Dit ja, mensen slaan gelijk zo door.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag, maar de selecties van Ajax en PSV blijven kwalitatief gewoon beter.
Zou wel leuk zijn, alleen al om onze voormalige aanvoerder te trollen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Ben het niet met je eens. Ik heb Feyenoord nog nooit zo goed zien voetballen. Als we dit niveau volhouden (flinke als) spelen we mee om de titel.
Doe mij er nog maar twee.quote:
Dat wel alhoewel ik onze verdediging beter vind dan die van PSV. Verder zijn Ajax en PSV beter met name in de breedte.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag, maar de selecties van Ajax en PSV blijven kwalitatief gewoon beter.
Maar aan de andere kant als je dit nou gewoon elke week kan opbrengen kom je wel een heel eind. Tegenstander is kwalitatief van een niveau Heracles.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit ja, mensen slaan gelijk zo door.
Ja, maar dit gaan we dus echt niet elke week op kunnen brengen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant als je dit nou gewoon elke week kan opbrengen kom je wel een heel eind. Tegenstander is kwalitatief van een niveau Heracles.
Verreweg de meeste wedstrijden hebben we onder Dick niet primair verloren op basis van kwaliteit.
Tuurlijk maar het is dansen op een dun koord, een paar blessures en we leveren toch een hoop in. Daarom rustig werken van wedstrijd naar wedstrijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant als je dit nou gewoon elke week kan opbrengen kom je wel een heel eind. Tegenstander is kwalitatief van een niveau Heracles.
Verreweg de meeste wedstrijden hebben we onder Dick niet primair verloren op basis van kwaliteit.
Die speler had er makkelijk langs gekund. Maar Bijlow komt daar wel dom. Ik vond t niks, maar met een verkeerde kijkhoek snap ik t wel van de scheids.quote:
Tenzij er echt een enorme cultuuromslag heeft plaatsgevonden waar we op hadden gehoopt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaan we dus echt niet elke week op kunnen brengen.
Die zal zondag wel weer invallen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:43 schreef CR7 het volgende:
Toch jammer dat Bozenik erin komt ipv Bannis. Bannis zit nu in een flow en heb ik toch meer vertrouwen in dan Robo.
Niet als t maar 1 pot is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aanvechten die schorsing toch gewoon
Als het 1 wedstrijd schorsing wordt is dat prima met 5-0 in de return. Vanaf de poulefase is Bijlow in de goal wel prettig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aanvechten die schorsing toch gewoon
Je kunt ook een cultuuromslag hebben en alsnog een periode hebben dat ‘t minder loopt. Dat gaan we echt tegenkomen en juist dan ben ik nieuwsgierig wat er gebeurt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij er echt een enorme cultuuromslag heeft plaatsgevonden waar we op hadden gehoopt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is die scheids een verschrikkelijke debiel.
Ja, leuke mascotte die jongen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb wel sympathie voor Fer. Met f.lux zien alle tenues er geel uit.
Wat een onzin zijn genoeg voorbeelden van clubs die dat wel gewoon een heel seizoen kunnen opbrengen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt ook een cultuuromslag hebben en alsnog een periode hebben dat ‘t minder loopt. Dat gaan we echt tegenkomen en juist dan ben ik nieuwsgierig wat er gebeurt.
Zal best. Ik vind het allemaal wat opportuun.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin zijn genoeg voorbeelden van clubs die dat wel gewoon een heel seizoen kunnen opbrengen.
Afgelopen seizoenen waren gewoon compleet debiel schandalig wat dat betreft.
Tja, niet uit frustratie of omdat hij zich niet kon beheersen, maar wat men een professionele overtreding noemt. En zelfs dat was het nauwelijks.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel bijzonder om bij 5-0 voor een rode kaart te krijgen
Echt een totaaldebiel ja. Gelukkig speel je zo goed dat je daar geen last van hebt.quote:
Er zal best een keer kutwedstrijd tussen zitten en/of blessures die een rol spelen, maar van die kansloze reeksen als we de afgelopen jaren voorbij hebben zien komen is niet nodig. Tenzij ze de voetbalfilosofie van Slot compleet naast zich neerleggen, maar dan hebben we sowieso een groot probleem.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal best. Ik vind het allemaal wat opportuun.
Ik zeg ook geen kansloze reeksen, ik zeg dat het goed kan dat je een mindere periode tegemoet gaat en dan wil ik het ook nog zien. We hebben 12/13 leuke spelers, daarna is het niveau Heerenveen. Als er bijvoorbeeld 2 wegvallen wordt het al een stuk minder. Ik vind het ergens irritant dat sommigen ineens een beetje doorslaan in het positieve.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zal best een keer kutwedstrijd tussen zitten en/of blessures die een rol spelen, maar van die kansloze reeksen als we de afgelopen jaren voorbij hebben zien komen is niet nodig. Tenzij ze de voetbalfilosofie van Slot compleet naast zich neerleggen, maar dan hebben we sowieso een groot probleem.
Zweedse blonde op de bank bij Elfsborg.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef Elan het volgende:
Ah Fresia vandaar dat daar moet een piemel in
Eens, maar jij mag geen toekomstige tegenstanders meer scouten hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg ook geen kansloze reeksen, ik zeg dat het goed kan dat je een mindere periode tegemoet gaat en dan wil ik het ook nog zien. We hebben 12/13 leuke spelers, daarna is het niveau Heerenveen. Als er bijvoorbeeld 2 wegvallen wordt het al een stuk minder. Ik vind het ergens irritant dat sommigen ineens een beetje doorslaan in het positieve.
Het gaat goed, we spelen leuk voetbal en ik denk ook wel dat we derde worden, maar PSV en Ajax zijn gewoonweg nog een bruggetje te ver.
Ja kwalitatief smalle selectie is wel een probleem, zo'n Bozenik en Fer komen ernstig tekort.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg ook geen kansloze reeksen, ik zeg dat het goed kan dat je een mindere periode tegemoet gaat en dan wil ik het ook nog zien. We hebben 12/13 leuke spelers, daarna is het niveau Heerenveen. Als er bijvoorbeeld 2 wegvallen wordt het al een stuk minder. Ik vind het ergens irritant dat sommigen ineens een beetje doorslaan in het positieve.
Het gaat goed, we spelen leuk voetbal en ik denk ook wel dat we derde worden, maar PSV en Ajax zijn gewoonweg nog een bruggetje te ver.
Nee, daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, maar jij mag geen toekomstige tegenstanders meer scouten hoor.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, daar sluit ik me volledig bij aan.
1 woord, Fer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zal best een keer kutwedstrijd tussen zitten en/of blessures die een rol spelen, maar van die kansloze reeksen als we de afgelopen jaren voorbij hebben zien komen is niet nodig. Tenzij ze de voetbalfilosofie van Slot compleet naast zich neerleggen, maar dan hebben we sowieso een groot probleem.
Ik denk vooral dat je dit niet moet uitsluiten. Zie het best gebeuren eigenlijk dat we blijven aanhaken, na vier van dit soort wedstrijden is het in ieder geval geen incident meer dat we zo goed spelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
maar PSV en Ajax zijn gewoonweg nog een bruggetje te ver.
Zo is dat. Die Okkels en Alm kunnen er helemaal geen pepernoot van. Heb mezelf zojuist uitgelachen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat waren ze slecht, en wat waren wij goed
Ach. Beukers had het niet beter gedaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo is dat. Die Okkels en Alm kunnen er helemaal geen pepernoot van. Heb mezelf zojuist uitgelachen.
Nu denken jullie vast dat ik de scout was afgelopen jaren bij Feyenoord.
Hij speelt gewoon prima loop niet te janken. Iedereen snapt wel dat de top van Madueke hoger ligt. Maar Sinisterra doet het gewoon prima.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:10 schreef Elan het volgende:
Sini de Manueke van Feyenoord
Ja hoor Jan Jood.
Het is gezien het niveauverschil een compleet achterlijke vergelijking.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon prima loop niet te janken. Iedereen snapt wel dat de top van Madueke hoger ligt. Maar Sinisterra doet het gewoon prima.
Een presentator met een mening die nergens op slaat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is gezien het niveauverschil een compleet achterlijke vergelijking.
Exact. Het oogt allemaal verzorgd en degelijk. Maar we moeten niet doen alsof we hier de Bayern Münchens naar huis sturen. Domme kaart van Bijlow. Hopelijk krijgt ie maar 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:16 schreef Cupfighter het volgende:
Ik geniet wel van dit Feyenoord hoor, het is nog vroeg en de tegenstanders zijn nog matig maar dit heb ik vorig seizoen niet gezien
Dit is zo droevig hequote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:31 schreef onlogisch het volgende:
Oh en @Zipportal heb je een gifje van Kökcü rond de 72ste minuut dat ie in de 16 compleet over die bal heen maait @fetX en ik zijn je nu al dankbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |