? Onzin.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:21 schreef einzeinz het volgende:
Ik weet dat ik het hier niet mag typen maar het is wel de realiteit.
De Taliban gaat echt niet op Amerikanen schieten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:18 schreef Amplifier het volgende:
Ze mogen daar van geluk spreken dat de Taliban (nu nog) niet uit is op bloedvergieten en dat ze geen anti aircraft wapens hebben anders was deze dag heel beroerd afgelopen....
Taliban wordt over het algemeen wel gezien als het lieve broertje van ISIS. Wat dat betreft zou een aanval op het vliegveld niet in de lijn der verwachtingen liggen. Goed punt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:23 schreef jigggy het volgende:
[..]
Taliban wou toch van hun ISISmoordregime status af las ik ergens? Of ben ik niet goed op de hoogte ?
Maar dan lijkt me dat geen slim plan
Hoe georganiseerd is de Taliban eigenlijk? is het niet gewoon een zooi stammen bij elkaar geplakt of hebben ze daadwerkelijk een rigide structuur?quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Taliban gaat echt niet op Amerikanen schieten.
Denk het niet. Dan moeten de Amerikanen wel iets doen. Ze laten dat echt niet gaan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Amerika gaat zich heus niet bedenken als het tot wat gevechten en Amerikaanse doden komt bij het vliegveld. Dat kan de Taliban alleen maar een grotere overwinning geven als ze daar staan met wat Amerikaanse lijken. Letterlijk weggejaagd en overwonnen.
is dat nu de felbegeerde islamitische staat ?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Afbeeldingen van vrouwen worden overgeschilderd.
Mocht er sprake zijn van voedseldroppingen, drop dan ook penthouse, playboy en FHM.
[ afbeelding ]
Ze blijven onbetrouwbaar. Als de evacuaties naar hun mening te lang duren zie ik ze nog wel losgaan daar.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Taliban gaat echt niet op Amerikanen schieten.
Och en ik zie ook nog wel een of andere lokale commandant een incidentje veroorzaken. Maar de centrale leiding zal zich wel koest houden. Die hebben de buit al binnen, paar dagen stilzitten en ze zijn baas in eigen land, letterlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:28 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ze blijven onbetrouwbaar. Als de evacuaties naar hun mening te lang duren zie ik ze nog wel losgaan daar.
Dinsdag zullen de meeste wel weg zijn lijkt me. Woensdag de eerste stenigingen in het nationaal stadion.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:28 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ze blijven onbetrouwbaar. Als de evacuaties naar hun mening te lang duren zie ik ze nog wel losgaan daar.
De Amerikanen zijn binnengevallen vanwege werelddominantie. De Sovjets daarvoor waren ook bezig met werelddominantie. De ideologie die Taliban en co volgen wil ook werelddominantie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
Zonder 9/11 had de Taliban de afgelopen twintig jaar gewoon de macht behouden. Laten we eerlijk wezen: de Amerikanen zijn dat land nooit binnengevallen omdat zij het beste voor hadden met het Afghaanse volk.
Niet die van IS als ik het wel heb. Die gasten zijn nog een paar graden harder in een psychose beland. Taliban zijn ook een stel religekkies maar willen volgens mij wel een daadwerkelijk leefbaar land hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
is dat nu de felbegeerde islamitische staat ?
Leefbaar voor mannen ja....quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet die van IS als ik het wel heb. Die gasten zijn nog een paar graden harder in een psychose beland. Taliban zijn ook een stel religekkies maar willen volgens mij wel een daadwerkelijk leefbaar land hebben.
Zoals de belangrijkste partner van de VS in het midden oosten, Saudië Arabië dus?quote:
Dat is niet bijzonder. Er vliegen dagelijks zo'n 10 vluchten van Afghanistan naar de USA. Die vliegen namelijk over Nederland.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:14 schreef Amplifier het volgende:
Ik zie op flightradar nu wel 2 US vliegtuigen rondcirkelen bij Kabul Airport
Engelstalig Talibanliedje kun je hier beluisteren:quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mannen die meebleren als ze al muziek luisteren of hun baard scheren ook al niet.
En enigszins leefbaar voor vrouwen. Tja, een feestje is het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |