met klussen?quote:
En kunnen we daar wat tegen doenquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat MCH topic geopend heeft
Denk het niet helaasquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En kunnen we daar wat tegen doen
Wachten tot het vol is en een nieuw topic openen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als je ziet hoe debiel veel geld de VS in het Afghaanse leger gestopt hebben is dit toch wel heel erg snel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een gekkenhuis op dat vliegveld van Kaboel. Ik snap die mensen niet. Dat de Taliban zou gaan winnen is al een hele tijd duidelijk. Zorg dat je weg bent voor ze voor je deur staan.
Waarom zou daar iets tegen gedaan moeten worden?quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hele opmars ging heel snel. Maar er was nog wel genoeg tijd om in een vliegtuig te stappen. Nu gaat dat lastig worden. Al vijf doden op dat vliegveldquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als je ziet hoe debiel veel geld de VS in het Afghaanse leger gestopt hebben is dit toch wel heel erg snel.
Oh buiten is het grijs ..quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje regenachtig
Oh ik zie een beetje zon
quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wachten tot het vol is en een nieuw topic openen?
Ik snap dat ook niet, dit zat er aan te komen, dan zorg je toch vooraf dat je weg komt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een gekkenhuis op dat vliegveld van Kaboel. Ik snap die mensen niet. Dat de Taliban zou gaan winnen is al een hele tijd duidelijk. Zorg dat je weg bent voor ze voor je deur staan.
Scrollen en hoppa uit het zichtquote:
Ik las het net in en in triest allemaal.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:47 schreef mazaru het volgende:
Lijkt mij ook. Er was geen enkele kans dat ze nog tegengehouden zouden worden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, dit zat er aan te komen, dan zorg je toch vooraf dat je weg komt.
Er zijn al een aantal verhalen van mensen die niet mee mochten met hun geboekte vlucht omdat generaals en ministers weg wilden. Dus tijd misschien wel, maar of er wel ruimte was.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
De hele opmars ging heel snel. Maar er was nog wel genoeg tijd om in een vliegtuig te stappen. Nu gaat dat lastig worden. Al vijf doden op dat vliegveld
Ben benieuwd hoe het over bijv 1 jaar daar aan toe gaat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Er was geen enkele kans dat ze nog tegengehouden zouden worden.
Of blokkerenquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scrollen en hoppa uit het zicht
Morguh ☕️
Niemand gaat zijn vingers daaraan branden. De US gaat nog wel een paar duizend man sturen om eigen volk te beschermen tijdens het evacuerenquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn al een aantal verhalen van mensen die niet mee mochten met hun geboekte vlucht omdat generaals en ministers weg wilden. Dus tijd misschien wel, maar of er wel ruimte was.
Moet zsm een heel aantal vliegtuigen heen om iedereen weg te halen.
En gooi er maar een leger neer om dat mogelijk te maken......
Zoals het was voor het westen zich ermee ging bemoeien denk ik.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het over bijv 1 jaar daar aan toe gaat.
Lees/hoor net ergens dat er al 6000 US militairen zitten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand gaat zijn vingers daaraan branden. De US gaat nog wel een paar duizend man sturen om eigen volk te beschermen tijdens het evacueren
Ik zie net 2 US legervliegtuigen wegvliegenquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees/hoor net ergens dat er al 6000 US militairen zitten.
Dat is ergens jammer. Vrouwen zijn weer dom vee geworden dus. Wil niet impliceren dat echt alles kut was voordat het Westen er was.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoals het was voor het westen zich ermee ging bemoeien denk ik.
Klopt, om te helpen met evacueren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees/hoor net ergens dat er al 6000 US militairen zitten.
Commerciële luchtvaart is er niet meer (vandaag), dus dat is wel logisch.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie net 2 US legervliegtuigen wegvliegen
Er staat nog een Turkish Airways toestel naar Istanbul klaar... maar of die vertrekt ..quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Commerciële luchtvaart is er niet meer (vandaag), dus dat is wel logisch.
Dat kan ook, maar als ik iedereen zou moeten blokkeren die er van die kutplaatjes in gooien dan blijft er weinig meer overquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar als ik iedereen zou moeten blokkeren die er van die kutplaatjes in gooien dan blijft er weinig meer over
Daar heb je ook een punt ...quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar als ik iedereen zou moeten blokkeren die er van die kutplaatjes in gooien dan blijft er weinig meer over
Oke, dat is dus weer eentje op negeren gezetquote:
Ik snap dat ook niet hoor, mij boeit het niet wat voor plaatje er in staat, scrol er wel overheen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Niet weer dat gezeik over TT's en OP's hoor
Zeg het ze Dees, sla ze ermee om de oren Dees!quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Niet weer dat gezeik over TT's en OP's hoor
Paraplu meequote:Op maandag 16 augustus 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Zou het droog bijven? Ik moet een pakketje ophalen in het centrum en twijfel tussen auto en lopen.
Aangezien je laatst zelf over worstenvingers begon zou ik zeggen: doe maar lopen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Zou het droog bijven? Ik moet een pakketje ophalen in het centrum en twijfel tussen auto en lopen.
Volgens mij zou jij mij nimmer blokkerenquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom gelijk hier even koffie drinken, je mag op mijn bezoekerspas parkeren!quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Wordt wel weer droog, geen idee hoe laatquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Opblaasboot mee voor de zekerheidquote:
Als je niet van suiker bent zou ik gaan lopenquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik niet mij boeit het niet wat voor plaatjes je in de OP zet hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij mij nimmer blokkeren
Zijn ook aanstellers die daarover klagen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet mij boeit het niet wat voor plaatjes je in de OP zet hoor.
nee, via een omweg kan je het altijd elders - of op dezelfde site - zelf lezen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:15 schreef MCH het volgende:
Zeg boomers, ik merk dat ik vaak artikelen wil lezen van een krant die dan dus alleen te lezen zijn voor abonnees. Dus nu twijfel ik om toch maar een abonnement te kopen. Is dat het waard?
Hoe dan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
nee, via een omweg kan je het altijd elders - of op dezelfde site - zelf lezen.
Dat heb ik dus ook vaak. Ellende is dat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:15 schreef MCH het volgende:
Zeg boomers, ik merk dat ik vaak artikelen wil lezen van een krant die dan dus alleen te lezen zijn voor abonnees. Dus nu twijfel ik om toch maar een abonnement te kopen. Is dat het waard?
https://www.groene.nl/artikel/pas-op-voor-de-schoonmakerquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:47 schreef mazaru het volgende:
Niet altijd hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
nee, via een omweg kan je het altijd elders - of op dezelfde site - zelf lezen.
incognito.quote:
Werkt niet bij de telegraafquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:17 schreef Haags het volgende:
[..]
incognito.
Of hetzelfde artikel even googlen, dan staat het elders vaak gewoon ook.
Natuurlijk werkt Haags niet bij de telegraaf. Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
omdat ze zo denken leden te lokken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:19 schreef Haags het volgende:
Het is soms best grappig ja, het actuele nieuws plaatsen ze dan achter een betaalmuur maar ene Henk die met zijn hond op 6 hoog achter in een flatje woont en naarstig op zoek is naar de liefde mag je dan gratis lezen.
Niet? Laat ik dat nu altijd gedacht hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt Haags niet bij de telegraaf. Hoe kom je daar nou weer bij?
Waarom lees je dat soort advertenties?quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:19 schreef Haags het volgende:
Het is soms best grappig ja, het actuele nieuws plaatsen ze dan achter een betaalmuur maar ene Henk die met zijn hond op 6 hoog achter in een flatje woont en naarstig op zoek is naar de liefde mag je dan gratis lezen.
Misschien wil Haags wel de liefde van Henk zijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom lees je dat soort advertenties?
Die krijg je door het algoritme opgedrongen (als ze denken dat je overeenkomt in levensstijl met Henk)quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom lees je dat soort advertenties?
Inderdaad, als MCH zijn vriendin in de OP wil zetten, laat hem lekker.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor, mij boeit het niet wat voor plaatje er in staat, scrol er wel overheen.
Bedankt, voortaan als MCH over zijn vriendin in een strak pakje begint moet ik aan de OP in een strak pakje denken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, als MCH zijn vriendin in de OP wil zetten, laat hem lekker.
Zo werkt het dus niet...quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:11 schreef Domnivoor het volgende:
Er gaat een luchtalarm af hier. Op de verkeerde maandag.
Zal wel loos alarm zijn...
Ik denk liever nergens aanquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedankt, voortaan als MCH over zijn vriendin in een strak pakje begint moet ik aan de OP in een strak pakje denken.
Ik kan ook in paniek de straat op rennen.quote:
Of de lokale media consulterenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan ook in paniek de straat op rennen.
Heb ik meteen gedaan.quote:
herkenbaarquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:20 schreef Prisha het volgende:
pfff eerste werkdag weer....emails doorspitten.
Delete, delete, delete, delete
Niks aan de hand.quote:
D. fixt dat wel evenquote:
https://www.specsavers.nl/quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel ... Nu las ik de TT als "Bomaanslag"
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel ... Nu las ik de TT als "Bomaanslag"
3 jurkjes en ook nog even langs Kruidvat geweest, denk zo'n 2 kgquote:
Dat past wel in de rugzakquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 jurkjes en ook nog even langs Kruidvat geweest, denk zo'n 2 kg
Heerlijk weer voor een wandeling, lekker veel wind, af en toe wat zon
Lekker danquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:10 schreef chufi het volgende:
Kijk hier dan
https://www.nu.nl/binnenl(...)jk-door-storing.html
Ik moet eerst mijn eettafel op gaan halen , dat is al een behoorlijk geregel en gedoe . Van de week ga ik naar de bank kijkenquote:
Okee, misschien thuis vast op Google Maps kijken en gps gebruikenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn eettafel op gaan halen , dat is al een behoorlijk geregel en gedoe . Van de week ga ik naar de bank kijken
Maps had ik bekekenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Okee, misschien thuis vast op Google Maps kijken en gps gebruiken
Ja preciesquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou ik denk ook vaak dat ik het dan wel kan vinden, valt vaak tegen
De winter komt er aanquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:54 schreef cafca het volgende:
Net even door het centrum gewandeld. Volop terrasverwarming aan overal!
We hebben nog wat maandenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou ja, de langste dag is alweer even geleden, dus ja.
Best wel lekker zo'n dagje er tussendoor. Doe ik nog wat in huisquote:
Hier was de regen net al ja.quote:
Nog bij zee kijken misschien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel lekker zo'n dagje er tussendoor. Doe ik nog wat in huis
Het blijft maar doorgolvenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:16 schreef mazaru het volgende:
Voor hetzelfde geld krijgen we nog een hittegolf
Dat is altijd leuk! Misschien woensdag of donderdagquote:
Vanavond denk ik. Noordwest zorgt voor hoge golven hier.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk! Misschien woensdag of donderdag
Ik hou van golven! Hoe hoger hoe beterquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanavond denk ik. Noordwest zorgt voor hoge golven hier.
Jij wil een vierde golf?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou van golven! Hoe hoger hoe beter
Misschien een klein blubje, maar niets om bang voor te zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Wacht nou maar even op heropenen hoger onderwijs en dat de basisscholen weer open gaan.
Ik ben niet bang.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien een klein blubje, maar niets om bang voor te zijn.
Dat is weer een ander liedjequote:Op maandag 16 augustus 2021 14:33 schreef cafca het volgende:
[..]
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Ja valt wel meequote:Op maandag 16 augustus 2021 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Valt toch nog best mee met de regen, paar druppels op mijn hoofd gehad net..
Alsof ik daar tijd voor hebquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig bestaat er Netflix en Videoland etc
Ik Netflix weinig, wel zoveel mogelijk Netflix and chillquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb jij zo'n druk leven dan ?
Ah dat kan ook jaquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik Netflix weinig, wel zoveel mogelijk Netflix and chill
Youtubequote:Op maandag 16 augustus 2021 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig bestaat er Netflix en Videoland etc
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je wel aan het solliciteren op dit moment?
Is dat een nee of praat je daar liever niet over?quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over
Laatstequote:Op maandag 16 augustus 2021 16:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dat een nee of praat je daar liever niet over?
NEE, er is geen bal op de tv....quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:33 schreef cafca het volgende:
[..]
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Je had hem hier een schuldgevoel aan kunnen praten. Wees toch niet zo een ontzettende lieverd jij.quote:
Dat laat ik aan anderen overquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je had hem hier een schuldgevoel aan kunnen praten. Wees toch niet zo een ontzettende lieverd jij.
Viel het mee, of gigantisch tegen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:23 schreef Prisha het volgende:
1e werkdag na de vaycay is weer bijna op z'n eind
Viel mee gelukkig. En tja, werk nog steeds vanuit huis dus dat is wel relaxed.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Viel het mee, of gigantisch tegen?
Ja, dat thuiswerken zal nog wel even blijven. Bij ons zal sowieso de trend zijn dat thuiswerken de norm wordt en 'naar kantoor' voor collegiaal overleg of een gesprek met je manager.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Viel mee gelukkig. En tja, werk nog steeds vanuit huis dus dat is wel relaxed.
ja ik denk ook dat het nog wel even zo blijft. Ik zit vanaf Maart vorig jaar thuis.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat thuiswerken zal nog wel even blijven. Bij ons wordt sowieso de trend dat thuiswerken de norm wordt en 'naar kantoor' voor collegiaal overleg of een gesprek met je manager.
Vind je het heel erg? Ik vind het wel relaxt... die reistijd is er ook niet meer en dat scheelt toch wel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat het nog wel even zo blijft. Ik zit vanaf Maart vorig jaar thuis.
Net voor de vakantie één dagje op lokatie als proef (je moest je wel inschrijven). Maar de week erna werd dat alweer stopgezet door die stijgende besmettingcijfers.
Naar kantoor gaanquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vind je het heel erg? Ik vind het wel relaxt... die reistijd is er ook niet meer en dat scheelt toch wel.
Waarom doe je zo gemeen???quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je had hem hier een schuldgevoel aan kunnen praten. Wees toch niet zo een ontzettende lieverd jij.
Je mag mij billenkoek gevenquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Moet ik hem even billenkoek geven?
Zijn ze bij mij ook al mee bezig jaquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat thuiswerken zal nog wel even blijven. Bij ons zal sowieso de trend zijn dat thuiswerken de norm wordt en 'naar kantoor' voor collegiaal overleg of een gesprek met je manager.
Is je vrouw je zat?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn ze bij mij ook al mee bezig ja
Ik wil weer gewoon 2 dagen per week naar kantoor
quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable geeft MCH hele harde billenkoek
Dat zal bij mij niet een probleem zijn neequote:
Ik vind het wel fijn straks om bijvoorbeeld 3 dagen thuis en 2 dagen op kantoor. Dat ik niet 5 dagen thuis alleen zit zonder collega’s. Lijkt me een mooie balans.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vind je het heel erg? Ik vind het wel relaxt... die reistijd is er ook niet meer en dat scheelt toch wel.
Ik snap dat wel. Ik had altijd de leukste tijd op het werk. We deden belangrijke dingen maar er was ook een boel lol.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn straks om bijvoorbeeld 3 dagen thuis en 2 dagen op kantoor. Dat ik niet 5 dagen thuis alleen zit zonder collega’s. Lijkt me een mooie balans.
En dat steeds in de auto en filteringen mis ik al helemaaaaal niet
Werk jij ook thuis nu?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Ik had altijd de leukste tijd op het werk. We deden belangrijke dingen maar er was ook een boel lol.
Ik werk niet meer en dat weet je dondersgoedquote:
Maar hoezo niet meer, je bent toch geen 67?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk niet meer en dat weet je dondersgoed
Nee maar ik kan het makkelijk uitzingenquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar hoezo niet meer, je bent toch geen 67?
Hoe doe je dat je dat?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik kan het makkelijk uitzingen
Met een berg geldquote:
Zelf vergaard. Gewoon een berg geld van boventallig gekregen, spaargeld en wat lantefanteren via uwv en een huis verkocht. Al met al kan ik een ferrari kopen maar daar heb ik ik geen zak aan.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beter beperk je de conversaties met soury, ze heeft een slechte invloed op jou
Je kan Jeroen wel ermee versieren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelf vergaard. Gewoon een berg geld van boventallig gekregen, spaargeld en wat lantefanteren via uwv en een huis verkocht. Al met al kan ik een ferrari kopen maar daar heb ik ik geen zak aan.
Nou die is wel leukquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan Jeroen wel ermee versieren.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelf vergaard. Gewoon een berg geld van boventallig gekregen, spaargeld en wat lantefanteren via uwv en een huis verkocht. Al met al kan ik een ferrari kopen maar daar heb ik ik geen zak aan.
Wie is dat?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan Jeroen wel ermee versieren.
En wat heeft dat te maken wat ik hier doe en postquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een paar bans moet kunnen maar jij hebt een hele waslijst
Ja dat is wat puzzelen ik denk dat ik het ga reddenquote:
Kijk daar heb je het alquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken wat ik hier doe en post
Okquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al
Kijk uit @:mch
Ze is een nukkige lieverdquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al
Kijk uit @:mch
quote:
Wat doe je nu overdag dan, want je komt hier altijd na kantoortijdquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Lezen lopen boodschappen. Jointjes roken. Terras hangenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat doe je nu overdag dan, want je komt hier altijd na kantoortijd
Jurken passenquote:
Etens tijd ik kook meestalquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat doe je nu overdag dan, want je komt hier altijd na kantoortijd
Lekker die dingenquote:
Juist wel beter alles en dan poetsenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet de hele zak leeg eten
Dan ga ik kotsenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist wel beter alles en dan poetsen
* Dotteke pakt snel de zak wegquote:
Dat heb ik in de ochtend. Ik ga soms over mijn nek van de tandenborstelquote:
Dat lijkt mij heel erg vervelend..quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik in de ochtend. Ik ga soms over mijn nek van de tandenborstel
Ben ook snel onder de tafel gedoken met die zakquote:
* Mrsloveable kruipt ook onder de tafel en graait in de zak en pakt ook wat snoepjesquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook snel onder de tafel gedoken met die zak
Dat is toch iets anders, dan een heel zak met caramel snoepje op etenquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Je drinkt ook milkshakes door de week
Nou dat scheelt niet heel veelquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is toch iets anders, dan een heel zak met caramel snoepje op eten
Ja raar normaal gesproken heb ik niet zo veel moeite met wat ik in mijn mond steekquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heel erg vervelend..
Wel gezellig samen onder de tafelquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable kruipt ook onder de tafel en graait in de zak en pakt ook wat snoepjes
Ik hoop niet naar Chinaquote:
Huhuhuhuquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja raar normaal gesproken heb ik niet zo veel moeite met wat ik in mijn mond steek
TMIquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja raar normaal gesproken heb ik niet zo veel moeite met wat ik in mijn mond steek
Ja toch..quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel gezellig samen onder de tafel
Ik ben tevreden, het was erger geweest als ze alledrie terug moesten. En ik zie me wel op Bonaire lopen in dezequote:
Dat is doorgaans wat lastiger ja, maar ze zijn inmiddels weer afgegeven bij een postnl punt, opgeruimd staat netjes.quote:
Van de slechte wijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
Ik ben makkelijk vandaag een loempia. Wat katerig
IK had laatst een loempia bij de chinees gekocht, een vies vet slap ding en zo zout.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
Pindasaus en een spiegeleitje erop?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
Ja en bierquote:
Jesus nee, sambal thats itquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pindasaus en een spiegeleitje erop?
Jammer zeg, hier maakt de kaasboer ze vers, die zijn heerlijkquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had laatst een loempia bij de chinees gekocht, een vies vet slap ding en zo zout.
Niet voor herhaling vatbaar bij die chinees.
Loempia's bij de kaasboer?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer zeg, hier maakt de kaasboer ze vers, die zijn heerlijk![]()
Ik at vanavond Tiroler Gröstl, met zoetzure witte koolsalade erbij en een spiegeleitje erop
Rijst met een vleugje vis en saus om het te markeren, ik ben klaar met die suhi hipequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:30 schreef Prisha het volgende:
Ik eet straks sushi. Uiteraard met wasabi
ik nog lang niet. Eet het ook niet te vaak, dan blijft het een feest.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Rijst met een vleugje vis en saus om het te markeren, ik ben klaar met die suhi hipe
Lol dat dacht ik ook.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loempia's bij de kaasboer?
Ik woon hier 24 jaar en iedere keer als ik langs die chinees reed dacht ik mm zou ik ene loempia meenemen.
Nooit gedaan, vorige week of die week daarvoor dacht ik ach waarom ook niet![]()
Maar viel zo vies tegen
Sushiquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:30 schreef Prisha het volgende:
Ik eet straks sushi. Uiteraard met wasabi
Toch goed dat je het gedaan hebt, hoef je je dat nooit meer af te vragen :dquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loempia's bij de kaasboer?
Ik woon hier 24 jaar en iedere keer als ik langs die chinees reed dacht ik mm zou ik ene loempia meenemen.
Nooit gedaan, vorige week of die week daarvoor dacht ik ach waarom ook niet![]()
Maar viel zo vies tegen
Ok googelquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sushi![]()
Ik ben van plan om komend weekend pokébowls te maken.
same.quote:
Wat doe je daarin, Dees? In die Poke bowl bedoel ikquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch goed dat je het gedaan hebt, hoef je je dat nooit meer af te vragen :d
Traiteur-achtige kaasboer hebben we hier, heeft ook vers gesneden vleeswaren, salades enzo.
Afhaal.nl is beterquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Goa checked even of hij op smulweb is beland.
Eigenlijk is het gewoon sushi, maar dan in een kommetje.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat doe je daarin, Dees? In die Poke bowl bedoel ik
Dat doe ik eigenlijk zelden tot nooit.quote:
pokémons ken ik wel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sushi![]()
Ik ben van plan om komend weekend pokébowls te maken.
Maar dan nog Loempia’s zou je niet verwachten. Maar handig is het welquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Traiteur-achtige kaasboer hebben we hier, heeft ook vers gesneden vleeswaren, salades enzo.
dat klinkt niet verkeerd. Alleen die boontjes, dat zijn die ronde droge dingen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon sushi, maar dan in een kommetje.
Ik ga er rijst, edamame boontjes, zalm, sasamzaadjes, wasababi, wakame, komkommer, radijs, avocado, geraspte peen en Japanse mayo in doen, maar je kan er eigenlijk van alles in gooien.
Waarom dan?quote:
Hier liggen ze tussen de wortel en de rijst, als ze goed zijn klaar gemaakt horen ze niet droog te zijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat klinkt niet verkeerd. Alleen die boontjes, dat zijn die ronde droge dingen?
Sluit zich bij Pris aanquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat klinkt niet verkeerd. Alleen die boontjes, dat zijn die ronde droge dingen?
Nog een adres waar ik heen moetquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
meh...quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier liggen ze tussen de wortel en de rijst, als ze goed zijn klaar gemaakt horen ze niet droog te zijn
Is er een verplichte volgorde?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier liggen ze tussen de wortel en de rijst, als ze goed zijn klaar gemaakt horen ze niet droog te zijn
squote:
cheesecakequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
s
Ik heb dat al jaren niet meer gedaan. Ik hoop dat ik de cul kook snol nog even zo blijf
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
meh...
Maar de rest lijkt me wel lekker
Ik vergat het plaatjequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is er een verplichte volgorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |