abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200922267
Het begon zo, heel erg superspannend:

Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:

Toen zei Trump dit:

En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:

Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.

En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:

Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200922277
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:48 schreef mcmlxiv het volgende:
Oh jee de extreemrechtse sekte denkt dat de linksigen gepikeerd zijn.

Alweer projectie? Of is nochtans dat argument alweer niet gemaakt?

Maar antwoord op de vraag waarom terugtrekken onder trump briljant was en nu een slecht idee zullen we wel niet krijgen ben ik bang.
Extreemrechtse sekte? Wie, wat, waar?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 15 augustus 2021 @ 15:30:44 #3
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200922698
Kijk weer geen antwoord. Terwijl het zo eenvoudig is! Kom ik zal even helpen.

Onder Trump was het versneld terugtrekken van alle troepen uit Afghanistan een uitstekend idee want .............

Onder Biden is het versneld terugtrekken van alle troepen uit Afghanistan een waardeloos idee want...........

Kijk jongens en meisjes, wanneer jullie nu de stippellijntjes aanvullen dan gaan wij misschien begrijpen waarom dezelfde beslissing van persoon 1 anders is dan die van persoon 2.
pi_200924300
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wat had je verwacht wat je er voor terug zou krijgen?
Het enige wat men daar goed kan verbouwen is opium!
Ik had niets verwacht, nadat Bin Laden was omgelegd was het wat mij betreft tijd om te vertrekken.
  zondag 15 augustus 2021 @ 17:42:20 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200924548
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 17:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik had niets verwacht, nadat Bin Laden was omgelegd was het wat mij betreft tijd om te vertrekken.
Maar bin laden zat in Pakistan!
Eerlijk gezegd Afghanistan hadden ze nooit aan moeten beginnen!
Men verwachtte al een 2e Vietnam.
En dat is bijna exact dat gene wat er gebeurde!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200924910
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 17:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Toen Bush Afghanistan binnen was gevallen zat Bin Laden volgens de veiligheidsdiensten in Afghanistan.

Ik stond toen wel achter de invasie van Afghanistan, maar wel met de verwachting dat de klus binnen een jaar geklaard zou zijn.
Gelukkig hadden ze Bin Laden na jaren gevonden en had Obama godzijdank de ballen om Bin Laden te liquideren op Pakistaans grondgebied.
Ik zie eerlijk gezegd niet hoe ze Bin Laden anders hadden moeten pakken, een oorlog was denk ik sowieso onvermijdelijk.
  zondag 15 augustus 2021 @ 18:11:08 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200924977
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Toen Bush Afghanistan binnen was gevallen zat Bin Laden volgens de veiligheidsdiensten in Afghanistan.
Sure, maar een heel land binnen vallen duizenden en duizenden doden veroorzaken voor 1 man?

Ja hij stond bovenaan het lijstje van de VS maar we hebben het over de VS, je weet wel dat land dat volgens BNW alles zo'n beetje kan en doet..

De manier waarop hij gevonden was ging voor groot gedeelte buiten het hele oorlog in Irak en Afghanistan om.

Dus hele Afghanistan oorlog was vanaf de start al zinloos!
pi_200925042
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sure, maar een heel land binnen vallen duizenden en duizenden doden veroorzaken voor 1 man?

Ja hij stond bovenaan het lijstje van de VS maar we hebben het over de VS, je weet wel dat land dat volgens BNW alles zo'n beetje kan en doet..

De manier waarop hij gevonden was ging voor groot gedeelte buiten het hele oorlog in Irak en Afghanistan om.

Dus hele Afghanistan oorlog was vanaf de start al zinloos!
Hij was goed verborgen, ik kan mij goed voorstellen dat een seal team erop af sturen in dat stadium schier onmogelijk was.
Hem laten lopen na zo’n aanslag was ook geen optie dus ik zie eigenlijk niet wat Bush anders had kunnen doen.
Dat er enorm veel doden zijn gevallen aan beide kanten dat is jammer maar onvermijdelijk.
pi_200925186
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 17:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Als ik jou reacties lees schreeuw ik ze altijd.

Iets met bijna altijd een uitroepteken gebruiken.

Wat is daar de reden van?
Donald Duck schreeuwt ook altijd namelijk.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 15 augustus 2021 @ 18:40:31 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200925399
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:25 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Als ik jou reacties lees schreeuw ik ze altijd.

Iets met bijna altijd een uitroepteken gebruiken.

Wat is daar de reden van?
Donald Duck schreeuwt ook altijd namelijk.
Geen bijzondere reden waarom ik ze gebruik.

Als ik schreeuw doe ik het wel zo.

SCHREEUWEN!!!!

En weer on-topic :P
  zondag 15 augustus 2021 @ 18:42:37 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200925429
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hij was goed verborgen, ik kan mij goed voorstellen dat een seal team erop af sturen in dat stadium schier onmogelijk was.
Hem laten lopen na zo’n aanslag was ook geen optie dus ik zie eigenlijk niet wat Bush anders had kunnen doen.
Dat er enorm veel doden zijn gevallen aan beide kanten dat is jammer maar onvermijdelijk.
Eh.. nee hoor.
Gewoon niet een ander land binnen vallen.
Zo moeilijk is het niet.

Het doel kon ook op een andere manier bereikt worden.
pi_200926243
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh.. nee hoor.
Gewoon niet een ander land binnen vallen.
Zo moeilijk is het niet.

Het doel kon ook op een andere manier bereikt worden.
Hoe? Volgens de rapporten toen zat hij vermoedelijk in de bergen waar ze een enorm grottenstelsel hebben. Dus een dronestrike was dus al onmogelijk.
Het tweede probleem was dat Bin Laden omringd was door de taliban dus al had je de juiste lokatie dan nog was het nagenoeg onmogelijk om bij die man in de buurt te komen.
pi_200927088
Hihihi. Als de Democraten en de uniparti-Republikeinen niet zouden hebben gefraudeerd, dan was het nu President Trumps probleem geweest.

Nou ja, hij zou dan wel volgens afspraak begin mij vertrokken zijn. En dan was het niemands probleem. Gekke Democraten toch. Het is net alsof ze koste wat kost de opiumvelden veilig wilden stellen. De fentanyl moet immers ergens vandaan komen.
  zondag 15 augustus 2021 @ 20:55:08 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200927426
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 19:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hoe? Volgens de rapporten toen zat hij vermoedelijk in de bergen waar ze een enorm grottenstelsel hebben. Dus een dronestrike was dus al onmogelijk.
Het tweede probleem was dat Bin Laden omringd was door de taliban dus al had je de juiste lokatie dan nog was het nagenoeg onmogelijk om bij die man in de buurt te komen.
Oh er zijn verschillende manieren.
Bijvb de FBI had 25 miljoen dollar voor de opsporing van bin laden.
Verhoog dat bedrag en in plaats bombardement met bommen.
Een paar miljoen flyers over het hele land, of het geld en bin laden of we vallen je land binnen.
Laat het volk kiezen niet de leiders.
Groot gedeelte van de bevolking had de eerste paar jaar geen flauw benul waarom de Amerikanen daar waren, omdat een groot gedeelte afgesloten is van de buiten wereld.

Maar goed die hele oorlog ging niet om bin laden!

Maar dit was een optie hé, zo zijn er wel meer wat enorm veel mensenlevens had kunnen redden.
En voor een fractie van de kosten!
  zondag 15 augustus 2021 @ 20:56:06 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200927438
quote:
10s.gif Op zondag 15 augustus 2021 20:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Als de Democraten en de uniparti-Republikeinen niet zouden hebben gefraudeerd, dan was het nu President Trumps probleem geweest.

Nou ja, hij zou dan wel volgens afspraak begin mij vertrokken zijn. En dan was het niemands probleem. Gekke Democraten toch. Het is net alsof ze koste wat kost de opiumvelden veilig wilden stellen. De fentanyl moet immers ergens vandaan komen.
Orangeman had in verhouding met Bush en Obama meer bommen aan tonnage gedropt in 4 jaar dan hun in 8 jaar.

Wacht ff zitten nu ook veel republikeinen in het complot?
  zondag 15 augustus 2021 @ 21:20:41 #16
403588 mcmlxiv
pi_200927876
Er is bewijs voor fraude begrijp ik? Sterker nog zelfs Republikeinen zitten in het complot?

Spannend man! Snel vertel!
pi_200928077
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zie niet echt in waarom je dan een heel land zou overnemen.
  zondag 15 augustus 2021 @ 22:35:37 #18
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200929332
quote:

Komt dat bewijs voor fraude nog?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:04:18 #19
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200929918
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Komt dat bewijs voor fraude nog?
Ja. Dat komt.
pi_200929942
:D :D :D

Over 2 weken jongens, dan komt het bewijs echt!

Dat je je ogen niet uit je kop schaamt zo onderhand. :')
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:08:45 #21
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200929982
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 20:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Orangeman had in verhouding met Bush en Obama meer bommen aan tonnage gedropt in 4 jaar dan hun in 8 jaar.
Dat is niet waar. En de onderwerpsvorm van de derde persoon meervoud is "zij" of "ze".

quote:
Wacht ff zitten nu ook veel republikeinen in het complot?
Republieken zijn net zo kut. Bush was een Republiekein en als het om oorlog voeren ging was hij een van de ergste. Het tegenovergestelde van Trump in ieder geval.
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:09:20 #22
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200929990
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ja. Dat komt.
Wanneer dan?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:09:28 #23
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200929991
Biden is een parodie op een president.
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:09:46 #24
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200929997
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wanneer dan?
Wanneer ze het bewijs hebben.
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:10:23 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200930008
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:09 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Maar dat hebben ze toch al maanden?
Onikaan ni ov dovah
pi_200930072
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:09 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Weet je wel hoe moeilijk het is om ninjas te laten tellen, gun ze nog wat tijd een week of 2 of daarna nog een week of 2, enz.... 8-)
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:15:09 #27
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200930084
quote:

Het is geen toeval dat dit nu gebeurt. De Taliban heeft gewacht tot het einde van Trump.

Trump heeft nooit oorlog met de Taliban gewild. Het is goed dat dit eindelijk op deze manier is afgelopen. Dat land kan nu eindelijk opgebouwd worden door een regime waar het volk achterstaat. De corrupte/criminele regering die daar 20 jaar gezeten heeft werd daar alleen in het zadel gehouden door globalistische westerse grootmachten.

De Taliban heeft gewonnen. Dit stond 20 jaar geleden al vast. De vraag nu is hoeveel geld die globalisten hebben weggegooid hiermee 20 jaar lang. Alles was VOOR NIKS. Iedere oorlog is ZINLOOS. Als de datzelfde geld in de wederopbouw van dat land gestoken hadden, hadden ze er veel beter voorgestaan nu.
pi_200930250
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:15 schreef Ixnay het volgende:

Dat land kan nu eindelijk opgebouwd worden door een regime waar het volk achterstaat.

Ah dus de staatsgreep in Amerika had eigenlijk ook moeten plaatsvinden zodat de hard schreeuwende minderheid, volgens de propaganda het hele volk van het land, weer groot had kunnen maken. Maga all the way. *O*
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:32:21 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200930252
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dat is niet waar. En de onderwerpsvorm van de derde persoon meervoud is "zij" of "ze".
[..]
Republieken zijn net zo kut. Bush was een Republiekein en als het om oorlog voeren ging was hij een van de ergste. Het tegenovergestelde van Trump in ieder geval.
Eh jawel
https://www.militarytimes(...)nearly-10-year-high/

en ehhhh newsflash Orangeman was een republikeinse president.
Dus Orangeman is volgens jou dus ook KUT!
pi_200930583
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Waarom bewijs jij je stellingen nooit? Maar dan ook echt nooit.

https://www.forbes.com/si(...)hic/?sh=5cda17f32fae

Artikel baseert zich op data van U.S. Air Forces Central Command.

Je lult dus weer uit je nek.

quote:
Als je de taalnazi gaat uithangen helpt het als je zelf niet nog veel erger schrijft. :D

* Republieken = republikeinen
* Republiekein = republikein
* een = één
  maandag 16 augustus 2021 @ 00:19:50 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200930629

Volgende maand op de 18e gaat weer loos.
Zet in uw agenda fix bier en chips!

Morgen even zorgen dat ik een groot doek heb voor mijn beamer zodat de hele buurt mee kan genieten!
VStokkieTV
pi_200930911
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:15 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Het is geen toeval dat dit nu gebeurt. De Taliban heeft gewacht tot het einde van Trump.

Trump heeft nooit oorlog met de Taliban gewild. Het is goed dat dit eindelijk op deze manier is afgelopen. Dat land kan nu eindelijk opgebouwd worden door een regime waar het volk achterstaat. De corrupte/criminele regering die daar 20 jaar gezeten heeft werd daar alleen in het zadel gehouden door globalistische westerse grootmachten.

De Taliban heeft gewonnen. Dit stond 20 jaar geleden al vast. De vraag nu is hoeveel geld die globalisten hebben weggegooid hiermee 20 jaar lang. Alles was VOOR NIKS. Iedere oorlog is ZINLOOS. Als de datzelfde geld in de wederopbouw van dat land gestoken hadden, hadden ze er veel beter voorgestaan nu.
Nee hoor, 1 mei was de datum die Trump had afgesproken met de Taliban.

Het argument was ook juist dat Biden de oorlog in Afghanistan zou voortzetten toch? :D

twitter

En je was ook niet de enige die dat dacht. Toen Biden aangaf de streefdatum (1 mei) niet te kunnen halen was het bewijs daarvoor geleverd:

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 16-08-2021 01:33:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200930998
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200931446
twitter

Ze gedroegen zich wel een stuk beschaafder viel me op :D
pi_200931912
twitter
pi_200932041
Haha, Harris, de zogenaamd fantastische VP (first Black, Asian and female VP!!11!). Wat zag het er toch allemaal veelbelovend uit hè. Met iconische artistieke werken zoals deze ...

\

... werden zowel Biden als Harris afgebeeld als semi-heiligen die verandering zouden brengen. Een "rechtvaardiger", "eerlijker" en progressiever Amerika. De linksgeoriënteerden stonden op de banken en in de straten feest te vieren na de overwinning. Gek genoeg was ook toen (zoals bij alle bijeenkomsten van dit type mens) Covid eventjes geen probleem.

En wat kunnen we na een dik half jaar concluderen? Valt vies tegen, hihi, en die Harris is nergens te bekennen. Wat heeft die vrouw nu überhaupt uitgevoerd tot op heden? Niets.
pi_200932047
President Trump is nu wel klaar met de faalhazen die Beijing Biden controleren. Tijd om het veld te ruimen.

pi_200932057
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:13 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Toch mooi, die interne strijd tussen de twee cabal-facties. Waar de ene Harris steunt, steunt de andere Biden.
pi_200932108
twitter

Hihihi. Raar. Epshteyn didn't kill himself.

twitter

Gelukkig kan Jen Psaki het allemaal wel even voor ons uitleggen:
twitter

Waar is Joe?
pi_200932121
Trump is zeker vergeten dat hij de Koerden in Syrië in de steek liet.

Maar goed, de realiteit is dat het de gemiddelde Amerikaan geen reet interesseert dat de Taliban Afghanistan heroveren. Die zijn juist blij met de terugtrekking.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200932237
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:41 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
Jen Psaki, wat een grap is dat ook zeg. Maar volgens de MSM was het zogenaamd Kayleigh McEnany die constant aan het liegen was. Psaki zou juist transparantie en eerlijkheid brengen, hihi. Hilarisch voorbeeld weer van de Newspeak bij links-en progressief Amerika.
  maandag 16 augustus 2021 @ 09:30:22 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200932652
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:32 schreef QuidProJoe het volgende:
President Trump is nu wel klaar met de faalhazen die Beijing Biden controleren. Tijd om het veld te ruimen.

[ afbeelding ]
Had Trump daar niet de opdracht voor gegeven dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_200932694
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:44 schreef KoosVogels het volgende:
Trump is zeker vergeten dat hij de Koerden in Syrië in de steek liet.

Maar goed, de realiteit is dat het de gemiddelde Amerikaan geen reet interesseert dat de Taliban Afghanistan heroveren. Die zijn juist blij met de terugtrekking.
En kijken straks weer verbaasd op als er weer terroristische aanvallen op amerikaanse doelen gaan plaatsvinden.
pi_200932722
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 09:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ja maar dan hadden ze in mei weg geweest dan was het vast en zeker wel goed gekomen volgen de goedgelovige rechtse sektevolgers. 8-)
pi_200932792
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jen Psaki, wat een grap is dat ook zeg. Maar volgens de MSM was het zogenaamd Kayleigh McEnany die constant aan het liegen was. Psaki zou juist transparantie en eerlijkheid brengen, hihi. Hilarisch voorbeeld weer van de Newspeak bij links-en progressief Amerika.
Dat niet alleen McEnany was ook gewoon een betere persvoorlichter. Welbespraakt, intelligent en voorbereid op elke vraag die er maar gesteld kon worden.
Geen circle back geneuzel of domweg vragen niet beantwoorden.
pi_200933011
quote:

[..]
Trump laat voor het gemak even achterwege dat hij de Koerden ook keihard in de steek liet. Dus de claim dat hij het heel anders aan had gepakt, is ronduit lachwekkend.

The Kurds Have Paid Dearly for Trump’s Recklessness
pi_200933677
quote:

[..]
uit januari 2021, direkt na de inauguratie van Biden:
Taliban Calls on Biden Administration to Honor Trump Afghan Commitments

Toen Biden begin 2021 zn regering begon riepen de Taliban juist de VS expliciet op zich te houden aan het terugtrek-akkoord dat trump een jaar eerder afgesloten had met de Taliban.

quote:
ISLAMABAD - The Taliban on Friday said its February 2020 agreement with the United States is meant to give American “invading” troops a “safe passage” out of Afghanistan, insisting the insurgent group expects President Joe Biden administration’s “review” of the document will not disrupt it.

Sher Mohammad Abbas Stanikzai, the deputy Taliban peace negotiator, made the statement during an ongoing visit to Moscow, where his delegation is meeting with top Russian officials.

Stanikzai told a news conference that the Taliban signed the pact with a “legal, elected government in America” and the new U.S. administration reviewing it “is their “internal decision.” But it does not mean Washington is abandoning the treaty, he added.
beetje vreemd om nu de volgende regering het kwalijk te gaan nemen dat deze een akkoord uitgevoerd heeft dat afgesloten is door Stable Genius Trump zelf.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200934044
Hoe de schuld nu naar Trump word verschoven is op z’n zachtst gezegd opmerkelijk. Biden is de president nu en hij is verantwoordelijk voor het beleid.
Gezien de enorme ophef vanuit de media ben ik benieuwd wat dit met zijn populariteit gaat doen.
pi_200934278
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef Chivaz het volgende:
Hoe de schuld nu naar Trump word verschoven is op z’n zachtst gezegd opmerkelijk. Biden is de president nu en hij is verantwoordelijk voor het beleid.
Gezien de enorme ophef vanuit de media ben ik benieuwd wat dit met zijn populariteit gaat doen.
Biden is eindverantwoordelijk, the buck stops at him.

Maar wat mij bevreemdt, is dat er vanuit een bepaalde hoek wordt geroepen dat dit onder Trump nooit was gebeurd. Dat terwijl de vorige president juist voorstander was van een versnelde terugtrekking en al heeft bewezen geen reet te geven om bondgenoten. Hij liet de Koerden aan hun lot over en wilde de militaire oefeningen met Zuid-Korea stopzetten omdat hij het geldverspilling vond. Denk je nou werkelijk dat de Afghanen hem ene beet hadden geïnteresseerd?
pi_200934330
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:41 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Hihihi. Raar. Epshteyn didn't kill himself.

[ twitter ]

[ twitter ]

Waar is Joe?
pi_200934440
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 11:34 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Verschil is dat deze echt is:

twitter
  maandag 16 augustus 2021 @ 11:48:55 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200934495
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef Chivaz het volgende:
Klopt. Dit mag je 'm ook best aanrekenen, maar wanneer Trump exact hetzelfde gedaan had - Biden doet dat wat Trump beloofde te doen - dan had ik jou niet horen miepen.
Huilen dan.
pi_200935035
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Verschil is dat deze echt is:

[ twitter ]
ja dus?
pi_200935043
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 11:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Klopt. Dit mag je 'm ook best aanrekenen, maar wanneer Trump exact hetzelfde gedaan had - Biden doet dat wat Trump beloofde te doen - dan had ik jou niet horen miepen.
Ik miep ook niet, behalve dan over het feit dat er een hoop wapens en ander materiaal word achtergelaten.
pi_200935065
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 10:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]
uit januari 2021, direkt na de inauguratie van Biden:
Taliban Calls on Biden Administration to Honor Trump Afghan Commitments

Toen Biden begin 2021 zn regering begon riepen de Taliban juist de VS expliciet op zich te houden aan het terugtrek-akkoord dat trump een jaar eerder afgesloten had met de Taliban.
[..]
beetje vreemd om nu de volgende regering het kwalijk te gaan nemen dat deze een akkoord uitgevoerd heeft dat afgesloten is door Stable Genius Trump zelf.
Het gesloten akkoord is helemaal niet uitgevoerd. In het gesloten akkoord zou de terugtrekking in mei al voltooid moeten zijn. Biden (de mensen die hem controleren), hebben eigenhandig dat akkoord verbroken. Deze puinhoop mag je gewoon Biden aanrekenen.
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:27:38 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200935066
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik miep ook niet, behalve dan over het feit dat er een hoop wapens en ander materiaal word achtergelaten.
Fair enough ^O^
Huilen dan.
pi_200935089
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het gesloten akkoord is helemaal niet uitgevoerd. In het gesloten akkoord zou de terugtrekking in mei al voltooid moeten zijn. Biden (de mensen die hem controleren), hebben eigenhandig dat akkoord verbroken. Deze puinhoop mag je gewoon Biden aanrekenen.
je klacht is dus dat de Taliban niet al drie maandden eerder Kabul konden veroveren ... aha.

die rot-Biden heeft het nu de Taliban veel moeilijker gemaakt dan Trump van plan was oorspronkelijk. (sowieso passen de Taliban wel een beetje bij de Republikeinse partij, zelfde standpunten: zelfde geweld tegen politieke tegenstanders, ontkennen wetenschap, religie-en-staat vermengen en ontkennen van democratie)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200935123
quote:
4s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:28 schreef RM-rf het volgende:

[..]
je klacht is dus dat de Taliban niet al driue maandden eerder Kabul konden veroveren ... aha.

die rot-Biden heeft het nu de Taliban veel moeilijker gemaakt dan Trump van plan was oorspronkelijk.
Hihi, mooie stropop daar.

Dat is mijn "klacht" helemaal niet. Maar waarom zou de Taliban zich aan een akkoord moeten houden dat door de andere partij wordt gebroken? Enerzijds snap ik het wel dat mensen zo reageren. Als je de Democraten aan het werk ziet, zijn regels vooral voor anderen.
pi_200935144
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:31 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, mooie stropop daar.

Dat is mijn "klacht" helemaal niet. Maar waarom zou de Taliban zich aan een akkoord moeten houden dat door de andere partij wordt gebroken? Enerzijds snap ik het wel dat mensen zo reageren. Als je de Democraten aan het werk ziet, zijn regels vooral voor anderen.
kennelijk begrijp je het niet... het akkoord is door de amerikaanse regering onder trump gesloten en ook Biden heeft zich aan de uitvoering moeten houden, en uiteindelijk heeft deze gewoon uitgevoerd wat de Trump-regering met de Taliban overeengekomen was....

dat gejank door Trump nu is gewoon huichelachtig... aangezien hijzelf dat akkoord gesloten heeft.
en nee, democraten hebben nu juist helemaal niks veranderd of 'anders' gedaan op dit punt.....
pi_200935223
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]
kennelijk begrijp je het niet... het akkoord is door de amerikaanse regering onder trump gesloten en ook Biden heeft zich aan de uitvoering moeten houden, en uiteindelijk heeft deze gewoon uitgevoerd wat de Trump-regering met de Taliban overeengekomen was....
Uit het artikel dat je zelf hebt gepost: "The U.S.-Taliban agreement requires all American and NATO troops to leave the country by May in return for the insurgents’ counterterrorism guarantees and pledges they will negotiate with Afghan rivals a political deal to permanently end two decades of Afghan war."

Welke maand zitten we nu in?
quote:
dat gejank door Trump nu is gewoon huichelachtig... aangezien hijzelf dat akkoord gesloten heeft.
en nee, democraten hebben nu juist helemaal niks veranderd of 'anders' gedaan op dit punt.....
Hihihihi.
pi_200935299
Dus als de Amerikanen een paar maanden eerder waren vertrokken was dit allemaal niet gebeurd? Of wat is je punt precies?
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:51:04 #62
403588 mcmlxiv
pi_200935344
Kortom, mijn vraag uit pagina 1 aan de trumpanzees is nog steeds relevant:

Onder Trump was het versneld terugtrekken van alle troepen uit Afghanistan een uitstekend idee want .............

Onder Biden is het versneld terugtrekken van alle troepen uit Afghanistan een waardeloos idee want...........

Ik begrijp nu dat het idee is dat wanneer Trump dit gedaan had de uitkomst anders was geweest. Aha, net als in Syrië met de koerden neem ik aan?
pi_200935345
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
Dus als de Amerikanen een paar maanden eerder waren vertrokken was dit allemaal niet gebeurd? Of wat is je punt precies?
Misschien niet, misschien wel. Het punt is vooral, als het akkoord werd uitgevoerd zoals afgesproken, dan zou je eventuele gevolgen op Trump af kunnen schuiven. Echter, omdat de Biden administratie het akkoord heeft geschonden, zijn Trumps handen schoon.
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:52:53 #64
403588 mcmlxiv
pi_200935372
Ja hoor, Trumps handen zijn schoon.

pi_200935381
Er wordt trouwens opvallend luchtig gedaan over het schenden van afspraken. Luchtigheid die je niet zou zien wanneer mensen met de niet-geautoriseerde meningen een afspraak zouden schenden.

Hihihi.
pi_200935442
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 11:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Trump had niet exact hetzelfde gedaan, die had dit allemaal veel beter uitgevoerd natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:57:47 #67
131603 Afwazig
Serious business
pi_200935450
Hihihi, projectie, hihihi.

_O_
pi_200935479
Maar goed, aangezien Trump nog altijd president is (want het concept devolution etc.), betekent dat dan dat dit wél de fout van Trump is?
pi_200935541
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Er wordt trouwens opvallend luchtig gedaan over het schenden van afspraken. Luchtigheid die je niet zou zien wanneer mensen met de niet-geautoriseerde meningen een afspraak zouden schenden.

Hihihi.
Dat is de inmiddels bekende dubbele standaard van Links. 'Do as I say, not as I do'. Immers, als je moreel verlicht bent dan maak je de regels, maar je staat er tegelijkertijd boven.
pi_200935604
Leuk feitje: In beide gevallen was Biden actief in de federale politiek.

pi_200936244
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Uit het artikel dat je zelf hebt gepost: "The U.S.-Taliban agreement requires all American and NATO troops to leave the country by May in return for the insurgents’ counterterrorism guarantees and pledges they will negotiate with Afghan rivals a political deal to permanently end two decades of Afghan war."

Welke maand zitten we nu in?
[..]
Hihihihi.
nogmaals.... misschien begrijp je niet wat ik je vraag, of doe je gewoon bewust extra moeite om om de essentie heen te draaien...

Dat akkoord is verder geheel volgensde planning die onder de trump regering gemaakt is, uitgevoerd...
Vooral een resoolutie aangenomen door de amerikaanse senaat olv d e republikein Mitch mcConnell die de daadwerkelijke terugtrekking koppelde aan andere aspecten van het akkoord... specifiek het verloop van onderhandelingen tussen taliban en Afghaanse regering.

De republikeinen hebben al in de herfst van 2020 een beleid opgesteld waarbij de terugtrekking vertraagd zou worden, zolang dat overleg geen resultaten ople verde (toen dat overleg namelijk in een impasse geraakt was)

Mocht je dit niet weten, leesw dit maar eens:

november 2020
Republicans livid over Trump’s plan to reduce troops in Afghanistan
McConnell says Trump’s move will “delight” U.S. enemies.

quote:
But GOP lawmakers — and McConnell in particular — have consistently spoken out against Trump’s tendencies to withdraw American troops from the Middle East. Last year, McConnell condemned the administration’s decision to remove U.S. forces from northern Syria and introduced a measure opposing such a withdrawal.

Speaking from the Senate floor, McConnell said an American retreat would “embolden” the Taliban — which is already failing to adhere to its obligations under a peace agreement negotiated earlier this year — and give al-Qaida “a big, big propaganda victory and a renewed safe haven for plotting attacks against America.”

McConnell also went after members of both parties who have called for reductions of U.S. troop presence in the region, arguing that a “premature American exit would likely be even worse” than President Barack Obama’s decision to withdraw from Iraq at the end of 2011 — a decision experts said led in part to the rise of the ISIS caliphate.

Trump has courted advice from lawmakers and senior officials on both sides of the issue, though he has not adopted a consistent philosophy himself. Last week, he fired Defense Secretary Mark Esper at least in part for pushing back against Trump’s latest effort to reduce U.S. troop levels in the region.

Esper’s replacement, acting Defense Secretary Christopher Miller, is viewed as being supportive of Trump’s push. Last week, Miller hired retired Army Col. Douglas McGregor, a critic of the U.S. presence in Afghanistan, as a top adviser.

The Trump administration’s move drew the support of at least one Republican, though. Sen. Jim Inhofe of Oklahoma, chair of the Armed Services Committee, said in an interview that he is “comfortable” with the proposed drawdown. Inhofe said he had talked about the issue with Gen. Mark Milley, chairman of the Joint Chiefs of Staff.
pi_200936588
Kwam dit fragment net tegen op Twitter. Een Trumpist zou het daar van harte mee eens moeten zijn.

twitter

Persoonlijk vind ik het relaas van Biden tekort door de bocht. Hij heeft gelijk dat de VS niet overal kan ingrijpen waar mensenrechten worden geschonden. Maar de Amerikanen (en andere westerse landen) dragen een zekere mate van verantwoordelijkheid voor de situatie in Afghanistan. Ik vind het dan ook gigantische blunder van Biden.
  maandag 16 augustus 2021 @ 14:39:45 #73
403588 mcmlxiv
pi_200936942
De Verenigde Staten en Europa hebben natuurlijk behoorlijk wat boter op hun hoofd wanneer het gaat over het gekloot in het Midden Oosten en Azië. Boter die al teruggaat naar ver voor de wereldoorlogen en boter die van Brits/Franse handen over is gegaan in Amerikaanse handen.

Kijkend naar het recente verleden is de eerste golfoorlog (1990/1991) uitstekend verdedigbaar. Ook het steunen van opstandelingen tegen dictators in bijvoorbeeld Libië en Syrië is prima te verdedigen. De inval in Irak en Afghanistan na 9-11, hoewel prima vanuit emotie te verklaren, is al een stuk slechter te verdedigen, er vervolgens 20 jaar blijven nog weer een stuk slechter.

Het echte probleem met al die oorlogen is dat meestal het uiteindelijke doel te onduidelijk of onhaalbaar is om daadwerkelijk tot succes te komen. Dat probleem is in Afghanistan waarschijnlijk wel het grootste. Soms is er wel een doel en dat wordt dan soms wel (wegjagen Saddam uit Koeweit) of niet (legitieme regering in Libië/Syrië) gehaald. Maar in het geval van Afghanistan? Ja het ophalen van Osama Bin Laden en het uitroeien van zijn strijders. Veel meer is nooit bedacht.

En dan kom je bij het probleem "en nu, hoe verder?". Wat zijn de keuzes die de westerse wereld heeft en hoe kunnen die bereikt worden? Ik zie maar twee mogelijkheden. Of permanente bezetting zoals de Soviets geprobeerd hebben, of terugtrekking. En bij scenario 2 zie ik geen andere uitkomst dan dat oude structuren gewoon terugkeren. De Taliban dus, warlords en tribale strijd zodra de buitenlandse mogendheden zijn vertrokken.

Kortom, Biden heeft zijn verkiezingsbelofte gehouden, niet meer niet minder. Das kut voor erg veel Afghanen. Trump had hetzelfde gedaan met precies dezelfde waardeloze uitkomst. Het alternatief was blijven, daar hebben beiden niet voor gekozen uit electorale overwegingen, simpel zat.
pi_200937599
Weet Biden al dat de Taliban heeft overgenomen?
  maandag 16 augustus 2021 @ 15:47:52 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200937884
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Misschien niet, misschien wel. Het punt is vooral, als het akkoord werd uitgevoerd zoals afgesproken, dan zou je eventuele gevolgen op Trump af kunnen schuiven. Echter, omdat de Biden administratie het akkoord heeft geschonden, zijn Trumps handen schoon.
Wat een bijzondere redenering.
Onikaan ni ov dovah
pi_200937984
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat een bijzondere redenering.
Nogal.

twitter
pi_200938004
twitter
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:08:00 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200938129
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 13:10 schreef QuidProJoe het volgende:
Leuk feitje: In beide gevallen was Biden actief in de federale politiek.

[ afbeelding ]
Leuk feitje, in beide gevallen was Trump verantwoordelijkheden aan het dodgen.
Onikaan ni ov dovah
pi_200938179
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:39 schreef mcmlxiv het volgende:
De Verenigde Staten en Europa hebben natuurlijk behoorlijk wat boter op hun hoofd wanneer het gaat over het gekloot in het Midden Oosten en Azië. Boter die al teruggaat naar ver voor de wereldoorlogen en boter die van Brits/Franse handen over is gegaan in Amerikaanse handen.

Kijkend naar het recente verleden is de eerste golfoorlog (1990/1991) uitstekend verdedigbaar. Ook het steunen van opstandelingen tegen dictators in bijvoorbeeld Libië en Syrië is prima te verdedigen. De inval in Irak en Afghanistan na 9-11, hoewel prima vanuit emotie te verklaren, is al een stuk slechter te verdedigen, er vervolgens 20 jaar blijven nog weer een stuk slechter.

Het echte probleem met al die oorlogen is dat meestal het uiteindelijke doel te onduidelijk of onhaalbaar is om daadwerkelijk tot succes te komen. Dat probleem is in Afghanistan waarschijnlijk wel het grootste. Soms is er wel een doel en dat wordt dan soms wel (wegjagen Saddam uit Koeweit) of niet (legitieme regering in Libië/Syrië) gehaald. Maar in het geval van Afghanistan? Ja het ophalen van Osama Bin Laden en het uitroeien van zijn strijders. Veel meer is nooit bedacht.

En dan kom je bij het probleem "en nu, hoe verder?". Wat zijn de keuzes die de westerse wereld heeft en hoe kunnen die bereikt worden? Ik zie maar twee mogelijkheden. Of permanente bezetting zoals de Soviets geprobeerd hebben, of terugtrekking. En bij scenario 2 zie ik geen andere uitkomst dan dat oude structuren gewoon terugkeren. De Taliban dus, warlords en tribale strijd zodra de buitenlandse mogendheden zijn vertrokken.

Kortom, Biden heeft zijn verkiezingsbelofte gehouden, niet meer niet minder. Das kut voor erg veel Afghanen. Trump had hetzelfde gedaan met precies dezelfde waardeloze uitkomst. Het alternatief was blijven, daar hebben beiden niet voor gekozen uit electorale overwegingen, simpel zat.
Het gebeurt niet vaak maar ik ben het volledig eens met je post.
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:18:03 #80
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200938255
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:32 schreef QuidProJoe het volgende:

[ afbeelding ]
Tijd om af te treden nu. Heeft lang genoeg geduurd.
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:20:26 #81
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200938283
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Tijd om af te treden nu. Heeft lang genoeg geduurd.
Voor het uitvoeren van beleid van Trump et al? Beetje vreemde reden.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:33:36 #82
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200938460
Uncle Joe is lekker op vakantie en tante Kamala idem.

Waarom zou je je ook druk maken als net duidelijk is geworden dat 20 jaar lang onderdrukking helemaal NIETS heeft opgeleverd en opnieuw blijkt dat oorlog de meest zinloze vorm van geldverspilling is.

Impeachment is de enige optie nu als hij zelf niet heel snel plaats maakt.
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:34:41 #83
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200938478
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Voor het uitvoeren van beleid van Trump et al? Beetje vreemde reden.
Samen in gesprek gaan met Taliban en kijken hoe je dat land toekomstbestendig kunt maken. Vrede, veiligheid, rust, eindelijk.
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:43:01 #84
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200938583
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:34 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Samen in gesprek gaan met Taliban en kijken hoe je dat land toekomstbestendig kunt maken. Vrede, veiligheid, rust, eindelijk.
En voor het uitvoeren van dat plan moet Biden nu aftreden? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_200938592
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:33 schreef Ixnay het volgende:

Waarom zou je je ook druk maken als net duidelijk is geworden dat 20 jaar lang onderdrukking helemaal NIETS heeft opgeleverd en opnieuw blijkt dat oorlog de meest zinloze vorm van geldverspilling is.

Dus je bent voorstander van de terugtrekking uit Afghanistan maar eist tegelijkertijd dat Biden wordt afgezet, terwijl hij doet waar jij voor pleit?
  maandag 16 augustus 2021 @ 16:47:17 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200938630
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Kwam dit fragment net tegen op Twitter. Een Trumpist zou het daar van harte mee eens moeten zijn.

[ twitter ]

Persoonlijk vind ik het relaas van Biden tekort door de bocht. Hij heeft gelijk dat de VS niet overal kan ingrijpen waar mensenrechten worden geschonden. Maar de Amerikanen (en andere westerse landen) dragen een zekere mate van verantwoordelijkheid voor de situatie in Afghanistan. Ik vind het dan ook gigantische blunder van Biden.
Lol. Natuurlijk heeft de VS een verantwoordelijkheid daar. Eerst de boel overhoop halen en dan zeggen "ja ik kan nog 10 landen verzinnen waar het ellende is dussehhhh niet ons probleem"

:')
Huilen dan.
  maandag 16 augustus 2021 @ 17:01:07 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200938827
quote:

Waarom?

Omdat men een leger weg haalt uit een land waar men eigenlijk een niks te zoeken had?

Voor +-18 jaar miljarden steken in een land wat zich letterlijk zichzelf binnen weken verpest nadat men weg gaat?

Dus het is de schuld van de president die zich aan het woord houd en dus terug trekt?
pi_200939039
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lol. Natuurlijk heeft de VS een verantwoordelijkheid daar. Eerst de boel overhoop halen en dan zeggen "ja ik kan nog 10 landen verzinnen waar het ellende is dussehhhh niet ons probleem"

Wat voor verantwoordelijkheid? Die hebben ze 20+ jaar genomen en het heeft helemaal niets opgeleverd.
Misschien moeten wij in westen accepteren dat andere landen er andere opvattingen op na houden.
  maandag 16 augustus 2021 @ 17:23:39 #89
403588 mcmlxiv
pi_200939180
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dus je bent voorstander van de terugtrekking uit Afghanistan maar eist tegelijkertijd dat Biden wordt afgezet, terwijl hij doet waar jij voor pleit?
Blijkbaar is dat de conclusie van heel hard nadenken wanneer je een IQ van 142 hebt.

Ik begrijp ook niet zo goed wat L (of Q of HR) nou eigenlijk willen zeggen. Biden doet precies wat Trump zou hebben gedaan met dezelfde waardeloze uitkomst. Had die uitkomst anders kunnen zijn? Ik waag het te betwijfelen. Zonder derden valt het land terug in tribale structuren, makkelijk zat.

Ik heb ook nog niemand horen zeggen dat dit een geweldige beslissing is of dat het geweldig is uitgevoerd. Sterker nog ook zo ongeveer de volledige MSM, inclusief b.v. CNN en WP, is behoorlijk kritisch op de manier waarop dit plaatsvindt. Dus ook het sprookje van de niet deugende MSM lijkt best mee te vallen.

Het legt wel een heel interessant punt bloot. Omdat velen van ons Trump een waardeloos president vonden betekent helemaal niet dat we Biden nou zo geweldig vinden. Wat ik persoonlijk alleen wel handig vindt is op basis van feiten te discussiëren en niet op basis van allerlei erbij bedachte idioterie als pizzeria's, dementie, pedofilie en op geen enkele manier aangetoonde grootschalige verkiezingsfraude.

Dus ja, dit is nu al voorspelbaar een pijnlijk moment in de geschiedenis van de VS. Saigon 1975 - Kabul -2021 zullen vanaf nu in 1 adem genoemd worden als momenten waarop de VS met de staart tussen de poten afscheid nam. Maar Biden heeft hier dezelfde rol en mogelijkheden als Ford in de jaren zeventig. Hij erft een twintig jaar oude shitshow waar de eigen bevolking absoluut geen enkele zin meer in heeft. Dat is qua manoeuvreerbaarheid dodelijk. Alles wat je doet is fout. Was hij gebleven, dan was hij net zo goed verketterd, net zoals Ford (of Trump) dat zou zijn geweest.
  maandag 16 augustus 2021 @ 17:27:42 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200939248
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat voor verantwoordelijkheid? Die hebben ze 20+ jaar genomen en het heeft helemaal niets opgeleverd.
Misschien moeten wij in westen accepteren dat andere landen er andere opvattingen op na houden.
In de jaren '60 was Afghanistan naar de normen van toen een behoorlijk ontwikkeld land in die regio. Vervolgens heeft het westen daar structureel allerlei radicale groeperingen gesteund omdat gedacht werd dat dat handig uitkwam in de strijd tegen het communisme. Als kers op de taart vond de VS het nodig om daar de boel compleet overhoop te trekken. Dus ja: we hebben daar zeker een verantwoordelijkheid. Al helemaal omdat een betrekkelijk kleine minderheid van de Afghanen sympathiseert met de Taliban.

En die afgelopen 20 jaar heeft zeker wat opgeleverd: naar zo'n beetje alle maatstaven ging het behoorlijk de goede kant op in Afghanistan. Het is alleen ontzettend jammer dat het niet gelukt is om in die periode een stabiele en zelfstandige krijgsmacht op te bouwen waardoor veel alsnog verloren dreigt te gaan.
Huilen dan.
pi_200939572
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
In de jaren '60 was Afghanistan naar de normen van toen een behoorlijk ontwikkeld land in die regio. Vervolgens heeft het westen daar structureel allerlei radicale groeperingen gesteund omdat gedacht werd dat dat handig uitkwam in de strijd tegen het communisme. Als kers op de taart vond de VS het nodig om daar de boel compleet overhoop te trekken. Dus ja: we hebben daar zeker een verantwoordelijkheid. Al helemaal omdat een betrekkelijk kleine minderheid van de Afghanen sympathiseert met de Taliban.

En die afgelopen 20 jaar heeft zeker wat opgeleverd: naar zo'n beetje alle maatstaven ging het behoorlijk de goede kant op in Afghanistan. Het is alleen ontzettend jammer dat het niet gelukt is om in die periode een stabiele en zelfstandige krijgsmacht op te bouwen waardoor veel alsnog verloren dreigt te gaan.
Al die vooruitgang is teniet gedaan met deze terugtrekking die in mijn ogen na de dood van Bin Laden al had moeten gebeuren.
Ik heb foto’s gezien van Kabul in de jaren 60 en idd er was een veel vrijere samenleving toen vergeleken met nu.
Maar hoeveel tijd, manschappen en geld moet men investeren in Afghanistan om het enigszins weer relatief vrij te krijgen?
En hoe ga je dat verantwoorden naar de huidige generatie die daar part noch deel aan hebben gehad?
Het is jammer maar ik zie geen enkele reden om dan maar door te blijven emmeren. Ik hoop dat het westen een les heeft geleerd en stopt met het concept van “nation building”.
Als er verandering in de Afghaanse samenleving komt dan moet het vanuit de Afghanen zelf komen.
pi_200939758
quote:

pi_200939772
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mag ik hieruit concluderen dat jij geen voorstander van het neo-kolonialisme bent?
pi_200939940
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Mag ik hieruit concluderen dat jij geen voorstander van het neo-kolonialisme bent?
Absoluut niet, hoewel ik de noodzaak van de inval van Afghanistan wel in zag ben ik nooit overtuigd geweest van het concept “nation building”.
Miljarden dollars verder en duizenden doden en ellende aan beide kanten om vervolgens het land direct weer in handen van de taliban zien vallen is wel een bevestiging van mijn gelijk.

Ik denk dat het anders zou zijn in bijvoorbeeld Cuba of Venezuela. Christelijke landen met een enigszins vergelijkbare cultuur. Een regime change daar inclusief een jarenlange bezetting zou zomaar eens een succes kunnen zijn in dat soort landen.
  maandag 16 augustus 2021 @ 18:15:05 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200939957
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Al die vooruitgang is teniet gedaan met deze terugtrekking die in mijn ogen na de dood van Bin Laden al had moeten gebeuren.
Ik heb foto’s gezien van Kabul in de jaren 60 en idd er was een veel vrijere samenleving toen vergeleken met nu.
Maar hoeveel tijd, manschappen en geld moet men investeren in Afghanistan om het enigszins weer relatief vrij te krijgen?
En hoe ga je dat verantwoorden naar de huidige generatie die daar part noch deel aan hebben gehad?
Het is jammer maar ik zie geen enkele reden om dan maar door te blijven emmeren. Ik hoop dat het westen een les heeft geleerd en stopt met het concept van “nation building”.
Als er verandering in de Afghaanse samenleving komt dan moet het vanuit de Afghanen zelf komen.
Ik geloof dat ze dit nu net hebben gedaan in een paar weken tijd!
pi_200940931
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik geloof dat ze dit nu net hebben gedaan in een paar weken tijd!
Het is een terugkeer naar wat er was voor de invasie. Verandering ja, maar niet het soort verandering dat welvaart en veiligheid brengt.
pi_200941142
twitter
  maandag 16 augustus 2021 @ 19:29:38 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200941154
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ze hadden daar nooit binnen moeten vallen. Heeft dat ook maar iets anders dan een hoop ellende opgeleverd?
quote:
Met een betrekkelijk kleine militaire aanwezigheid ging het best aardig, niet? Moet je daar tot in het einde der tijden blijven? Absoluut niet. Maar op deze manier zonder exit-strategie het land laten vallen is weer het andere uiterste.

quote:
Dat hoop ik ook.
quote:
Die decennialange westerse bemoeienis kwam ook niet vanuit de Afghanen zelf. Verder klopt het wel wat je zegt hoor, maar het merendeel van de Afghanen zit niet te wachten op de taliban en toch gaan die het voor het zeggen krijgen. Je kan moeilijk van de groenteboer verwachten dat hij met komkommers gaat gooien op het moment dat de taliban met machinegeweren door de straat trekt omdat er geen krijgsmacht is die ze tegenhoudt.
Huilen dan.
pi_200941263
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Met een betrekkelijk kleine militaire aanwezigheid ging het best aardig, niet? Moet je daar tot in het einde der tijden blijven? Absoluut niet. Maar op deze manier zonder exit-strategie het land laten vallen is weer het andere uiterste.
Die kleine troepenmacht (2500 soldaten) was een gevolg van de afspraak die Trump had gemaakt met de Taliban.

Nog langer blijven was een schending geweest van de afspraak en dan had die troepenmacht zeer zeker niet afdoende geweest... alleen al om het vliegveld in Kabul nu nog enigszins te beveiligen zijn 5000(!!) troepen gebruikt.

Helaas, had het maar met zo weinig inspanning wel gekund.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_200941481
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ze hadden daar nooit binnen moeten vallen. Heeft dat ook maar iets anders dan een hoop ellende opgeleverd?
Afghanistan binnenvallen was noodzakelijk vanwege 911. Bin Laden kon niet uitgeschakeld worden met een dronestrike. Laat staan dat je Al qaida op deze manier kon decimeren.
Hoe jammer het ook is het binnenvallen van Afghanistan was de enige realistische optie die de VS had op dat moment.
quote:
[..]
Ik ben het met je eens dat de exit-strategie verschrikkelijk slecht is. Dat had veel beter gemoeten en als het dan wat langer duurt dan moet dat dan maar. Op deze manier vertrekken brengt weer een hoop nieuwe problemen met zich mee. Ze hebben nu Amerikaanse wapens in handen en de Amerikanen komen uiterst zwak over.
quote:
[..]
Dat hoop ik ook.
[..]
Die decennialange westerse bemoeienis kwam ook niet vanuit de Afghanen zelf. Verder klopt het wel wat je zegt hoor, maar het merendeel van de Afghanen zit niet te wachten op de taliban en toch gaan die het voor het zeggen krijgen. Je kan moeilijk van de groenteboer verwachten dat hij met komkommers gaat gooien op het moment dat de taliban met machinegeweren door de straat trekt omdat er geen krijgsmacht is die ze tegenhoudt.
Dat ben ik met je eens, maar dan vraag ik mij eigen af na 20 jaar trainen en opbouwen van een leger hoe kan het dan zijn dat het land binnen enkele uren is gevallen?
  maandag 16 augustus 2021 @ 19:59:29 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200941693
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:35 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Die kleine troepenmacht (2500 soldaten) was een gevolg van de afspraak die Trump had gemaakt met de Taliban.

Nog langer blijven was een schending geweest van de afspraak en dan had die troepenmacht zeer zeker niet afdoende geweest... alleen al om het vliegveld in Kabul nu nog enigszins te beveiligen zijn 5000(!!) troepen gebruikt.

Helaas, had het maar met zo weinig inspanning wel gekund.
Voordat die afspraken gemaakt werden waren er zo'n 15.000 buitenlandse militairen (waarvan 10.000 Amerikaans) actief in Afghanistan. Dat is een fractie de 150.000 of zo op het 'hoogtepunt'.
Huilen dan.
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:03:45 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200941761
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Afghanistan binnenvallen was noodzakelijk vanwege 911. Bin Laden kon niet uitgeschakeld worden met een dronestrike. Laat staan dat je Al qaida op deze manier kon decimeren.
Hoe jammer het ook is het binnenvallen van Afghanistan was de enige realistische optie die de VS had op dat moment.
En wat heeft het opgeleverd?
quote:
[..]
Ik ben het met je eens dat de exit-strategie verschrikkelijk slecht is. Dat had veel beter gemoeten en als het dan wat langer duurt dan moet dat dan maar. Op deze manier vertrekken brengt weer een hoop nieuwe problemen met zich mee. Ze hebben nu Amerikaanse wapens in handen en de Amerikanen komen uiterst zwak over.
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dan vraag ik mij eigen af na 20 jaar trainen en opbouwen van een leger hoe kan het dan zijn dat het land binnen enkele uren is gevallen?
Omdat dat leger één grote mislukking gebleken is: er was amper organisatie, soldaten die al een tijd niet betaald kregen, te weinig proviand. Als je dan ook ziet dat alle buitenlandse militairen vertrekken dan is het vrij snel gedaan met de moraal. Het Afghaanse leger was totaal ongeschikt om zelfstandig te opereren.
Huilen dan.
pi_200941822
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En wat heeft het opgeleverd?
Al qaida was uitgeschakeld en Bin Laden is geliquideerd. Vooral het laatste was essentieel voor een wereldmacht zoals de VS. Zo’n man in leven laten is niet goed voor het aanzien van de VS.
quote:
[..]
Omdat dat leger één grote mislukking gebleken is: er was amper organisatie, soldaten die al een tijd niet betaald kregen, te weinig proviand. Als je dan ook ziet dat alle buitenlandse militairen vertrekken dan is het vrij snel gedaan met de moraal. Het Afghaanse leger was totaal ongeschikt om zelfstandig te opereren.
Als dat het geval is dan kunnen we toch niet anders concluderen dat het avontuur in Afghanistan een grote mislukking was.
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:10:21 #104
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200941851
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En voor het uitvoeren van dat plan moet Biden nu aftreden? :?
Ja. Want hij voert het niet uit.
pi_200941854
twitter

Ik ben erg benieuwd wat Biden te zeggen heeft over de situatie maar ik vind het dan weer ontzettend jammer dat er geen spontane vragen gesteld mogen worden.
Het is toch weer een manier om de zaak wederom te manipuleren.
Dit heeft toch niets meer met leiderschap te maken.
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:11:51 #106
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200941870
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De VS heeft 20 jaar lang een puinzooi van dat land gemaakt. Ik vind dat ze die overdracht op de Taliban op een andere manier hadden kunnen doen dan "I'm outta here" waaraan we de huidge chaos te danken hebben.
pi_200941899
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Al qaida was uitgeschakeld en Bin Laden is geliquideerd. Vooral het laatste was essentieel voor een wereldmacht zoals de VS. Zo’n man in leven laten is niet goed voor het aanzien van de VS.

En hoeveel jaar heeft dat geduurd??
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200941903
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:11 schreef Ixnay het volgende:

[..]
De VS heeft 20 jaar lang een puinzooi van dat land gemaakt. Ik vind dat ze die overdracht op de Taliban op een andere manier hadden kunnen doen dan "I'm outta here" waaraan we de huidge chaos te danken hebben.
Overdracht op de Taliban? :D :')
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:14:29 #109
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200941915
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Waarom?

Omdat men een leger weg haalt uit een land waar men eigenlijk een niks te zoeken had?

Voor +-18 jaar miljarden steken in een land wat zich letterlijk zichzelf binnen weken verpest nadat men weg gaat?

Dus het is de schuld van de president die zich aan het woord houd en dus terug trekt?
Zie bovenstaande reactie.

En dat land verpest zichzelf niet. Zij willen geen globalisme. Zij willen een islamitische regering en daar hebben zij vanuit democratisch oogpunt gewoon recht op.

Zij hoeven onze shit niet. Zij hebben helemaal niks met Joe Biden en zijn globalistisch extremisme. En begrijpelijk. Keep that away from me.
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:14:41 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200941919
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:10 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ja. Want hij voert het niet uit.
Hoe kom je bij dat idee? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_200941920
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:10 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik ben erg benieuwd wat Biden te zeggen heeft over de situatie maar ik vind het dan weer ontzettend jammer dat er geen spontane vragen gesteld mogen worden.
Het is toch weer een manier om de zaak wederom te manipuleren.
Dit heeft toch niets meer met leiderschap te maken.
Geen spontane vragen want voor Biden moeten alle antwoorden op een spiekbriefje gezet worden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:15:44 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200941935
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 17:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het eerste deel van je post ben ik het gewoon 100% mee eens. Wie had dat ooit gedacht?
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:19:29 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200942010
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar wat hebben we daar concreet aan gehad dan?
quote:
[..]
Als dat het geval is dan kunnen we toch niet anders concluderen dat het avontuur in Afghanistan een grote mislukking was.
Nu wel ja, maar dat had het niet hoeven zijn.
Huilen dan.
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:19:49 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200942021
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:15 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Het eerste deel van je post ben ik het gewoon 100% mee eens. Wie had dat ooit gedacht?
Het tweede deel niet :'( ?
Huilen dan.
pi_200942025
quote:

[..]
Wat hadden de Amerikanen in jouw ogen dan precies moeten doen?
pi_200942027
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:15 schreef Ixnay het volgende:
Er bestond toch een lijstje van landen in het midden-oosten waar de VS een regime-change wensten te "veroorzaken"?
Enkel verliep Syrie niet echt volgens plan...
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:22:00 #117
403588 mcmlxiv
pi_200942051
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:14 schreef Ixnay het volgende:

[..]

En dat land verpest zichzelf niet. Zij willen geen globalisme. Zij willen een islamitische regering en daar hebben zij vanuit democratisch oogpunt gewoon recht op.

Zij hoeven onze shit niet. Zij hebben helemaal niks met Joe Biden en zijn globalistisch extremisme. En begrijpelijk. Keep that away from me.
Of “ze” dat willen is natuurlijk zeer de vraag. Ze zijn in dit geval de haatbaarden met kalasjnikovs. De bevolking is niet echt gevraagd wat ze willen, de vrouwen al helemaal niet.

Maar je hebt wel een wat vreemde redenatie wanneer je twintig jaar aanwezigheid, waaronder vier onder jouw godheid afschuift op iemand die er net zes maanden zit en die in essentie precies doet wat jij wil.

Globalistisch extremisme, ook wel bekend als net-kolonialisme is overigens vooral een rechtse hobby beste jongen. Net zoals traditioneel kolonialisme en imperialisme.

Ik geloof dat jij het best goed bedoeld, maar je historisch inzicht en je ideeën over links/rechts, schuld en boete zijn echt ronduit beroerd.
pi_200942069
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:14 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Maar Joe Biden en zijn 'globalistisch extremisme' hebben Afghanistan nou juist de rug toegekeerd.

Jij vindt dus dat Amerikanen niets hebben te zoeken in Afghanistan en hebt er vrede mee dat de Taliban daar de scepter zwaait, maar hekelt toch het beleid van Biden, terwijl hij precies doet wat jij wil.

Heel bijzonder.
pi_200942238
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En hoeveel jaar heeft dat geduurd??
Zeker 10 jaar maar uiteindelijk is Bin Laden wel gepakt en dat was toch echt wel essentieel al was de overwinning symbolisch.
pi_200942363
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:32 schreef Chivaz het volgende:
Zeker 10 jaar maar uiteindelijk is Bin Laden wel gepakt en dat was toch echt wel essentieel al was de overwinning symbolisch.
Npu het zou BNW niet zijn moest ik hier graag bewijs van zien :)
pi_200942475
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Npu het zou BNW niet zijn moest ik hier graag bewijs van zien :)
Ik had het ook graag willen zien, al begrijp ik het idee om hem in de zee te dumpen ook wel.
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:42:21 #122
403588 mcmlxiv
pi_200942485
Klopt, woont naast Elvis nu in een trump residentie
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:50:08 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200942653
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is een terugkeer naar wat er was voor de invasie. Verandering ja, maar niet het soort verandering dat welvaart en veiligheid brengt.
18+ jaar oorlog en waarvoor?
Niks hoop narigheid geldverspilling etc..
Nederland ook, behoorlijk wat doden te betreuren helaas ook een kennis van me.
pi_200942806
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:50 schreef theguyver het volgende:

[..]
18+ jaar oorlog en waarvoor?
Niks hoop narigheid geldverspilling etc..
Nederland ook, behoorlijk wat doden te betreuren helaas ook een kennis van me.
Symbolisme is erg belangrijk voor een wereldmacht. Al qaida en Bin Laden laten lopen omdat het financieel pijn gaat doen en omdat er levens verwoest raken is geen optie voor een wereldmacht.
Als de Amerikanen niet of nauwelijks hadden gereageerd dan was Amerika’s rol als de leider van de vrije wereld ter discussie komen te staan met alle gevolgen van dien.
Als jij een betere optie weet dan wil ik het graag van je horen.
  maandag 16 augustus 2021 @ 21:01:05 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200942868
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Symbolisme is erg belangrijk voor een wereldmacht. Al qaida en Bin Laden laten lopen omdat het financieel pijn gaat doen en omdat er levens verwoest raken is geen optie voor een wereldmacht.
Als de Amerikanen niet of nauwelijks hadden gereageerd dan was Amerika’s rol als de leider van de vrije wereld ter discussie komen te staan met alle gevolgen van dien.
Als jij een betere optie weet dan wil ik het graag van je horen.
Ja die had ik al veel eerder geplaatst.
pi_200942874
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
Jij vindt dus
Aldus bronnen bekend met het denken van Ixnay?
  maandag 16 augustus 2021 @ 21:02:03 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200942896
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:57 schreef Chivaz het volgende:

dan was Amerika’s rol als de leider van de vrije wereld ter discussie komen te staan met alle gevolgen van dien.
Gelukkig is dat nu niet het geval
Huilen dan.
pi_200942923
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik had het ook graag willen zien, al begrijp ik het idee om hem in de zee te dumpen ook wel.
Da's een beetje van de gelijke orde als gegevens van stemmachines wissen en dat we maar precies moeten geloven dat het zo is gegaan als het ons wordt verteld.
pi_200942992
Ondertussen in NYC

twitter

Jim Crow on steroids zou Biden zeggen hoop ik.
pi_200943040
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:06 schreef Chivaz het volgende:
Ondertussen in NYC

[ twitter ]

Heb je het over Joe "1994 Crime Bill" Biden?
  maandag 16 augustus 2021 @ 21:11:49 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200943094
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:03 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Da's een beetje van de gelijke orde als gegevens van stemmachines wissen en dat we maar precies moeten geloven dat het zo is gegaan als het ons wordt verteld.
Welke zijn er gewist?
pi_200943183
quote:
7s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Gelukkig is dat nu niet het geval
Met een figuur als Biden komt dat zeker terug in orde
pi_200943191
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:11 schreef theguyver het volgende:
Welke zijn er gewist?
Wiens lijk was er in zee gedumpt?
pi_200943260
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:06 schreef Chivaz het volgende:
Ondertussen in NYC

[ twitter ]

Dat is heel makkelijk te verhelpen door het halen van een prikje.

Afro-Amerikanen konden in het Jim Crow-tijdperk moeilijk een prikje halen tegen zwart zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 16-08-2021 21:34:18 ]
  maandag 16 augustus 2021 @ 21:25:50 #135
403588 mcmlxiv
pi_200943366
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Vergeet 9-11 niet hè! Dat was ook een inside job!
pi_200943372
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat is heel makkelijk te verhelpen door het halen van een prikje.

Afro-Amerikanen kon in het Jim Crow-tijdperk moeilijk een prikje halen tegen zwart zijn.
Gehoorzamen moeten ze. Wat denken ze wel niet, dat ze vrijheden hebben?
pi_200943436
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:25 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Gehoorzamen moeten ze. Wat denken ze wel niet, dat ze vrijheden hebben?
Nee, je moet helemaal niks. Maar daar worden wel consequenties aan verbonden.

Je bent ook niet verplicht om een rijbewijs te halen, maar het gevolg is wel dat je niet auto mag rijden.
pi_200943647
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, je moet helemaal niks. Maar daar worden wel consequenties aan verbonden.

Je bent ook niet verplicht om een rijbewijs te halen, maar het gevolg is wel dat je niet auto mag rijden.
Er zijn een hoop dingen mis met jouw vergelijking. Ten eerste, nemen de beperkingen iets weg van wat je had, in plaats van dat het toegang geeft tot iets meer, zoals het autorijden. Iemand iets ontnemen om hem te "motiveren" iets te doen, da's niet zo netjes. Niet sociaal, wel socialistisch. Een rijbewijs is een beloning in zichzelf, aangezien het de mogelijkheid geeft om legaal te rijden.

Ten tweede, vergelijk je het nemen van een experimentele injectie met het behalen van een rijbewijs. Mensen die het wel okee vinden om mensen te chanteren zichzelf met experimentele substanties te laten injecteren zijn doorgaans niet de goeden in de geschiedenisboeken.
pi_200943888
quote:
2s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:37 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Er zijn een hoop dingen mis met jouw vergelijking. Ten eerste, nemen de beperkingen iets weg van wat je had, in plaats van dat het toegang geeft tot iets meer, zoals het autorijden. Iemand iets ontnemen om hem te "motiveren" iets te doen, da's niet zo netjes. Niet sociaal, wel socialistisch. Een rijbewijs is een beloning in zichzelf, aangezien het de mogelijkheid geeft om legaal te rijden.

Ten tweede, vergelijk je het nemen van een experimentele injectie met het behalen van een rijbewijs. Mensen die het wel okee vinden om mensen te chanteren zichzelf met experimentele substanties te laten injecteren zijn doorgaans niet de goeden in de geschiedenisboeken.
Het blijft een keuze. Er is inmiddels bewezen dat het op dit moment voornamelijk ongevaccineerden zijn die de ziekenhuizen overspoelen en de zorg op sommige plekken dreigen te overbelasten. Je kiest er zelf om jezelf niet te beschermen en het risico op complicaties te verkleinen.

Daarom zitten wij nog opgescheept met die kutregels.

Persoonlijk vind ik overigens dat we de boel weer volledig open moeten gooien zodra iedereen de kans heeft gehad een prikje te halen. Als ongevaccineerden dan in het ziekenhuis belanden, zal dat mij verder een rotzorg zijn.

Maar goed, met Jim Crow heeft het natuurlijk al helemaal geen ene flikker te maken.
pi_200944145
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het blijft een keuze. Er is inmiddels bewezen dat het op dit moment voornamelijk ongevaccineerden zijn die de ziekenhuizen overspoelen en de zorg op sommige plekken dreigen te overbelasten. Je kiest er zelf om jezelf niet te beschermen en het risico op complicaties te verkleinen.

Daarom zitten wij nog opgescheept met die kutregels.
Het is ook een keuze om het acceptabel te vinden dat overheden de bevolking chanteren. Bijzonder om die keuze te maken.

quote:
Persoonlijk vind ik overigens dat we de boel weer volledig open moeten gooien zodra iedereen de kans heeft gehad een prikje te halen. Als ongevaccineerden dan in het ziekenhuis belanden, zal dat mij verder een rotzorg zijn.
Matige damage control. En in andere EU-landen kon je ze voor een habbekrats halen als je ze echt wilde en het niet in Nederland kon krijgen. Het land kan open. Het heeft nooit dicht gemoeten. Dat is het probleem met Covid. Het is een ziekte voor de statistieken en dictaten, niet voor het observeerbare.
  maandag 16 augustus 2021 @ 22:08:28 #141
403588 mcmlxiv
pi_200944367
Gewoon een griepje.

Het feit dat jij dat denkt sterkt mij in de gedachte dat onze en vergelijkbare regeringen het wel goed moeten hebben gedaan….

Jij die feilloos fraude “observeert”, maar geen enkel bewijs kan produceren.

Ja ja. Het observeerbare. De wereld van de deplorabele nurse
pi_200944556
quote:
2s.gif Op maandag 16 augustus 2021 22:00 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het is ook een keuze om het acceptabel te vinden dat overheden de bevolking chanteren. Bijzonder om die keuze te maken.
[..]
Matige damage control. En in andere EU-landen kon je ze voor een habbekrats halen als je ze echt wilde en het niet in Nederland kon krijgen. Het land kan open. Het heeft nooit dicht gemoeten. Dat is het probleem met Covid. Het is een ziekte voor de statistieken en dictaten, niet voor het observeerbare.
Je hebt meegekregen dat ziekenhuis overbelast dreigden te raken, met alle gevolgen van dien? Het virus ongecontroleerd rond laten razen had nog veel meer chaos en ellende veroorzaakt.
pi_200944568

President Trump is, in tegenstelling tot voormalig vice-president Biden, wel aanwezig!
pi_200944677
twitter

Hihi. Zijn de Democraten echt zo incompetent? Ik bedoel, je kan Biden niet slechter voor de dag laten komen als je je uiterste best zou doen. En als het opzettelijk zou zijn, wie zou er achter zitten?
  maandag 16 augustus 2021 @ 22:25:07 #145
403588 mcmlxiv
pi_200944779
Kamala Harris for president!
pi_200944896

En zo is het maar net!
pi_200944997
twitter

Wat een leiderschap! Wel mooi om te zien, die Clinton-Obama proxy-oorlog.
pi_200945672
Dus als een staat ten tijde van een pandemie beperkende maatregelen oplegt aan mensen die een vaccin weigeren dat helpt die pandemie te bestrijden en dat hen gratis wordt aangeboden dan is dat EEN SCHANDE volgens sommige mensen.
Maar als een gouverneur besluit allerlei beperkende maatregelen op te leggen aan sociale media die geen pretpark bezitten in Florida, dan is dat hun droomkandidaat voor het presidentschap?
Rare jongens, die republikeinen en hun fanclub.
  maandag 16 augustus 2021 @ 23:53:32 #149
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200945996
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het tweede deel niet :'( ?
Nee, helaas. Je zei dat oorlog iets oplevert.

Maar ik ben dan ook de allergrootste oorlogshater die je kunt voorstellen dus trek je wat dat betreft niet te veel aan van mij.
  maandag 16 augustus 2021 @ 23:54:17 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200946001
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat hadden de Amerikanen in jouw ogen dan precies moeten doen?
Nooit met dat land moeten bemoeien.
  maandag 16 augustus 2021 @ 23:56:44 #151
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200946017
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:22 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Of “ze” dat willen is natuurlijk zeer de vraag. Ze zijn in dit geval de haatbaarden met kalasjnikovs. De bevolking is niet echt gevraagd wat ze willen, de vrouwen al helemaal niet.

Maar je hebt wel een wat vreemde redenatie wanneer je twintig jaar aanwezigheid, waaronder vier onder jouw godheid afschuift op iemand die er net zes maanden zit en die in essentie precies doet wat jij wil.

Globalistisch extremisme, ook wel bekend als net-kolonialisme is overigens vooral een rechtse hobby beste jongen. Net zoals traditioneel kolonialisme en imperialisme.

Ik geloof dat jij het best goed bedoeld, maar je historisch inzicht en je ideeën over links/rechts, schuld en boete zijn echt ronduit beroerd.
De echte Afghaan droomt volgens jou natuurlijk van windmolens en massa's transgenders die hun land komen opvrolijken.

Ze willen het niet. Accepteer het.
pi_200946065
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]
De echte Afghaan droomt volgens jou natuurlijk van windmolens en massa's transgenders die hun land komen opvrolijken.
Ik geloof oprecht niet dat je niet meer dan kunt dan dit. Vergeet even die frustraties, tel tot tien en probeer het dan nog eens. Uiteindelijk zul je je beter voelen!
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 00:07:03 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200946067
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 22:16 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

President Trump is, in tegenstelling tot voormalig vice-president Biden, wel aanwezig!
Hoe had dat er onder Trump uitgezien dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_200946081
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 00:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoe had dat er onder Trump uitgezien dan?
Meer asociale media, meer hoofdletters en meer infantiele beledigingen.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 00:15:23 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200946115
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nou dat zijn er nogal wat, om te beginnen een paar honderd tot een misschien wel een paar duizend Argentijnen.
pi_200946555
quote:
14s.gif Op maandag 16 augustus 2021 22:30 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

En zo is het maar net!
Als hij het over Afghanistan heeft dan liegt hij weer eens, meneer tekende de overeenkomst dat de VS zich in mei terug zou trekken uit Afghanistan. En hij heeft inmiddels wat berichten daarover van zijn website verwijderd want zo rolt de grote leugenaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 01:55:11 ]
pi_200946746
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 22:16 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Je hebt Biden gemist?

pi_200946887
twitter
pi_200947220
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 06:11 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Die dekselse DeSantis, hoe durft hij nog een optie voor de mensen beschikbaar te stellen naast het vaccin.
pi_200947247
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 07:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die dekselse DeSantis, hoe durft hij nog een optie voor de mensen beschikbaar te stellen naast het vaccin.
Preventie is normaliter altijd beter, maar aangezien de GOP vaccinaties gepolitiseerd hebben moeten ze naar andere maatregelen grijpen.

De GOP staat tegenwoordig voor Gotta Oppose Progress party. :D
pi_200947317
quote:
Goede speech van Biden hij had vooral gelijk over het feit dat de Afghanen wel erg tekort schoten met het vechten voor hun land.
Jammer alleen dat hij de pers niet te woord heeft gestaan.
pi_200947322
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:54 schreef Ixnay het volgende:
Dat zou wel echt on-amerikaans zijn.
pi_200947326
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Preventie is normaliter altijd beter, maar aangezien de GOP vaccinaties gepolitiseerd hebben moeten ze naar andere maatregelen grijpen.

DeSantis is geen anti vaxxer. Je kletst gewoon uit je nek.
pi_200947338
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:00 schreef Basp1 het volgende:
En NGO’s zijn Niet Gewenste Ondernemingen.
pi_200947449
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
DeSantis is geen anti vaxxer. Je kletst gewoon uit je nek.
dejjan mode aan: Dat is niet het argument wat ik maak. :D
Waar schrijf ik de desantis anti vaxxer is, ik beschuldig de partij waar hij bij hoort van dat gedrag.
pi_200947478
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]
dejjan mode aan: Dat is niet het argument wat ik maak. :D
Waar schrijf ik de desantis anti vaxxer is, ik beschuldig de partij waar hij bij hoort van dat gedrag.
En ook zijn partij is pro vaccinatie. Het enige verschil is dat de Republikeinen het zien als een keuze ipv een verplichting net zoals de fascisten bij de Democraten.
pi_200947509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En ook zijn partij is pro vaccinatie. Het enige verschil is dat de Republikeinen het zien als een keuze ipv een verplichting net zoals de fascisten bij de Democraten.
Democraten Facsisten zelfs nou nou.

De rechtse economist heeft over de GOP een mooi verhaal.

https://www.economist.com(...)an-anti-vax-delusion
pi_200947553
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Democraten Facsisten zelfs nou nou.

De rechtse economist heeft over de GOP een mooi verhaal.

https://www.economist.com(...)an-anti-vax-delusion
Zodra je mondmaskers wilt verplichten voor kinderen, vaccinatiebewijzen voor toegang wilt eisen en andere voorwaarden aan je vrijheid gaat stellen dan vind ik dat aardig in de buurt komen van fascisme.
pi_200947593

En ik weet eigenlijk wel zeker dat zij niet de enige was want Trump.
De vraag is natuurlijk hoeveel mensen hadden het vaccin genomen als Trump zijn tweede termijn had gekregen?
Mensen zoals Harris vertrouwden het niet want Trump, lekker signaal van een presidentskandidate en senator.
En dan kom je nu aanzetten met de Republikeinen hebben het vaccin gepolitiseerd.
pi_200947618
twitter

De harde waarheid, het is zaak dat de Republikeinen niet in dezelfde val vallen zoals de Democraten vier jaar lang deden.
Op een gegeven moment kom je er dan achter dat je MS13 staat te verdedigen en rellen en plunderen aan het goedpraten bent.
pi_200947621
Check anders maar es prof Matthias Desmet die uitlegt dat we moeten opletten dat we niet blindelings in een totalitaire staat lopen, verwijzend naar de boeken van Hannah Arendt.
pi_200947633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:59 schreef Chivaz het volgende:

En ik weet eigenlijk wel zeker dat zij niet de enige was want Trump.
De vraag is natuurlijk hoeveel mensen hadden het vaccin genomen als Trump zijn tweede termijn had gekregen?
Mensen zoals Harris vertrouwden het niet want Trump, lekker signaal van een presidentskandidate en senator.
En dan kom je nu aanzetten met de Republikeinen hebben het vaccin gepolitiseerd.
Dus ze zegt dat ze bij het wel of niet nemen van een vaccin luistert naar het advies van deskundigen en niet naar dat van Trump. Wat een wijze woorden!
pi_200947654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Dus ze zegt dat ze bij het wel of niet nemen van een vaccin luistert naar het advies van deskundigen en niet naar dat van Trump. Wat een wijze woorden!
Ja ... Fauci is al zeer betrouwbaar gebleken :+
pi_200947676
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:03 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Want een vaccin word niet eerst goedgekeurd door de FDA? Was Trump soms de keizer in de VS?
pi_200947688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:56 schreef Chivaz het volgende:
Zodra je mondmaskers wilt verplichten voor kinderen, vaccinatiebewijzen voor toegang wilt eisen en andere voorwaarden aan je vrijheid gaat stellen dan vind ik dat aardig in de buurt komen van fascisme.
Wsl ook een primeur dat het tegenwoordig geweldloos wordt ingevoerd.
De manipulatie van de massa is verheven tot een kunst.
pi_200947690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Was Trump soms de keizer in de VS?
Dat leek hij zelf wel te denken en dat gold ook voor zijn gevaarlijke achterban, daarvan hebben we helaas de gevolgen kunnen zien op 6 januari.
pi_200947693
quote:

[..]
Want een vaccin word niet eerst goedgekeurd door de FDA? Was Trump soms de keizer in de VS?
God-Keizer om precies te zijn.
pi_200947698
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:10 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dat leek hij zelf wel te denken en dat gold ook voor zijn gevaarlijke achterban, daarvan hebben we helaas de gevolgen kunnen zien op 6 januari.
Ja inderdaad. De Taliban was er niks bij.
pi_200947718
quote:
Zijn gevaarlijke achterban ... dramaqueen
Als ze echt zo gevaarlijk waren, en met miljoenen wapens in omloop, had 6 januari er echt wel anders uitgezien :+
pi_200947752
quote:

[..]
En daarom is het relevant om een jaar van te voren het nemen van een vaccin ter discussie te stellen.
pi_200947767
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ja inderdaad. De Taliban was er niks bij.
twitter
pi_200947815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En daarom is het relevant om een jaar van te voren het nemen van een vaccin ter discussie te stellen.
Dit verzin je wederom, luister nou eens gewoon naar dat fragment, ze zegt het letterlijk in de eerste zin: als de deskundigen het adviseren, neem ik het.
pi_200947840
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dit verzin je wederom, luister nou eens gewoon naar dat fragment, ze zegt het letterlijk in de eerste zin: als de deskundigen het adviseren, neem ik het.
"You don't even have to think about it, dude."
pi_200947856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:21 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Een verdachtmaking naar het vaccin want Trump. Ik neem aan dat ze volledig op de hoogte is van het feit dat de FDA het vaccin eerst moet goedkeuren voor dat het überhaupt op de markt kan komen.
Dus leg eens uit waarom deze rare verdachtmaking?
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:29:46 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200947912
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ze willen het niet. Accepteer het.
De overgrote meerderheid van de Afghanen wil geen talibanterreur, dat meisjes naar school kunnen, dat vrouwen mogen stemmen, democratische principes, etc.
Huilen dan.
pi_200948078
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:54 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dat is vrij lastig, aangezien de VS daar al twintig jaar zat.

Mijn vraag was bovendien naar aanleiding van onderstaande reactie:

quote:

[..]
Hoe had de overdracht volgens jou dan moeten plaatsvinden?
pi_200948191
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een verdachtmaking naar het vaccin want Trump. Ik neem aan dat ze volledig op de hoogte is van het feit dat de FDA het vaccin eerst moet goedkeuren voor dat het überhaupt op de markt kan komen.
Dus leg eens uit waarom deze rare verdachtmaking?
Je verzint er wederom van alles bij. De vorige president was een ongeleid projectiel dat de adviezen van de medische experts voortdurend ondermijnde door ze te negeren, tegen te spreken of met eigen absurde suggesties te komen. Dus ja, het was hard nodig dat mensen riepen: luister niet naar deze clown, luister naar de experts.
En als Trumps partijgenoten er niet enkel voor zichzelf zaten, maar voor hun achterban, dan hadden ze hetzelfde gezegd.
pi_200948384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Je verzint er wederom van alles bij. De vorige president was een ongeleid projectiel dat de adviezen van de medische experts voortdurend ondermijnde door ze te negeren, tegen te spreken of met eigen absurde suggesties te komen. Dus ja, het was hard nodig dat mensen riepen: luister niet naar deze clown, luister naar de experts.
En als Trumps partijgenoten er niet enkel voor zichzelf zaten, maar voor hun achterban, dan hadden ze hetzelfde gezegd.
Dus je gaat gewoon voorbij aan het essentiële punt dat het vaccin goedgekeurd moet worden door de FDA voordat het überhaupt op de markt komt.
Dit is dus een klassiek gevalletje TDS, Trump kan geen vaccin aanprijzen dat niet op de markt is. En een medicijn kan pas op de markt komen als de FDA het goedkeurt. Kamala Harris, Joe Biden en de rest die meededen met deze rare verdachtmakingen waren hier allemaal van op de hoogte.
Wat er werkelijk gaande was is het feit dat het vaccin werd ingezet als een stok om mee te slaan.
Trump beloofde voor het einde van het jaar een vaccin en de Democraten konden niet achterblijven dus verklaarden ze dat het vaccin nooit goed kon zijn want Trump.
pi_200948441
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Nogmaals luister naar experts zoals Fauci ... eerst lachen met mondmaskers en daarna zeggen dat je er 2 moet opzetten
pi_200948496
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[ twitter ]
En niemand die het filmpje kijkt en toch enorm verbolgen wil zijn _O-
pi_200948509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nogmaals luister naar experts zoals Fauci ... eerst lachen met mondmaskers en daarna zeggen dat je er 2 moet opzetten
Die malle fascist opperde laatst dat men vaccinaties moet gaan verplichten.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:19:21 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200948529
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die malle fascist
:?
Huilen dan.
pi_200948574
De malle wereld waar we in leven met verplichtingen tot betalen als we dingen willen pakken die in vrij toegankelijke ruimtes liggen. De malle wereld waar we overal verplicht een rijbewijs moeten hebben om auto te mogen rijden. De malle wereld waar er snelheids beperkingen gelden.

Ik zou zelfmoord plegen als je tegen verplichtingen bent die heel normaal zijn voor weldenkende mensen en je dit alkemaal als fascitische praktijken ziet.
pi_200948582
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:?
Hij is een groot voorstander van vrijheidsbeperkende maatregelen.
DeSantis verwoorde het nog het mooist “bio medical security state”.
pi_200948598
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:23 schreef Basp1 het volgende:
De malle wereld waar we in leven met verplichtingen tot betalen als we dingen willen pakken die in vrij toegankelijke ruimtes liggen. De malle wereld waar we overal verplicht een rijbewijs moeten hebben om auto te mogen rijden. De malle wereld waar er snelheids beperkingen gelden.

Ik zou zelfmoord plegen als je tegen verplichtingen bent die heel normaal zijn voor weldenkende mensen en je dit alkemaal als fascitische praktijken ziet.
Het nieuwe normaal, waar we kinderen muilkorven, medische apartheid invoeren en verplicht vaccineren.
Dat nieuwe normaal mag je houden ik prefereer het oude normaal, waar de mens vrij is.
pi_200948617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het nieuwe normaal, waar we kinderen muilkorven, medische apartheid invoeren en verplicht vaccineren.
Dat nieuwe normaal mag je houden ik prefereer het oude normaal, waar de mens vrij is.
De mens is allang niet meer vrij.

Medische apartheid bestaat al jaren in de vs door hun belachelijke verzekeringssysteem. Selectieve verontwaardiging weer van rechtse sektevolgers. :D
pi_200948692
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De mens is allang niet meer vrij.

Medische apartheid bestaat al jaren in de vs door hun belachelijke verzekeringssysteem. Selectieve verontwaardiging weer van rechtse sektevolgers. :D
Een ieder heeft recht op gezondheidszorg en verzekeren is daar een keuze, je vergelijking gaat weer mank.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:39:15 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200948783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:34 schreef Chivaz het volgende:

verzekeren is daar een keuze
Niet voor iedereen.
Huilen dan.
pi_200948806
quote:

[..]
Een ieder heeft recht op gezondheidszorg en verzekeren is daar een keuze, je vergelijking gaat weer mank.
Recht op een dokter die kijkt ja helaas geen recht op behandeling. Mij beschuldigen van scheve vergelijkingen en zelf met overdreven fascistische vergelijkingen komen. De rechtse sektevolger logica ten voeten uit. :D
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:41:20 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200948815
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hij is een groot voorstander van vrijheidsbeperkende maatregelen.
DeSantis verwoorde het nog het mooist “bio medical security state”.
En hoe maakt dat hem een fascist, als dat zo zou zijn?
Huilen dan.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:42:34 #201
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200948830
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De overgrote meerderheid van de Afghanen wil geen talibanterreur, dat meisjes naar school kunnen, dat vrouwen mogen stemmen, democratische principes, etc.
Wat vind jij talibanterreur.

Zij zijn niet als jij. Ga nou niet aannames doen dat zij hetzelfde willen als dat jij wil. Ze motten jouw westerse idealen niet.

Zij zien de rol van meisjes/vrouwen heel anders dan jij. En meisjes/vrouwen zien dat zelf ook zo. Accepteer dat.
pi_200948865
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zij zijn niet als jij. Ga nou niet aannames doen dat zij hetzelfde willen als dat jij wil. Ze motten jouw westerse idealen niet.

Zij zien de rol van meisjes/vrouwen heel anders dan jij. En meisjes/vrouwen zien dat zelf ook zo. Accepteer dat.
Hard maar helaas waar.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:47:54 #203
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200948906
quote:

[..]

Wat klopt er niet aan wat ik zei? De cijfers zijn duidelijk: een betrekkelijk kleine minderheid van de Afghanen sympathiseert met de Taliban, de meerderheid van de Afghanen wil dat meisjes naar school kunnen en vrouwen kunnen stemmen, de meerderheid van de Afghanen steunt democratische principes, etc.
Huilen dan.
pi_200948987
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan wat ik zei? De cijfers zijn duidelijk: een betrekkelijk kleine minderheid van de Afghanen sympathiseert met de Taliban, de meerderheid van de Afghanen wil dat meisjes naar school kunnen en vrouwen kunnen stemmen, de meerderheid van de Afghanen steunt democratische principes, etc.
Ze wilden er alleen niet voor vechten, dus hoeveel waarde hechte men dan eigenlijk aan die vrijheden?
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:53:07 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200948996
quote:

[..]
Mijn mening misschien wel bot en bruut maar laat ze er nu zelf maar voor vechten.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:55:52 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ze wilden er alleen niet voor vechten, dus hoeveel waarde hechte men dan eigenlijk aan die vrijheden?
En hoe moet de schoenmaker op de hoek tegen de taliban vechten?
Huilen dan.
pi_200949097
Taliban is ook best groot, iets van 100k strijders.
pi_200949162
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jaap de hoop Scheffer vertelde gisteren op TV dat het leger van de Afghanen 3 keer zo groot was als de Taliban. Ze hadden het materiaal inclusief de training om zichzelf te verdedigen.
Het ontbrak de Afghaanse strijdkrachten aan loyaliteit en vechtlust. Als ik dan zie dat Afghanistan binnen een aantal uur was gevallen dan kan ik niet anders dan dezelfde mening delen.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:06:03 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949207
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jaap de hoop Scheffer vertelde gisteren op TV dat het leger van de Afghanen 3 keer zo groot was als de Taliban. Ze hadden het materiaal inclusief de training om zichzelf te verdedigen.
Materiaal en training is leuk, maar zonder ondersteuning en organisatie ben je nergens. Dan kan je wel met je geweertje de poort uit lopen, maar dan ben je gewoon een stel schietschijven op pootjes.
quote:
Het ontbrak de Afghaanse strijdkrachten aan loyaliteit en vechtlust. Als ik dan zie dat Afghanistan binnen een aantal uur was gevallen dan kan ik niet anders dan dezelfde mening delen.
Soldaten kregen maanden niet betaald en te eten, er was totaal geen organisatie en ze zagen alle buitenlandse militairen halsoverkop vertrekken. Die mensen zijn ook niet gek hè.
Huilen dan.
pi_200949328
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Met de naalden van zijn naaimachine gooien dat zal ze leren en op de nederlandse manier pang pang erbij zeggen als de munitie op is. :D
pi_200949382
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is duidelijk dat jouw genre mens erg gecharmeerd is van een sterk autoritaire top-down government die alles met dwang bij de burger opdringt, en het liefst niet alleen omtrent medische zaken, maar voornamelijk ook gedachtegoed. Helaas staan weldenkende mensen die vrijheid prefereren hier heel anders in.
Vind het rechts conservatieve type waartoe jij behoort dus ook rijbewijzen en snelheidsbeperkingen sterke vrijheidsbeperkende autoritaire top down beleids maatregelen? :?
pi_200949422
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Materiaal en training is leuk, maar zonder ondersteuning en organisatie ben je nergens. Dan kan je wel met je geweertje de poort uit lopen, maar dan ben je gewoon een stel schietschijven op pootjes.
[..]
Soldaten kregen maanden niet betaald en te eten, er was totaal geen organisatie en ze zagen alle buitenlandse militairen halsoverkop vertrekken. Die mensen zijn ook niet gek hè.

Dat kan allemaal wel waar zijn maar is dat nu echt een excuus om dan maar niet te vechten voor je land?
Ga eens bij jezelf te rade, zou geld en voedsel voor jou een reden zijn om niet te vechten en jezelf en je land te onderwerpen aan het islamofascisme?
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:22:00 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949443
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat kan allemaal wel waar zijn maar is dat nu echt een excuus om dan maar niet te vechten voor je land?
Ga eens bij jezelf te rade, zou geld en voedsel voor jou een reden zijn om niet te vechten en jezelf en je land te onderwerpen aan het islamofascisme?
Ja. En dat geldt voor de meeste mensen wanneer puntje bij paaltje komt. En al helemaal indien je je leven lang niks anders gezien hebt dan doffe ellende.

Hoe lang deden de Duitsers er destijds ook weer over? Een dag of 4?
Huilen dan.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:24:15 #214
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949477
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Interessant, dat had ik gemist. Dan is de vraag waarom users als Isdatzo de Afghanen maar blijven afschilderen als vermeend kansloos. Zal wel weer iets te maken hebben met de lens waarmee dat soort mensen de wereld bekijken.
Wat wil je zeggen Dejannn? Burgers zijn gewoon kansloos wanneer gewapende milities de macht grijpen, daar is niks 'vermeend' aan. Ik ben benieuwd door wat voor lens jij kijkt wil je dat anders zien.
Huilen dan.
pi_200949518
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:21 schreef HowardRoark het volgende:

Leuke reactie op een argument dat niet is gemaakt.
Het is ook geen argument, maar een constatering.

Jij verwijt basp1 gecharmeerd te zijn voor autoritarisme, terwijl je zelf het Hongaarse verbod op 'homo-propaganda' met hand en tand verdedigt.

Dat is op z'n zachtst gezegd nogal lachwekkend.
pi_200949583
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat wil je zeggen Dejannn? Burgers zijn gewoon kansloos wanneer gewapende milities de macht grijpen, daar is niks 'vermeend' aan. Ik ben benieuwd door wat voor lens jij kijkt wil je dat anders zien.
Nee hoor, ik haak simpelweg in op de post van Chivaz waarin wordt gesteld dat de Afghanen een drie keer zo groot hebben dan de Taliban. En schijnbaar ook genoeg munitie.
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is ook geen argument, maar een constatering.

Jij verwijt basp1 gecharmeerd te zijn voor autoritarisme, terwijl je zelf het Hongaarse verbod op 'homo-propaganda' met hand en tand verdedigt.

Dat is op z'n zachtst gezegd nogal lachwekkend.
Verre van eigenlijk. Maar het zegt genoeg dat je met vermeende argumenten uit een compleet ander topic moet komen aanzetten, in een poging hier je gram te kunnen halen.
pi_200949607
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:31 schreef HowardRoark het volgende:

Verre van eigenlijk. Maar het zegt genoeg dat je met vermeende argumenten uit een compleet ander topic moet komen aanzetten, in een poging hier je gram te kunnen halen.
Je hebt gelijk. Het is inderdaad niet lachwekkend, maar dieptriest dat jij die idiote Hongaarse wetgeving met hand en tand verdedigt.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:33:08 #218
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949612
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, ik haak simpelweg in op de post van Chivaz waarin wordt gesteld dat de Afghanen een drie keer zo groot hebben dan de Taliban. En schijnbaar ook genoeg munitie.
En daar zat het probleem dan ook niet, het ging mis bij de organisatie daarvan. Dat betekent niet dat Afghanen "dit" willen.
Huilen dan.
pi_200949684
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je hebt gelijk. Het is inderdaad niet lachwekkend, maar dieptriest dat jij die idiote Hongaarse wetgeving met hand en tand verdedigt.
Dat heb ik niet gedaan. Maar het is wel duidelijk dat dit onderwerp je énorm dwars lijkt te zitten.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:47:46 #220
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200949810
quote:

[..]
Welke cijfers? Die van een onafhankelijk onderzoek van de extra feministische tak van GroenLinks?
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:50:17 #221
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200949841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat zou wel echt on-amerikaans zijn.
Op dat punt is Trump dus echt on-amerikaans.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:50:46 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200949845
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Welke cijfers?
Deze bijvoorbeeld: https://asiafoundation.or(...)rvey_Full-Report.pdf
quote:
Die van een onafhankelijk onderzoek van de extra feministische tak van GroenLinks?
:') .
Huilen dan.
pi_200951283
quote:

[..]

Vergeet niet dat voor velen het beeld van de Taliban door de lens van de MSM is gevormd. Of dat het correcte of volledige beeld is...
pi_200951484
quote:
Een ieder heeft recht op gezondheidszorg
Is dat echt zo in Amerika?
pi_200951620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vechten voor je land tegen je landgenoten. Daar zit hem de kneep, he? En als de keuze is een door de VS betaalde warlord of Taliban dan blijken veel Afghanen dus liever de Taliban te hebben. Wat je dan ook de vraag moet doen stellen wie de fuck het Westen daar de afgelopen 20 jaar aan de macht heeft gehouden als Afghanen de Taliban prefereren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 14:07:22 ]
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:06:50 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200951629
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja. En dat geldt voor de meeste mensen wanneer puntje bij paaltje komt. En al helemaal indien je je leven lang niks anders gezien hebt dan doffe ellende.

Hoe lang deden de Duitsers er destijds ook weer over? Een dag of 4?
Moaaah Nederland vocht behoorlijk terug, we schoten veel vliegtuigen neer en hadden op veel plekken de Duitsers tegen gehouden, na bombardement op Rotterdam gaf men zich pas gewonnen.
Ruwe gok konden ze nog een paar dagen volhouden.

Ze deden in ieder geval beter dan de Denen, die vochten amper terug en was binnen een dag het bokje!

België deed het op zich beter maar had het geluk dat er al veel Fransen en Engelsen gelegerd waren of alsnog konden helpen.

Nederland stond er nagenoeg alleen voor.
Toen er hulp kwam was het al te laat.

Maar goed de grote issue van Afghanistan is dat het zo onduidelijk is wie een taliban strijder is en wie niet, ze kunnen gewoon redelijk makkelijk opgaan in de bevolking en hun tactiek is heel erg moeilijk om te bestrijden hit and run, bommen plaatsten etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 17-08-2021 16:12:09 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 augustus 2021 @ 15:27:50 #227
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_200952759
twitter

Zou dit kloppen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_200953043
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:27 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Zou dit kloppen?
Vanwege het observeerbare en een retweet van de deplorable nurse moet dat bijna wel het geval zijn. 8)7
pi_200953826
quote:

[..]
Dat heeft meer te maken met de langdurige procedures van de FDA waarvoor ze een oplossing hebben gevonden: EUA (emergency use authorization) die al lang afgegeven zijn. Dat dit argument nog steeds gebruikt wordt door Trump-adepten is natuurlijk je reinste flauwekul.
pi_200953873
Maar er zijn ook Republikeinen die wel gezond verstand hebben itt DeSantis:

twitter

twitter
pi_200954093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:27 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Zou dit kloppen?
Ongetwijfeld en dat na het daverende succes van Pillow Guy's grote onthullingen vorige week met alle bewijzen mede gepresenteerd door dezelfde Watkins. Oh...wacht...ze konder geen bewijzen produceren en de beloofde stemmachines waren vervangen door een Canon document scanner _O-

Wel opvallend dat niemand hier ook maar een woord heeft gerept over de grote onthullingen aldaar die HET bewijs zouden zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2021 17:14:29 ]
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:48:03 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200954581
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ongetwijfeld en dat na het daverende succes van Pillow Guy's grote onthullingen vorige week met alle bewijzen mede gepresenteerd door dezelfde Watkins. Oh...wacht...ze konder geen bewijzen produceren en de beloofde stemmachines waren vervangen door een Canon document scanner _O-

Wel opvallend dat niemand hier ook maar een woord heeft gerept over de grote onthullingen aldaar die HET bewijs zouden zijn.
Dat is toch BNW standaard snel van onderwerp veranderen.

In september staat er wel weer een nieuwe wannebee poging tot protest betoging Orangeman rally vast. In Washington al denk ik niet dat deze groot word!
Misschien voor onze Orangeman fanboys om naar toe te gaan!
pi_200954607
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat heeft meer te maken met de langdurige procedures van de FDA waarvoor ze een oplossing hebben gevonden: EUA (emergency use authorization) die al lang afgegeven zijn. Dat dit argument nog steeds gebruikt wordt door Trump-adepten is natuurlijk je reinste flauwekul.
Wat is je punt?
pi_200955533
Evacuatie uit Afghanistan lijkt inmiddels een stuk soepeler te verlopen, na die eerste chaotische 24 uur.

Deze hele terugtrekking kan nog best eens goed uitpakken voor de populariteit van Biden.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:14:30 #235
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200955884
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:30 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Vergeet niet dat voor velen het beeld van de Taliban door de lens van de MSM is gevormd. Of dat het correcte of volledige beeld is...
Gewoon conservatieve islam. Het is persoonlijk niet mijn ding. Maar als zij dat willen dan hebben wij dat te accepteren.

Waarom zouden wij die mensen moeten vertellen wat goed en slecht is? Misschien zien wij het zelf wel helemaal verkeerd en is conservatieve islam het juiste. In woke kringen wordt gepretendeerd dat ze heel erg openstaan voor islam, maar wanneer het botst met hun "progressieve" idealen kijken ze angstig weg.

Volgens Isdatzo is de meerderheid van de Afghanen feminist en vinden ze studerende meisjes allemaal een geweldig idee. Totaal niet begrijpend wat dit betekent voor hun. Zo zie je hoe beperkt de gemiddelde westerling zich kan verplaatsen in conservatieve islam.
pi_200955933
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
Deze hele terugtrekking kan nog best eens goed uitpakken voor de populariteit van Biden.
De media zal wel een handje toesteken.
pi_200956002
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:14 schreef Ixnay het volgende:

In woke kringen wordt gepretendeerd dat ze heel erg openstaan voor islam, maar wanneer het botst met hun "progressieve" idealen kijken ze angstig weg.
In conservatieve kringen wilt men homo's ook graag beperkingen in hun uitingen opleggen zodat tere kinderzieltjes daar niet mee in aanraking komen.

Zowel de extremisten aan conservatieve als woke kant zijn totale malloten. :D
pi_200956041
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De media zal wel een handje toesteken.
De zogenaamde 'msm' laten vooralsnog juist geen spaan van hem heel.
pi_200956723
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
De zogenaamde 'msm' laten vooralsnog juist geen spaan van hem heel.
In vergelijking met de 4 jaar Trump ? ... suuure
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:18:14 #240
403588 mcmlxiv
pi_200956849
Trump was dan ook een voltijds amateuristische idioot, Biden doet ook heel aardige dingen. Met infrastructuur bijvoorbeeld.
pi_200958236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Trump was dan ook een voltijds amateuristische idioot, Biden doet ook heel aardige dingen. Met infrastructuur bijvoorbeeld.
Hihihi, hoeveel van de 2.702 pagina's, die iedereen die ervoor gestemd heeft aandachtig heeft bestudeerd, zijn infrastructuur? En hoe is infrastructuur gedefinieerd? Het is nogal onduidelijk wat infrastructuur daadwerkelijk betekent in globaal-socialistische kringen.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:37:44 #242
403588 mcmlxiv
pi_200958328
Nou vertel. Gezien je expertise op het gebied van verkiezingsfraude en pandemieën zul je ook wel veel over infrastructuur kunnen vertellen….
pi_200958463
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:37 schreef mcmlxiv het volgende:
Nou vertel. Gezien je expertise op het gebied van verkiezingsfraude en pandemieën zul je ook wel veel over infrastructuur kunnen vertellen….
Hihi. Het lijkt er op dat ik zojuist gepromoveerd ben tot geautoriseerde bron.
pi_200958577
Arizona Senate president says Maricopa audit report being prepared

quote:
Arizona Senate President Karen Fann provided a brief update on the progress of a report on the 2020 election audit conducted in Maricopa County.

The Republican leader said the companies contracted to conduct the review, led by Cyber Ninjas, are putting together a report on their findings from the audit, which has been subject to intense criticism by county officials and others, including Arizona Secretary of State Katie Hobbs , who has cast the audit as a "political stunt " meant to cast doubt on election integrity.

"Confirming audit companies are preparing the draft report to present to the senate team. Senate team will then review for accuracy and clarity for final report which will be released publicly," Fann said in a tweet on Monday.

Fann was responding to a Twitter account that warned people to beware of a tweet appearing to quote former Overstock CEO Patrick Byrne, a supporter of the audit , saying the report is being finished and delivered to the state Senate next week.

Top Arizona Senate Republicans, including Fann, recently issued fresh subpoenas to Maricopa County officials and Dominion Voting Systems for materials the audit team said were needed to finish a report, including router access and network logins for ballot tabulation devices, among other things. After both parties signaled defiance to most of the demands, Arizona Senate Majority Whip Sonny Borrelli filed a complaint this month, and Arizona Attorney General Mark Brnovich opened an investigation into whether Maricopa County broke the law by refusing to comply.

Still, Wendy Rogers, another Republican state senator, tweeted on Monday the preliminary report was coming in a matter of days, which would be in line with the latest predictions by audit officials. She also mentioned other states that allies of former President Donald Trump hope will follow through with Arizona-style audits of their own.

"Once Arizona delivers our prelim report, it is up to the rest of the states to do forensic audits and issue their reports. We need to keep pushing. Don't let big states like Florida, Texas, or Ohio slide," she said .
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:32:58 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200959156
pi_200959357
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
led by Cyber Ninjas! :D
Met echte Arizona-style audits _O-

Hoe wilt u die gebakken hebben? rare alstublieft maar het wordt toch overdone want het duurt zolang. :o
pi_200960411
Hoe verrot kan je zijn

twitter

Ik zag Giuliani ook al ergens de kussens aanprijzen. Zou hij geld nodig hebben? :+
  woensdag 18 augustus 2021 @ 02:48:02 #248
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200960807
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
In conservatieve kringen wilt men homo's ook graag beperkingen in hun uitingen opleggen zodat tere kinderzieltjes daar niet mee in aanraking komen.

Zowel de extremisten aan conservatieve als woke kant zijn totale malloten. :D
Ik zeg het anders in plaats van mensen totale malloten noemen:

Ik kan mij persoonlijk niet verplaatsen in extreem woke, maar ook niet in extreem conservatief. Ik beoordeel ze verder niet en laat ze in hun waarde, zo lang ze hun eigen zienswijze maar niet als superieur gaan zien of als het enige juiste gaan zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ixnay op 18-08-2021 08:58:59 (Woord vergeten ) ]
pi_200962177
Is er al bewijs voor verkiezingsfraude jongens?

Nee?

Ga ik weer slapen.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 10:55:50 #250
403588 mcmlxiv
pi_200963010
Overweldigend bewijs. Maar ja, Biden heeft nu met opzet Afghanistan zo plotsklaps verlaten om dat nieuws met succes onder te laten sneeuwen.

Das wel echt multi-dimensioneel schaken van hoog niveau. Had ik niet verwacht van zo'n oude verwarde man.
pi_200983406
twitter

Het grappige is dat deze man nog een redelijke kans maakt.
Het zou de staat wel enorm goed doen denk ik, een frisse wind is precies wat Californië nodig heeft.
pi_200985059
twitter

twitter

Hihihi. Biden komt er na enkele maanden ook achter dat hij niet functioneert in het witte huis.
pi_200985881
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 17:48 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Hihihi. Biden komt er na enkele maanden ook achter dat hij niet functioneert in het witte huis.
Ik steun Biden in het terugtrekken uit Afghanistan. Maar wat een bende heeft hij er van gemaakt, ik vrees voor hem dat dit het moment zal zijn waar Bidens presidentschap om bekend zal staan.
Het is nu wachten op de peilingen, ik ben erg benieuwd wat het Amerikaanse volk vind van de manier van terugtrekken.
pi_200986276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 18:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik steun Biden in het terugtrekken uit Afghanistan. Maar wat een bende heeft hij er van gemaakt, ik vrees voor hem dat dit het moment zal zijn waar Bidens presidentschap om bekend zal staan.
Het is nu wachten op de peilingen, ik ben erg benieuwd wat het Amerikaanse volk vind van de manier van terugtrekken.
Het is bizar. Dan rek je het terugtrekken van begin mei tot 11 september, en dan nog blijkt dat er geen enkele voorbereiding was. Complete onkunde, of de uniparty wilde helemaal niet vertrekken. Er zijn immers een hoop grondstoffen en opium voor de CIA. Dan nog, beide situaties zijn volledig onacceptabel.

Maar de Links-marxistische subsidieslurpende historici hebben het nog het moeilijkste. Hoe kunnen zij nu in godsnaam Biden boven Trump plaatsen in alle ranglijstjes? En hoe zit het met de users die afhankelijk zijn van die autoriteiten?!
pi_200986471
Biden's Approval Rating Falls Below 50 Percent For the First Time

quote:
Biden’s approval has dropped to 49.8 percent in FiveThirtyEight’s average of polls, and 49.4 percent in the RealClearPolitics average as the chaos in Kabul grips the nation.

“Although the dip below fifty percent coincides with the events unfolding in Afghanistan, the most significant erosion dates back a few months. In July’s Gallup presidential approval poll, Biden dropped 6 points to 50 percent after months of consistent high approval, fueled by a 5-point dip among Democrats and an 8-point drop among independents. The president actually ticked up a point with Republicans in that poll,” Mediaite reports.

Speaking to the outlet, 538’s Geoffrey Skelley said that it is “possible that the situation in Afghanistan could take a further toll on Biden’s approval ratings,” but “it’s just too soon to say at this point.”

The White House has been facing serious bipartisan criticism for their handling of the withdrawal from Afghanistan, which has included leaving thousands of Americans and our weaponry in limbo in the country.

A congressional aide speaking to CBS News on Tuesday told the reporter that there are still 10-15,000 American citizens trapped in the nation without a way to get to Kabul.

“We think there are certainly thousands of Americans. We don’t have an exact count. I would say somewhere best guess between 5 and 10,000 near Kabul,” Pentagon press secretary John Kirby said during an interview with CNN’s John Berman on New Day.

Kirby said that those stranded do not need to continue sheltering in place and can make their way to the airport, telling CNN that “they can begin movement to the airport for processing flights out.”

However, the State Department is sending alerts to people who remain there, telling them to get to the Hamid Karzai International Airport in Kabul for evacuation, but that their safety is not guaranteed.
Misschien kunnen ze nog even een +23 poll produceren. Zoals:
quote:
"IBD/TIPP 7/28 - 7/30 1026 RV 57 34 +23"
Honk honk aan eenieder die dat geloofde, zelfs 3 weken geleden.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 19:34:23 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200986753
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 18:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De taliban heeft er een bende van gemaakt.
Het Afghaanse leger heeft er een bende van gemaakt.

De taliban heeft het gewoon enorm goed aangepakt.
pi_200986989
Of de terugtrekking uit Afghanistan een succes kan worden genoemd, weten we pas over een paar weken of zelfs maanden. Het is nog te vroeg om de definitieve balans op te maken.

Hoe de geschiedenis oordeelt over de oorlog in Afghanistan en de terugtrekking, weten was over een paar jaar of decennia.
pi_200987050
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
Of de terugtrekking uit Afghanistan een succes kan worden genoemd, weten we pas over een paar weken of zelfs maanden. Het is nog te vroeg om de definitieve balans op te maken.

Hoe de geschiedenis oordeelt over de oorlog in Afghanistan en de terugtrekking, weten was over een paar jaar of decennia.
Het lijken de verkiezingen wel.
pi_200987317
twitter
pi_200987442
quote:
Na de bombardementen moet er nog geruimd worden. Dat snapt Andrew toch ook wel lijkt me.
pi_200987568
'woke Generals'

Hihi, heerlijk.
pi_200987596
https://nypost.com/2021/0(...)o-lose-leaked-audio/

Dit had ik even gemist, Mayorkas die verklaard dat de situatie aan de grens onhoudbaar is.
Toch vreemd dat Biden en Mayorkas beiden weigeren het een crisis te noemen.
Oppositie tegen Trump puur om oppositie te voeren zonder na te denken over de gevolgen. Dit is dus het resultaat.
pi_200987653
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 19:48 schreef KoosVogels het volgende:

Tot nu toe is het niet echt een succes gebleken, ik denk ook niet dat het in een succes zal veranderen in de komende weken.
pi_200987714
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:20 schreef Chivaz het volgende:
https://nypost.com/2021/0(...)o-lose-leaked-audio/

Dit had ik even gemist, Mayorkas die verklaard dat de situatie aan de grens onhoudbaar is.
Toch vreemd dat Biden en Mayorkas beiden weigeren het een crisis te noemen.
Oppositie tegen Trump puur om oppositie te voeren zonder na te denken over de gevolgen. Dit is dus het resultaat.
Ach, als zij niet zeggen dat het een crisis is, dan zal het er wel geen zijn. Democraten liegen nooit, die spreken enkel waarheden en feiten. Honk honk!
pi_200987875
quote:
10s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ach, als zij niet zeggen dat het een crisis is, dan zal het er wel geen zijn. Democraten liegen nooit, die spreken enkel waarheden en feiten. Honk honk!
Het valt mij wel op dat ik er weinig van heb meegekregen. Het lijkt net alsof de media de situatie aan de grens onder Biden niet meer zo relevant vinden. Zou het misschien komen dat ze die gemene oranje man uiteindelijk dan toch gelijk moeten geven?
pi_200987939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Tot nu toe is het niet echt een succes gebleken, ik denk ook niet dat het in een succes zal veranderen in de komende weken.
True, maar als er geen Amerikaanse slachtoffers vallen, is de kans groot dat de stemming omslaat. Want onderaan de streep zijn Amerikanen blij dat dat ellendige gedoe in Afghanistan achter ze ligt.

Persoonlijk vind ik dat Biden keihard faalt. Voor de terugtrekking heb ik het volste begrip, maar deze regering heeft de situatie compleet verkeerd ingeschat. Dat is een gigantische blunder.
pi_200987968
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Na de bombardementen moet er nog geruimd worden. Dat snapt Andrew toch ook wel lijkt me.
Het is gewoon ongelukkig geformuleerd, waardoor het grappig is. Niet gelijk zo zuur doen.
pi_200988623
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is gewoon ongelukkig geformuleerd, waardoor het grappig is. Niet gelijk zo zuur doen.
Het getuigt vooral van de bekende kinderlijke onnozelheid die de auteur kenmerkt. Laten we de boel platbombarderen, dan merkt niemand iets!
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:12:14 #270
3928 Ulx
pi_200997196
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
True, maar als er geen Amerikaanse slachtoffers vallen, is de kans groot dat de stemming omslaat. Want onderaan de streep zijn Amerikanen blij dat dat ellendige gedoe in Afghanistan achter ze ligt.

Persoonlijk vind ik dat Biden keihard faalt. Voor de terugtrekking heb ik het volste begrip, maar deze regering heeft de situatie compleet verkeerd ingeschat. Dat is een gigantische blunder.
Faalt in wat? Had je verwacht dat de Afghaanse regering in een nette, geplande, georganiseerde manier in elkaar zou klappen? Volgens mij werkt het niet zo, maar dat kan aan mij liggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_200997320
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
Faalt in wat? Had je verwacht dat de Afghaanse regering in een nette, geplande, georganiseerde manier in elkaar zou klappen? Volgens mij werkt het niet zo, maar dat kan aan mij liggen.
Hoe Biden de afgelopen weken over Afghanistan communiceerde is, zeker in retrospect, schaamtevol.
  Overall beste user 2022 vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:40:05 #272
3928 Ulx
pi_200997440
Nee, het was helder en duidelijk. Het was niet leuk, dat klopt.

Het was na de overgave aan de Taliban door Trump en Pompeo of helemaal weg of nieuwe troepen sturen en weer beginnen met matten. Dat waren de enige opties voor Biden.
pi_200998784
twitter

Het spel is uit voor de Democraten. Het opzichtig falen van Biden in Afghanistan en de communicatie naar het volk toe gaat hem de kop kosten. Voor Biden zelf maakt dat niet erg veel uit, er is geen weldenkend mens die geloofd dat Biden in staat is om 2 termijnen vol te maken.
Zijn gedoodverfde opvolgster Kamala Harris staat er dus nog slechter voor, ze heeft haar leeftijd mee maar het feit dat er nu complete radiostilte is doet haar geen goed.
Terugtrekken uit Afghanistan had hun momentje moeten zijn maar de afhandeling is zo erbarmelijk slecht dat de situatie nu echt niet meer te redden valt. Zelfs het beschuldigen van Trump werkt nu niet meer.
Spannende tijden voor Biden en zijn diverse vriendin.
pi_200998962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:26 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Het spel is uit voor de Democraten. Het opzichtig falen van Biden in Afghanistan en de communicatie naar het volk toe gaat hem de kop kosten. Voor Biden zelf maakt dat niet erg veel uit, er is geen weldenkend mens die geloofd dat Biden in staat is om 2 termijnen vol te maken.
Zijn gedoodverfde opvolgster Kamala Harris staat er dus nog slechter voor, ze heeft haar leeftijd mee maar het feit dat er nu complete radiostilte is doet haar geen goed.
Terugtrekken uit Afghanistan had hun momentje moeten zijn maar de afhandeling is zo erbarmelijk slecht dat de situatie nu echt niet meer te redden valt. Zelfs het beschuldigen van Trump werkt nu niet meer.
Spannende tijden voor Biden en zijn diverse vriendin.
Dat is een gevalletje wensdenken. Verkiezingen zijn nog ver weg en de kiezer heeft een korte termijn geheugen. Als er geen Amerikaanse slachtoffers vallen, is de kans groot dat straks een gevoel van opluchting overheerst, omdat de VS eindelijk weg zijn uit dat verrekte Afghanistan.

En dat Harris de nominatie krijgt is allerminst zeker. Als ze het slecht doet in de peilingen, schuiven de Dems gewoon iemand anders naar voren.
pi_200998963
Lijkt me redelijk zinloos om cijfers uit polls nu te projecteren naar de situatie over 3 jaar bij de verkiezingen.

Het zegt louter iets over de mening van de kiezer op dit moment, en die is niet best.
pi_200999091
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat is een gevalletje wensdenken. Verkiezingen zijn nog ver weg en de kiezer heeft een korte termijn geheugen. Als er geen Amerikaanse slachtoffers vallen, is de kans groot dat straks een gevoel van opluchting overheerst, omdat de VS eindelijk weg zijn uit dat verrekte Afghanistan.

En dat Harris de nominatie krijgt is allerminst zeker. Als ze het slecht doet in de peilingen, schuiven de Dems gewoon iemand anders naar voren.
twitter

Ik heb er weinig vertrouwen in dat er geen Amerikaanse burgerslachtoffers zullen vallen.
We hebben hier te maken met barbaren die eigenlijk in de middeleeuwen thuishoren.
Uiteraard zullen Amerikanen blij zijn dat ze uit Afghanistan vertrokken zijn, ik weet alleen niet of de Amerikanen zo blij zullen zijn dat hun landgenoten mogelijk aan hun lot overgelaten worden.
pi_200999312
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 15:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[ twitter ]

Ik heb er weinig vertrouwen in dat er geen Amerikaanse burgerslachtoffers zullen vallen.
We hebben hier te maken met barbaren die eigenlijk in de middeleeuwen thuishoren.
Uiteraard zullen Amerikanen blij zijn dat ze uit Afghanistan vertrokken zijn, ik weet alleen niet of de Amerikanen zo blij zullen zijn dat hun landgenoten mogelijk aan hun lot overgelaten worden.
Als het daadwerkelijk uitdraait op een clusterfuck en er vallen Amerikaanse slachtoffers, dan is deze regering inderdaad fucked.

Dan zou ik als GOP alsnog Trump niet naar voren schuiven in 2024, maar dat terzijde.
pi_201000365
twitter

De samenzweringstheorieën dat het een staatsgreep was georganiseerd door Donald Trump kunnen nu ook de prullenbak in.
Zoals ik al vanaf dag 1 had gezegd, we hadden hier te maken met een groepje malloten die aan het rellen waren.
pi_201000397
twitter

Lmao
pi_201000440
Haha, Kamala Harris, die zogenaamd was aangesteld vanwege haar fantastische geschiktheid voor de functie.
pi_201000456
Biden :')
People assume too much.
pi_201000458
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:34 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, Kamala Harris, die zogenaamd was aangesteld vanwege haar fantastische geschiktheid voor de functie.
Ze is de definitie van een excuusneger. Ik snap niet waarom zij zich hier voor heeft laten misbruiken.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:38:20 #283
403588 mcmlxiv
pi_201000497
Ach of je nou een excuus neger of een excuus fundamentalistische christen gebruikt, het doel heiligt de middelen
pi_201001117
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach of je nou een excuus neger of een excuus fundamentalistische christen gebruikt, het doel heiligt de middelen
De een was integer, competent en ervaren. De ander is Kamala Harris.
pi_201001297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:38 schreef mcmlxiv het volgende:
Hihi, direct boos dat er kritiek is op een van de Blauwen.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:51:44 #286
403588 mcmlxiv
pi_201001563
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, direct boos dat er kritiek is op een van de Blauwen.
Hihi, projectie
pi_201001772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:51 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Hihi, projectie
Verre van hoor. Ik juich kritiek op een huichelachtige woke partij, zoals de Democraten ook zijn, juist toe.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:05:59 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201001779
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:28 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
De samenzweringstheorieën dat het een staatsgreep was georganiseerd door Donald Trump kunnen nu ook de prullenbak in.
Zoals ik al vanaf dag 1 had gezegd, we hadden hier te maken met een groepje malloten die aan het rellen waren.
Nee zolang men het alleen denkt is het nog geen 100% zekerheid.

Of werkt dat niet zo?

Want ehhhhh hier denkt men toch ook dat Orangeman gewonnen heeft zonder dat er nog maar een greintje van bewijs voor is!
pi_201001943
Bijzonder om te zien, het verschil tussen het gedicteerde en het observeerbare.

ABC News Appears To Have Not Aired 900+ Words From Biden During Interview On GMA. Here They Are.

quote:
ABC News’ “Good Morning America” appears to have not aired nearly a thousand words from Democrat President Joe Biden’s interview with host George Stephanopoulos, according to a review of a transcript published by the network and a review of the footage that it aired.

The interviews comes as the administration faces an absolute debacle in Afghanistan that was precipitated by Biden’s chaotic pullout from the nation. Biden has avoided answering questions from reporters during two brief sets of remarks that he gave to the media this week and he has spent a significant portion of time during this crisis on vacation in Delaware, where his administration refuses to disclose who he meets with.

A review comparing the transcript released by ABC News to video footage aired on live television on Thursday by ABC News on “Good Morning America” and to video footage published by the show on its YouTube channel show that a significant portion of Biden’s remarks, a little over 900 words on a variety of topics related to Afghanistan, were not aired.

Some of the remarks that were not aired are inconsequential to the interview, like when Biden thanks Stephanopoulos for the interview. ABC News could have withheld parts of the footage due to time constraints; however, many of the instances in which Biden’s remarks were not aired appear to be negative moments where he struggled.

The following are the most significant parts of the interview that do not appear to have aired (a full transcript and both video clips published on the “Good Morning America” YouTube channel are featured toward the bottom of this report) with words in bold font not being included in video footage aired by the network.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:31:22 #290
403588 mcmlxiv
pi_201002138
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Verre van hoor. Ik juich kritiek op een huichelachtige woke partij, zoals de Democraten ook zijn, juist toe.
Vandaar dat je ook zo kritisch op trump was toen hij de Koerden (en zijn overige bondgenoten) in Syrië van de een op de andere dag in de steek liet. Ik begrijp het
pi_201002256
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Vandaar dat je ook zo kritisch op trump was toen hij de Koerden (en zijn overige bondgenoten) in Syrië van de een op de andere dag in de steek liet. Ik begrijp het
Wanneer was dat? HowardRoarks registratiedatum is immers woensdag 30 juni 2021 @ 14:09. Volgens mij klopt er iets niet met jouw argument.
pi_201003190
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wanneer was dat? HowardRoarks registratiedatum is immers woensdag 30 juni 2021 @ 14:09. Volgens mij klopt er iets niet met jouw argument.

En Howard is ook geen homo.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 20:35:16 #293
403588 mcmlxiv
pi_201003215
Tja dat rechts-extremistisch verdwaasden regelmatig een nieuwe identiteit aannemen zodat ze niet door de mand vallen met al hun onzinnige leugenachtige shit, tja daar heeft niet alleen HR last van, toch Ensiferum?
pi_201003679
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:18 schreef QuidProJoe het volgende:

ABC News Appears To Have Not Aired 900+ Words From Biden During Interview On GMA. Here They Are.
[..]

George Stephanopoulos was vroeger een democratische spindokter of iets van die orde.
Een zeer veilige keuze voor Biden om daar een interview te doen.
pi_201004302
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:35 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja dat rechts-extremistisch verdwaasden regelmatig een nieuwe identiteit aannemen zodat ze niet door de mand vallen met al hun onzinnige leugenachtige shit, tja daar heeft niet alleen HR last van, toch Ensiferum?
Ensiferum?
pi_201008100
twitter

Goh wat zou die reden zijn?

Waar blijft trouwens dat Durham-rapport?

En het Maricopa County 'audit'-verslag?
pi_201008112
Nou deze (anti-vaccinatie)smoes kan dus ook niet meer gebruikt worden :

twitter
pi_201008153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:30 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Lmao
Wat is er zo grappig aan :?

Dat zijn pa in dit soort gevallen aan niets anders meer zou toekomen, vnl tv zou kijken en onzinnige hersenscheten zou twitteren betekent niet dat andere zaken niet door kunnen gaan :')

twitter

quote:
- U.S. Vice President Kamala Harris is expected on Sunday to start her official visit to Southeast Asia — a region where China’s economic and political influence has grown in recent years.

- The Biden administration is “extremely keen” to make clear that its engagement with Southeast Asia is much broader than the U.S.-China strategic rivalry, said Angela Mancini, partner and head of Asia Pacific markets at consultancy Control Risks.

- Alex Feldman, president and chief executive of U.S.-ASEAN Business Council, said the U.S. could strike digital trade agreements with countries in the broader Asia-Pacific region.
pi_201008193
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wat een een vreemde constatering weer. Je weet dat er altijd in interviews gesneden wordt?

Bijzonder ook dat je blijkbaar niet zijn foute claims geobserveerd hebt die wél werden uitgezonden maar die waren vast gedicteerd! :D

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 21-08-2021 06:15:26 ]
pi_201008345
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:28 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Waar bestond die theorie dan uit en wie verkondigde die? Het was wel degelijk Trump's doel om de uitslag van de verkiezingen in zijn voordeel te laten uitvallen. Dat bestond niet alleen uit het opruien van zijn volgvolk het democratische proces in het Congres te verstoren maar ook uit pogingen zijn AG en verkiezings-officials valse verklaringen te laten afleggen over zgn grootschalige fraude.

Dat de meute op 6 jan vnl uit Trump-malloten bestond ontkent ook helemaal niemand? Neemt niet weg dat er een aantal ultra-rechtse groeperingen aanwezig waren die wel degelijk georganiseerd waren.

quote:
Dat het grootste deel bestond uit Trump-malloten heeft niemand ontkend? Neemt niet weg dat er duidelijk een aantal ultrarechtse groeperingen aanwezig waren die zich georganiseerd hadden en dan is het niet gek dat daar een onderzoek naar gevraagd wordt. Wat overigens wel echt een samenzweringstheorie was, was de claim dat Antifa/BLM/FBI achter het oproer zou hebben gezeten :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 21-08-2021 07:47:28 ]
pi_201008587
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 21:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ensiferum?
Ah niet alleen ontkenning maar blijkbaar ook op deze jonge leeftijd al dementie. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')