Biden heeft natuurlijk voor een deel gelijk. OEF was geen "nation building". ISAF wel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:05 schreef Hamzoef het volgende:
@:Achja denkt daar volgens mij nog altijd anders over.
Geen idee, maar Nederland heeft in de verste verte geen eigen Chinooks of andere helikopter ter beschikking, dus zijn vliegtuigen de enige optie.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:06 schreef borbit het volgende:
[..]
Die Chinooks vlogen vanaf de ambassade op en neer naar Hamid Karzai International Airport nam ik aan? Of gingen die direct naar aan basis in een ander land?
Wie is Afghanistan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:09 schreef hollandia02 het volgende:
Hier geef ik hem wel gelijk. Waarom zouden ze niet weggaan als Afghanistan er niet eens zin in heeft.
1000 Miljard, dat geeft Timmerfrans lachend uit aan klmaatmaatregelen...quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:08 schreef Jemoederniet het volgende:
1 trillion dollar down the drain.
Daar hadden ze alle bruggen en wegen in Amerika van kunnen repareren.
Hibatullah Akhundzada: De Afghanen willen wel vechten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
Oh lol. Eigen schuld want de Afghanen willen niet vechten..
En waarom moeten wij dan al die mensen hierheen halen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:09 schreef hollandia02 het volgende:
Hier geef ik hem wel gelijk. Waarom zouden ze niet weggaan als Afghanistan er niet eens zin in heeft.
Omdat we fatsoenlijke wezens zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom moeten wij dan al die mensen hierheen halen.
Bovendien werd hij door het 'vredesakkoord' van Trump met de Taliban wel in een redelijk onmogelijk parket gebracht. Of terugtrekken en je troepen in leven houden, of weer uitbreiden, waardoor je troepen weer vrij doel werden voor de Taliban.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben geen Biden adept, maar vind wel dat hij gelijk heeft.
Amerika heeft er alles aan gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |