https://www.torlock.com/t(...)-2021-%5Bavi%5D.htmlquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:20 schreef Nober het volgende:
Nog geen download te vinden dus het is wachten op Spike vanaf 22:45.
Had ook maar op Spike gekeken gisteren. Dikke reclameblokken tussendoor is wel even wennen. Zelfs tussen ronde 1 en 2 van main event.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:20 schreef Nober het volgende:
Nog geen download te vinden dus het is wachten op Spike vanaf 22:45.
Toch niet de laatste...quote:Op zondag 10 juni 2018 23:06 schreef Nober het volgende:
De laatste...
Tomorrow on #themmahour:
@:robwhittakermma
@:YoelRomeroMMA
@:TWooodley
@:ColbyCovMMA
@:HollyHolm
@:RazorBlaydes265
@:chrisweidman
@:ALIAQUINTA
@:markhunt1974
@:TheTruthJackson
@:mattmitrione/@:BigSexyMcCorkle
@:UrijahFaber
& you. See you then.
Via ziggogo zat er zelfs ondertiteling bij.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had ook maar op Spike gekeken gisteren. Dikke reclameblokken tussendoor is wel even wennen. Zelfs tussen ronde 1 en 2 van main event.
Die Salter had staand dermate weinig in te brengen en z'n worstelen bracht niks op dat het wachten was eer Moose los kon gaan
Ja, iemand doet flink zijn best in die driekwart dag. Nadien nog stukje Jayjay Boske met een 'luxe auto programma' meegepikt. En tijdens Bellator tig keer een Badr reclame waarin hij vertelt wat hij wel allemaal niet met Sem, Cees, Hunt heeft gedaan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch niet de laatste...
[..]
Via ziggogo zat er zelfs ondertiteling bij.
Dit dus..quote:
Hij heeft zn carriere tot nu toe te danken aan de UFC. De UFC platform is hetgene wat veel meer waard is dan wat hij is het laatje brengt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
#3 UFC Middleweight Cannonier: "I'm broke"
@:Bookfreak vindt dit fantastisch. Als Cannonier het allemaal niet leuk vindt moet hij maar naar een minder prestigieuze organisatie gaan of ander werk zoeken, kapitalisme boven alles
Altijd leuk die interactie tussen reem en arielquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:19 schreef Nober het volgende:
Verhoeven vs. Overeem al officieel?
[ twitter ]
19:00
Nee Cees heeft weer paardenvlees gegeten en gaat Rico slopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reem gaat slopen.
Al weet ik ook wel dat de kans heel klein is
quote:A bantamweight bout between Mario Bautista and Guido Cannetti was expected to take place at the event.[30] However, Bautista tested positive for COVID-19 and was pulled from the card.[26] He was replaced by Mana Martinez.[31] At the weigh-ins, Martinez weighed in at 140 pounds, four pounds over the bantamweight non-title fight limit. The bout is expected to proceed at a catchweight and he will forfeit 30% of his purse to Cannetti.
Ha, ESPN en ESPN2 tegelijk vechtenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:53 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN/ESPN+ at 10 p.m. ET - 4:00 NL)
Preliminary Card (ESPN+ at 7 p.m. ET - 1:00 NL)
PFL 9
Main Card (ESPN2, 10 p.m. ET)
Preliminaries (ESPN+, 6:30 p.m. ET)
PFL was afgelopen nacht. Zit het terug te kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ha, ESPN en ESPN2 tegelijk vechten
Ah okay, niet goed gelezenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:33 schreef Nober het volgende:
[..]
PFL was afgelopen nacht. Zit het terug te kijken.
[ afbeelding ]
Showtime, zullen vast wel streams zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:51 schreef Jimbo het volgende:
Misschien geen mma, maar zenden ze tyron woodly nog ergens uit?
Ah niet op spike dus of iets, nja dan maar slapen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Showtime, zullen vast wel streams zijn
Het is sowieso morgen pasquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah niet op spike dus of iets, nja dan maar slapen.
Vriendin in z'n corner bespaard iig geld.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind Sam Alvey een hele toffe gast met een tof karakter, maar als je een wedstrijd met zelfs 2 punten aftrek bij je tegenstander niet kan winnen, doe je echt iets fout....
Het leukste aan Alvey.... het is totaal geen shtick. Zoals je hem voor de camera ziet, is hij in het echt ook 24/7quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind Sam Alvey een hele toffe gast met een tof karakter, maar als je een wedstrijd met zelfs 2 punten aftrek bij je tegenstander niet kan winnen, doe je echt iets fout....
Moet Barboza ook stoppen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het leukste aan Alvey.... het is totaal geen shtick. Zoals je hem voor de camera ziet, is hij in het echt ook 24/7
Maar Alvey moet gewoon lekker stoppen! Nu 7x op rij niet gewonnen.
Nu je het zegt.....quote:
Bij Barboza vind ik het niet een kwestie van moeten, maar als ik hem was zou ik serieus over het einde van mijn carriere gaan denken. Hij is even oud dan Alvey, maar komt nog redelijk met de middenklasse mee. Alvey niet.quote:
Kan ongetwijfeld nog winnen tegen mindere tegenstanders maar of hij dat moet willen??quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bij Barboza vind ik het niet een kwestie van moeten, maar als ik hem was zou ik serieus over het einde van mijn carriere gaan denken. Hij is even oud dan Alvey, maar komt nog redelijk met de middenklasse mee. Alvey niet.
Is het een keer vroeg (dankzij Till), valt het samen met Oranjequote:Op woensdag 1 september 2021 22:39 schreef Nober het volgende:
Sterling, Iaquinta, Vera, Nicksick, Turcios....
UFC Fight Night: Brunson vs. Till (also known as UFC Fight Night 191 and UFC on ESPN+ 49) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on September 4, 2021 at the UFC Apex facility in Enterprise, Nevada, part of the Las Vegas Metropolitan Area, United States.
19:30 Prelims
22:00 Main Card
[ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-september-04-2021
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_Fight_Night:_Brunson_vs._Till
https://www.tapology.com/fightcenter/events/79654-ufc-fight-night
Joe had geen prikjes gehad? Neem het aan want als hij positief was na vaccinatie was het niet zulk bijzonder nieuws.quote:
Instagram:quote:
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Joe had geen prikjes gehad? Neem het aan want als hij positief was na vaccinatie was het niet zulk bijzonder nieuws.
nee, Joe heeft geen vaccinatie gepakt en ook geen maskers. hij gokte gewoon op zijn eigen immuun systeem.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Joe had geen prikjes gehad? Neem het aan want als hij positief was na vaccinatie was het niet zulk bijzonder nieuws.
quote:GLORY two-division champion Alex Pereira isn’t signed with the UFC just yet, but his octagon debut is already targeted for UFC 268 on Nov. 6 against middleweight Andreas Michailidis, multiple sources people with knowledge of the situation told MMA Fighting following a report from BJPenn.com.
Pereira, who defends his GLORY light heavyweight title in a rematch with Artem Vakhitov in his final kickboxing bout this Saturday in Netherlands, will sign with the UFC next week and get the deal done to face Michailidis at Madison Square Garden in New York.
“Poatan,” 3-1 in MMA, has won nine in a row in the kickboxing ring and impressed in his most recent MMA bout in November 2020, destroying Thomas Powell at LFA 95. The Brazilian striker is the only man to ever finish Israel Adesanya in combat sports, knocking him out in one of his two kickboxing victories over the UFC middleweight champion.
Michailidis (13-4) fought twice under the UFC banner, defeating KB Bhullar via decision 10 months after a debut loss to Modestas Bukauskas in Abu Dhabi. The 33-year-old Greek has fought for Bellator, Titan FC and Fight Nights Global before joining the UFC in 2020.
UFC 268 will air live on pay-per-view and feature a pair of championship bouts. Kamaru Usman defends his welterweight throne in a rematch against Colby Covington in the headlining attraction, while Rose Namajunas runs it back with Zhang Weili for the strawweight title.
https://www.mmafighting.c(...)reas-michailidis-mma
Joe snapt niet zo veel van statistiek.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, Joe heeft geen vaccinatie gepakt en ook geen maskers. hij gokte gewoon op zijn eigen immuun systeem.
Viel vies tegen inderdaad. Maar meneer Brunson deed het tactisch ook wel vrij aardig.quote:
Wordt zo steeds minder het stokpaardje voor de UFC betreffende de UK marktquote:Op zondag 5 september 2021 09:43 schreef manny het volgende:
[..]
Viel vies tegen inderdaad. Maar meneer Brunson deed het tactisch ook wel vrij aardig.
Hij wilt wachten op Izzy, hij had geld genoeg om te wachten zei hij 😂quote:Op zondag 5 september 2021 13:16 schreef Nober het volgende:
Derek nu 5 op rij.
Tijd voor Brunson vs Cannonier?
Als of je naar de jaren 80 kijk.quote:
Ja. Inderdaad, dat kapsel en die kop.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als of je naar de jaren 80 kijk.
Wat zijn de Nederlandse organisaties trouwens? Weet dat WFL & Enfusion soms MMA hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:31 schreef Nober het volgende:
Dit weekend geen UFC, Bellator, PFL, ONE![]()
@:Bookfreak Begin je toch gewoon je eigen MMA organisatie. /@:Bookfreak
King of the streets.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:31 schreef Nober het volgende:
Dit weekend geen UFC, Bellator, PFL, ONE![]()
@:Bookfreak Begin je toch gewoon je eigen MMA organisatie. /@:Bookfreak
Tis me wat meit.quote:Op maandag 13 september 2021 17:59 schreef opreis het volgende:
https://www.mmafighting.c(...)-kelly-at-mtv-awards
Connor kan weer vechten lijkt het. Echt waarom laten ze z'n projectiel los in de samenleving.
Niet geïnteresseerd.quote:Op maandag 13 september 2021 17:59 schreef opreis het volgende:
Connor kan weer vechten lijkt het. Echt waarom laten ze z'n projectiel los in de samenleving.
Wel erg RTL boulevard gehaltequote:Op maandag 13 september 2021 17:59 schreef opreis het volgende:
Moest oprecht lachen toen ik het zagquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:59 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Wel erg RTL boulevard gehalte
?quote:
Echt hequote:Op zondag 19 september 2021 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel mooie act dat hij dacht dat het vijf rondes was
Waarom zou Glory dat doen? Ppv trekken ze meer geld dan weggestopt op kijk.nlquote:Op woensdag 22 september 2021 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
KIJK heeft een interview met Verhoeven gedaan tijdens de persconferentie van Glory.
Zou dat kunnen betekenen dat ze toch wat gaan uitzenden?
Ja zeker, maar waarom is KIJK daar wel opeens weer met interviews?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:34 schreef leeroy het volgende:
[..]
Waarom zou Glory dat doen? Ppv trekken ze meer geld dan weggestopt op kijk.nl
Dan moeten er wel mensen zijn die de PPV kopen... nou zal dat bij Rico misschien nog wel lukken, maar dequote:Op woensdag 22 september 2021 13:34 schreef leeroy het volgende:
[..]
Waarom zou Glory dat doen? Ppv trekken ze meer geld dan weggestopt op kijk.nl
Bigi Boy tegen Blaydesquote:Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef over_hedge het volgende:
Dit weekend maar weer eens live kijken. Wel een leuke card
Geloof ik best, waar stond dat?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan moeten er wel mensen zijn die de PPV kopen... nou zal dat bij Rico misschien nog wel lukken, maar de
PPV buys van Hari vielen IETWAT tegen
Hij is gewoon een matige grappler, heeft ook amper wat gewonnen op de toernooien waarin hij mee heeft gedaan. Verder ook een totaal debiel met een veel te grote muil, dus lekker voor hem.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:15 schreef jigggy het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)671740137402375?s=21
Toch benieuwd hoe Dit is gegaan ,train je Conor z’n jiujitsu, 2-0 record bij bellator En dan submitted by oom agent
Ooof benieuwd naar de verkoopcijfers dan, Rico doet het bij het Nederlandse volk wel altijd goed dus denk dat ze wel wat centjes kunnen pakken. If not dump maar op kijk dan. Vind ik niet heel erg😂quote:Op woensdag 22 september 2021 19:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan moeten er wel mensen zijn die de PPV kopen... nou zal dat bij Rico misschien nog wel lukken, maar de
Agent misschien wat groter en sterker? Of je verzet je niet tegen een agent want dan kom je nog meer in de problemen?quote:Op donderdag 23 september 2021 10:15 schreef jigggy het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)671740137402375?s=21
Toch benieuwd hoe Dit is gegaan ,train je Conor z’n jiujitsu, 2-0 record bij bellator En dan submitted by oom agent
IBJJF World en Pan champion, Abu Dhabi World Pro champion ,IBJJF World No-Gi and Pan No-Gi Champion.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:22 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hij is gewoon een matige grappler, heeft ook amper wat gewonnen op de toernooien waarin hij mee heeft gedaan. Verder ook een totaal debiel met een veel te grote muil, dus lekker voor hem.
Het is een clown, kan er wel 20 opnoemen die beter zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:37 schreef jigggy het volgende:
[..]
IBJJF World en Pan champion, Abu Dhabi World Pro champion ,IBJJF World No-Gi and Pan No-Gi Champion.
Toch niet de minste grappler volgens mij?
Hierbij zijn record trouwens:quote:Op donderdag 23 september 2021 12:37 schreef jigggy het volgende:
[..]
IBJJF World en Pan champion, Abu Dhabi World Pro champion ,IBJJF World No-Gi and Pan No-Gi Champion.
Toch niet de minste grappler volgens mij?
Hoeveel waren het dan? Tegen bennie waren het ca 100Kquote:Op woensdag 22 september 2021 19:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat zegt niet gigantisch veel bij BJJquote:Op donderdag 23 september 2021 13:37 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hierbij zijn record trouwens:
Dillon Danis
9-15-0 (W-L-D)
Ik vind Dillon ook niet extreem sympathiek ,maar om nou te doen alsof die er geen pepernoot van kan vind ik nergens op slaan, je word geen blackbelt onder marcelo garcia als je een koekenbakker bentquote:Op donderdag 23 september 2021 13:34 schreef leeroy het volgende:
[..]
Het is een clown, kan er wel 20 opnoemen die beter zijn.
Dit zegt dus echt niks in BJJquote:Op donderdag 23 september 2021 13:37 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hierbij zijn record trouwens:
Dillon Danis
9-15-0 (W-L-D)
Amenquote:Op donderdag 23 september 2021 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je Abu Dhabi pakt ben je een grote jongen zo simpel is het.
quote:Op donderdag 23 september 2021 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geloof ik best, waar stond dat?
quote:Op donderdag 23 september 2021 11:24 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ooof benieuwd naar de verkoopcijfers dan, Rico doet het bij het Nederlandse volk wel altijd goed dus denk dat ze wel wat centjes kunnen pakken. If not dump maar op kijk dan. Vind ik niet heel erg😂
Tegen Benno was het bericht inderdaad: 100.000 buys á ¤ 12,99 "volgens eigen cijfers van Glory".quote:Op donderdag 23 september 2021 19:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hoeveel waren het dan? Tegen bennie waren het ca 100K
Laten we ook eerlijk zijn dat de sport zich recent in een rap tempo ontwikkeld heeft. De homie heeft recent niks gepresteerd en zijn MMA partijen zijn toch ook een farce.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je Abu Dhabi pakt ben je een grote jongen zo simpel is het.
Eens ,maar Dillon blijft een bjj guy , en daarin is die echt ongelooflijk goed,kijk zijn partijen graagquote:Op donderdag 23 september 2021 23:46 schreef leeroy het volgende:
[..]
Laten we ook eerlijk zijn dat de sport zich recent in een rap tempo ontwikkeld heeft. De homie heeft recent niks gepresteerd en zijn MMA partijen zijn toch ook een farce.
Is Jones geschorst of loopt zijn parool af in 2022?quote:
Nee hij vraagt teveel dus zet Dana hem op de strafbank maar ik denk ook dat USADA hem weer te pakken heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Is Jones geschorst of loopt zijn parool af in 2022?
ik geloof niks van dat geld verhaalquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee hij vraagt teveel dus zet Dana hem op de strafbank maar ik denk ook dat USADA hem weer te pakken heeft.
Hall of Fame en in de cel. Wat een baas.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:11 schreef superniger het volgende:
Jon Jones is opgepakt voor huiselijk geweld.
https://www.tmz.com/2021/(...)lence-las-vegas-ufc/
Lekker een cel delen met Warmachine.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik geloof niks van dat geld verhaal
Interim.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:30 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Geef Yan gewoon weer die belt. Sterling is bang.
zoals verwacht, die sterling is gewoon een poser.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:30 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Geef Yan gewoon weer die belt. Sterling is bang.
Had geen zin in vragen over Jones en Sterling?quote:Op zondag 26 september 2021 16:37 schreef THEFXR het volgende:
wel een leuk kaartje, huge KO op de prelims.
Was dana ziek?, kan niks terugvinden over hem, geen interview of post fight presser.
en over Rogan die teveel geld vraagt voor zijn nieuwe contract en daarom in the doghouse zit.quote:Op zondag 26 september 2021 16:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Had geen zin in vragen over Jones en Sterling?
Ik heb nog nooit zo hard gevecht gezien, wat een wedstrijd zeg, Volkanovski vs. Ortegaquote:
Nee, zat 1e rij, was nog benoemend tijdens main eventquote:Op zondag 26 september 2021 16:37 schreef THEFXR het volgende:
wel een leuk kaartje, huge KO op de prelims.
Was dana ziek?, kan niks terugvinden over hem, geen interview of post fight presser.
Ik dacht / meende te zien dat ie eerst even een paar tellen KO lag in de pauze tussen ronde 3 en 4.quote:Op maandag 27 september 2021 13:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard gevecht gezien, wat een wedstrijd zeg, Volkanovski vs. Ortega
Ortega kreeg toch een stel klappen
Hij had het daar zeker lastig even zegquote:Op maandag 27 september 2021 13:19 schreef manny het volgende:
[..]
Ik dacht / meende te zien dat ie eerst even een paar tellen KO lag in de pauze tussen ronde 3 en 4.
en dat was goed te begrijpen.... maar gelukkig kon hij de vinger nog tellen van de scheids...quote:Op maandag 27 september 2021 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij had het daar zeker lastig even zeg
Zijn team raapte hem op maar dat mag niet en schijnt zelfs einde wedstrijd te moeten zijn via (t)ko aldus Volkanovski in de post-fight presser.quote:Op maandag 27 september 2021 13:19 schreef manny het volgende:
[..]
Ik dacht / meende te zien dat ie eerst even een paar tellen KO lag in de pauze tussen ronde 3 en 4.
Ik dacht in ieder geval,quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:30 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CTE?quote:New details surrounding Jon Jones’ recent arrest have been revealed after the police report from the incident was released by the Las Vegas police department.
MMA Fighting obtained a copy of the police report through a public records request.
According to the report, officers responded to a domestic disturbance at Caesars Palace after a call stating that a white female adult, later identified as Jones’ fiancée Jessie Moses, was bleeding from “her nose/mouth.”
After police arrived, they were informed that the suspect had just left the property and was picked up by another unit outside the hotel where he identified himself as Jon Jones. Police then stated that the former UFC champion resisted arrest as he was being taken into custody.
“As Jones was being detained, he became irate and smashed his head into the front hood of the [Las Vegas Metropolitan Police Department] patrol vehicle leaving a medium size dent as well as chipping of some of the paint on the vehicle,” police wrote in the report.
Jones was later charged with injuring or disabling a vehicle, which due to the amount of the damage done is considered a felony in Nevada.
Back at Caesars Palace, police made contact with Moses, who stated that she is engaged to Jones and they have been together for 17 years with three children together. Moses denied that she had been arguing with Jones but added that around 11:30 p.m. local time, he went out with his friends while she stayed in the hotel room.
Moses then stated that “she was sleeping and Jones came back, [he] was not very happy” and when asked if he got physical with her, she answered, “a little bit yeah.”
Moses then claimed that Jones “touched the back of my head and pulled my hair a little bit but he did not hit me or anything.” Moses explained that Jones allegedly grabbed her by the hair because she was “trying to leave the room.”
Police then observed blood on her clothing and a bump with “dried up blood on the lower part of her lip as if she was in a physical altercation.” Moses said she was unaware that anything happened to her lip while adding, “I know they are really dry.”
According to police, Moses had blood “around her lips, chin and all over her sweatshirt” along with a swollen lower lip, with officers stating she “seemed scared to even talk about” Jones.
The initial call to police came after Moses went to the security desk at the hotel asking for a key to her room, which is when a guard noticed that she had blood on her lip and clothing. The report states Moses began tearing up and she said she was scared to go back to her room, with one of their children asking, “Can you call the cops?”
After police conducted an initial interview with Moses, who didn’t want to be recorded and declined to fill out a voluntary statement, she asked the officers, “How long do I have until he is out?”
“She still seemed very scared as to the release of Jonathan from jail,” the report said.
Moses declined filing for a protective order against Jones.
As for the former UFC light heavyweight champion, police said that he was read his Miranda rights but then became “extremely agitated” and stated that he will have a “huge lawsuit” filed against the police department for putting him in handcuffs “on the biggest night of his life.”
Jones was inducted into the UFC Hall of Fame just hours before the incident occurred.
Police say that Jones broke down into tears and was alternating between acting agitated and angry to speaking to the officers calmly and then crying. Jones explained to the arresting officers that he’s been going through a lot of personal issues with his fiancée and they had been “arguing about the tension between them.”
https://www.mmafighting.c(...)her-face-and-clothes
Die laatste triangle kwam ook uit het niets. Hij werd daarvoor een paar keer flink op z'n muil gestompt en ik dacht eigenlijk dat het wel bijna klaar zou zijn op dat punt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:30 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cocaine aint cheapquote:Op woensdag 29 september 2021 13:13 schreef Nober het volgende:
Jon Jones’ police report reveals disturbing details surrounding arrest, fiancée found with blood on face and clothes
[..]
CTE?
nee, gewoon een abusive relationship, omdat hij een narcist is. een beetje zoals Gabby had en die heeft 20 dagen in het veld gelegen.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:13 schreef Nober het volgende:
Jon Jones’ police report reveals disturbing details surrounding arrest, fiancée found with blood on face and clothes
[..]
CTE?
Twee keer vroeg, wat een verwennerij. Marloes en dreumes op tvquote:Op donderdag 30 september 2021 09:35 schreef Nober het volgende:
Bellator 267: Lima vs. MVP 2 (also known as Bellator London) is a mixed martial arts event produced by the Bellator MMA that is expected to take place on October 1, 2021, at Wembley Arena in London, England.
30 september, 13:00
19:00 Preliminaries (Youtube)
22:00 Main Card (Spike)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Bellator_267
https://www.bellator.com/event/281
https://www.tapology.com/(...)london-lima-vs-mvp-2
UFC Fight Night: Santos vs. Walker (also known as UFC Fight Night 193, UFC Vegas 38 and UFC on ESPN+ 51) is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on October 2, 2021 at the UFC Apex facility in Enterprise, Nevada, part of the Las Vegas Metropolitan Area, United States.
22:00 Preliminaries
1:00 Main Card (SBS9)
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_Fight_Night:_Santos_vs._Walker
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-october-02-2021
https://www.tapology.com/fightcenter/events/79693-ufc-fight-night
Heeft Dana het ook nog over Mark Hunt gehad die onlangs een rechtszaak won tegen de UFC?quote:Op donderdag 30 september 2021 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand die rant van Dana gezien over De La Hoya? Hij was weer in vorm hoor
Ging die rechtzaak over het gevecht met Brock? Heb dat niet echt gevolgd.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Dana het ook nog over Mark Hunt gehad die onlangs een rechtszaak won tegen de UFC?
Of over hoe weinig hij zijn vechters uitkeert in vergelijking met andere sporten en kwam hij niet verder dan "too fucking bad".
Dit. Hij mag wel wat beter voor zijn personeel zorgen.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:49 schreef fathank het volgende:
Dana is gewoon een vieze uitknijper
Want?quote:Op donderdag 30 september 2021 15:49 schreef fathank het volgende:
Dana is gewoon een vieze uitknijper
Ben wel benieuwd of MVP deze pakt of toch een cancrusher blijkt te zijnquote:Op donderdag 30 september 2021 17:26 schreef Nober het volgende:
MAIN CARD (4 p.m. ET, Showtime)
Douglas Lima (169.4) vs. Michael Page (170)
Jessica Borga (145.8) vs. Leah McCourt (145.8)
Andrew Fisher (145.8) vs. Robert Whiteford (144.8)
Yannick Bahati (206) vs. Luke Trainer (205.2)
Yves Landu (154.4) vs. Tim Wilde (155.6)
PRELIMINARY CARD (MMA Junkie, 12:30 p.m. ET)
Michael Dubois (170.2) vs. Lewis Long (169.8)
Davy Gallon (155.1) vs. Kane Mousah (155.2)
Petra Castkova (125.6) vs. Elina Kallionidou (124.4)
*Benjamin Brander (n/a) vs. Charlie Leary (n/a)
Jack Grant (169.4) vs. Nathan Jones (170.6)
Fabacary Diatta (145.2) vs. Nathan Rose (145)
Katharina Dalisda (115.4) vs. Chiara Penco (114.8)
Khurshed Kakhorov (134.8) vs. Jair Junior (136)
* The bout between Benjamin Brander and Charlie Leary has been cancelled due to COVID protocol issues.
https://mmajunkie.usatoda(...)age-weigh-in-results
2 jaar geleden heef ie al van Douglas verloren. Zijn eerste en enige MMA lossquote:
Toen werden z'n beentjes bijna doormidden getrapt tochquote:Op donderdag 30 september 2021 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
2 jaar geleden heef ie al van Douglas verloren. Zijn eerste en enige MMA loss
Omdat ie z'n machtspositie misbruikt tegenover vechters om er zelf onevenredig financieel beter van te worden.quote:
Want vechters zijn niet vrij om te gaan en staan waar ze willen? Als ze uit contract zijn kunnen ze naar Bellator, One of wat ze ook willen. Ze tekenen zelf dat contract bij de UFC.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat ie z'n machtspositie misbruikt tegenover vechters om er zelf onevenredig financieel beter van te worden.
Ja dat bedoel ik. Hij was toen zo aan het clownen in die partij. Ben benieuwd of hij Lima kan Pakkenquote:Op donderdag 30 september 2021 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
2 jaar geleden heef ie al van Douglas verloren. Zijn eerste en enige MMA loss
Als je maar 12% van wat er binnenkomt aan je vechters uitbetaald terwijl dat bij andere sporten 50% is dan is het niet een kwestie van ga maar naar een andere organisatie.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want vechters zijn niet vrij om te gaan en staan waar ze willen? Als ze uit contract zijn kunnen ze naar Bellator, One of wat ze ook willen. Ze tekenen zelf dat contract bij de UFC.
Sja ook dat weet je van te voren toch? Mag geen verassing zijn toch.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je maar 12% van wat er binnenkomt aan je vechters uitbetaald terwijl dat bij andere sporten 50% is dan is het niet een kwestie van ga maar naar een andere organisatie.
En zo blijft MMA in de jaren 1860 hangen in vergelijking met andere sporten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja ook dat weet je van te voren toch? Mag geen verassing zijn toch.
Uncle fester blijft zijn vechters liever uitbuiten dan een eerlijk salaris te betalen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:09 schreef Nober het volgende:
[..]
En zo blijft MMA in de jaren 1860 hangen in vergelijking met andere sporten.
Mja, UFC heeft wel een monopoliepositie natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want vechters zijn niet vrij om te gaan en staan waar ze willen? Als ze uit contract zijn kunnen ze naar Bellator, One of wat ze ook willen. Ze tekenen zelf dat contract bij de UFC.
Santos niet echt meer hetzelfde geweest sinds zijn blessure. Had toen wel van Jones gewonnen, maar door de neus geboord.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:11 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN+ at 7 p.m. ET - 1:00 NL)
Thiago Santos (206) vs. Johnny Walker (204.5)
Kevin Holland (183.5) vs. Kyle Daukaus (185.5)
Alex Oliveira (169.5) vs. Niko Price (170.5)
Misha Cirkunov (185.5) vs. Krzysztof Jotko (185.5)
Aspen Ladd (1??) vs. Macy Chiasson (136)
Alexander Hernandez (154.5) vs. Mike Breeden (158.5)
Preliminary Card (ESPN+ at 4 p.m. ET - 22:00 NL)
Joe Solecki (155.5) vs. Jared Gordon (155)
Antonina Shevchenko (125.5) vs. Casey O’Neill (125)
*Bethe Correia (138.5) vs. Karol Rosa (135.5)
Devonte Smith (155.5) vs. Jamie Mullarkey (155.5)
Douglas Silva de Andrade (135) vs. Gaetano Pirrello (134.5)
Stephanie Egger (135) vs. Shanna Young (134.5)
Alejandro Perez (136) vs. Johnny Eduardo (135.5)
*missed weight
https://www.mmafighting.c(...)as-38-weigh-in-video
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op donderdag 30 september 2021 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want het is de enige organisatie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Mja, UFC heeft wel een monopoliepositie natuurlijk.
Wel met zoveel bereik, ja. UFC heeft helaas nauwelijks concurrentie. Waardoor ze wegkomen met dit gedrag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want het is de enige organisatie?
Misschien wil Overeem het doen na zijn Glory debacle.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:31 schreef InsomniaCoins het volgende:
Aaargh Marloes coenen wat een kutkip, dom gelul en die hoge schrille stem. Bah vrouwen kunnen zoiets gewoon niet. Voelt alsof er een dom wijf hier op de bank zit te kleppen als en kip zonder kop. Met andere woorden ze verneukt het spektakel.
Zou toch wel leuk zijn als ie zou winnen. Gun ik 'm wel maar ja.. Kleine kans.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:31 schreef Nober het volgende:
Landu doet niet veel.
[..]
Misschien wil Overeem het doen na zijn Glory debacle.
35. Heeft die rooie gewonnen, mistte de beslissingquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:32 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Hoe oud is landu, heeft een 40 jarige kop.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:31 schreef InsomniaCoins het volgende:
Aaargh Marloes coenen wat een kutkip, dom gelul en die hoge schrille stem. Bah vrouwen kunnen zoiets gewoon niet. Voelt alsof er een dom wijf hier op de bank zit te kleppen als en kip zonder kop. Met andere woorden ze verneukt het spektakel.
Nee blauw, Wilde dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
35. Heeft die rooie gewonnen, mistte de beslissing
door de jury...
Keeper gespot.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee blauw, Wilde dus.
[..]
Keeper gespot.
quote:The trilogy rematch with Figueiredo for the UFC Flyweight Championship is scheduled to take place on December 11, 2021 at UFC 269.
Als het dermate van invloed is op het verloop van de partij vind ik het niet vreemd. Holland ging gewoon out erdoor.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:26 schreef Nober het volgende:
Hoezo no contest? Is dat voortaan de norm zodra ze elkaar kopstoten?
Ik hoop dat je sarcastisch bent. Mvp heeft volgens mij 3-4 aanvallen met enige intentie gescored, veel sprongetjes gemaakt en een aantal keer Lima z'n hoofd aangetikt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 03:34 schreef 3rr0r het volgende:
Teleurstellend main event, in ieder geval terechte winnaar gekozen door de jury
Co-main event ook al kut door die headbutt
Die post ging over UFCquote:Op maandag 4 oktober 2021 21:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent. Mvp heeft volgens mij 3-4 aanvallen met enige intentie gescored, veel sprongetjes gemaakt en een aantal keer Lima z'n hoofd aangetikt.
Is wel duidelijk dat bellator mvp graag als cash cow wil houden zo. Gast krijgt nooit tegenstand en als ie het krijgt wint ie zonder iets te doen
quote:
Eens over MVP, vecht voornamelijk cans en dan dit. Lijkt wel dat gescripte wrestling in Amerika wat betreft hem en Bellator.quote:
Dustin heeft al gewonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me af of er meerdere partijen zijn weggevallen of dat dit gewoon het beste is wat ze konden plannen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Co Main is zo slecht dat het de poster niet heeft gehaald.
[ afbeelding ]
Nee dit is het en dat zou te maken hebben met Fury vs Wilder III ook op ESPN.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag me af of er meerdere partijen zijn weggevallen of dat dit gewoon het beste is wat ze konden plannen.
Ah is dat dit weekend. Logisch dan.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee dit is het en dat zou te maken hebben met Fury vs Wilder III ook op ESPN.
[ afbeelding ]
Z'n goed recht maar ome Dana is hier geheid niet blij mee, dat werkt in de toekomst flink tegen je denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:39 schreef Nober het volgende:
*Curtis successfully weighed in as a last-second replacement for Deron Winn, who withdrew due to non-weight related health issues; however, MMA Fighting confirmed with sources that Hawes has declined the short-notice bout
Mackenzie Lynne Dern Santos (born March 24, 1993)[8] is an Americanquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
20:00 CET Prelims
22:00 CET Main
Waar woont ze nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Mackenzie Lynne Dern Santos (born March 24, 1993)[8] is an American
Mackenzie Lynne Dern
March 24, 1993 (age 28)
Phoenix, Arizona, U.S.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mackenzie_Dern
Echt veel reclame inderdaad. Ik probeerde een tijd terug Ultimate Fighter te kijken via de app, helemaal gek van de reclame word je. Een blok ervoor en 4 tussendoor. Je moet echt heeel gemotiveerd zijn om die ergernis te ondergaan. Heb er inmiddels wel wat op maar verbaas me gewoon erover, blijkbaar kijken er alsnog genoeg mensen op hun platform waardoor ze een voor hen betere totaalopbrengst aan reclameverdiensten hebben. Anders lijkt het me een kwestie van tijd eer nauwelijks een hond nog zin heeft om via kijk zich te 'entertainen'.quote:Op zondag 10 oktober 2021 08:52 schreef manny het volgende:
Zo. De mensen bij kijk.nl hebben de reclame knop ook even aangedraaid. Ik krijg steeds een blok van negen (9) ik schrijf: negen, reclames tussen ronde 1 en 2 bij elk gevecht.
Zei zeker dat Tito beter wasquote:Op maandag 11 oktober 2021 18:38 schreef THEFXR het volgende:
UFC Hall of Famer Chuck Liddell was reportedly arrested for domestic violence and he is currently sitting in a Los Angeles jail.
TMZ Sports reported that Liddell was arrested on Monday morning. According to TMZ, the “L.A. Sherriff’s Department received a call about a fight at a Liddell’s San Fernando Valley home. When cops arrived, they investigated, and determined the 51-year-old former fighter was involved in a verbal argument that turned physical.”
According to the report, the alleged victim was Liddell’s wife. She did not require medical attention, according to officers on the scene. However, Liddell was taken to jail and booked. His bail was set at $20,000.
Hij wil zich op deze manier meten met Jon Jones?quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:38 schreef THEFXR het volgende:
UFC Hall of Famer Chuck Liddell was reportedly arrested for domestic violence and he is currently sitting in a Los Angeles jail.
TMZ Sports reported that Liddell was arrested on Monday morning. According to TMZ, the “L.A. Sherriff’s Department received a call about a fight at a Liddell’s San Fernando Valley home. When cops arrived, they investigated, and determined the 51-year-old former fighter was involved in a verbal argument that turned physical.”
According to the report, the alleged victim was Liddell’s wife. She did not require medical attention, according to officers on the scene. However, Liddell was taken to jail and booked. His bail was set at $20,000.
Kan die man nog een deuk in een pakkie boter slaan dan met zijn trilhandjesquote:Op maandag 11 oktober 2021 18:38 schreef THEFXR het volgende:
Toch wel veel van dit soort incidenten lijkt het, lijkt me toch iets om tegen op te treden UFC zijndequote:Op maandag 11 oktober 2021 18:38 schreef THEFXR het volgende:
Ja gaan ze Chuck straf gevenquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch wel veel van dit soort incidenten lijkt het, lijkt me toch iets om tegen op te treden UFC zijnde
Hoewel zoiets natuurlijk prima kan, dat een vrouw de agressor is, klinkt het wel een beetje raar dat de politie dan blijkbaar zei 'oké is goed we nemen jou wel mee ipv haar' en dat er zelfs een 20.000 dollar borgsom wordt gezet.quote:
Tja indien schuldig zou je hem out de hall of fame kunnen zetten. Uiteraard puur symboliek, maar symboliek kan wel uitmakenquote:
Ik denk dat iemand met CTE en anger issues in zo'n moment niet helder nadenkt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja indien schuldig zou je hem out de hall of fame kunnen zetten. Uiteraard puur symboliek, maar symboliek kan wel uitmaken
of met coke in zijn neus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand met CTE en anger issues in zo'n moment niet helder nadenkt eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |