Moh, hij heeft zat donaties gehad.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een hele rij foto’s met copyright-logo’s. Dat kan een flinke rekening worden voor Danny.
Heb je wel eens een factuur van Getty images gezien?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Moh, hij heeft zat donaties gehad.![]()
Ja die ken ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je wel eens een factuur van Getty images gezien?
Nee maar zullen best stevige prijzen zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je wel eens een factuur van Getty images gezien?
Ja en dan kom jij met je tientjequote:Op zondag 22 augustus 2021 17:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee maar zullen best stevige prijzen zijn.
Als je dom bentquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al die donaties bij elkaar zijn toch geen tientje joh.
Volgens mij snap je mij verkeerd, ik heb het niet over MIJN donaties maar over alle donaties van iedereen bij elkaar.quote:
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mij verkeerd, ik heb het niet over MIJN donaties maar over alle donaties van iedereen bij elkaar.
Alfquote:
Ok was grappigquote:
Jesusquote:
Katten verslinderquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Alf toch .. Jesus kan er wel naast zitten.. tis tenslotte in Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |