Ok googelquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sushi![]()
Ik ben van plan om komend weekend pokébowls te maken.
same.quote:
Wat doe je daarin, Dees? In die Poke bowl bedoel ikquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch goed dat je het gedaan hebt, hoef je je dat nooit meer af te vragen :d
Traiteur-achtige kaasboer hebben we hier, heeft ook vers gesneden vleeswaren, salades enzo.
Afhaal.nl is beterquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Goa checked even of hij op smulweb is beland.
Eigenlijk is het gewoon sushi, maar dan in een kommetje.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat doe je daarin, Dees? In die Poke bowl bedoel ik
Dat doe ik eigenlijk zelden tot nooit.quote:
pokémons ken ik wel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sushi![]()
Ik ben van plan om komend weekend pokébowls te maken.
Maar dan nog Loempia’s zou je niet verwachten. Maar handig is het welquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Traiteur-achtige kaasboer hebben we hier, heeft ook vers gesneden vleeswaren, salades enzo.
dat klinkt niet verkeerd. Alleen die boontjes, dat zijn die ronde droge dingen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon sushi, maar dan in een kommetje.
Ik ga er rijst, edamame boontjes, zalm, sasamzaadjes, wasababi, wakame, komkommer, radijs, avocado, geraspte peen en Japanse mayo in doen, maar je kan er eigenlijk van alles in gooien.
Waarom dan?quote:
Hier liggen ze tussen de wortel en de rijst, als ze goed zijn klaar gemaakt horen ze niet droog te zijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat klinkt niet verkeerd. Alleen die boontjes, dat zijn die ronde droge dingen?
Sluit zich bij Pris aanquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat klinkt niet verkeerd. Alleen die boontjes, dat zijn die ronde droge dingen?
Nog een adres waar ik heen moetquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
meh...quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier liggen ze tussen de wortel en de rijst, als ze goed zijn klaar gemaakt horen ze niet droog te zijn
Is er een verplichte volgorde?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier liggen ze tussen de wortel en de rijst, als ze goed zijn klaar gemaakt horen ze niet droog te zijn
squote:
cheesecakequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
s
Ik heb dat al jaren niet meer gedaan. Ik hoop dat ik de cul kook snol nog even zo blijf
quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
meh...
Maar de rest lijkt me wel lekker
Ik vergat het plaatjequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is er een verplichte volgorde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |