Is dit echtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:23 schreef aloa het volgende:
En zondag regen en onweer.
[ afbeelding ]
De kaart van Nederland bij het KNMI is nog aan het verkleuren naar geelquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:47 schreef Minimunt het volgende:
Jongens, is het al bijna winter? De herfst duurt wel lang dit jaar.
Het is gvd 25C en droog !!!quote:
Herfst!quote:
Kan gebeuren....is niet de eerste dag vd week.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:15 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Ja en de lampen moet al aan zo donker is al hier.
KLIMAATVERANDERINGquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:21 schreef INViCTuS het volgende:
Juni was fijn...maar de rest![]()
Toptemperatuur hoogzomer sinds 1917 niet zo laag
Kouderecords worden deze eeuw nog maar zelden verbroken en vaak komen we niet eens meer in de buurt van de laagste gemeten temperaturen. Toch komt deze hoogzomer een heel eind. Op 18 juli werd op weerstation Arcen met 28,0 graden de hoogste temperatuur in ons land gemeten voor de maanden juli en augustus. Sinds 1901 was de hoogste temperatuur in de hoogzomer alleen in 1917 lager: dat jaar werd het in juli en augustus niet warmer dan 27,9 graden in Winterswijk en Maastricht. Dat we dit record bijna verbreken in tijden van klimaatopwarming is extra bijzonder
En maar blijven volhouden dat de aarde opwarmt. Wie gelooft deze onzin nog? Ik hoop echt niet dat PvdA en GroenLinks aan de macht komen. En waar komt het van? Door die idiote 100 km op de snelwegquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:21 schreef INViCTuS het volgende:
Juni was fijn...maar de rest![]()
Toptemperatuur hoogzomer sinds 1917 niet zo laag
Kouderecords worden deze eeuw nog maar zelden verbroken en vaak komen we niet eens meer in de buurt van de laagste gemeten temperaturen. Toch komt deze hoogzomer een heel eind. Op 18 juli werd op weerstation Arcen met 28,0 graden de hoogste temperatuur in ons land gemeten voor de maanden juli en augustus. Sinds 1901 was de hoogste temperatuur in de hoogzomer alleen in 1917 lager: dat jaar werd het in juli en augustus niet warmer dan 27,9 graden in Winterswijk en Maastricht. Dat we dit record bijna verbreken in tijden van klimaatopwarming is extra bijzonder
Juist omdat we nu al zo'n anderhalf jaar 100 km/h rijden, hebben we deze koude zomerquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat de aarde opwarmt. Wie gelooft deze onzin nog? Ik hoop echt niet dat PvdA en GroenLinks aan de macht komen. En waar komt het van? Door die idiote 100 km op de snelweg
Wanneer stop je nu gewoon eens met deze act?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat de aarde opwarmt. Wie gelooft deze onzin nog? Ik hoop echt niet dat PvdA en GroenLinks aan de macht komen. En waar komt het van? Door die idiote 100 km op de snelweg
Dat zeg ik toch? Door stapvoets te rijden, stoot Nederland geen CO2 meer uit en koelt hier de aarde extreem afquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Juist omdat we nu al zo'n anderhalf jaar 100 km/h rijden, hebben we deze koude zomer![]()
Echt waar.
[ afbeelding ]
Jaja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Door stapvoets te rijden, stoot Nederland geen CO2 meer uit en koelt hier de aarde extreem af
Kruidenthee van Zonnaturaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:27 schreef quirina het volgende:
Gezellig kaarsjes aan dekentje op de bank voor het ultieme herfst gevoel.
Herfst Thee van de pickwick erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |