Half negen in de ochtend of avondquote:Op woensdag 1 september 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zaterdag,... ergens rond half negen.
Bring Vodka.
Avond zijn wij er...quote:Op woensdag 1 september 2021 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Half negen in de ochtend of avond
Indrinken in de ochtendquote:Op woensdag 1 september 2021 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Avond zijn wij er...
Maar ik houd je niet tegen als je wat wilt indrinken
That's the "spirit"quote:Op woensdag 1 september 2021 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Indrinken in de ochtend![]()
Dan ben ik nog gewoon bezig vanaf de vrijdag namiddag
Moest grinnikenquote:Op woensdag 1 september 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
That's the "spirit"( no pun intended)
Ik zal morgen maar even mijn lokale slijter bellen dat hij alvast een paar extra dozen 1,5 liter flessen vodka langs brengt komende vrijdagquote:
+7 Voor Lokaalquote:Op woensdag 1 september 2021 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal morgen maar even mijn lokale slijter bellen dat hij alvast een paar extra dozen 1,5 liter flessen vodka langs brengt komende vrijdag
Ik post net een paar cocktailsquote:
Is het al zaterdagquote:
En de goede tweede: (Was gelijkspel, dus ik heb geloot )quote:Op woensdag 1 september 2021 20:15 schreef hilliebillie het volgende:
Moscow mule:
INGREDIËNTEN
Vodka 45 ml
Ginger beer (gemberbier) 1 blikje of koop gewoon een fles als je er meer wil maken![]()
Limoensap Halve limoen
Optioneel: angostura bitters Paar dashes (druppels)
INSTRUCTIES
Gebruik een koperen cup gevuld met crushed ice (of gewoon een groot glas en evt ijsblokjes)
Voeg met een barmaatje 45 ml vodka toe
Daarna verse limoensap van een halve limoen
Voeg een paar druppels angostura bitter toe
Vul het glas verder af met ginger beer
Even roeren (en proeven) met een barlepel
Garneren met een limoenschijfje in de cup
ik vind de Dutch mule net wat lekkerder, is het zelfde maar dan met jonge jenever ipv vodka, maar deze is ook zeer prima
Dit zijn zequote:Op maandag 23 augustus 2021 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
SPICY MANGO MARTINI
[ afbeelding ]
Ingrediënten:
30 ml Vodka
75 ml mangosap
Halve limoen (geperste limoensap)
Rode peper of tabasco
Garnering: rode peper
Eerst ff een paar bakken koffie zuipen, dan kijk ik ff waar het hier om gaat.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
@:ToT
@:Stoorzender
Doen jullie ook mee?
Was gelijk mijn tip.Feli.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:42 schreef hilliebillie het volgende:
Nice! Fijn dat m’n bijdrage gewaardeerd wordt! De andere ga ik ook zeker eens proberen!
Papaquote:Op donderdag 2 september 2021 08:41 schreef ToT het volgende:
Gisteravond een mixje gemaakt van een cheap-ass limencello-kloon met cola.
Beviel erg goed!Die citroendrank kostte ¤5,49 in Duitsland.
quote:
Hugo is echt goor.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]Gozer!
Mevrouw ToT had laatst een "mixje" gemaakt met blauwe Hugo met mint.
Geen aanrader!
Op vakantie veel Spritz-cocktailtjes gedronken: wél een aanrader!
Ow!quote:Op donderdag 2 september 2021 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hugo is echt goor.
Het thema is wodka,jij had toch die Belvedere?
Hmmm,wie was dat dan?quote:Op donderdag 2 september 2021 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Belvewattes?
Ik heb al jaren geen wodka meer gehad, volgens mij ook niet in cocktails.
eyyyy...nee ik blijf niet slapenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:03 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Prisha, ben je nog wakker?
Blijf je slapen zaterdag?
In verband met het boodschappenbriefje
waar?quote:
Ik twijfel of ik ooit Ginger beer heb gehadquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon in de supermarkt hier ... Old Jamaica Ginger Beer, blikje 33 cl
Ik ook om eerlijk te zijn .. Ginger Ale wel en das best OKquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ooit Ginger beer heb gehad
Royal club heeft volgens mij gewoon de naam veranderd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook om eerlijk te zijn .. Ginger Ale wel en das best OK
Ik heb momenteel van alles wat .. ik ga het gewoon uitproberenquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Royal club heeft volgens mij gewoon de naam veranderd.
Welja...wordt leukquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb momenteel van alles wat .. ik ga het gewoon uitproberen
Schotel Prish gewoon een Wodka lipton lime voorquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb wel Engelse thee en kaas en kip voor de visite morgenmiddag![]()
![]()
Nee Royal club heeft zowel ginger ale als gingerbeer in het assortiment. Gingerbeer is van gefermenteerde gember en ale van niet gefermenteerde gember. Het is ook wat sterker van smaak of zoquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Royal club heeft volgens mij gewoon de naam veranderd.
Ginger beer is pittiger en je proeft minder appel. wat er altijd doorheen zit.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ooit Ginger beer heb gehad
Ik heb er tientallen in mijn kas groeien. Zal ik er eentje voor je meenemen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik mis nog een rood pepertje...die hadden ze niet bij de Hoogvliet
watquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb wel Engelse thee en kaas en kip voor de visite morgenmiddag![]()
![]()
Ohh ja, liefquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er tientallen in mijn kas groeien. Zal ik er eentje voor je meenemen?
Ja, dat had ik welgelezen...ff gekoekeld. In de supermarkt stond alleen het beer nog maar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Nee Royal club heeft zowel ginger ale als gingerbeer in het assortiment. Gingerbeer is van gefermenteerde gember en ale van niet gefermenteerde gember. Het is ook wat sterker van smaak of zo
Heb ook koekje en bonbonnetje...maar je vindt kaas lekkerderquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat![]()
![]()
Ik kwam alleen een bakkie drinken
Bedankt voor de toelichting vriendquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ginger beer is pittiger en je proeft minder appel. wat er altijd doorheen zit.
Stuk lekkerder!Kun je ook een Dark & Stormy mee maken.
Ik moest het even koekelen. Lekker?quote:
Had er wel wat sprite bij gedaan om niet zat te worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest het even koekelen. Lekker?
Ik hou niet van blauwe bessen.
Wodka ook niet, maar vind dat gezamenlijk borrelen zo gezellig
zit in de tas (2 stuks voor de zekerheid)quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ohh ja, liefis voor in de cocktail
Dank je wel. Tot straksquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
zit in de tas (2 stuks voor de zekerheid)
Dat is verstandigquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Had er wel wat sprite bij gedaan om niet zat te worden.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij had ik mezelf nog niet afgemeld voor vanavond![]()
Maar ik ben er vanavond niet, en volgende week ook niet![]()
Veel cocktailplezier
Feestje zonder de leidingquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Veel cocktailplezier
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Veel cocktailplezier
Ik denk dat de meesten niet goed op het etiket gekeken hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:57 schreef D. het volgende:
Verkeerde mangosap gekocht, dus ook nog maar verse mango's meegenomen om zelf sap te maken
Alcohol met verse sap mixen is niet zo'n succes vaak toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:57 schreef D. het volgende:
Verkeerde mangosap gekocht, dus ook nog maar verse mango's meegenomen om zelf sap te maken
We zullen het je morgen vertellenquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Alcohol met verse sap mixen is niet zo'n succes vaak toch?
Lekker bezigquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:42 schreef Prisha het volgende:
Ik heb ook een pak mangosap. En ginger beer gevonden.
Ik heb alleen geen ijsblokjesEven bij de buren vragen of zo...
[ afbeelding ]
Ik snap overigens niets van dat Ginger beer... iedereen heeft wat anders... Dat is toch bier?quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:42 schreef Prisha het volgende:
Ik heb ook een pak mangosap. En ginger beer gevonden.
Ik heb alleen geen ijsblokjesEven bij de buren vragen of zo...
[ afbeelding ]
Hoe ga jij die dingen eigenlijk te lijf om er sap uit te krijgen? Heb je een plan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:57 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe ga jij die dingen eigenlijk te lijf om er sap uit te krijgen? Heb je een plan?
In blokjes met wat water in de blenderquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe ga jij die dingen eigenlijk te lijf om er sap uit te krijgen? Heb je een plan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |