Toornstra lijkt me wel een wappiequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Zijn ze nog niet allemaal gevaccineerd?
Die hebben nooit dubbel geteld; anders zou het dan 2-6 staan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer voor Vitesse dat uitdoelpunten nu niet meer dubbel tellen.
quote:
Erg mooi.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:32 schreef TLC het volgende:
Na Antwerp gaat nu ook Anderlecht kopje onder, Antwerp notabene tegen n middenmoter uit Cyprusen nog dik verloren ook
Sterker nog : ook Gent heeft verloren, gaat lekker daar in Belgenlandquote:
Omonia werd afgelopen seizoen kampioen. Geen middenmotor dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:32 schreef TLC het volgende:
Na Antwerp gaat nu ook Anderlecht kopje onder, Antwerp notabene tegen n middenmoter uit Cyprusen nog dik verloren ook
Nationale team is ook bijna klaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Sterker nog : ook Gent heeft verloren, gaat lekker daar in Belgenland
Opdoeken dat hele land.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nationale team is ook bijna klaar.
Einde tijdperk Belgenhype.
Het is niet eens een echt land.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Opdoeken dat hele land.
@:PowerLoungen
Vlaanderen annexeren en van Wallonië een parkeerplaats maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Opdoeken dat hele land.
Als het draait...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Feyenoord zo speelt zijn ze een gevaarlijke ploeg om tegen te spelen alleen spelen ze vaak niet zo.
Dan nog, dik verliezen van een ploegje uit Cyprus, tis maar een klein eilandje hequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Omonia werd afgelopen seizoen kampioen. Geen middenmotor dus.
Bijlow rood (lol)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? (Ik kijk naar Vitesse)
Bijlow blokkeert een doorgebroken speler.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? (Ik kijk naar Vitesse)
Ach even een wedstrijdje rust pakken volgende week, moet kunnen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Bijlow blokkeert een doorgebroken speler.
Rood.
Ed de Goeijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Wie keept er als Bijlow er niet bij mag zijn?
Marciano.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Jijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Pim Doesburg.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Ed de Goeijje zou t verschil niet eens merken met deze tegenstander
Meteen in poulefase ook potje missen. Nergens voor nodig...quote:
Onana.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Jij denkt dat dit 2 wedstrijden schorsing word?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meteen in poulefase ook potje missen. Nergens voor nodig...
Bizar...Deze scheids strooit er mee. Sommige terecht maar ook een paar makkelijk gegeven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vitesse doet een poging met elke speler geel te pakken.
Denk niet dat ze thuis gaan winnen hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
typisch.
Ach 3-3 nog altijd prima uitgangspositie.
Alsof je vooraf überhaupt een gelijkspel verwacht had?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Kut Vitesse verneukt het weer. Wat heb ik toch de pest aan dat soort ploegen
Idd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk niet dat ze thuis gaan winnen hoor.
1 doelpunt meer maken dan Anderlecht en je bent door.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk niet dat ze thuis gaan winnen hoor.
De bal is rond, 11 tegen 11 (behalve bij Fey)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 doelpunt meer maken dan Anderlecht en je bent door.
Ah jij gaat nu aan het narratief beginnen dat Anderlecht Europese top is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof je vooraf überhaupt een gelijkspel verwacht had?
De enige goede scheids is Lahoz.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:52 schreef TheArt het volgende:
Die scheids is wel lachwekkend overigens, maar dit was een terechte pingel.
Zeker niet! Maar dat ze Europees groter zijn dan ons lijkt me bekend toch? Zij hebben het budget van PSV. 3-3 had ik dus vooraf voor getekend, achteraf voelt het wat zuur.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah jij gaat nu aan het narratief beginnen dat Anderlecht Europese top is.
Leuke rubriek.
Volgens mij is Doekhi bezig met een transfer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:56 schreef RipCity het volgende:
Ik volg vitesse niet maar waarom ontbreken al die spelers dan? Blessure? Covid?
Qua supporters het Ajax van België...arrogant ten topquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
Vitesse moet dit thuis gewoon afmaken, kut club Anderlecht.
Historisch gezien ja, maar in de Eredivisie zouden ze ook gewoon om plek 5 spelen. Dus die moet je gewoon kunnen pakken, ook Vitesse.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker niet! Maar dat ze Europees groter zijn dan ons lijkt me bekend toch? Zij hebben het budget van PSV. 3-3 had ik dus vooraf voor getekend, achteraf voelt het wat zuur.
Blessures.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:56 schreef RipCity het volgende:
Ik volg vitesse niet maar waarom ontbreken al die spelers dan? Blessure? Covid?
Supporters van elke club zijn arrogant als het goed gaat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Qua supporters het Ajax van België...arrogant ten top
Hun budget is 50 miljoen he? Dat van Vitesse is 25 miljoen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Historisch gezien ja, maar in de Eredivisie zouden ze ook gewoon om plek 5 spelen. Dus die moet je gewoon kunnen pakken, ook Vitesse.
Budget zegt geen reet als je jaren wanbeleid voert.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Hun budget is 50 miljoen he? Dat van Vitesse is 25 miljoen.
Doe eens niet zo diep.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Supporters van elke club zijn arrogant als het goed gaat.
Mwa, een speler als Verschaeren heeft bijvoorbeeld ook Feijenoord niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Historisch gezien ja, maar in de Eredivisie zouden ze ook gewoon om plek 5 spelen. Dus die moet je gewoon kunnen pakken, ook Vitesse.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
Tyf eens op met dat shirtjes weggeven.
Kutkinderen, het is geen speelgoed.quote:
Ik zou die spits en linksbuiten van ze anders graag in Arnhem zienquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Budget zegt geen reet als je jaren wanbeleid voert.
Wat zou jij als kind met zo'n shirtje doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zouden mensen met die shirtjes doen?
Marktplaats.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zouden mensen met die shirtjes doen?
Ik ben tegen racisme.quote:
Cordon bleu is cordon bleu.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb niet genoeg Bassie en Adriaan gekeken om dit te kunnen verstaan.
Wat een obsessie heeft die man.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:17 schreef De_Kraam het volgende:
VBL / Krijg je een rooie kaart bij een 5-0 overwinning.........
Op naar het Drank80 topic!
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
Een kerel van in de 50 (?) die zichzelf mentaal naar een leeftijd van 10 heeft gezopen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een obsessie heeft die man.
Wist jij dat Bassie uren kan slapen zonder moe te worden?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
xDquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist jij dat Bassie uren kan slapen zonder moe te worden?
Verder dan 15 kwam 'ie zonder drank ook al niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Een kerel van in de 50 (?) die zichzelf mentaal naar een leeftijd van 10 heeft gezopen.
Maar dan wel denken dat hij briljant is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Een kerel van in de 50 (?) die zichzelf mentaal naar een leeftijd van 10 heeft gezopen.
Ik denk dat Vitesse het gewoon gaat verkloten..dat soort ploegen kunnen de druk niet aan. Maar het zou leuk zijn wanneer het lukt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Wat een knotsgekke slotfase bij Vitesse, gelukkig blijft het uiteindelijk 3-3... denk wel dat we grote kans hebben dat er 5 clubs de poulefase gaan halen
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist jij dat Bassie uren kan slapen zonder moe te worden?
Treblinka en Majdanek weer open aubquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Opdoeken dat hele land.
Wut? Sommige waren juist geweldigquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die 'binnenkant van de ogen'-momenten altijd maar stom.
B100 straalbezopen in een wijnvat genot.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd maar saaie filler en afleiden van het echte verhaal.
Starsky & Hutchquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
B100 straalbezopen in een wijnvat genot.
Terwijl iedereen dan nog bijkomt van de CL-loting, of misschien is die nog niet eens afgelopen.quote:
Als jij weer een mooi excelletje maakt blijft de chaos beperkt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terwijl iedereen dan nog bijkomt van de CL-loting, of misschien is die nog niet eens afgelopen.
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:20 schreef Nober het volgende:
Wie gaat Elfsborg-Feyenoord (0-5) kijken? Zoek hulp.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:20 schreef Nober het volgende:
Zeg het maar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:15 schreef fetX het volgende:
Voor mijn voorspelling wacht ik nog even op @:maxi-mus
Wellicht zit ik vanavond op mijn PC omdat ik dan ontspannender voetbal kijk, krijg je maar een laf kladblokje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Als jij weer een mooi excelletje maakt blijft de chaos beperkt.
Het lijkt mij anders absoluut niet ontspanned om op een PC te zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wellicht zit ik vanavond op mijn PC omdat ik dan ontspannender voetbal kijk, krijg je maar een laf kladblokje.
Donderdagavond iedereen trainen/ aan de zuip. KUT UEFAquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje zeven uur al. Dat wordt weer niets zien van Vitesse en Feyenoord.
Succes allen
Nooit besteld.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is jouw Messi shirt al binnen?
Jammer. Je was nog wel zo bezig met die Messi.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:28 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Nooit besteld.
Ja om te kijken of je dat kon bestellen maar zoals je weet lukte dat vreemdgenoeg niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer. Je was nog wel zo bezig met die Messi.
Alles is mooi meegenomen voor NEDERLANDquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mazzeltje, van richting veranderd
Kwaad. Woedend.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:12 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax vrij simpele loting lees ik.
Erg jammer.
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:20 schreef Nober het volgende:
In de CL is niks simpel, dat is slechts zo in de Konfruns Liekquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:12 schreef De_Kraam het volgende:
Erg jammer.
Die Turken kennen er toch geen reet van Johán?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de CL is niks simpel, dat is slechts zo in de Konfruns Liek
Smijten met geld die Rotterdammersquote:Het enige smetje voor de Rotterdammers, die Europees en in de eredivisie een uitstekende seizoenstart kennen, is dat de club opnieuw een boete heeft gekregen. Feyenoord moet 35.250 euro betalen vanwege het blokkeren van de trappen en het afsteken van vuurwerk door zijn aanhang bij het thuisduel met Elfsborg.
Het is de derde keer in drie weken tijd dat Feyenoord een dergelijke boete krijgt. Ook na de thuisduels met Drita en Luzern was dat het geval. Net als tegen Elfsborg blokkeerden supporters de trappen in de Kuip. Het totale bedrag aan boetes over de drie Europese thuisduels bedraagt nu zo'n 70.000 euro.
Mweh geen animoquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:04 schreef Oriente het volgende:
@:coco is er nog een activiteit in de rust?
Tijd voor een wedstrijd schorsing?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Smijten met geld die Rotterdammers
Slappe hap inderdaad. Maar straks zijn ze alles wat ze in 'Europa' verdienen kwijt aan boetesquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd voor een wedstrijd schorsing?
Heel veel clubs krijgen iedere keer die boete voor het blokkeren van de trappen. Gratis geld voor de UEFA.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Smijten met geld die Rotterdammers
Tijdstip, Feyenoord match is 'al gespeeld', Vitesse heeft weinig aanhang.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:34 schreef Naesala_1981 het volgende:
Europees voetbal leeft amper in dit topic.
Zie het positief. Ze kunnen alleen maar afgaan. Niet doorgaan in die poulequote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:12 schreef De_Kraam het volgende:
Erg jammer.
Op naar het Feyenoordtopic!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:34 schreef Naesala_1981 het volgende:
Europees voetbal leeft amper in dit topic.
Ja, maar Vitesse - Anderlecht is toch wel een leuke wedstrijd, zeker met een uitgangspositie, waarbij het nog alle kanten op kan gaan. Maar het tijdstip zal niet helpen nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdstip, Feyenoord match is 'al gespeeld', Vitesse heeft weinig aanhang.
Wie, Vitesse of Anderlecht?quote:
Touché.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Spelen ze ook. Conference League.
Dit topic gaat niet over AZ.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Benieuwd of AZ nog wat kan straks.
Ik kijk Vitesse en het niveau van beide ploegen valt me wat tegen. Steeds dat onrustige spel en domme balverlies.. maar Feyenoord is ook niet veel lees ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:38 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ja, maar Vitesse - Anderlecht is toch wel een leuke wedstrijd, zeker met een uitgangspositie, waarbij het nog alle kanten op kan gaan. Maar het tijdstip zal niet helpen nee.
Ploegen wiens Europese duel niet eens wordt uitgezonden op de Nederlandse TV kunnen we moeilijk serieus nemen.quote:
Daar heb jij weer een puntquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ploegen wiens Europese duel niet eens wordt uitgezonden op de Nederlandse TV kunnen we moeilijk serieus nemen.
Hoezo, Elfsborg is op weg naar 5-0quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:45 schreef Zorro het volgende:
Zie ik dat nou goed? Zijn er echt mensen die naar Elfsborg tegen Feyenoord kijken?
HAHAHHAAAA![]()
Dat is een grapje toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Zondag keihard eraf door FC Utrechtquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef T3hTommay het volgende:
Feyenoord is echt een parodie, dit kan niet.
Het is maar goed dat Vincent Bijlow vorige week rood pakte.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo, Elfsborg is op weg naar 5-0
Ga weg met je Utrecht johquote:
Heb het over vanavond (maar zondag wint FCUtreg ook jaquote:
En Nederland kan lekker gaan scoren om volgend jaar de Fransen in te halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat wel een trainwreck van een coefficientenjaar worden voor de Belgjes.
AZ naar de Conference League is wat dat betreft helemaal niet zo ongunstig.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Nederland kan lekker gaan scoren om volgend jaar de Fransen in te halen.
Meteen al achter lolquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:15 schreef Nober het volgende:
AZ v CELTIC (0-2) LIVE
https://live2go.tv/watch/21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |