Nou dat scheelt niet heel veelquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is toch iets anders, dan een heel zak met caramel snoepje op eten
Ja raar normaal gesproken heb ik niet zo veel moeite met wat ik in mijn mond steekquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heel erg vervelend..
Wel gezellig samen onder de tafelquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable kruipt ook onder de tafel en graait in de zak en pakt ook wat snoepjes
Ik hoop niet naar Chinaquote:
Huhuhuhuquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja raar normaal gesproken heb ik niet zo veel moeite met wat ik in mijn mond steek
TMIquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja raar normaal gesproken heb ik niet zo veel moeite met wat ik in mijn mond steek
Ja toch..quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel gezellig samen onder de tafel
Ik ben tevreden, het was erger geweest als ze alledrie terug moesten. En ik zie me wel op Bonaire lopen in dezequote:
Dat is doorgaans wat lastiger ja, maar ze zijn inmiddels weer afgegeven bij een postnl punt, opgeruimd staat netjes.quote:
Van de slechte wijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
Ik ben makkelijk vandaag een loempia. Wat katerig
IK had laatst een loempia bij de chinees gekocht, een vies vet slap ding en zo zout.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
Pindasaus en een spiegeleitje erop?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:27 schreef Soury het volgende:
Ja en bierquote:
Jesus nee, sambal thats itquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pindasaus en een spiegeleitje erop?
Jammer zeg, hier maakt de kaasboer ze vers, die zijn heerlijkquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had laatst een loempia bij de chinees gekocht, een vies vet slap ding en zo zout.
Niet voor herhaling vatbaar bij die chinees.
Loempia's bij de kaasboer?quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer zeg, hier maakt de kaasboer ze vers, die zijn heerlijk![]()
Ik at vanavond Tiroler Gröstl, met zoetzure witte koolsalade erbij en een spiegeleitje erop
Rijst met een vleugje vis en saus om het te markeren, ik ben klaar met die suhi hipequote:Op maandag 16 augustus 2021 18:30 schreef Prisha het volgende:
Ik eet straks sushi. Uiteraard met wasabi
ik nog lang niet. Eet het ook niet te vaak, dan blijft het een feest.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Rijst met een vleugje vis en saus om het te markeren, ik ben klaar met die suhi hipe
Lol dat dacht ik ook.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loempia's bij de kaasboer?
Ik woon hier 24 jaar en iedere keer als ik langs die chinees reed dacht ik mm zou ik ene loempia meenemen.
Nooit gedaan, vorige week of die week daarvoor dacht ik ach waarom ook niet![]()
Maar viel zo vies tegen
Sushiquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:30 schreef Prisha het volgende:
Ik eet straks sushi. Uiteraard met wasabi
Toch goed dat je het gedaan hebt, hoef je je dat nooit meer af te vragen :dquote:Op maandag 16 augustus 2021 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loempia's bij de kaasboer?
Ik woon hier 24 jaar en iedere keer als ik langs die chinees reed dacht ik mm zou ik ene loempia meenemen.
Nooit gedaan, vorige week of die week daarvoor dacht ik ach waarom ook niet![]()
Maar viel zo vies tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |