Moh, hij heeft zat donaties gehad.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een hele rij foto’s met copyright-logo’s. Dat kan een flinke rekening worden voor Danny.
Heb je wel eens een factuur van Getty images gezien?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Moh, hij heeft zat donaties gehad.![]()
Ja die ken ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je wel eens een factuur van Getty images gezien?
Nee maar zullen best stevige prijzen zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je wel eens een factuur van Getty images gezien?
Ja en dan kom jij met je tientjequote:Op zondag 22 augustus 2021 17:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee maar zullen best stevige prijzen zijn.
Als je dom bentquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Al die donaties bij elkaar zijn toch geen tientje joh.
Volgens mij snap je mij verkeerd, ik heb het niet over MIJN donaties maar over alle donaties van iedereen bij elkaar.quote:
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mij verkeerd, ik heb het niet over MIJN donaties maar over alle donaties van iedereen bij elkaar.
Alfquote:
Ok was grappigquote:
Jesusquote:
Katten verslinderquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Alf toch .. Jesus kan er wel naast zitten.. tis tenslotte in Spanje
Dat was best grappigquote:
Maar als ik foto's hier in de sc plaats is dat maar voor even want het topic zakt weer weg en vooral users van hier zien die foto's, maar de foto's in je fobo zijn altijd en voor iedereen zichtbaar.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je bent niet vies om foto's te plaatsen. En dan denk ik een fobo is best leuk. Ik moet wel zeggen dat gluurders in fobo wat naar is dat je dat kan zien zeg maar. Dat zou altijd anoniem moeten.
Nou en?quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ik foto's hier in de sc plaats is dat maar voor even want het topic zakt weer weg en vooral users van hier zien die foto's, maar de foto's in je fobo zijn altijd en voor iedereen zichtbaar.
Ik hoopte eigenlijk dat iedereen dat zou vergetenquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet deze maar in de OP [ afbeelding ]
Ik vind deze scenes zoveel leuker dan jaren geledenquote:
Volgens mij wordt dat automatisch aangemaakt als je een keer op fotoboek klikt. Ik heb het ook nooit bewust aangezet naar mijn idee. Maar ik kan het ook vergeten zijn dat ik ergens ooit iets aangeklikt heb. Ik heb nu wel dat icoontje verwijderd. Maar ik zou niet weten hoe ik m'n hele fobo weer moet verwijderen eerlijk gezegd. Had er laatst wel naar gezocht.quote:
Ja dit dus. Kan volgens mij niet verwijderen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:32 schreef Deisyy het volgende:
Mijn fobo is ook leeg, ik moet nog even zoeken waar Ik het uit kan zetten.
Mooie damequote:Op zondag 22 augustus 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet deze maar in de OP [ afbeelding ]
Dan ben je al verder dan ik, al ben ik maar van het icoontje af, want nu is het ook raar als mensen erop klikken en er is een lege fobo. Ik heb hem volgens mij wel bewust aangemaakt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat automatisch aangemaakt als je een keer op fotoboek klikt. Ik heb het ook nooit bewust aangezet naar mijn idee. Maar ik kan het ook vergeten zijn dat ik ergens ooit iets aangeklikt heb. Ik heb nu wel dat icoontje verwijderd. Maar ik zou niet weten hoe ik m'n hele fobo weer moet verwijderen eerlijk gezegd. Had er laatst wel naar gezocht.
Ja dat dusquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:41 schreef engine het volgende:
Bewust aangemaakt en bewust ook weer leeggehaald
Ja ook een wel een goede actricequote:Op zondag 22 augustus 2021 18:39 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Mooie dame [ link | afbeelding ]
Zet er dan een paar leuke gifjes in of zo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik, al ben ik maar van het icoontje af, want nu is het ook raar als mensen erop klikken en er is een lege fobo. Ik heb hem volgens mij wel bewust aangemaakt.
Ik heb even in de jouwe geloerd, die is leuk met al die quotesquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zet er dan een paar leuke gifjes in of zo.
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even in de jouwe geloerd, die is leuk met al die quotes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |