Zeg het maar.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:15 schreef fetX het volgende:
Voor mijn voorspelling wacht ik nog even op @:maxi-mus
Wellicht zit ik vanavond op mijn PC omdat ik dan ontspannender voetbal kijk, krijg je maar een laf kladblokje.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Als jij weer een mooi excelletje maakt blijft de chaos beperkt.
Het lijkt mij anders absoluut niet ontspanned om op een PC te zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wellicht zit ik vanavond op mijn PC omdat ik dan ontspannender voetbal kijk, krijg je maar een laf kladblokje.
Donderdagavond iedereen trainen/ aan de zuip. KUT UEFAquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje zeven uur al. Dat wordt weer niets zien van Vitesse en Feyenoord.
Succes allen
Nooit besteld.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is jouw Messi shirt al binnen?
Jammer. Je was nog wel zo bezig met die Messi.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:28 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Nooit besteld.
Ja om te kijken of je dat kon bestellen maar zoals je weet lukte dat vreemdgenoeg niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer. Je was nog wel zo bezig met die Messi.
Alles is mooi meegenomen voor NEDERLANDquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mazzeltje, van richting veranderd
Kwaad. Woedend.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:12 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax vrij simpele loting lees ik.
Erg jammer.
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:20 schreef Nober het volgende:
Wie gaat Elfsborg-Feyenoord (0-5) kijken? Zoek hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |