En bij Solid waarschijnlijk ook, maar bij Domni niet.quote:
Echt?!quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vroeger was het de enige manier om PM's te sturen.
quote:
Dat wilde ik net typenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bij Solid waarschijnlijk ook, maar bij Domni niet.
Kan ik mij niet herinnerenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vroeger was het de enige manier om PM's te sturen.
DM gestuurdquote:
Ik ging er vanuit dat dat jouw instelling wasquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Open even een topic in FB Feedback dan.
In het rijtje bij de dm en pm icoontjes bij een user staan rechts twee rode streepjes, daar vind je de fobo van diegene.quote:
Nee want anderen kunnen wel kijken, behalve souryquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat dat jouw instelling was
Ahhhquote:
Omdat die anderen niet op anoniem staan, neem ik aanquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee want anderen kunnen wel kijken, behalve soury
verrekquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het rijtje bij de dm en pm icoontjes bij een user staan rechts twee rode streepjes, daar vind je de fobo van diegene.
Ja duidelijkquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
Dit kun je aan- en uitvinken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat die anderen niet op anoniem staan, neem ik aan
Hier heb ik de vinkjes zojuist allemaal weggehaald.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
Dit kun je aan- en uitvinken:
[ afbeelding ]
Kennen we nou allemaal ook de geheime foto's zien?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik de vinkjes zojuist allemaal weggehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |