Dit ja, mensen slaan gelijk zo door.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag, maar de selecties van Ajax en PSV blijven kwalitatief gewoon beter.
Zou wel leuk zijn, alleen al om onze voormalige aanvoerder te trollen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Ben het niet met je eens. Ik heb Feyenoord nog nooit zo goed zien voetballen. Als we dit niveau volhouden (flinke als) spelen we mee om de titel.
Doe mij er nog maar twee.quote:
Dat wel alhoewel ik onze verdediging beter vind dan die van PSV. Verder zijn Ajax en PSV beter met name in de breedte.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag, maar de selecties van Ajax en PSV blijven kwalitatief gewoon beter.
Maar aan de andere kant als je dit nou gewoon elke week kan opbrengen kom je wel een heel eind. Tegenstander is kwalitatief van een niveau Heracles.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit ja, mensen slaan gelijk zo door.
Ja, maar dit gaan we dus echt niet elke week op kunnen brengen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant als je dit nou gewoon elke week kan opbrengen kom je wel een heel eind. Tegenstander is kwalitatief van een niveau Heracles.
Verreweg de meeste wedstrijden hebben we onder Dick niet primair verloren op basis van kwaliteit.
Tuurlijk maar het is dansen op een dun koord, een paar blessures en we leveren toch een hoop in. Daarom rustig werken van wedstrijd naar wedstrijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant als je dit nou gewoon elke week kan opbrengen kom je wel een heel eind. Tegenstander is kwalitatief van een niveau Heracles.
Verreweg de meeste wedstrijden hebben we onder Dick niet primair verloren op basis van kwaliteit.
Die speler had er makkelijk langs gekund. Maar Bijlow komt daar wel dom. Ik vond t niks, maar met een verkeerde kijkhoek snap ik t wel van de scheids.quote:
Tenzij er echt een enorme cultuuromslag heeft plaatsgevonden waar we op hadden gehoopt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaan we dus echt niet elke week op kunnen brengen.
Die zal zondag wel weer invallen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:43 schreef CR7 het volgende:
Toch jammer dat Bozenik erin komt ipv Bannis. Bannis zit nu in een flow en heb ik toch meer vertrouwen in dan Robo.
Niet als t maar 1 pot is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aanvechten die schorsing toch gewoon
Als het 1 wedstrijd schorsing wordt is dat prima met 5-0 in de return. Vanaf de poulefase is Bijlow in de goal wel prettig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aanvechten die schorsing toch gewoon
Je kunt ook een cultuuromslag hebben en alsnog een periode hebben dat ‘t minder loopt. Dat gaan we echt tegenkomen en juist dan ben ik nieuwsgierig wat er gebeurt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij er echt een enorme cultuuromslag heeft plaatsgevonden waar we op hadden gehoopt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is die scheids een verschrikkelijke debiel.
Ja, leuke mascotte die jongen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb wel sympathie voor Fer. Met f.lux zien alle tenues er geel uit.
Wat een onzin zijn genoeg voorbeelden van clubs die dat wel gewoon een heel seizoen kunnen opbrengen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt ook een cultuuromslag hebben en alsnog een periode hebben dat ‘t minder loopt. Dat gaan we echt tegenkomen en juist dan ben ik nieuwsgierig wat er gebeurt.
Zal best. Ik vind het allemaal wat opportuun.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin zijn genoeg voorbeelden van clubs die dat wel gewoon een heel seizoen kunnen opbrengen.
Afgelopen seizoenen waren gewoon compleet debiel schandalig wat dat betreft.
Tja, niet uit frustratie of omdat hij zich niet kon beheersen, maar wat men een professionele overtreding noemt. En zelfs dat was het nauwelijks.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel bijzonder om bij 5-0 voor een rode kaart te krijgen
Echt een totaaldebiel ja. Gelukkig speel je zo goed dat je daar geen last van hebt.quote:
Er zal best een keer kutwedstrijd tussen zitten en/of blessures die een rol spelen, maar van die kansloze reeksen als we de afgelopen jaren voorbij hebben zien komen is niet nodig. Tenzij ze de voetbalfilosofie van Slot compleet naast zich neerleggen, maar dan hebben we sowieso een groot probleem.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het allemaal wat opportuun.
Ik zeg ook geen kansloze reeksen, ik zeg dat het goed kan dat je een mindere periode tegemoet gaat en dan wil ik het ook nog zien. We hebben 12/13 leuke spelers, daarna is het niveau Heerenveen. Als er bijvoorbeeld 2 wegvallen wordt het al een stuk minder. Ik vind het ergens irritant dat sommigen ineens een beetje doorslaan in het positieve.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zal best een keer kutwedstrijd tussen zitten en/of blessures die een rol spelen, maar van die kansloze reeksen als we de afgelopen jaren voorbij hebben zien komen is niet nodig. Tenzij ze de voetbalfilosofie van Slot compleet naast zich neerleggen, maar dan hebben we sowieso een groot probleem.
Zweedse blonde op de bank bij Elfsborg.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef Elan het volgende:
Ah Fresia vandaar dat daar moet een piemel in
Eens, maar jij mag geen toekomstige tegenstanders meer scouten hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg ook geen kansloze reeksen, ik zeg dat het goed kan dat je een mindere periode tegemoet gaat en dan wil ik het ook nog zien. We hebben 12/13 leuke spelers, daarna is het niveau Heerenveen. Als er bijvoorbeeld 2 wegvallen wordt het al een stuk minder. Ik vind het ergens irritant dat sommigen ineens een beetje doorslaan in het positieve.
Het gaat goed, we spelen leuk voetbal en ik denk ook wel dat we derde worden, maar PSV en Ajax zijn gewoonweg nog een bruggetje te ver.
Ja kwalitatief smalle selectie is wel een probleem, zo'n Bozenik en Fer komen ernstig tekort.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg ook geen kansloze reeksen, ik zeg dat het goed kan dat je een mindere periode tegemoet gaat en dan wil ik het ook nog zien. We hebben 12/13 leuke spelers, daarna is het niveau Heerenveen. Als er bijvoorbeeld 2 wegvallen wordt het al een stuk minder. Ik vind het ergens irritant dat sommigen ineens een beetje doorslaan in het positieve.
Het gaat goed, we spelen leuk voetbal en ik denk ook wel dat we derde worden, maar PSV en Ajax zijn gewoonweg nog een bruggetje te ver.
Nee, daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, maar jij mag geen toekomstige tegenstanders meer scouten hoor.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, daar sluit ik me volledig bij aan.
1 woord, Fer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zal best een keer kutwedstrijd tussen zitten en/of blessures die een rol spelen, maar van die kansloze reeksen als we de afgelopen jaren voorbij hebben zien komen is niet nodig. Tenzij ze de voetbalfilosofie van Slot compleet naast zich neerleggen, maar dan hebben we sowieso een groot probleem.
Ik denk vooral dat je dit niet moet uitsluiten. Zie het best gebeuren eigenlijk dat we blijven aanhaken, na vier van dit soort wedstrijden is het in ieder geval geen incident meer dat we zo goed spelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
maar PSV en Ajax zijn gewoonweg nog een bruggetje te ver.
Zo is dat. Die Okkels en Alm kunnen er helemaal geen pepernoot van. Heb mezelf zojuist uitgelachen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat waren ze slecht, en wat waren wij goed
Ach. Beukers had het niet beter gedaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo is dat. Die Okkels en Alm kunnen er helemaal geen pepernoot van. Heb mezelf zojuist uitgelachen.
Nu denken jullie vast dat ik de scout was afgelopen jaren bij Feyenoord.
Hij speelt gewoon prima loop niet te janken. Iedereen snapt wel dat de top van Madueke hoger ligt. Maar Sinisterra doet het gewoon prima.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:10 schreef Elan het volgende:
Sini de Manueke van Feyenoord
Ja hoor Jan Jood.
Het is gezien het niveauverschil een compleet achterlijke vergelijking.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon prima loop niet te janken. Iedereen snapt wel dat de top van Madueke hoger ligt. Maar Sinisterra doet het gewoon prima.
Een presentator met een mening die nergens op slaat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is gezien het niveauverschil een compleet achterlijke vergelijking.
Exact. Het oogt allemaal verzorgd en degelijk. Maar we moeten niet doen alsof we hier de Bayern Münchens naar huis sturen. Domme kaart van Bijlow. Hopelijk krijgt ie maar 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:16 schreef Cupfighter het volgende:
Ik geniet wel van dit Feyenoord hoor, het is nog vroeg en de tegenstanders zijn nog matig maar dit heb ik vorig seizoen niet gezien
Dit is zo droevig hequote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:31 schreef onlogisch het volgende:
Oh en @Zipportal heb je een gifje van Kökcü rond de 72ste minuut dat ie in de 16 compleet over die bal heen maait @fetX en ik zijn je nu al dankbaar.
???quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een presentator met een mening die nergens op slaat.
Bel het krantje.
Dit was ook t eerste wat ik riep bij die rooie kaartquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:39 schreef Tarado het volgende:
nette overwinning, jammer van Bijlow, die gaat Louis niet opstellen denk ik
Alsof Sini vergeleken wordt met het grootste talent van de wereld. Sinisterra zie ik prima niveau Sevilla, Atalanta halen. Madueke wellicht een niveau hoger. We praten hier niet over de nieuwe Gouden Bal winnaar ofzo.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is gezien het niveauverschil een compleet achterlijke vergelijking.
Scheelt ook dat Feijenoord nu een echt heel goede en bovendien eigentijdse trainer heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel mooi hoe snel het om kan slaan in het voetbal.. tot voor kort had Arnesen bijna allemaal matige aankopen achter zijn naam, maar opeens lopen er dan 4 die daadwerkelijk iets toevoegen..5 met Til erbij.
Op basis van 6 doelpunten tegen de lammen en de blinden?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alsof Sini vergeleken wordt met het grootste talent van de wereld. Sinisterra zie ik prima niveau Sevilla, Atalanta halen. Madueke wellicht een niveau hoger. We praten hier niet over de nieuwe Gouden Bal winnaar ofzo.
Nee, op basis van zijn kwaliteiten die hij de laatste wedstrijden, maar ook de seizoenen ervoor vaak zat heeft laten zien. Gewoon een erg goede speler op dit moment voor ons, met genoeg potentie om nog door te groeien naar nog wat niveautjes hoger.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Op basis van 6 doelpunten tegen de lammen en de blinden?
Dreamboxgenotquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:00 schreef Erasmus het volgende:
Net thuis
Zoals een ware allochtoon betaamt de Dreambox aanknallen om het mooie Hollandse ESPN te bekijken voor de nabeschouwing
Net Feyenoordsupporters.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom toch altijd dat naar beneden praten.
Dit inderdaad. Je moet het maar doen hoor. In een Feyenoord waar alleen maar gezeik is en je vorige trainer een waardeloze verdedigende speeltijd hanteerde. Daarbij nog een zware blessure. Die had al veel verder kunnen zijn. Gelukkig nog steeds maar (net) 22.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, op basis van zijn kwaliteiten die hij de laatste wedstrijden, maar ook de seizoenen ervoor vaak zat heeft laten zien. Gewoon een erg goede speler op dit moment voor ons, met genoeg potentie om nog door te groeien naar nog wat niveautjes hoger.
Prima voor ons ja, wil niet zeggen dat hij straks automatisch bij de Europese subtop kan aansluiten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, op basis van zijn kwaliteiten die hij de laatste wedstrijden, maar ook de seizoenen ervoor vaak zat heeft laten zien. Gewoon een erg goede speler op dit moment voor ons, met genoeg potentie om nog door te groeien naar nog wat niveautjes hoger.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact. Het oogt allemaal verzorgd en degelijk. Maar we moeten niet doen alsof we hier de Bayern Münchens naar huis sturen. Domme kaart van Bijlow. Hopelijk krijgt ie maar 1 wedstrijd.
Oh en @:Zipportal heb je een gifje van Kökcü rond de 72ste minuut dat ie in de 16 compleet over die bal heen maait@fetX en ik zijn je nu al dankbaar.
Ben al een paar keer naar potten in de Allsvenskan geweest (1x resp. AIK, Djurgarden, Hammarby. Heb niets buiten Stockholm te zoeken)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima voor ons ja, wil niet zeggen dat hij straks automatisch bij de Europese subtop kan aansluiten.
Vandaag was absoluut een genot om naar te kijken maar laten we bij al dat fraais wel even de kwaliteit van de tegenstander in ogenschouw nemen.
Per direct gedeeld in diverse groepsapps op WhatsApp. Bedankt.quote:
Ja Heracles qua begroting, benieuwd of hij het straks in de groepsfase ook kan laten zien. Als we tenminste dan wel aansprekende tegenstanders treffen. En heel blijft, want dat is ook wel een ding.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben al een paar keer naar potten in de Allsvenskan geweest (1x resp. AIK, Djurgarden, Hammarby. Heb niets buiten Stockholm te zoeken)
Individueel zijn Zweedse voetballers geen koekenbakkers maar die vertrekken juist naar een top 10 competitie als de Eredivisie op vroege leeftijd. Wat er dan overblijft of aangetrokken wordt is wel poep. Niveautje PEC.
Hier kunnen we een mooie verzameling van maken.quote:
Het is eigenlijk veel knapper om de bal zo te raken dan dat je hem in de kruising jaagtquote:
Die leek wel erg mad bij zijn wissel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk veel knapper om de bal zo te raken dan dat je hem in de kruising jaagt
KOKCUGOD
Speelt Feyenoord(er) goed: 'de tegenstander kan er geen reet van'quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje raar dat een club als Elfsborg weggezet wordt als een stel koekenbakkers inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelt Feyenoord(er) goed: 'de tegenstander kan er geen reet van'
Speelt Feyenoord(er) slecht: 'Feyenoord(er) kan er geen reet van;
Classic.
Dat was niet het punt, maar dat snap jij zelf ook wel (hoop ik).quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje raar dat een club als Elfsborg weggezet wordt als een stel koekenbakkers inderdaad.
We hebben het hier wel over de nummer 4 van Zweden
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje raar dat een club als Elfsborg weggezet wordt als een stel koekenbakkers inderdaad.
Kloptquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was niet het punt, maar dat snap jij zelf ook wel (hoop ik).
Toch gelachen
Nee je mag alleen blij zijn als je wint van een club uit Denemarken (Coëfficiëntlijst nr 22) of Turkije (nr 17). Weten we dat ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was een vrij overdreven rode kaart inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit weliswaar op de gele zijde en ook nog eens op de tweede ring dus ik zat er wel heel ver vandaan om het goed te beoordelen maar dat voor Bijlow is toch nooit rood? Ik vond het wat onnodig dat ie uit kwam, maar hij deed volgens mij helemaal niks en die spits liep gewoon tegen hem aan.
Juichen bedoel je? Ja dat doe je in een stadion, ik snap dat dat wat vreemd voor je klinkt. Maar voor jouw geruststelling: voor een televisie heb ik dat eigenlijk ook zelden gedaan hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doen jullie dan ook samen dat dansje na als er gescoord wordt?
Was wel grappig momentje ja. Ben overigens nog steeds van mening dat je als scheidsrechter gewoon rood of minimaal geel moet trekken als een speler bewust een camera omver smijt. Gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:31 schreef onlogisch het volgende:
Dit was wel een grappig momentje
[ twitter ]
We nemen het mee naar achteren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was wel grappig momentje ja. Ben overigens nog steeds van mening dat je als scheidsrechter gewoon rood of minimaal geel moet trekken als een speler bewust een camera omver smijt. Gaat echt nergens over.
Sympathiek ja, het is misschien een beetje opportuun maar het komt ook echt over als één team. Wellicht ook door het vertrek van Berghuis opperde ik vanavond nog.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:31 schreef onlogisch het volgende:
Dit was wel een grappig momentje
[ twitter ]
Aan de andere kant vijf secondes later verovert hij de bal weer terug. Ze zijn zo ontzettend gretig. Heerlijk dat hoge druk zetten.quote:
Nu is dit misschien niet de beste graadmeter maar we hebben allemaal vorig seizoen ook gezien, tegen mindere tegenstanders. Viel echt op dat bij elke bal die ze verloren hij binnen 5 seconden weer in het bezit van Feyenoord was.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan de andere kant vijf secondes later verovert hij de bal weer terug. Ze zijn zo ontzettend gretig. Heerlijk dat hoge druk zetten.
Het is toch ongelooflijk dit als je bedenkt dat ze zo'n 3/4 maanden geleden nog wekelijks aan het ploeteren warenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu is dit misschien niet de beste graadmeter maar we hebben allemaal vorig seizoen ook gezien, tegen mindere tegenstanders. Viel echt op dat bij elke bal die ze verloren hij binnen 5 seconden weer in het bezit van Feyenoord was.
Ben jij de Feyenoord versie van @tong80?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:58 schreef Gert het volgende:
Zowaar wat vertrouwen in FEY-GAE. Tickets, helicoptertje, zin in. Die 8-0 winst in het kampioensjaar... is het als semi-succes supporter (legioen) naïef om zondag de helft te verwachten? Of anders in ieder geval een kwart?
Al is 1-0 ook nog acceptabel vind ik (sorry voor het oude denken)
Helicoptertje ja? Toe maar. Waar land je dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:58 schreef Gert het volgende:
Zowaar wat vertrouwen in FEY-GAE. Tickets, helicoptertje, zin in. Die 8-0 winst in het kampioensjaar... is het als semi-succes supporter (legioen) naïef om zondag de helft te verwachten? Of anders in ieder geval een kwart?
Al is 1-0 ook nog acceptabel vind ik (sorry voor het oude denken)
Precies. Het was echt heerlijk om te zien hoeveel beweging er in het elftal van Feyenoord zat. En ja je kan Elfsborg ‘niet de beste graadmeter’ noemen maar de middenmoot en misschien zelfs de subtop van de Eredivisie ontstijgt nauwelijks het niveau van een Elfsborg of Luzern.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu is dit misschien niet de beste graadmeter maar we hebben allemaal vorig seizoen ook gezien, tegen mindere tegenstanders. Viel echt op dat bij elke bal die ze verloren hij binnen 5 seconden weer in het bezit van Feyenoord was.
Ik heb dat oprecht ook nooit begrepen. Kijk, dat er niet veel meer in zat dan een vierde plaats vorig seizoen is prima te billijken. AZ draaide en had een prima selectie. Maar het was anderzijds ook wel duidelijk dat er echt meer uitgehaald kon worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
Ergens krijg ik dan ook het idee dat Advocaat er niet het maximale heeft uitgeperst. (als een sinaasappel)
Tegen Drita dacht ik nog dat dit een heel zwaar seizoen zou worden. Bizarre metamorfose. (en prima koopjes ook erbij gehaald)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is toch ongelooflijk dit als je bedenkt dat ze zo'n 3/4 maanden geleden nog wekelijks aan het ploeteren waren
Helikopter met de nieuwe spelerts.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Helicoptertje ja? Toe maar. Waar land je dan?
Oh, dat is alleen met de open dag. Die er niet was dit jaar wegens dat boomergriepje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Helikopter met de nieuwe spelerts.
Volgens mij is er een winactie ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb de rode kaart voor Bijlow terug gezien maar manmanmanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
Die scheidsrechter was echt de slechtste sinds die Wolfsberger pot vorig jaar.
Was het maar waar. Maar Jantje Boskamp landt zondag met een of andere prijswinnaar in het stadion.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha. Die zal dan niet op het gras landen gok ik zomaar. Maar wel geinig als je dat gewonnen hebtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij is er een winactie ofzo.
Ik dacht dat ook. En na 2 wedstrijden wist ik het nog steeds niet zeker. Nu durf ik wel te zeggen dat het een prima seizoen kan worden, maar wel hooguit een derde stek. Waar ik overigens gewoon tevreden mee zou zijn, zeker als je dan met grote regelmaat dit voetbal speelt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen Drita dacht ik nog dat dit een heel zwaar seizoen zou worden. Bizarre metamorfose. (en prima koopjes ook erbij gehaald)
Je weet in ieder geval zeker dat Keesgod de bus gaat parkeren als hij vandaag heeft gekeken. Dus wordt in ieder geval interessant.quote:
Nee, dat heb ik nooit gedacht. Wel dat het langer zou duren voordat we dit type voetbal zouden gaan spelen, maar we zijn er veel sneller gekomen dan gedacht. Dat maakt mij ook heel enthousiast, tegen Luzern zag ik het nog als een voorproefje tegen een naïeve tegenstander maar Elfsborg probeerde het echt dicht te houden. Dat het dan 5-0 wordt is wel heel hoopgevend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen Drita dacht ik nog dat dit een heel zwaar seizoen zou worden. Bizarre metamorfose. (en prima koopjes ook erbij gehaald)
Ik wacht nog even volgende week zondag af voor een definitieve voorspelling. Zondag tegen een Drita-achtige tactiek en tegen Utrecht tegen een team die het Feyenoord ook heel lastig kan maken op de omschakeling.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gedacht. Wel dat het langer zou duren voordat we dit type voetbal zouden gaan spelen, maar we zijn er veel sneller gekomen dan gedacht. Dat maakt mij ook heel enthousiast, tegen Luzern zag ik het nog als een voorproefje tegen een naïeve tegenstander maar Elfsborg probeerde het echt dicht te houden. Dat het dan 5-0 wordt is wel heel hoopgevend.
Ik krijg langzamerhand de hoop dat we het Ajax en PSV echt lastig kunnen gaan maken, want er staat wel een leuke ploeg bij ons. Geen schande als het niet lukt maar wie weet. Ik heb heel veel vertrouwen gekregen na vandaag.
Volgens mij probeerde Elfsborg het echt achterin dicht te houden ipv naïef meevoetballen. Het lukte alleen totaal niet. Je zag die gasten continu om zich heen krijgen omdat ze het gewoon totaal niet konden belopen. Één van die kale gasten van ze keek heel de tijd een beetje als Diemers wanneer het allemaal te snel voor hem gingquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wacht nog even volgende week zondag af voor een definitieve voorspelling. Zondag tegen een Drita-achtige tactiek en tegen Utrecht tegen een team die het Feyenoord ook heel lastig kan maken op de omschakeling.
Je hebt buiten Drita wel echt alleen maar tegenstanders gehad die lekker naïef wilden meevoetballen
Ik ben ook wel benieuwd naar zo’n potje tegen Utrecht. Die schat ik wel een stukje hoger in dan Elfsborg. Het is ook niet erg om (heel soms, niet te vaak) weer met beide beentjes op de grond te komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wacht nog even volgende week zondag af voor een definitieve voorspelling. Zondag tegen een Drita-achtige tactiek en tegen Utrecht tegen een team die het Feyenoord ook heel lastig kan maken op de omschakeling.
Je hebt buiten Drita wel echt alleen maar tegenstanders gehad die lekker naïef wilden meevoetballen
Ben inderdaad razend benieuwd hoe het zal gaan tegen Utrecht (en daarna tegen PSV). Zou wat zijn als we die ook dik winnen, sluit het niet eens meer uit. Het voelt zo onwennig aan dit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar zo’n potje tegen Utrecht. Die schat ik wel een stukje hoger in dan Elfsborg. Het is ook niet erg om (heel soms, niet te vaak) weer met beide beentjes op de grond te komen.
Toch ben ik wel al erg blij dat we zo goed als zeker de groepsfase hebben bereikt. Dit jaar nog wat Europese puntjes en geld ophalen, lekker man. En hopelijk nog snel een spits erbij al doet Linssen het uitstekend. Maar wat daarna komt is wel een tikkeltje armoedig.
Jahanbakhsh is inderdaad een topgozer. Wilde die al jaren bij Feyenoord zien, mooi dat ie nu echt is gekomenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:43 schreef Caland het volgende:
Mooi ventje. Kon na een jaartje in Nijmegen toen al Nederlands
Tot nu toe daarna alleen tegenstanders gehad die wel wilden voetballen, of in elk geval een poging deden. Wel benieuwd als een ploeg zich echt gaat ingraven met 11 man op eigen helft.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elfsborg kwam in principe ook niet over de middellijn heen, en kwamen sowieso niet echt met voetballende intenties naar de Kuip. Ik had meer het idee dat het te snel voor ze ging. Zelfs als je ingraaft is er weinig mogelijk als je compleet eruit wordt gelopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Tot nu toe daarna alleen tegenstanders gehad die wel wilden voetballen, of in elk geval een poging deden. Wel benieuwd als een ploeg zich echt gaat ingraven met 11 man op eigen helft.
Al lijkt er inmiddels wel voldoende creativiteit te zijn om alsnog een kool te forceren.
Spelen nog steeds met een gemankeerde spits en dat helpt niet tegen teams die zich gaan ingraven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Tot nu toe daarna alleen tegenstanders gehad die wel wilden voetballen, of in elk geval een poging deden. Wel benieuwd als een ploeg zich echt gaat ingraven met 11 man op eigen helft.
Al lijkt er inmiddels wel voldoende creativiteit te zijn om alsnog een kool te forceren.
Hetgeen vrij ironisch is, gezien hij doorgaans een schijttactiek hanteerde.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
Ergens krijg ik dan ook het idee dat Advocaat er niet het maximale heeft uitgeperst. (als een sinaasappel)
Ik had vorig jaar het idee dat ze er allemaal gewoon niet zo'n zin in hadden. Dat ligt deels bij de coach, advocaat lijkt me nogal een labiel mens en ook wat te direct voor de prinsen van het hedendaagse voetbal, en deels aan de spelersgroep. Een Berghuis was een bijzonder negatief element, dat zag je praktisch elke wedstrijd als hetniet goed ging en werkt natuurlijk ook door in de kleedkamer. Als de aanvoerder een negatieve zoutzak is en de trainer er ook de positieve energie niet in krijgt, en de resultaten blijven ook kut, kom je in een negatieve spiraal waar niemand er nog zin in heeft en met lood in de schoenen speelt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb dat oprecht ook nooit begrepen. Kijk, dat er niet veel meer in zat dan een vierde plaats vorig seizoen is prima te billijken. AZ draaide en had een prima selectie. Maar het was anderzijds ook wel duidelijk dat er echt meer uitgehaald kon worden.
Gewoon op het parkeerplaats op het Cor Kieboomplein. Helicoptertje daar dumpen op een leeg hoekie, zuipen bij De Beren of Hollywood, na de wedstrijd een kino'tje pakken of gaan wokken bij de Chinees.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Drita kwam amper uit de eigen 16 dat is toch anders voetballen dan gisteren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Elfsborg kwam in principe ook niet over de middellijn heen, en kwamen sowieso niet echt met voetballende intenties naar de Kuip. Ik had meer het idee dat het te snel voor ze ging. Zelfs als je ingraaft is er weinig mogelijk als je compleet eruit wordt gelopen.
zo snel gaat dat nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:40 schreef Rocket Ride het volgende:
We zijn weer olifant in plaats van muis.
Ik ben nog steeds voorzichtig pessimistisch hoor, zal wel weer helemaal in elkaar storten ergens komende tijdquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch bijzonder. Drie weken geleden was het nog totaal armoedig tegen Drita en nu ineens is er een immense hosannastemming. Luzern en Elfsborg ook wel makkelijk verslagen, daar niet van
Andersom gaat het anders wel zo snel.quote:
Dat het zo lekker loopt is inderdaad nog even onwennig ja. Je blijft toch wachten op die eeuwige uitglijer, of reeks van matige wedstrijden, want Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voorzichtig pessimistisch hoor, zal wel weer helemaal in elkaar storten ergens komende tijd
Maar ook niet in het negatieve.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Andersom gaat het anders wel zo snel.
Maar ik ben het ergens wel eens. We moeten niet te snel doorslaan in het positieve.
Oh kut jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:12 schreef Caland het volgende:
Jongens, het is een regel uit een bekend Feyenoordliedje.
Ik zie vooral een ontzettend goede klik in dit team. Tuurlijk win je en dan is het altijd leuk maar het feit dat je die verongelijkte diva niet meer in je team hebt lijkt zowaar wel iets te doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat het zo lekker loopt is inderdaad nog even onwennig ja. Je blijft toch wachten op die eeuwige uitglijer, of reeks van matige wedstrijden, want Feyenoord.
Ik denk zelf dat er ongetwijfeld nog wel even een periode komt dat het even wat meer tegenzit, maar zolang het Slot lukt om deze vibe vast te houden in het team wordt het sowieso al een stuk leuker om weer naar Feyenoord te kijken.
Als ik aan een muis denk denk ik aan onze vrienden in Kralingen of Dordt. Of die junks uit Spangen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ook niet in het negatieve.
We zijn nooit een muis geweest namelijk.
Altijd al gezegd, dat laatste.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie vooral een ontzettend goede klik in dit team. Tuurlijk win je en dan is het altijd leuk maar het feit dat je die verongelijkte diva niet meer in je team hebt lijkt zowaar wel iets te doen.
het voetbal is leuk om naar te kijken dat is sowieso al winstquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Andersom gaat het anders wel zo snel.
Maar ik ben het ergens wel eens. We moeten niet te snel doorslaan in het positieve.
Graag quotes uit 2021, 2020 en 2019 ter bewijsvoering.quote:
Dat is zeker waar. Qua grootte nog altijd de 2e club van NL. Hopelijk over een aantal jaar qua prestaties ook weer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zijn nooit een muis geweest namelijk.
Ben bang dat zijn invalbeurt gisteren ook geen goed heeft gedaan. Al maken Turken wel eens vaker rare beslissingen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:15 schreef Scrummie het volgende:
Het slaat nergens op eigenlijk, maar eigenlijk ben ik wel voorstander dat Fer blijft. Moet ie zich wel blijvend kunnen schikken in die reserverol maar die is in 'de kleedkamer' volgens mij wel erg belangrijk.
Prima, maar dan alleen inbrengen bij een 3-0 voorsprong.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:15 schreef Scrummie het volgende:
Het slaat nergens op eigenlijk, maar eigenlijk ben ik wel voorstander dat Fer blijft. Moet ie zich wel blijvend kunnen schikken in die reserverol maar die is in 'de kleedkamer' volgens mij wel erg belangrijk.
Toch viel hij weer ontzettend matig in. Gelukkig heeft Slot straks ook in Europa een extra optie met Aursnes.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:15 schreef Scrummie het volgende:
Wordt nog wel interessant, want het is echt hij of Toornstra imo. Ik ben een groot voorstander van Toornstra naar de bank laten verdwijnen maar hoe hij gisteren ook weer speelde kan je dat eigenlijk ook niet maken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch viel hij weer ontzettend matig in. Gelukkig heeft Slot straks ook in Europa een extra optie met Aursnes.
Nee, dat sloeg weer helemaal nergens op inderdaad. Het was ook zo typisch, veroverde de bal toen hij er net in was met een prima tackle en dan gaf ie weer een pass die te belachelijk voor woorden was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben bang dat zijn invalbeurt gisteren ook geen goed heeft gedaan. Al maken Turken wel eens vaker rare beslissingen.
Heerlijk toch? Dat we die keuze hebben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt nog wel interessant, want het is echt hij of Toornstra imo. Ik ben een groot voorstander van Toornstra naar de bank laten verdwijnen maar hoe hij gisteren ook weer speelde kan je dat eigenlijk ook niet maken.
Wat dat betreft benieuwd wat er zondag gaat gebeuren met Aursnes nu Jahanbakhsh ook weer kan spelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Dat we die keuze hebben?
Kokcu maar gewoon laten staan. Die groeit met de wedstrijd en is je kapitaal.
Kon dit vinden:quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Graag quotes uit 2021, 2020 en 2019 ter bewijsvoering.
Dan beslis ik of ik een like uit ga delen.
Maar daar zeg ik ook dat ik het liefst heb dat ie blijft dus mja.quote:Op maandag 28 september 2020 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zeker wat dat betreft eens. Al denk ik wel dat er met het vertrek van zo'n speler automatisch ook weer weer iemand (of meerderen) opstaat om die rol, al dan niet voor een klein deel, over te nemen.
Ja, het is een aderlating, ja, het is niet te doen om hem 1 op 1 te vervangen, maar de wereld vergaat ook weer niet natuurlijk. Ik ben dan altijd ook wel wat nieuwsgierig naar een Feyenoord zonder Berghuis, toch de speler om wie het allemaal draaide de afgelopen 4 jaar, al heb ik net als iedereen liever dat ie gewoon blijft.
Gelachen, sorry @Elanquote:Op zondag 19 januari 2020 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is nooit echt sprake van geweest natuurlijk. Gudelj zou bij ons gewoon onbetwiste basisspeler zo niet sterspeler zijn geweest.
El Ghazi is niveau Berghuis, misschien iets beter nog zelfs.
Jahanbakhsh speelde overigens helemaal niet zo goed gisteren, maar die zit ook pas op 60% natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat dat betreft benieuwd wat er zondag gaat gebeuren met Aursnes nu Jahanbakhsh ook weer kan spelen.
Op dat moment helemaal niks geks aan maar toch een like gegeven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kon dit vinden:
[..]
Maar daar zeg ik ook dat ik het liefst heb dat ie blijft dus mja.
Ik vond ook deze post:
[..]
Gelachen, sorry @:Elan
Nee klopt, die was helemaal niet goed gister. Mooie vind ik dan wel dat ie ondanks een slechte wedstrijd een paar acties heeft waar de kwaliteit vanaf spat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Jahanbakhsh speelde overigens helemaal niet zo goed gisteren, maar die zit ook pas op 60% natuurlijk.
Wel lekker dat die dan toch scoort. Ik heb Berghuis echt nog geen seconde gemist.
Sowieso een ontzettend bescheiden en slimme gast. Ben ook wel fan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee klopt, die was helemaal niet goed gister. Mooie vind ik dan wel dat ie ondanks een slechte wedstrijd een paar acties heeft waar de kwaliteit vanaf spat.
een goeie spits zou toch ook wel leuk zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een ontzettend bescheiden en slimme gast. Ben ook wel fan.
Maar als Sini of Jan Bakx wegvalt heb je daarachter wel vrij weinig tot niks. #ANNOUNCEDILROSUN
In Linssen we trust.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
een goeie spits zou toch ook wel leuk zijn
Ik ben een man van mijn woord.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kon dit vinden:
[..]
Maar daar zeg ik ook dat ik het liefst heb dat ie blijft dus mja.
Ik vond ook deze post:
[..]
Gelachen, sorry @:Elan
Ja, het liefst allebei natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
een goeie spits zou toch ook wel leuk zijn
Ben het met je eens. Die kan echt nog wel van toegevoegde waarde zijn, bij blessures en schorsingen van anderen, maar ook als bepaalde wedstrijden vragen om zijn type speler.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:15 schreef Scrummie het volgende:
Toornstra gaat hoe dan ook genoeg minuten maken. Beetje afwisseling kan geen kwaad met al die Europese wedstrijden straks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:38 schreef viagraap het volgende:
Toornstra op rechts pakte ook wel prima uit tegen Willem II toch. Als Aursnes vaste prik wordt heeft hij (de Toorn) twee posities waar hij gaten kan vullen. Drie zelfs bij tegenstanders waar hij als 10 goed uit kan pakken als de Til ziek is,
Dan verpest je juist de kracht van Til. Zou ik echt absoluut niet doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:38 schreef viagraap het volgende:
Til als spits met Toorn erachter zie ik Slot ook nog wel doen als er niemand meer gekocht wordt.
Dat systeem is uberhaupt kut, ongeacht in De Kuip of in Perron.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat muntensysteem blijft wel kut trouwens he.
Valse 9 is het helemaal sinds vorig seizoen. Voor mijn part draai je het om tegen een Ajax oid, de Toorn als valse negern en Til 10.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan verpest je juist de kracht van Til. Zou ik echt absoluut niet doen.
Dat en de catering is matig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:54 schreef Caland het volgende:
Het is tegenwoordig sowieso een tienjarenplan om in de Kuip aan iets te eten of te drinken te komen. Al is dat een probleem wat in heel Nederland speelt.
Ik stond gisteren weer eens een keer op vak Z beetje bij de cornervlag maar het was daar wel echt heel treurig gesteld. Poorten naar buiten dicht, ellenlange rijen voor de WC's en ook de pispalen buiten weggehaald. Ben je eindelijk aan de beurt om te pissen sproeit die sproeier van de pisbakken gewoon in je ogenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat en de catering is matig.
Laatste ludieke qua vreten was toen de Frikandel XXL werd geintroduceerd. Maar de drukte bij de catering is te kut. Ook de tenten voor de trappen is het janken geblazen.
Ik mis een paar minuten van de wedstrijd om juist niet een half uur lang in een Japanse metro-esuque rij te moeten staan. Gelukkig is het tijdens de pot wel snel afgehandeld. Misschien 1x een vroege goal gemist toen ik drinken ging halen.
Cambuur schijnt ook interesse te hebben.quote:
Herkenbaar. Kuipgodquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stond gisteren weer eens een keer op vak Z beetje bij de cornervlag maar het was daar wel echt heel treurig gesteld. Poorten naar buiten dicht, ellenlange rijen voor de WC's en ook de pispalen buiten weggehaald. Ben je eindelijk aan de beurt om te pissen sproeit die sproeier van de pisbakken gewoon in je ogenKuipgod.
Ligt een beetje aan de regels, er zijn 30.000 seizoenskaarten verkocht zo ongeveer. Er mogen er 32 of 33 in dacht ik. Dan kan je wel eens achter het net vissen zonder (legioen)kaart.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:14 schreef Erasmus het volgende:
Ben van plan om in september weer ff een lang weekend Rotterdam te doen om mijn ouders en ook een verjaardag van een maat te bezoeken. Wil dit ook combineren met Heracles thuis.
Zou je daar ook losse kaartjes voor kunnen kopen? Lijkt mij sterk dat er CC verplichting aan vast zit gezien de tegenstander.
Die regel met 2/3e vol duurt tot 20 september volgens de huidige planning toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de regels, er zijn 30.000 seizoenskaarten verkocht zo ongeveer. Er mogen er 32 of 33 in dacht ik. Dan kan je wel eens achter het net vissen zonder (legioen)kaart.
Ben natuurlijk uit het BRP gescheven dus kan geen CC aanvragen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de regels, er zijn 30.000 seizoenskaarten verkocht zo ongeveer. Er mogen er 32 of 33 in dacht ik. Dan kan je wel eens achter het net vissen zonder (legioen)kaart.
Kan ook altijd wat kaarten voor je bijkopen als dat al mogelijk is. DM me dan maar ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben natuurlijk uit het BRP gescheven dus kan geen CC aanvragen.
Legioenkaart nog niet aan gedacht, effe checken of dat met een Duits adres kan.
Tja, ergens snap ik je wel. Maar het moet ook geen blinde vlek gaan worden van Slot. Hij maakt vrijwel iedere wedstrijd een cruciale fout en dat kun je echt niet hebben. Het moet gewoon niet zijn dat iemand bij Feyenoord blijft enkel omdat ie zo’n leuke gozert is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:15 schreef Scrummie het volgende:
Vind ik heel tof van je makker, dank je wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook altijd wat kaarten voor je bijkopen als dat al mogelijk is. DM me dan maar ofzo.
Daarom ook genoegen nemen met reserverol. En dat laatste was nou juist niet wat ik bedoelde, meer dan 'leuke gozer' dus.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, ergens snap ik je wel. Maar het moet ook geen blinde vlek gaan worden van Slot. Hij maakt vrijwel iedere wedstrijd een cruciale fout en dat kun je echt niet hebben. Het moet gewoon niet zijn dat iemand bij Feyenoord blijft enkel omdat ie zo’n leuke gozert is.
Nee snap ik hoor. Ik vind alleen niet dat je iemand bij de selectie moet houden enkel wegens zijn rol in de groep en hem dan alleen laten invallen als we 3-0 voorstaan. ‘Schikken aan zijn reserverol’ betekent ook dat er op hem gerekend kan worden wanneer hij nodig is en door al zijn fouten op cruciale momenten kan dat eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom ook genoegen nemen met reserverol. En dat laatste was nou juist niet wat ik bedoelde, meer dan 'leuke gozer' dus.
En vergeet zijn salaris nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee snap ik hoor. Ik vind alleen niet dat je iemand bij de selectie moet houden enkel wegens zijn rol in de groep en hem dan alleen laten invallen als we 3-0 voorstaan. ‘Schikken aan zijn reserverol’ betekent ook dat er op hem gerekend kan worden wanneer hij nodig is en door al zijn fouten op cruciale momenten kan dat eigenlijk niet.
Ja precies dat, zou mij niks verbazen als hij ook gewoon tegen de 9 ton pakt. Dat is wel erg veel geld voor een joker in de kleedkamer.quote:
Ik moest echt heel diep nadenken, maar het is natuurlijk een vrij onverstaanbare regelquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:12 schreef Caland het volgende:
Jongens, het is een regel uit een bekend Feyenoordliedje.
Met Edje in het doel zijn we haast niet te verslaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moest echt heel diep nadenken, maar het is natuurlijk een vrij onverstaanbare regel. Nooit gerealiseerd dat dit werd gezongen.
Begrijp ik wel. Linssen als linksbuiten is echt walgelijk, maar in de spits doet hij het prima. Met ons type spel is het ook helemaal niet erg om een irritante bromvlieg daar te hebben lopen in plaats van een type afmaker/aanspeelpunt. Wie weet begint Bozenik zich ook op de trainingen beter te schikken aan het spel van Slot, dan heb je daar een reserve aan.quote:
Keurig Bayern op een gelijkspel gehouden met een achterhoede bestaande uit o.a. Collen, De Haan en Rzasa.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:00 schreef Erasmus het volgende:
Ik kwam dit tegen:
(Video)
Bijna exact 20 jaar geleden alweer. Ik ken deze pot nog volledig uit mijn hoofd als klein jochie. In m'n hempie voor de beeldbuis op Nederland 2.
Prachtpot tegen de titelverdediger van CL 2001.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Cambuur schijnt ook interesse te hebben.
Ik weet niet of ik hier nou enthousiast van moet worden, maar tot nu toe vallen de aankopen in de smaak dus ach.
Ik denk dat je hier een punt hebt. Het werd al eerder aangegeven, omdat Berghuis met afstand de beste speler van Feyenoord was, ontstond er een bepaalde sfeer die wellicht een uitwerking had die niemand kon voorzien en spelers daardoor minder zouden presteren of zo. Nu is het wel zo dat er met Pedersen, Til, Jahanbaksh & Trauner veel nieuwe spelers bij zijn gekomen. Dat geeft nieuw @Elan .quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sympathiek ja, het is misschien een beetje opportuun maar het komt ook echt over als één team. Wellicht ook door het vertrek van Berghuis opperde ik vanavond nog.
Ik zou het pas opvallend vinden als spelers lachend gewisseld worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:14 schreef Scrummie het volgende:
Viel het anderen nog op dat Kokcu echt bizar chagrijnig was na zijn wissel? Moet je daar nog wat mee of is dat puur wedstrijd emotie?
In zo'n wedstrijd? Mwah.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het pas opvallend vinden als spelers lachend gewisseld worden.
Luis ging er wel met een glimlach af gisterquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het pas opvallend vinden als spelers lachend gewisseld worden.
Die lacht altijd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Luis ging er wel met een glimlach af gister
Ja dat is wel een beetje wachten totdat het een keer goed mis gaat. Weet nog dat bij City uit iemand ook zo’n vuurpijl over/boven het veld schoot, dat ging ook maar net goed allemaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind fakkels mooi, maar dat geknal en die vuurpijlen mogen van mij wel wegblijven.
Ook qua veiligheid idd ja. Maar vind dat geknal ook niet zo sfeerverhogend verder. Maar ja, stukje smaak.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje wachten totdat het een keer goed mis gaat. Weet nog dat bij City uit iemand ook zo’n vuurpijl over/boven het veld schoot, dat ging ook maar net goed allemaal
Een fakkeltje is dan toch een stuk veiliger over het algemeen
Ik hou altijd van zo'n mokerharde knal wanneer er net iets op het veld is gebeurd, een opstootje, zware overtreding of iets in het algemeens als er tegen Feyenoord wordt gefloten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook qua veiligheid idd ja. Maar vind dat geknal ook niet zo sfeerverhogend verder. Maar ja, stukje smaak.
Niet alleen tegen de netten. De eerste vijf rijen van TT rende weg omdat er enkele daar knaldequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werden hele boeketten tegen die netten aangeschoten
Dan maakt het ook allemaal niks uit eigenlijk, alleen gevoelsmatig misschien vervelendquote:
Goed leermomentje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan maakt het ook allemaal niks uit eigenlijk, alleen gevoelsmatig misschien vervelend
De helft dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
43 minuten Pieter BLACKED
Ik weet niet of ik dat trek hoor.
40 minuten inhoudelijk over hoe je een bepaald type aanvallend spel moet trainen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
43 minuten Pieter BLACKED
Ik weet niet of ik dat trek hoor.
Zeker, had hem al aangekliktquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
@:hhh38 denk dat jij bovenstaand ook wel kan waarderen.
Kale koppen niet te stoppen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:43 schreef De_Kraam het volgende:
Zonder kale Kees kunnen die VI filmpjes me gestolen worden.
Maar kale Kees deed die filmpjes al nooit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:43 schreef De_Kraam het volgende:
Zonder kale Kees kunnen die VI filmpjes me gestolen worden.
Dit toernooi Sinisterra 5, Til 5 en Alireza 3. Nu een poulefase met één of twee clubs van een nog lager niveau dan Elfsborg. Dit wordt leuk voor die topscorerslijstquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Al zullen de spelers in het rijtje het iets meer in het hoofdtoernooi gedaan hebben.
Waarom zou je daar eigenlijk een deadline op stellen? Als mensen na 3 wedstrijden nog een volle seizoenkaart willen is dat toch alleen maar mooi?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als je dit jaar geen seizoenskaart neemt hoef je nooit meer te komen.
Ja geen idee. Was dat andere jaren ook zo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar eigenlijk een deadline op stellen? Als mensen na 3 wedstrijden nog een volle seizoenkaart willen is dat toch alleen maar mooi?
Terechte opmerking.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Als je dit jaar geen seizoenskaart neemt hoef je nooit meer te komen.
Ik ben dan een geboren en getogen Rotterdammer die alleen maar (in Nederland) in Rotterdam heeft gewoond.quote:
Ik ben zo'n 6 jaar van Twente naar Rotterdam gegaan op zondag (en af en toe een uitpotje) en toen gestopt omdat het me allemaal wat te duur werd nog naast dat je een complete dag kwijt bent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben dan een geboren en getogen Rotterdammer die alleen maar (in Nederland) in Rotterdam heeft gewoond.
Heb daardoor tyfusveel respect als ik hoor dat er mensen uit Nijmegen en veel verder SCC-houder zijn.
Gelachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben zo'n 6 jaar van Twente naar Rotterdam gegaan op zondag (en af en toe een uitpotje) en toen gestopt omdat het me allemaal wat te duur werd nog naast dat je een complete dag kwijt bent.
Een anekdote die ik al te vaak heb verteld; Twente uit, geen losse kaarten dus met de combi mee. Kom ik bij de sigarenboer; opstapplaats Holten uitverkocht (half uurtje rijden). Utrecht was nog wel plek. Nouja, kut maar het moet dan maar. Ik met mijn zus (ik ging altijd met zus) in de auto naar Utrecht, stappen de bus in; kaartjesmeneer zegt: 'oh maar u hebt opstapplaats Holten dus u mag niet mee'. Ik werd woest (goh), na een boel gezeik toch mee. En dan rij je dus met die teringbus zo'n beetje langs je huis, kom je in Enschede, 90 minuten lang VERSCHRIKKELIJK voetbal, 1-1, regen, zelden zo koud gehad en dan mag je die teringbus dus weer in, weer zo'n beetje langs je huis en mag je vervolgens ook nog weer van Utrecht anderhalf uur terug naar huis rijden. Hetzelfde stuk dat je net per bus ook hebt afgelegd.
Dat was mijn laatste combireisje ooit.
Ik heb ook maar het domme geluk gehad dat De Kuip óf op loopafstand óf met een kort ritje met de tram/metro van mij vandaan was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
Mijn laatste combi was Groningen - Feyenoord (die 6-0 wedstrijd, of 4-0 geen idee) met een soortgelijke anekdote.
Daarna besloten om nooit meer in een uitvak te zitten op Europese potjes na, altijd thuisvak. Beste beslissing ooit.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
Mijn laatste combi was Groningen - Feyenoord (die 6-0 wedstrijd, of 4-0 geen idee) met een soortgelijke anekdote.
Daarna besloten om nooit meer in een uitvak te zitten op Europese potjes na, altijd thuisvak. Beste beslissing ooit.
Heerenveen uit is één van de leukere wedstrijden van het jaar juist door de lange reis. Al gaan ze daar de kaartverkoop tegen Feyenoord in de toekomst gewoon in z'n geheel aan banden leggen. Erg jammer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb ook maar het domme geluk gehad dat De Kuip óf op loopafstand óf met een kort ritje met de tram/metro van mij vandaan was.
Stel je wilde naar Heerenveen-uit, dan moest je vanuit Nijmegen of Twente heel het fucking land door voordat je eindelijk in het Abe Lenstra Stadion bent. Te idioot voor woorden. Onmenselijk bijna.
Gelukkig is er wel bier, druks en gezelligheid onderweg, zal vast het eea compenseren (en hard nodig zijn lol)
Mooi moment om nogmaals een kist langs te komen brengen bij het Maasgebouwquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerenveen uit is één van de leukere wedstrijden van het jaar juist door de lange reis. Al gaan ze daar de kaartverkoop tegen Feyenoord in de toekomst gewoon in z'n geheel aan banden leggen. Erg jammer.
Ja. Gek eigenlijk, voor mijn gevoel was dit helemaal niet in het Guidettijaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Was het toevallig deze wedstrijd? Nog één keer de beelden dan maar!
Ik heb die dag 750 km gereden. Ik kwam nog een kwartier te laat vanwege een brug die op die dag storing had. Gelukkig de 1-0 gemist, maar Groningen daarna nog 5 keer zien scorenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Was het toevallig deze wedstrijd? Nog één keer de beelden dan maar!
Ok Hugo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
jongens wel aanstaande zondag allemaal op jullie stoeltjes blijven zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |