

Dit heeft de crypto wereld niet en valt dan onder gokken.

Amerika en meerderen landen willen crypto exchange gereguleerd gaan worden anders mogen ze niet handelen.
En dan hebben ze geen bank account.
Dus zo los is crypto niet van de banken op dit moment.
En gaan in de toekomst de zelfde manier als wall street handelen.

Binance wilt de grootse legalen exchange worden over de wereld.
Ze moeten wel als ze willen blijven handelen.

Oke je zal wat zwarte exchange gaan krijgen.
Maar ook dat zal tijdelijk blijven omdat de wallets geregistreerd moeten worden op een persoon zijn naam.
Het is er nu niet maar het gaat zeker gebeuren.
pi_200641907
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:57 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik neem jou niet meer serieus. :')

Dat jij je 0.04 BTC niet meer in 1 keer kan overmaken wil niet zeggen dat iedereen opeens z'n assets overmaakt.
Verklaar dan eens hoe de grootste exchange Bitmex in no time van #1 naar #11 ging?
pi_200641961
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:33 schreef Piva het volgende:

[..]

Verklaar dan eens hoe de grootste exchange Bitmex in no time van #1 naar #11 ging?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:15:22 #39
157922 fathank
pi_200642384
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:55 schreef Piva het volgende:

[..]

Niet alleen op binance is een outflow geweest afgelopen dagen. Ook op coinbase en kraken zijn grote hoeveelheden weggehaald.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:53:27 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200642841
https://www.bloomberg.com(...)s-illegal-operations

Ennnnn binance is illegaal in Maleisië. Niets aan de hand hoor mensen, vooral binance blijven gebruiken

[ Bericht 17% gewijzigd door Rossdale op 30-07-2021 21:03:13 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:55:33 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200642876
Ik voorspel dat binnen nu en 2 jaar crypto.com de grootste exchange is.
pi_200642942
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:53 schreef Rossdale het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)o&utm_source=twitter

Ennnnn binance is illegaal in Maleisië. Niets aan de hand hoor mensen, vooral binance blijven gebruiken
Moet lid worden om te lezen.
Wat staat er ?
pi_200642949
Kijk deze fudboys
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200643219
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:55 schreef Rossdale het volgende:
Ik voorspel dat binnen nu en 2 jaar crypto.com de grootste exchange is.
FTX
pi_200643382
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

FTX
_O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:37 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Dankjewel voor je bijdragen en bijzonder intelligente inzichten.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 20:34:03 ]
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:01:07 #46
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200643790
quote:

[..]

FTX
Ook zeker een goede. Sam is wel een baasje en ze doen het goed. Moeten ze wel wat meer coins gaan listen
  vrijdag 30 juli 2021 @ 21:05:02 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200643843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:00 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Moet lid worden om te lezen.
Wat staat er ?
quote:
The global regulatory crackdown on the world’s largest cryptocurrency exchange by volume has deepened, with Malaysia issuing enforcement actions for alleged illegal operations.

Binance Holdings Ltd., its Chief Executive Officer Changpeng Zhao and three affiliates have been ordered to disable Binance.com and mobile applications in the country within 14 business days from July 26, according to a statement Friday from the Securities Commission Malaysia. They should also stop media and marketing activities to Malaysia’s consumers and immediately restrict the nation’s investors from accessing Binance’s Telegram group.
pi_200644016
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[..]

Ja oke land bestaat uit 65% moslims.
En dat mag niet zo gehandelt worden uit geloof.
Geld ook de link met turkey.

Dit doet niks voor binance .

Probleem dat binance op de korrel staat is dat het open handel is.
En met omwegen geld gestort kan worden op je account.
En dat willen de meeste landen die hun bevolking onderdrukking niet.
Wel dat is die landen hun probleem.

https://www.google.com/am(...)e-industry-46448/amp

[ Bericht 0% gewijzigd door suijkerbuijk op 30-07-2021 21:30:35 ]
pi_200644418
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:32 schreef Piva het volgende:

[..]

_O_
[..]

Dankjewel voor je bijdragen en bijzonder intelligente inzichten.
pi_200645027
Typisch weer dat de waarde in het weekend weer flink omhoog gaat. Komt dit omdat de traders gedurende de week de hele tijd de markt verzieken of?
pi_200645557
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:12 schreef Anton91 het volgende:
Typisch weer dat de waarde in het weekend weer flink omhoog gaat. Komt dit omdat de traders gedurende de week de hele tijd de markt verzieken of?
Nee amerika doen niks in de weekend .
Maar de bots werken gewoon door.
Dat is een van de reden dat alles stabiele komt te staan en langzaam omhoog kruipt.

In dit geval zorgen de bots er voor dat geld blijft rollen en langzaam steigen .
pi_200645560
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 14:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]

love it
twitter

er komt $LVA als secondary token beetje SLP achtig, axienomics, zelfde team

JAAAAAAAAAAA

dex voor gamecoins only met PYR als tussencoin

is ook nodig voor $LVA-PYR swaps, gewoon alles inhouse, en cross compatible alles enz

free trades etc

daarnaast komen ze met eigen blockchain ELYSIUM ofzo, heel multimedia shit, next level IFPS image NFT storage ofzo

zieke shit

frontrunner gaat dit worden

misselijkmakend

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 22:54:01 ]
pi_200645585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:49 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Nee amerika doen niks in de weekend .
Maar de bots werken gewoon door.
Dat is een van de reden dat alles stabiele komt te staan en langzaam omhoog kruipt.

In dit geval zorgen de bots er voor dat geld blijft rollen en langzaam steigen .
Maar die bots zorgen er dan voor dat alles sneller opgekocht word dan dat het verkocht word? En het gaat aardig snel dat stijgen en dat zie ik al de laatste paar weekenden.
pi_200645641
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

koekoek
doe er je voordeel mee
pi_200645655
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

doe er je voordeel mee
Waarom praat je tegen jezelf
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200645666
Bijzonder goede avond,

Iemand eravring met de token Serum? Ik heb er een aantal van op Binance en deze wil ik naar mijn Exodus wallet verslepen. Echter blijft Binance zeggen dat het adres niet juist is. Heb inmiddels al wat ETH en BNB gekocht om eventueel op die chain te kunnen maar het blijft geneuzel.
Al van alles gegoogled maar ik kom er even niet uit.

Alvast bedankt.
Forcefield City Bewoner
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:59:22 #57
157922 fathank
pi_200645684
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[ twitter ]

er komt $LVA als secondary token beetje SLP achtig, axienomics, zelfde team

[ afbeelding ]

JAAAAAAAAAAA

dex voor gamecoins only met PYR als tussencoin

is ook nodig voor $LVA-PYR swaps, gewoon alles inhouse, en cross compatible alles enz

free trades etc

daarnaast komen ze met eigen blockchain ELYSIUM ofzo, heel multimedia shit, next level IFPS image NFT storage ofzo

zieke shit

frontrunner gaat dit worden

misselijkmakend
Wat staat hier :?
pi_200645717

er komt f2p toernooi met zieke rewards

https://berserk.vulcanforged.com/

ga maar vast oefenen en goeie deck samenstellen

succes

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2021 23:01:42 ]
pi_200645725
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat staat hier :?
ik snap het ook allemaal niet meer vriend

ik weet alleen m00n s00n
pi_200646703
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:51 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Maar die bots zorgen er dan voor dat alles sneller opgekocht word dan dat het verkocht word? En het gaat aardig snel dat stijgen en dat zie ik al de laatste paar weekenden.
Bots pompen inderdaad het geld rond.
Niet alleen op bitcoins maar ook op alts.

Is het een zegen of een vloek ?
Geen idee.

Tering wat is coinbase een shit exchange.
De prijzen van coins wisselen is compleet achterlijk.

Ga bijna zeggen dat coinbase oplichter zijn kwa wissel van coins.

Je moet echt een groot verschil in inkoop en verkoop hebben wil je wat winst gaan maken.

Elke 100 dollar jatten ze iest meer dan 1dollar er af en andersom ook.

Binance is op dat punt meer vriendelijke kwa wisselen.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:25:18 #61
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200647485
Daar gaan we jongens, supercycle part deux *O*
pi_200647524
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:25 schreef Rossdale het volgende:
Bitcoin blijft bonken tegen een wal van 41500 net als verleden week.
De mensen zijn gewoon veel meer op houden na de laaste dikke dip.
Verwacht ook niet dat nu ver er over heen zullen gaan.
Integen deel ik denk dat het per week de lat langzaam word verlegt .
  zaterdag 31 juli 2021 @ 01:34:28 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200647549
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:30 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Bitcoin blijft bonken tegen een wal van 41500 net als verleden week.
De mensen zijn gewoon veel meer op houden na de laaste dikke dip.
Verwacht ook niet dat nu ver er over heen zullen gaan.
Integen deel ik denk dat het per week de lat langzaam word verlegt .
Zou kunnen, ik verwacht het niet tenzij er nu ineens weer iets groots tegen zit. Binance die omvalt of iets in die grootte, maar dat zie ik (nog) niet gebeuren.

Komende drie maanden plezier en BTC naar ATH. Uiteraard niet in een rechte lijn omhoog
pi_200647620
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:

knip
Ja als je gewoon ff een paar PYR kunt kopen ben ik om. Maar voorlopig is het me te ingewikkeld. Heb al MATIC wat er mee verbonden is ( :? ).
What Would Goku Do
pi_200649161
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:46 schreef viagraap het volgende:

[..]

Ja als je gewoon ff een paar PYR kunt kopen ben ik om. Maar voorlopig is het me te ingewikkeld. Heb al MATIC wat er mee verbonden is ( :? ).
Vind matic erg slecht doen.
Het kruipt gewoon niet omhoog.
pi_200650085
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:46 schreef viagraap het volgende:

[..]

Je hebt de erc20 variant en Matic variant

Erc20 kan je gwn op kucoin/bittrex kopen
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 09:39:24 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200650772
quote:
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Eindredactie Games zaterdag 31 juli 2021 @ 09:40:25 #68
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_200650785
Man man man
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 31 juli 2021 @ 09:42:02 #69
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_200650804
Zojuist een airdrop op trustwallet gehad van 950k goflux twv 16k¤

Scam :'(
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 31 juli 2021 @ 09:52:27 #70
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_200650903
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zojuist een airdrop op trustwallet gehad van 950k goflux twv 16k¤

Scam :'(
Hoe werkt dat dan? Hoe kunnen ze met zo een airdrop geld bij je lospeuteren?
pi_200650907
quote:

[..]

FTX
Dat is de volgende in het rijtje die aangepakt gaat worden.
pi_200652090
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 08:53 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je hebt de erc20 variant en Matic variant

Erc20 kan je gwn op kucoin/bittrex kopen
Ik weet niet wat een erc20 is en ik ga niet op nog een exchange zitten.
What Would Goku Do
pi_200652320
Even een noobvraag: Ik heb een poos geleden voor een klein bedrag aan BTC gekocht (dacht via Bitonic). Wat is de snelste/meest korte slag naar het verkopen van mijn BTC? Is er een manier om een 3 dagen durende verificatieproces te omzeilen? :P Ze staan nu op een hardware wallet.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:29:31 #74
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_200653887
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:52 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan? Hoe kunnen ze met zo een airdrop geld bij je lospeuteren?
Geloof dat ze het een dust attack noemen. Hoe het ze het precies doen geen idee.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:43:59 #75
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_200654199
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:29 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Geloof dat ze het een dust attack noemen. Hoe het ze het precies doen geen idee.
https://academy.binance.com/en/articles/what-is-a-dusting-attack

Dat doen ze lijkt mij niet met 16k euro aan crapcoins :o .
Ik zou het een half jaar laten staan en dan converteren naar iets zinvols. De dagen dat ik 16k aan coins airdropped krijg is op minder dan 1 hand te tellen :') .
  zaterdag 31 juli 2021 @ 13:08:16 #76
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_200654691
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:43 schreef bleiblei het volgende:

[..]

https://academy.binance.com/en/articles/what-is-a-dusting-attack

Dat doen ze lijkt mij niet met 16k euro aan crapcoins :o .
Ik zou het een half jaar laten staan en dan converteren naar iets zinvols. De dagen dat ik 16k aan coins airdropped krijg is op minder dan 1 hand te tellen :') .
Lees op telegram dat meer mensen die hebben, zie ook verkopen van de token en die zijn rond de 10cent :'(
  zaterdag 31 juli 2021 @ 13:08:34 #77
131603 Afwazig
Serious business
pi_200654697
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:01 schreef WaikikiWim het volgende:
Even een noobvraag: Ik heb een poos geleden voor een klein bedrag aan BTC gekocht (dacht via Bitonic). Wat is de snelste/meest korte slag naar het verkopen van mijn BTC? Is er een manier om een 3 dagen durende verificatieproces te omzeilen? :P Ze staan nu op een hardware wallet.
Denk op kraken.com. Daar was KYC pas vanaf een bepaald bedrag geloof ik.
pi_200654745
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Denk op kraken.com. Daar was KYC pas vanaf een bepaald bedrag geloof ik.
Kan je ook rechtstreeks aan zo'n website als bitonic terug verkopen? Of is dat eenrichtingsverkeer?
  zaterdag 31 juli 2021 @ 13:11:40 #79
157922 fathank
pi_200654746
quote:
Alvast verifiëren.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 13:48:04 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200655335
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 13:11 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Kan je ook rechtstreeks aan zo'n website als bitonic terug verkopen? Of is dat eenrichtingsverkeer?
Jahoor dat kan
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:01:15 #81
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200655556
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt. Snap dan ook niet waarom sentiment opeens belangrijker is dan TA.
Snap je het nu wel? Volgens je TA hadden we al lang onder de 30k moeten zitten.
pi_200656394
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jahoor dat kan
Wat is het voordeel van een exchange dan nog als je alleen wil verkopen?
pi_200656508
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 21:37 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

twitter

KYC is geen probleem toch?

Miners, Node operators of PoS validators kunnen er allemaal ondervallen bij deze nieuwe wet.

Gewoon je ID in de bijlage bij een bitcoin transactie en gaan *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2021 14:46:21 ]
pi_200657371

zaterdag 31 juli 2021 @ 16:47:24 #85
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200658718
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:29 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:') bijna
pi_200659989
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:45 schreef Piva het volgende:

[..]

[ twitter ]

KYC is geen probleem toch?

Miners, Node operators of PoS validators kunnen er allemaal ondervallen bij deze nieuwe wet.

Gewoon je ID in de bijlage bij een bitcoin transactie en gaan *O*
pi_200660059
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Choo Choo

@Dimachaerus hoe is het met jouw muntje?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200660658
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Choo Choo

@:dimachaerus hoe is het met jouw muntje?
Goed
  zaterdag 31 juli 2021 @ 19:41:32 #89
157922 fathank
pi_200660957
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nieuwe McDonald's meme
pi_200663606
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:30 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Choo Choo

@:dimachaerus hoe is het met jouw muntje?
twitter

twitter

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2021 23:56:29 ]
pi_200669164
twitter

It is probably nothing tho

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2021 09:33:23 ]
pi_200669286
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 09:33 schreef Piva het volgende:
[ twitter ]

Misschien veel bitcoins weer omgezet in altcoins. Waarbij de bitcoins op exchanges weggevloeid zijn in cold storage?
٩๏̯͡๏)۶
pi_200669331
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 09:41 schreef Ronald het volgende:

[..]

Misschien veel bitcoins weer omgezet in altcoins. Waarbij de bitcoins op exchanges weggevloeid zijn in cold storage?
Of het nu investeerders zijn die direct in bitcoin investeren.

Of slimme investeerders die hun waardelose altcoins weten te slijten aan noobies en zelf bitcoin stacken maakt opzich niet echt veel uit. Supply shock incoming.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2021 09:46:17 ]
pi_200670810
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 09:33 schreef Piva het volgende:
[ twitter ]

Zijn dat niet gewoon institutionele beleggers die goedkoop aan het inkopen waren op 35K en dat naar coldwallets moven?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200670914
quote:
Hoezo 3 dagen? Bij mij was het een paar uurtjes bij Bitonic
pi_200670939
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 11:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zijn dat niet gewoon institutionele beleggers die goedkoop aan het inkopen waren op 35K en dat naar coldwallets moven?
Iedereen behalve de fok beren hebben in deze dip gekocht (best uniek voor bitcoin).

Glassnode data _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2021 11:19:23 ]
pi_200671000
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 11:18 schreef Piva het volgende:

[..]

Iedereen behalve de fok beren hebben in deze dip gekocht (best uniek voor bitcoin).

Glassnode data _O_
Buy high sell low heb ik hier geleerd
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200671002
quote:

[..]

Glassnode data _O_
Ik in ieder geval wel, ik twijfelde of ik destijds op 40K zou kopen maar toen ging het zo hard dat ik gewacht heb, en heb inderdaad op de deze dip gewacht, had zelf niet verwacht dat ie veel lager zou gaan, maar goed, denk dat 35K niet slecht is voor de lange termijn.
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:30:51 #99
104963 ETA
European Travel Author
pi_200673677
quote:

[..]

Glassnode data _O_
Mijn strategie begint zijn vruchten af te werpen, het heeft wel heel wat moeite gekost om een goede balans te vinden.

In het kort: Kleine stapjes bijkopen als het omlaag gaat, kleine stapjes verkopen als het flink aan het pompen is. hoeveel ik bijkoop/verkoop is afhankelijk van de stijging/daling van crypto tov andere inkomsten/portefeuilles.

Op de top verkopen of in de uiterste dip bijkopen is een utopie.

Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_200678948
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:30 schreef ETA het volgende:

[..]

Mijn strategie begint zijn vruchten af te werpen, het heeft wel heel wat moeite gekost om een goede balans te vinden.

In het kort: Kleine stapjes bijkopen als het omlaag gaat, kleine stapjes verkopen als het flink aan het pompen is. hoeveel ik bijkoop/verkoop is afhankelijk van de stijging/daling van crypto tov andere inkomsten/portefeuilles.

Op de top verkopen of in de uiterste dip bijkopen is een utopie.

[ afbeelding ]
Daar ben ik mee gestopt op coinbase.
De wissel kosten zijn gewoon waardeloos.
Koop laag en hold en zie later wel.

Op binance doe ik het wel aangezien geen wissel kosten zijn.
Dan kan je zelf wins maken met 1dollar als voorbeeld.
pi_200679083
Niemand die dit even hier deelt? Dan doe ik t wel:

https://bitcoinmagazine.n(...)-mogen-bitcoin-kopen
pi_200679319
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:08 schreef tvdleur het volgende:
Niemand die dit even hier deelt? Dan doe ik t wel:

https://bitcoinmagazine.n(...)-mogen-bitcoin-kopen
Oud nieuws.
Is al een dik week oud namelijk.
Maar word elke keer terug in het nieuwe gezet om meer stabielen tijd aan crypto coins te geven.

Een must have voor bitcoins houder
Is de crypto news.

Link geplaats naar android store.

https://www.google.com/ur(...)ZAbMzqZJWz3LfG60gndC
  zondag 1 augustus 2021 @ 18:02:36 #103
104963 ETA
European Travel Author
pi_200680197
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:02 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Daar ben ik mee gestopt op coinbase.
De wissel kosten zijn gewoon waardeloos.
Koop laag en hold en zie later wel.

Op binance doe ik het wel aangezien geen wissel kosten zijn.
Dan kan je zelf wins maken met 1dollar als voorbeeld.
het is op CB pro, niet CB zelf. CB zijn echt hoge fees, op CB Pro zijn ze nog steeds hoog, maar wel de extra zekerheid waard tov Binance.

DCA in en hodlen is een goede beginners strategie, maar je moet verder ontwikkelen. Maar wat is je end game? Nooit meer verkopen? Verkopen op bepaalde koersdoel? Stapsgewijs verkopen? Als je hebt verkocht, ga je dan nooit meer bijkopen? Hopen dat crypto echt volledig fiat vervangt?

Zodra je daar over gaat nadenken, dan realiseer je dat je verder moet kijken dan alleen kopen en hodlen. Mijn visie is dat fiat de overhand blijft houden, dus mijn doel is zoveel mogelijk vermogen in fiat op te bouwen. Dat betekend dat ik een strategie moet bedenken dat hierop is gericht.

Mijn strategie is een balans zoeken tussen:
• Fiat vermogen opbouwen
• Crypto vermogen opbouwen
• Winst nemen in pieken
• Grote dips extra inkopen

Ik heb veel verschillende strategieën geprobeerd, maar uiteindelijk op het volgende uitgekomen. Uitgangsprincipe is als volgt:
Ik wil xx% van mijn totale vermogen in Euros hebben op de bank, daarnaast wil ik xx% in traditionele investeringen hebben (aandelen, ETF's, beleggingsfondsen), en ik wil xx% in hoog risico investeringen hebben (crypto).

• Elke maand ga ik herbalanceren om de verhoudingen weer recht te trekken.
• Max 3% per potje per maand schuiven, zodoende kan bijvoorbeeld crypto hard blijven stijgen in goede periodes. In een slechte maand betekend dit dat ik deel van mijn salarisinkomen inleg in aandelen of in crypto.
• Als ik max 3% afbouw van mijn crypto vanwege een goede maand, gaat een deel hiervan naar de dipfonds. Hiermee mag ik (op gevoel zonder specifiek koersdoel) dipjes bijkopen.
• Ik heb een portfolio van circa 15 coins, welke ik hiervan koop/verkoop tijdens herbalanceren, dat gaat op gevoel.

Door duidelijke regels voor mijzelf te hanteren, geeft dat rust en voorkomt rare beslissingen in volatiele periodes. Het is nog niet perfect en kan beter.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_200680364
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:02 schreef ETA het volgende:
Mijn visie is dat fiat de overhand blijft houden, dus mijn doel is zoveel mogelijk vermogen in fiat op te bouwen.
Mag ik vragen wat je inschatting op inflatie is op dit deel van je vermogen?

Vermogen opbouwen in fiat is natuurlijk leuk, maar fiat inflatie eet het nog sneller op dan dat muizen papiergeld zouden opeten.
pi_200680399
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:02 schreef ETA het volgende:

[..]

het is op CB pro, niet CB zelf. CB zijn echt hoge fees, op CB Pro zijn ze nog steeds hoog, maar wel de extra zekerheid waard tov Binance.

DCA in en hodlen is een goede beginners strategie, maar je moet verder ontwikkelen. Maar wat is je end game? Nooit meer verkopen? Verkopen op bepaalde koersdoel? Stapsgewijs verkopen? Als je hebt verkocht, ga je dan nooit meer bijkopen? Hopen dat crypto echt volledig fiat vervangt?

Zodra je daar over gaat nadenken, dan realiseer je dat je verder moet kijken dan alleen kopen en hodlen. Mijn visie is dat fiat de overhand blijft houden, dus mijn doel is zoveel mogelijk vermogen in fiat op te bouwen. Dat betekend dat ik een strategie moet bedenken dat hierop is gericht.

Mijn strategie is een balans zoeken tussen:
• Fiat vermogen opbouwen
• Crypto vermogen opbouwen
• Winst nemen in pieken
• Grote dips extra inkopen

Ik heb veel verschillende strategieën geprobeerd, maar uiteindelijk op het volgende uitgekomen. Uitgangsprincipe is als volgt:
Ik wil xx% van mijn totale vermogen in Euros hebben op de bank, daarnaast wil ik xx% in traditionele investeringen hebben (aandelen, ETF's, beleggingsfondsen), en ik wil xx% in hoog risico investeringen hebben (crypto).

• Elke maand ga ik herbalanceren om de verhoudingen weer recht te trekken.
• Max 3% per potje per maand schuiven, zodoende kan bijvoorbeeld crypto hard blijven stijgen in goede periodes. In een slechte maand betekend dit dat ik deel van mijn salarisinkomen inleg in aandelen of in crypto.
• Als ik max 3% afbouw van mijn crypto vanwege een goede maand, gaat een deel hiervan naar de dipfonds. Hiermee mag ik (op gevoel zonder specifiek koersdoel) dipjes bijkopen.
• Ik heb een portfolio van circa 15 coins, welke ik hiervan koop/verkoop tijdens herbalanceren, dat gaat op gevoel.

Door duidelijke regels voor mijzelf te hanteren, geeft dat rust en voorkomt rare beslissingen in volatiele periodes. Het is nog niet perfect en kan beter.
Bitcoins kopen
Etherium kopen
Etherium classic kopen
Ada kopen.
Alles op de hardware wallet en in de kluis.
Geld heb ik niet nodig namelijk.

Woon op de boot en de maand kosten is .
250euro dat is .
Verzekering
Ligplaats.
Verf voor de boot elke 5jaar.
Auto kosten per 3maanden 250euro.
Cz maar ik verdien te weinig dus zorgtoeslag (eigen 30 euro)

Ja dat heeft me veel geld gekost om zo te gaan leven.
Maar ben niet meer afhankelijk van de nuts bedrijf en een huis

Dus lekker werken 3x8 uur en klaar voor de rest van de week.

Lekker biertje en kijken langs de zee.

Kan het iedereen aan raden als je geen kinderen heb en ook niet wilt.
Zeker als je werk heb online.
Gewoon 4g netwerk pakken en klaar.
  zondag 1 augustus 2021 @ 18:31:57 #106
104963 ETA
European Travel Author
pi_200680615
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:13 schreef Piva het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je inschatting op inflatie is op dit deel van je vermogen?

Vermogen opbouwen in fiat is natuurlijk leuk, maar fiat inflatie eet het nog sneller op dan dat muizen papiergeld zouden opeten.
Het is bij lange na niet optimaal qua maximaliseren, maar je moet het zien als risico spreiding. Alles wat in fiat staat levert op lange termijn het minst op of zelfs verlies door inflatie, maar is mijn inziens wel meest lage risico potje. Je wil niet met lege handen staan als de beurs/crypto crashen, wat zeker nog wel een paar keer gaat gebeuren in de toekomst.
Mijn reisfotos!
  zondag 1 augustus 2021 @ 18:34:51 #107
104963 ETA
European Travel Author
pi_200680661
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Bitcoins kopen
Etherium kopen
Etherium classic kopen
Ada kopen.

250euro dat is .
Verzekering
Ligplaats.

Dus alles oppotten in crypto en verder niks mee doen? Lijkt mij beetje zonde.
Mijn reisfotos!
pi_200680724
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:34 schreef ETA het volgende:

[..]

Dus alles oppotten in crypto en verder niks mee doen? Lijkt mij beetje zonde.
Nee maar ik verwacht de 40k wel terug komt.
Dus nu op potten en klaar.
En anders kan ik zo verhuizen naar een land waar het wel mee betaalt kan worden.

Een boot die zeewaardige is kan je makkelijk verhuizen.
  zondag 1 augustus 2021 @ 19:11:01 #109
104963 ETA
European Travel Author
pi_200681247
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:39 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Nee maar ik verwacht de 40k wel terug komt.
Dus nu op potten en klaar.
En anders kan ik zo verhuizen naar een land waar het wel mee betaalt kan worden.

Een boot die zeewaardige is kan je makkelijk verhuizen.
Wat ik wil zeggen, wat is de volgende stap na het oppotten? Je wil er immers ooit van gaan profiteren, dus je hebt een soort exit strategie nodig. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je gaat oppotten tot 1 miljoen euro in crypto, dan verhuist naar een land waarmee je kan betalen en dan het cryptovermogen opeet.

En zolang prijzen in de supermarkten nog in fiat worden aangegeven, ga je dan een deel in (lokale) fiat steken zodat je je hele pensioen ermee kan uitzingen? Of laat je alles in hoog risico investeringen staan, met als geaccepteerd risico dat je ooit terug aan het werk moet?
Mijn reisfotos!
pi_200682371
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 19:11 schreef ETA het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen, wat is de volgende stap na het oppotten? Je wil er immers ooit van gaan profiteren, dus je hebt een soort exit strategie nodig. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je gaat oppotten tot 1 miljoen euro in crypto, dan verhuist naar een land waarmee je kan betalen en dan het cryptovermogen opeet.

En zolang prijzen in de supermarkten nog in fiat worden aangegeven, ga je dan een deel in (lokale) fiat steken zodat je je hele pensioen ermee kan uitzingen? Of laat je alles in hoog risico investeringen staan, met als geaccepteerd risico dat je ooit terug aan het werk moet?
Af romen van de winst zolang valuta van de banken nog de hoofd betaling is.
Ook een van de reden dat crypto altijd gebonden is aan een valuta.
En hopen dat het er van af komt.(zie het niet gebeuren in mijn leven)

Aangzien de glazenbol van de toekomst niet werkt zal je altijd moeten beslissen op het moment.
En dat houd in ,de nieuws in de gaten houden en daar op beslissen.

Er is dus geen exit omdat de toekomst onzeker is.
pi_200692041
Smart contracts Cardano lijken weer uitgesteld te worden.

Water is nat.
What Would Goku Do
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:30:41 #112
104963 ETA
European Travel Author
pi_200692893
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:17 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Af romen van de winst zolang valuta van de banken nog de hoofd betaling is.
Ook een van de reden dat crypto altijd gebonden is aan een valuta.
En hopen dat het er van af komt.(zie het niet gebeuren in mijn leven)

Aangzien de glazenbol van de toekomst niet werkt zal je altijd moeten beslissen op het moment.
En dat houd in ,de nieuws in de gaten houden en daar op beslissen.

Er is dus geen exit omdat de toekomst onzeker is.
Afromen van winst gaat rechtstreeks in tegen in blijven kopen. Dat was de grootste knelpunt die ik had, hoe verenig je die principes met elkaar. Daar ben ik nu redelijk uit. Hoe zie jij dit? m
Mijn reisfotos!
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:40:34 #113
131603 Afwazig
Serious business
pi_200693139
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:55 schreef viagraap het volgende:

Water is nat.
ADA is een meme. Al die mensen die er nog steeds in geloven zijn echt delusional. Het enige bijzondere aan Cardano is de cult eromheen.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:42:11 #114
104963 ETA
European Travel Author
pi_200693171
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

ADA is een meme. Al die mensen die er nog steeds in geloven zijn echt delusional. Het enige bijzondere aan Cardano is de cult eromheen.
In mijn portfolio staat ADA op 2..... :{
Mijn reisfotos!
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:43:54 #115
131603 Afwazig
Serious business
pi_200693207
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:42 schreef ETA het volgende:

[..]

Je kan er nog steeds prima winst op maken, dat zeg ik ook niet.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 12:44:22 #116
18653 crew  D.
pi_200693221
quote:

Water is nat.
quote:

[..]

Dat jullie niet moe worden van jullie zelf :P
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:46:48 #117
104963 ETA
European Travel Author
pi_200693265
quote:
6s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je kan er nog steeds prima winst op maken, dat zeg ik ook niet.
Heb het bulk ingekocht op 70 cent, dus sta nog wel ruime winst, maar moet uiteraard wel doorgroeien :D
Mijn reisfotos!
pi_200693506
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:42 schreef ETA het volgende:

[..]

Ik ken mensen bij wie Shiba op 2 staat en raad welk hondencoin op 1
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:05:06 #119
157922 fathank
pi_200693681
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:44 schreef D. het volgende:

[..]

[..]

Dat jullie niet moe worden van jullie zelf :P
Ja kerel

Nextgen smart contract plattform ETHkiller

Zonder smart contracts.
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:05:39 #120
157922 fathank
pi_200693695
Gelukkig hebben ze partnership met Ethiopië.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 13:12:40 #121
18653 crew  D.
pi_200693871
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja kerel

Nextgen smart contract plattform ETHkiller

Zonder smart contracts.
Geduld is een schone zaak 8-)
  Redactie Frontpage maandag 2 augustus 2021 @ 14:28:06 #122
4530 crew  Crazy Harry
pi_200695861
quote:

Water is nat.
Zet er op in: https://polymarket.com/ma(...)-by-october-1st-2021
pi_200697591
quote:

Water is nat.
Waar lees je dit ik lees juist dat ze in augustus al komen.
blablablabla
pi_200697898
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:16 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Bitcoins kopen
Etherium kopen
Etherium classic kopen
Ada kopen.

250euro dat is .
Verzekering
Ligplaats.

Lekker man. Werk zelf tussen de 20 en 30 uur per week. Heb geen auto. Iedere week crypto bijkopen en voor de rest rustig aan doen ^O^
pi_200700773
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:30 schreef ETA het volgende:

[..]

Afromen van winst gaat rechtstreeks in tegen in blijven kopen. Dat was de grootste knelpunt die ik had, hoe verenig je die principes met elkaar. Daar ben ik nu redelijk uit. Hoe zie jij dit? m
Heel simpel.
Handelen .
En zorgen dat mijn persoonlijke uitgaven laag is .
Dan lekker genieten van de winst (je hoef niet alles winst te nemen)
En zorgen dat je eventueel anderen crypto op koopt met de winst.

Met geld maak je geld .

Uiteindelijke doel opbouwen en dan lekker zitten op de boot met een hengel .
Water is gratis en de vis ook.
pi_200700808
quote:

[..]

Zie ik eerder met nft en dogcoins.

Ada heeft pas weer een contract met afrika voor lesmateriaal en boek werk.

Nee ik verwacht dat ada wel gaat lopen maar langzaam.
Een coin die jaren gaat duren .
Maar logies het is losse 3e laag protocol dat bouw je niet zomaar op.
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:30:54 #127
104963 ETA
European Travel Author
pi_200701124
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:07 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Heel simpel.
Handelen .
En zorgen dat mijn persoonlijke uitgaven laag is .
Dan lekker genieten van de winst (je hoef niet alles winst te nemen)
En zorgen dat je eventueel anderen crypto op koopt met de winst.

Met geld maak je geld .

Uiteindelijke doel opbouwen en dan lekker zitten op de boot met een hengel .
Water is gratis en de vis ook.
maar dat is niet wat je eerder stelt: kopen en hodlen, maar dan room je wel winst af. En nu blijkbaar handel je dan wel? Dus eigenlijk doe je maar wat?
Mijn reisfotos!
pi_200701144
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:30 schreef ETA het volgende:

[..]

maar dat is niet wat je eerder stelt: kopen en hodlen, maar dan room je wel winst af. En nu blijkbaar handel je dan wel? Dus eigenlijk doe je maar wat?
Had je iets anders verwacht van iemand die nog geen twee volzinnen achter elkaar kan schrijven
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:33:59 #129
104963 ETA
European Travel Author
pi_200701170
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Had je iets anders verwacht van iemand die nog geen twee volzinnen achter elkaar kan schrijven
Mijn doel is om tot nieuwe inzichten te komen om mijn eigen strategie te verfijnen. Betekend niet dat ik alles klakkeloos overneem, maar dat ik probeer in te zien wat en waarom iemand iets doet, en daar dan eventueel wat goede stukken uit over te nemen. Helaas nu niks nuttig uit kunnen halen.
Mijn reisfotos!
pi_200702765
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:30 schreef ETA het volgende:

[..]

Kopen en holden main coins.

Nft en shitcoin handelen.
Aangezien ik niks te doen heb.
De bedragen daar in zijn laag.
En de winst in main hold coins stoppen.

Toekomst afromen van holden coins.
Aangzien ik ga stoppen met werken in de toekomst.
Dus toekomst gezien de main coins lekker van snoepen en genieten van het leven.
Alleen maar verzamelen tot je dood dan ben je gek.

Ben over de 40 namelijk.
Leven gaat voor op.
pi_200702897
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Aha dus omdat iemand dyslexie bezit is dan een idioot?

Nee vriend ik heb geen
schulden
Geld op de bank
Geld in de crypto .
Boot van 50k waar ik lekker nu al dagelijks van geniet .

En werk dadelijk 3dagen en een lekker rustige leven zonder stress.

Komt van de aandelen af en spaargeld .
Maar ja omdat de aandelen kelderen en dadelijk nog gaat crashen ook.
Spaargeld geen rendement meer heeft .
Een huis alleen maar als de nieuwe melkkoe gaat worden van de gemeenten.
Dan nog de mooie corona inflatie die gaat komen , wat terug betaalt moet worden.

Nee dan kan je beter stappen gaan maken zodat je voor weinig een goed leven heb zonder de slaaf van de maatschappij te zijn.

Vraag me wel af hoe anderen het doen , zeker die altijd maar over mijn spelfouten zeuren.
pi_200705615
Ik kan "Gas fee van $120 om een farmbijdrage van $200 op te nemen" toevoegen aan mijn lijstje met defi risico's :+
pi_200706265
twitter
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 07:32:19 #134
157922 fathank
pi_200707549

Mensen sporen niet
pi_200709466
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 07:32 schreef fathank het volgende:

Mensen sporen niet
Als je over de hyperrainbow .
Ja dat zijn de rijke en de elite.
Die hebben zo veel geld dat ze van gek heid niet weten wat ze moeten doen met hun heb zucht.

Net als de banaan en ducktape wat een paar ton op heeft geleverd.
pi_200710402
dat is gewoon iemand die de nft van zichzelf koopt om te doen laten lijken dat het wat waard is
pi_200711011
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef ETA het volgende:

[..]

Het is bij lange na niet optimaal qua maximaliseren, maar je moet het zien als risico spreiding. Alles wat in fiat staat levert op lange termijn het minst op of zelfs verlies door inflatie, maar is mijn inziens wel meest lage risico potje. Je wil niet met lege handen staan als de beurs/crypto crashen, wat zeker nog wel een paar keer gaat gebeuren in de toekomst.
Tjah wat is een laag risico? Genoeg banken/fiat currencies die omgevallen zijn in de afgelopen 100 jaar.

Een crash gaat er zeker wel komen. Maar wat mijn vorig jaar wel weer heeft geleerd is dat gewoon niets doen en afwachten prima werkt, uiteindelijk hersteld de markt altijd. Het enige wat je dus echt nodig hebt is genoeg reserves in fiat/goud om zo'n periode te overleven. Zeg max 2 jaar aan fiat uitgaven in cash/goud.

Wat ik geleerd heb van de mensen die altijd denken dat er een crash komt. Het te kunnen timen etc (Selang is daar een goed voorbeeld van). Is dat die mensen altijd heel veel geld verliezen aangezien die crash er meestal niet komt. En als de grote crash eindelijk daar is durven ze niet te investeren of wachten ze te lang.
pi_200711348
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:15 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Aha dus omdat iemand dyslexie bezit is dan een idioot?

Nee vriend ik heb geen
schulden
Geld op de bank
Geld in de crypto .
Boot van 50k waar ik lekker nu al dagelijks van geniet .

En werk dadelijk 3dagen en een lekker rustige leven zonder stress.

Komt van de aandelen af en spaargeld .
Maar ja omdat de aandelen kelderen en dadelijk nog gaat crashen ook.
Spaargeld geen rendement meer heeft .
Een huis alleen maar als de nieuwe melkkoe gaat worden van de gemeenten.
Dan nog de mooie corona inflatie die gaat komen , wat terug betaalt moet worden.

Nee dan kan je beter stappen gaan maken zodat je voor weinig een goed leven heb zonder de slaaf van de maatschappij te zijn.

Vraag me wel af hoe anderen het doen , zeker die altijd maar over mijn spelfouten zeuren.
dyslexie heeft er niks mee te maken. buiten het feit dat je posts niet om aan te lezen zijn, slaat het kant noch wal. je schrijft alsof je iets serieus probeert te vertellen aan iemand in de kroeg terwijl je al 8 bier tussen je kiezen hebt zitten.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:51:57 #139
104963 ETA
European Travel Author
pi_200712245
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef Piva het volgende:

[..]

Tjah wat is een laag risico? Genoeg banken/fiat currencies die omgevallen zijn in de afgelopen 100 jaar.

Een crash gaat er zeker wel komen. Maar wat mijn vorig jaar wel weer heeft geleerd is dat gewoon niets doen en afwachten prima werkt, uiteindelijk hersteld de markt altijd. Het enige wat je dus echt nodig hebt is genoeg reserves in fiat/goud om zo'n periode te overleven. Zeg max 2 jaar aan fiat uitgaven in cash/goud.

Wat ik geleerd heb van de mensen die altijd denken dat er een crash komt. Het te kunnen timen etc (Selang is daar een goed voorbeeld van). Is dat die mensen altijd heel veel geld verliezen aangezien die crash er meestal niet komt. En als de grote crash eindelijk daar is durven ze niet te investeren of wachten ze te lang.
Zekerheid bestaat niet, maar door spreiding kan je zeker risico verlagen. Wat de beste assetklasse is, dat kan niemand zeggen, alles heeft zo zijn risico/opbrengsten verhouding. Enige wat ik mensen echt kan adviseren is hier goed over na te denken en een bewuste keuze in te maken.

Daarom dat ik ook wat verder doorging op exit strategie, want veel cryptokopers komen niet verder dan DCA'en en hodlen, maar denken niet heel concreet na over hun overall strategie. Iedereen wil "rijk" worden, maar wat betekend dit nu precies. Genoeg mensen roepen bij BTC op 200k ga ik verkopen. Ok, en dan? Dan heb je 200k in fiat, laat je dat dan in fiat staan of stop je het weer terug in crypto. Bij het laatste, waarom zou je dan verkopen?

Door als doel een mix te hebben van assets, heb ik stuk meer houvast wat ik moet doen. De mix is er om het risico te reduceren dat het te snel zakt, zonder dat je grote groei misloopt. Er zijn genoeg jonge lui die met crypto een miljoen hebben verdient, maar ongeveer net zoveel lui die een miljoen hebben verloren, en er zit grote overlap tussen die 2 groepen. Beetje zoals met online poker destijds, iedereen heeft het over hun grote overwinningen, maar wat er echt onder de streep overblijft, is altijd de vraag. Bankrollmanagement is daar de key om structureel te verdienen, zo ook in crypto.

Kopen is makkelijk, weloverwogen verkopen is stuk lastiger.
Mijn reisfotos!
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:14:38 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200712767
quote:
When moon sir? 8-)
4045
onlogisch
pi_200714859
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

When moon sir? 8-)
Eerst nog 15k toch..
pi_200718141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:51 schreef ETA het volgende:
Verkopen is in principe ook niet nodig en zeker niet slim als je de investering vergelijkt met bitcoins potentie. Als je je winnaar verkoopt en losers ervoor terug koopt eindig je met een porfolio vol losers uiteindelijk.

Zoals Warren al eens zei:

"Our Favorite Holding Period Is Forever."

Uiteindelijk komt het erop neer hoe veel vertrouwen je in bitcoin hebt denk ik.

DCA > HODL > Verkoop wat je nodig hebt.
pi_200722419
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:55 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Als je over de hyperrainbow .
Ja dat zijn de rijke en de elite.
Die hebben zo veel geld dat ze van gek heid niet weten wat ze moeten doen met hun heb zucht.

Net als de banaan en ducktape wat een paar ton op heeft geleverd.
Die banaan kan je tenminste nog opeten.
pi_200722460
BTC is gewoon aan het rangen jongens.
pi_200722471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:14 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

dyslexie heeft er niks mee te maken. buiten het feit dat je posts niet om aan te lezen zijn, slaat het kant noch wal. je schrijft alsof je iets serieus probeert te vertellen aan iemand in de kroeg terwijl je al 8 bier tussen je kiezen hebt zitten.
Gewoon negeren :)
pi_200725499
100 block reorg op de BSV chain :')

Geld in altcoins hebben is gewoon wachten totdat iemand het op je munt.

Wil je veilig je geld opslaan. Kies dan voor de chain met de hoogste hashrate...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2021 22:43:49 ]
pi_200729031
quote:

[..]

Zekerheid bestaat niet, maar door spreiding kan je zeker risico verlagen. Wat de beste assetklasse is, dat kan niemand zeggen, alles heeft zo zijn risico/opbrengsten verhouding. Enige wat ik mensen echt kan adviseren is hier goed over na te denken en een bewuste keuze in te maken.

Daarom dat ik ook wat verder doorging op exit strategie, want veel cryptokopers komen niet verder dan DCA'en en hodlen, maar denken niet heel concreet na over hun overall strategie. Iedereen wil "rijk" worden, maar wat betekend dit nu precies. Genoeg mensen roepen bij BTC op 200k ga ik verkopen. Ok, en dan? Dan heb je 200k in fiat, laat je dat dan in fiat staan of stop je het weer terug in crypto. Bij het laatste, waarom zou je dan verkopen?

Door als doel een mix te hebben van assets, heb ik stuk meer houvast wat ik moet doen. De mix is er om het risico te reduceren dat het te snel zakt, zonder dat je grote groei misloopt. Er zijn genoeg jonge lui die met crypto een miljoen hebben verdient, maar ongeveer net zoveel lui die een miljoen hebben verloren, en er zit grote overlap tussen die 2 groepen. Beetje zoals met online poker destijds, iedereen heeft het over hun grote overwinningen, maar wat er echt onder de streep overblijft, is altijd de vraag. Bankrollmanagement is daar de key om structureel te verdienen, zo ook in crypto.

Dat hangt er vanaf, net zoals met aandelen hebben mensen andere doelen, sommige willen er op korte termijn rijk van worden, andere mensen willen vooral hun kapitaal veilig stellen. Ik ben zelf van het laatste.
Ik ben persoonlijk niet geïnteresseerd in rijk worden, daar heb ik ook een simpele reden voor, vrijwel alle dingen die ik leuk of belangrijk vind kosten mij niks, sterker nog het levert me op ;)

Hoeveel de Bitcoin over 10 jaar waard is weet ik niet, maar ik weet wel dat de Euro over 10 jaar niks meer waard is :)
pi_200729580
quote:

[..]

Heel mooi verwoord.
Dikke pluim er voor.

Zoals je aan mij vroeg wat mijn exit was.
Die is er niet en de reden is dat zal ik even wat meer duidelijk maken.

Mijn levens kosten zijn zeer laag .
En de bedoeling is dat ik dadelijk gaat varen door de eu heen.
Dan gaat werken ophouden.
Dat is de reden dat ik nu aan het opbouwen bent in crypto maar ook valuta .
Ondertussen grijp ik dus ook alle kansen aan tot dat mijn vertrek punt om te gaan varen.

Dus ik heb vaste inleg wat blijft liggen.
40 %btc
30 %eth
10 %ada
30 % shitcoins om te handelen als ik een nieuwe zie opstaan waar ik geld mee kan verdienen.

Dan mijn gewonen valuta wat ik verdien waar een deel dus verspreid word over mijn vaste coins en een stukje speel geld.

De exit strategie is wat de toekomst gaat brengen.

Kijk ik heb in aandelen gezeten maar ook in ontroerend goed .
Dus bijde markten ben ik in thuis en aardige wat winst van kregen .
Waar een deel in crypto is gegaan en ook op de bank als valuta

De echte exit is erfenis.
Ik heb een neefje en zelf geen kinderen nog een vrouw.
En de ziekte die ik draag is overdraagbaar na mijn kinderen.
Dat is dus ook de reden dan ik geen kinderen heb. (En vrouwen afhaken)
Dus me neefje is alles voor me.(mijn broerje en ik hebben een anderen vader )
Ik raak in de toekomst dus ook invalide en wil dus genieten voor dat het zo ver is.
Daar heb je dus geld voor nodig.

Dus in mijn geval als ik invalide gaat worden heb ik ook verzorging nodig wat altijd valuta zal zijn.
Dan word er een deel terug gezet in valuta en de rest blijft staan voor de erfenis.

Tenslotte als ik dood bent , kan ik de crypto nog de valuta mee nemen.

Dus hoop ik dat voor mijn neefje een betere toekoms kan geven .
Tijden mijn leven tot na mijn dood.

Hoop dat wat meer duidelijk geeft wat mijn exit is.
pi_200729596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 07:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf, net zoals met aandelen hebben mensen andere doelen, sommige willen er op korte termijn rijk van worden, andere mensen willen vooral hun kapitaal veilig stellen. Ik ben zelf van het laatste.
Ik ben persoonlijk niet geïnteresseerd in rijk worden, daar heb ik ook een simpele reden voor, vrijwel alle dingen die ik leuk of belangrijk vind kosten mij niks, sterker nog het levert me op ;)

Hoeveel de Bitcoin over 10 jaar waard is weet ik niet, maar ik weet wel dat de Euro over 10 jaar niks meer waard is :)
Ik zou me geld er niet op zetten dat bitcoin over 10 jaar nog bestaat.
Vakman pur sang
  woensdag 4 augustus 2021 @ 08:44:04 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200729667
quote:

[..]

Nou vertel, hoe kom je erbij dat er evenveel mensen een miljoen in crypto verloren als gewonnen hebben, maak dst eens hard.
Laffe huichelaar
pi_200729773
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bitcoin heeft de functie van store of value, in die zin zal er zeker op crypto gebied nooit een concurrent zijn, daat valt te bezien voor alle andere cryptocurrencies.
pi_200730083
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het Lindy-effect denkt daar anders over.
pi_200730090
Moet ook nog maar zien in hoeverre Ethereum relevant blijft met die hard fork. Geeft de oprichters carte blanche om te doen ermee wat ze willen.
What Would Goku Do
  woensdag 4 augustus 2021 @ 12:05:03 #154
104963 ETA
European Travel Author
pi_200732935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou vertel, hoe kom je erbij dat er evenveel mensen een miljoen in crypto verloren als gewonnen hebben, maak dst eens hard.
het is mijn inschatting op basis van wat ik zie. Om extreem snel winst te maken, zal je riskanter moeten handelen. Ik ken mensen die een miljoen hebben verdiend door flink te gokken op shitcoins, maar omdat dit zo enorm riskant is, zijn ze het ook grotendeels weer snel daarna kwijt geraakt omdat ze blijven doorgaan. Daarom ook de vergelijking met poker, je bankrollmanagement is net zo belangrijk als je pokerspel.
Mijn reisfotos!
  woensdag 4 augustus 2021 @ 12:07:45 #155
104963 ETA
European Travel Author
pi_200732985
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:36 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Heel mooi verwoord.
Dikke pluim er voor.

Zoals je aan mij vroeg wat mijn exit was.
Die is er niet en de reden is dat zal ik even wat meer duidelijk maken.

Mijn levens kosten zijn zeer laag .
En de bedoeling is dat ik dadelijk gaat varen door de eu heen.
Dan gaat werken ophouden.
Dat is de reden dat ik nu aan het opbouwen bent in crypto maar ook valuta .
Ondertussen grijp ik dus ook alle kansen aan tot dat mijn vertrek punt om te gaan varen.

Dus ik heb vaste inleg wat blijft liggen.
40 %btc
30 %eth
10 %ada
30 % shitcoins om te handelen als ik een nieuwe zie opstaan waar ik geld mee kan verdienen.

Dan mijn gewonen valuta wat ik verdien waar een deel dus verspreid word over mijn vaste coins en een stukje speel geld.

De exit strategie is wat de toekomst gaat brengen.

Kijk ik heb in aandelen gezeten maar ook in ontroerend goed .
Dus bijde markten ben ik in thuis en aardige wat winst van kregen .
Waar een deel in crypto is gegaan en ook op de bank als valuta

De echte exit is erfenis.
Ik heb een neefje en zelf geen kinderen nog een vrouw.
En de ziekte die ik draag is overdraagbaar na mijn kinderen.
Dat is dus ook de reden dan ik geen kinderen heb. (En vrouwen afhaken)
Dus me neefje is alles voor me.(mijn broerje en ik hebben een anderen vader )
Ik raak in de toekomst dus ook invalide en wil dus genieten voor dat het zo ver is.
Daar heb je dus geld voor nodig.

Dus in mijn geval als ik invalide gaat worden heb ik ook verzorging nodig wat altijd valuta zal zijn.
Dan word er een deel terug gezet in valuta en de rest blijft staan voor de erfenis.

Tenslotte als ik dood bent , kan ik de crypto nog de valuta mee nemen.

Dus hoop ik dat voor mijn neefje een betere toekoms kan geven .
Tijden mijn leven tot na mijn dood.

Hoop dat wat meer duidelijk geeft wat mijn exit is.
Dat is een iets andere exit strategie dan ik voor ogen had, maar nu snap ik beter waar je vandaan komt. In deze context is een andere lange termijn en exit strategie dan voor de gemiddelde crypto belegger.
Mijn reisfotos!
  woensdag 4 augustus 2021 @ 12:13:49 #156
104963 ETA
European Travel Author
pi_200733136
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 07:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel met mij eens bent dat als je de gemiddelde crypto belegger vergelijkt met de gemiddelde traditionele belegger, dat er veel meer hebberigheid (doel om snel rijk te worden) aan de crypto kant zit.

Voor mij was crypto initieel ook geen manier om snel rijk te worden, maar als diversificatie. Maar het is nu wel een assetklasse waarvan ik veel hogere rendement verwacht dan met een ETF'je, ik kies nu bewust voor de hogere risk/reward voor dit aandeel van mijn vermogen. Als het alleen ging om kapitaal veilig te stellen en niet om rendement, dan zijn er betere opties betreft stabiliteit.
Mijn reisfotos!
pi_200733984
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:13 schreef ETA het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel met mij eens bent dat als je de gemiddelde crypto belegger vergelijkt met de gemiddelde traditionele belegger, dat er veel meer hebberigheid (doel om snel rijk te worden) aan de crypto kant zit.

Voor mij was crypto initieel ook geen manier om snel rijk te worden, maar als diversificatie. Maar het is nu wel een assetklasse waarvan ik veel hogere rendement verwacht dan met een ETF'je, ik kies nu bewust voor de hogere risk/reward voor dit aandeel van mijn vermogen. Als het alleen ging om kapitaal veilig te stellen en niet om rendement, dan zijn er betere opties betreft stabiliteit.
Ja eens, maar voor mij is het ook een principe zaak, ik ben libertariër in hart en nieren ;)
Overigens al meer dan 10 jaar met Bitcoin bezig maar eigenlijk pas sinds kort ingestapt, had heel lang ook gewoon weinig geld te besteden :)
pi_200734030
quote:

[..]

ETF's zijn best wel saai als je crypto gewend bent.
Maar 4,8% rendement gemiddeld na ruim 3 maanden :+
pi_200734503
Als ik straks 10m+ heb doe ik de helft in dividend etfs/stocks
pi_200737005
quote:
dat er veel meer hebberigheid (doel om snel rijk te worden) aan de crypto kant zit.
Focus eens op bitcoin ipv crypto en je zal een hele andere ervaring hebben. Zowel op evenveel winners als verliezers (zero sum theory) als ook qua conservatieve houding.
pi_200737113
Overigens was $37k de dip nu lol.. $21k gaat die nooit meer aantikken. Alles wijst erop dat Bollinger band Elliot Wave, TA, verkeerd zat.

Chain analysis, Glass node, Willy woo, Clemente _O_ _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2021 15:18:55 ]
pi_200737153
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:18 schreef Piva het volgende:
Overigens was $37k de dip nu lol.. $21k gaat die nooit meer aantikken. Alles wijst erop dat Bollinger band Elliot Wave, TA, verkeerd zat.

Hoort S2F ook in het winnende rijtje?
What Would Goku Do
pi_200737287
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef viagraap het volgende:

[..]

Hoort S2F ook in het winnende rijtje?
Like clockwork :Z

pi_200737457

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2021 15:47:50 ]
pi_200737546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:10 schreef Piva het volgende:

[..]

Het Lindy-effect denkt daar anders over.
De chain krijgt een keer dat hele klimaatcircus over zich heen en wordt globaal verboden.
Tenminste dat zie ik als een reële gebeurtenis.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 augustus 2021 @ 15:56:13 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200737558
Ik weet niet wat er gaande is, maar ik geniet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200737600
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

De chain krijgt een keer dat hele klimaatcircus over zich heen en wordt globaal verboden.
Mooi, als het verboden word, alles wat verboden word stijgt namelijk in prijs :)
pi_200737625
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mooi, als het verboden word, alles wat verboden word stijgt namelijk in prijs :)
Meh weet ik niet.
Vakman pur sang
pi_200737644
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:18 schreef Piva het volgende:

Wyckoff, Pi Cycle, Black Swan :T

Snap niks van TA _O-

gewoon buy low sell high toch?
pi_200737664
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Meh weet ik niet.
Ik wel, waarom denk je dat Coke zo duur is?
Waarom denk je dat wapens duurder zijn op de zwarte markt?
Juist omdat schaarste voordelig is voor een store of value, daarom vind ik het altijd zo grappig dat het merendeel van de markt basis theorie niet snappen, dat de Bitcoin naar beneden gaat als er een hoop inbeslag zijn genomen, of wanneer er een cryptobeurs gehacked word.
pi_200737689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik wel, waarom denk je dat Coke zo duur is?
Waarom denk je dat wapens duurder zijn op de zwarte markt?
Juist omdat schaarste voordelig is voor een store of value, daarom vind ik het altijd zo grappig dat het merendeel van de markt basis theorie niet snappen, dat de Bitcoin naar beneden gaat als er een hoop inbeslag zijn genomen, of wanneer er een cryptobeurs gehacked word.
Ad andere kant heb jij teveel vertrouwen in de theoretische werking.
Vakman pur sang
pi_200737721
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ad andere kant heb jij teveel vertrouwen in de theoretische werking.
Hoezo theorie? Ik noem de voordelen uit de praktijk op.
Daarnaast valt Bitcoin helemaal niet te verbieden.
pi_200737725
quote:

[..]

Daar gaat nooit wereldwijd consensus over zijn... en aangezien het internet wereldwijd is en de hashpower overal vandaan kan komen is de kans erg klein dat professioneel minen succesvol aan banden wordt gelegd. En ook al zou het wel lukken dan verplaatst het zich waarschijnlijk naar kleinschalig thuis minen.

Bedrijven verbieden om Bitcoin te accepteren en/of te verkopen lijkt me ook niet dat daar wereldwijd consensus over gaat bestaan... maar wellicht in een aantal landen wel ja.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200737752
quote:

[..]

Een globaal verbod werkt echt heel goed ja. Overheden kunnen niet eens de tonnen aan fysieke drugs tegen gaan. Hoe de fuck denk je dat ze bitcoin tegen gaan houden?

Daarnaast wordt space minen/nodes een steeds reëlere optie. Een internet verbinding met één van de Starlink satelieten. Een sataliet die zelf ook een bitcoin miner aan boord heeft. Heel wat geloofwaardiger dan een succesvolle overheid verbod.
pi_200737949
Overigens weet ik niet of het al bestaat, maar ik denk dat er ook wel groen gecertificeerde bitcoins zullen komen, net zoals je dat met stroom hebt :)
pi_200737961
Even offtopic, ik heb een goede aanwijzing gevonden dat Satoshi Nakomoto geen Amerikaan is, ik moet nog wat extra speurwerk doen, maar het zou wel een aantal kandidaten uitsluiten :)
pi_200738039
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:21 schreef raptorix het volgende:
Overigens weet ik niet of het al bestaat, maar ik denk dat er ook wel groen gecertificeerde bitcoins zullen komen, net zoals je dat met stroom hebt :)
Miner Marathon wou dit doen maar zag er later toch maar vanaf. Achterlijk idee. Miners kunnen beter zelf zorgen dat ze vergroenen (en zijn daar al goed mee bezig).
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:34:23 #178
131603 Afwazig
Serious business
pi_200738077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:23 schreef raptorix het volgende:
Even offtopic, ik heb een goede aanwijzing gevonden dat Satoshi Nakomoto geen Amerikaan is, ik moet nog wat extra speurwerk doen, maar het zou wel een aantal kandidaten uitsluiten :)
Klopt want Craig Wright is Satoshi.
pi_200738230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Daar gaat nooit wereldwijd consensus over zijn... en aangezien het internet wereldwijd is en de hashpower overal vandaan kan komen is de kans erg klein dat professioneel minen succesvol aan banden wordt gelegd. En ook al zou het wel lukken dan verplaatst het zich waarschijnlijk naar kleinschalig thuis minen.

Bedrijven verbieden om Bitcoin te accepteren en/of te verkopen lijkt me ook niet dat daar wereldwijd consensus over gaat bestaan... maar wellicht in een aantal landen wel ja.
Ik denk ook dat de kans dat het blijft bestaan groot is.
Maar niet 100%

Volgens mij kan elk proces gestopt worden, zo ook bitcoin.
Als men vrij globaal alleen al de Exchanges verbiedt dan zijn ze al een heel eind.
Vakman pur sang
pi_200738496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef dimmak het volgende:

[..]

Miner Marathon wou dit doen maar zag er later toch maar vanaf. Achterlijk idee. Miners kunnen beter zelf zorgen dat ze vergroenen (en zijn daar al goed mee bezig).
Het punt is dat veel bedrijven zich commiteren aan groene plannen, kortom dat weerhoud veel van dit soort bedrijven nog om dingen met crypto te doen, tjah ik weet ook wel dat het merendeel groen is, maar zo werkt het niet bij dat soort organisaties.
pi_200738520
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik denk ook dat de kans dat het blijft bestaan groot is.
Maar niet 100%

Volgens mij kan elk proces gestopt worden, zo ook bitcoin.
Als men vrij globaal alleen al de Exchanges verbiedt dan zijn ze al een heel eind.
Exchanges verbieden gaat je niet lukken, kan ook gewoon op het Tor Netwerk, wat men wel kan verbieden is transacties naar banken blokkeren, maar dat word straks een stuk minder interessant als Bitcoin/Crypto een gangbaar ruilmiddel is :)
  Redactie Frontpage woensdag 4 augustus 2021 @ 18:03:40 #182
4530 crew  Crazy Harry
pi_200739179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Klopt want Craig Wright is Satoshi.
Dat gelooft toch geen hond behalve hij zelf?
pi_200739247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Exchanges verbieden gaat je niet lukken, kan ook gewoon op het Tor Netwerk, wat men wel kan verbieden is transacties naar banken blokkeren, maar dat word straks een stuk minder interessant als Bitcoin/Crypto een gangbaar ruilmiddel is :)
Wat niet gaat gebeuren omdat de grote banken toch gaan handelen

De elite bepalen en die willen crypto .
De banken gaan volgen .
En de Amerikaanse president gaat eieren kiezen.
Uit eindelijk gaat alles om eigen belang .
Dat het meer neutrale en meer geregeld gaat worden via wetten zit er dik in.
Maar dat zorgt voor meer stabielen tijd.

Dus het is nu tijd om binnen te halen en bewaren voor dat het gereguleerd gaat worden.
Als het een maal gereguleerd is dan heb je niet meer echte pieken en dalen.
Daarom word er ook dikke dumps gedaan zodat de grote kunnen hamsteren.
pi_200740404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het punt is dat veel bedrijven zich commiteren aan groene plannen, kortom dat weerhoud veel van dit soort bedrijven nog om dingen met crypto te doen, tjah ik weet ook wel dat het merendeel groen is, maar zo werkt het niet bij dat soort organisaties.
Op een gegeven moment moet je wel als bedrijf zijnde. Anders streeft de concurrent je voorbij.

Over concurrenten gesproken, heeft iedereen als de laatste rant van Jack Mallers gezien/gehoord? _O_

pi_200740431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Internet? Er hangen al satellieten in de lucht (Blockstream). Hell, al willen de bitcoiners een meshnetwerk aanleggen kan dat ook nog. Bitcoin kan niet verbannen worden, al zullen ze dat wel gaan proberen.
pi_200740635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 19:31 schreef dimmak het volgende:

[..]

Internet? Er hangen al satellieten in de lucht (Blockstream). Hell, al willen de bitcoiners een meshnetwerk aanleggen kan dat ook nog. Bitcoin kan niet verbannen worden, al zullen ze dat wel gaan proberen.
Meh als een grote dienst dit echt wil is het over een jaar grotendeels weg.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage woensdag 4 augustus 2021 @ 20:41:25 #187
4530 crew  Crazy Harry
pi_200741724
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Meh als een grote dienst dit echt wil is het over een jaar grotendeels weg.
Verzin eens hoe ze dat zouden moeten doen dan? Want volgens mij is er geen mogelijkheid om bitcoin, of iedere andere echt gedecentraliseerde coin te blokkeren.
De exchanges waren er in het begin ook niet.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:32:44 #188
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_200742834

Al je Mina coins verkocht @Nattekat?
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 augustus 2021 @ 21:38:41 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200742962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef MyTiredFeet het volgende:
[ afbeelding ]

Al je Mina coins verkocht @:Nattekat?
Ik sta nog steeds dik in de rode cijfers.

Heb uiteindelijk afgezien van extra kopen, aangezien ik het project niet dusdanig spectaculair vind om er zo veel in te gooien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200743109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:41 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Verzin eens hoe ze dat zouden moeten doen dan? Want volgens mij is er geen mogelijkheid om bitcoin, of iedere andere echt gedecentraliseerde coin te blokkeren.
De exchanges waren er in het begin ook niet.
Dat lukt door continue aanvallen te plegen.
Of het in een verdomhoekje voor nerds te stoppen.
Er is al bekend dat het netwerk down te krijgen is.

Maakt ook niet uit, ik zou nooit al mijn geld erop inzetten of enigzins denken een 25 jarige belegging ermee te kunnen doen.
Vakman pur sang
pi_200743813
Mensen die echt denken dat de overheid bitcoin kan verbieden. Je kan letterlijk elke drugs online bestellen en thuis bezorgt krijgen. Of nog veel gekkere shit als je dat zou willen. Als het echt zo eenvoudig is, waarom zijn alle dingen die echt 100x erger zijn dan gewoon eenvoudig te verkrijgen?

Zelfs exchanges verbieden is niet zo eenvoudig als je denkt. Een website zoals bitcoin.de werkt zonder centrale bank account. Waardoor elke 50-100 euro tussen twee bank accounts potentieel een bitcoin transactie kan zijn...

Meer van zulke netwerken opzetten en het via lastig te blokeren kanalen laten gaan is echt kinderspel. De overheid zal veel eerder voor handgaven kiezen. Anders verliezen ze 100% het toezicht op bitcoin en blijft het gewoon bestaan. En what doesn't kill you, makes you stronger...
pi_200743833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 19:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

Op een gegeven moment moet je wel als bedrijf zijnde. Anders streeft de concurrent je voorbij.

Over concurrenten gesproken, heeft iedereen als de laatste rant van Jack Mallers gezien/gehoord? _O_

Nee geen zin om mensen te bekijk met een capuchon op hun kop, gemaakt gedoe, als je crypto serieus neemt doe je er ook serieus wat mee.
pi_200743853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee geen zin om mensen te bekijk met een capuchon op hun kop, gemaakt gedoe, als je crypto serieus neemt doe je er ook serieus wat mee.
:') :') :') :')
pi_200743870
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:23 schreef Piva het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Que? Toch heel simpel, een capuchon is om regen tegen te houden, waarom zou je dat binnen op doen?
pi_200743887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Que? Toch heel simpel, een capuchon is om regen tegen te houden, waarom zou je dat binnen op doen?
Volgens het plaatje onweert het.
pi_200743907
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Of het in een verdomhoekje voor nerds te stoppen.
Ja dat maakt Beleggers als George Soros, paul tudor jones, Raoul Pal, Tyler and Cameron Winklevoss, Michael Novogratz of Michael Saulor wel echt bang ja...

quote:
Er is al bekend dat het netwerk down te krijgen is.
Hoe dan? De uptime van bitcoin is hoger dan dat van youtube, amazon, facebook etc...
pi_200743927
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je weet echt niet wie Jack Maller is of wat?
pi_200743967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:28 schreef Piva het volgende:

[..]

Je weet echt niet wie Jack Maller is of wat?
Nooit van gehoord.
pi_200744017
Ah dus iemand met een app van Lightning network, dikke prima, ben op dit moment beetje bezig met Lightning, vind het nogal tegenvallen eigenlijk.
pi_200744079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:34 schreef raptorix het volgende:
Ah dus iemand met een app van Lightning network, dikke prima, ben op dit moment beetje bezig met Lightning, vind het nogal tegenvallen eigenlijk.
Ironisch genoeg weet een jongen met een capuchon op wel hoe hij ermee om moet gaan. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2021 22:37:35 ]
pi_200744167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:37 schreef Piva het volgende:

[..]

Ironisch genoeg weet een jongen met een capuchon op wel hoe hij ermee om moet gaan. _O-
Nou ga jij je vrienden dan maar eens uitleggen hoe je een Lightning node opzetten, ik wens je veel succes.
pi_200744240
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou ga jij je vrienden dan maar eens uitleggen hoe je een Lightning node opzetten, ik wens je veel succes.
Lightning app Blue wallet. easy peasy.
pi_200744260
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:48 schreef Piva het volgende:

[..]

Lightning app Blue wallet. easy peasy.
En dan draai je ook een node?
pi_200744294
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

En dan draai je ook een node?
Optioneel. Je kan je een LN app via je eigen node laten gaan.
pi_200744323
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:52 schreef Piva het volgende:

[..]

Optioneel. Je kan je een LN app via je eigen node laten gaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik geloof in lightning network, maar ik vond mijn experiment met Umbrel nogal tegenvallen, ik had verwacht dat het een stuk laagdrempeliger zou zijn.
pi_200744357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof in lightning network, maar ik vond mijn experiment met Umbrel nogal tegenvallen, ik had verwacht dat het een stuk laagdrempeliger zou zijn.
Installeer blue wallet eens en zend me een 1000 satoshi invoice. De kracht van LN is dat je het straks gebruikt zonder dat je het door hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2021 22:56:29 ]
pi_200744374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:55 schreef Piva het volgende:

[..]

Installeer blue wallet eens en zend me een 1000 satoshi invoice.
Ga ik morgen doen, krijg ik dan wel pizza terug voor 13K BC ;)
pi_200744397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ga ik morgen doen, krijg ik dan wel pizza terug voor 13K BC ;)
De kracht van LN is dat je het straks gebruikt zonder dat je het door hebt.

Net zoals 99% van de mensen niet weet hoe een auto precies werkt, of het internet, of een email of elektriciteit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2021 22:58:20 ]
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 08:53:44 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200748480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:57 schreef Piva het volgende:

[..]

De kracht van LN is dat je het straks gebruikt zonder dat je het door hebt.

Net zoals 99% van de mensen niet weet hoe een auto precies werkt, of het internet, of een email of elektriciteit.
Beetje zoals Vechain of niet @fathank

#aws B-)
4045
onlogisch
pi_200749529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:34 schreef raptorix het volgende:
Jack Mallers, CEO van Strike. Bouwde in zijn begin 20 een open-source wallet Zap, vond later dat er geen goede onramp was om Bitcoin te versturen. Daarom bouwde hij Strike, een dienst waarmee je met je bankrekening of creditcard binnen no time dollars, euro's of bitcoin kan verzenden (via het Lightning Network) naar waar ook ter wereld (in feite hoef je niet eens door te hebben dat je Bitcoin gebruikt). Zag dat het een perfecte oplossing was voor remittances, ging daarmee actief de markt op in El Salvador. Werd adviseur van de president en staat hem bij om daar Bitcoin als legal tender te krijgen. Ondertussen groeit Strike als een malle door in USA waar je nu bijna feeless Bitcoin kan kopen (daar gaat het filmpje ook over). En staat op het punt om Europa te veroveren met Strike.

En dat met een capuchon.
pi_200750618
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 09:40 schreef dimmak het volgende:
Ondertussen groeit Strike als een malle door in USA waar je nu bijna feeless Bitcoin kan kopen (daar gaat het filmpje ook over). En staat op het punt om Europa te veroveren met Strike.
https://www.whatbitcoindi(...)coin-is-global-money

Hier is trouwens de hele interview. Bizar hoe groot dit gaat worden. Nooit zo over nagedacht hoe de bitcoin/LN Interoperability zo'n game changer is.

Hij gaat dus de concurrentie aan met exchanges zoals coinbaase, maar ook Paypal, Revolut, Apple pay etc. En doordat andere bedrijven hierop gaan inspringen en ook gebruik gaan maken van LN/BTC wordt het effect alleen maar sterker/sneller.

Vandaar dus dat hij openlijk Brain Armstrong durft uit te dagen.

En als El Salvador blijkt te werken gaan zoveel andere landen dit ook implementeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2021 10:28:39 ]
pi_200750651
Wtf, ik heb ineens dik 500 Reddit Moons gekregen in mijn Reddit account, waarschijnlijk nog voor eerdere contributies aan r/cryptocurrency. Moons waren lang rond de $0.05 of zo waard, maar momenteel zelfs $0.35 :D wat een lekkere opsteker zo op de donderdagochtend
pi_200751042
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:29 schreef Oriente het volgende:
Wtf, ik heb ineens dik 500 Reddit Moons gekregen in mijn Reddit account, waarschijnlijk nog voor eerdere contributies aan r/cryptocurrency. Moons waren lang rond de $0.05 of zo waard, maar momenteel zelfs $0.35 :D wat een lekkere opsteker zo op de donderdagochtend
Nu die moons redelijk wat waard zijn zie je wel dat er enorm naar gehengeld wordt op die sub, verpest het een beetje naar mijn mening.
What Would Goku Do
pi_200751404
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:29 schreef Oriente het volgende:
Show je topics dan
pi_200751643
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:56 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Show je topics dan
Ik maak nooit topics, gewoon meeposten in de daily.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 18:37:28 #216
157922 fathank
pi_200759928
quote:
80s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 08:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Beetje zoals Vechain of niet @:fathank

#aws B-)
Zo gaat het zijn en niet anders.
pi_200760801
De hardfork ETH brandt door 10k per minuut (dollar) als ik het interwebz mag geloven. Bullish as fuck of dooie mus?
What Would Goku Do
pi_200761553
gaming tokens gaan de komende/next bull worden
pi_200761686
blij met m'n bag GMR dan
What Would Goku Do
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:30:53 #220
157922 fathank
pi_200762000
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:33 schreef viagraap het volgende:
De hardfork ETH brandt door 10k per minuut (dollar) als ik het interwebz mag geloven. Bullish as fuck of dooie mus?
Fees zijn nog steeds torenhoog, niemand weet hoeveel eth er ooit gaan zijn en eth2.0 is net zo'n sprookje als smart contracts op cardano.
pi_200762026
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:33 schreef viagraap het volgende:
Bullish af
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 augustus 2021 @ 20:50:43 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200762491
quote:
14s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Fees zijn nog steeds torenhoog, niemand weet hoeveel eth er ooit gaan zijn en eth2.0 is net zo'n sprookje als smart contracts op cardano.
Daarom Truebitgoden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200762529
Op naar de 5k _O_
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:19:10 #224
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_200763056
Yo mensen! Ik leef nog! :P ( als crypto veteraan hierzo :P ) hoe is het hierzo? Klaasvaak al terug? 😂
Afgelopen jaar veel op Discord gezeten betreft crypto en dit hier beetje vergeten 🥺.

Waar zitten jullie tegenwoordig in? Hier nog steeds vol vechain en btc en sinds kort ( sorry even mijn shitcoin shillen :P ) in my bricks. Das een nieuw Coin van paar weken oud waar ik opzich best vertrouwen in heb…
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:50:20 #225
157922 fathank
pi_200763574
Jij bent toch die vuurwerkleipo :?
pi_200765496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:01 schreef Oriente het volgende:

[..]

Ik maak nooit topics, gewoon meeposten in de daily.
Beetje op r/hotwife gluren zeker @Poepz0r
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 00:38:45 #227
226677 revpolen
pi_200765883
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 21:50 schreef fathank het volgende:
Jij bent toch die vuurwerkleipo :?
Nouja vuurwerk ja… maar Leipo?!! Why!
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:07:16 #228
157922 fathank
pi_200768204
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 00:38 schreef revpolen het volgende:

[..]

Nouja vuurwerk ja… maar Leipo?!! Why!
Geintje ouwe dibbes

Welkom terug
pi_200768291
Send it over $41.5k today!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2021 09:11:48 ]
pi_200768309
Gister aardig wat winst kunnen maken met het traden van ACH (Alchemy Pay). Shitcoin (AMP) omgezet in ACH en later weer in Bitcoin en Ethereum :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Anton91 op 06-08-2021 09:19:14 ]
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:17:51 #231
131603 Afwazig
Serious business
pi_200768433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:12 schreef Anton91 het volgende:
Gister aardig wat winst kunnen maken met het traden van ACH (Alchemy Pay). Shitcoin (AMP) omgezet in ACH en later weer in Bitcoin en Etherium :)
Ethereum.
pi_200768478
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ethereum.
Aangepast en hoop dat je het mij kunt vergeven ;( :{ :'(
pi_200768787
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nog ff om op deze terug te komen. Je download tegenwoordig 1 bestand, zet dat op een SD kaart, stopt het in een RaspberryPi en je hebt een node draaien. Hoef je verder niks voor te doen.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:00:30 #234
131603 Afwazig
Serious business
pi_200769252
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:21 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Aangepast en hoop dat je het mij kunt vergeven ;( :{ :'(
Ja oké, MAAR LAAT HET NIET WEER GEBEUREN HEH!
pi_200769390
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:12 schreef Anton91 het volgende:
Gister aardig wat winst kunnen maken met het traden van ACH (Alchemy Pay). Shitcoin (AMP) omgezet in ACH en later weer in Bitcoin en Ethereum :)
Hoe de neuk wist je dat ACH gelist zou worden?
pi_200769498
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:00 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ja oké, MAAR LAAT HET NIET WEER GEBEUREN HEH!
OKE
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:06 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Hoe de neuk wist je dat ACH gelist zou worden?
Dat wist ik niet, maar ik zag op een FB groep dat ACH het erg lekker deed en zag het op coinbase staan. Uiteindelijk zo'n 3500euro aan coins erin gestopt en zo'n 5000-5500 eruit gehaald.

Heb nog wat ACH staan en kijk wel wat dat gaat doen.
pi_200770042
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nog ff om op deze terug te komen. Je download tegenwoordig 1 bestand, zet dat op een SD kaart, stopt het in een RaspberryPi en je hebt een node draaien. Hoef je verder niks voor te doen.
Ik draai ook umbrel, maar het gaat wel iets verder.
pi_200770614
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zag dat je ook geld mee kan verdienen.
Hummm

Ik heb nog een nuc liggen en 4g onbeperkt internet
Stroom is gratis dank zijn mijn zonnepanelen en lifepo4 accu's.
Wal stroom betaal ik ook geen zak voor.
Aangezien de kosten van transport verdeelt is over de mensen (transport kosten zijn een vaste waarde)

Ga er eens in verdiepen.
Passief inkomsten altijd goed.

Even verdiept.
30Ah is het verbruik op 24uur als de nuc op 15watt verbruik in 24uur .
De accu is 150Ah en de zonnepanelen leveren op 1x accu ongeveer 45Ah per dag in de zomer en in de winter 25Ah per dag.

[ Bericht 9% gewijzigd door suijkerbuijk op 06-08-2021 11:08:55 ]
pi_200771395
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:01 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Zag dat je ook geld mee kan verdienen.
Hummm

Ik heb nog een nuc liggen en 4g onbeperkt internet
Stroom is gratis dank zijn mijn zonnepanelen en lifepo4 accu's.
Wal stroom betaal ik ook geen zak voor.
Aangezien de kosten van transport verdeelt is over de mensen (transport kosten zijn een vaste waarde)

Ga er eens in verdiepen.
Passief inkomsten altijd goed.

Even verdiept.
30Ah is het verbruik op 24uur als de nuc op 15watt verbruik in 24uur .
De accu is 150Ah en de zonnepanelen leveren op 1x accu ongeveer 45Ah per dag in de zomer en in de winter 25Ah per dag.
Geld verdienen kan wel, maar dan moet je een Lightning node opbouwen waar je 10 BTC+ in moet hebben zitten. Met Lightning Pool kun je ook liqiditeit verhuren, maar dat is nu ook nog niks met een kleine node.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 10:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik draai ook umbrel, maar het gaat wel iets verder.
Ja dan moet je nog een kanaal hebben. Als een vriend dat aan mij vraagt maak ik er 1 naar hem open en hij kan van start. Dus, nee het is niet moeilijk om een vriend aan een node te krijgen. Of je het moet willen is een 2e, want er zijn genoeg non-custodial wallets waar je geen eigen node bij nodig hebt.
pi_200771641
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Geld verdienen kan wel, maar dan moet je een Lightning node opbouwen waar je 10 BTC+ in moet hebben zitten. Met Lightning Pool kun je ook liqiditeit verhuren, maar dat is nu ook nog niks met een kleine node.
[..]

Ja dan moet je nog een kanaal hebben. Als een vriend dat aan mij vraagt maak ik er 1 naar hem open en hij kan van start. Dus, nee het is niet moeilijk om een vriend aan een node te krijgen. Of je het moet willen is een 2e, want er zijn genoeg non-custodial wallets waar je geen eigen node bij nodig hebt.
Ik zag ook staan over transactie kosten.
Dat je mag vragen en betaalt word.
Daar zat ik naar te kijken namelijk
pi_200771899
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:52 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Ik zag ook staan over transactie kosten.
Dat je mag vragen en betaalt word.
Daar zat ik naar te kijken namelijk
Je mag zelf je fee instellen ja. Maar als je fee te hoog is en er is een goedkopere route beschikbaar zal de node die weg kiezen.
pi_200772171
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:01 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je mag zelf je fee instellen ja. Maar als je fee te hoog is en er is een goedkopere route beschikbaar zal de node die weg kiezen.
Ja dat had ik gelezen.
Maar aangezien de boel toch heb liggen en niet word gebruikt.
Kan het in de toekomst een leuke bedrag worden .
Zeker als de 10x over de kop gaat in waarde .
pi_200772475
quote:

[..]

[..]

Is dat een beetje rendabel? Heb meer dan 10 btc dat maar een beetje staat te staan.
pi_200772789
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:25 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Is dat een beetje rendabel? Heb meer dan 10 btc dat maar een beetje staat te staan.
Alex Bosworth heeft 35 BTC aan liquiditeit in het Lightning Network staan en verdient momenteel 30k dollar aan bitcoin per jaar daarmee. Je zal wel actief met channel management bezig moeten. Zelf zou ik er momenteel geen 10 BTC in drukken.

Maar waarom stal je niet een deel waar jij je comfortabel bij voelt bij een partij als Ledn. Dat heb ik recent ook gedaan. Toch 6.1% rente dat je pakt. :) Niet geheel zonder risico daarom ook maar een gedeelte daar gestald.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:04:05 #245
226677 revpolen
pi_200773529
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Geintje ouwe dibbes

Welkom terug
Ok bedankt :)
pi_200775693
quote:

[..]

[..]

Daar ging het me met name om, ik ging uitzoeken hoeveel je op je private node moet zetten, en dan kom je hele verschillende aantallen tegen, het is mij ook niet helemaal duidelijk dat als ik mijn node alleen voor eigen gebruik nodig heb, of het dan volstaat om er voor een tientje bitcoin op te zetten.

Ja de installatie is normaal gesproken vrij makkelijk (bij mij ging er trouwens wel flink wat mis ;) ), maar om nou te zeggen dat iedereen dit even kan doen gaat me wat ver.
pi_200778254
Ondanks dat ik aardig wat aan ACH heb verdient heb ik het zo te zien wel veel te snel uitgecasht :') Atm 10 dollar cent en nog aardig aan het stijgen. Uitgecasht/converted toen het rond de 7.5 cent stond :')
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:33:56 #248
157922 fathank
pi_200778483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:16 schreef Anton91 het volgende:
Ondanks dat ik aardig wat aan ACH heb verdient heb ik het zo te zien wel veel te snel uitgecasht :') Atm 10 dollar cent en nog aardig aan het stijgen. Uitgecasht/converted toen het rond de 7.5 cent stond :')
Nooit spijt hebben van winst pakken.
pi_200779132
Lets fucking go boys
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:39:21 #250
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200779332
Wel leuk deze inverse bearmarket ^O^
pi_200779366
twitter

De SEC is ook los.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 17:43:57 #252
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_200779402
https://medium.com/vechai(...)ndustry-e45f75bcaa93

Jajajajaja, kattenvoer op de blockchain _O_ :D
pi_200779424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:43 schreef Rossdale het volgende:

fed cat bounce incoming
What Would Goku Do
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:03:27 #254
157922 fathank
pi_200779658
ChooChoo ^p^
pi_200779762
42K gebroken. Lets gooooooooo
pi_200779780
En user @Scorpie had ons 25k beloofd
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200779883
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
En user @:scorpie had ons 25k beloofd
Komt vanzelf weer omlaag
pi_200779902
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:43 schreef Rossdale het volgende:

Geen partnership announcement

Wat een cucks
  Moderator vrijdag 6 augustus 2021 @ 18:38:29 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200780047
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:03 schreef fathank het volgende:
ChooChoo ^p^
* onlogisch maakt @Wereldgozer wakker
4045
onlogisch
pi_200780437
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 18:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

* onlogisch maakt @:wereldgozer wakker
Lambo groter schaalmodel besteld
pi_200780905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 17:39 schreef Rossdale het volgende:
Wel leuk deze inverse bearmarket ^O^
Liquidity farming door de bears, 21k incomming!
pi_200780932
43K.
pi_200780936
We zijn nog maar 1 short sqeeze verwijderd van ATH :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2021 19:46:15 ]
pi_200781034
Gaan we weer naar de maan ja ?

*O*
pi_200781835
Holoooowwwwwww....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200782111
Weet iemand waarmee ik met spoed in 5 minuten online creditcard kan aanvragen en gebruiken??
pi_200782145
Gokje gedaan, terug naar fiat, en BTC uitbetaald :)
stap weer in op 37 :)
pi_200782300
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:05 schreef raptorix het volgende:
Je kan de markt niet timen.
Gewoon terugkopen en de komende 5 jaar vanaf blijven.
pi_200782301
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Weet iemand waarmee ik met spoed in 5 minuten online creditcard kan aanvragen en gebruiken??
Je kan van die prepaid dingen kopen, maar weet niet of dat voldoet.
pi_200782319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je kan de markt niet timen.
Gewoon terugkopen en de komende 5 jaar vanaf blijven.
Zoals ik je via PM al had gemeld ga ik me sowieso boven gemiddeld exposen aan Bitcoin, deze was voor de leuk, op 47K koop ik sowieso direct terug met klein verliesje :)
pi_200782342
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zoals ik je via PM al had gemeld ga ik me sowieso boven gemiddeld exposen aan Bitcoin, deze was voor de leuk, op 47K koop ik sowieso direct terug met klein verliesje :)
Maar, maar, maar, dan kan je toch beter gewoon hodlen en je wallet begraven :P
pi_200782373
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maar, maar, maar, dan kan je toch beter gewoon hodlen en je wallet begraven :P
Gekke boomert! Je snapt er niets van hoe nieuwe muntjes werken!
pi_200782384
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt.

Ik doe ook maar wat.

edit: is 45 al "boomert" ja? :'(
pi_200782387
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:05 schreef raptorix het volgende:
We zijn net uit de 80 dagen durende range gebroken. Vanaf hier alleen nog maar omhoog.
pi_200782391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Lol weet je wel tegen wie je het hebt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200782395
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt.

Ik doe ook maar wat.

edit: is 45 al "boomert" ja? :'(
Gewoon Tether hodlen!!!!!!!!!!!!!
pi_200782402
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon Tether hodlen!!!!!!!!!!!!!
Wel mooi stabiele koers zie ik.
pi_200782405
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:22 schreef Gehrman het volgende:

[..]

We zijn net uit de 80 dagen durende range gebroken. Vanaf hier alleen nog maar omhoog.
Eerst even puntje naaar beneden nog ja :)
pi_200782420
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Lol weet je wel tegen wie je het hebt
Freshone gaf mij net een tip om allin op Doge te gaan, toffe gast om dat soort tips te geven!
pi_200782427
Ik mis crypto wel een beetje nu ik met pensioen ben.

Al die ETF's en aandelen Shell zijn toch wel saai. Hooguit een paar procent daling of stijging in een dag ;(

Gelukkig nog een handje BTC om af en toe naar te gluren.
pi_200782432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

Al die ETF's en aandelen Shell zijn toch wel saai. Hooguit een paar procent daling of stijging in een dag ;(

Gewoon gamestop aandelen, mooooooooooooooon.
pi_200782452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gewoon gamestop aandelen, mooooooooooooooon.
Ik ga maandag all-in !!!
pi_200782457
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik ga maandag all-in !!!
Doen samenwerking met Xbox!
pi_200782464
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Doen samenwerking met Xbox!
Xbox? Nieuwe kojn?
pi_200782473
En nu even terug naar 37K!
pi_200782480
Soberso 12% winst gemaakt :)
pi_200782536
Ik zou daar heel onrustig van worden, traden.

Hodl houdt me zen.
Met aandelen ook blijkbaar :P
pi_200782604
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zou daar heel onrustig van worden, traden.

Hodl houdt me zen.
Met aandelen ook blijkbaar :P
Juist niet, die winst heb ik nu, als die straks zakt naar 37K dan pak ik winst, blijft ie er boven heb ik gewoon winst :)
pi_200782618
Ik denk dat we morgen wakker worden met 38K ;)
pi_200782700
Ik keek na lange tijd weer eens in m'n ubikiri wallet. Inmiddels al bijna een een miljoen ubx gekregen _O_
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200782765
godverdomme ben voor 500 euro opgelicht tyfus bitonic hoerenzooi

wilde ff voor 500 euro aan btc kopen maar ik zat in een loop ofzo en gebruikte walletadres van maatje want hij ging 500 euro aan loterijtickets voor me kopen maar uit onoplettendheid drukte ik telkes op die vooraf ingevulde wallet wtffff

dit doet zo fakking veel pijn faking kut bitcoin mijn eerste oplichting in crypto

dit is het adres 1LGNG4gfHRhZDYP9BDASksF8wydQoyYrzY
pi_200782935
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik keek na lange tijd weer eens in m'n ubikiri wallet. Inmiddels al bijna een een miljoen ubx gekregen _O_
Oh ja, dat is wel lekker.
Zit hier ook alweer op 20 miljoen stuks zie ik, in m'n app staat nog 17,5 miljoen :P
pi_200782965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:

wilde ff voor 500 euro aan btc kopen maar ik zat in een loop ofzo en gebruikte walletadres van maatje want hij ging 500 euro aan loterijtickets voor me kopen maar uit onoplettendheid drukte ik telkes op die vooraf ingevulde wallet wtffff

dit doet zo fakking veel pijn faking kut bitcoin mijn eerste oplichting in crypto

Oh ja, dat moet iedereen een keer gebeuren blijkbaar...

Ik heb ooit eens per ongeluk 8,5 BTC ofzoiets gestuurd naar een paar oplichters (Phenix Exchange) nadat ik was opgelicht, aangezien de exchange waar vanaf ik het verzond dat nog als standaard withdraw address had staan.
Had het wel aangepast naar m'n eigen wallet maar maakte een fout met m'n pincode dus ververste het scherm, toen stond het oude adres er weer en stuurde ik daar die BTC naar toe :')
pi_200783166
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

Is Shell nog wel een goeie dan? Ik zie de dividend per aandeel is flink verlaagd. En ze moeten flink verduurzamen toch.
pi_200783257
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Is Shell nog wel een goeie dan? Ik zie de dividend per aandeel is flink verlaagd. En ze moeten flink verduurzamen toch.
Prijs stond voor de Covid19 crisis boven de ¤25 per aandeel.
Ver gezakt rond maart 2020.

Zelf ingestapt rond april / mei 2021 met een gemiddelde aankoopprijs van ¤16,25 en staat nu weer op ¤17,62.
Dividend was fors verlaagd maar gaat nu in Q3 weer naar $0,24 per aandeel.
Dat is toch weer $3.000 dividend dit kwartaal, dus ik klaag niet.
pi_200783317
quote:

Je eigen fout oplichting noemen én niet jezelf de schuld geven maar afschuiven op Bitonic en Bitcoin :N :') !
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200783483
quote:

Waarom zou je 500 euro bitcoin willen kopen terwijl je al crypto miljonair bent met PYR? :?
pi_200783556
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 22:28 schreef dimmak het volgende:

[..]

Waarom zou je 500 euro bitcoin willen kopen terwijl je al crypto miljonair bent met PYR? :?
PYR? Dat is toch die coin met een liquiditeit van $5k ofzo? Mss zit daar het probleem dan.

Dan is bitcoin kopen wel praktischer.
pi_200783597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 22:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

PYR? Dat is toch die coin met een liquiditeit van $5k ofzo?
Klopt.
pi_200783619
quote:

vals alarm

bleek mijn oceanex wallet te zijn kreeg net mail
pi_200783625
Gastslotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')