Noem het gewoon politionele acties.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"het is geen invasie hoor hèhè gewoon een soort van unprofor maar dan anders"
als UNPROFOR de geplande 15k de enclaves in had gekregen dan was Srebrenica niet gevallenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"het is geen invasie hoor hèhè gewoon een soort van unprofor maar dan anders"
Klopt en daar speelde ook wel meer zoals bevriende naties die hun middelvinger opsteken enzo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
als UNPROFOR de geplande 15k de enclaves in had gekregen dan was Srebrenica niet gevallen
werd uiteindelijk de helft met lichte wapens en de rest is geschiedenis
noem het Parkpop voor mijn part maar dan nog zijn de troepen er nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:25 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Noem het gewoon politionele acties.
En dan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
Dan kom je weer op het punt dat de onderbuik van velen niet meer integratie van Europa wil. Juist nu had je een goede vuist kunnen maken met idd 15 k man erheen. Desnoods een perimeter om kabul heen
dat laatste niet maar eigen volk eerst sowieso, dat is hier niet andersquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt en daar speelde ook wel meer zoals bevriende naties die hun middelvinger opsteken enzo.
En daarom gaat een "Europees leger" nooit werken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat laatste niet maar eigen volk eerst sowieso, dat is hier niet anders
Daarbij, wie stuurt wat? Ik durf te wedden dat Nederland dan vooral inzet op de administratie want dat kan thuiswerkend middels de Telestick geregeld worden... Lekker veilig en goedkoop...quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:18 schreef sp3c het volgende:
'Europa' dat 15.000 man naar de andere kant van de wereld stuurt op korte termijn?
hoe realistisch is dat?
Ho ho, we kunnen pliesies opleiden. Oh wacht, dat word hem nu niet. Oké dan maar wat backend gerommelquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij, wie stuurt wat? Ik durf te wedden dat Nederland dan vooral inzet op de administratie want dat kan thuiswerkend middels de Telestick geregeld worden... Lekker veilig en goedkoop...
brandweerquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij, wie stuurt wat? Ik durf te wedden dat Nederland dan vooral inzet op de administratie want dat kan thuiswerkend middels de Telestick geregeld worden... Lekker veilig en goedkoop...
En vervolgens leasen van de duitsersquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:35 schreef sp3c het volgende:
daarna alle brandweervoertuigen in NL wegbezuinigen
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En vervolgens leasen van de duitsers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik zie nu al aankomen dat uiteindelijk blijkt dat de hele eenheid sowieso alleen op papier bestaatquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En vervolgens leasen van de duitsers
Maar eerst vragen of we de al aanwezige crashtenders op KAIA niet kunnen huren voor een tientje per maand...quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:34 schreef sp3c het volgende:
brandweer
mits de Amerikanen de voertuigen invliegen
Welk Europees land beschikt over serieuze transportcapaciteit om tanks, artillerie en pantservoertuigen in te vliegen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:18 schreef sp3c het volgende:
'Europa' dat 15.000 man naar de andere kant van de wereld stuurt op korte termijn?
hoe realistisch is dat?
De rest was al een tijdje weg natuurlijk...quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:43 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Maar het is wel een chaos natuurlijk. Eerst vindt Amerika het heel belangrijk dat iedereen meedoet aan de missie en vervolgens weten ze niet hoe snel ze zelf weg moeten zijn. En lijkt iedereen het verder uit te mogen zoeken.
Dat soort middelen verplaats je dan ook meestal per schip of trein.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Welk Europees land beschikt over serieuze transportcapaciteit om tanks, artillerie en pantservoertuigen in te vliegen?
Oh wacht.. zal erop neerkomen dat we genoodzaakt zijn Russisch transport in te schakelen.
Die vliegtuigen kunnen nooit landen als de Taliban er op schietenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Welk Europees land beschikt over serieuze transportcapaciteit om tanks, artillerie en pantservoertuigen in te vliegen?
Oh wacht.. zal erop neerkomen dat we genoodzaakt zijn Russisch transport in te schakelen.
Ik ging er vanuit dat we het specifiek over Afghanistan hadden in dit geval.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat soort middelen verplaats je dan ook meestal per schip of trein.
Voor dit verhaal is lumbl met hun luchtmobiele middelen de aangewezen club.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat we het specifiek over Afghanistan hadden in dit geval.
Waar je natuurlijk één heel groot nadeel hebt als het op transport aankomt...
Precies mijn gedachte.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:43 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Maar het is wel een chaos natuurlijk. Eerst vindt Amerika het heel belangrijk dat iedereen meedoet aan de missie en vervolgens weten ze niet hoe snel ze zelf weg moeten zijn. En lijkt iedereen het verder uit te mogen zoeken.
Amerika heeft duidelijk aangegeven dat ze gingen vertrekken, iedereen weet al maanden/jaren wat dat betekendquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:43 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |