Was gelijk mijn tip.Feli.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:42 schreef hilliebillie het volgende:
Nice! Fijn dat m’n bijdrage gewaardeerd wordt! De andere ga ik ook zeker eens proberen!
Papaquote:Op donderdag 2 september 2021 08:41 schreef ToT het volgende:
Gisteravond een mixje gemaakt van een cheap-ass limencello-kloon met cola.
Beviel erg goed!Die citroendrank kostte ¤5,49 in Duitsland.
quote:
Hugo is echt goor.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]Gozer!
Mevrouw ToT had laatst een "mixje" gemaakt met blauwe Hugo met mint.
Geen aanrader!
Op vakantie veel Spritz-cocktailtjes gedronken: wél een aanrader!
Ow!quote:Op donderdag 2 september 2021 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hugo is echt goor.
Het thema is wodka,jij had toch die Belvedere?
Hmmm,wie was dat dan?quote:Op donderdag 2 september 2021 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Belvewattes?
Ik heb al jaren geen wodka meer gehad, volgens mij ook niet in cocktails.
eyyyy...nee ik blijf niet slapenquote:Op woensdag 1 september 2021 21:03 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Prisha, ben je nog wakker?
Blijf je slapen zaterdag?
In verband met het boodschappenbriefje
waar?quote:
Ik twijfel of ik ooit Ginger beer heb gehadquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon in de supermarkt hier ... Old Jamaica Ginger Beer, blikje 33 cl
Ik ook om eerlijk te zijn .. Ginger Ale wel en das best OKquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ooit Ginger beer heb gehad
Royal club heeft volgens mij gewoon de naam veranderd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook om eerlijk te zijn .. Ginger Ale wel en das best OK
Ik heb momenteel van alles wat .. ik ga het gewoon uitproberenquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Royal club heeft volgens mij gewoon de naam veranderd.
Welja...wordt leukquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb momenteel van alles wat .. ik ga het gewoon uitproberen
Schotel Prish gewoon een Wodka lipton lime voorquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb wel Engelse thee en kaas en kip voor de visite morgenmiddag![]()
![]()
Nee Royal club heeft zowel ginger ale als gingerbeer in het assortiment. Gingerbeer is van gefermenteerde gember en ale van niet gefermenteerde gember. Het is ook wat sterker van smaak of zoquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Royal club heeft volgens mij gewoon de naam veranderd.
Ginger beer is pittiger en je proeft minder appel. wat er altijd doorheen zit.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik ooit Ginger beer heb gehad
Ik heb er tientallen in mijn kas groeien. Zal ik er eentje voor je meenemen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 18:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik mis nog een rood pepertje...die hadden ze niet bij de Hoogvliet
watquote:Op vrijdag 3 september 2021 18:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb wel Engelse thee en kaas en kip voor de visite morgenmiddag![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |