Hoera voor @:Ceequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gefeliciteerd @:Cee!![]()
* Snel feestkoekjes bakt voor bij de koffie.
Tegen je baas zeggen dat Cee jarig is, krijg je vast vrij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Totaal geen zin om te werken vandaag.
Zou dat werken, denk je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tegen je baas zeggen dat Cee jarig is, krijg je vast vrij.
Ik heb nog steeds niet veel te doen. Dacht dat het drukker zou zijn deze week, maar dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Totaal geen zin om te werken vandaag.
Ik zie niet in waarom niet, ik neem aan dat je baas dit zelf ook zal willen gaan vieren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou dat werken, denk je?
Dat is een betaaltermijn die ik nog nooit gezien hebquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Haha. Ik krijg een mailtje binnen van een bedrijf dat de school hun factuur nog niet heeft betaald. Staat er bij de factuurdatum, de eerste dag van de schoolvakantie. En aangezien het nu nog steeds schoolvakantie is, zal die factuur nu dus ook nog niet betaald worden.
Heb dat even geprobeerd. Lukt helaas nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tegen je baas zeggen dat Cee jarig is, krijg je vast vrij.
Niet? Ongehoord! Dat dit kan in Nederland en meer van dat!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb dat even geprobeerd. Lukt helaas niet
Echt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
Daadwerkelijk daadwerkelijk daadwerkelijk daadwerkelijk daadwerkelijk.
We glijden inderdaad af naar een derde wereld landquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet? Ongehoord! Dat dit kan in Nederland en meer van dat!
Tijd voor een nieuw geluid in dit land, ik ga een politieke partij oprichten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
We glijden inderdaad af naar een derde wereld land
Mijn pizza’s gaan altijd op en zij heeft een pizza die weer aangroeitquote:
En dan noem ik mijn partij "Eenmansfractie". Elke keer dat er dan iemand van een andere partij afsplitst en er wordt ze gevraagd of ze verder gaan als eenmansfractie krijg ik er dus een zetel bij als ze ja zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw geluid in dit land, ik ga een politieke partij oprichten.
Ik ben wel blij dat mijn pizza op gaat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn pizza’s gaan altijd op en zij heeft een pizza die weer aangroeit![]()
Nu ben ik jaloers.
Zou wel leuker zijn als die ander gewoon een keer niet meedoet en die pizzapunt ineens totaal niet meer klopt met haar pizza.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sneu voor de persoon bij haar die altijd dezelfde pizza moet bestellen
Dit lijkt mij juist wel handig. Gewoon eten tot je vol zit en dan alsnog een hele pizza in de koelkast kunnen zetten voor de volgende dag. Lekker goedkoop ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat mijn pizza op gaat.
Quoi?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
Dat is ook weer zo. Maar meestal eet ik toch door tot mijn bord leeg is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit lijkt mij juist wel handig. Gewoon eten tot je vol zit en dan alsnog een hele pizza in de koelkast kunnen zetten voor de volgende dag. Lekker goedkoop ook.
Dat leer je vanzelf wel af als de portie nooit kleiner wordt terwijl je eet, denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar meestal eet ik toch door tot mijn bord leeg is.
Dat hoop ik wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf wel af als de portie nooit kleiner wordt terwijl je eet, denk ik.
Ineens begrijp ik deze post.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |