SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Ik heb niet zoveel keus..quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:53 schreef Hupje het volgende:
@:Declan-Harp Knap dat je er zo in staat. En ook knap van kind dat hij accepteert dat het daar anders gaat dan bij jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:54 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb niet zoveel keus..Dat doet ze neem ik aan dus expres. Volwassen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind op zich wel iets mis met pakjes drinken. Ik kreeg vroeger thuis ook alleen maar limonade, thee met suiker en frisdrank te drinken. Het hele idee dat je ook gewoon water kan drinken kwam pas toen ik veel ouder was. Van mezelf, niet van mijn ouders (die dronken ook echt nooit water). Het was een soort shock
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Same. Bij mij thuis ook nooit water, maar altijd chocomelk, fristi, ijsthee etc.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet ze neem ik aan dus expres. Volwassen hoor.
En ik vind op zich wel iets mis met pakjes drinken. Ik kreeg vroeger thuis ook alleen maar limonade, thee met suiker en frisdrank te drinken. Het hele idee dat je ook gewoon water kan drinken kwam pas toen ik veel ouder was. Van mezelf, niet van mijn ouders (die dronken ook echt nooit water). Het was een soort shock
Oh ja, ik kreeg ook van die goedkope yokidrink, een soort fristi-iets. Maar alles kenmerkt zich als zoet en veel suiker. Waarom geef je dat de hele dag aan een kindquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Pinuts het volgende:
Same. Bij mij thuis ook nooit water, maar altijd chocomelk, fristi, ijsthee etc.
Nu nog steeds hoor. Heb mijn ouders nog nooit water zien drinken of het moet echt 35 graden zijn. Ze kijken mij juist altijd aan alsof ik alien ben als ik zeg dat ik probeer iedere dag 2 liter water te drinken, want dat is wel heel veel [ link | afbeelding ]
+1 ik ben ook met een verkeerd eetpatroon opgevoed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet ze neem ik aan dus expres. Volwassen hoor.
Bonomelquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, ik kreeg ook van die goedkope yokidrink, een soort fristi-iets. Maar alles kenmerkt zich als zoet en veel suiker. Waarom geef je dat de hele dag aan een kindHet is net alsof mensen vaak denken dat kinderen vast niets anders lusten, dus ze moeten wel.... of zo.
Alleen op maandag en woensdag.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:58 schreef minilot het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je momenteel twee keer per dag naar je CrossFitbox gaat, @:Lonaa?![]()
Mijn zes-weken-geleden-ik zou werkelijk gruwelen bij het idee maar momenteel ben ik vooral jaloers
Alles uit eigen tuin jompelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:17 schreef Lonaa het volgende:
D: 2 high protein wraps, falafel, augergine, courgette, komkommer, tomaat (alles uit de tuin!) en kiemen. Met
Dit ook ja. En toen ik eenmaal iets ouder was (jaar of 15) en voor mijn eerste bijbaantje voor etenstijd moest beginnen nam mijn moeder voor mij ook altijd een diepvriespizza of iets voor in de frietpan voor mij mee. Op die puberleeftijd natuurlijk helemaal geweldig. Maar vanaf dat ik ongeveer 18 was (en vrij snel op mezelf ging wonen) toch geprobeerd het anders te gaan doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 00:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
+1 ik ben ook met een verkeerd eetpatroon opgevoed.
Als ik iets niet lekker vond dan kreeg ik diepvries pizza, om maar een voorbeeld te noemen.
Ik dacht dat ik brij makkelijk was opgevoed, maar ik kreeg geen pizza als ik iets niet lekker vond. Aan de andere kant werd ik ook niet gedrongen om mijn boord leeg te eten. Vlees mochten we sowieso laten staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 00:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
+1 ik ben ook met een verkeerd eetpatroon opgevoed.
Als ik iets niet lekker vond dan kreeg ik diepvries pizza, om maar een voorbeeld te noemen.
Inmiddels het licht gezien en mijn kinderen hebben pech![]()
Behalve als ze bij mijn ouders zijndan gaat alles weer next level, vriend is daar echt niet blij mee.
Gewone rijst! Zal kokosrijst ook eens proberenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:02 schreef minilot het volgende:
Gewone rijst ofkokosrijst
VB? En hoera voor het ochtendsporten!
Jaquote:
3 eetlepels chiazaad mengen met 250 ml melk naar keuze. Ik gebruik zelf hazelnootmelk omdat diequote:
Oeh dat klinkt wel lekker!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
3 eetlepels chiazaad mengen met 250 ml melk naar keuze. Ik gebruik zelf hazelnootmelk omdat dieis. Dan paar uur of nachtje in de koelkast. Topping naar keuze er op en eten maar ;p
Is het ook! Best machtig ook. De chiazaad wordt soort gelei achtig waardoor het dus op pudding gaat lijken.quote:
Waar koop je die chiazaad én hazelnootmelk?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is het ook! Best machtig ook. De chiazaad wordt soort gelei achtig waardoor het dus op pudding gaat lijken.
Ben benieuwd! Die hazelnootmelk had de ah hier laatst voor een euro. dus toen uitgeprobeerd. Is echt heel lekker maar ik ben dan ook gek op hazelnoten haha.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:35 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Waar koop je die chiazaad én hazelnootmelk?
Google is je beste vriend. Ik zet het op m'n boodschappenlijstje voor dit weekend
Hij's normaal wel ietsjes duurder jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Die hazelnootmelk had de ah hier laatst voor een euro. dus toen uitgeprobeerd. Is echt heel lekker maar ik ben dan ook gek op hazelnoten haha.
Wordt het dan wel stijf?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
3 eetlepels chiazaad mengen met 250 ml melk naar keuze. Ik gebruik zelf hazelnootmelk omdat dieis. Dan paar uur of nachtje in de koelkast. Topping naar keuze er op en eten maar ;p
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is het ook! Best machtig ook. De chiazaad wordt soort gelei achtig waardoor het dus op pudding gaat lijken.
Best wel ja maar ik vind het wel waard. Lekkerder dan sojamelk ofzo iig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:20 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hij's normaal wel ietsjes duurder jaMaar ben benieuwd, klinkt wel erg lekker!
Ja bij mij wel, ligt wel een laagje melk nog bovenop die ik er dan door heen roer.quote:
Shoarma van Vivera? Die had ik vorige week voor het eerst. Die is echt lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:10 schreef Declan-Harp het volgende:
Zegt me niets Pinuts![]()
O: Proteïnereep
L: Kwark/passievrucht/banaan en 2 wraps kaas/houmous
D: Stamppot andijvie met shoarma en stukjes kaas
Van de Lidl, prima in te nemen!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Shoarma van Vivera? Die had ik vorige week voor het eerst. Die is echt lekker
Oh ga ik die ook eens proberen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Van de Lidl, prima in te nemen!
Van Vivera heb ik liever de gyros
Uitzonderingen worden gemaakt. Dan is vrijdag rustdag. In principe.quote:
1000kcal? De patiënten van dr Now mogen zelfs meerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een typisch klinieklijstje:
O. magere yoghurt
L. 3 boterhammen boter en kaas
T. Fruit
D. Groente en vleesvervanger. De koolhydraten eet ik niet, gezien de 1000kcal afspraak met de diëtiste
Ik wil dat dit de eerste opname wordt waarbij ik niet aankom. Alleen ik doe maar wat. Morgen belt de diëtiste en hoor ik haar ideeën erover
Kan me niet voorstellen dat een dietist zo ongezond weinig als advies meegeeftquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
1000kcal? De patiënten van dr Now mogen zelfs meer![]()
Waarom spreekt de diëtist zoiets met jou af?
Laten we ons hier nou niet met haar afspraken met behandelaars gaan bemoeien aubquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
1000kcal? De patiënten van dr Now mogen zelfs meer![]()
Waarom spreekt de diëtist zoiets met jou af?
Ok, 1000 KCAL per dag is echt bizar weinig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laten we ons hier nou niet met haar afspraken met behandelaars gaan bemoeien aub
Voor jou en voor mij wel, maar waarom komt deze discussie nu weer? Paar maanden geleden ook al. Ze is in therapie voor vanalles, laat het lekker aan haar behandelaren over.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, 1000 KCAL per dag is echt bizar weinig.
Dit dus!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laten we ons hier nou niet met haar afspraken met behandelaars gaan bemoeien aub
Daarom trek ik het los van de opmerking van COTS.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor jou en voor mij wel, maar waarom komt deze discussie nu weer? Paar maanden geleden ook al. Ze is in therapie voor vanalles, laat het lekker aan haar behandelaren over.
Hopen dat iemand getriggerd raakt?quote:
Het zijn net (ex)rokersquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hopen dat iemand getriggerd raakt?
Maar het verhaal is wel interessant. Iemand die zelf overgewicht heeft gehad, gaat haten op andere mensen met overgewicht nadat ze zelf is afgevallen.
Ja zal wel. Het is toch ook een troll.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hopen dat iemand getriggerd raakt?
Maar het verhaal is wel interessant. Iemand die zelf overgewicht heeft gehad, gaat haten op andere mensen met overgewicht nadat ze zelf is afgevallen.
Eens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:42 schreef minilot het volgende:
GOEDEMORGEN @:Lonaa!Veel plezier met je twee-keer-sporten-dag
Ik had vanmorgen hardlopen en vanavond twee uur fietsen dus ik vind dat ik een beetje met je mee doe
Succes! Ik heb gisteren gePRdquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:28 schreef Lonaa het volgende:
GOEDEMORGEN!
S: Every 5 minutes for 30 minutes:
16 Cal Row, 12 Goblet squats @ 15 Kg, 16 Cal Row
L: tosti geitenkaas/pesto/rauwe ham
B: 5 kwartier met hond.
T: Kersen
D: ik denk bigos met brood want ligt nog in de vriezer en onverwacht alleen thuis.
S: Olympic lifting: Clean&Jerk.
T: kwark met dingen. Wat kaas met bier.
Zin inSporten gaat lekker
Ik PR iedereen de moeder de hele tijd
Succes!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Eten en bewegen gaat hier voor geen meter, maarrrr ik heb vanmiddag een afspraak in de sportschool, dus work in progress.
Zware dingen tillen.quote:
Ik heb nog een abo lopen, al een hele tijd niets mee gedaan, ook wegens corona.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Lonaa
Eten en bewegen gaat hier voor geen meter, maarrrr ik heb vanmiddag een afspraak in de sportschool, dus work in progress.
Het scheelt ook wel dat ik inmiddels volledig gevaccineerd ben, ik weet wel dat ze hun best doen, maar je zal net zien enzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nog een abo lopen, al een hele tijd niets mee gedaan, ook wegens corona.
Nu wil ik het wel weer oppakken, maar heb last van mjin ene elleboog. Beetje tennisarm-idee. Was door vakantie wel een stuk minder geworden, maar nu met werken en dus veel computergebruik voel ik het toch weer meer. Misschien toch maar even langs de huisarts of fysio ermee.
Ik ben ook volledig gevaccineerd, inderdaad. Ik was pas net begonnen bij de nieuwe sportschool na de verhuizing, dus ik voel(de) me er nog niet zo ontzettend thuis als in mijn oude. Ik zou daar al lang weer gestart zijn. Ook omdat ik de begeleiders daar goed kende en ik hun manier van werken heel fijn vond. Ik ken die hier eigenlijk nog niet, en ik vond en vind het wat lastig om daar weer in te investeren, merk ik. Maar ik mis het slepen met gewichten, dus ik wil echt wel weer aan de slag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat ik inmiddels volledig gevaccineerd ben, ik weet wel dat ze hun best doen, maar je zal net zien enzo.![]()
En hier ook de hele week achter de computer, dus het is wonderlijk dat het nog zo lang geduurd heeft voor m'n rug, nek en schouders écht gingen mopperen.Maar ik heb daar al eens voor bij een fysio gelopen (m'n core is niet in balans waardoor de instagram #fitgirl-pose érg makkelijk voor me is, maar da's op langere termijn geen geweldige houding.
), dus ik weet dat ik dingen niet vererger als ik ze ga trainen.
M'n werkdag begint om 8 uur en ik ben een stom klusje voor me uit aan het schuiven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:11 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat zijn jullie fanatiek op de vroege ochtend! Hier gaat net de eerste koffie er in
L: Tosti en een verse ijskoffie
T: Bakje druiven
D: Zilvervliesrijst met Unox stoofpotje
Zoon en ik gaan straks naar dat lekkere eettentje waar ik die monstertosti had, einde van de vakantie ''vieren''.
Arm zou ik zeker even checken vooraf ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ook volledig gevaccineerd, inderdaad. Ik was pas net begonnen bij de nieuwe sportschool na de verhuizing, dus ik voel(de) me er nog niet zo ontzettend thuis als in mijn oude. Ik zou daar al lang weer gestart zijn. Ook omdat ik de begeleiders daar goed kende en ik hun manier van werken heel fijn vond. Ik ken die hier eigenlijk nog niet, en ik vond en vind het wat lastig om daar weer in te investeren, merk ik. Maar ik mis het slepen met gewichten, dus ik wil echt wel weer aan de slag.
Mijn arm doet zelfs pijn als ik hem tijdens het wandelen niet actief in een hoek houd, dus ik denk dat ik er wel even wat fysio tegenaan moet gooien. Misschien eens checken bij de sportschool.
Gewoon zo laten en niet later compenseren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:17 schreef Pinuts het volgende:
Wat doen jullie als je volgens mfp 'te weinig' kcal hebt gegeten, maar verder geen honger hebt gehad? Volgens mfp zat ik gisteren maar op 1350 kcal, terwijl ik steeds naar zo'n 1600. Maar verder geen honger gehad en ook niet bewust 'te weinig' gegeten. Eten jullie dan de dag erna meer of laat je het zo want in het weekend kom je wel eens vaker boven je doel kcal dus dan 'compenseert' het...
Ditquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gewoon zo laten en niet later compenseren.
Ja zag ik inderdaad!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:15 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN ik til ''jouw'' chiapudding even over het weekend heen, zowel de hazelnootmelk als de chiazaadjes zijn dan in de Bonus.
Gebruik je AH melk of die van Alpro?quote:
Alproquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:55 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Gebruik je AH melk of die van Alpro?
Probeer ik de AHquote:
Never mind ik zie het net, nice!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:57 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Probeer ik de AHBeide zijn overigens 2+1 gratis
Fijn om te weten, ik wilde dit ook eens uitproberen, dus had al bedacht dat ik zou wachten op de bonus. Top!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:15 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN ik til ''jouw'' chiapudding even over het weekend heen, zowel de hazelnootmelk als de chiazaadjes zijn dan in de Bonus.
Deze: https://www.devegetarisch(...)uimfeest-burger.html ! Is echt heel lekker! Ze hebben ook een Bofkip burger !quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:26 schreef Declan-Harp het volgende:
@:MeisPluis ''pluimfeestburger'' vertel..![]()
![]()
Ik eet vanavond een stoommaaltijd pasta-pestoOLT is same old same old
O, die wil ik wel eens proberen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:58 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Deze: https://www.devegetarisch(...)uimfeest-burger.html ! Is echt heel lekker! Ze hebben ook een Bofkip burger !
De eerste keer heb ik deze overigens gekocht omdat ik naam te leuk vond![]()
Oh wat grappig, thanksquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:58 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Deze: https://www.devegetarisch(...)uimfeest-burger.html ! Is echt heel lekker! Ze hebben ook een Bofkip burger !
De eerste keer heb ik deze overigens gekocht omdat ik naam te leuk vond![]()
Veel plezier met je ouders!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Weekend, en voor het eerst in een half jaar komen mijn ouders weer eens hierHet hele jaar staat al in het teken van hun gezondheid die wat kuren vertoonde; eerst de een, toen de ander. Nu zijn ze fit genoeg om opgehaald te worden (treinen is nog wat vermoeiend en bovendien al die tijd met een mondkapje geen doen) en en weer eens hier te zijn.
Ik heb netjes ontbeten met mijn cracker en gekookt eitje. Ik ga zo dadelijk een en ander opruimen en poetsen hier in huis terwijl mijn lief ze ophaalt. Mijn vader wil nog trakteren op een ijsje vanwege de vakantie en ze blijven eten, dus ik ga wat lekkers maken. Ik denk pasta putanesca, met lekker veel tonijn.
Het zal dus geen beste dag worden. Dat tik ik eigenlijk best vaakDaar wil ik toch wel weer vanaf als we dadelijk weer helemaal in het gareel zijn en kind ook weer naar school is. Zo (half)vakantie zijn de dagen toch niet gestructureerd genoeg en dwaal ik te gemakkelijk af.
Ah, ja, daar heb je misschien wel gelijk in, dat vind ik een fijne insteek. Dank!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:59 schreef Holyme het volgende:
@:miss_sly misschien kan je dat 'geen beste dag' herkaderen naar 'prima vakantiedagje'?Ik zie namelijk een licht ontbijt met proteïne, een pasta zonder room met proteïne, B in de vorm van huishouden. En ja, dan komt er nog een ijsje bij, en misschien nog wel een koekje ofzo, maar gebaseerd op wat je schrijft zie ik het iig niet als 'geen beste dag'. Fijn weerzien gewenst!
![]()
Hier alles ok met eten, al moet ik weer opletten merk ik, dus net alvast een extra banaan bij het ontbijt op. B wordt fietsen, wandelen, binnen nog wat spieropbouw op skates.
Heeft de diëtist niet gezegd dat je wat minder streng mag doen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens per week gaat het eten hier mis. Moeders komt langs, geeft chocolade en ik heb geen discipline
Waarschijnlijk volgende week met ontslag. Alleen ik ben boos op mezelf en geniet... weird
Je moet ook kunnen zondigen. Hoort er ook bij. Gewoon genieten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens per week gaat het eten hier mis. Moeders komt langs, geeft chocolade en ik heb geen discipline
Waarschijnlijk volgende week met ontslag. Alleen ik ben boos op mezelf en geniet... weird
heb lieve dietiste,, en als je het dan doet geniet ervan!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heeft de diëtist niet gezegd dat je wat minder streng mag doen?
Geniet van de chocolade, dat hoort ook bij een gezond patroon.
Noem het aub geen zondigenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Je moet ook kunnen zondigen. Hoort er ook bij. Gewoon genieten.
nee! genieten!!!!quote:
Ja oke heb je gelijk in.quote:
Oh dat klinkt heel viesquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahaha jullie zijn lief
Vanavond had ik een groene klodder op mijn bord, met aangebrande aardappels en stuiterballen die iets vega's moesten voorstellen. Gelukkig was er vandaag genoeg eten. Mijn afdeling krijgt als laatst en we hebben twee dagen echt te kort gehad. Alleen toen is er officieel geklaagd, dus dan ben je blij met groene smurrie (wel knap, eet heel veel groentes altijd, maar deze kon ik echt niet herkennen)
Jep... niet alleen klinken, andere zintuigen zijn het ermee eens.quote:
Ik wil niet de edgelord zijn, maar ik snap oprecht de hype rondom chocola niet. Zo bijzonder is het toch niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Bestaan er überhaupt mensen die één stukje chocola kunnen eten?
Ik niet in elk geval. Wat ik overigens nu doe als ik chocola of iets krijg van mensen en ik wil het eigenlijk liever niet opeten: weggeven! Buurvrouw blij met chocola, ik blij zonder en blij dat ik haar blij heb gemaakt, triple win!
Je kunt mij er wakker voor maken. En nu ik de consumptie ervan beperk en deels vervang door gezondere afwisselende tussendoortjes blijk ik gewoon te kunnen afvallen. Eerdere pogingen waarbij ik echt compleet afkickte van chocola liepen altijd mis na een week of wat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik wil niet de edgelord zijn, maar ik snap oprecht de hype rondom chocola niet. Zo bijzonder is het toch niet.
Chocolade.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik wil niet de edgelord zijn, maar ik snap oprecht de hype rondom chocola niet. Zo bijzonder is het toch niet.
Oh god, Neuhausquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:21 schreef Holyme het volgende:
ChocoladeBij de zuiderburen wonen
Neuhaus chocolade ontdekt hebben
Kneiterduur maar zo lekker
Have fun mini!
Hahaha ik snap het helemaalquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh god, NeuhausIk heb ooit als mysteryshopper de treinreis naar Brussel mogen beoordelen en heb mijn vergoeding bij Neuhaus uitgegeven.
De meeste dingen ben ik naar een paar weken weer zat.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chocolade.![]()
En er zijn vast wel dingen waar ze jou voor wakker mogen maken (bij wijze van spreken, als mensen me wakker maken voor eten krijgen ze een mep) die mij niks doen.
Je moet het ook combineren, dan blijft het interessantquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De meeste dingen ben ik naar een paar weken weer zat.
Kan gebeuren toch, wijze les geleerdquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:01 schreef Declan-Harp het volgende:
+1kg deze week, moet echt beter opletten.. Ligt niet aan m'n lijstjes, maar wat ik er tussendoor nog extra instop![]()
Zondagbroodag!
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps kaas/houmous
T: Peer
D: 3 kaiserbroodjes met boter en vega salami + cup a soup
Er is niks mis met boter en kaas hoor en zo´n raar lijstje is het toch niet?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag even een raar lijstje, mijn moeder heeft me heul veul fruit en snacktomaten gegeven en die wil ik op hebben voordat ze niet meer oke zijn
O. Blauwe bessen met kersen
L. 2 krentenboterhammen boter en kaasNiet de gezondste keuze, I know
T. Snacktomaatjes
D. ?
T. snacktomaatjes
Beter dan gisteren, morgen het stapje weer naar goed
Ik zie een prima lijstje? Wat is er mis met zo nu en dan lekker krentenbrood met boter en kaas? Tenzij je 10+ gram boter per plakje smeert zie ik geen probleem.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag even een raar lijstje, mijn moeder heeft me heul veul fruit en snacktomaten gegeven en die wil ik op hebben voordat ze niet meer oke zijn
O. Blauwe bessen met kersen
L. 2 krentenboterhammen boter en kaasNiet de gezondste keuze, I know
T. Snacktomaatjes
D. ?
T. snacktomaatjes
Beter dan gisteren, morgen het stapje weer naar goed
Neequote:Op zondag 22 augustus 2021 12:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Er is niks mis met boter en kaas hoor en zo´n raar lijstje is het toch niet?
Je bent veel te hard voor jezelfquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar ik had ook volkorenbrood kunnen pakken ipv krentenbrood.
En weinig proteïne en zo.
Dus morgen weer gewoon yoghurt eten en gewoon volkorenbrood en een verrassing als avondeten
quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:53 schreef Holyme het volgende:
[..]
Je moet het ook combineren, dan blijft het interessantDus niet alleen B&J vreten, maar na die pint nog wat chips (crunchy en zout), een gebakje (ander soort romig), een zak spek of nougat (soft en zoet), wat vers fruit (fris en sappig) en dan nog wat drop (chewy en zout). Dan blijft het leuk
(en zo werd ik ooit dik
)
Hangt er nergens een weekmenu of zo waarop iedereen kan zien wat je 's avonds krijgt?quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee, maar ik had ook volkorenbrood kunnen pakken ipv krentenbrood.
En weinig proteïne en zo.
Dus morgen weer gewoon yoghurt eten en gewoon volkorenbrood en een verrassing als avondeten
Oh, doe eens een linkjequote:Op zondag 22 augustus 2021 16:07 schreef LPFAN het volgende:
Youtube kanaal gevonden wat focust op workouts op een stoel. Ideaal voor mij en mijn beenproblemen.Net gedaan, nog best pittig
en thuiswerken is ook niet goed voor je gewichtquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, doe eens een linkjeIdeaal voor op het werk
https://www.youtube.com/c/DonovanGreenFitness/videosquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, doe eens een linkjeIdeaal voor op het werk
Geen idee of het helpend is, maar zo doe ik het;quote:Op maandag 23 augustus 2021 07:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
O: kwark met fruit en havermout
T: 2 crackers met smeerkaas
L: couscoussalade met avocado en tahindressing
T: walnoten, paprika, komkommer
D: geen idee
T: 3 stukjes chocolade
Ik ga straks echt een fatsoenlijk weekmenu maken. Ik doe het nu al vier weken zonder en ik ben het meer dan zat.
Zoiets doe ik ook inderdaad. Maar nu door de vakantie en andere dingen is er even de klad in gekomen. Ik heb er totaal geen moeite mee maar het kwam er even niet van. Er is eerder te veel dan te weinig eten in huis dus ik ga even puzzelen met wat er eerst op moet. Ik hou wel van die puzzelquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:31 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Geen idee of het helpend is, maar zo doe ik het;
In het weekend blader ik de folders door (online) De winkel met de beste aanbiedingen ga ik dan naar toe.
Op maandagochtend haal ik de weekboodschappen en bedenk later in de week adhv de houdbaarheidsdatum wat we die dag gaan eten.
Dan komt het wel goed, succesquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zoiets doe ik ook inderdaad. Maar nu door de vakantie en andere dingen is er even de klad in gekomen. Ik heb er totaal geen moeite mee maar het kwam er even niet van. Er is eerder te veel dan te weinig eten in huis dus ik ga even puzzelen met wat er eerst op moet. Ik hou wel van die puzzel
Misschien een domme suggestie, maar een beetje saus door je wokgerecht? Of wat lijnzaadjes of chiazaadjes door je toetje?quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:15 schreef Pinuts het volgende:
Ik kwam bij de toko van die zero carb noedels tegen. Blijkbaar maar 18 kcal, wat echt mega weinig is als je het vergelijkt met normale noedels. Geen idee of het wat is, maar ik ga vanavond eens een wokmaaltijd eten daarmee. Dan kan ik iets scheutiger zijn met cashewnoten enzo. Want heb even uitgerekend, de wokmaaltijd van vanavond zou ik totaal maar zo’n 400 kcal hebben nu. Ben benieuwd…
O: kwark + frambozen
S: uur kracht
T: eiwitshake
L: boterham met 2 eieren, soepje
T: choco proteïne toetje
D: wok met biefstuk, groente en die zero carb noedels
En nog even een extra T bedenken want dit is maar 1200 kcal wat ik echt te weinig vind voor een sport dag.
Ja teriyaki saus en cashewnoten zitten al in mijn gerechtquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een domme suggestie, maar een beetje saus door je wokgerecht? Of wat lijnzaadjes of chiazaadjes door je toetje?
Of je ei aanvullen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:45 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ja teriyaki saus en cashewnoten zitten al in mijn gerecht. En choco toetje is zonde om dingen doorheen te gooien.
dat ding is echt mijn nieuwe ontdekking. Iedere dag zonder schuldgevoel lekkere toetjes eten. Denk dat het bij de lunch iets extra’s moet worden… maar thanks voor het meedenken !
Het is ipv de boterham met 2 eieren 1 ei + een pokebowl met kip geworden (lunch in de bedrijfskantine). Dacht dat is lekker en zitten vast iets meer kcal inquote:
Ook lekker!quote:Op maandag 23 augustus 2021 12:09 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Het is ipv de boterham met 2 eieren 1 ei + een pokebowl met kip geworden (lunch in de bedrijfskantine). Dacht dat is lekker en zitten vast iets meer kcal in
Ik heb verdorie het hele jaar nog niet gezwommenquote:
Ja dat maakt het wel lastig inderdaad. Plekken zijn heel snel vol.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb verdorie het hele jaar nog niet gezwommenDat is best uniek. Maar je moet nu ook reserveren voor het zwembad en ik ben slecht in van te voren bedenken wat ik wil doen.
Vandaag mijn weekgoal in active minutes bewogenNou ja, nog 5 minuten te gaan, maar moet nog naar de winkel wandelen.
Have fun!quote:
Hahah er moet wel wat door heen jaquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:57 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Have fun!
Mijn chia-havermout-hazelnoot-puddingindemaak staat in de koelkast, ben benieuwd..
Edit; @:LPFAN het begint al wat stijver te worden, net een hapje geproefd..Yikes.. morgen maar een scheut Callowfit en een banaan er door heen
Ik zag hem ook wel eens ''los'' voorbij komen, dan is het toch niet smakelijk? Ik heb ook nog eens de ongezoete hazelnootdrink..quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah er moet wel wat door heen jaIk eet het met pindakaas en banaan morgen
Nee zo zonder iets vind ik ook niks. Als ik hem met alleen fruit eet doe ik er ook een theelepel zoetstof door.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:38 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik zag hem ook wel eens ''los'' voorbij komen, dan is het toch niet smakelijk? Ik heb ook nog eens de ongezoete hazelnootdrink..
Ik kan niet vergelijken, maar het is vrij smakeloosquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee zo zonder iets vind ik ook niks. Als ik hem met alleen fruit eet doe ik er ook een theelepel zoetstof door.Is die hazelnootdrink wat trouwens?
Oh dan hou ik het wel bij die van Alproquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:53 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kan niet vergelijken, maar het is vrij smakeloos
Ik heb de houdbare ongezoette.. meh.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleen de verse van de AH en die hazelnootdrink is echt yummie(maar zo godsallemachtig duur dat ik hem soms koop als er een -35% sticker op zit)
Oh nog nooit gezienquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleen de verse van de AH en die hazelnootdrink is echt yummie(maar zo godsallemachtig duur dat ik hem soms koop als er een -35% sticker op zit)
Klinkt lekker ja!quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel eens chiapudding gemaakt maar dat was met amandelmelk, chiazaadjes en gepureerde verse bramen (ik had heeeeel veel bramen). Dat was lekker![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was deze van Innocent, maar die verkopen ze dus blijkbaar niet meer
[ afbeelding ]
Bah Isa, ga eens op de bank zitten ofzo, pffffquote:Op maandag 23 augustus 2021 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg steeds van die 'Overachiever!' berichtjes van Fitbit. Maar in het Nederlands voelt dat als 'Uitslover!' en heeft het een negatieve klank. Ben ik nou gek of hebben meer dat gevoel? Zal wel weer Hollands zijn om het als negatief te ervaren
Ik vind 'm ook niet perse positief klinken nee.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg steeds van die 'Overachiever!' berichtjes van Fitbit. Maar in het Nederlands voelt dat als 'Uitslover!' en heeft het een negatieve klank. Ben ik nou gek of hebben meer dat gevoel? Zal wel weer Hollands zijn om het als negatief te ervaren
Bevalt je nieuwe sportschool een beetje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook niet perse positief klinken nee.
Gisteren bij m'n nieuwe sportschool wezen trainen.
Leuk! Bevalt het?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook niet perse positief klinken nee.
Gisteren bij m'n nieuwe sportschool wezen trainen.
Wel lekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde zeggen dat vandaag beter moet en wordt qua eten dan gisteren (gisteren vooral Veel Carbs) maar realiseerde me dat ik vandaag ontbijt met taart dus ik ga wel gewoon weg.
Spanning is stom. Sterkte vandaag!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier geen ontbijt vrees ik. Geen yoghurt, geen fruit of zelfs maar brood... En misschien ga ik vandaag met ontslag, misschien later deze week. Ligt niet aan mij, maar aan wanneer de arts tijd heeft om een ontslag te regelen. Dus ik sta strak van de spanning.
O. ----
L. 3 boterhammen kaas en mosterd en wat tomaatjes ernaast (mosterd en tomaten van mijn ma gekregen).
T. Fruit
D. ?
T. Fruit en yoghurt
En ja, dit is te weinig, maar tja... kan geen eten uit de lucht toveren
En ja, ik ben heel erg humeurig door de spanning van deze dag
Als de rest van de dag lekker gaat en je lekker kunt sporten, maakt dat stukje taart het verschil niet. Smakelijk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde zeggen dat vandaag beter moet en wordt qua eten dan gisteren (gisteren vooral Veel Carbs) maar realiseerde me dat ik vandaag ontbijt met taart dus ik ga wel gewoon weg.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe sportschool een beetje?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi opgeknapt (ik was er vlak voor alle sluitingen al eens wezen kijken en het is van 90s basischoolvibe naar "hip" gegaan), eerste indruk van personeel is positief, meteen (met naam en al) herkend worden enzo.De andere sporters waren ook niet vervelend aanwezig, iedereen deed gewoon lekker z'n eigen ding.
En lekker veel spullen! Stuk of 4 squatracks en DL-platformen, genoeg benches met steunen zodat je écht niet in het squatrack hoeft te benchen, plate loaded machines, klassieke machines, dingen die met kabels werken als weerstand in plaats van gewicht en een stapel losse gewichten/kettlebells/touwen en een beetje de ruimte om het te gebruiken ook. Ze hebben ook nog een apart hoekje gemaakt met een squatrack voor als je liever (nog) niet tussen de sterke kerels wil sporten.
En uiteraard is er cardiospul en geven ze groepslessen, maar dat heeft niet m'n focus.
Dat klinkt heel fijn!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi opgeknapt (ik was er vlak voor alle sluitingen al eens wezen kijken en het is van 90s basischoolvibe naar "hip" gegaan), eerste indruk van personeel is positief, meteen (met naam en al) herkend worden enzo.De andere sporters waren ook niet vervelend aanwezig, iedereen deed gewoon lekker z'n eigen ding.
En lekker veel spullen! Stuk of 4 squatracks en DL-platformen, genoeg benches met steunen zodat je écht niet in het squatrack hoeft te benchen, plate loaded machines, klassieke machines, dingen die met kabels werken als weerstand in plaats van gewicht en een stapel losse gewichten/kettlebells/touwen en een beetje de ruimte om het te gebruiken ook. Ze hebben ook nog een apart hoekje gemaakt met een squatrack voor als je liever (nog) niet tussen de sterke kerels wil sporten.
En uiteraard is er cardiospul en geven ze groepslessen, maar dat heeft niet m'n focus.
Ik was ook aangenaam verrast dat ze een wat meer privé hoekje gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fijn!
Ik vind de indeling van mijn nieuwe sportschool niet zo heel fijn. Het is helemaal open en alles is vanuit iedere plek in de hal te zien. Ik vond het altijd wel fijn dat er in mijn oude sportschool wat hoeken waren waarin je rustig wat oefeningen kon doen zonder dat iemand je zag. Ik voel me toch altijd een tikje ongemakkelijk als ik zelf met barbels werk of losse gewichten. Heb altijd het gevoel dat ik dan bekeken wordDus in de nieuwe sportschool heb ik alleen nog maar met apparaten gewerkt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was ook aangenaam verrast dat ze een wat meer privé hoekje gemaakt hebben.Nu interesseert het mij niet heel veel, maar ik hou er wel van als ze een beetje meedenken met de verschillende sporters.
Fijn is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was ook aangenaam verrast dat ze een wat meer privé hoekje gemaakt hebben.Nu interesseert het mij niet heel veel, maar ik hou er wel van als ze een beetje meedenken met de verschillende sporters.
Oh ja, da's wel jammer als je niet even makkelijk wat kan tweaken. Dat is bij deze wel inbegrepen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Fijn is dat inderdaad.
Het stomme is dat ik in de jaren bij mijn oude sportschool echt wel behoorlijk wat heb geleerd over trainen met verschillende losse gewichten en barbels, maar ik voel me nog steeds vaak een soort van bedrieger, ofzoDus ik doe het liever zonder dat anderen me kunnen zien. Terwijl ik ook best weet dat iedereen genoeg aan zichzelf heeft en echt niet bezig is met hoe ik aan het trainen ben.
Wat ik ook niet prettig vind aan mijn huidige sportschool is dat ze alleen bij de start een trainginschema met je maken. Daarna kost ieder nieuw schema 22,50. Bij mijn oude sportschool kon je altijd een trainer aanschieten om even mee naar je schema te kijken en het om te gooien of toe te voegen en weg te laten, beetje finetunen. Ik merk aan mezelf dat ik het dan toch minder snel doe.
Misschien ga ik toch eens kijken naar een andere sportschool aan de andere kant, net in het andere durp.
Je hebt mooi weer!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:17 schreef minilot het volgende:
Hallo vanuit Vlieland! Samenvattende lijst van kampeertripje tot dusver:
B: Hele dag fietsen en over hoge duinen klauteren
T: Vlielands speciaalbier, geroosterde worsten met broodjes
Het compenseert elkaar hopelijk
Waar ik sport is ook alles open. Alleen omdat de sportschool op kruipafstand is en van mezelf weet dat ik lui ben, blijf ik daar sporten. Want ik heb geen excuus om niet te gaan. Plus dat ik tijdens werkpauze kan sporten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fijn!
Ik vind de indeling van mijn nieuwe sportschool niet zo heel fijn. Het is helemaal open en alles is vanuit iedere plek in de hal te zien. Ik vond het altijd wel fijn dat er in mijn oude sportschool wat hoeken waren waarin je rustig wat oefeningen kon doen zonder dat iemand je zag. Ik voel me toch altijd een tikje ongemakkelijk als ik zelf met barbels werk of losse gewichten. Heb altijd het gevoel dat ik dan bekeken wordDus in de nieuwe sportschool heb ik alleen nog maar met apparaten gewerkt.
Haha jammer! Is wel iets waar je van moet houden denk ik inderdaad dat mondgevoelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:39 schreef Declan-Harp het volgende:
De chiapudding valt écht tegen, wat een vreemd mondgevoelHad er extra Callowfit en gedroogde banaanstukjes doorheen gedaan, maar nee, dit hoef ik niet weer
Deed me aan kaviaar denken, al heb ik dat nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha jammer! Is wel iets waar je van moet houden denk ik inderdaad dat mondgevoel
Nu wel ja! Misschien zijn al onze spullen wel bijna droog als we ze morgen weer inpakken om naar huis te gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra B vandaag: in zee zwemmen
Extra T vandaag: warme chocolademelk bij avondlijk kampvuur op het strandLet me see you stripped down to the bone
Hahahquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:05 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Deed me aan kaviaar denken, al heb ik dat nog nooit gegeten![]()
Vanavond mix ik de rest van de melk met havermout, morgen nog maar wat opleuken
Leuk man, kamperenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Nu wel ja! Misschien zijn al onze spullen wel bijna droog als we ze morgen weer inpakken om naar huis te gaan
Extra B vandaag: in zee zwemmen
Extra T vandaag: warme chocolademelk bij avondlijk kampvuur op het strand
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Nu wel ja! Misschien zijn al onze spullen wel bijna droog als we ze morgen weer inpakken om naar huis te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra B vandaag: in zee zwemmen
Extra T vandaag: warme chocolademelk bij avondlijk kampvuur op het strand![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:51 schreef Holyme het volgende:
Avondlijk kampvuur. Dat lees ik als een soort crematie
Fijn dat je weer thuis bent en lieve mama die je huis heeft aangepaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik ben weer thuis en mijn moeder heeft heel mijn koelkast en vriezer gevuld met lekker, maar vooral gezond eten!
Zo lief van haar. En alles opgeruimd en schoongemaakt
En waar ik normaal aankom in de kliniek ben ik nu heel erg veel afgevallen en daar ben ik heel trots op! Mijn neiging is om teveel te gaan eten uit ellende en verveling. Alleen nu er heel erg goed op gelet dat ik me aan de afspraken met de diëtist heb gehouden
Ik ben dol op mijn moederquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Fijn dat je weer thuis bent en lieve mama die je huis heeft aangepakt
Wie weet. Die eilanders blijken wel meer rare gebruiken te hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:51 schreef Holyme het volgende:
Avondlijk kampvuur. Dat lees ik als een soort crematie
Haal je toch zo'n multipak? Zakjes van 25grquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:25 schreef Pinuts het volgende:
Argh dilemma’s… ik heb er veel zin in chips. En normaal als ik ergens echt echt zin in heb dan doe ik net gewoon want af en toe moet kunnen. Maar nu weet ik dat het is omdat ik best een kutdag heb gehad.Als ze nu gewoon chips in zakken van max 75 gram ofzo hadden …
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Haal je toch zo'n multipak? Zakjes van 25gr
Ja je moet het wel bij 1 of 2 houden hèquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]OM een of andere reden raakt die bij mij ook altijd op
![]()
Maakt dat verschil bij jou? Dat ze 500 gram dan in 20 zakjes hebben zitten? Bij mij kan dat gewoon als 500 gram n één keer op, hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja, van die theorie heb ik ook wel eens ergens gehoord ja....quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja je moet het wel bij 1 of 2 houden hè
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maakt dat verschil bij jou? Dat ze 500 gram dan in 20 zakjes hebben zitten? Bij mij kan dat gewoon als 500 gram n één keer op, hoor
Wat een fijn positief bericht! Lief van je moeder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik ben weer thuis en mijn moeder heeft heel mijn koelkast en vriezer gevuld met lekker, maar vooral gezond eten!
Zo lief van haar. En alles opgeruimd en schoongemaakt
En waar ik normaal aankom in de kliniek ben ik nu heel erg veel afgevallen en daar ben ik heel trots op! Mijn neiging is om teveel te gaan eten uit ellende en verveling. Alleen nu er heel erg goed op gelet dat ik me aan de afspraken met de diëtist heb gehouden
Dat ruikt altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik bedenk me net dat over een week of 6 de oliebollenkraam er vast wel weer staat.. oh boy oh boy..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik bedenk me net dat over een week of 6 de oliebollenkraam er vast wel weer staat.. oh boy oh boy..
Die zijn wel ideaal. 25gr is precies genoeg. Een plastic bakje en zelf wegen is ook een prima alternatief.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dát kan ik dan weer nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die zijn wel ideaal. 25gr is precies genoeg. Een plastic bakje en zelf wegen is ook een prima alternatief.
Dit soort veranderingen zorgen ook voor extra motivatie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Leuk man, kamperen
Ik pas weer normaal in een broek die in mei echt te strak zat, nu valt hij weer losjes zoals bedoeld
Ik denk niet dat het met discipline te maken heeft, maar eerder je relatie met eten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat hebben jullie allemaal toch veel discipline. Respect!
Krentenbollenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Declan-Harp het volgende:
Roomoliebollenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Krentenbollen![]()
Appelbollen![]()
Appelbeignets![]()
Kersenflappen![]()
Kersenbollen![]()
Ik vind het ZO lekker, ik ga gewoon vragen aan mijn vriend of hij de zak wil verstoppen.
Ik wil het niet zien, niet ruiken en niet voelen
Nog nooit op, maar het klinkt goddelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:03 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Roomoliebollen![]()
Ohhh en het strooigoed komt er ook alweer aan.. Vorig jaar m'n progress ermee verpest, ik moet dat écht niet gaan herhalen
De combinatie met snoepquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nog nooit op, maar het klinkt goddelijk.![]()
Strooigoed vind ik dan weer niet lekker.
Ja, heb ze wel eens zien liggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Roomoliebollen zijn gewoon opengesneden oliebollen met banketbakkersroom er tussen
Waar normale mensen last hebben van zomervakantievreetstress heb ik dat met de decembermaand. En december begint dan al in oktoberquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, heb ze wel eens zien liggen.
Puddingbroodjes vind ik ook lekker, dus zal zoiets ook wel lekker vinden.
Ik ga echt slecht op dat soort dingen.
De olieboellenkraam hier heeft van die goddelijk lekkere oliebollenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:12 schreef Pinuts het volgende:
Oh nee dat soort dingen heb ik echt helemaal niks mee. Vind oliebollen prima voor met oud en nieuw. Maar voor de rest maak je mij er niet (bijzonder) blij mee. Een goed stuk appeltaart daarentegen...
Samequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn lijstje van vandaag kan ik wel vergeten
Morgen pak ik de draad weer op.
Mehh dan hou ik het wel bij Alpro.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:01 schreef Declan-Harp het volgende:
De man van mijn bff bakt de lékkerste oliebollen en krentenbollenMaar alleen op oudjaarsdag, hij wil niet in augustus voor mij aan de slag
![]()
Misschien toch maar eens een weddenschapje met mezelf aangaan, het zo lang mogelijk uitstellen.. Kind gelooft ook niet meer in Sinterklaas, wie weet helpt dat een beetje.
Die hazelnootdrink van de AH is een dikke no-go, het proeft echt als karton. Die van Alpro zal ongetwijfeld beter zijn, maar ik blijf het nu mooi bij m'n vertrouwde kwark houden
Vind het wel leuk om nieuwe dingen te proberen, dus bedanktquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Mehh dan hou ik het wel bij Alpro.
Das altijd leuk ja! ;-)quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:21 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om nieuwe dingen te proberen, dus bedankt
Ik ga hem morgen proberenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:01 schreef Declan-Harp het volgende:
De man van mijn bff bakt de lékkerste oliebollen en krentenbollenMaar alleen op oudjaarsdag, hij wil niet in augustus voor mij aan de slag
![]()
Misschien toch maar eens een weddenschapje met mezelf aangaan, het zo lang mogelijk uitstellen.. Kind gelooft ook niet meer in Sinterklaas, wie weet helpt dat een beetje.
Die hazelnootdrink van de AH is een dikke no-go, het proeft echt als karton. Die van Alpro zal ongetwijfeld beter zijn, maar ik blijf het nu mooi bij m'n vertrouwde kwark houden
Sterkte!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:16 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen proberenEn ook de chiapudding ermee maken. Ik gooi er wel flavordrops doorheen, wellicht scheelt dat nog.
Mijn zoontje nog wel, maar van vroeger uit ben ik gewend dat de zak kruidnoten open mag als de tv uitzending van de intocht van Sint begint. En het lukt me nog elk jaar om me daar aan te houdenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:01 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat een discipline!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:14 schreef Hupje het volgende:
[..]
Mijn zoontje nog wel, maar van vroeger uit ben ik gewend dat de zak kruidnoten open mag als de tv uitzending van de intocht van Sint begint. En het lukt me nog elk jaar om me daar aan te houden
Die zijn nog veel calorierijker voor je dan een burger jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 19:42 schreef Declan-Harp het volgende:
Wij worden morgen getrakteerd op McD maar had voor zaterdag ook al m'n favoriete diepvriespizza in de planning![]()
Ik houd het maar bij een Veggi McKroket, ik ga niet voor de salades naar de Mac
Ja dat moet je dan laten, maar zoals jullie weten ben ik geen fan van groenvoerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Die zijn nog veel calorierijker voor je dan een burger jaAls je de dressing enzo toevoegd iig.
En niet te pruimenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Die zijn nog veel calorierijker voor je dan een burger jaAls je de dressing enzo toevoegd iig.
Ja precies, die kroket is wel lekker.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ja dat moet je dan laten, maar zoals jullie weten ben ik geen fan van groenvoer
Dus een kroket it is, eet ik 's avonds nog wel wat extra fruit
Nice!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 20:21 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag naar kantoor geweest, skyr met aarbeien meegenomen en er staat een bakje noten. Twee boterhammen erin als lunch.
Net even met de vr-bril gesport: fitness, boksen en tafeltennis gedaan. Uurtje in beweging, en echt nat van het zweetEcht een leuk ding!
De Lidl! Heeft regelmatig plussize kleding in de aanbieding. Check de webshop eens, ze zijn ook leuk geprijsd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
O. druiven en een glas melk
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark
D. witlof met kaas
T. fruit (weet nog niet wat) en kwark
Weet iemand waar je goedkoop grote maten broeken kan kopen?
Het is overal sale nu volgens mij, maar ik kom eigenlijk alleen maar bij de kringloopquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark
D. witlof met kaas
H&M, Primark, C&A, MSmode, Zalando verkoopt veel plussize merken en heeft regelmatig aanbiedingen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark
D. witlof met kaas
Ooooh geweldig! Wat leuk, wist ik niet. Vanavond even snuffelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:32 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
De Lidl! Heeft regelmatig plussize kleding in de aanbieding. Check de webshop eens, ze zijn ook leuk geprijsd.
Draag vandaag zelf ook een Lidl spijkerbroek van een tientje
Kringloop heb ik ook heel lang gedaan omdat het moest van mijn ex (mijn geld ging naar zijn hobby's). Dus het idee is goed, maar het staat me nogal tegen daardoorquote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is overal sale nu volgens mij, maar ik kom eigenlijk alleen maar bij de kringloop
Zalando ken ik idd! Ik ben nogal fan van Zizi, alleen dat is vrij duur (en gezien ik hoop dat de broeken snel groeien, wil ik er niet zoveel geld aan uitgeven)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
H&M, Primark, C&A, MSmode, Zalando verkoopt veel plussize merken en heeft regelmatig aanbiedingen.
iig toen ik nog + shopte deed ik dat echt vrijwel allemaal online, veel meer aanbod/aanbiedingen.
Misschien op Vinted nog wat van Zizi voor een zacht prijsje?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zalando ken ik idd! Ik ben nogal fan van Zizi, alleen dat is vrij duur (en gezien ik hoop dat de broeken snel groeien, wil ik er niet zoveel geld aan uitgeven)
Ik ga zoeken, dank je welquote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien op Vinted nog wat van Zizi voor een zacht prijsje?
Ik haal veel van de kringloop ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark
D. witlof met kaas
Voor broeken heeft iedereen een raar figuur, dus dat maakt je eigenlijk juist heel normaal.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Broeken kopen vind ik altijd een enorm drama. Ik heb een raar figuur
Waarheid wel dit.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor broeken heeft iedereen een raar figuur, dus dat maakt je eigenlijk juist heel normaal.
Amen!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor broeken heeft iedereen een raar figuur, dus dat maakt je eigenlijk juist heel normaal.
Dit is zo waarquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het heel lekker! Gemaakt met de flavourdrops chocolade, cacaopoeder en de hazelnootmelk van de appie. Heb wel het chiazaad eerst nog gemalen. Zeker voor herhaling vatbaar!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:40 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Sterkte!
Wie weet vind jij het wél lekker, smaken verschillen uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |