Dat heb ik dus ook vaak. Ellende is dat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:15 schreef MCH het volgende:
Zeg boomers, ik merk dat ik vaak artikelen wil lezen van een krant die dan dus alleen te lezen zijn voor abonnees. Dus nu twijfel ik om toch maar een abonnement te kopen. Is dat het waard?
https://www.groene.nl/artikel/pas-op-voor-de-schoonmakerquote:Op maandag 16 augustus 2021 09:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een gekkenhuis op dat vliegveld van Kaboel. Ik snap die mensen niet. Dat de Taliban zou gaan winnen is al een hele tijd duidelijk. Zorg dat je weg bent voor ze voor je deur staan.
Niet altijd hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
nee, via een omweg kan je het altijd elders - of op dezelfde site - zelf lezen.
incognito.quote:
Werkt niet bij de telegraafquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:17 schreef Haags het volgende:
[..]
incognito.
Of hetzelfde artikel even googlen, dan staat het elders vaak gewoon ook.
Natuurlijk werkt Haags niet bij de telegraaf. Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
omdat ze zo denken leden te lokken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:19 schreef Haags het volgende:
Het is soms best grappig ja, het actuele nieuws plaatsen ze dan achter een betaalmuur maar ene Henk die met zijn hond op 6 hoog achter in een flatje woont en naarstig op zoek is naar de liefde mag je dan gratis lezen.
Niet? Laat ik dat nu altijd gedacht hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt Haags niet bij de telegraaf. Hoe kom je daar nou weer bij?
Waarom lees je dat soort advertenties?quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:19 schreef Haags het volgende:
Het is soms best grappig ja, het actuele nieuws plaatsen ze dan achter een betaalmuur maar ene Henk die met zijn hond op 6 hoog achter in een flatje woont en naarstig op zoek is naar de liefde mag je dan gratis lezen.
Misschien wil Haags wel de liefde van Henk zijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom lees je dat soort advertenties?
Die krijg je door het algoritme opgedrongen (als ze denken dat je overeenkomt in levensstijl met Henk)quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom lees je dat soort advertenties?
Inderdaad, als MCH zijn vriendin in de OP wil zetten, laat hem lekker.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor, mij boeit het niet wat voor plaatje er in staat, scrol er wel overheen.
Bedankt, voortaan als MCH over zijn vriendin in een strak pakje begint moet ik aan de OP in een strak pakje denken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, als MCH zijn vriendin in de OP wil zetten, laat hem lekker.
Zo werkt het dus niet...quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:11 schreef Domnivoor het volgende:
Er gaat een luchtalarm af hier. Op de verkeerde maandag.
Zal wel loos alarm zijn...
Ik denk liever nergens aanquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedankt, voortaan als MCH over zijn vriendin in een strak pakje begint moet ik aan de OP in een strak pakje denken.
Ik kan ook in paniek de straat op rennen.quote:
Of de lokale media consulterenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan ook in paniek de straat op rennen.
Heb ik meteen gedaan.quote:
herkenbaarquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:20 schreef Prisha het volgende:
pfff eerste werkdag weer....emails doorspitten.
Delete, delete, delete, delete
Niks aan de hand.quote:
D. fixt dat wel evenquote:
https://www.specsavers.nl/quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel ... Nu las ik de TT als "Bomaanslag"
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Vast wel ... Nu las ik de TT als "Bomaanslag"
3 jurkjes en ook nog even langs Kruidvat geweest, denk zo'n 2 kgquote:
Dat past wel in de rugzakquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 jurkjes en ook nog even langs Kruidvat geweest, denk zo'n 2 kg
Heerlijk weer voor een wandeling, lekker veel wind, af en toe wat zon
Lekker danquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:10 schreef chufi het volgende:
Kijk hier dan
https://www.nu.nl/binnenl(...)jk-door-storing.html
Ik moet eerst mijn eettafel op gaan halen , dat is al een behoorlijk geregel en gedoe . Van de week ga ik naar de bank kijkenquote:
Okee, misschien thuis vast op Google Maps kijken en gps gebruikenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn eettafel op gaan halen , dat is al een behoorlijk geregel en gedoe . Van de week ga ik naar de bank kijken
Maps had ik bekekenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Okee, misschien thuis vast op Google Maps kijken en gps gebruiken
Ja preciesquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou ik denk ook vaak dat ik het dan wel kan vinden, valt vaak tegen
De winter komt er aanquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:54 schreef cafca het volgende:
Net even door het centrum gewandeld. Volop terrasverwarming aan overal!
We hebben nog wat maandenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou ja, de langste dag is alweer even geleden, dus ja.
Best wel lekker zo'n dagje er tussendoor. Doe ik nog wat in huisquote:
Hier was de regen net al ja.quote:
Nog bij zee kijken misschien.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Best wel lekker zo'n dagje er tussendoor. Doe ik nog wat in huis
Het blijft maar doorgolvenquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:16 schreef mazaru het volgende:
Voor hetzelfde geld krijgen we nog een hittegolf
Dat is altijd leuk! Misschien woensdag of donderdagquote:
Vanavond denk ik. Noordwest zorgt voor hoge golven hier.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk! Misschien woensdag of donderdag
Ik hou van golven! Hoe hoger hoe beterquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Vanavond denk ik. Noordwest zorgt voor hoge golven hier.
Jij wil een vierde golf?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou van golven! Hoe hoger hoe beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |