abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200737961
Even offtopic, ik heb een goede aanwijzing gevonden dat Satoshi Nakomoto geen Amerikaan is, ik moet nog wat extra speurwerk doen, maar het zou wel een aantal kandidaten uitsluiten :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200738039
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:21 schreef raptorix het volgende:
Overigens weet ik niet of het al bestaat, maar ik denk dat er ook wel groen gecertificeerde bitcoins zullen komen, net zoals je dat met stroom hebt :)
Miner Marathon wou dit doen maar zag er later toch maar vanaf. Achterlijk idee. Miners kunnen beter zelf zorgen dat ze vergroenen (en zijn daar al goed mee bezig).
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:34:23 #178
131603 Afwazig
Serious business
pi_200738077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:23 schreef raptorix het volgende:
Even offtopic, ik heb een goede aanwijzing gevonden dat Satoshi Nakomoto geen Amerikaan is, ik moet nog wat extra speurwerk doen, maar het zou wel een aantal kandidaten uitsluiten :)
Klopt want Craig Wright is Satoshi.
pi_200738230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Daar gaat nooit wereldwijd consensus over zijn... en aangezien het internet wereldwijd is en de hashpower overal vandaan kan komen is de kans erg klein dat professioneel minen succesvol aan banden wordt gelegd. En ook al zou het wel lukken dan verplaatst het zich waarschijnlijk naar kleinschalig thuis minen.

Bedrijven verbieden om Bitcoin te accepteren en/of te verkopen lijkt me ook niet dat daar wereldwijd consensus over gaat bestaan... maar wellicht in een aantal landen wel ja.
Ik denk ook dat de kans dat het blijft bestaan groot is.
Maar niet 100%

Volgens mij kan elk proces gestopt worden, zo ook bitcoin.
Als men vrij globaal alleen al de Exchanges verbiedt dan zijn ze al een heel eind.
Vakman pur sang
pi_200738496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef dimmak het volgende:

[..]

Miner Marathon wou dit doen maar zag er later toch maar vanaf. Achterlijk idee. Miners kunnen beter zelf zorgen dat ze vergroenen (en zijn daar al goed mee bezig).
Het punt is dat veel bedrijven zich commiteren aan groene plannen, kortom dat weerhoud veel van dit soort bedrijven nog om dingen met crypto te doen, tjah ik weet ook wel dat het merendeel groen is, maar zo werkt het niet bij dat soort organisaties.
pi_200738520
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik denk ook dat de kans dat het blijft bestaan groot is.
Maar niet 100%

Volgens mij kan elk proces gestopt worden, zo ook bitcoin.
Als men vrij globaal alleen al de Exchanges verbiedt dan zijn ze al een heel eind.
Exchanges verbieden gaat je niet lukken, kan ook gewoon op het Tor Netwerk, wat men wel kan verbieden is transacties naar banken blokkeren, maar dat word straks een stuk minder interessant als Bitcoin/Crypto een gangbaar ruilmiddel is :)
  Redactie Frontpage woensdag 4 augustus 2021 @ 18:03:40 #182
4530 crew  Crazy Harry
pi_200739179
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Klopt want Craig Wright is Satoshi.
Dat gelooft toch geen hond behalve hij zelf?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_200739247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Exchanges verbieden gaat je niet lukken, kan ook gewoon op het Tor Netwerk, wat men wel kan verbieden is transacties naar banken blokkeren, maar dat word straks een stuk minder interessant als Bitcoin/Crypto een gangbaar ruilmiddel is :)
Wat niet gaat gebeuren omdat de grote banken toch gaan handelen

De elite bepalen en die willen crypto .
De banken gaan volgen .
En de Amerikaanse president gaat eieren kiezen.
Uit eindelijk gaat alles om eigen belang .
Dat het meer neutrale en meer geregeld gaat worden via wetten zit er dik in.
Maar dat zorgt voor meer stabielen tijd.

Dus het is nu tijd om binnen te halen en bewaren voor dat het gereguleerd gaat worden.
Als het een maal gereguleerd is dan heb je niet meer echte pieken en dalen.
Daarom word er ook dikke dumps gedaan zodat de grote kunnen hamsteren.
pi_200740404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het punt is dat veel bedrijven zich commiteren aan groene plannen, kortom dat weerhoud veel van dit soort bedrijven nog om dingen met crypto te doen, tjah ik weet ook wel dat het merendeel groen is, maar zo werkt het niet bij dat soort organisaties.
Op een gegeven moment moet je wel als bedrijf zijnde. Anders streeft de concurrent je voorbij.

Over concurrenten gesproken, heeft iedereen als de laatste rant van Jack Mallers gezien/gehoord? _O_

pi_200740431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Internet? Er hangen al satellieten in de lucht (Blockstream). Hell, al willen de bitcoiners een meshnetwerk aanleggen kan dat ook nog. Bitcoin kan niet verbannen worden, al zullen ze dat wel gaan proberen.
pi_200740635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 19:31 schreef dimmak het volgende:

[..]

Internet? Er hangen al satellieten in de lucht (Blockstream). Hell, al willen de bitcoiners een meshnetwerk aanleggen kan dat ook nog. Bitcoin kan niet verbannen worden, al zullen ze dat wel gaan proberen.
Meh als een grote dienst dit echt wil is het over een jaar grotendeels weg.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage woensdag 4 augustus 2021 @ 20:41:25 #187
4530 crew  Crazy Harry
pi_200741724
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Meh als een grote dienst dit echt wil is het over een jaar grotendeels weg.
Verzin eens hoe ze dat zouden moeten doen dan? Want volgens mij is er geen mogelijkheid om bitcoin, of iedere andere echt gedecentraliseerde coin te blokkeren.
De exchanges waren er in het begin ook niet.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:32:44 #188
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_200742834

Al je Mina coins verkocht @Nattekat?
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 augustus 2021 @ 21:38:41 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200742962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef MyTiredFeet het volgende:
[ afbeelding ]

Al je Mina coins verkocht @:Nattekat?
Ik sta nog steeds dik in de rode cijfers.

Heb uiteindelijk afgezien van extra kopen, aangezien ik het project niet dusdanig spectaculair vind om er zo veel in te gooien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200743109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:41 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Verzin eens hoe ze dat zouden moeten doen dan? Want volgens mij is er geen mogelijkheid om bitcoin, of iedere andere echt gedecentraliseerde coin te blokkeren.
De exchanges waren er in het begin ook niet.
Dat lukt door continue aanvallen te plegen.
Of het in een verdomhoekje voor nerds te stoppen.
Er is al bekend dat het netwerk down te krijgen is.

Maakt ook niet uit, ik zou nooit al mijn geld erop inzetten of enigzins denken een 25 jarige belegging ermee te kunnen doen.
Vakman pur sang
pi_200743813
Mensen die echt denken dat de overheid bitcoin kan verbieden. Je kan letterlijk elke drugs online bestellen en thuis bezorgt krijgen. Of nog veel gekkere shit als je dat zou willen. Als het echt zo eenvoudig is, waarom zijn alle dingen die echt 100x erger zijn dan gewoon eenvoudig te verkrijgen?

Zelfs exchanges verbieden is niet zo eenvoudig als je denkt. Een website zoals bitcoin.de werkt zonder centrale bank account. Waardoor elke 50-100 euro tussen twee bank accounts potentieel een bitcoin transactie kan zijn...

Meer van zulke netwerken opzetten en het via lastig te blokeren kanalen laten gaan is echt kinderspel. De overheid zal veel eerder voor handgaven kiezen. Anders verliezen ze 100% het toezicht op bitcoin en blijft het gewoon bestaan. En what doesn't kill you, makes you stronger...
pi_200743833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 19:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

Op een gegeven moment moet je wel als bedrijf zijnde. Anders streeft de concurrent je voorbij.

Over concurrenten gesproken, heeft iedereen als de laatste rant van Jack Mallers gezien/gehoord? _O_

Nee geen zin om mensen te bekijk met een capuchon op hun kop, gemaakt gedoe, als je crypto serieus neemt doe je er ook serieus wat mee.
pi_200743853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee geen zin om mensen te bekijk met een capuchon op hun kop, gemaakt gedoe, als je crypto serieus neemt doe je er ook serieus wat mee.
:') :') :') :')
pi_200743870
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:23 schreef Piva het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Que? Toch heel simpel, een capuchon is om regen tegen te houden, waarom zou je dat binnen op doen?
pi_200743887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Que? Toch heel simpel, een capuchon is om regen tegen te houden, waarom zou je dat binnen op doen?
Volgens het plaatje onweert het.
pi_200743907
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Of het in een verdomhoekje voor nerds te stoppen.
Ja dat maakt Beleggers als George Soros, paul tudor jones, Raoul Pal, Tyler and Cameron Winklevoss, Michael Novogratz of Michael Saulor wel echt bang ja...

quote:
Er is al bekend dat het netwerk down te krijgen is.
Hoe dan? De uptime van bitcoin is hoger dan dat van youtube, amazon, facebook etc...
pi_200743927
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je weet echt niet wie Jack Maller is of wat?
pi_200743967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:28 schreef Piva het volgende:

[..]

Je weet echt niet wie Jack Maller is of wat?
Nooit van gehoord.
pi_200744017
Ah dus iemand met een app van Lightning network, dikke prima, ben op dit moment beetje bezig met Lightning, vind het nogal tegenvallen eigenlijk.
pi_200744079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:34 schreef raptorix het volgende:
Ah dus iemand met een app van Lightning network, dikke prima, ben op dit moment beetje bezig met Lightning, vind het nogal tegenvallen eigenlijk.
Ironisch genoeg weet een jongen met een capuchon op wel hoe hij ermee om moet gaan. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2021 22:37:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')