De KDC-10 hebben we als het goed is ook nog (zou tot eind dit jaar in de vloot blijven dacht ik?) en is in Juni nog naar Afghanistan gevlogen. Kan 165 man aan boord hebben, en vlieg volgens mij wat sneller dan een C130. Geloof dat ook de A330 al operationeel op Eindhoven staat, al is die wel eigendom van de NAVO.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is het grootste transportvliegtuig wat wij zelf hebben.
De C17's zitten in de EATC pool... Afhankelijk van het aantal ingekochte uren hebben we daar iets over te zeggen, ergo, niet heel veel dus...quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
C17's hebben wij niet zelf.
Wel een aantal C130's.
Met een beetje passen en meten past daar het dubbele in denk ik, dan maar geen stoeltje….quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op dan, met een capaciteit van 92 man
Met een beetje goede wil passen er 452 inquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op dan, met een capaciteit van 92 man
Ik had de post al geëditquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De KDC-10 hebben we als het goed is ook nog (zou tot eind dit jaar in de vloot blijven dacht ik?) en is in Juni nog naar Afghanistan gevlogen. Kan 165 man aan boord hebben, en vlieg volgens mij wat sneller dan een C130. Geloof dat ook de A330 al operationeel op Eindhoven staat, al is die wel eigendom van de NAVO.
Ik zag het. Die nieuwe A330 kan trouwens 267 man in, dan begint het wel zoden aan de dijk te zettenquote:
Dat zijn de enige twee opties ja. Of een commitment van een jaar of 50 of van voor tot achter platbombarderen....quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:43 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Ene dag wil hij generaties lang Afghanistan bezetten, andere dag:
[..]
Afhankelijk van zijn humeur.
Of dat land met rust laten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:46 schreef AchJa het volgende:
Dat zijn de enige twee opties ja. Of een commitment van een jaar of 50 of van voor tot achter platbombarderen....
Daar is wappertjequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Toch fijn dat extreem linkse wappies dit soort punten willen scoren over de letterlijke lijken van vermoorde vrouwen die het lef hadden te willen leren lezen.
8 miljard lol, mevrouw Heineken heeft alleen al meer.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:47 schreef Daarnaast het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet hoe ze haar enorme ballen heeft kunnen verbergen onder die zwarte jurk van haar.
Dat zou ook gebeurd zijn als iemand besloten had om eens geen vliegtuigen in torens te vliegen... Maar ja.quote:
Amerika valt nog veel meer landen aan en heeft 1000 militaire basissen wereldwijd. Ze willen werelddominantie. Niet vrouwen of puppies redden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:49 schreef AchJa het volgende:
Dat zou ook gebeurd zijn als iemand besloten had om eens geen vliegtuigen in torens te vliegen... Maar ja.
Of eens njet in torens gaan vliegen...quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:51 schreef Rambolin het volgende:
Amerika valt nog veel meer landen aan en heeft 1000 militaire basissen wereldwijd. Ze willen werelddominantie. Niet vrouwen of puppies redden.
Je hebt voor niets gevochten. Soldaten zijn voor niets gestorven. Je bent gebruikt door de VS.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of eens net in torens gaan vliegen...
Afgeschoten ledematen krijg je daar niet mee terug.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:54 schreef sp3c het volgende:
Nee joh je krijgt gewoon betaald in het leger
Het was een door de VN en Afghaanse regering goedgekeurde missie onder de NATO vlag.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef Rambolin het volgende:
Je hebt voor niets gevochten. Soldaten zijn voor niets gestorven. Je bent gebruikt door de VS.
Denk dat de mensen die 20 jaar in relatieve vrijheid hebben kunnen leven het anders ervaren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:53 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Je hebt voor niets gevochten. Soldaten zijn voor niets gestorven. Je bent gebruikt door de VS.
Hoe zit het met de vakantiedagen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:54 schreef sp3c het volgende:
Nee joh je krijgt gewoon betaald in het leger
Nou enquote:Op maandag 16 augustus 2021 19:55 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Afgeschoten ledematen krijg je daar niet mee terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |