jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer iets geleerdBeter laat dan nooit
Maar dan kon iedereen die in je fobo las dus meelezenquote:
Iets wat jij nog niet wist?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer iets geleerdBeter laat dan nooit
Nu doet ie het welquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik de vinkjes zojuist allemaal weggehaald.
Dat zeg ik de hele tijdquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat die anderen niet op anoniem staan, neem ik aan
Dat vinkje ga ik snel even aanzettenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Kennen we nou allemaal ook de geheime foto's zien?
Ik kom wel in je fobo als ik op de laatste loerders klikquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik de vinkjes zojuist allemaal weggehaald.
Nee Prisha, ze heeft zojuist het fobo ontdekt.quote:
quote:
En toch staat jouw naam niet tussen voyeurs: Anonieme_Fokkerquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom wel in je fobo als ik op de laatste loerders klik
Ja, dat wel. dus het was een soort openbare DM ofzoquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan kon iedereen die in je fobo las dus meelezen
bahquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom wel in je fobo als ik op de laatste loerders klik
In fobo bovenaan, bij instellingen wijzigenquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zeg ik de hele tijdMaar uuuhm, hoe zet ik mezelf op anoniem gluren bij anderen? Die optie vind ik nergens?
Ik dacht altijd dat dat niet ingelogden waren, maar niet dus.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zeg ik de hele tijdMaar uuuhm, hoe zet ik mezelf op anoniem gluren bij anderen? Die optie vind ik nergens?
@Souryquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
In fobo bovenaan, bij instellingen wijzigen
Nu wel denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 19:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En toch staat jouw naam niet tussen voyeurs: Anonieme_Fokker
En dat is er altijd geweest dus?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Prisha, ze heeft zojuist het fobo ontdekt.
Fobo was er al voor dm en pm, dus eigenlijk net na het stenen tijdperkquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dat is er altijd geweest dus?
Nooit geweten. Ik snapte al niet waar iedereen het over had, dat fobo gedoe en zo
Die kan je meteen blokken of je wil 30 cmquote:
Ik ben al jaren verliefd op Soury dat is bekend en ik schaam mij daar ook niet voorquote:
Hoe blok ik iemand in mijn fobo?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan je meteen blokken of je wil 30 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |