quote:Op woensdag 1 september 2021 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap nu die 1.20 mtr
JAAHAAA. mooi gesproken... ouwe oosterse gek. Nu nog de gekozen coktailsquote:Op woensdag 1 september 2021 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
* Dienstmededeling *
We verzamelen zaterdag avond 4 september rond 20:30... en vanaf daar gaan we wel kijken hoe het Mixed, loopt, schud, knoeit en proeft.
Ben je later... dan ben je ook welkom.
Ben je vroeger... vergroot dan uit voorzorg vast je lettertype.
Heb je geen spullen... dan kan het ook in een emmer. Meedoen is belangrijker dan blinkende spullen![]()
/ Einde Dienstmededeling
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag niet.![]()
Maar iedereen veel plezier vast.
Ja vind het ook jammer.quote:
Je mag ook later komen....quote:Op woensdag 1 september 2021 22:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja vind het ook jammer.![]()
Hopelijk haken er nog wat aan n.a.v. je originele oproep in de ticker.![]()
Etentje bij een vriendin. Dat later komen weet ik dan niet hoe laat. Ik denk dat jullie dan al lang klaar zijn. Misschien kan ik nog meegenieten van het dronken gelal.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je mag ook later komen....
Of heb je een slaap date?
We zien het welquote:Op woensdag 1 september 2021 22:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Etentje bij een vriendin. Dat later komen weet ik dan niet hoe laat. Ik denk dat jullie dan al lang klaar zijn. Misschien kan ik nog meegenieten van het dronken gelal.
Half negen in de ochtend of avondquote:Op woensdag 1 september 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zaterdag,... ergens rond half negen.
Bring Vodka.
Avond zijn wij er...quote:Op woensdag 1 september 2021 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Half negen in de ochtend of avond
Indrinken in de ochtendquote:Op woensdag 1 september 2021 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Avond zijn wij er...
Maar ik houd je niet tegen als je wat wilt indrinken
That's the "spirit"quote:Op woensdag 1 september 2021 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Indrinken in de ochtend![]()
Dan ben ik nog gewoon bezig vanaf de vrijdag namiddag
Moest grinnikenquote:Op woensdag 1 september 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
That's the "spirit"( no pun intended)
Ik zal morgen maar even mijn lokale slijter bellen dat hij alvast een paar extra dozen 1,5 liter flessen vodka langs brengt komende vrijdagquote:
+7 Voor Lokaalquote:Op woensdag 1 september 2021 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal morgen maar even mijn lokale slijter bellen dat hij alvast een paar extra dozen 1,5 liter flessen vodka langs brengt komende vrijdag
Ik post net een paar cocktailsquote:
Is het al zaterdagquote:
En de goede tweede: (Was gelijkspel, dus ik heb geloot )quote:Op woensdag 1 september 2021 20:15 schreef hilliebillie het volgende:
Moscow mule:
INGREDIËNTEN
Vodka 45 ml
Ginger beer (gemberbier) 1 blikje of koop gewoon een fles als je er meer wil maken![]()
Limoensap Halve limoen
Optioneel: angostura bitters Paar dashes (druppels)
INSTRUCTIES
Gebruik een koperen cup gevuld met crushed ice (of gewoon een groot glas en evt ijsblokjes)
Voeg met een barmaatje 45 ml vodka toe
Daarna verse limoensap van een halve limoen
Voeg een paar druppels angostura bitter toe
Vul het glas verder af met ginger beer
Even roeren (en proeven) met een barlepel
Garneren met een limoenschijfje in de cup
ik vind de Dutch mule net wat lekkerder, is het zelfde maar dan met jonge jenever ipv vodka, maar deze is ook zeer prima
Dit zijn zequote:Op maandag 23 augustus 2021 11:07 schreef oma-Nijn het volgende:
SPICY MANGO MARTINI
[ afbeelding ]
Ingrediënten:
30 ml Vodka
75 ml mangosap
Halve limoen (geperste limoensap)
Rode peper of tabasco
Garnering: rode peper
Eerst ff een paar bakken koffie zuipen, dan kijk ik ff waar het hier om gaat.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
@:ToT
@:Stoorzender
Doen jullie ook mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |