Miner Marathon wou dit doen maar zag er later toch maar vanaf. Achterlijk idee. Miners kunnen beter zelf zorgen dat ze vergroenen (en zijn daar al goed mee bezig).quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:21 schreef raptorix het volgende:
Overigens weet ik niet of het al bestaat, maar ik denk dat er ook wel groen gecertificeerde bitcoins zullen komen, net zoals je dat met stroom hebt
Klopt want Craig Wright is Satoshi.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:23 schreef raptorix het volgende:
Even offtopic, ik heb een goede aanwijzing gevonden dat Satoshi Nakomoto geen Amerikaan is, ik moet nog wat extra speurwerk doen, maar het zou wel een aantal kandidaten uitsluiten
Ik denk ook dat de kans dat het blijft bestaan groot is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Daar gaat nooit wereldwijd consensus over zijn... en aangezien het internet wereldwijd is en de hashpower overal vandaan kan komen is de kans erg klein dat professioneel minen succesvol aan banden wordt gelegd. En ook al zou het wel lukken dan verplaatst het zich waarschijnlijk naar kleinschalig thuis minen.
Bedrijven verbieden om Bitcoin te accepteren en/of te verkopen lijkt me ook niet dat daar wereldwijd consensus over gaat bestaan... maar wellicht in een aantal landen wel ja.
Het punt is dat veel bedrijven zich commiteren aan groene plannen, kortom dat weerhoud veel van dit soort bedrijven nog om dingen met crypto te doen, tjah ik weet ook wel dat het merendeel groen is, maar zo werkt het niet bij dat soort organisaties.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Miner Marathon wou dit doen maar zag er later toch maar vanaf. Achterlijk idee. Miners kunnen beter zelf zorgen dat ze vergroenen (en zijn daar al goed mee bezig).
Exchanges verbieden gaat je niet lukken, kan ook gewoon op het Tor Netwerk, wat men wel kan verbieden is transacties naar banken blokkeren, maar dat word straks een stuk minder interessant als Bitcoin/Crypto een gangbaar ruilmiddel isquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de kans dat het blijft bestaan groot is.
Maar niet 100%
Volgens mij kan elk proces gestopt worden, zo ook bitcoin.
Als men vrij globaal alleen al de Exchanges verbiedt dan zijn ze al een heel eind.
Dat gelooft toch geen hond behalve hij zelf?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Klopt want Craig Wright is Satoshi.
Wat niet gaat gebeuren omdat de grote banken toch gaan handelenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Exchanges verbieden gaat je niet lukken, kan ook gewoon op het Tor Netwerk, wat men wel kan verbieden is transacties naar banken blokkeren, maar dat word straks een stuk minder interessant als Bitcoin/Crypto een gangbaar ruilmiddel is
Op een gegeven moment moet je wel als bedrijf zijnde. Anders streeft de concurrent je voorbij.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het punt is dat veel bedrijven zich commiteren aan groene plannen, kortom dat weerhoud veel van dit soort bedrijven nog om dingen met crypto te doen, tjah ik weet ook wel dat het merendeel groen is, maar zo werkt het niet bij dat soort organisaties.
Internet? Er hangen al satellieten in de lucht (Blockstream). Hell, al willen de bitcoiners een meshnetwerk aanleggen kan dat ook nog. Bitcoin kan niet verbannen worden, al zullen ze dat wel gaan proberen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Exchanges verbieden gaat je niet lukken, kan ook gewoon op het Tor Netwerk, wat men wel kan verbieden is transacties naar banken blokkeren, maar dat word straks een stuk minder interessant als Bitcoin/Crypto een gangbaar ruilmiddel is
Meh als een grote dienst dit echt wil is het over een jaar grotendeels weg.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Internet? Er hangen al satellieten in de lucht (Blockstream). Hell, al willen de bitcoiners een meshnetwerk aanleggen kan dat ook nog. Bitcoin kan niet verbannen worden, al zullen ze dat wel gaan proberen.
Verzin eens hoe ze dat zouden moeten doen dan? Want volgens mij is er geen mogelijkheid om bitcoin, of iedere andere echt gedecentraliseerde coin te blokkeren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meh als een grote dienst dit echt wil is het over een jaar grotendeels weg.
Ik sta nog steeds dik in de rode cijfers.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef MyTiredFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Al je Mina coins verkocht @:Nattekat?
Dat lukt door continue aanvallen te plegen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:41 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Verzin eens hoe ze dat zouden moeten doen dan? Want volgens mij is er geen mogelijkheid om bitcoin, of iedere andere echt gedecentraliseerde coin te blokkeren.
De exchanges waren er in het begin ook niet.
Nee geen zin om mensen te bekijk met een capuchon op hun kop, gemaakt gedoe, als je crypto serieus neemt doe je er ook serieus wat mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 19:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je wel als bedrijf zijnde. Anders streeft de concurrent je voorbij.
Over concurrenten gesproken, heeft iedereen als de laatste rant van Jack Mallers gezien/gehoord?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee geen zin om mensen te bekijk met een capuchon op hun kop, gemaakt gedoe, als je crypto serieus neemt doe je er ook serieus wat mee.
Que? Toch heel simpel, een capuchon is om regen tegen te houden, waarom zou je dat binnen op doen?quote:
Volgens het plaatje onweert het.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Que? Toch heel simpel, een capuchon is om regen tegen te houden, waarom zou je dat binnen op doen?
Ja dat maakt Beleggers als George Soros, paul tudor jones, Raoul Pal, Tyler and Cameron Winklevoss, Michael Novogratz of Michael Saulor wel echt bang ja...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Of het in een verdomhoekje voor nerds te stoppen.
Hoe dan? De uptime van bitcoin is hoger dan dat van youtube, amazon, facebook etc...quote:Er is al bekend dat het netwerk down te krijgen is.
Je weet echt niet wie Jack Maller is of wat?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Que? Toch heel simpel, een capuchon is om regen tegen te houden, waarom zou je dat binnen op doen?
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:28 schreef Piva het volgende:
[..]
Je weet echt niet wie Jack Maller is of wat?
Ironisch genoeg weet een jongen met een capuchon op wel hoe hij ermee om moet gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:34 schreef raptorix het volgende:
Ah dus iemand met een app van Lightning network, dikke prima, ben op dit moment beetje bezig met Lightning, vind het nogal tegenvallen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |