abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200956109
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200956137
Vind het vooral kut dat er geen afspraken mogelijk zijn. Die kenau staat er als Cartman bij te ''neh neh neh nehhhh I do what I fucking want!'' blèren.

Maar goed, mem compenseert het wel weer, kind gaat niet dood van 2 weken ongezond eten.
pi_200956429
@Declan-Harp Knap dat je er zo in staat. En ook knap van kind dat hij accepteert dat het daar anders gaat dan bij jou.
pi_200956448
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:53 schreef Hupje het volgende:
@:Declan-Harp Knap dat je er zo in staat. En ook knap van kind dat hij accepteert dat het daar anders gaat dan bij jou.
Ik heb niet zoveel keus..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200959416
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:54 schreef Declan-Harp het volgende:

Ik heb niet zoveel keus..
SPOILER
Dat doet ze neem ik aan dus expres. Volwassen hoor.

En ik vind op zich wel iets mis met pakjes drinken. Ik kreeg vroeger thuis ook alleen maar limonade, thee met suiker en frisdrank te drinken. Het hele idee dat je ook gewoon water kan drinken kwam pas toen ik veel ouder was. Van mezelf, niet van mijn ouders (die dronken ook echt nooit water). Het was een soort shock :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200959491
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik vind op zich wel iets mis met pakjes drinken. Ik kreeg vroeger thuis ook alleen maar limonade, thee met suiker en frisdrank te drinken. Het hele idee dat je ook gewoon water kan drinken kwam pas toen ik veel ouder was. Van mezelf, niet van mijn ouders (die dronken ook echt nooit water). Het was een soort shock :{
Same. Bij mij thuis ook nooit water, maar altijd chocomelk, fristi, ijsthee etc.
Nu nog steeds hoor. Heb mijn ouders nog nooit water zien drinken of het moet echt 35 graden zijn. Ze kijken mij juist altijd aan alsof ik alien ben als ik zeg dat ik probeer iedere dag 2 liter water te drinken, want dat is wel heel veel

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinuts op 17-08-2021 23:03:12 ]
pi_200959606
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Pinuts het volgende:

Same. Bij mij thuis ook nooit water, maar altijd chocomelk, fristi, ijsthee etc.
Nu nog steeds hoor. Heb mijn ouders nog nooit water zien drinken of het moet echt 35 graden zijn. Ze kijken mij juist altijd aan alsof ik alien ben als ik zeg dat ik probeer iedere dag 2 liter water te drinken, want dat is wel heel veel [ link | afbeelding ]
Oh ja, ik kreeg ook van die goedkope yokidrink, een soort fristi-iets. Maar alles kenmerkt zich als zoet en veel suiker. Waarom geef je dat de hele dag aan een kind 8)7 Het is net alsof mensen vaak denken dat kinderen vast niets anders lusten, dus ze moeten wel.... of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 augustus 2021 @ 00:09:14 #8
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200960262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

+1 ik ben ook met een verkeerd eetpatroon opgevoed.
Als ik iets niet lekker vond dan kreeg ik diepvries pizza, om maar een voorbeeld te noemen.

Inmiddels het licht gezien en mijn kinderen hebben pech :P
Behalve als ze bij mijn ouders zijn :D dan gaat alles weer next level, vriend is daar echt niet blij mee.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 00:10:22 #9
298315 SacreCoeur
pi_200960270
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh ja, ik kreeg ook van die goedkope yokidrink, een soort fristi-iets. Maar alles kenmerkt zich als zoet en veel suiker. Waarom geef je dat de hele dag aan een kind 8)7 Het is net alsof mensen vaak denken dat kinderen vast niets anders lusten, dus ze moeten wel.... of zo.
Bonomel :D
pi_200961064
+1 qua vroeger nooit water te drinken gekregen 8)7 Kan me daar nu echt niks meer bij voorstellen!

Lijst:
B: 10km temporun hardgelopen :9 Daarna Perfect Posture-app.
T: Op visite bij mijn moeder en haar vriend vanmiddag en vanavond, ongetwijfeld een gebakje
D: Ik heb begrepen dat er goulash met rijst voor ons gekookt wordt ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_200961088
Gisteren was prima dag.

S: 7x3 floor presses + dodepuppywerk
O: zo'n melkunie protein ding, boterham smeerkaas, boterham makreelsalade.
L: tosti hamkaas :9
D: 2 high protein wraps, falafel, augergine, courgette, komkommer, tomaat (alles uit de tuin! O+ ) en kiemen. Met Veel Knoflooksaus :9
T: blauwen bessen

Voor vandaag staat in ieder geval vast:
S: lifting complex en sprint wodje
O: iets met ei en ontbijtspek.
D: panzanella met tomaten + bavette
S: snatches en backsquats.
T: skyr met dingen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200961239
Begrijp ik nou goed dat je momenteel twee keer per dag naar je CrossFitbox gaat, @Lonaa? :o
Mijn zes-weken-geleden-ik zou werkelijk gruwelen bij het idee maar momenteel ben ik vooral jaloers :9
pi_200961256
En hoera voor alles-uit-de-tuin eten! (pic van je falafelstruik @Lonaa? :7) Blijft hier na diverse zeer mislukte pogingen beperkt tot de kruiden uit de voortuin. Maar goed, er zijn de afgelopen tijd hier allerlei dingen van zeer divers pluimage op orde geraakt waarvan ik nooit verwacht had dat ze op orde zouden raken, dus misschien volgend voorjaar weer eens een moestuinige poging :)
pi_200961319
Ik ben een redelijk slecht planbare dag vandaag en de hot dogs moeten op.

O: kwark, kruisbessen, lijnzaad, havermout
L: 2 eieren met cheddar en tomaat
T: Evergreen en komkommer mee onderweg, wellicht lekkers op de markt
A: Broodjes hot dog met spek, kaas, barbecuesaus, tomaat, zuurkool, jalapenos en gebakken uitjes.
Spoilers!
pi_200961343
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 07:58 schreef minilot het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je momenteel twee keer per dag naar je CrossFitbox gaat, @:Lonaa? :o
Mijn zes-weken-geleden-ik zou werkelijk gruwelen bij het idee maar momenteel ben ik vooral jaloers :9
Alleen op maandag en woensdag. :')

Dan doe ik 's ochtends de WOD en 's avonds olympic lifting. :Y
pi_200961500
Mijn dag is ook niet zo goed te plannen. Eerst dochter en vriendin wegbrengen naar Duinrell, dan doorrijden naar mijn moeder voor een gesprek met de oncoloog. Erg spannend wel. Op tijd terug zijn om om 18 uur de meiden op te halen bij Duinrell. Ontbijt dus nu, ik neem voor de zekerheid mijn beker skyr met aardbeien mee, en de rest zie ik dan wel.

O: volkoren cracker met gekookt eitje
T: skyr met aarbeien
L: misschien wel een carpaccio-salade van de Plus

De D van gisteren was trouwens lekker: een ovenschotel met aardappel, sperziebonen, paprika en gerookte kip met wat geraspte kaas en een dressing van creme fraiche met kruiden.

O ja, en ik moet weer even kijken hoe ik 'B' terugkrijg in mijn dagelijkse leven :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200961580
quote:
2s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 07:17 schreef Lonaa het volgende:

D: 2 high protein wraps, falafel, augergine, courgette, komkommer, tomaat (alles uit de tuin! O+ ) en kiemen. Met
Alles uit eigen tuin jompel *O* *O* Wat lijkt me dat geweldig! Je tuin doet het dit jaar goed zeg :Y

Hier dagje pretpark-iets. bewegen zal wel goed komen. Eten moet ik nog zien. Ik neem wel heel braaf boterhammetjes en worteltjes en zo mee :7
pi_200961676
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 00:09 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Als ik iets niet lekker vond dan kreeg ik diepvries pizza, om maar een voorbeeld te noemen.
Dit ook ja. En toen ik eenmaal iets ouder was (jaar of 15) en voor mijn eerste bijbaantje voor etenstijd moest beginnen nam mijn moeder voor mij ook altijd een diepvriespizza of iets voor in de frietpan voor mij mee. Op die puberleeftijd natuurlijk helemaal geweldig. Maar vanaf dat ik ongeveer 18 was (en vrij snel op mezelf ging wonen) toch geprobeerd het anders te gaan doen.
pi_200961741
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 00:09 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Inmiddels het licht gezien en mijn kinderen hebben pech :P
Behalve als ze bij mijn ouders zijn :D dan gaat alles weer next level, vriend is daar echt niet blij mee.
Ik dacht dat ik brij makkelijk was opgevoed, maar ik kreeg geen pizza als ik iets niet lekker vond. Aan de andere kant werd ik ook niet gedrongen om mijn boord leeg te eten. Vlees mochten we sowieso laten staan.

Chips en snoep was altijd in huis, maar we werden ook aangemoedigd om fruit te eten.

Maar goed, ik heb relatief jonge ouders. 22 en 25 jaar toen ik geboren werd. Ze zullen wel de gedachte hebben gehad van “We willen niet te streng opvoeden, maar wel leren gezond te eten”.
ROBODEMONS..................|:(
pi_200962154
Het zijn gewoon andere tijden nu, met andere inzichten.
In de jaren 90 had alleen het kneusje van de klas een appel mee, de rest koekjes voor in de kleine pauze. Nu is het andersom ;)
pi_200962309
Geen geweldige voedselopvoeding gehad, present. :+ Het zal ook de generatie geweest zijn, met al het ultrabewerkte spul dat ineens op de markt kwam. En marketing gericht op kinderen (en hun ouders) werkt eng goed. :+

Goed. Zojuist op de "Aanmelden" knop geramd bij een sportschool. Tijd om m'n kadaver weer regelmatig te pesten met wat gewicht. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200962417
O: Proteïnereep
L: 3 gevulde eitjes en kwark/fruit/lijnzaad
T: Banaan
D: Tomatencrèmesoep met een stokbroodje vega snijworst
pi_200965404
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:02 schreef minilot het volgende:
Gewone rijst of O+ kokosrijst O+ VB? En hoera voor het ochtendsporten! *O*
Gewone rijst! Zal kokosrijst ook eens proberen :9
pi_200965431
En qua voeding ook geen voorbeeld gehad hier. Alleenstaande moeder met klein budget en 3 kinderen. Ze had zelf ook niet echt kennis van 'goede' voeding. En ze lust zelf (nu nog steeds niet) geen water.. Mijn dochter vraagt altijd om water als ze bij oma limonade of smaakjes drinken krijgt en die is dan helemaal onder de indruk dat ze om water vraagt :')
  woensdag 18 augustus 2021 @ 13:30:23 #25
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200965622
Hier ook geen goeie voedsel verleden ;p Mijn moeder kan niet koken en als ik iets niet lustte kreeg ik wat anders. Lustte ook echt niks. ( mijn ma ook niet) Toen ik op mezelf ging gelukkig veel dingen leren eten.

Lijstje:

O: chiazaadpudding met frambozen
L: Zo lekkers halen bij de LIdl, flink wezen opruimen in huis, en wezen bloedprikken vanmorgen met prima uitslagen dus mag van mezelf :P
T: Banaan en 2 babybels
D: Falafelsalade
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200966969
Ja hoi, mijn L wordt een lunch met moeder en zus bij de plaatselijke lunchroom :’)

Ik ga er maar even lekker van genieten en proberen een beetje een gezonde keuze te maken *O*
pi_200967397
Bij ons was het vroeger thuis wel oké qua eten, volgens mij. Behalve de tot snot gekookte groente, maar dat was toen nu eenmaal de gewoonte. Water drinken hebben mijn ouders ook geprobeerd bij mijn zusje en mij, maar dat is mislukt. Dan dronken we liever niks. En eigenlijk is dat niet veranderd :@ Ik drink wel water, omdat het gezond is en om het goede voorbeeld te geven aan kind (die regelmatig ergens om water vraagt omdat dat lekker is), maar ik kom dan niet aan dagelijks genoeg vocht.
pi_200967434
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:30 schreef LPFAN het volgende:
O: chiazaadpudding met frambozen
Maak je dit zelf?
  woensdag 18 augustus 2021 @ 16:39:40 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200967918
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:55 schreef MCH het volgende:

[..]
Maak je dit zelf?
Ja
pi_200968182
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Ja
Recept? :9
pi_200968356
Het verwachte 'gebakje' bij mijn moeder en haar vriend bleek een joekel van een chocolade boomstamdinges van een Duitse bakkerij. *burp* Verder als aanvullende T een fors glas goeie rosé. Wel ook een uur in het plaatselijke bos gewandeld, dus dat compenseert een tikkeltje.
pi_200968592
Vandaag was mijn eerste dag pretpark zonder ook maar iets ongezonds gekocht te hebben :o Voor het eerst in mijn leven _O_ Ik heb er een kop zwarte koffie gehad en een groot glas muntthee (want ze hadden PickWick thee en die vind ik vies).

Meegebracht: 2 volkorenboterhammen met pindakaas en banaan, zakje wortels, zakje druiven, zakje nootjes en twee gekookte eieren.

En ook nog aardig actief geweest ook :7 incl twee potjes lasergamen en dit gedaan:

Het begint met een dunne stalen kabel waar je overheen moet lopen en daarna een wiebelend touw :X Eerste 3 stukken doodeng, maar daarna steeds makkelijker (mensen worden ook moe, daarom denk ik eerst moeilijke deel). Het stuk aan de achterkant van links naar rechts had niet eens iets van een touw waar je je aan vast kon houden, daar kwam ik pas achter toen ik mijn helm al op had en al een half uur in de rij had gestaan :+
  woensdag 18 augustus 2021 @ 17:48:18 #33
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200968909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:58 schreef MCH het volgende:

[..]
Recept? :9
3 eetlepels chiazaad mengen met 250 ml melk naar keuze. Ik gebruik zelf hazelnootmelk omdat die :9 is. Dan paar uur of nachtje in de koelkast. Topping naar keuze er op en eten maar ;p
pi_200971099
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 17:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]
3 eetlepels chiazaad mengen met 250 ml melk naar keuze. Ik gebruik zelf hazelnootmelk omdat die :9 is. Dan paar uur of nachtje in de koelkast. Topping naar keuze er op en eten maar ;p
Oeh dat klinkt wel lekker!
  woensdag 18 augustus 2021 @ 20:27:36 #35
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200971303
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 20:14 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Oeh dat klinkt wel lekker!
Is het ook! Best machtig ook. De chiazaad wordt soort gelei achtig waardoor het dus op pudding gaat lijken.
pi_200971478
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 20:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Is het ook! Best machtig ook. De chiazaad wordt soort gelei achtig waardoor het dus op pudding gaat lijken.
Waar koop je die chiazaad én hazelnootmelk?
Google is je beste vriend. Ik zet het op m'n boodschappenlijstje voor dit weekend O+
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:18:01 #37
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200972403
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 20:35 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Waar koop je die chiazaad én hazelnootmelk?
Google is je beste vriend. Ik zet het op m'n boodschappenlijstje voor dit weekend O+
Ben benieuwd! Die hazelnootmelk had de ah hier laatst voor een euro. dus toen uitgeprobeerd. Is echt heel lekker maar ik ben dan ook gek op hazelnoten haha.
pi_200972452
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Ben benieuwd! Die hazelnootmelk had de ah hier laatst voor een euro. dus toen uitgeprobeerd. Is echt heel lekker maar ik ben dan ook gek op hazelnoten haha.
Hij's normaal wel ietsjes duurder ja :+ Maar ben benieuwd, klinkt wel erg lekker!
pi_200972507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 17:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Wordt het dan wel stijf?
pi_200972520
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:22 schreef MCH het volgende:

[..]
Wordt het dan wel stijf?
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 20:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]
pi_200972538
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:23 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
[..]

Sorry, overheen gelezen
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:28:26 #42
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200972655
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:20 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Hij's normaal wel ietsjes duurder ja :+ Maar ben benieuwd, klinkt wel erg lekker!
Best wel ja maar ik vind het wel waard. Lekkerder dan sojamelk ofzo iig.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:22 schreef MCH het volgende:

[..]
Wordt het dan wel stijf?
Ja bij mij wel, ligt wel een laagje melk nog bovenop die ik er dan door heen roer.
pi_200973320
Heeft iemand wel eens bij Eazie iets afgehaald? Ben opzoek naar een restaurantje (ofja, meer afhaal iets waar je wel even kan zitten) om alleen te gaan eten volgende week. En als ik alleen ben trekken echte restaurants mij nooit echt.
Nu kwam ik online Eazie tegen, waarbij je op de website ook helemaal kan zien hoeveel kcal ergens inzitten en het lijkt allemaal best wel gezond. Maar geen idee of het ook lekker is :P
pi_200978092
Zegt me niets Pinuts :N

L: Kwark/passievrucht/banaan en 2 wraps kaas/houmous
D: Stamppot andijvie met shoarma en stukjes kaas
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:11:30 #45
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200978101
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:10 schreef Declan-Harp het volgende:
Zegt me niets Pinuts :N

L: Kwark/passievrucht/banaan en 2 wraps kaas/houmous
D: Stamppot andijvie met shoarma en stukjes kaas
Shoarma van Vivera? Die had ik vorige week voor het eerst. Die is echt lekker *O*
pi_200978121
Donderdag rustdag. In principe. Vandaag wel. Dus niet trainen en alleen de gebruikelijk beweging vandaag.

Voer:
O: boterham smeerkaas, boterham cervelaat :9
L: broodje in de stad met vriendin.
D: roti :9 :9 met kip en pompoen en ei en aardappel en kouseband.
T: wel iets meer weet nog niet wat.
pi_200978128
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Shoarma van Vivera? Die had ik vorige week voor het eerst. Die is echt lekker *O*
Van de Lidl, prima in te nemen!
Van Vivera heb ik liever de gyros O+
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:14:16 #48
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200978132
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:13 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Van de Lidl, prima in te nemen!
Van Vivera heb ik liever de gyros O+
Oh ga ik die ook eens proberen.
pi_200979290
:O

O: Banaan, koffie
B: Uur lang danig intense krachttraining onder begeleiding :9
T: Paar happen sinaasappelkwark
B: Uur fietsen, uur wandelen
D: Vegaballen in ketjapsaus, komkommersalade, pastinaakfrietjes in coating + pittige vegan chilimayo. Appel toe.
pi_200979302
quote:
2s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:13 schreef Lonaa het volgende:
Donderdag rustdag. In principe.
:D :9
pi_200979314
Eens over de vega shoarma van Lidl, werd me ooit eens succesvol aangeraden door @Molo ^O^
pi_200979398
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 11:38 schreef minilot het volgende:

[..]
:D :9
Uitzonderingen worden gemaakt. Dan is vrijdag rustdag. In principe.

Zondag is eigenlijk altijd rustdag. :7
pi_200980282
Even een typisch klinieklijstje:
O. magere yoghurt
L. 3 boterhammen boter en kaas
T. Fruit
D. Groente en vleesvervanger. De koolhydraten eet ik niet, gezien de 1000kcal afspraak met de diëtiste

Ik wil dat dit de eerste opname wordt waarbij ik niet aankom. Alleen ik doe maar wat. Morgen belt de diëtiste en hoor ik haar ideeën erover
pi_200980350
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een typisch klinieklijstje:
O. magere yoghurt
L. 3 boterhammen boter en kaas
T. Fruit
D. Groente en vleesvervanger. De koolhydraten eet ik niet, gezien de 1000kcal afspraak met de diëtiste

Ik wil dat dit de eerste opname wordt waarbij ik niet aankom. Alleen ik doe maar wat. Morgen belt de diëtiste en hoor ik haar ideeën erover
1000kcal? De patiënten van dr Now mogen zelfs meer :o
Waarom spreekt de diëtist zoiets met jou af?
pi_200980367
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:41 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Kan me niet voorstellen dat een dietist zo ongezond weinig als advies meegeeft
pi_200980392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:41 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Laten we ons hier nou niet met haar afspraken met behandelaars gaan bemoeien aub
pi_200980402
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Laten we ons hier nou niet met haar afspraken met behandelaars gaan bemoeien aub
Ok, 1000 KCAL per dag is echt bizar weinig.
pi_200980437
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:44 schreef MCH het volgende:

[..]
Ok, 1000 KCAL per dag is echt bizar weinig.
Voor jou en voor mij wel, maar waarom komt deze discussie nu weer? Paar maanden geleden ook al. Ze is in therapie voor vanalles, laat het lekker aan haar behandelaren over.
pi_200980453
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Dit dus!

Als ik eraan denk zal ik haar adviezen niet meer delen
pi_200980455
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Voor jou en voor mij wel, maar waarom komt deze discussie nu weer? Paar maanden geleden ook al. Ze is in therapie voor vanalles, laat het lekker aan haar behandelaren over.
Daarom trek ik het los van de opmerking van COTS.
pi_200983467
Hihaho

[ Bericht 99% gewijzigd door Peejtur op 20-08-2021 15:33:32 ]
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 17:24:20 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_200984644
Humor ja?
disclaimer
  donderdag 19 augustus 2021 @ 17:29:04 #63
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200984758
Snap ook niet wat dat hier doet.
pi_200985941
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 17:29 schreef LPFAN het volgende:
Snap ook niet wat dat hier doet.
Hopen dat iemand getriggerd raakt?

Maar het verhaal is wel interessant. Iemand die zelf overgewicht heeft gehad, gaat haten op andere mensen met overgewicht nadat ze zelf is afgevallen.
pi_200986010
quote:
11s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 18:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar het verhaal is wel interessant. Iemand die zelf overgewicht heeft gehad, gaat haten op andere mensen met overgewicht nadat ze zelf is afgevallen.
Het zijn net (ex)rokers ;)
  donderdag 19 augustus 2021 @ 19:47:17 #66
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200986971
quote:
11s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 18:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ja zal wel. Het is toch ook een troll.
pi_200992654
Je zal je überhaupt maar zo bekommeren om hoe andere lui eruit zien :O

Lijijijst!
B: Veertig minuten temporun, ik vertrek zodadelijk :9 Aansluitend Perfect Posture-app.
T: Koffie, banaan
B: Uur fietsen
D: Vegaburger, cider en speciaalbiertjes in de Efteling, mogelijk erna nog wat drinken in de stad tot middernacht
B: Paar uur in de Efteling wandelen
B: Uur fietsen

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 20-08-2021 05:14:18 ]
pi_200993094
GOEDEMORGEN!

S: Every 5 minutes for 30 minutes:
16 Cal Row, 12 Goblet squats @ 15 Kg, 16 Cal Row
L: tosti geitenkaas/pesto/rauwe ham
B: 5 kwartier met hond.
T: Kersen
D: ik denk bigos met brood want ligt nog in de vriezer en onverwacht alleen thuis.
S: Olympic lifting: Clean&Jerk.
T: kwark met dingen. Wat kaas met bier. :9

Zin in *O* Sporten gaat lekker *O* Ik PR iedereen de moeder de hele tijd *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door Lonaa op 20-08-2021 08:22:22 ]
pi_200993149
GOEDEMORGEN @Lonaa! :D Veel plezier met je twee-keer-sporten-dag O+
Ik had vanmorgen hardlopen en vanavond twee uur fietsen dus ik vind dat ik een beetje met je mee doe :+
pi_200993334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:42 schreef minilot het volgende:
GOEDEMORGEN @:Lonaa! :D Veel plezier met je twee-keer-sporten-dag O+
Ik had vanmorgen hardlopen en vanavond twee uur fietsen dus ik vind dat ik een beetje met je mee doe :+
Eens. :Y

Ik doe ook nog wel uurtje of 2 wandelen in totaal, met hond. Maar dat doe ik eigenlijk iedere dag dus ik vind niet dat dat op het lijstje hoeft. :+
pi_200993340
Het wordt Bigos trouwens, net op de vriezer getrokken. Laatste portie. ;(

Ook wel bedacht dat ik klein beetje kaas en een bier mag, vanavond.
pi_200993343
En kersen, die moeten ook op.

Ik zal gewoon mn lijstje even aanpassan anders. :')
pi_200993414
Lonaa :D

Eten en bewegen gaat hier voor geen meter, maarrrr ik heb vanmiddag een afspraak in de sportschool, dus work in progress. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200993436
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 07:28 schreef Lonaa het volgende:
GOEDEMORGEN!

S: Every 5 minutes for 30 minutes:
16 Cal Row, 12 Goblet squats @ 15 Kg, 16 Cal Row
L: tosti geitenkaas/pesto/rauwe ham
B: 5 kwartier met hond.
T: Kersen
D: ik denk bigos met brood want ligt nog in de vriezer en onverwacht alleen thuis.
S: Olympic lifting: Clean&Jerk.
T: kwark met dingen. Wat kaas met bier. :9

Zin in *O* Sporten gaat lekker *O* Ik PR iedereen de moeder de hele tijd *O*
Succes! Ik heb gisteren gePRd O+
pi_200993512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Eten en bewegen gaat hier voor geen meter, maarrrr ik heb vanmiddag een afspraak in de sportschool, dus work in progress. :+
Succes! ^O^ Wat is het plan? *O*
pi_200994120
Ik ben nu drie maanden bezig, de ene keer wat serieuzer dan de andere, maar toch al 6,5 kg kwijt. Eens kijken of ik op 1 september op 78 uitkom ipv de eerder genoemde 80 die ik samen met SQ wilde bereiken.
Ik vind het nog steeds wennen dat het nu wel lukt en mijn gewicht langzaam echt naar beneden gaat. 1 broek zakt nu echt af, die kan weg
pi_200994194
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:42 schreef minilot het volgende:

[..]
Succes! ^O^ Wat is het plan? *O*
Zware dingen tillen. :Y

Backstory: tot eind 2019 was ik lid bij een andere sportschool en toen ontdekt dat m'n rugklachten backstory, rugklachten, hihaho echt enórm veel minder zijn als ik regelmatig krachttraining doe. Die sportschool was alleen enorm aan het kloten, dus ik was klaar met die lui. Toen wel even op m'n gemak wezen rondkijken bij andere sportscholen (waaronder die waar ik nu dus heen ga), maar ja. Maart 2020. :')

Ik ben ook nog lid van een bootcampclubje en de training (maandags) die ik daar doe, hou ik erbij. Da's wel met wat gewicht/weerstand, maar dat zou ik eerder als cardio bestempelen. Plan is dan woensdag en vrijdag (in ieder geval om mee te beginnen) krachttraining erbij en dan dénk ik dat m'n rug (en de rest van m'n lichaam) al een stuk blijer wordt. Plus meteen een backup als de maandagavond een keer niet doorgaat/het serieus poepweer is/wat voor lamme smoes dan ook. Want vanuit werk kom ik letterlijk langs sportschool, qua zelfsabotage voorkomen kan het eigenlijk niet idealer. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200994231
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Lonaa :D

Ik heb nog een abo lopen, al een hele tijd niets mee gedaan, ook wegens corona.

Nu wil ik het wel weer oppakken, maar heb last van mjin ene elleboog. Beetje tennisarm-idee. Was door vakantie wel een stuk minder geworden, maar nu met werken en dus veel computergebruik voel ik het toch weer meer. Misschien toch maar even langs de huisarts of fysio ermee.
pi_200994252
Vrijdag-weegdag. Ik wilde het eigenlijk niet doen, want struisvogel en ik had natuuriljk best al een idee dat het door de vakantie niet lekker was gegaan, maar ik heb toch gewogen. +1,5, dus net niet terug bij af van toen ik begon.
Dus weer vrolijk verder waar ik gebleven was en hopelijk snel weer wat eraf.

Lijstje is zo'n beetje hetzelfde als iedere dag, dus niet echt nodig om het weer te vermelden :P
pi_200994373
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb nog een abo lopen, al een hele tijd niets mee gedaan, ook wegens corona.

Nu wil ik het wel weer oppakken, maar heb last van mjin ene elleboog. Beetje tennisarm-idee. Was door vakantie wel een stuk minder geworden, maar nu met werken en dus veel computergebruik voel ik het toch weer meer. Misschien toch maar even langs de huisarts of fysio ermee.
Het scheelt ook wel dat ik inmiddels volledig gevaccineerd ben, ik weet wel dat ze hun best doen, maar je zal net zien enzo. :')

En hier ook de hele week achter de computer, dus het is wonderlijk dat het nog zo lang geduurd heeft voor m'n rug, nek en schouders écht gingen mopperen. :+ Maar ik heb daar al eens voor bij een fysio gelopen (m'n core is niet in balans waardoor de instagram #fitgirl-pose érg makkelijk voor me is, maar da's op langere termijn geen geweldige houding. :+), dus ik weet dat ik dingen niet vererger als ik ze ga trainen. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200994499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het scheelt ook wel dat ik inmiddels volledig gevaccineerd ben, ik weet wel dat ze hun best doen, maar je zal net zien enzo. :')

En hier ook de hele week achter de computer, dus het is wonderlijk dat het nog zo lang geduurd heeft voor m'n rug, nek en schouders écht gingen mopperen. :+ Maar ik heb daar al eens voor bij een fysio gelopen (m'n core is niet in balans waardoor de instagram #fitgirl-pose érg makkelijk voor me is, maar da's op langere termijn geen geweldige houding. :+), dus ik weet dat ik dingen niet vererger als ik ze ga trainen. :)
Ik ben ook volledig gevaccineerd, inderdaad. Ik was pas net begonnen bij de nieuwe sportschool na de verhuizing, dus ik voel(de) me er nog niet zo ontzettend thuis als in mijn oude. Ik zou daar al lang weer gestart zijn. Ook omdat ik de begeleiders daar goed kende en ik hun manier van werken heel fijn vond. Ik ken die hier eigenlijk nog niet, en ik vond en vind het wat lastig om daar weer in te investeren, merk ik. Maar ik mis het slepen met gewichten, dus ik wil echt wel weer aan de slag.

Mijn arm doet zelfs pijn als ik hem tijdens het wandelen niet actief in een hoek houd, dus ik denk dat ik er wel even wat fysio tegenaan moet gooien. Misschien eens checken bij de sportschool.
pi_200994652
Wat zijn jullie fanatiek op de vroege ochtend! Hier gaat net de eerste koffie er in :')

L: Tosti en een verse ijskoffie
T: Bakje druiven
D: Zilvervliesrijst met Unox stoofpotje

Zoon en ik gaan straks naar dat lekkere eettentje waar ik die monstertosti had, einde van de vakantie ''vieren''.
pi_200994718
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 10:11 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat zijn jullie fanatiek op de vroege ochtend! Hier gaat net de eerste koffie er in :')

L: Tosti en een verse ijskoffie
T: Bakje druiven
D: Zilvervliesrijst met Unox stoofpotje

Zoon en ik gaan straks naar dat lekkere eettentje waar ik die monstertosti had, einde van de vakantie ''vieren''.
M'n werkdag begint om 8 uur en ik ben een stom klusje voor me uit aan het schuiven. :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben ook volledig gevaccineerd, inderdaad. Ik was pas net begonnen bij de nieuwe sportschool na de verhuizing, dus ik voel(de) me er nog niet zo ontzettend thuis als in mijn oude. Ik zou daar al lang weer gestart zijn. Ook omdat ik de begeleiders daar goed kende en ik hun manier van werken heel fijn vond. Ik ken die hier eigenlijk nog niet, en ik vond en vind het wat lastig om daar weer in te investeren, merk ik. Maar ik mis het slepen met gewichten, dus ik wil echt wel weer aan de slag.

Mijn arm doet zelfs pijn als ik hem tijdens het wandelen niet actief in een hoek houd, dus ik denk dat ik er wel even wat fysio tegenaan moet gooien. Misschien eens checken bij de sportschool.
Arm zou ik zeker even checken vooraf ja. :Y Sportschool heeft ook een fysio in huis begrijp ik?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200994728
O: kwark met mango, aardbei en havermout
T: cracker pindakaas, cracker smeerkaas
L: broodje knakworst met zuurkool en tomaat
T: komkommer, walnoten
A: nog onbekend. Iets vegetarisch. Shakshuka?
T: 3 stukjes chocolade
Spoilers!
pi_200997242
Wat doen jullie als je volgens mfp 'te weinig' kcal hebt gegeten, maar verder geen honger hebt gehad? Volgens mfp zat ik gisteren maar op 1350 kcal, terwijl ik steeds streef naar zo'n 1600. Maar verder geen honger gehad en ook niet bewust 'te weinig' gegeten. Eten jullie dan de dag erna meer of laat je het zo want in het weekend kom je wel eens vaker boven je doel kcal dus dan 'compenseert' het...

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinuts op 20-08-2021 13:43:54 ]
pi_200997362
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:17 schreef Pinuts het volgende:
Wat doen jullie als je volgens mfp 'te weinig' kcal hebt gegeten, maar verder geen honger hebt gehad? Volgens mfp zat ik gisteren maar op 1350 kcal, terwijl ik steeds naar zo'n 1600. Maar verder geen honger gehad en ook niet bewust 'te weinig' gegeten. Eten jullie dan de dag erna meer of laat je het zo want in het weekend kom je wel eens vaker boven je doel kcal dus dan 'compenseert' het...
Gewoon zo laten en niet later compenseren.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:46:51 #87
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200997512
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:29 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Gewoon zo laten en niet later compenseren.
Dit
pi_201000214
@LPFAN ik til ''jouw'' chiapudding even over het weekend heen, zowel de hazelnootmelk als de chiazaadjes zijn dan in de Bonus. :Y
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:54:38 #89
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201000723
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:15 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN ik til ''jouw'' chiapudding even over het weekend heen, zowel de hazelnootmelk als de chiazaadjes zijn dan in de Bonus. :Y
Ja zag ik inderdaad!
pi_201000730
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:54 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Ja zag ik inderdaad!
Gebruik je AH melk of die van Alpro?
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:56:40 #91
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201000736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:55 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Gebruik je AH melk of die van Alpro?
Alpro
pi_201000738
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Alpro
Probeer ik de AH ;) Beide zijn overigens 2+1 gratis
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:57:47 #93
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201000751
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:57 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Probeer ik de AH ;) Beide zijn overigens 2+1 gratis
Never mind ik zie het net, nice!
pi_201001962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:15 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN ik til ''jouw'' chiapudding even over het weekend heen, zowel de hazelnootmelk als de chiazaadjes zijn dan in de Bonus. :Y
Fijn om te weten, ik wilde dit ook eens uitproberen, dus had al bedacht dat ik zou wachten op de bonus. Top!

Het gaat hier eindelijk weer wat makkelijker. Inmiddels zo goed als gestopt met borstvoeding dus ook niet meer continu honger, dat helpt wel. Ik ben alleen wel echt weer toe aan meer een plan van wat ik ga eten overdag. Dus van het weekend maar even gaan zitten voor een planning en wat lekkere en makkelijke meeneemrecepten zoeken. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201003753
De diëtiste vindt het knap hoe ik bezig ben. Alleen moet wel wat meer eten. Ook concreet een lijst gekregen (ochtend yoghurt met fruit, lunch 2 boterhammen kaas en boter, tussendoor yoghurt met fruit, avondeten) waaraan ik me ga houden uiteraard. Ik ben erg nieuwsgierig naar de weegschaal als ik over een week, twee weken weer thuis ben.
pi_201008769
Ik meld me hier ook weer na de vakantie. Er zijn wel wat kilo's bijgekomen ... Ik merk wel dat ik in het gezin de rem ben qua ongezond eten, want als ik het loslaat (Zoals deze vakantie) dan gaat het helemaal mis :@

Dus vanaf nu weer in het gareel. We gaan de aankomende weken vegan eten (doen we al 2 weken maar dat was nog steeds erg ongezond relatief) omdat het wel eens zou kunnen werken voor een chronische ziekte die mijn man heeft, dus we gaan het eens proberen.

Nadeel tot nu toe: ik heb ONTZETTENDE honger de hele dag, laatste week 5 boterhammen tussen de middag en gewoon echt honger om 4 uur. Geen idee waarom, bij vegetarisch had ik daar geen last van.

Planning vandaag:
O: -
T: fruit - blauwe bessen & frambozen
L: 3 boterhammen 1x selderie salade, 1x nep ei salade, 1x nep paté, 1 roggebroodje met stroop
T: ongebrande nootjes
D: aardappels, pluimfeest burger en boontjes of vegan afhaal Indonesisch om te testen (dan eten we het andere morgen)
B: moestuin bakken afmaken, 10.000 stappen
pi_201009167
@MeisPluis ''pluimfeestburger'' vertel.. :o :D

Ik eet vanavond een stoommaaltijd pasta-pesto :Y) OLT is same old same old
pi_201009539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:26 schreef Declan-Harp het volgende:
@:MeisPluis ''pluimfeestburger'' vertel.. :o :D

Ik eet vanavond een stoommaaltijd pasta-pesto :Y) OLT is same old same old
Deze: https://www.devegetarisch(...)uimfeest-burger.html ! Is echt heel lekker! Ze hebben ook een Bofkip burger ! :D

De eerste keer heb ik deze overigens gekocht omdat ik naam te leuk vond O-)
pi_201009674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:58 schreef MeisPluis het volgende:

[..]
Deze: https://www.devegetarisch(...)uimfeest-burger.html ! Is echt heel lekker! Ze hebben ook een Bofkip burger ! :D

O, die wil ik wel eens proberen!

Ik vind de vega McChicken ook echt heel lekker, maar ik kan die Vales kipburger die erop ligt niet gewoon in de winkel vinden, helaas.
pi_201009695
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:58 schreef MeisPluis het volgende:

[..]

Oh wat grappig, thanks :D
pi_201009714
Weekend, en voor het eerst in een half jaar komen mijn ouders weer eens hier O+ Het hele jaar staat al in het teken van hun gezondheid die wat kuren vertoonde; eerst de een, toen de ander. Nu zijn ze fit genoeg om opgehaald te worden (treinen is nog wat vermoeiend en bovendien al die tijd met een mondkapje geen doen) en en weer eens hier te zijn.

Ik heb netjes ontbeten met mijn cracker en gekookt eitje. Ik ga zo dadelijk een en ander opruimen en poetsen hier in huis terwijl mijn lief ze ophaalt. Mijn vader wil nog trakteren op een ijsje vanwege de vakantie en ze blijven eten, dus ik ga wat lekkers maken. Ik denk pasta putanesca, met lekker veel tonijn.

Het zal dus geen beste dag worden. Dat tik ik eigenlijk best vaak :') Daar wil ik toch wel weer vanaf als we dadelijk weer helemaal in het gareel zijn en kind ook weer naar school is. Zo (half)vakantie zijn de dagen toch niet gestructureerd genoeg en dwaal ik te gemakkelijk af.
pi_201009724
O: kwark met havermout, rode en blauwe bes
L: 2 volkoren met avocado, kaas en tomaat
T: 3 kaasvlinders, walnoten, misschien toastjes met brie
A: barbecue, 2 stukjes vlees, halve courgette, romaine, paar stukjes stokbrood net boter, feta.
T: bakje fruit
Spoilers!
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:44:42 #103
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201010056
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Weekend, en voor het eerst in een half jaar komen mijn ouders weer eens hier O+ Het hele jaar staat al in het teken van hun gezondheid die wat kuren vertoonde; eerst de een, toen de ander. Nu zijn ze fit genoeg om opgehaald te worden (treinen is nog wat vermoeiend en bovendien al die tijd met een mondkapje geen doen) en en weer eens hier te zijn.

Ik heb netjes ontbeten met mijn cracker en gekookt eitje. Ik ga zo dadelijk een en ander opruimen en poetsen hier in huis terwijl mijn lief ze ophaalt. Mijn vader wil nog trakteren op een ijsje vanwege de vakantie en ze blijven eten, dus ik ga wat lekkers maken. Ik denk pasta putanesca, met lekker veel tonijn.

Het zal dus geen beste dag worden. Dat tik ik eigenlijk best vaak :') Daar wil ik toch wel weer vanaf als we dadelijk weer helemaal in het gareel zijn en kind ook weer naar school is. Zo (half)vakantie zijn de dagen toch niet gestructureerd genoeg en dwaal ik te gemakkelijk af.
Veel plezier met je ouders!
pi_201010242
@miss_sly misschien kan je dat 'geen beste dag' herkaderen naar 'prima vakantiedagje'? :) Ik zie namelijk een licht ontbijt met proteïne, een pasta zonder room met proteïne, B in de vorm van huishouden. En ja, dan komt er nog een ijsje bij, en misschien nog wel een koekje ofzo, maar gebaseerd op wat je schrijft zie ik het iig niet als 'geen beste dag'. Fijn weerzien gewenst! O+

Hier alles ok met eten, al moet ik weer opletten merk ik, dus net alvast een extra banaan bij het ontbijt op. B wordt fietsen, wandelen, binnen nog wat spieropbouw op skates.
pi_201010319
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:59 schreef Holyme het volgende:
@:miss_sly misschien kan je dat 'geen beste dag' herkaderen naar 'prima vakantiedagje'? :) Ik zie namelijk een licht ontbijt met proteïne, een pasta zonder room met proteïne, B in de vorm van huishouden. En ja, dan komt er nog een ijsje bij, en misschien nog wel een koekje ofzo, maar gebaseerd op wat je schrijft zie ik het iig niet als 'geen beste dag'. Fijn weerzien gewenst! O+

Hier alles ok met eten, al moet ik weer opletten merk ik, dus net alvast een extra banaan bij het ontbijt op. B wordt fietsen, wandelen, binnen nog wat spieropbouw op skates.
Ah, ja, daar heb je misschien wel gelijk in, dat vind ik een fijne insteek. Dank! O+

Veel plezier met wandelen en fietsen. Het weer is hier in ieder geval heerlijk daarvoor!
pi_201010363
B: van gisteren was een beetje matig: op een derde van de 14 kilometer naar huis fietsen een lekke band en kon ik de rest lopen met fiets aan de hand :')

Lijst!
O: Banaan, koffie
B: Net uur lang begeleid afgebeuld in sportschool :s)
D: Broodjes kibbeling + koolsla, mango en ananas toe

Vanaf morgen paar nachten kamperen op Vlieland en dan wat meer eetmomenten en hopelijk niet te lui voor hardlopen op het strand daar *O*
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:14:36 #107
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201010376
O: chiazaadpudding met pindakaas en banaan
L: Pitabroodje met hummus
T: 2 babybels
D: Groenteballetjes met gepofte aardappel en paprika
pi_201010429
Gisteren werd onverwacht gezellig maar daardoor was vanochtend verwacht zwaar. :')

Gisteren:
S: nare afbeul narigheid.
O: tosti rauwe ham, pesto, geitenkaas
T: 200 gram kersen
D: Bigos met een geroosterde boterham
S: Olympic lifting.
T: 3 bier. 2 boterhammen met smeerkaas bij thuiskomst.

Vandaag:
O: boterham rauwe ham en geitenkaas
S: Olympic lifting
T: Protein shake
L: broodje zeeuws spek.
D: Lamskotelet, griekse salade, gebakken aardappels.
T: iets met kaas :9
pi_201014256
Eens per week gaat het eten hier mis. Moeders komt langs, geeft chocolade en ik heb geen discipline
Waarschijnlijk volgende week met ontslag. Alleen ik ben boos op mezelf en geniet... weird
pi_201014361
Eens per week chocolade is geen punt joh CotS! :*
pi_201014401
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens per week gaat het eten hier mis. Moeders komt langs, geeft chocolade en ik heb geen discipline
Waarschijnlijk volgende week met ontslag. Alleen ik ben boos op mezelf en geniet... weird
Heeft de diëtist niet gezegd dat je wat minder streng mag doen?
Geniet van de chocolade, dat hoort ook bij een gezond patroon.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:31:01 #112
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201014654
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je moet ook kunnen zondigen. Hoort er ook bij. Gewoon genieten.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:39:07 #113
22592 crew  Ole
pi_201014738
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Heeft de diëtist niet gezegd dat je wat minder streng mag doen?
Geniet van de chocolade, dat hoort ook bij een gezond patroon.
heb lieve dietiste,, en als je het dan doet geniet ervan!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201014745
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Je moet ook kunnen zondigen. Hoort er ook bij. Gewoon genieten.
Noem het aub geen zondigen
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:41:47 #115
22592 crew  Ole
pi_201014760
Ben trouwens blij met mijn dietiste. Zij heeft ook niet maatje 0/ 34
praat toch makkelijker dan een 20 jarig (lief hoor) maar superslank vrouwtje dat je denkt van.. 'weet je wel wat wij meemaken'
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:42:17 #116
22592 crew  Ole
pi_201014763
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
nee! genieten!!!!
pi_201014836
Nee, maar er is een verschil tussen een stukje chocola en een reep chocola met koekjes.
maar goed, geniet/genoot er wel van. Morgen doen we weer normaal, nieuwe dag met nieuwe kansen
pi_201014853
Een stukje chocolade is geen chocolade! :7 #teamreep
pi_201014913
Bestaan er überhaupt mensen die één stukje chocola kunnen eten?

Ik niet in elk geval. Wat ik overigens nu doe als ik chocola of iets krijg van mensen en ik wil het eigenlijk liever niet opeten: weggeven! Buurvrouw blij met chocola, ik blij zonder en blij dat ik haar blij heb gemaakt, triple win! :)
pi_201014944
Als ik chocolade krijg eet ik het sowieso zelf op, maar op jaarbasis krijg ik dat in de praktijk alleen maar van Sinterklaas :+
pi_201014959
Hahahaha jullie zijn lief

Vanavond had ik een groene klodder op mijn bord, met aangebrande aardappels en stuiterballen die iets vega's moesten voorstellen. Gelukkig was er vandaag genoeg eten. Mijn afdeling krijgt als laatst en we hebben twee dagen echt te kort gehad. Alleen toen is er officieel geklaagd, dus dan ben je blij met groene smurrie (wel knap, eet heel veel groentes altijd, maar deze kon ik echt niet herkennen)
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:11:41 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201015060
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ja oke heb je gelijk in.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:12:03 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201015065
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahaha jullie zijn lief

Vanavond had ik een groene klodder op mijn bord, met aangebrande aardappels en stuiterballen die iets vega's moesten voorstellen. Gelukkig was er vandaag genoeg eten. Mijn afdeling krijgt als laatst en we hebben twee dagen echt te kort gehad. Alleen toen is er officieel geklaagd, dus dan ben je blij met groene smurrie (wel knap, eet heel veel groentes altijd, maar deze kon ik echt niet herkennen)
Oh dat klinkt heel vies
pi_201015386
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 19:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Oh dat klinkt heel vies
Jep... niet alleen klinken, andere zintuigen zijn het ermee eens.

Maar ik moet niet klagen, ik ben dankbaar voor de zorg die ik krijg
pi_201017614
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Bestaan er überhaupt mensen die één stukje chocola kunnen eten?

Ik niet in elk geval. Wat ik overigens nu doe als ik chocola of iets krijg van mensen en ik wil het eigenlijk liever niet opeten: weggeven! Buurvrouw blij met chocola, ik blij zonder en blij dat ik haar blij heb gemaakt, triple win! :)
Ik wil niet de edgelord zijn, maar ik snap oprecht de hype rondom chocola niet. Zo bijzonder is het toch niet.
pi_201017739
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:44 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Ik wil niet de edgelord zijn, maar ik snap oprecht de hype rondom chocola niet. Zo bijzonder is het toch niet.
Je kunt mij er wakker voor maken. En nu ik de consumptie ervan beperk en deels vervang door gezondere afwisselende tussendoortjes blijk ik gewoon te kunnen afvallen. Eerdere pogingen waarbij ik echt compleet afkickte van chocola liepen altijd mis na een week of wat.
pi_201018744
#TeamSnoep
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:48:52 #128
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201021663
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:44 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Chocolade. O+

En er zijn vast wel dingen waar ze jou voor wakker mogen maken (bij wijze van spreken, als mensen me wakker maken voor eten krijgen ze een mep :+ ) die mij niks doen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201022452
Ik hou erg, érg van chocolade :9

Van de lijst van vandaag kan ik vooralsnog alleen melden:
O: Koffie, banaan
B: 5km temporun hardgelopen

..en de rest komt achteraf want geen idee wat we al reizend naar Vlieland en daar kamperend vandaag tegenkomen, al hebben we in elk geval een tas vol worstjes en broodjes :) Onderwegse groeten! :W
pi_201022740
Ik ben ook van de chocolade. Snoep of hartige snacks geef ik dan weer niks om.

Vandaag typisch weekend lijstje, maar wel netjes 1600 kcal

O: kwark + frambozen
L: 2 petit croissants
D: pizzaaaa
S: uur boksen
pi_201022803
O: kwark met havermout en bessen
T: 2 crackers met smeerkaas
L: 2 volkoren met gebakken ei
T: 3 kaasvlinders, handje pinda's
A: lamsschouder met harissa van de bbq met nog onbekende bijgerechten
T: fruitsalade
Spoilers!
pi_201022978
Chocolade O+ Bij de zuiderburen wonen O+ Neuhaus chocolade ontdekt hebben :'( Kneiterduur maar zo lekker :9~

Have fun mini!
pi_201023044
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:21 schreef Holyme het volgende:
Chocolade O+ Bij de zuiderburen wonen O+ Neuhaus chocolade ontdekt hebben :'( Kneiterduur maar zo lekker :9~

Have fun mini!
Oh god, Neuhaus O+ Ik heb ooit als mysteryshopper de treinreis naar Brussel mogen beoordelen en heb mijn vergoeding bij Neuhaus uitgegeven.
pi_201023289
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:27 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Oh god, Neuhaus O+ Ik heb ooit als mysteryshopper de treinreis naar Brussel mogen beoordelen en heb mijn vergoeding bij Neuhaus uitgegeven.
Hahaha ik snap het helemaal :D En als je hun klantenkaart hebt krijg je zo'n beetje maandelijks mail dat je wat op mag komen halen, vaak 2 gratis bonbons. Slim wel, want meestal kom ik daar niet buiten zonder nog iets extra's. En de gewone repen van hun, die extra puur, daar kan geen ander merk tegenop :9
  zondag 22 augustus 2021 @ 10:49:40 #135
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201023763
Chocola is ook niet heel erg mijn ding.
pi_201023835
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 00:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Chocolade. O+

En er zijn vast wel dingen waar ze jou voor wakker mogen maken (bij wijze van spreken, als mensen me wakker maken voor eten krijgen ze een mep :+ ) die mij niks doen. :D
De meeste dingen ben ik naar een paar weken weer zat. :')
pi_201024644
quote:
15s.gif Op zondag 22 augustus 2021 10:57 schreef Morrigan het volgende:

[..]
De meeste dingen ben ik naar een paar weken weer zat. :')
Je moet het ook combineren, dan blijft het interessant :7 Dus niet alleen B&J vreten, maar na die pint nog wat chips (crunchy en zout), een gebakje (ander soort romig), een zak spek of nougat (soft en zoet), wat vers fruit (fris en sappig) en dan nog wat drop (chewy en zout). Dan blijft het leuk :+ (en zo werd ik ooit dik :') )
pi_201024743
+1kg deze week, moet echt beter opletten.. Ligt niet aan m'n lijstjes, maar wat ik er tussendoor nog extra instop :@

Zondagbroodag!

L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps kaas/houmous
T: Peer
D: 3 kaiserbroodjes met boter en vega salami + cup a soup
pi_201024809
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:01 schreef Declan-Harp het volgende:
+1kg deze week, moet echt beter opletten.. Ligt niet aan m'n lijstjes, maar wat ik er tussendoor nog extra instop :@

Zondagbroodag!

L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps kaas/houmous
T: Peer
D: 3 kaiserbroodjes met boter en vega salami + cup a soup
Kan gebeuren toch, wijze les geleerd :* komt wel goed
pi_201024840
Vandaag even een raar lijstje, mijn moeder heeft me heul veul fruit en snacktomaten gegeven en die wil ik op hebben voordat ze niet meer oke zijn

O. Blauwe bessen met kersen :9
L. 2 krentenboterhammen boter en kaas :@ Niet de gezondste keuze, I know
T. Snacktomaatjes
D. ?
T. snacktomaatjes

Beter dan gisteren, morgen het stapje weer naar goed ;)
  zondag 22 augustus 2021 @ 12:20:43 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201024969
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag even een raar lijstje, mijn moeder heeft me heul veul fruit en snacktomaten gegeven en die wil ik op hebben voordat ze niet meer oke zijn

T. Snacktomaatjes
D. ?
T. snacktomaatjes

Er is niks mis met boter en kaas hoor en zo´n raar lijstje is het toch niet?
pi_201025148
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

T. Snacktomaatjes
D. ?
T. snacktomaatjes

Ik zie een prima lijstje? Wat is er mis met zo nu en dan lekker krentenbrood met boter en kaas? Tenzij je 10+ gram boter per plakje smeert zie ik geen probleem.
pi_201025158
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Er is niks mis met boter en kaas hoor en zo´n raar lijstje is het toch niet?
Nee :P , maar ik had ook volkorenbrood kunnen pakken ipv krentenbrood.

En weinig proteïne en zo.

Dus morgen weer gewoon yoghurt eten en gewoon volkorenbrood en een verrassing als avondeten ;)
  zondag 22 augustus 2021 @ 12:37:36 #144
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201025201
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dus morgen weer gewoon yoghurt eten en gewoon volkorenbrood en een verrassing als avondeten ;)
Je bent veel te hard voor jezelf :* Gewoon lekker van genieten vandaag.
pi_201025349
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 11:53 schreef Holyme het volgende:

[..]
Je moet het ook combineren, dan blijft het interessant :7 Dus niet alleen B&J vreten, maar na die pint nog wat chips (crunchy en zout), een gebakje (ander soort romig), een zak spek of nougat (soft en zoet), wat vers fruit (fris en sappig) en dan nog wat drop (chewy en zout). Dan blijft het leuk :+ (en zo werd ik ooit dik :') )
_O-
  zondag 22 augustus 2021 @ 16:07:44 #146
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201028820
Youtube kanaal gevonden wat focust op workouts op een stoel. Ideaal voor mij en mijn beenproblemen. *O* Net gedaan, nog best pittig _O-
pi_201029190
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

Hangt er nergens een weekmenu of zo waarop iedereen kan zien wat je 's avonds krijgt?
pi_201029205
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 16:07 schreef LPFAN het volgende:
Youtube kanaal gevonden wat focust op workouts op een stoel. Ideaal voor mij en mijn beenproblemen. *O* Net gedaan, nog best pittig _O-
Oh, doe eens een linkje *O* Ideaal voor op het werk _O-
  Moderator / Miss SHO zondag 22 augustus 2021 @ 17:34:06 #149
22592 crew  Ole
pi_201029913
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 16:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
en thuiswerken is ook niet goed voor je gewicht :{
  zondag 22 augustus 2021 @ 18:06:38 #150
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201030290
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 16:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
https://www.youtube.com/c/DonovanGreenFitness/videos

_O-
pi_201037647
Ziet er leuk uit LP, succes!

Hier zijn we weer in de normale wereld aanbeland, structuur hoera *O*

L: Kwark/blauwe bessen/banaan + 3 maiswafels eiersalade Optimel citroenkwark + bakje verse ananas/mango
D: Mijn goedgevulde pastasalade

[ Bericht 9% gewijzigd door PoesInDoos op 23-08-2021 10:14:55 ]
pi_201037690
O: kwark met fruit en havermout
L: couscoussalade met avocado en tahindressing
T: walnoten, paprika, komkommer
D: geen idee

Ik ga straks echt een fatsoenlijk weekmenu maken. Ik doe het nu al vier weken zonder en ik ben het meer dan zat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 23-08-2021 10:06:08 ]
Spoilers!
pi_201039015
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 07:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
L: couscoussalade met avocado en tahindressing
T: walnoten, paprika, komkommer
D: geen idee

Ik ga straks echt een fatsoenlijk weekmenu maken. Ik doe het nu al vier weken zonder en ik ben het meer dan zat.
Geen idee of het helpend is, maar zo doe ik het;

In het weekend blader ik de folders door (online) De winkel met de beste aanbiedingen ga ik dan naar toe.
Op maandagochtend haal ik de weekboodschappen en bedenk later in de week adhv de houdbaarheidsdatum wat we die dag gaan eten.
pi_201039082
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 10:31 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Geen idee of het helpend is, maar zo doe ik het;

In het weekend blader ik de folders door (online) De winkel met de beste aanbiedingen ga ik dan naar toe.
Op maandagochtend haal ik de weekboodschappen en bedenk later in de week adhv de houdbaarheidsdatum wat we die dag gaan eten.
Zoiets doe ik ook inderdaad. Maar nu door de vakantie en andere dingen is er even de klad in gekomen. Ik heb er totaal geen moeite mee maar het kwam er even niet van. Er is eerder te veel dan te weinig eten in huis dus ik ga even puzzelen met wat er eerst op moet. Ik hou wel van die puzzel :)
Spoilers!
pi_201039128
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zoiets doe ik ook inderdaad. Maar nu door de vakantie en andere dingen is er even de klad in gekomen. Ik heb er totaal geen moeite mee maar het kwam er even niet van. Er is eerder te veel dan te weinig eten in huis dus ik ga even puzzelen met wat er eerst op moet. Ik hou wel van die puzzel :)
Dan komt het wel goed, succes :)
pi_201039517
Ik kwam bij de toko van die zero carb noedels tegen. Blijkbaar maar 18 kcal, wat echt mega weinig is als je het vergelijkt met normale noedels. Geen idee of het wat is, maar ik ga vanavond eens een wokmaaltijd eten daarmee. Dan kan ik iets scheutiger zijn met cashewnoten enzo. Want heb even uitgerekend, de wokmaaltijd van vanavond zou ik totaal maar zo’n 400 kcal hebben nu. Ben benieuwd…

S: uur kracht
T: eiwitshake
L: boterham met 2 eieren, soepje
T: choco proteïne toetje
D: wok met biefstuk, groente en die zero carb noedels

En nog even een extra T bedenken want dit is maar 1200 kcal wat ik echt te weinig vind voor een sport dag.
pi_201039693
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:15 schreef Pinuts het volgende:
Ik kwam bij de toko van die zero carb noedels tegen. Blijkbaar maar 18 kcal, wat echt mega weinig is als je het vergelijkt met normale noedels. Geen idee of het wat is, maar ik ga vanavond eens een wokmaaltijd eten daarmee. Dan kan ik iets scheutiger zijn met cashewnoten enzo. Want heb even uitgerekend, de wokmaaltijd van vanavond zou ik totaal maar zo’n 400 kcal hebben nu. Ben benieuwd…

S: uur kracht
T: eiwitshake
L: boterham met 2 eieren, soepje
T: choco proteïne toetje
D: wok met biefstuk, groente en die zero carb noedels

En nog even een extra T bedenken want dit is maar 1200 kcal wat ik echt te weinig vind voor een sport dag.
Misschien een domme suggestie, maar een beetje saus door je wokgerecht? Of wat lijnzaadjes of chiazaadjes door je toetje?
pi_201039902
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Misschien een domme suggestie, maar een beetje saus door je wokgerecht? Of wat lijnzaadjes of chiazaadjes door je toetje?
Ja teriyaki saus en cashewnoten zitten al in mijn gerecht :). En choco toetje is zonde om dingen doorheen te gooien. :P dat ding is echt mijn nieuwe ontdekking. Iedere dag zonder schuldgevoel lekkere toetjes eten. Denk dat het bij de lunch iets extra’s moet worden… maar thanks voor het meedenken ! :)
  maandag 23 augustus 2021 @ 11:58:27 #159
298315 SacreCoeur
pi_201040022
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:45 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ja teriyaki saus en cashewnoten zitten al in mijn gerecht :). En choco toetje is zonde om dingen doorheen te gooien. :P dat ding is echt mijn nieuwe ontdekking. Iedere dag zonder schuldgevoel lekkere toetjes eten. Denk dat het bij de lunch iets extra’s moet worden… maar thanks voor het meedenken ! :)
Of je ei aanvullen. :9
pi_201040056
Mijn weekmenu is compleet. Vanavond wordt het aubergine en Chinese kool met udonnoedels en pinda's :9
Spoilers!
pi_201040150
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:58 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Of je ei aanvullen. :9
Het is ipv de boterham met 2 eieren 1 ei + een pokebowl met kip geworden (lunch in de bedrijfskantine). Dacht dat is lekker en zitten vast iets meer kcal in :P
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:05:27 #162
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201042182
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 12:09 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Het is ipv de boterham met 2 eieren 1 ei + een pokebowl met kip geworden (lunch in de bedrijfskantine). Dacht dat is lekker en zitten vast iets meer kcal in :P
Ook lekker!
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:05:46 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201042186
Morgen eindelijk weer zwemmen *O*
pi_201043370
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:05 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb verdorie het hele jaar nog niet gezwommen :o Dat is best uniek. Maar je moet nu ook reserveren voor het zwembad en ik ben slecht in van te voren bedenken wat ik wil doen.

Vandaag mijn weekgoal in active minutes bewogen :') Nou ja, nog 5 minuten te gaan, maar moet nog naar de winkel wandelen.
  maandag 23 augustus 2021 @ 18:04:15 #165
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201043756
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb verdorie het hele jaar nog niet gezwommen :o Dat is best uniek. Maar je moet nu ook reserveren voor het zwembad en ik ben slecht in van te voren bedenken wat ik wil doen.

Vandaag mijn weekgoal in active minutes bewogen :') Nou ja, nog 5 minuten te gaan, maar moet nog naar de winkel wandelen.
Ja dat maakt het wel lastig inderdaad. Plekken zijn heel snel vol.
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 18:19:29 #166
5428 crew  miss_sly
pi_201043924
Vandaag was een goede dag!
Lijstje:
O: volkoren cracker en gekookt eitje
T: skyr met aardbeien
L: tosti van twee boterhammen en een plak kaas
T: handje noten
D: pasta met roodbaars, bimi en zeekraal
T: stukje kaas

B: als man en dochter dadelijk naar voetbaltraining zijn, ga ik een stuk fietsen. Het is heerlijk weer O+ Ik had eigenlijk eindelijk weer eens gereserveerd in de sportschool, maar ik kom net bij de schoonheidsspecialiste vandaan waar mijn wenkbrauwen zijn geharst en geverfd, dus ik zie er niet uit :’) Zonnebril op en fietsen 😎
pi_201044397
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:05 schreef LPFAN het volgende:
Have fun!
Mijn chia-havermout-hazelnoot-puddingindemaak staat in de koelkast, ben benieuwd..

Edit; @LPFAN het begint al wat stijver te worden, net een hapje geproefd.. :X Yikes.. morgen maar een scheut Callowfit en een banaan er door heen :D

[ Bericht 20% gewijzigd door PoesInDoos op 23-08-2021 20:35:49 ]
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:37:14 #168
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201045599
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 18:57 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Have fun!
Mijn chia-havermout-hazelnoot-puddingindemaak staat in de koelkast, ben benieuwd..

Edit; @:LPFAN het begint al wat stijver te worden, net een hapje geproefd.. :X Yikes.. morgen maar een scheut Callowfit en een banaan er door heen :D
Hahah er moet wel wat door heen ja :P Ik eet het met pindakaas en banaan morgen :9
pi_201045615
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:37 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Hahah er moet wel wat door heen ja :P Ik eet het met pindakaas en banaan morgen :9
Ik zag hem ook wel eens ''los'' voorbij komen, dan is het toch niet smakelijk? Ik heb ook nog eens de ongezoete hazelnootdrink..
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:39:16 #170
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201045639
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:38 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik zag hem ook wel eens ''los'' voorbij komen, dan is het toch niet smakelijk? Ik heb ook nog eens de ongezoete hazelnootdrink..
Nee zo zonder iets vind ik ook niks. Als ik hem met alleen fruit eet doe ik er ook een theelepel zoetstof door. _O- Is die hazelnootdrink wat trouwens?
pi_201045887
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Nee zo zonder iets vind ik ook niks. Als ik hem met alleen fruit eet doe ik er ook een theelepel zoetstof door. _O- Is die hazelnootdrink wat trouwens?
Ik kan niet vergelijken, maar het is vrij smakeloos ;)
pi_201045913
Ik ken alleen de verse van de AH en die hazelnootdrink is echt yummie :9 (maar zo godsallemachtig duur dat ik hem soms koop als er een -35% sticker op zit)
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:56:28 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201045938
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:53 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik kan niet vergelijken, maar het is vrij smakeloos ;)
Oh dan hou ik het wel bij die van Alpro :P
pi_201045940
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken alleen de verse van de AH en die hazelnootdrink is echt yummie :9 (maar zo godsallemachtig duur dat ik hem soms koop als er een -35% sticker op zit)
Ik heb de houdbare ongezoette.. meh.
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:57:12 #175
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201045946
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:55 schreef Isabeau het volgende:
Oh nog nooit gezien :o
pi_201045950
Ik heb wel eens chiapudding gemaakt maar dat was met amandelmelk, chiazaadjes en gepureerde verse bramen (ik had heeeeel veel bramen). Dat was lekker :9
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:58:02 #177
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201045962
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel eens chiapudding gemaakt maar dat was met amandelmelk, chiazaadjes en gepureerde verse bramen (ik had heeeeel veel bramen). Dat was lekker :9
Klinkt lekker ja!
pi_201046039
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:57 schreef LPFAN het volgende:

Oh nog nooit gezien :o
Het was deze van Innocent, maar die verkopen ze dus blijkbaar niet meer -O-
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:12:52 #179
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201046202
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het was deze van Innocent, maar die verkopen ze dus blijkbaar niet meer -O-
[ afbeelding ]
-O-
pi_201047034
Ik krijg steeds van die 'Overachiever!' berichtjes van Fitbit. Maar in het Nederlands voelt dat als 'Uitslover!' en heeft het een negatieve klank. Ben ik nou gek of hebben meer dat gevoel? Zal wel weer Hollands zijn om het als negatief te ervaren :')
pi_201048954
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg steeds van die 'Overachiever!' berichtjes van Fitbit. Maar in het Nederlands voelt dat als 'Uitslover!' en heeft het een negatieve klank. Ben ik nou gek of hebben meer dat gevoel? Zal wel weer Hollands zijn om het als negatief te ervaren :')
Bah Isa, ga eens op de bank zitten ofzo, pffff :{w
pi_201048973
Ik kan me zo niet voor de geest halen welke meldingen het zijn, of ik krijg ze gewoon nooit :')
Af en toe een badge, da's leuk zat :Y

L: Chiapudding met banaan en CallowFit + 3 maiswafels eiersalade
T: 3 passiefruitjes
D: Spruitjes met pindasaus, bistrokrieltjes en een spinazie-kaas filet

Straks lekker een uur fietsen O+
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:25:09 #183
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201049278
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind 'm ook niet perse positief klinken nee. :')

Gisteren bij m'n nieuwe sportschool wezen trainen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201049348
O: kwark met havermout, cruesli en druiven
L: Pistoletje met gerookte zalm, avocado en ei
T: Pecannoten, komkommer
D: Chili sin carne met bataat, avocado en feta plus koolsla
Spoilers!
pi_201049355
Ik wilde zeggen dat vandaag beter moet en wordt qua eten dan gisteren (gisteren vooral Veel Carbs) maar realiseerde me dat ik vandaag ontbijt met taart dus ik ga wel gewoon weg.
pi_201049397
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bevalt je nieuwe sportschool een beetje?
pi_201049410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Leuk! Bevalt het?

Oh... ik zie het juist als "heel hard je best doen en slagen".
pi_201049413
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde zeggen dat vandaag beter moet en wordt qua eten dan gisteren (gisteren vooral Veel Carbs) maar realiseerde me dat ik vandaag ontbijt met taart dus ik ga wel gewoon weg.
Wel lekker ;) :*
pi_201049439
Hier geen ontbijt vrees ik. Geen yoghurt, geen fruit of zelfs maar brood... En misschien ga ik vandaag met ontslag, misschien later deze week. Ligt niet aan mij, maar aan wanneer de arts tijd heeft om een ontslag te regelen. Dus ik sta strak van de spanning.

O. ----
L. 3 boterhammen kaas en mosterd en wat tomaatjes ernaast (mosterd en tomaten van mijn ma gekregen).
T. Fruit
D. ?
T. Fruit en yoghurt

En ja, dit is te weinig, maar tja... kan geen eten uit de lucht toveren
En ja, ik ben heel erg humeurig door de spanning van deze dag
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:55:28 #190
5428 crew  miss_sly
pi_201049478
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier geen ontbijt vrees ik. Geen yoghurt, geen fruit of zelfs maar brood... En misschien ga ik vandaag met ontslag, misschien later deze week. Ligt niet aan mij, maar aan wanneer de arts tijd heeft om een ontslag te regelen. Dus ik sta strak van de spanning.

O. ----
L. 3 boterhammen kaas en mosterd en wat tomaatjes ernaast (mosterd en tomaten van mijn ma gekregen).
T. Fruit
D. ?
T. Fruit en yoghurt

En ja, dit is te weinig, maar tja... kan geen eten uit de lucht toveren
En ja, ik ben heel erg humeurig door de spanning van deze dag
Spanning is stom. Sterkte vandaag!
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:56:14 #191
5428 crew  miss_sly
pi_201049482
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:37 schreef Lonaa het volgende:
Als de rest van de dag lekker gaat en je lekker kunt sporten, maakt dat stukje taart het verschil niet. Smakelijk!
pi_201049760
Neuh, ik maak me ook geen zorgen om de taart per se, maar wilde goed-voorbeeld-lijstje posten. ;)
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:52:56 #193
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201050103
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:43 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Bevalt je nieuwe sportschool een beetje?
:Y

Mooi opgeknapt (ik was er vlak voor alle sluitingen al eens wezen kijken en het is van 90s basischoolvibe naar "hip" gegaan), eerste indruk van personeel is positief, meteen (met naam en al) herkend worden enzo. :) De andere sporters waren ook niet vervelend aanwezig, iedereen deed gewoon lekker z'n eigen ding.
En lekker veel spullen! Stuk of 4 squatracks en DL-platformen, genoeg benches met steunen zodat je écht niet in het squatrack hoeft te benchen :+, plate loaded machines, klassieke machines, dingen die met kabels werken als weerstand in plaats van gewicht en een stapel losse gewichten/kettlebells/touwen en een beetje de ruimte om het te gebruiken ook. Ze hebben ook nog een apart hoekje gemaakt met een squatrack voor als je liever (nog) niet tussen de sterke kerels wil sporten.
En uiteraard is er cardiospul en geven ze groepslessen, maar dat heeft niet m'n focus. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201050182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mooi opgeknapt (ik was er vlak voor alle sluitingen al eens wezen kijken en het is van 90s basischoolvibe naar "hip" gegaan), eerste indruk van personeel is positief, meteen (met naam en al) herkend worden enzo. :) De andere sporters waren ook niet vervelend aanwezig, iedereen deed gewoon lekker z'n eigen ding.
En lekker veel spullen! Stuk of 4 squatracks en DL-platformen, genoeg benches met steunen zodat je écht niet in het squatrack hoeft te benchen :+, plate loaded machines, klassieke machines, dingen die met kabels werken als weerstand in plaats van gewicht en een stapel losse gewichten/kettlebells/touwen en een beetje de ruimte om het te gebruiken ook. Ze hebben ook nog een apart hoekje gemaakt met een squatrack voor als je liever (nog) niet tussen de sterke kerels wil sporten.
En uiteraard is er cardiospul en geven ze groepslessen, maar dat heeft niet m'n focus. :+
Klinkt goed.
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:04:24 #195
5428 crew  miss_sly
pi_201050230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat klinkt heel fijn!

Ik vind de indeling van mijn nieuwe sportschool niet zo heel fijn. Het is helemaal open en alles is vanuit iedere plek in de hal te zien. Ik vond het altijd wel fijn dat er in mijn oude sportschool wat hoeken waren waarin je rustig wat oefeningen kon doen zonder dat iemand je zag. Ik voel me toch altijd een tikje ongemakkelijk als ik zelf met barbels werk of losse gewichten. Heb altijd het gevoel dat ik dan bekeken word :') Dus in de nieuwe sportschool heb ik alleen nog maar met apparaten gewerkt.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:12:32 #196
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201050327
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat klinkt heel fijn!

Ik vind de indeling van mijn nieuwe sportschool niet zo heel fijn. Het is helemaal open en alles is vanuit iedere plek in de hal te zien. Ik vond het altijd wel fijn dat er in mijn oude sportschool wat hoeken waren waarin je rustig wat oefeningen kon doen zonder dat iemand je zag. Ik voel me toch altijd een tikje ongemakkelijk als ik zelf met barbels werk of losse gewichten. Heb altijd het gevoel dat ik dan bekeken word :') Dus in de nieuwe sportschool heb ik alleen nog maar met apparaten gewerkt.
Ik was ook aangenaam verrast dat ze een wat meer privé hoekje gemaakt hebben. :Y Nu interesseert het mij niet heel veel, maar ik hou er wel van als ze een beetje meedenken met de verschillende sporters.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:24:51 #197
5428 crew  miss_sly
pi_201050458
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik was ook aangenaam verrast dat ze een wat meer privé hoekje gemaakt hebben. :Y Nu interesseert het mij niet heel veel, maar ik hou er wel van als ze een beetje meedenken met de verschillende sporters.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Fijn is dat inderdaad.
Het stomme is dat ik in de jaren bij mijn oude sportschool echt wel behoorlijk wat heb geleerd over trainen met verschillende losse gewichten en barbels, maar ik voel me nog steeds vaak een soort van bedrieger, ofzo :') Dus ik doe het liever zonder dat anderen me kunnen zien. Terwijl ik ook best weet dat iedereen genoeg aan zichzelf heeft en echt niet bezig is met hoe ik aan het trainen ben.

Wat ik ook niet prettig vind aan mijn huidige sportschool is dat ze alleen bij de start een trainginschema met je maken. Daarna kost ieder nieuw schema 22,50. Bij mijn oude sportschool kon je altijd een trainer aanschieten om even mee naar je schema te kijken en het om te gooien of toe te voegen en weg te laten, beetje finetunen. Ik merk aan mezelf dat ik het dan toch minder snel doe.

Misschien ga ik toch eens kijken naar een andere sportschool aan de andere kant, net in het andere durp.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:59:34 #198
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201050918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Fijn is dat inderdaad.
Het stomme is dat ik in de jaren bij mijn oude sportschool echt wel behoorlijk wat heb geleerd over trainen met verschillende losse gewichten en barbels, maar ik voel me nog steeds vaak een soort van bedrieger, ofzo :') Dus ik doe het liever zonder dat anderen me kunnen zien. Terwijl ik ook best weet dat iedereen genoeg aan zichzelf heeft en echt niet bezig is met hoe ik aan het trainen ben.

Wat ik ook niet prettig vind aan mijn huidige sportschool is dat ze alleen bij de start een trainginschema met je maken. Daarna kost ieder nieuw schema 22,50. Bij mijn oude sportschool kon je altijd een trainer aanschieten om even mee naar je schema te kijken en het om te gooien of toe te voegen en weg te laten, beetje finetunen. Ik merk aan mezelf dat ik het dan toch minder snel doe.

Misschien ga ik toch eens kijken naar een andere sportschool aan de andere kant, net in het andere durp.
Oh ja, da's wel jammer als je niet even makkelijk wat kan tweaken. Dat is bij deze wel inbegrepen. :Y Maar als je het niet wil, dringen ze het niet op ook, zeg maar.

En impostor syndrome. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201051196
Hallo vanuit Vlieland! Samenvattende lijst van kampeertripje tot dusver:

B: Hele dag fietsen en over hoge duinen klauteren
T: Vlielands speciaalbier, geroosterde worsten met broodjes

Het compenseert elkaar hopelijk :+
pi_201051225
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:17 schreef minilot het volgende:
Hallo vanuit Vlieland! Samenvattende lijst van kampeertripje tot dusver:

B: Hele dag fietsen en over hoge duinen klauteren
T: Vlielands speciaalbier, geroosterde worsten met broodjes

Het compenseert elkaar hopelijk :+
Je hebt mooi weer! *O* *O* *O* *O*
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:26:36 #201
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201051312
Have fun minilot!

O: Chiazaadpudding met pindakaas en banaan
L: Nog even kijken, eerst zwemmen O+
T: 2 babybels
D: Pasta met champignon roomsaus zak van Hak
pi_201051482
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat klinkt heel fijn!

Waar ik sport is ook alles open. Alleen omdat de sportschool op kruipafstand is en van mezelf weet dat ik lui ben, blijf ik daar sporten. Want ik heb geen excuus om niet te gaan. Plus dat ik tijdens werkpauze kan sporten.
pi_201051499
De chiapudding valt écht tegen, wat een vreemd mondgevoel _O- Had er extra Callowfit en gedroogde banaanstukjes doorheen gedaan, maar nee, dit hoef ik niet weer _O-
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:47:06 #204
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201051613
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:39 schreef Declan-Harp het volgende:
De chiapudding valt écht tegen, wat een vreemd mondgevoel _O- Had er extra Callowfit en gedroogde banaanstukjes doorheen gedaan, maar nee, dit hoef ik niet weer _O-
Haha jammer! Is wel iets waar je van moet houden denk ik inderdaad dat mondgevoel :Y
pi_201051900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Haha jammer! Is wel iets waar je van moet houden denk ik inderdaad dat mondgevoel :Y
Deed me aan kaviaar denken, al heb ik dat nog nooit gegeten :D
Vanavond mix ik de rest van de melk met havermout, morgen nog maar wat opleuken ;)
pi_201051901
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je hebt mooi weer! *O* *O* *O* *O*
Nu wel ja! Misschien zijn al onze spullen wel bijna droog als we ze morgen weer inpakken om naar huis te gaan *O*
SPOILER
Extra B vandaag: in zee zwemmen
Extra T vandaag: warme chocolademelk bij avondlijk kampvuur op het strand
pi_201051914
@Lonaa Wat voor taart? *O*

En ik krijg helemaal zin van jullie sportschoolomschrijvingen - ik word overmorgenochtend weer smakelijk afgebeuld O+
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:07:46 #208
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201051924
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 12:05 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Deed me aan kaviaar denken, al heb ik dat nog nooit gegeten :D
Vanavond mix ik de rest van de melk met havermout, morgen nog maar wat opleuken ;)
Hahah
pi_201051930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 12:05 schreef minilot het volgende:

[..]
Nu wel ja! Misschien zijn al onze spullen wel bijna droog als we ze morgen weer inpakken om naar huis te gaan *O*

Leuk man, kamperen

Ik pas weer normaal in een broek die in mei echt te strak zat, nu valt hij weer losjes zoals bedoeld *O*
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:09:34 #210
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201051945
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 12:05 schreef minilot het volgende:

[..]
SPOILER
:D :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201053301
Avondlijk kampvuur. Dat lees ik als een soort crematie :')
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:06:11 #212
5428 crew  miss_sly
pi_201053457
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:51 schreef Holyme het volgende:
:D
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:08:59 #213
5428 crew  miss_sly
pi_201053487
Ik had gisteren een goede dag *O*
En dat geeft dan weer meteen motivatie voor de volgende goede dag!

Tot nu toe:
O: volkoren cracker en gekookt ei
T: skyr met aardbeien
L: twee volkoren boterhammen, een met pindakaas, een met kaas

Nog te doen:
T: handje noten
D: ik denk pasta putanesca (die sneuvelde zaterdag als gevolg van stokbrood, kaas en wijn :') )
T: stukje kaas

B: even in de tuin werken (onkruid verwijderen) en een stuk fietsen. En misschien nog even met de VR-bril tafeltennisen of HIT doen.
pi_201053908
En ik ben weer thuis en mijn moeder heeft heel mijn koelkast en vriezer gevuld met lekker, maar vooral gezond eten!
Zo lief van haar. En alles opgeruimd en schoongemaakt

En waar ik normaal aankom in de kliniek ben ik nu heel erg veel afgevallen en daar ben ik heel trots op! Mijn neiging is om teveel te gaan eten uit ellende en verveling. Alleen nu er heel erg goed op gelet dat ik me aan de afspraken met de diëtist heb gehouden
pi_201053963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik ben weer thuis en mijn moeder heeft heel mijn koelkast en vriezer gevuld met lekker, maar vooral gezond eten!

En waar ik normaal aankom in de kliniek ben ik nu heel erg veel afgevallen en daar ben ik heel trots op! Mijn neiging is om teveel te gaan eten uit ellende en verveling. Alleen nu er heel erg goed op gelet dat ik me aan de afspraken met de diëtist heb gehouden
Fijn dat je weer thuis bent en lieve mama die je huis heeft aangepakt
pi_201053987
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Fijn dat je weer thuis bent en lieve mama die je huis heeft aangepakt
Ik ben dol op mijn moeder :) ze is echt een schat :)
pi_201054073
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 13:51 schreef Holyme het volgende:
Wie weet. Die eilanders blijken wel meer rare gebruiken te hebben :+
pi_201054258
Argh dilemma’s… ik heb er veel zin in chips. En normaal als ik ergens echt echt zin in heb dan doe ik het gewoon want af en toe moet kunnen. Maar nu weet ik dat het is omdat ik best een kutdag heb gehad.Als ze nu gewoon chips in zakken van max 75 gram ofzo hadden … :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinuts op 24-08-2021 15:31:12 ]
pi_201054311
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:25 schreef Pinuts het volgende:
Argh dilemma’s… ik heb er veel zin in chips. En normaal als ik ergens echt echt zin in heb dan doe ik net gewoon want af en toe moet kunnen. Maar nu weet ik dat het is omdat ik best een kutdag heb gehad.Als ze nu gewoon chips in zakken van max 75 gram ofzo hadden … :P
Haal je toch zo'n multipak? Zakjes van 25gr O+
pi_201054332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:29 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
:P OM een of andere reden raakt die bij mij ook altijd op _O- :@
pi_201054336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:P OM een of andere reden raakt die bij mij ook altijd op _O- :@
Ja je moet het wel bij 1 of 2 houden hè :P
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:32:00 #222
5428 crew  miss_sly
pi_201054340
quote:

[..]
Maakt dat verschil bij jou? Dat ze 500 gram dan in 20 zakjes hebben zitten? Bij mij kan dat gewoon als 500 gram n één keer op, hoor :')
pi_201054352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:31 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ja je moet het wel bij 1 of 2 houden hè :P
Ja, van die theorie heb ik ook wel eens ergens gehoord ja....
pi_201054366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maakt dat verschil bij jou? Dat ze 500 gram dan in 20 zakjes hebben zitten? Bij mij kan dat gewoon als 500 gram n één keer op, hoor :')
:D
Ja ik kan daar tegenwoordig wel wat mee :Y Vorige week nog met kind voor de tv gezeten 's avonds, elk met één zakje.
Bij snoep werkt het dan weer niet, dan gaan er ook 10 zakjes naelkaar open en op ;)
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:34:51 #225
5428 crew  miss_sly
pi_201054369
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

Wat een fijn positief bericht! Lief van je moeder.
pi_201054396
Ik bedenk me net dat over een week of 6 de oliebollenkraam er vast wel weer staat.. oh boy oh boy..
pi_201054417
Vanavond mag ik van mezelf bestellen. Vanaf morgen weer lekker voor mezelf koken en normaal doen. Alleen nu mag ik wel een burrito (hoe schrijf je dat) eten en een chocolaatje bij de thee O+
pi_201054419
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:38 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik bedenk me net dat over een week of 6 de oliebollenkraam er vast wel weer staat.. oh boy oh boy..
Dat ruikt altijd zo lekker

(alleen kan ik met droge mond voorbij lopen)
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:01:56 #229
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201054642
quote:
_O-
pi_201054765
quote:

[..]
Die zijn wel ideaal. 25gr is precies genoeg. Een plastic bakje en zelf wegen is ook een prima alternatief.
pi_201054788
Wat hebben jullie allemaal toch veel discipline. Respect! _O_
pi_201054802
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Die zijn wel ideaal. 25gr is precies genoeg. Een plastic bakje en zelf wegen is ook een prima alternatief.
Dát kan ik dan weer niet :D
Ik heb ook al heel lang geen nacho's en cheesedip gehaald, puur omdat het in één keer opgaat..
pi_201054815
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 12:08 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Leuk man, kamperen

Ik pas weer normaal in een broek die in mei echt te strak zat, nu valt hij weer losjes zoals bedoeld *O*
Dit soort veranderingen zorgen ook voor extra motivatie.
pi_201054948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat hebben jullie allemaal toch veel discipline. Respect! _O_
Ik denk niet dat het met discipline te maken heeft, maar eerder je relatie met eten.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:38:29 #235
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201055108
En weer een centimeter er af *O* En zie het ook op de weegschaal. Ben gewoon bijna bij mijn eerste doel :o
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:53:21 #236
298315 SacreCoeur
pi_201055312
quote:
Krentenbollen :'(
Appelbollen :'(
Appelbeignets :'(
Kersenflappen :'(
Kersenbollen :'(

Ik vind het ZO lekker, ik ga gewoon vragen aan mijn vriend of hij de zak wil verstoppen.
Ik wil het niet zien, niet ruiken en niet voelen :{w
pi_201055429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Krentenbollen :'(
Appelbollen :'(
Appelbeignets :'(
Kersenflappen :'(
Kersenbollen :'(

Ik vind het ZO lekker, ik ga gewoon vragen aan mijn vriend of hij de zak wil verstoppen.
Ik wil het niet zien, niet ruiken en niet voelen :{w
Roomoliebollen :9~
Ohhh en het strooigoed komt er ook alweer aan.. Vorig jaar m'n progress ermee verpest, ik moet dat écht niet gaan herhalen :')
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:03:48 #238
298315 SacreCoeur
pi_201055442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:03 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Roomoliebollen :9~
Ohhh en het strooigoed komt er ook alweer aan.. Vorig jaar m'n progress ermee verpest, ik moet dat écht niet gaan herhalen :')
Nog nooit op, maar het klinkt goddelijk. ;(

Strooigoed vind ik dan weer niet lekker.
pi_201055469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:03 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Nog nooit op, maar het klinkt goddelijk. ;(

Strooigoed vind ik dan weer niet lekker.
De combinatie met snoep O+ Nomnom
Roomoliebollen zijn gewoon opengesneden oliebollen met banketbakkersroom er tussen ;)
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:05:44 #240
298315 SacreCoeur
pi_201055492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:04 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Roomoliebollen zijn gewoon opengesneden oliebollen met banketbakkersroom er tussen ;)
Ja, heb ze wel eens zien liggen.
Puddingbroodjes vind ik ook lekker, dus zal zoiets ook wel lekker vinden.

Ik ga echt slecht op dat soort dingen.
pi_201055517
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:05 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Ja, heb ze wel eens zien liggen.
Puddingbroodjes vind ik ook lekker, dus zal zoiets ook wel lekker vinden.

Ik ga echt slecht op dat soort dingen.
Waar normale mensen last hebben van zomervakantievreetstress heb ik dat met de decembermaand. En december begint dan al in oktober _O-
pi_201055523
Nu eerst m'n spruitjes op het vuur zetten O+
pi_201055574
Oh nee dat soort dingen heb ik echt helemaal niks mee. Vind oliebollen prima voor met oud en nieuw. Maar voor de rest maak je mij er niet (bijzonder) blij mee. Een goed stuk appeltaart daarentegen... :9~
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:13:49 #244
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201055587
Oliebollen zijn ook niet aan mij besteed. :N DIe grote slagroomsoesen die ze hebben daar in tegen :9
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 17:14:45 #245
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201055600
Ik heb absoluut geen zin in pasta zometeen. Maar verzinnen wat het dan moet worden met wat ik in huis heb _O-
pi_201055607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:12 schreef Pinuts het volgende:
Oh nee dat soort dingen heb ik echt helemaal niks mee. Vind oliebollen prima voor met oud en nieuw. Maar voor de rest maak je mij er niet (bijzonder) blij mee. Een goed stuk appeltaart daarentegen... :9~
De olieboellenkraam hier heeft van die goddelijk lekkere oliebollen -O- Helaasch. Waren ze maar slecht :{
pi_201055647
Mijn lijstje van vandaag kan ik wel vergeten _O-
Morgen pak ik de draad weer op.
pi_201055758
Ik word al onpasselijk als ik langs een oliebollenkraam kom, wat een smerige walm komt daar vanaf zeg. Ik lust die troep niet
pi_201055782
Kind met allergie helpt wel tegen eetzin bij kraampjes, restaurants of afhalen enz. :D Ik kan het niet maken als hij niks mag...
Maar ja, voor thuis helpt dat niet.

O: afbakbroodje met jam
B: wandelen
T: appel
L: brood met kaas, grillworst
B: wandelen
T: liga, 2 speculoosjes, handje chips
D: gnocchi met linzen en worst, stracciatella vla
pi_201056858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn lijstje van vandaag kan ik wel vergeten _O-
Morgen pak ik de draad weer op.
Same _O-
Maar ook daar leren we van, slecht eten en de dag erna weer gewoon de draad oppakken ipv de 'alles is verpest ik zie maandag wel weer' mentaliteit ^O^
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:15:36 #251
5428 crew  miss_sly
pi_201056928
Ik vind oliebollen heerlijk, maar kan de kraam prima voorbijlopen.
Eigenlijk kan ik buitenshuis alles wel laten. Zolang ik het niet in huis heb, kan ik me prima inhouden met vrijwel alles. Man doet meestal de boodschappen, dus daar ga ik ook niet over de schreef.

Maar alles wat in huis is, dat moet dan wel weer op :’)
pi_201063390
Ik zie wel hoe lang ik het volhoud.. 1 november is toch wel echt een harde eis, voor zowel kruidnoten als oliebollen :')

L: Overnight oatmeals met hazelnootmelk, blauwe bessen en stukjes gedroogde banaan + 2 roggebrood kaas/houmous
T: Druiven
D: Plaattaart rode pesto, spinazie, prei en mozzarella
pi_201063745
O: kwark, fruit, havermout
T: cracker met smeerkaas, cracker met pindakaas en komkommer
L: Tomaatcourgettesoep met geitenkaas en 2 volkoren
T: baba ganoush met rauwkost en walnoten
A: dahl met spinazie, sperziebonensalade en volkorenpita
T: 3 blokjes chocolade
Spoilers!
pi_201063759
Kruidnoten niet eerder dan de intocht van Sinterklaas. Oliebollen niet voor Sint het land weer heeft verlaten. Scheelt toch een hele periode om me daarmee vol te proppen :P

Net zwaaide ik dochter uit voor haar eerste dag naar de middelbare school. Toch wel een dingetje. Gelukkig ga ik zo naar kantoor, dus afleiding genoeg :D

Gisteren was een goede dag. Ik ontdekte op de vr-bril heel leuke fitness oefeningen waar ik na een klein half uurtje behoorlijk van zweette. In de avond nog 10 km gefietst. En overdag netjes gegeten zoals de bedoeling was.

Vandaag zelfde lijstje, beweging in ieder geval als kind naar voetbaltraining is.
pi_201063762
Strooigoed pas als de Sint in het land is aangekomen, oliebollen op 31 december ^O^ Ik zou het best heel veel vaker lusten maar ik vind de traditie wel leuk zo :) En bwurgh, ik wil niet weten hoeveel kcals ik inmiddels aan Vlielands speciaalbier genuttigd heb :')
Vanmiddag naar O+ huis O+
pi_201063829
Ik ben gelukkig niet zo gevoelig voor het feestdagen gesnoept. Ja met kerst bij mijn moeder een beetje en ik koop wat lekker bij O&N, maar that's it

Wat ik wel merk is dat nu ik meer afval ik het zonde vind om ongezond te eten (gisteren was even een uitzondering ;) ). Alleen ik betrapte me er gisteren erop dat ik weer met mijn benen over elkaar zat en dat kon heeeeeeeeel lang niet. En ik ontdek regelmatig meer van dat soort dingen. Ik loop de trappen op in huis zonder erbij na te denken, denk niet meer na over de vraag of ik in een stoel pas. Het is heerlijk!
pi_201066563
De man van mijn bff bakt de lékkerste oliebollen en krentenbollen _O_ Maar alleen op oudjaarsdag, hij wil niet in augustus voor mij aan de slag :{w
Misschien toch maar eens een weddenschapje met mezelf aangaan, het zo lang mogelijk uitstellen.. Kind gelooft ook niet meer in Sinterklaas, wie weet helpt dat een beetje.

Die hazelnootdrink van de AH is een dikke no-go, het proeft echt als karton. Die van Alpro zal ongetwijfeld beter zijn, maar ik blijf het nu mooi bij m'n vertrouwde kwark houden ;)
  woensdag 25 augustus 2021 @ 13:12:03 #258
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201066705
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:01 schreef Declan-Harp het volgende:
De man van mijn bff bakt de lékkerste oliebollen en krentenbollen _O_ Maar alleen op oudjaarsdag, hij wil niet in augustus voor mij aan de slag :{w
Misschien toch maar eens een weddenschapje met mezelf aangaan, het zo lang mogelijk uitstellen.. Kind gelooft ook niet meer in Sinterklaas, wie weet helpt dat een beetje.

Die hazelnootdrink van de AH is een dikke no-go, het proeft echt als karton. Die van Alpro zal ongetwijfeld beter zijn, maar ik blijf het nu mooi bij m'n vertrouwde kwark houden ;)
Mehh dan hou ik het wel bij Alpro.
pi_201066827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Mehh dan hou ik het wel bij Alpro.
Vind het wel leuk om nieuwe dingen te proberen, dus bedankt ;)
  woensdag 25 augustus 2021 @ 13:25:45 #260
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201066871
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 13:21 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Vind het wel leuk om nieuwe dingen te proberen, dus bedankt ;)
Das altijd leuk ja! ;-)
pi_201068108
quote:

Ik ga hem morgen proberen :D En ook de chiapudding ermee maken. Ik gooi er wel flavordrops doorheen, wellicht scheelt dat nog.
pi_201068143
Mijn wekelijkse zumbalesje van een uurtje heeft vanavond een 1,5u durende special. Whatever dat mag wezen. Ben benieuwd of ik het vol hou.

Verjaardagsweekend van mijn man achter de rug en hoewel ik weer op mijn gewicht van voor de vakantie zit, wil ik er toch de komende tijd even goed tegenaan en de weegschaal weer omlaag zien gaan.

Lijstje vandaag:
O: Volkorenbollen met ei
T: Snelle jelle zero
L: Wortelwraps met rauwkost en broodbelegsalade
D: Bonenschotel
pi_201068394
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:16 schreef VitaBella het volgende:

[..]
Ik ga hem morgen proberen :D En ook de chiapudding ermee maken. Ik gooi er wel flavordrops doorheen, wellicht scheelt dat nog.
Sterkte! :D
Wie weet vind jij het wél lekker, smaken verschillen uiteraard ;)
pi_201069598
quote:
Mijn zoontje nog wel, maar van vroeger uit ben ik gewend dat de zak kruidnoten open mag als de tv uitzending van de intocht van Sint begint. En het lukt me nog elk jaar om me daar aan te houden *O*
pi_201070359
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 17:14 schreef Hupje het volgende:

[..]
Mijn zoontje nog wel, maar van vroeger uit ben ik gewend dat de zak kruidnoten open mag als de tv uitzending van de intocht van Sint begint. En het lukt me nog elk jaar om me daar aan te houden *O*
Wat een discipline! _O_
pi_201070731
Zo, weer op het vasteland aangemeerd. Nog een dosis fastfood straks tijdens de ruim twee uur rijden naar huis en per morgen weer aan de OMAD :)
pi_201071394
Wij worden morgen getrakteerd op McD maar had voor zaterdag ook al m'n favoriete diepvriespizza in de planning -O-
Ik houd het maar bij een Veggi McKroket, ik ga niet voor de salades naar de Mac :')
  woensdag 25 augustus 2021 @ 20:02:53 #268
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201071720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 19:42 schreef Declan-Harp het volgende:
Wij worden morgen getrakteerd op McD maar had voor zaterdag ook al m'n favoriete diepvriespizza in de planning -O-
Ik houd het maar bij een Veggi McKroket, ik ga niet voor de salades naar de Mac :')
Die zijn nog veel calorierijker voor je dan een burger ja _O- Als je de dressing enzo toevoegd iig.
pi_201071947
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]
Die zijn nog veel calorierijker voor je dan een burger ja _O- Als je de dressing enzo toevoegd iig.
Ja dat moet je dan laten, maar zoals jullie weten ben ik geen fan van groenvoer :+
Dus een kroket it is, eet ik 's avonds nog wel wat extra fruit ;)
pi_201072018
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]
En niet te pruimen :')
pi_201072091
Vandaag naar kantoor geweest, skyr met aarbeien meegenomen en er staat een bakje noten. Twee boterhammen erin als lunch.
Net even met de vr-bril gesport: fitness, boksen en tafeltennis gedaan. Uurtje in beweging, en echt nat van het zweet :D Echt een leuk ding!
  woensdag 25 augustus 2021 @ 21:47:10 #272
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201073542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:13 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ja dat moet je dan laten, maar zoals jullie weten ben ik geen fan van groenvoer :+
Dus een kroket it is, eet ik 's avonds nog wel wat extra fruit ;)
Ja precies, die kroket is wel lekker.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 21:47:21 #273
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201073546
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 20:21 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag naar kantoor geweest, skyr met aarbeien meegenomen en er staat een bakje noten. Twee boterhammen erin als lunch.
Net even met de vr-bril gesport: fitness, boksen en tafeltennis gedaan. Uurtje in beweging, en echt nat van het zweet :D Echt een leuk ding!
Nice!
pi_201074332
Vandaag mijn eerste volleybaltraining (sinds 2 jaar) weer gehad. En guess what, conditioneel was ik gewoon een van de betere *O*

L: kop soep (wel blik dit maal) + toast met 2 eieren
T: eiwittoetje
D: spaghetti bolognese
S: 1.5 uur volleybaltraining
pi_201075843
Go Pinuts! *O*

L: Kwark met passievrucht/banaan en 2 wraps kaas/houmous
T: Zelfgebakken kruidcake
D: McDrek Veggi kroketburger
T: Mandarijntjes
pi_201076136
Ik vind mezelf goed bezig met gewoonte-opbouw, maandag en gisteren braaf wezen sporten. :9

Wel duidelijk dat ik m'n weg nog niet zo gevonden heb in die sportschool, ik blijf heen en weer lopen. _O- Gelukkig is traplopen ook goede beweging. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201076448
T: cracker pindakaas, cracker smeerkaas
L: courgettesoep met geitenkaas en
2 volkoren
T: walnoten, komkommer, baba hanoush
A: Dahl met spinazie, volkoren pita en sperziebonensalade
T: 3 Blokjes chocolade
Spoilers!
pi_201076788
O. druiven en een glas melk
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark
D. witlof met kaas :9
T. fruit (weet nog niet wat) en kwark

Weet iemand waar je goedkoop grote maten broeken kan kopen?
pi_201077303
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark

De Lidl! Heeft regelmatig plussize kleding in de aanbieding. Check de webshop eens, ze zijn ook leuk geprijsd.
Draag vandaag zelf ook een Lidl spijkerbroek van een tientje :D
pi_201077423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark

Het is overal sale nu volgens mij, maar ik kom eigenlijk alleen maar bij de kringloop
  donderdag 26 augustus 2021 @ 10:55:47 #281
298315 SacreCoeur
pi_201077579
quote:
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark

H&M, Primark, C&A, MSmode, Zalando verkoopt veel plussize merken en heeft regelmatig aanbiedingen.
iig toen ik nog + shopte deed ik dat echt vrijwel allemaal online, veel meer aanbod/aanbiedingen.
pi_201077696
Super bedankt voor het meedenken! Hier heb ik veel aan

quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:32 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
De Lidl! Heeft regelmatig plussize kleding in de aanbieding. Check de webshop eens, ze zijn ook leuk geprijsd.
Draag vandaag zelf ook een Lidl spijkerbroek van een tientje :D
Ooooh geweldig! Wat leuk, wist ik niet. Vanavond even snuffelen.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Het is overal sale nu volgens mij, maar ik kom eigenlijk alleen maar bij de kringloop
Kringloop heb ik ook heel lang gedaan omdat het moest van mijn ex (mijn geld ging naar zijn hobby's). Dus het idee is goed, maar het staat me nogal tegen daardoor :@

quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 10:55 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
H&M, Primark, C&A, MSmode, Zalando verkoopt veel plussize merken en heeft regelmatig aanbiedingen.
iig toen ik nog + shopte deed ik dat echt vrijwel allemaal online, veel meer aanbod/aanbiedingen.
Zalando ken ik idd! Ik ben nogal fan van Zizi, alleen dat is vrij duur (en gezien ik hoop dat de broeken snel groeien, wil ik er niet zoveel geld aan uitgeven)
  donderdag 26 augustus 2021 @ 11:12:21 #283
298315 SacreCoeur
pi_201077834
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

Zalando ken ik idd! Ik ben nogal fan van Zizi, alleen dat is vrij duur (en gezien ik hoop dat de broeken snel groeien, wil ik er niet zoveel geld aan uitgeven)
Misschien op Vinted nog wat van Zizi voor een zacht prijsje?
pi_201077864
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 11:12 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Misschien op Vinted nog wat van Zizi voor een zacht prijsje?
Ik ga zoeken, dank je wel :*
pi_201078782
:O Zo, wat is het toch altijd lekker om na weggeweest weer thuis te zijn O+ Na vier dagen fietsen en kamperen + veel worstjes, bier en ijsjes precies een kilo aangekomen :)

Lijst!
O: Koffie, medjooldadel, maïstortilla
B: Uur lang danig intense krachttraining te sportschool
T: Roerei van 1 ei
B: Uur wandelen
D: Tacos met pittige bonen, salsa en guacamole, mango toe

Morgen eindelijk weer hardlopen na tweederde week zonder :9
  donderdag 26 augustus 2021 @ 13:00:34 #287
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201079234
quote:
L. 2 boterhammen met ei
T. kwark

Ik haal veel van de kringloop ook.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 13:01:27 #288
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201079248
Over kleding gesproken. Er is hier bij mij in het dorp opeens een kledingbank :o Mag je gewoon zo naar binnen lopen dus ga ik zeker binnenkort even kijken want ik heb echt nieuwe kleding nodig. Alles zit te wijd _O- _O-
pi_201080031
Ik heb de afgelopen maanden volgens mij niks anders meer gedragen dan dingen die ik via Vinted heb O+

De D: van vanavond wordt bij nader inzien Cubaanse zwarte bonen met limoenrijst en toe rumgeflambeerde bananen :9
pi_201080251
Ik hou ook van Vinted, maar voor broeken vind ik het wel lastig. Broeken zitten gewoon niet altijd goed, dus de optie om het terug te kunnen sturen is dan wel fijn.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 14:19:23 #291
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201080482
Vinted staan zeker leuke dingen op ja :Y Had laatst 2 spijkerbroeken voor een euro _O- maar pas ze helaas niet.
pi_201080498
Broeken kopen vind ik altijd een enorm drama. Ik heb een raar figuur
pi_201080653
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Broeken kopen vind ik altijd een enorm drama. Ik heb een raar figuur
Voor broeken heeft iedereen een raar figuur, dus dat maakt je eigenlijk juist heel normaal.
pi_201080781
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Myraela het volgende:

[..]
Voor broeken heeft iedereen een raar figuur, dus dat maakt je eigenlijk juist heel normaal.
Waarheid wel dit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201080804
quote:

[..]
Amen!
  donderdag 26 augustus 2021 @ 15:02:01 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201080990
quote:

[..]
Dit is zo waar :Y
  donderdag 26 augustus 2021 @ 16:16:36 #297
298315 SacreCoeur
pi_201081953
Skinny jeans vind ik niet zo lastig om te kopen, maar boyfriend/mom jeans wel. Daar moet ik altijd 3 verschillende maten van proberen. Oh en ik ben een kabouter dus ik koop alleen maar enkelbroeken en die sla ik dan nog een keer of 3 a 4 om want dat vind ik leuk staan :P
pi_201082023
Ik ben 1.58 en er intussen wel aan gewend om alle broeken die ik koop eerst even over de schutting te gooien bij de lokale Turkse naaitoko om er voor een tientje op een fraaie manier een eind af te halen ^O^
pi_201082054
Volgende keer eindelijk weer eens baantjes trekken in het zwembad :9 Dat wordt dan in één week vier keer hardlopen, één keer zwemmen en twee keer krachttraining. Oh als mijn zo gehate gymjuf me toch eens kon zien :7
pi_201084175
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:40 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Sterkte! :D
Wie weet vind jij het wél lekker, smaken verschillen uiteraard ;)
Ik vond het heel lekker! Gemaakt met de flavourdrops chocolade, cacaopoeder en de hazelnootmelk van de appie. Heb wel het chiazaad eerst nog gemalen. Zeker voor herhaling vatbaar!
pi_201084270
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')