Niet alleen volgens Amerikaanse begrippen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Het is ook wel grappig dat het voor Amerikaanse begrippen linkse reddit het massaal eens is met Biden, maar de ridders van het fokforum wel even beslissen dat er nog wel een paar duizend Amerikaanse levens geofferd mogen worden
Je kan niet iedereen redden de wereld is hard.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoeveel (Afghaanse) levens worden er nu geofferd door dit besluit? En in de toekomst?
Ja, heel gek is dat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Weinig, die lijken geen zin te hebben om zich te verdedigen tegen de Taliban.
Dat is niet de verantwoordelijkheid van de VS. Die hebben het 20 jaar geprobeerd, niet gelukt. En daarbij enorme verliezen geledenquote:Op maandag 16 augustus 2021 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hoeveel (Afghaanse) levens worden er nu geofferd door dit besluit? En in de toekomst?
Interessante visie gegeven de geschiedenis.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is niet de verantwoordelijkheid van de VS.
Vreemd dat jij reddit links noemt, terwijl ik overal lees dat het een broeinest van extreemrechtse wappies is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Het is ook wel grappig dat het voor Amerikaanse begrippen linkse reddit het massaal eens is met Biden, maar de ridders van het fokforum wel even beslissen dat er nog wel een paar duizend Amerikaanse levens geofferd mogen worden
Ik moest lachen.quote:
De rest van de NATO is natuurlijk ook niet een heel betrouwbare partner gebleken met Nederland voorop...quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Lekker boeiend.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe de wind waait.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:06 schreef Hathor het volgende:
Vreemd dat jij reddit links noemt, terwijl ik overal lees dat het een broeinest van extreemrechtse wappies is.
Het resultaat van 60 jaar lang ellende en bezetting. Als je niks anders gekend hebt in je leven dan dat er iemand in jouw voortuin een strijd aan het uitvechten is dan denk je vanzelf wel "daar gaan we weer hoor" wanneer het volgende terreurbewind zich aandient. Ertegen vechten kost je meer dan het oplevert.quote:
Ja, dat laatste lijkt mij ook.quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
Het Westen gaat hier z'n vingers niet meer aan branden. De Russen verwacht ik ook niet veel meer van. Op de achtergrond zullen de Chinezen hier de macht wel gaan grijpen.
Hij vindt dat we nog wel duizenden Amerikaanse levens hadden kunnen offeren voor helemaal niets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |