met klussen?quote:
En kunnen we daar wat tegen doenquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat MCH topic geopend heeft
Denk het niet helaasquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En kunnen we daar wat tegen doen
Wachten tot het vol is en een nieuw topic openen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als je ziet hoe debiel veel geld de VS in het Afghaanse leger gestopt hebben is dit toch wel heel erg snel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een gekkenhuis op dat vliegveld van Kaboel. Ik snap die mensen niet. Dat de Taliban zou gaan winnen is al een hele tijd duidelijk. Zorg dat je weg bent voor ze voor je deur staan.
Waarom zou daar iets tegen gedaan moeten worden?quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hele opmars ging heel snel. Maar er was nog wel genoeg tijd om in een vliegtuig te stappen. Nu gaat dat lastig worden. Al vijf doden op dat vliegveldquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als je ziet hoe debiel veel geld de VS in het Afghaanse leger gestopt hebben is dit toch wel heel erg snel.
Oh buiten is het grijs ..quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje regenachtig
Oh ik zie een beetje zon
quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wachten tot het vol is en een nieuw topic openen?
Ik snap dat ook niet, dit zat er aan te komen, dan zorg je toch vooraf dat je weg komt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een gekkenhuis op dat vliegveld van Kaboel. Ik snap die mensen niet. Dat de Taliban zou gaan winnen is al een hele tijd duidelijk. Zorg dat je weg bent voor ze voor je deur staan.
Scrollen en hoppa uit het zichtquote:
Ik las het net in en in triest allemaal.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:47 schreef mazaru het volgende:
Lijkt mij ook. Er was geen enkele kans dat ze nog tegengehouden zouden worden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, dit zat er aan te komen, dan zorg je toch vooraf dat je weg komt.
Er zijn al een aantal verhalen van mensen die niet mee mochten met hun geboekte vlucht omdat generaals en ministers weg wilden. Dus tijd misschien wel, maar of er wel ruimte was.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
De hele opmars ging heel snel. Maar er was nog wel genoeg tijd om in een vliegtuig te stappen. Nu gaat dat lastig worden. Al vijf doden op dat vliegveld
Ben benieuwd hoe het over bijv 1 jaar daar aan toe gaat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Er was geen enkele kans dat ze nog tegengehouden zouden worden.
Of blokkerenquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scrollen en hoppa uit het zicht
Morguh ☕️
Niemand gaat zijn vingers daaraan branden. De US gaat nog wel een paar duizend man sturen om eigen volk te beschermen tijdens het evacuerenquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn al een aantal verhalen van mensen die niet mee mochten met hun geboekte vlucht omdat generaals en ministers weg wilden. Dus tijd misschien wel, maar of er wel ruimte was.
Moet zsm een heel aantal vliegtuigen heen om iedereen weg te halen.
En gooi er maar een leger neer om dat mogelijk te maken......
Zoals het was voor het westen zich ermee ging bemoeien denk ik.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het over bijv 1 jaar daar aan toe gaat.
Lees/hoor net ergens dat er al 6000 US militairen zitten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand gaat zijn vingers daaraan branden. De US gaat nog wel een paar duizend man sturen om eigen volk te beschermen tijdens het evacueren
Ik zie net 2 US legervliegtuigen wegvliegenquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees/hoor net ergens dat er al 6000 US militairen zitten.
Dat is ergens jammer. Vrouwen zijn weer dom vee geworden dus. Wil niet impliceren dat echt alles kut was voordat het Westen er was.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoals het was voor het westen zich ermee ging bemoeien denk ik.
Klopt, om te helpen met evacueren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees/hoor net ergens dat er al 6000 US militairen zitten.
Commerciële luchtvaart is er niet meer (vandaag), dus dat is wel logisch.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie net 2 US legervliegtuigen wegvliegen
Er staat nog een Turkish Airways toestel naar Istanbul klaar... maar of die vertrekt ..quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Commerciële luchtvaart is er niet meer (vandaag), dus dat is wel logisch.
Dat kan ook, maar als ik iedereen zou moeten blokkeren die er van die kutplaatjes in gooien dan blijft er weinig meer overquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar als ik iedereen zou moeten blokkeren die er van die kutplaatjes in gooien dan blijft er weinig meer over
Daar heb je ook een punt ...quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar als ik iedereen zou moeten blokkeren die er van die kutplaatjes in gooien dan blijft er weinig meer over
Oke, dat is dus weer eentje op negeren gezetquote:
Ik snap dat ook niet hoor, mij boeit het niet wat voor plaatje er in staat, scrol er wel overheen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Niet weer dat gezeik over TT's en OP's hoor
Zeg het ze Dees, sla ze ermee om de oren Dees!quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:08 schreef Deisyy het volgende:
Niet weer dat gezeik over TT's en OP's hoor
Paraplu meequote:Op maandag 16 augustus 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Zou het droog bijven? Ik moet een pakketje ophalen in het centrum en twijfel tussen auto en lopen.
Aangezien je laatst zelf over worstenvingers begon zou ik zeggen: doe maar lopen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Zou het droog bijven? Ik moet een pakketje ophalen in het centrum en twijfel tussen auto en lopen.
Volgens mij zou jij mij nimmer blokkerenquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom gelijk hier even koffie drinken, je mag op mijn bezoekerspas parkeren!quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Wordt wel weer droog, geen idee hoe laatquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Opblaasboot mee voor de zekerheidquote:
Als je niet van suiker bent zou ik gaan lopenquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik niet mij boeit het niet wat voor plaatjes je in de OP zet hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij mij nimmer blokkeren
Zijn ook aanstellers die daarover klagen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet mij boeit het niet wat voor plaatjes je in de OP zet hoor.
nee, via een omweg kan je het altijd elders - of op dezelfde site - zelf lezen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:15 schreef MCH het volgende:
Zeg boomers, ik merk dat ik vaak artikelen wil lezen van een krant die dan dus alleen te lezen zijn voor abonnees. Dus nu twijfel ik om toch maar een abonnement te kopen. Is dat het waard?
Hoe dan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
nee, via een omweg kan je het altijd elders - of op dezelfde site - zelf lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |