SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Ik heb niet zoveel keus..quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:53 schreef Hupje het volgende:
@:Declan-Harp Knap dat je er zo in staat. En ook knap van kind dat hij accepteert dat het daar anders gaat dan bij jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:54 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb niet zoveel keus..Dat doet ze neem ik aan dus expres. Volwassen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vind op zich wel iets mis met pakjes drinken. Ik kreeg vroeger thuis ook alleen maar limonade, thee met suiker en frisdrank te drinken. Het hele idee dat je ook gewoon water kan drinken kwam pas toen ik veel ouder was. Van mezelf, niet van mijn ouders (die dronken ook echt nooit water). Het was een soort shock
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Same. Bij mij thuis ook nooit water, maar altijd chocomelk, fristi, ijsthee etc.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet ze neem ik aan dus expres. Volwassen hoor.
En ik vind op zich wel iets mis met pakjes drinken. Ik kreeg vroeger thuis ook alleen maar limonade, thee met suiker en frisdrank te drinken. Het hele idee dat je ook gewoon water kan drinken kwam pas toen ik veel ouder was. Van mezelf, niet van mijn ouders (die dronken ook echt nooit water). Het was een soort shock
Oh ja, ik kreeg ook van die goedkope yokidrink, een soort fristi-iets. Maar alles kenmerkt zich als zoet en veel suiker. Waarom geef je dat de hele dag aan een kindquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:57 schreef Pinuts het volgende:
Same. Bij mij thuis ook nooit water, maar altijd chocomelk, fristi, ijsthee etc.
Nu nog steeds hoor. Heb mijn ouders nog nooit water zien drinken of het moet echt 35 graden zijn. Ze kijken mij juist altijd aan alsof ik alien ben als ik zeg dat ik probeer iedere dag 2 liter water te drinken, want dat is wel heel veel [ link | afbeelding ]
+1 ik ben ook met een verkeerd eetpatroon opgevoed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doet ze neem ik aan dus expres. Volwassen hoor.
Bonomelquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, ik kreeg ook van die goedkope yokidrink, een soort fristi-iets. Maar alles kenmerkt zich als zoet en veel suiker. Waarom geef je dat de hele dag aan een kindHet is net alsof mensen vaak denken dat kinderen vast niets anders lusten, dus ze moeten wel.... of zo.
Alleen op maandag en woensdag.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:58 schreef minilot het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je momenteel twee keer per dag naar je CrossFitbox gaat, @:Lonaa?![]()
Mijn zes-weken-geleden-ik zou werkelijk gruwelen bij het idee maar momenteel ben ik vooral jaloers
Alles uit eigen tuin jompelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:17 schreef Lonaa het volgende:
D: 2 high protein wraps, falafel, augergine, courgette, komkommer, tomaat (alles uit de tuin!) en kiemen. Met
Dit ook ja. En toen ik eenmaal iets ouder was (jaar of 15) en voor mijn eerste bijbaantje voor etenstijd moest beginnen nam mijn moeder voor mij ook altijd een diepvriespizza of iets voor in de frietpan voor mij mee. Op die puberleeftijd natuurlijk helemaal geweldig. Maar vanaf dat ik ongeveer 18 was (en vrij snel op mezelf ging wonen) toch geprobeerd het anders te gaan doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 00:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
+1 ik ben ook met een verkeerd eetpatroon opgevoed.
Als ik iets niet lekker vond dan kreeg ik diepvries pizza, om maar een voorbeeld te noemen.
Ik dacht dat ik brij makkelijk was opgevoed, maar ik kreeg geen pizza als ik iets niet lekker vond. Aan de andere kant werd ik ook niet gedrongen om mijn boord leeg te eten. Vlees mochten we sowieso laten staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 00:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
+1 ik ben ook met een verkeerd eetpatroon opgevoed.
Als ik iets niet lekker vond dan kreeg ik diepvries pizza, om maar een voorbeeld te noemen.
Inmiddels het licht gezien en mijn kinderen hebben pech![]()
Behalve als ze bij mijn ouders zijndan gaat alles weer next level, vriend is daar echt niet blij mee.
Gewone rijst! Zal kokosrijst ook eens proberenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:02 schreef minilot het volgende:
Gewone rijst ofkokosrijst
VB? En hoera voor het ochtendsporten!
Jaquote:
3 eetlepels chiazaad mengen met 250 ml melk naar keuze. Ik gebruik zelf hazelnootmelk omdat diequote:
Oeh dat klinkt wel lekker!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
3 eetlepels chiazaad mengen met 250 ml melk naar keuze. Ik gebruik zelf hazelnootmelk omdat dieis. Dan paar uur of nachtje in de koelkast. Topping naar keuze er op en eten maar ;p
Is het ook! Best machtig ook. De chiazaad wordt soort gelei achtig waardoor het dus op pudding gaat lijken.quote:
Waar koop je die chiazaad én hazelnootmelk?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is het ook! Best machtig ook. De chiazaad wordt soort gelei achtig waardoor het dus op pudding gaat lijken.
Ben benieuwd! Die hazelnootmelk had de ah hier laatst voor een euro. dus toen uitgeprobeerd. Is echt heel lekker maar ik ben dan ook gek op hazelnoten haha.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:35 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Waar koop je die chiazaad én hazelnootmelk?
Google is je beste vriend. Ik zet het op m'n boodschappenlijstje voor dit weekend
Hij's normaal wel ietsjes duurder jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Die hazelnootmelk had de ah hier laatst voor een euro. dus toen uitgeprobeerd. Is echt heel lekker maar ik ben dan ook gek op hazelnoten haha.
Wordt het dan wel stijf?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
3 eetlepels chiazaad mengen met 250 ml melk naar keuze. Ik gebruik zelf hazelnootmelk omdat dieis. Dan paar uur of nachtje in de koelkast. Topping naar keuze er op en eten maar ;p
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is het ook! Best machtig ook. De chiazaad wordt soort gelei achtig waardoor het dus op pudding gaat lijken.
Best wel ja maar ik vind het wel waard. Lekkerder dan sojamelk ofzo iig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:20 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hij's normaal wel ietsjes duurder jaMaar ben benieuwd, klinkt wel erg lekker!
Ja bij mij wel, ligt wel een laagje melk nog bovenop die ik er dan door heen roer.quote:
Shoarma van Vivera? Die had ik vorige week voor het eerst. Die is echt lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:10 schreef Declan-Harp het volgende:
Zegt me niets Pinuts![]()
O: Proteïnereep
L: Kwark/passievrucht/banaan en 2 wraps kaas/houmous
D: Stamppot andijvie met shoarma en stukjes kaas
Van de Lidl, prima in te nemen!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Shoarma van Vivera? Die had ik vorige week voor het eerst. Die is echt lekker
Oh ga ik die ook eens proberen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Van de Lidl, prima in te nemen!
Van Vivera heb ik liever de gyros
Uitzonderingen worden gemaakt. Dan is vrijdag rustdag. In principe.quote:
1000kcal? De patiënten van dr Now mogen zelfs meerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een typisch klinieklijstje:
O. magere yoghurt
L. 3 boterhammen boter en kaas
T. Fruit
D. Groente en vleesvervanger. De koolhydraten eet ik niet, gezien de 1000kcal afspraak met de diëtiste
Ik wil dat dit de eerste opname wordt waarbij ik niet aankom. Alleen ik doe maar wat. Morgen belt de diëtiste en hoor ik haar ideeën erover
Kan me niet voorstellen dat een dietist zo ongezond weinig als advies meegeeftquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
1000kcal? De patiënten van dr Now mogen zelfs meer![]()
Waarom spreekt de diëtist zoiets met jou af?
Laten we ons hier nou niet met haar afspraken met behandelaars gaan bemoeien aubquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
1000kcal? De patiënten van dr Now mogen zelfs meer![]()
Waarom spreekt de diëtist zoiets met jou af?
Ok, 1000 KCAL per dag is echt bizar weinig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laten we ons hier nou niet met haar afspraken met behandelaars gaan bemoeien aub
Voor jou en voor mij wel, maar waarom komt deze discussie nu weer? Paar maanden geleden ook al. Ze is in therapie voor vanalles, laat het lekker aan haar behandelaren over.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, 1000 KCAL per dag is echt bizar weinig.
Dit dus!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laten we ons hier nou niet met haar afspraken met behandelaars gaan bemoeien aub
Daarom trek ik het los van de opmerking van COTS.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor jou en voor mij wel, maar waarom komt deze discussie nu weer? Paar maanden geleden ook al. Ze is in therapie voor vanalles, laat het lekker aan haar behandelaren over.
Hopen dat iemand getriggerd raakt?quote:
Het zijn net (ex)rokersquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hopen dat iemand getriggerd raakt?
Maar het verhaal is wel interessant. Iemand die zelf overgewicht heeft gehad, gaat haten op andere mensen met overgewicht nadat ze zelf is afgevallen.
Ja zal wel. Het is toch ook een troll.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hopen dat iemand getriggerd raakt?
Maar het verhaal is wel interessant. Iemand die zelf overgewicht heeft gehad, gaat haten op andere mensen met overgewicht nadat ze zelf is afgevallen.
Eens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:42 schreef minilot het volgende:
GOEDEMORGEN @:Lonaa!Veel plezier met je twee-keer-sporten-dag
Ik had vanmorgen hardlopen en vanavond twee uur fietsen dus ik vind dat ik een beetje met je mee doe
Succes! Ik heb gisteren gePRdquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:28 schreef Lonaa het volgende:
GOEDEMORGEN!
S: Every 5 minutes for 30 minutes:
16 Cal Row, 12 Goblet squats @ 15 Kg, 16 Cal Row
L: tosti geitenkaas/pesto/rauwe ham
B: 5 kwartier met hond.
T: Kersen
D: ik denk bigos met brood want ligt nog in de vriezer en onverwacht alleen thuis.
S: Olympic lifting: Clean&Jerk.
T: kwark met dingen. Wat kaas met bier.
Zin inSporten gaat lekker
Ik PR iedereen de moeder de hele tijd
Succes!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Eten en bewegen gaat hier voor geen meter, maarrrr ik heb vanmiddag een afspraak in de sportschool, dus work in progress.
Zware dingen tillen.quote:
Ik heb nog een abo lopen, al een hele tijd niets mee gedaan, ook wegens corona.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Lonaa
Eten en bewegen gaat hier voor geen meter, maarrrr ik heb vanmiddag een afspraak in de sportschool, dus work in progress.
Het scheelt ook wel dat ik inmiddels volledig gevaccineerd ben, ik weet wel dat ze hun best doen, maar je zal net zien enzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nog een abo lopen, al een hele tijd niets mee gedaan, ook wegens corona.
Nu wil ik het wel weer oppakken, maar heb last van mjin ene elleboog. Beetje tennisarm-idee. Was door vakantie wel een stuk minder geworden, maar nu met werken en dus veel computergebruik voel ik het toch weer meer. Misschien toch maar even langs de huisarts of fysio ermee.
Ik ben ook volledig gevaccineerd, inderdaad. Ik was pas net begonnen bij de nieuwe sportschool na de verhuizing, dus ik voel(de) me er nog niet zo ontzettend thuis als in mijn oude. Ik zou daar al lang weer gestart zijn. Ook omdat ik de begeleiders daar goed kende en ik hun manier van werken heel fijn vond. Ik ken die hier eigenlijk nog niet, en ik vond en vind het wat lastig om daar weer in te investeren, merk ik. Maar ik mis het slepen met gewichten, dus ik wil echt wel weer aan de slag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel dat ik inmiddels volledig gevaccineerd ben, ik weet wel dat ze hun best doen, maar je zal net zien enzo.![]()
En hier ook de hele week achter de computer, dus het is wonderlijk dat het nog zo lang geduurd heeft voor m'n rug, nek en schouders écht gingen mopperen.Maar ik heb daar al eens voor bij een fysio gelopen (m'n core is niet in balans waardoor de instagram #fitgirl-pose érg makkelijk voor me is, maar da's op langere termijn geen geweldige houding.
), dus ik weet dat ik dingen niet vererger als ik ze ga trainen.
M'n werkdag begint om 8 uur en ik ben een stom klusje voor me uit aan het schuiven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:11 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat zijn jullie fanatiek op de vroege ochtend! Hier gaat net de eerste koffie er in
O: Proteïnereep
L: Tosti en een verse ijskoffie
T: Bakje druiven
D: Zilvervliesrijst met Unox stoofpotje
Zoon en ik gaan straks naar dat lekkere eettentje waar ik die monstertosti had, einde van de vakantie ''vieren''.
Arm zou ik zeker even checken vooraf ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ook volledig gevaccineerd, inderdaad. Ik was pas net begonnen bij de nieuwe sportschool na de verhuizing, dus ik voel(de) me er nog niet zo ontzettend thuis als in mijn oude. Ik zou daar al lang weer gestart zijn. Ook omdat ik de begeleiders daar goed kende en ik hun manier van werken heel fijn vond. Ik ken die hier eigenlijk nog niet, en ik vond en vind het wat lastig om daar weer in te investeren, merk ik. Maar ik mis het slepen met gewichten, dus ik wil echt wel weer aan de slag.
Mijn arm doet zelfs pijn als ik hem tijdens het wandelen niet actief in een hoek houd, dus ik denk dat ik er wel even wat fysio tegenaan moet gooien. Misschien eens checken bij de sportschool.
Gewoon zo laten en niet later compenseren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:17 schreef Pinuts het volgende:
Wat doen jullie als je volgens mfp 'te weinig' kcal hebt gegeten, maar verder geen honger hebt gehad? Volgens mfp zat ik gisteren maar op 1350 kcal, terwijl ik steeds naar zo'n 1600. Maar verder geen honger gehad en ook niet bewust 'te weinig' gegeten. Eten jullie dan de dag erna meer of laat je het zo want in het weekend kom je wel eens vaker boven je doel kcal dus dan 'compenseert' het...
Ditquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gewoon zo laten en niet later compenseren.
Ja zag ik inderdaad!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:15 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN ik til ''jouw'' chiapudding even over het weekend heen, zowel de hazelnootmelk als de chiazaadjes zijn dan in de Bonus.
Gebruik je AH melk of die van Alpro?quote:
Alproquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:55 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Gebruik je AH melk of die van Alpro?
Probeer ik de AHquote:
Never mind ik zie het net, nice!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:57 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Probeer ik de AHBeide zijn overigens 2+1 gratis
Fijn om te weten, ik wilde dit ook eens uitproberen, dus had al bedacht dat ik zou wachten op de bonus. Top!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:15 schreef Declan-Harp het volgende:
@:LPFAN ik til ''jouw'' chiapudding even over het weekend heen, zowel de hazelnootmelk als de chiazaadjes zijn dan in de Bonus.
Deze: https://www.devegetarisch(...)uimfeest-burger.html ! Is echt heel lekker! Ze hebben ook een Bofkip burger !quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:26 schreef Declan-Harp het volgende:
@:MeisPluis ''pluimfeestburger'' vertel..![]()
![]()
Ik eet vanavond een stoommaaltijd pasta-pestoOLT is same old same old
O, die wil ik wel eens proberen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:58 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Deze: https://www.devegetarisch(...)uimfeest-burger.html ! Is echt heel lekker! Ze hebben ook een Bofkip burger !
De eerste keer heb ik deze overigens gekocht omdat ik naam te leuk vond![]()
Oh wat grappig, thanksquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:58 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Deze: https://www.devegetarisch(...)uimfeest-burger.html ! Is echt heel lekker! Ze hebben ook een Bofkip burger !
De eerste keer heb ik deze overigens gekocht omdat ik naam te leuk vond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |