https://www.torlock.com/t(...)-2021-%5Bavi%5D.htmlquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:20 schreef Nober het volgende:
Nog geen download te vinden dus het is wachten op Spike vanaf 22:45.
Had ook maar op Spike gekeken gisteren. Dikke reclameblokken tussendoor is wel even wennen. Zelfs tussen ronde 1 en 2 van main event.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 21:20 schreef Nober het volgende:
Nog geen download te vinden dus het is wachten op Spike vanaf 22:45.
Toch niet de laatste...quote:Op zondag 10 juni 2018 23:06 schreef Nober het volgende:
De laatste...
Tomorrow on #themmahour:
@:robwhittakermma
@:YoelRomeroMMA
@:TWooodley
@:ColbyCovMMA
@:HollyHolm
@:RazorBlaydes265
@:chrisweidman
@:ALIAQUINTA
@:markhunt1974
@:TheTruthJackson
@:mattmitrione/@:BigSexyMcCorkle
@:UrijahFaber
& you. See you then.
Via ziggogo zat er zelfs ondertiteling bij.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had ook maar op Spike gekeken gisteren. Dikke reclameblokken tussendoor is wel even wennen. Zelfs tussen ronde 1 en 2 van main event.
Die Salter had staand dermate weinig in te brengen en z'n worstelen bracht niks op dat het wachten was eer Moose los kon gaan
Ja, iemand doet flink zijn best in die driekwart dag. Nadien nog stukje Jayjay Boske met een 'luxe auto programma' meegepikt. En tijdens Bellator tig keer een Badr reclame waarin hij vertelt wat hij wel allemaal niet met Sem, Cees, Hunt heeft gedaan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch niet de laatste...
[..]
Via ziggogo zat er zelfs ondertiteling bij.
Dit dus..quote:
Hij heeft zn carriere tot nu toe te danken aan de UFC. De UFC platform is hetgene wat veel meer waard is dan wat hij is het laatje brengt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
#3 UFC Middleweight Cannonier: "I'm broke"
@:Bookfreak vindt dit fantastisch. Als Cannonier het allemaal niet leuk vindt moet hij maar naar een minder prestigieuze organisatie gaan of ander werk zoeken, kapitalisme boven alles
Altijd leuk die interactie tussen reem en arielquote:Op maandag 23 augustus 2021 17:19 schreef Nober het volgende:
Verhoeven vs. Overeem al officieel?
[ twitter ]
19:00
Nee Cees heeft weer paardenvlees gegeten en gaat Rico slopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reem gaat slopen.
Al weet ik ook wel dat de kans heel klein is
quote:A bantamweight bout between Mario Bautista and Guido Cannetti was expected to take place at the event.[30] However, Bautista tested positive for COVID-19 and was pulled from the card.[26] He was replaced by Mana Martinez.[31] At the weigh-ins, Martinez weighed in at 140 pounds, four pounds over the bantamweight non-title fight limit. The bout is expected to proceed at a catchweight and he will forfeit 30% of his purse to Cannetti.
Ha, ESPN en ESPN2 tegelijk vechtenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:53 schreef Nober het volgende:
Main Card (ESPN/ESPN+ at 10 p.m. ET - 4:00 NL)
Preliminary Card (ESPN+ at 7 p.m. ET - 1:00 NL)
PFL 9
Main Card (ESPN2, 10 p.m. ET)
Preliminaries (ESPN+, 6:30 p.m. ET)
PFL was afgelopen nacht. Zit het terug te kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ha, ESPN en ESPN2 tegelijk vechten
Ah okay, niet goed gelezenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:33 schreef Nober het volgende:
[..]
PFL was afgelopen nacht. Zit het terug te kijken.
[ afbeelding ]
Showtime, zullen vast wel streams zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:51 schreef Jimbo het volgende:
Misschien geen mma, maar zenden ze tyron woodly nog ergens uit?
Ah niet op spike dus of iets, nja dan maar slapen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Showtime, zullen vast wel streams zijn
Het is sowieso morgen pasquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah niet op spike dus of iets, nja dan maar slapen.
Vriendin in z'n corner bespaard iig geld.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind Sam Alvey een hele toffe gast met een tof karakter, maar als je een wedstrijd met zelfs 2 punten aftrek bij je tegenstander niet kan winnen, doe je echt iets fout....
Het leukste aan Alvey.... het is totaal geen shtick. Zoals je hem voor de camera ziet, is hij in het echt ook 24/7quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind Sam Alvey een hele toffe gast met een tof karakter, maar als je een wedstrijd met zelfs 2 punten aftrek bij je tegenstander niet kan winnen, doe je echt iets fout....
Moet Barboza ook stoppen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het leukste aan Alvey.... het is totaal geen shtick. Zoals je hem voor de camera ziet, is hij in het echt ook 24/7
Maar Alvey moet gewoon lekker stoppen! Nu 7x op rij niet gewonnen.
Nu je het zegt.....quote:
Bij Barboza vind ik het niet een kwestie van moeten, maar als ik hem was zou ik serieus over het einde van mijn carriere gaan denken. Hij is even oud dan Alvey, maar komt nog redelijk met de middenklasse mee. Alvey niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |