Die speler had er makkelijk langs gekund. Maar Bijlow komt daar wel dom. Ik vond t niks, maar met een verkeerde kijkhoek snap ik t wel van de scheids.quote:
Tenzij er echt een enorme cultuuromslag heeft plaatsgevonden waar we op hadden gehoopt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaan we dus echt niet elke week op kunnen brengen.
Die zal zondag wel weer invallen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:43 schreef CR7 het volgende:
Toch jammer dat Bozenik erin komt ipv Bannis. Bannis zit nu in een flow en heb ik toch meer vertrouwen in dan Robo.
Niet als t maar 1 pot is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aanvechten die schorsing toch gewoon
Als het 1 wedstrijd schorsing wordt is dat prima met 5-0 in de return. Vanaf de poulefase is Bijlow in de goal wel prettig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aanvechten die schorsing toch gewoon
Je kunt ook een cultuuromslag hebben en alsnog een periode hebben dat ‘t minder loopt. Dat gaan we echt tegenkomen en juist dan ben ik nieuwsgierig wat er gebeurt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij er echt een enorme cultuuromslag heeft plaatsgevonden waar we op hadden gehoopt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is die scheids een verschrikkelijke debiel.
Ja, leuke mascotte die jongen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb wel sympathie voor Fer. Met f.lux zien alle tenues er geel uit.
Wat een onzin zijn genoeg voorbeelden van clubs die dat wel gewoon een heel seizoen kunnen opbrengen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt ook een cultuuromslag hebben en alsnog een periode hebben dat ‘t minder loopt. Dat gaan we echt tegenkomen en juist dan ben ik nieuwsgierig wat er gebeurt.
Zal best. Ik vind het allemaal wat opportuun.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin zijn genoeg voorbeelden van clubs die dat wel gewoon een heel seizoen kunnen opbrengen.
Afgelopen seizoenen waren gewoon compleet debiel schandalig wat dat betreft.
Tja, niet uit frustratie of omdat hij zich niet kon beheersen, maar wat men een professionele overtreding noemt. En zelfs dat was het nauwelijks.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Wel bijzonder om bij 5-0 voor een rode kaart te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |