Ja nogalquote:
Ik gooi al jaren rode wijn in mijn bolognesesaus, aanrader hoor.quote:
Oh ananas ookquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi al jaren rode wijn in mijn bolognesesaus, aanrader hoor.
Ja, lekker!quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gooi al jaren rode wijn in mijn bolognesesaus, aanrader hoor.
Die dame is nog steeds een mooiequote:
Behalve dat jij een dikkertje bentquote:
quote:
Okquote:
quote:
Ik zat in je foboquote:
Nee waarom heb je dat dan?quote:
Uitstekende antwoordquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten hoe ik eruit zie
Je hoeft geen fobo te nemen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten hoe ik eruit zie
Dus je hebt het voor nieuwsgierige mensenquote:
Ze is pritty pretty coolquote:
Mensen kijken er sowieso op of ik het er bij de andere icoontjes staan of nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus je hebt het voor nieuwsgierige mensen
Gelul maar okquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mensen kijken er sowieso op of ik het er bij de andere icoontjes staan of niet
Bij instellingen ergens bij je profiel op FPquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:32 schreef Deisyy het volgende:
Mijn fobo is ook leeg, ik moet nog even zoeken waar Ik het uit kan zetten.
Jammer je bent wel leuk om te zien. En het is voor een mod wel tofquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:32 schreef Deisyy het volgende:
Heb je foto gezien in Paul topic, waar hij denkt hoe jij eruitziet?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:32 schreef Deisyy het volgende:
Wat liefquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer je bent wel leuk om te zien. En het is voor een mod wel tof
Linkje?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je foto gezien in Paul topic, waar hij denkt hoe jij eruitziet?
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je foto gezien in Paul topic, waar hij denkt hoe jij eruitziet?
Volgens mij staat ie in ONZ en daar kan jij niet komen dus zonde om linkje te geven. Sorriequote:
Je mag wel een keer voor mij koken?!quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pancetta is zo lekker, het is alweer een tijdje geleden dat ik carbonara heb gegeten, terwijl ik het zo lekker vind.
Ik heb kerriesoep gemaakt en daarbij komt nog een broodje kip Tandoori
Paul is gestoordquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie in ONZ en daar kan jij niet komen dus zonde om linkje te geven. Sorrie![]()
ONZ / Fantaseer hier hoe een bep. FOK!ker er uit ziet
Ja je bent niet vies om foto's te plaatsen. En dan denk ik een fobo is best leuk. Ik moet wel zeggen dat gluurders in fobo wat naar is dat je dat kan zien zeg maar. Dat zou altijd anoniem moeten.quote:
Oh ja een banquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie in ONZ en daar kan jij niet komen dus zonde om linkje te geven. Sorrie![]()
Sneller dan je dachtquote:
Een hele rij foto’s met copyright-logo’s. Dat kan een flinke rekening worden voor Danny.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Moh, hij heeft zat donaties gehad.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een hele rij foto’s met copyright-logo’s. Dat kan een flinke rekening worden voor Danny.
Heb je wel eens een factuur van Getty images gezien?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Moh, hij heeft zat donaties gehad.![]()
Ja die ken ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je wel eens een factuur van Getty images gezien?
Nee maar zullen best stevige prijzen zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je wel eens een factuur van Getty images gezien?
Ja en dan kom jij met je tientjequote:Op zondag 22 augustus 2021 17:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee maar zullen best stevige prijzen zijn.
Als je dom bentquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al die donaties bij elkaar zijn toch geen tientje joh.
Volgens mij snap je mij verkeerd, ik heb het niet over MIJN donaties maar over alle donaties van iedereen bij elkaar.quote:
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mij verkeerd, ik heb het niet over MIJN donaties maar over alle donaties van iedereen bij elkaar.
Alfquote:
Ok was grappigquote:
Jesusquote:
Katten verslinderquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Alf toch .. Jesus kan er wel naast zitten.. tis tenslotte in Spanje
Dat was best grappigquote:
Maar als ik foto's hier in de sc plaats is dat maar voor even want het topic zakt weer weg en vooral users van hier zien die foto's, maar de foto's in je fobo zijn altijd en voor iedereen zichtbaar.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je bent niet vies om foto's te plaatsen. En dan denk ik een fobo is best leuk. Ik moet wel zeggen dat gluurders in fobo wat naar is dat je dat kan zien zeg maar. Dat zou altijd anoniem moeten.
Nou en?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ik foto's hier in de sc plaats is dat maar voor even want het topic zakt weer weg en vooral users van hier zien die foto's, maar de foto's in je fobo zijn altijd en voor iedereen zichtbaar.
Ik hoopte eigenlijk dat iedereen dat zou vergetenquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet deze maar in de OP [ afbeelding ]
Ik vind deze scenes zoveel leuker dan jaren geledenquote:
Volgens mij wordt dat automatisch aangemaakt als je een keer op fotoboek klikt. Ik heb het ook nooit bewust aangezet naar mijn idee. Maar ik kan het ook vergeten zijn dat ik ergens ooit iets aangeklikt heb. Ik heb nu wel dat icoontje verwijderd. Maar ik zou niet weten hoe ik m'n hele fobo weer moet verwijderen eerlijk gezegd. Had er laatst wel naar gezocht.quote:
Ja dit dus. Kan volgens mij niet verwijderen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:32 schreef Deisyy het volgende:
Mooie damequote:Op zondag 22 augustus 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet deze maar in de OP [ afbeelding ]
Dan ben je al verder dan ik, al ben ik maar van het icoontje af, want nu is het ook raar als mensen erop klikken en er is een lege fobo. Ik heb hem volgens mij wel bewust aangemaakt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat automatisch aangemaakt als je een keer op fotoboek klikt. Ik heb het ook nooit bewust aangezet naar mijn idee. Maar ik kan het ook vergeten zijn dat ik ergens ooit iets aangeklikt heb. Ik heb nu wel dat icoontje verwijderd. Maar ik zou niet weten hoe ik m'n hele fobo weer moet verwijderen eerlijk gezegd. Had er laatst wel naar gezocht.
Ja dat dusquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:41 schreef engine het volgende:
Bewust aangemaakt en bewust ook weer leeggehaald
Ja ook een wel een goede actricequote:Op zondag 22 augustus 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Mooie dame [ link | afbeelding ]
Zet er dan een paar leuke gifjes in of zo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik, al ben ik maar van het icoontje af, want nu is het ook raar als mensen erop klikken en er is een lege fobo. Ik heb hem volgens mij wel bewust aangemaakt.
Ik heb even in de jouwe geloerd, die is leuk met al die quotesquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zet er dan een paar leuke gifjes in of zo.
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even in de jouwe geloerd, die is leuk met al die quotes
Ik weet het niet meer. Ben al aan het zoeken. Ik vind sowieso dat hele Fotoboek niet echt duidelijk waardoor er dus weleens wat mis kan gaan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik, al ben ik maar van het icoontje af, want nu is het ook raar als mensen erop klikken en er is een lege fobo. Ik heb hem volgens mij wel bewust aangemaakt.
Ja die is zeker leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even in de jouwe geloerd, die is leuk met al die quotes
Dat is het probleem ook Niemand durft in fobo te gluren dan word je weggezet als een engnekquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Ben al aan het zoeken. Ik vind sowieso dat hele Fotoboek niet echt duidelijk waardoor er dus weleens wat mis kan gaan.
En ook het woord voyeurs. Alsof je iets raars doet. Ik vind het best logisch dat je uit nieuwsgierigheid rondklikt, maar het komt wat raar over door dat woord. Alsof je iets aan het doen bent dat niet hoort.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook Niemand durft in fobo te gluren dan word je weggezet als een engnek
quote:
Als je een fobo hebt moet het niet zo zijn dat gluurders met naam genoemd moet worden.quote:
jawelquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je een fobo hebt moet het niet zo zijn dat gluurders met naam genoemd moet worden.
Ik heb er van ellende maar weer een foto ingezetquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Ben al aan het zoeken. Ik vind sowieso dat hele Fotoboek niet echt duidelijk waardoor er dus weleens wat mis kan gaan.
En ook het woord voyeurs. Alsof je iets raars doet. Ik vind het best logisch dat je uit nieuwsgierigheid rondklikt, maar het komt wat raar over door dat woord. Alsof je iets aan het doen bent dat niet hoort.
Nee daar kies je zelf voor.quote:
Niks te zienquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er van ellende maar weer een foto ingezet![]()
Ja dat voyeurs klinkt wel wat eng, echt FOK!s
Okquote:
Oh ik heb het weer gevonden. In het balkje waar mannen vrouwen en FAQ staat. Daar staat 'instellingen wijzigen'. Een hele rare plek. Je zou verwachten dat je dat allemaal in je profiel kan wijzigen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag jij van je man de boot besturen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga deze bookmarken voor als in mijn fobo weer weg wilquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh ik heb het weer gevonden. In het balkje waar mannen vrouwen en FAQ staat. Daar staat 'instellingen wijzigen'. Een hele rare plek. Je zou verwachten dat je dat allemaal in je profiel kan wijzigen.
Dat fotoboek is idd. wat op andere fora ‘profiel’ wordt genoemd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh ik heb het weer gevonden. In het balkje waar mannen vrouwen en FAQ staat. Daar staat 'instellingen wijzigen'. Een hele rare plek. Je zou verwachten dat je dat allemaal in je profiel kan wijzigen.
Ik mag er niet inquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga deze bookmarken voor als in mijn fobo weer weg wil
quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:05 schreef -Shii- het volgende:
Ik had trouwens laatst ook een foto in m'n fobo geplaatst. Heeft er geloof ik een paar uur gestaan, maar ik heb 'm toch maar weer weggehaald.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:05 schreef -Shii- het volgende:
Ik had trouwens laatst ook een foto in m'n fobo geplaatst. Heeft er geloof ik een paar uur gestaan, maar ik heb 'm toch maar weer weggehaald.
Waarom?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:05 schreef -Shii- het volgende:
Die is memorabel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er staat een filmpje van mij op youtube
OH echtquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ja zo klopt het weerquote:
Op de boulevard.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die fokstok gaat lekkerquote:
Ik zou het ook wel raar vinden als mijn buurvrouw ineens in mijn fobo loert jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet niet. Toch bang dat er iemand is die mij kent ofzo.
Niet zo raar, er werd heel veel werk gemaakt van de stok, gegietharst enzo, maar toen hij elke keer gejat werd is besloten er een simpel stokje voor in de plaat te nemen.quote:
Het is iemand die het kapot wil maken dat is duidelijkquote:
Prish! Gaaf en wat een mazzel hebj e dan gehad met het weer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:20 schreef Prisha het volgende:
Vandaag weer eens een fort bezocht. Ditmaal eentje van de Stelling van Amsterdam. Fort IJmuiden.
Helemaal tof! En prachtig weer gehad, warm, zonnetje en wat wolkjes.
Pas toen ik naar huis ging begon het te regenen. Mind over matter!!
Ja dat kan niet anders, zo jammer en zo kinderachtig ook.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is iemand die het kapot wil maken dat is duidelijk
De gene is toch wel duidelijkquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan niet anders, zo jammer en zo kinderachtig ook.
Zo is dat!quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:21 schreef Prisha het volgende:
ohhh en gisteravond naar de Posbank gegaan. Zo rond 17:00. Meeste mensen waren weg.
De heide staat in bloei. Prachtig was het![]()
Ben nu foto's aan het sorteren. Goffer. Nederland is toch wel mooi hoor.
Ik heb altijd goed weerquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish! Gaaf en wat een mazzel hebj e dan gehad met het weer.
Ik zag inderdaad prachtige heidefoto's langs komen, die kleurenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:21 schreef Prisha het volgende:
ohhh en gisteravond naar de Posbank gegaan. Zo rond 17:00. Meeste mensen waren weg.
Dat denk ik wel, maar ik ga geen namen noemen.quote:
Is die weer zoek? Wat sneu zeg.quote:
Nee die gast is wel te sneuquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar ik ga geen namen noemen.
Ondergaande zon, uitkijkend over een mooie paarse deken, het strekt zich als een zachte waas voor zover als dat de oog kan zien. zachte bries door de haren en het geluid van krekels. Magisch.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad prachtige heidefoto's langs komen, die kleuren
Volgens mij heeft DJMO een nieuwe gemaakt en aan stoorzender gegeven. Hij moet het ergens droppen en dan zou gebroken glas hem verplaatsen?quote:
Klinkt alleen al mooi!quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ondergaande zon, uitkijkend over een mooie paarse deken, het strekt zich als een zachte waas voor zover als dat de oog kan zien. zachte bries door de haren en het geluid van krekels. Magisch.
Ik zag hetquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:26 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff bij twee dames in het foto boek gegluurd 🤩
Zag je een leuke foto? Zeg ff in DM bij wie ik moet gluren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:26 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff bij twee dames in het foto boek gegluurd 🤩
Ja leuke foto van Deisyy en Soury.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zag je een leuke foto? Zeg ff in DM bij wie ik moet gluren.
Ik mag niet in jou foboquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zag je een leuke foto? Zeg ff in DM bij wie ik moet gluren.
Echt, hij is een tijdje weg gebleven, maar blijkbaar was dit niet al te ver wegquote:
Was echt prachtig.quote:
Ik voel het bijnaquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ondergaande zon, uitkijkend over een mooie paarse deken, het strekt zich als een zachte waas voor zover als dat de oog kan zien. zachte bries door de haren en het geluid van krekels. Magisch.
Nederland heeft heel veel mooie natuur plekken en ook gebouwen enzquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:21 schreef Prisha het volgende:
Ik weet nog dat we hier vorig jaar in de SC het idee hadden dat ik die stok mee zou nemen en boven op de Kilimanjaro zou plantenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, hij is een tijdje weg gebleven, maar blijkbaar was dit niet al te ver weg
Dat zou wel cool zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we hier vorig jaar in de SC het idee hadden dat ik die stok mee zou nemen en boven op de Kilimanjaro zou planten![]()
toen toch maar niet gedaan
Daar had hij wel redelijk veilig gelegenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we hier vorig jaar in de SC het idee hadden dat ik die stok mee zou nemen en boven op de Kilimanjaro zou planten![]()
Thanksquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuke foto van Deisyy en Soury.
jaquote:
dat zekerquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Daar had hij wel redelijk veilig gelegen
Da zal ook hele mooie foto's gevenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was echt prachtig.
Ik wil nu een keer heel vroeg in de morgen, als de zon net opkomt en er zo'n nevel laag over de grond hangt.
Niet voor mijn fobo iig.quote:
Nee dat denk ik niet (of wel) ik weet het nietquote:
Week dier ben je ookquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:21 schreef Prisha het volgende:
weekend ook wel hoorquote:
Ik vind dat nog steeds een fantastisch idee en het kan dit jaar natuurlijk weer, beter op de Mount Everest dan gestolenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja zeker weten. Ooit gaat dat lukken.quote:
Wel raar.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet (of wel) ik weet het niet
Nee iddquote:
Had mijn fobo reacties uitgezet. Daarom kan ze niet terugreageren maar ze moet hem wel kunnen bekijken, ff op mijn icoontje hierboven klikken of mijn naam in haar fobo.quote:
Code #FB1013quote:
Maar soury kan ook niet in de mijne, ik kan wel in jouw fobo. Wan gedoe.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had mijn fobo reacties uitgezet. Daarom kan ze niet terugreageren maar ze moet hem wel kunnen bekijken, ff op mijn icoontje hierboven klikken of mijn naam in haar fobo.
Mjaa..ik geloof dat we toen bedachten dat het teveel gezeik zou opleveren. Of zo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds een fantastisch idee en het kan dit jaar natuurlijk weer, beter op de Mount Everest dan gestolen
Owwwww. ik heb uitgezet dat anonieme gluurders mijn fobo kunnen bekijken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Code #FB1013
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en d
Toen was ik nog geen mod van het topic en nu welquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mjaa..ik geloof dat we toen bedachten dat het teveel gezeik zou opleveren. Of zo.
Ik kan idd altijd nog meenemen naar Everest, en daar bij het Everest Basecamp bordje planten
Ja jij bent niet anoniemquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar soury kan ook niet in de mijne, ik kan wel in jouw fobo. Wan gedoe.
ahaquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen mod van het topic en nu wel![]()
Moeten we wel zorgen dat de stok bij jou is voordat je gaat.
En nu? Ik heb het vinkje bij anonieme kijkers uitgezet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Code #FB1013
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en d
Neequote:Op zondag 22 augustus 2021 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu? Ik heb het vinkje bij anonieme kijkers uitgezet.
Fotoboek-topicquote:
Staan in mijn foboquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik eis tieten pics van al de sc dames anders kom ik niet meer
Ben ik niet Tochquote:
Vraag het anders eens aan de fobo-mod @Fylaxquote:
goed dat je erbij zet dat je ze van de "dames" wilt zienquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik eis tieten pics van al de sc dames anders kom ik niet meer
Ik vroeg het verkeerd, waarom kan ik wel in zijn fobo en jij niet? En waarom kan je wel in die van Domni?quote:
Zij heeft instelling aanstaan dat ze anoniem in andermans fobo wilt gluren, ik heb dat uitstaan.quote:
Die is het niet meerquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag het anders eens aan de fobo-mod @:Fylax
Voor je het weet zit zijn dm-box vol manboobsquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
goed dat je erbij zet dat je ze van de "dames" wilt zien
Dat is niet zo denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij heeft instelling aanstaan dat ze anoniem in andermans fobo wilt gluren, ik heb dat uitstaan.
jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor je het weet zit zijn dm-box vol manboobs
Ik geef het opquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zij heeft instelling aanstaan dat ze anoniem in andermans fobo wilt gluren, ik heb dat uitstaan.
Kippenquote:
Toch wel, je hebt in iemands fobo gereageerd (ben ff vergeten wie, ik denk mrsl) en daar stond jouw naam niet bij voyeurs maar anoniem. Toen was me al duidelijk dat je die instelling aaan hebt staan.quote:
Jesus je kan niks meerquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toch wel, je hebt in iemands fobo gereageerd (ben ff vergeten wie, ik denk mrsl) en daar stond jouw naam niet bij voyeurs maar anoniem. Toen was me al duidelijk dat je die instelling aaan hebt staan.
Best leuk tochquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:45 schreef cafca het volgende:
Ik wist niet eens dat die fobo's nog gebruikt werden
En bij Solid waarschijnlijk ook, maar bij Domni niet.quote:
Echt?!quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vroeger was het de enige manier om PM's te sturen.
quote:
Dat wilde ik net typenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bij Solid waarschijnlijk ook, maar bij Domni niet.
Kan ik mij niet herinnerenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vroeger was het de enige manier om PM's te sturen.
DM gestuurdquote:
Ik ging er vanuit dat dat jouw instelling wasquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Open even een topic in FB Feedback dan.
In het rijtje bij de dm en pm icoontjes bij een user staan rechts twee rode streepjes, daar vind je de fobo van diegene.quote:
Nee want anderen kunnen wel kijken, behalve souryquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat dat jouw instelling was
Ahhhquote:
Omdat die anderen niet op anoniem staan, neem ik aanquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee want anderen kunnen wel kijken, behalve soury
verrekquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het rijtje bij de dm en pm icoontjes bij een user staan rechts twee rode streepjes, daar vind je de fobo van diegene.
Ja duidelijkquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
Dit kun je aan- en uitvinken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat die anderen niet op anoniem staan, neem ik aan
Hier heb ik de vinkjes zojuist allemaal weggehaald.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
Dit kun je aan- en uitvinken:
[ afbeelding ]
Kennen we nou allemaal ook de geheime foto's zien?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik de vinkjes zojuist allemaal weggehaald.
jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer iets geleerdBeter laat dan nooit
Maar dan kon iedereen die in je fobo las dus meelezenquote:
Iets wat jij nog niet wist?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer iets geleerdBeter laat dan nooit
Nu doet ie het welquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik de hele tijdquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat die anderen niet op anoniem staan, neem ik aan
Dat vinkje ga ik snel even aanzettenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Kennen we nou allemaal ook de geheime foto's zien?
Ik kom wel in je fobo als ik op de laatste loerders klikquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Nee Prisha, ze heeft zojuist het fobo ontdekt.quote:
quote:
En toch staat jouw naam niet tussen voyeurs: Anonieme_Fokkerquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom wel in je fobo als ik op de laatste loerders klik
Ja, dat wel. dus het was een soort openbare DM ofzoquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan kon iedereen die in je fobo las dus meelezen
bahquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom wel in je fobo als ik op de laatste loerders klik
In fobo bovenaan, bij instellingen wijzigenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zeg ik de hele tijdMaar uuuhm, hoe zet ik mezelf op anoniem gluren bij anderen? Die optie vind ik nergens?
Ik dacht altijd dat dat niet ingelogden waren, maar niet dus.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zeg ik de hele tijdMaar uuuhm, hoe zet ik mezelf op anoniem gluren bij anderen? Die optie vind ik nergens?
@Souryquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
In fobo bovenaan, bij instellingen wijzigen
Nu wel denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En toch staat jouw naam niet tussen voyeurs: Anonieme_Fokker
En dat is er altijd geweest dus?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Prisha, ze heeft zojuist het fobo ontdekt.
Fobo was er al voor dm en pm, dus eigenlijk net na het stenen tijdperkquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dat is er altijd geweest dus?
Nooit geweten. Ik snapte al niet waar iedereen het over had, dat fobo gedoe en zo
Die kan je meteen blokken of je wil 30 cmquote:
Ik ben al jaren verliefd op Soury dat is bekend en ik schaam mij daar ook niet voorquote:
Hoe blok ik iemand in mijn fobo?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan je meteen blokken of je wil 30 cm
Uh ergens onderinquote:
Is het een kabouter dan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan je meteen blokken of je wil 30 cm
Is ook niets om je voor te schamen, je hebt een goede smaak.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben al jaren verliefd op Soury dat is bekend en ik schaam mij daar ook niet voor
Ik heb ook een goede smaakquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook niets om je voor te schamen, je hebt een goede smaak.
Maar ik stuur geen smerige dm postsquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook niets om je voor te schamen, je hebt een goede smaak.
Ja dat kan maar ik kan het even niet vinden. Ik heb de cunt ook gebloktquote:
Die kun je deleten.quote:
Zo zag het er bij mij net ook uitquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo, die is aardig op dreef![]()
[ afbeelding ]
Die kun je eten.quote:
Ik vind die smerigquote:
Lik je daar ook de creme eerst vanaf of eet je ze zo op?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet best dat ik daar niet op doelde![]()
Maar ik had Wikingertopf
Dat is wel een beetje apart.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lik je daar ook de creme eerst vanaf of eet je ze zo op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |