Te weinig zomerse dagen is absoluut waar, al hebben we de laatste jaren steeds een overschot gehad het is niet voor niks een gemiddelde.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vaak was het minder en de 25 is 5 keer gehaald tegenover 17 normaal.
Normaal is het dus sowieso niet.
Maar het is het enige weer wat er is, dus take it
Nachtelijk onweerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:59 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De timing van de buien op zaterdagavond is perfect!
Erg matig. Kroeg sluit om 0 uur dus dan moet ik door de regen naar huis.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:59 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De timing van de buien op zaterdagavond is perfect!
Een paar weken terug zag ik die dingen al idd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef quirina het volgende:
Er groeien al paddestoelen in het bos. Mooie herfst op komst.
Lever eerst van deze "paddestoelen" in de lucht:quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:31 schreef quirina het volgende:
Er groeien al paddestoelen in het bos. Mooie herfst op komst.
Godverdomme wat een lekker aambeeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Lever eerst van deze "paddestoelen" in de lucht:
[ afbeelding ]
Dat zijn de mooistequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Lever eerst van deze "paddestoelen" in de lucht:
[ afbeelding ]
Dat hangt er vaak onderquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:02 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, ik vind de mammatus ook wel wat hebben.
Ligt eraan waar je woont. De regen begint rond 21 uur in Zeeland.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:23 schreef Piles het volgende:
Hoe laat begint de regen vanavond rond Utrecht denken jullie? Moet nog half uur naar huis fietsen...
Nou, rond Utrecht hequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont. De regen begint rond 21 uur in Zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |