Speelt Feyenoord(er) goed: 'de tegenstander kan er geen reet van'quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, op basis van zijn kwaliteiten die hij de laatste wedstrijden, maar ook de seizoenen ervoor vaak zat heeft laten zien. Gewoon een erg goede speler op dit moment voor ons, met genoeg potentie om nog door te groeien naar nog wat niveautjes hoger.
Waarom toch altijd dat naar beneden praten.
Beetje raar dat een club als Elfsborg weggezet wordt als een stel koekenbakkers inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Speelt Feyenoord(er) goed: 'de tegenstander kan er geen reet van'
Speelt Feyenoord(er) slecht: 'Feyenoord(er) kan er geen reet van;
Classic.
Dat was niet het punt, maar dat snap jij zelf ook wel (hoop ik).quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje raar dat een club als Elfsborg weggezet wordt als een stel koekenbakkers inderdaad.
We hebben het hier wel over de nummer 4 van Zweden
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje raar dat een club als Elfsborg weggezet wordt als een stel koekenbakkers inderdaad.
Kloptquote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was niet het punt, maar dat snap jij zelf ook wel (hoop ik).
Toch gelachen
Nee je mag alleen blij zijn als je wint van een club uit Denemarken (Coëfficiëntlijst nr 22) of Turkije (nr 17). Weten we dat ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was een vrij overdreven rode kaart inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit weliswaar op de gele zijde en ook nog eens op de tweede ring dus ik zat er wel heel ver vandaan om het goed te beoordelen maar dat voor Bijlow is toch nooit rood? Ik vond het wat onnodig dat ie uit kwam, maar hij deed volgens mij helemaal niks en die spits liep gewoon tegen hem aan.
Juichen bedoel je? Ja dat doe je in een stadion, ik snap dat dat wat vreemd voor je klinkt. Maar voor jouw geruststelling: voor een televisie heb ik dat eigenlijk ook zelden gedaan hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doen jullie dan ook samen dat dansje na als er gescoord wordt?
Was wel grappig momentje ja. Ben overigens nog steeds van mening dat je als scheidsrechter gewoon rood of minimaal geel moet trekken als een speler bewust een camera omver smijt. Gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:31 schreef onlogisch het volgende:
Dit was wel een grappig momentje
[ twitter ]
We nemen het mee naar achteren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was wel grappig momentje ja. Ben overigens nog steeds van mening dat je als scheidsrechter gewoon rood of minimaal geel moet trekken als een speler bewust een camera omver smijt. Gaat echt nergens over.
Sympathiek ja, het is misschien een beetje opportuun maar het komt ook echt over als één team. Wellicht ook door het vertrek van Berghuis opperde ik vanavond nog.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:31 schreef onlogisch het volgende:
Dit was wel een grappig momentje
[ twitter ]
Aan de andere kant vijf secondes later verovert hij de bal weer terug. Ze zijn zo ontzettend gretig. Heerlijk dat hoge druk zetten.quote:
Nu is dit misschien niet de beste graadmeter maar we hebben allemaal vorig seizoen ook gezien, tegen mindere tegenstanders. Viel echt op dat bij elke bal die ze verloren hij binnen 5 seconden weer in het bezit van Feyenoord was.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan de andere kant vijf secondes later verovert hij de bal weer terug. Ze zijn zo ontzettend gretig. Heerlijk dat hoge druk zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |