abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201038999
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 01:02 schreef Tweek het volgende:

[..]
Ach in Alabama tikken ze net 47% aan voor de eerste prik, 36% voor volledig. Het is daar allemaal zo gepolitiseerd dat hele volkstammen liever een ontwormingsmiddel voor koeien en paarden slikken dan dat ze een vaccin nemen.
Dat Florida niet makkelijk is om te besturen snap ik dan wel, maar dit is wel heel erg. Ik heb DeSantis altijd een matige gouverneur gevonden maar dit moet hij toch beter kunnen.
Incelfrikandel
pi_201041782
Biden staat nog steeds hoger in de peilingen dat Trump ooit heeft gestaan.
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:39:56 #105
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_201042502
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:30 schreef Ulx het volgende:
Dat is niet verwonderlijk. De amerikaanse versie van de pvv aanhang is standvastig. Hoewel er hier en daar wat mensen sterven of blut worden geroofd valt het kwartje bij die groep niet snel.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:53:11 #106
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201042630
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:30 schreef Ulx het volgende:
Ik verwachte totaal niets van die kerel. Charisma van een natte tosti, en een slechte spreker.
Maar liever hem dan Trump.

Maar hij presteert heel goed moet ik zeggen. Veel geďnvesteerd in infrastructuur, een zak geld om de pandemie te bestrijden, terug naar het Parijs akkoord, en nu de stekker uit een kansloze oorlog trekken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201042638
FDA heeft het Pfizer vaccin goedgekeurd.

Benieuwd welk excuus nu verzonnen gaat worden om vooral maar schapenontwormers te blijven gebruiken.
pi_201042911
Republikeinse warmonger wil Afghanistan opnieuw binnenvallen.

twitter
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 16:45:46 #109
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_201043032
Op dit moment ben ik in de Amerikaanse politiek het meest benieuwd naar de recall verkiezing van Gavin Newsom in Californië. Larry Elder, zijn Republikeinse tegenstander en Trump-aanhanger, komt erg dicht in de buurt in de peilingen. Het zou voor deze staat natuurlijk niet voor het eerst zijn dat ze voor een Republikeinse gouverneur zouden kiezen, maar als je als Democraat verslagen zou worden door Elder, dan zegt dat veel over de staat van Californië en/of de staat van de Democratische partij.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_201043060
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:45 schreef Mike het volgende:
Op dit moment ben ik in de Amerikaanse politiek het meest benieuwd naar de recall verkiezing van Gavin Newsom in Californië. Larry Elder, zijn Republikeinse tegenstander en Trump-aanhanger, komt erg dicht in de buurt in de peilingen. Het zou voor deze staat natuurlijk niet voor het eerst zijn dat ze voor een Republikeinse gouverneur zouden kiezen, maar als je als Democraat verslagen zou worden door Elder, dan zegt dat veel over de staat van Californië en/of de staat van de Democratische partij.
Je wordt niet zozeer verslagen door Elder, die zou nog met 20% van de stemmen kunnen winnen aangezien de Democraten zelf geen kandidaat leveren en veel mensen zich kandidaat gesteld hebben.

De ene vraag is of je wil dat Newsom afgezet wordt en dan is een tweede vraag wie hem zou moeten vervangen als hij afgezet zou worden.

Ben het wel met je eens dat het wat kan zeggen over apathie/enthousiasme bij Democraten en Republikeinen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 23-08-2021 16:53:12 ]
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 16:53:00 #111
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_201043120
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Je wordt niet verslagen door Elder, die zou nog met 20% van de stemmers kunnen winnen aangezien de Democraten zelf geen kandidaat leveren en er gigantisch veel mensen zich kandidaat gesteld hebben.

De ene vraag is of je wil dat Newsom afgezet wordt en dan is een tweede vraag wie hem zou moeten vervangen als hij afgezet zou worden.
Je hebt uiteraard helemaal gelijk, maar in de praktijk betekent het volgens de peilingen dat als men van Newsom af wil, Elder de kandidaat lijkt die hem dan opvolgt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 23 augustus 2021 @ 19:51:17 #112
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_201044958
twitter

Mooi
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_201045146
quote:
Van wat ik gelezen heb is Newsom impopulair vanwege zijn slechte werkwijze tijdens de pandemie.
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:25:41 #114
384435 klappernootopreis
pi_201045412
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ twitter ]

Ik zag dit voorbij komen. 50% vaccinatiegraad, werkelijk? Hoe kan dat nou?
Is niet bepaald verwonderlijk. Ik ken ze, eigenwijs als de neten. Het merendeel van de bevolking is boven 60 en traditioneel republikeins en kan niet heropgevoed worden.
  maandag 23 augustus 2021 @ 20:35:22 #115
384435 klappernootopreis
pi_201045548
quote:
Ze leven in Californie wel met de wetenschap dat de democraten waar voor hun stemmen leveren. Al hebben de republikeinen nog zo veel in hun campagne geinvesteerd ze zullen niet zo snel op een republikeinse kandidaat stemmen met de wetenschap dat een van de vorige republikein deze staat tot een faillisement heeft gebracht. Het gaat daar zoals in veel staten in de VS wel om de pegels.

[ Bericht 2% gewijzigd door klappernootopreis op 23-08-2021 20:48:02 ]
pi_201046364
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:25 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Is niet bepaald verwonderlijk. Ik ken ze, eigenwijs als de neten. Het merendeel van de bevolking is boven 60 en traditioneel republikeins en kan niet heropgevoed worden.
Republikeins zou eigenlijk niet uit moeten maken, jammer dat een prikje zo gepolitiseerd is.
Incelfrikandel
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 21:45:54 #117
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_201046801
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Van wat ik gelezen heb is Newsom impopulair vanwege zijn slechte werkwijze tijdens de pandemie.
Californië heeft veel problemen. Veel mensen trekken naar staten als Texas vanwege de hoge belastingdruk, de hoge kosten voor wonen, vanwege energieproblemen, de watertekorten of de bosbranden. Daarnaast is er in de grote steden een enorm probleem met daklozen.

Newsom was daarnaast vrij streng in z'n Covid-regels wat niet door iedereen op prijs werd gesteld, zonder zich zelf aan die regels te houden.
  maandag 23 augustus 2021 @ 21:55:37 #118
384435 klappernootopreis
pi_201046952
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Republikeins zou eigenlijk niet uit moeten maken, jammer dat een prikje zo gepolitiseerd is.
Daar punt je inderdaad het probleem aan. Er zijn nu Staten waar ze antivaxxers willen laten betalen voor de ziekenkosten die ze veroorzaken. Bijvoorbeeld in de vorm van een semiprivate behandeling met bijkomende kosten. Die stap is in de VS snel gezet.
  maandag 23 augustus 2021 @ 22:36:33 #119
384435 klappernootopreis
pi_201047475
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:54 schreef Ulx het volgende:
FDA heeft het Pfizer vaccin goedgekeurd.

Benieuwd welk excuus nu verzonnen gaat worden om vooral maar schapenontwormers te blijven gebruiken.
Dat de antivaxxers over het algemeen schapen zijn?
pi_201047578
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201047748
De molens malen langzaam in de U.S.

Hierop kun je ook nog wachten: ladies en gentlemen: your votes please.ow wacht:
twitter
pi_201047753
Krijg je dat natuurlijk weer: Trump & Co die beweren dat ze met de Doha-deal 'stabliliteit' in Afghanistan hadden gecreeerd en Democraten die dat verpest hebben!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201050623
Info voor degenen, die zich afvragen hoe het met trump/millers muur is gesteld.
Die spoelt gewoon weg:

twitter

(Dat staat wel goed op een cv en goeie referenties voor een aannemer.)
pi_201051925
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee, de recall van Newsom loopt al van voor de pandemie, de originele petitie dateert van Februari 2020.
pi_201052079
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:41 schreef AnneX het volgende:
Info voor degenen, die zich afvragen hoe het met trump/millers muur is gesteld.
Die spoelt gewoon weg:

[ twitter ]
(Dat staat wel goed op een cv en goeie referenties voor een aannemer.)
Heeft Mexico hun geld al terug? Voor zo'n wanproduct hoor je je geld terug te krijgen.
pi_201052221
Vandaag mag Richard Barnett voor de federale rechter verschijnen. Eens kijken of hij straks nog lacht.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 12:57:09 #127
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_201052652
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:45 schreef Mike het volgende:

[..]
Californië heeft veel problemen. Veel mensen trekken naar staten als Texas vanwege de hoge belastingdruk,
Voor de rijksten ja.
Voor middeninkomens heeft CA een lagere belastingdruk.
Géén kloon van tvlxd!
pi_201052856
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 12:57 schreef Montov het volgende:

[..]
Voor de rijksten ja.
Voor middeninkomens heeft CA een lagere belastingdruk.
Cali had in 2021 ook een 75 miljard overschot op de begroting wat deels teruggegeven is aan de belastingbetalers
pi_201052886
De staat krijgt toch ook een percentage van de aandelen of van IPO's of iets dergelijks? Dat tikte volgens mij aardig aan met Silicon Valley wat omhoog knalt natuurlijk.
pi_201053022
Een stukje over het opvragen van de telefoongegevens van de opstandelingen en hun GOP trawanten in het Congres/WH.

twitter
pi_201054466
twitter

De toon is uiteraard gedraaid van "Biden heeft er een puinhoop van gemaakt" naar "Biden importeert hordes moslims" nu de evacuaties lopen. Maar dat was te verwachten.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:01:51 #132
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201054641
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

De toon is uiteraard gedraaid van "Biden heeft er een puinhoop van gemaakt" naar "Biden importeert hordes moslims" nu de evacuaties lopen. Maar dat was te verwachten.
Waar staat dat dan?
Antifa
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:31:36 #133
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_201055006
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:01 schreef VoMy het volgende:

[..]
Waar staat dat dan?
Op die berichten kun je deze week wachten. Misschien vanavond al bij Tucker of Frau Ingraham. Of een tweetje van Cruz of Ron Johnson.
pi_201055124
Ik zag al wat clips langskomen. Gewoon even de usual suspects bekijken.
pi_201057337
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 12:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, de recall van Newsom loopt al van voor de pandemie, de originele petitie dateert van Februari 2020.
Is sowieso ook één van de zes (wel de enige die op het stembiljet terecht is gekomen), de afgelopen jaren regent het recalls in California:

https://www.sos.ca.gov/el(...)list-recall-attempts
pi_201057498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 12:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wat je zegt staat niet in tegenstelling tot wat ik zeg, dus waarom je je zin met 'nee' begint is onduidelijk.

Uit februari 2021:
https://www.theguardian.c(...)om-pandemic-response
quote:
He was hailed as a national hero in the early months of the pandemic, but Newsom’s job rating has plunged in recent weeks. Just under a third of voters polled by the UC Berkeley Institute of Governmental Studies rated the governor’s overall handling of the pandemic well, while 44% said he was doing badly. It’s a complete reversal from September, when 49% of those polled by the institute said Newsom was doing an excellent or good job – and 28% rated him poorly.
Dat is niet beter geworden.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:16:02 #137
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_201057887
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:39 schreef Ulx het volgende:
Ik zag al wat clips langskomen. Gewoon even de usual suspects bekijken.
twitter

En....daar issie al! Rechtstreeks uit de pen van de oppertroll (of Stephen/Jason Miller, of Seb Gorka, of Dan Bongino, of wie die waanzin voor hem op papier zet).
pi_201060701
twitter
pi_201060746
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:34 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
🇺🇸
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:39:03 #140
384435 klappernootopreis
pi_201060817
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:16 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
[ twitter ]

En....daar issie al! Rechtstreeks uit de pen van de oppertroll (of Stephen/Jason Miller, of Seb Gorka, of Dan Bongino, of wie die waanzin voor hem op papier zet).
Dit soort tweets zal natte dromen veroorzaken op de FP, waar waanzin hoogtij viert. Vermakelijk om zo nu en dan dat zooitje ongeregeld op stang te jagen. De concentratie malloten is er nog dichter dan in de VS.

[ Bericht 1% gewijzigd door klappernootopreis op 24-08-2021 22:48:25 ]
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:45:34 #141
384435 klappernootopreis
pi_201061028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 15:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Je weet waar die toon wordt gedraaid. Ze noemen dit in journalistieke termen flak.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:00:30 #142
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_201061512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Dit soort tweets zal natte dromen veroorzaken op de FP, waar waanzin hoogtij viert. Vermakelijk om zo nu en dan dat zooitje ongeregeld op stang te jagen. De concentratie malloten is er nog dichter dan in de VS.
:D Ik zag het. Je hebt er een paar een slapeloze nacht bezorgd, vrees ik :)
pi_201061640
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
🇺🇸
Alle Democraten waren voor. De vaak genoemde disarray lijkt mee te vallen.
pi_201061869
quote:
Revealed: how California police chased a nonexistent ‘antifa bus
Authorities in rural northern counties spread misinformation and launched aircraft surveillance in response to false rumors about antifa ‘infiltrators’, according to records obtained by the Guardian

On 1 June 2020, a law enforcement official in the small northern California city of Redding sent screenshots of two social media posts to her staff, asking them to investigate.

One was an Instagram story. “BE AWARE … I have heard, from a reliable source, that ANTIFA buses with close to 200 people (domestic terrorists) are planning to infiltrate Redding and possibly cause distraction and destruction,” it read.

The second, a Facebook post, warned that buses of protesters planning to “riot” had stopped in Klamath Falls in southern Oregon, “but there was no rioting or burning as they decided to move on”. The post included a grainy image of a small van with “Black Lives Matter” written on the back.

Elizabeth Barkley, then chief of the California Highway Patrol (CHP) northern division, which covers rural parts of the state just south of Oregon, asked her colleagues to look into the claims and “notify our allied agencies in town”. Ninety minutes later, another CHP official forwarded the message to officers saying, “The thought is these buses are roaming – looking for events to attend (and possibly cause problems).”

Fifteen minutes after that, a CHP sergeant told a listserv of commanders that “possible ANTIFA buses [are] heading to Redding”, adding that the agency’s tactical alert center had been notified. The official said that CHP aircraft operations were now actively trying to locate a vehicle on the freeway. The sheriff of nearby Humboldt county, William Honsal, shared the information with his entire staff, saying, “BOL [be on the lookout] for ANTIFA buses from Oregon.”

The actions of officials in Shasta and Humboldt counties last summer were outlined in internal documents obtained through a public records request by Property of the People, a not-for-profit transparency group, and shared with the Guardian.

T hey show how officers in these rural counties, known for weed farms and hiking and overwhelmingly white, were swiftly duped by unfounded allegations about “Antifa buses” threatening to “infiltrate” the community as the United States wrestled with the death of George Floyd and the Black Lives Matter demonstrations that sprung up in the aftermath.

The records also show how the agencies’ response to those unsubstantiated allegations helped spread misinformation rooted in online conspiracy theories. The files were particularly troubling, experts said, because antifa conspiracy theories have inspired armed rightwing vigilantes to organize in response, sometimes with violent demonstrations.

[…]

Het artikel gaat nog een heel stuk door over angst tegen antifa, BLM en negeren van rechts-extremisme.
Bizar verhaal zeg,… ook dagenlang volhouden dat er toch echt aanwijzingen waren.
pi_201061927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 16:01 schreef VoMy het volgende:

[..]
Waar staat dat dan?
Vorige week al bij Fox News:

twitter

twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door Kijkertje op 24-08-2021 23:58:57 ]
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:35:30 #146
384435 klappernootopreis
pi_201062083
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 23:00 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
:D Ik zag het. Je hebt er een paar een slapeloze nacht bezorgd, vrees ik :)
Ik haak meestal af als ze persoonlijk gaan worden. De FP is sterk achteruit gegaan de afgelopen jaren. Complete willekeur en chaos.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:42:24 #147
384435 klappernootopreis
pi_201062146
Guiliani is net wat verder in de problemen geraakt nu Igor Fruman besloten heeft om schuld te bekennen.
pi_201062207
Dit is niet het FP feedback topic.
pi_201062553
Waar gaan de doelpalen straks heen?

twitter
pi_201062712
https://www.axios.com/hou(...)b0-259047a92b09.html

quote:
House Democrats passed a $3.5 trillion budget resolution on Tuesday, 220-212, advancing the party’s effort to pass a sweeping economic package that would expand the nation’s social safety net.

The budget was passed after days of infighting among Democrats over the order in which they would pass both the resolution and a rule to proceed on the bipartisan infrastructure bill. Moderates fought to pass the bipartisan bill first, while progressives, backed by Pelosi, insisted that both bills would need to be passed simultaneously. All 10 moderates voted for the budget.
Uitstekend, goed dat Pelosi teruggefloten werd hier over. Nu is er kans dat er daadwerkelijk iets gaat gebeuren.
pi_201062749
Een vergelijking met een willekeurig dier zou mank gaan.
Het is een mens met weinig, heel weinig (gezond) verstand.
Overigens in éen ziekenhuis liggen tien ongevaccineerde zwangere vrouwen, waarvan 7 aan de beademing.
twitter
pi_201062863
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 01:44 schreef AnneX het volgende:
Een vergelijking met een willekeurig dier zou mank gaan.
Het is een mens met weinig, heel weinig (gezond) verstand.
Overigens in éen ziekenhuis liggen tien ongevaccineerde zwangere vrouwen, waarvan 7 aan de beademing.
[ twitter ]
Ja ze zijn gek op paardenmiddelen :D

twitter

Ik zie nu ook wel steeds vaker berichten van overheidsinstellingen, bedrijven en universiteiten/scholen die een vaccinatieplicht eisen nav van de goedkeuring van het vaccin van Pfizer door het FDA.

Maar dit soort berichten ook :X

twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 25-08-2021 02:42:51 ]
pi_201062921
quote:
14s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 02:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar dit soort berichten ook :X

[ twitter ]
quote:
Before school began, the Metro Nashville Board of Education voted to introduce a mask mandate for all 80,000 students in the district as well as all teachers.
Tja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')