Ohh ja, liefquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb er tientallen in mijn kas groeien. Zal ik er eentje voor je meenemen?
Ja, dat had ik welgelezen...ff gekoekeld. In de supermarkt stond alleen het beer nog maar.quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Nee Royal club heeft zowel ginger ale als gingerbeer in het assortiment. Gingerbeer is van gefermenteerde gember en ale van niet gefermenteerde gember. Het is ook wat sterker van smaak of zo
Heb ook koekje en bonbonnetje...maar je vindt kaas lekkerderquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat![]()
![]()
Ik kwam alleen een bakkie drinken
Bedankt voor de toelichting vriendquote:Op vrijdag 3 september 2021 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ginger beer is pittiger en je proeft minder appel. wat er altijd doorheen zit.
Stuk lekkerder!Kun je ook een Dark & Stormy mee maken.
Ik moest het even koekelen. Lekker?quote:
Had er wel wat sprite bij gedaan om niet zat te worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest het even koekelen. Lekker?
Ik hou niet van blauwe bessen.
Wodka ook niet, maar vind dat gezamenlijk borrelen zo gezellig
zit in de tas (2 stuks voor de zekerheid)quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ohh ja, liefis voor in de cocktail
Dank je wel. Tot straksquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
zit in de tas (2 stuks voor de zekerheid)
Dat is verstandigquote:Op vrijdag 3 september 2021 21:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Had er wel wat sprite bij gedaan om niet zat te worden.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij had ik mezelf nog niet afgemeld voor vanavond![]()
Maar ik ben er vanavond niet, en volgende week ook niet![]()
Veel cocktailplezier
Feestje zonder de leidingquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Veel cocktailplezier
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Veel cocktailplezier
Ik denk dat de meesten niet goed op het etiket gekeken hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:57 schreef D. het volgende:
Verkeerde mangosap gekocht, dus ook nog maar verse mango's meegenomen om zelf sap te maken
Alcohol met verse sap mixen is niet zo'n succes vaak toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:57 schreef D. het volgende:
Verkeerde mangosap gekocht, dus ook nog maar verse mango's meegenomen om zelf sap te maken
We zullen het je morgen vertellenquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Alcohol met verse sap mixen is niet zo'n succes vaak toch?
Lekker bezigquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:42 schreef Prisha het volgende:
Ik heb ook een pak mangosap. En ginger beer gevonden.
Ik heb alleen geen ijsblokjesEven bij de buren vragen of zo...
[ afbeelding ]
Ik snap overigens niets van dat Ginger beer... iedereen heeft wat anders... Dat is toch bier?quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:42 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ga jij die dingen eigenlijk te lijf om er sap uit te krijgen? Heb je een plan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:57 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe ga jij die dingen eigenlijk te lijf om er sap uit te krijgen? Heb je een plan?
In blokjes met wat water in de blenderquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe ga jij die dingen eigenlijk te lijf om er sap uit te krijgen? Heb je een plan?
Jawel hoor, vorige week nog met verse jus gehadquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Alcohol met verse sap mixen is niet zo'n succes vaak toch?
En zonder glutenquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb ginger bier.. met alcohol enzo
Hoe, niets voorbereiden?quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
• DIENSTMEDELING •
We starten ergens rond 20:30 met verzamelen.. van zowel mensen als ingrediënten.. dus geen haast.
De eerste Focktail die we gaan maken is de SPICY MANGO MARTINI
En ergens later op de avond gaan we door naar de winnaar: MOSCOW MULE
Je hoeft dus neits voor te bereiden.... dat doen we wel ergens onderweg![]()
• EINDE DIENSTMEDELING •
Dees haakt regelmatig af ... bij het bier ook alquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Speciaal voor Deiss... maarja
Ah toch eerst de spicy mango ... ok ..quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
• DIENSTMEDELING •
We starten ergens rond 20:30 met verzamelen.. van zowel mensen als ingrediënten.. dus geen haast.
De eerste Focktail die we gaan maken is de SPICY MANGO MARTINI
En ergens later op de avond gaan we door naar de winnaar: MOSCOW MULE
Je hoeft dus niets voor te bereiden.... dat doen we wel ergens onderweg![]()
• EINDE DIENSTMEDELING •
Zonder suikerquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:42 schreef Prisha het volgende:
[ afbeelding ]
Ok... iets mag bestquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe, niets voorbereiden?
Wel voorbereiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |